Toon posts:

XBOX volgende week ¤299!

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

/me is HEEEL ff langs de dixons in Tilburg om te kijken of hij daar al te koop is voor 299,- :).

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op vrijdag 19 april 2002 16:32 schreef Kremers het volgende:
Ja, me :)

Zag em net trouwens ook bij Dixons liggen voor €299
Heb je er nog een spel bij gehaald?

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

Bij de Media Markt is hij nu al 299,- :)

Dus snel naar de Media markt van het weekend :)
yahoo voor de gene die hem nog niet hebbn... ik krijg er weer 2 games bij :P
Dan heb ik er in totaal 10 :D

Verwijderd

Topicstarter
Halo :)

Echt een aanrader hoor, de controls zijn even wat wennen (de rechterstick is voor heen en weer kijken en de linker voor lopen), maar na 15min spelen raak je hier al wat meer aan gewend.

Alleen hadden ze geen advanced scart kabel meer helaas, dus ik weet nog niet hoe het geheel klinkt in Dolby Digital.

Eerste FPS die dus goed op een console te spelen is, zullen der wel meer volgen :) (als de geruchten over DN:F en Quake 4 waar zijn dan)

Ik ga DOA3 en Project Gotham nemen bij die MS actie :)

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04-2025
ehm... dus je hebt al een xbox, maar koopt er nog eentje omdat je er dan 2 spellen bij krijgt?

Verwijderd

Topicstarter
:?

Je begrijpt het verkeerd dnek ik :)

Ik heb hem nu voor €299 gekocht, omdat het echter voor 26 april is kan ik nog gewoon meedoen aan de actie van MS voor die 2 games+controller, staan een paar reacties hierover op vorige pagina :)

• Biff
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op vrijdag 19 april 2002 16:48 schreef Kremers het volgende:
Halo :)
Ah dat zal vast wel een leuk weekendje worden dan :)

Yeah well. The Dude abides.

Verwijderd

JAHAAAA !!!!
De dixons was zo vriendelijk om hem al voor 299 te verkopen hier. Dus ik heb m net ff gehaald en ook maar gelijk ff wreckless erbij gekocht. Nou ff het formuliertje invullen op de site en wachten :).

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:03
Ok ik heb er ook maar eentje gehaald, een XBOX voor 120 euro is niet veel >:) :P

Verwijderd

Topicstarter
Hé, jullie 2 hierboven :P

Neem DOA3 erbij!!!

Die gast bij MM gaf me der een demo cd'tje bij en der staat o.a. een demo op van DOA3, en OMFG WAT ZIET DAT ER GOED UIT!! :D

Dat water alleen al :9~

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 17:39 schreef Kremers het volgende:
Hé, jullie 2 hierboven :P

Neem DOA3 erbij!!!
Ik heb hem al >:) En hij is idd supermooi.

Maar voor een echt verslavend spel zou ik Rallisport Challenge aanraden!

Over demo's gesproken, bij het 'Official XBox Magazine' van deze maand zitten speelbare versies van Amped, Dave Mirra's BMX racing, Wreckless en Blood Wake.. ben je ook al wel een tijdje zoet mee :)

• Albinoraptor
Heb Halo erbij gekocht. Sorry :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 17:46 schreef Albinoraptor het volgende:
Heb Halo erbij gekocht. Sorry :P
Ik bedoelde ook bij die MS actie :P

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 17:59 schreef Kremers het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook bij die MS actie :P
Oh ok :D

En welke nog?
Denk zelf aan rally of Munch Odyesee, vond Abe ook erg leuk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal straks die demo disc ff verder bekijken, Rally Sport die hierboven al genoemd werd lijkt me ook wel wat, of Project Gotham.

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:31
Op vrijdag 19 april 2002 18:11 schreef Kremers het volgende:
Ik zal straks die demo disc ff verder bekijken, Rally Sport die hierboven al genoemd werd lijkt me ook wel wat, of Project Gotham.
Ik ga in ieder geval voor Project Gotham :)

• Albinoraptor
Zit geen demo disc bij hiero :(

Nou ja ben wel effe zoet met Halo, en anders speel ik MGS2 nog maar een keer uit, wachtend op andere 2 games :P

Ik ga iig niet voor Project Gotham heb GT3 al.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Als ik nou een console koop zonder spelletje krijg ik dan binnen 10 dagen 2 spellen + controller van Microsoft ?

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 18:18 schreef B0MBACI het volgende:
Als ik nou een console koop zonder spelletje krijg ik dan binnen 10 dagen 2 spellen + controller van Microsoft ?
Hmm denk pas iets later, actie gaat pas in na 26 april.
En dan denk ik 7-10 dagen erna.

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 13:59
Dat is 't enige kutte eraan, ik wil nu bij de mediamarkt die xbox wel halen, maar het is zooooooooo verleidelijk om er een spel bij te kopen.... simpelweg omdat ik niet kan wachten totdat je die 2 spellen krijgt :)

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 18:36 schreef BaSsDruM het volgende:
Dat is 't enige kutte eraan, ik wil nu bij de mediamarkt die xbox wel halen, maar het is zooooooooo verleidelijk om er een spel bij te kopen.... simpelweg omdat ik niet kan wachten totdat je die 2 spellen krijgt :)
Och gewoon er eentje bij halen, hij is toch al zo goedkoop :P

Moet je na gaan als je hem na 26 april wou kopen dan zou je 549 euro kwijt zijn voor X-box + 2e controller + 3 games nu maar 369. Dus tja ik zou het wel weten. (|:( Doh ik heb het al gedaan :P)

• BaSsDruM
Kunnen we niet een officiele bevestiging krijgen van microsoft?!
Enne, welk spel zal ik vandaag erbij kopen? :P

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op vrijdag 19 april 2002 18:55 schreef BaSsDruM het volgende:
Kunnen we niet een officiele bevestiging krijgen van microsoft?!
Enne, welk spel zal ik vandaag erbij kopen? :P
Hebben al genoeg mensen gebeld en jij staat heel sterk in je schoenen als je hem gewoon voor 26 april koopt dus die games krijg je wel. De Dixons en Mediamarkt zijn alleen een beetje dom :P

• DARKLORD
  • Laatst online: 26-11-2025
aargh... geld geld geld!! ;( waarom ik.. kga echt ff kijken of ik niet al me geld bij elkaar kan sprokkelen en dan ga ik es in de buurt rond kijken of ik ook niet es zo'n ding kan kopen... :9~ fuck zeg.. nu ik al die blije gezichtjes hierzo zie.. ik moet der ook 1 !!! *D

Verwijderd

ik wil eigelijk een GC kopen, maar nu ik de prijs van de Xbox zie en je krijgt er 2 games en controller bij word het aantrekkelijk :)

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 07:59

MaDLiVe

.-Observer-.

>:) Geld

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• DARKLORD
kheb nog buitenlandse rekeningen.. hehe.. daar maar es ff me saldo van checken.. :+

• -Skyhawk-
  • Niet online
En als je nou een Xbox hebt gewonnen.... is het dan nog steeds duur :7

• Shagura
Op vrijdag 19 april 2002 19:31 schreef -Skyhawk- het volgende:
En als je nou een Xbox hebt gewonnen.... is het dan nog steeds duur :7
Hij wordt er dan iig niet goedkoper van :P

Verwijderd

ik heb hem net gekocht met het spel Halo echt phat is het man, nie normaal. nu nog een gamecube :D ps2 en xbox heb ik nu :D lol

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 19:50 schreef Webby het volgende:
ik heb hem net gekocht met het spel Halo echt phat is het man, nie normaal. nu nog een gamecube :D ps2 en xbox heb ik nu :D lol
Hehe same here, kijk dat zijn de echte gamers. :P

Gaat heel goed hoor, PS2 en Xbox gemoedelijk naast elkaar, ze hebben nog geen ruzie gehad :+ :P

• Shagura
ik wil wel een gamecube, maar ben scholiertje :(
ik wil Super Smash Brothers melee! :'( :'(

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 19:52 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Hehe same here, kijk dat zijn de echte gamers. :P

Gaat heel goed hoor, PS2 en Xbox gemoedelijk naast elkaar, ze hebben nog geen ruzie gehad :+ :P
hehehehe :D, kzit nu lekker Halo te spelen,

btw kan je met Halo over internet? via UTP? naar hub?

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 19:55 schreef Webby het volgende:

[..]

Moet kunnen weet alleen niet hoe, moet je eens effe zoeken. :)

• Shagura
Op vrijdag 19 april 2002 19:55 schreef Webby het volgende:

[..]

Ja, via je computer (www.xboxconnector.com of www.gamespyarcade.com) sluit je Xbox aan op de hub en gamen maar :) (officieel is hopelijk beter)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:00 schreef Shagura het volgende:

[..]

Ja, via je computer (www.xboxconnector.com of www.gamespyarcade.com) sluit je Xbox aan op de hub en gamen maar :) (officieel is hopelijk beter)
thnx voor de urls, kga eff proberen :DD

• Heintje
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-01 18:00
heb geen zin om hethele topic door te worstelen om te kijken of dit al gemeld is, maar bij Mediamarkt is hij nu al 299!

ECOTEC plus VHR25/32cs, Arotherm VWL 55/5 AS, Arotherm VWL 57/5 IS, Buffervat 45 ltr., VR70, Sensocomfort VRC720, Vloerverwarming 11 groepen 100m2, vrijstaand, houtskelet, hr++

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 02:08
Ik heb hem net bij dixons gekocht voor 299 euro. Alleen nu hope dat die actie van die 2 spelle en joystick ook voor mij doorgaan. Zo niet dan voel ik mij aardig in de kont genaaid, want deze actie is eigenlijk de reden dat ik hem heb gekocht!!!

May god be with me:)

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 april 2002 20:33 schreef Sperminator het volgende:
Ik heb hem net bij dixons gekocht voor 299 euro. Alleen nu hope dat die actie van die 2 spelle en joystick ook voor mij doorgaan. Zo niet dan voel ik mij aardig in de kont genaaid, want deze actie is eigenlijk de reden dat ik hem heb gekocht!!!

May god be with me:)
Lees de vorige pagina, je krijgt gewon die games+controller :Y)

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 20:01 schreef Webby het volgende:

[..]

thnx voor de urls, kga eff proberen :DD
Gelukkig!! Eindelijk gaan er meer PAL versies online :)

Twas eerder bijna allemaal NTSC :(

hallo mede apeldoorner :)

Verwijderd

Op vrijdag 19 april 2002 20:55 schreef InZane het volgende:

[..]

Gelukkig!! Eindelijk gaan er meer PAL versies online :)

Twas eerder bijna allemaal NTSC :(

hallo mede apeldoorner :)
w00t, apeldoorner met xbox? :D cewl, waar woon je in apeldoorn? :D

• InZane
Op vrijdag 19 april 2002 21:01 schreef Webby het volgende:

[..]

w00t, apeldoorner met xbox? :D cewl, waar woon je in apeldoorn? :D
Jep ook xbox hierzo :)

Ken nog wel iemand uit de buurt met een xbox. binnenkort maar eens een keer linken :P

Verwijderd

Ik heb hem 2 weken terug voor € 270,- gekocht bij REST POST ( bedrijv die failisementpartijen opkoop/ brandschade / waterschade etc. (maar wel met volledige garantie) zouden ze daar ook moeilijk over doen ?

Thnx

Want dan was het niet een duur boxje voor me :) € 90,-

• Sperminator
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-01 02:08
Nou op http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=667
beweerd iemand dat ie weet dat microsoft geen 2 spelle met joystick geeft aan de mense die hem voor 299 euro(snik)hebbe gekocht.
Ik ga effe die site(http://www.xbox.com/nl/news.htm) kopieren zodat ik dalijk nog effe kan klagen bij microsoft.
Al is het alleen maar om mijn verdriet en woede kwijt te kunne.

Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 17:26

star-saber

Ryzen

je krijgt ze gewoon hoor
het gaat af van de winst van de winkel waar je hem kocht
ik heb hem vandaag ook gehaald bij dixons
met Halo :)

Verwijderd

Nou weet ik het ook niet meer....die goody op die andere site " http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=667 " zegt dat ze bonnen(???) en serienummers controleren en als dat bij een van de winkelketens gekocht is die al 299 euro hanterd dat je dus geen 2 games en controller krijgt...

Bonnen controleren? heb ik nog nooit gehoord en waar haald die Goody zijn wijsheid vandaan?

Wie weet meer? Toevallig iemand van ms hier aanwezig?

Verwijderd

Topicstarter
idd, hoop niet dat het waar is :(

Op 26 april zullen we het zeker weten, als dit waar is dan zetten ze dat heus wel op die site.

• DARKLORD
als die actie van mediamarkt / dixons niet door gaat, dan koop ik der geen... dan ga ik toch wel voor de PS2...

• Albinoraptor
Op vrijdag 19 april 2002 23:58 schreef CrazyTaxi het volgende:
http://www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=9e9de4abeb252d5433f326b1cbb67bee&threadid=1948
Wat wil je hiermee zeggen? :)

• DARKLORD
Op zaterdag 20 april 2002 00:13 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? :)
dat het nu allemaal zo fucking onduidelijk wordt.... :(

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 00:23 schreef DARKLORD het volgende:

[..]

dat het nu allemaal zo fucking onduidelijk wordt.... :(
Nee hoor, zijn genoeg mensen (inclusief mij) die naar Microsoft hebben gebeld en uitleg hebben gevraagd.

Zij hebben mij duidelijk gezegd dat ik nog altijd mijn 2 games en controller kreeg, en toen ik vroeg of het fout van winkel was, gaven ze dit toe.

• BaSsDruM
Ik heb het ook bij de mediamarkt gevraagd, ze verzekerden me dat je recht hebt op die spellen en controller. Het zal microsoft een worst wezen, ook al worden die dingen gratis weggegeven! Zolang de winkels die dingen nog maar voor de oude inkoopsprijs hebben ingekocht.

Jongen van de mediamarkt zei ook dat ze wel moesten.... als ze ze nu nog voor de oude prijs zouden verkopen dan zou gewoon niemand ze kopen, iedereen wacht dan toch wel tot na de 27e. Nu zijn ze binnen een paar dagen door die oude voorraad xboxen heen, en kopen dan pas weer nieuwe in als ze beschikbaar komen met de nieuwe inkoopsprijs. In rotterdam centrum hadden ze er nog ongeveer 60, dus voor de mensen die 'm nog willen, zou ik morgen maar vroeg opstaan >:)

Verwijderd

maar als ms inderdaad afspraken (vandaag) gemaakt heeft met dixons/bart smit/mm dan is het toch 'moeilijk' om je gelijk te halen, dat je 'recht' heb op 2 games en een controller....

dan kan er op de site staan dat 26 april wordt aangehouden wordt maar ze kunnen de bepalingen ook zo veranderen...

toch een beetje tricky dit hele verhaal. Maar ik vind wel dat ms duidelijkheid moet verschaffen via hun website, dan is er geen onduidelijkheid meer, en je weet waar je aan toe ben...ipv gokken of je het nu wel of niet krijg...

ik heb net een mailtje gestuurd naar het reactieadres van ms, kijken wat hun (schrijftelijk) reactie is! (en natuurlijk hopen dat ze snel, voor 26 april reageren)!!

Verwijderd

Verkoopt het zo slecht dat ze de prijs maar verlagen :P
toch aardig
maar ik koop het niet :)

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 00:50 schreef CrazyTaxi het volgende:
maar als ms inderdaad afspraken (vandaag) gemaakt heeft met dixons/bart smit/mm dan is het toch 'moeilijk' om je gelijk te halen, dat je 'recht' heb op 2 games en een controller....

dan kan er op de site staan dat 26 april wordt aangehouden wordt maar ze kunnen de bepalingen ook zo veranderen...

toch een beetje tricky dit hele verhaal. Maar ik vind wel dat ms duidelijkheid moet verschaffen via hun website, dan is er geen onduidelijkheid meer, en je weet waar je aan toe ben...ipv gokken of je het nu wel of niet krijg...

ik heb net een mailtje gestuurd naar het reactieadres van ms, kijken wat hun (schrijftelijk) reactie is! (en natuurlijk hopen dat ze snel, voor 26 april reageren)!!
Maar wat het juist is er hebben al mensen contact gehad met Microsoft. :)

Maar er zijn nu genoeg tweakers die hem voor deze reden hebben gekocht, en als ze opeens wat zouden veranderen, zou dit meer negatieve publiciteit geven, en denk niet dan ze dat kunnen gebruiken :D

Verwijderd

Precies oude inkoopsprijs....maar als die winkelketens dus vanaf heden (lees gisteren) met terugwerkende kracht de (nieuwe) inkoopsprijs van ms krijgen, dan klopt het dus niet met wat die mediamarkt-man zegt.

En klachten dadelijk bij mm dat een medewerker dit en dit heeft gezegt helpt (denk ik) niet.

hangt dus allemaal ervan af wat de ketens NU betalen voor de xbox....

Verwijderd

Mondelingen uitspraken (via de telefoon) zijn wel rechtgeldig maar onwijs moeilijk om te 'bewijzen'....zeker als ms dit zelf zegt via de telefoon....

Zal dit nu ook in de omringende landen zo zijn? met die prijsverlaging eerder dan 26 april....

• BaSsDruM
Iemand zin in een potje online Halo? Xboxconnector gedownload en geinstalled, netwerk draait nu op de xbox, er is alleen niemand om mee te spelen :'(

• BaSsDruM
Niemand? :(

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 01:55 schreef BaSsDruM het volgende:
Niemand? :(
Nope misschien morgen effe proberen :)

Staan in handleiding echt debiele dingen (lees Amerikaans :P) Zoals dat als Xbox op een klein kind zal vallen dat het ernstige schade kan toedienen :? Hoe verzin je zoiets. :P

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 02:08 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Nope misschien morgen effe proberen :)

Staan in handleiding echt debiele dingen (lees Amerikaans :P) Zoals dat als Xbox op een klein kind zal vallen dat het ernstige schade kan toedienen :? Hoe verzin je zoiets. :P
Viel mij eigenlijk op dat bij microsoft de handleiding bij een spelcomputer dikker en uitgebreider zijn dan bij een willekeurig ms operating system >:)

Verwijderd

als je een XBox voor meer dan 299 moet kopen om dat gratis te krijgen geef je de winkel toch 1 euro extra, dan is het 300 euro :D

Verwijderd

Kijk eens op www.bartsmit.com, daar is 'ie nu al voor 299,- te koop.

Verwijderd

Als ik het nu dus goed begrijp kan ik de Xbox nu al kopen voor 299 Euro's bij de Media Markt maar omdat het voor 26 April is heb ik ook recht voor die gratis 2 spellen en een Controller of is dat alleen voor de mensen die hem voor 479 Euro's heeft gekocht? Anders ga ik er vandaag meteen 1 kopen :9

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 09:52 schreef LaptopDude het volgende:
Als ik het nu dus goed begrijp kan ik de Xbox nu al kopen voor 299 Euro's bij de Media Markt maar omdat het voor 26 April is heb ik ook recht voor die gratis 2 spellen en een Controller of is dat alleen voor de mensen die hem voor 479 Euro's heeft gekocht? Anders ga ik er vandaag meteen 1 kopen :9
Ja dat klopt..... waarom denk je dat ik er gisteren gelijk 1 gehaald heb :P

Verwijderd

XbOX is bij de MEdiamarkt in Rotterdam nu 299 € >:)
Kopen die handel :)

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 10:44 schreef UT-ROCKS het volgende:
XbOX is bij de MEdiamarkt in Rotterdam nu 299 € >:)
Kopen die handel :)
Grrrr.... zijn er wel mensen die ook maar een klein stukje van deze topic lezen?!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op zaterdag 20 april 2002 10:46 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Grrrr.... zijn er wel mensen die ook maar een klein stukje van deze topic lezen?!
wel verdienen maar niet lezen :P

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 10:38 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Ja dat klopt..... waarom denk je dat ik er gisteren gelijk 1 gehaald heb :P
Woehoeh nu ga ik zekers wel een xbox halen :) !!! Those free games are mine! whehehe :P

• BaSsDruM
Ik heb die xbox gisteren gehaald..... alleen was ik zo 'stom' om halo erbij te halen omdat ik er goede reviews enzo over gelezen had. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, tot nu toe heeft dat spel me dus absoluut niet kunnen boeien.

Straks als de videotheek om 12u open gaat daar eens ff een berg spellen huren >:)

• InZane
Op zaterdag 20 april 2002 11:03 schreef BaSsDruM het volgende:
Ik heb die xbox gisteren gehaald..... alleen was ik zo 'stom' om halo erbij te halen omdat ik er goede reviews enzo over gelezen had. Dat had ik dus beter niet kunnen doen, tot nu toe heeft dat spel me dus absoluut niet kunnen boeien.

Straks als de videotheek om 12u open gaat daar eens ff een berg spellen huren >:)
Hmm raar.. Ik vind Halo echt een topspel namelijk!
Heb DOA3 ook, maar Halo vind ik toch net iets leuker.

Verwijderd

mensen .. ik heb net microsoft aan de lijn gehad over de 299 gedoe..

ze zeiden.. het maakt niets uit waar of bij wie of voor hoeveel je hem koopt.. als je hem maar voor 26 april koopt.. dan krijg je de 2 games en joypad van ze..

heb ze er ook uigebreid bij verteld dat dixons ze nu voor 299 verkoopt enz enz.. dat maakte allemaal niet uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 11:55 schreef xsence het volgende:
mensen .. ik heb net microsoft aan de lijn gehad over de 299 gedoe..

ze zeiden.. het maakt niets uit waar of bij wie of voor hoeveel je hem koopt.. als je hem maar voor 26 april koopt.. dan krijg je de 2 games en joypad van ze..

heb ze er ook uigebreid bij verteld dat dixons ze nu voor 299 verkoopt enz enz.. dat maakte allemaal niet uit.
Pfffffffffffff, gelukkig :) Was al bang dat me €180 door de neus geboord werd :)

BTW, weet iemand een shop in A'dam waar ze zo'n advanced scart kabel verkopen? Bij MM waren ze uitverkocht :'(

• star-saber

star-saber

Ryzen

helpt het veel zo'n kabel ?

• star-saber

star-saber

Ryzen

Op zaterdag 20 april 2002 11:03 schreef BaSsDruM het volgende:

moet je eens proberen een plasma granaaat dicht bij een enemy te gooien en tegen ze been
vaak blijft ie dan steken en zie je hem rennen met die granaat vast aan been
lache en boem schreeuw >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 12:46 schreef star-saber het volgende:
helpt het veel zo'n kabel ?
Ja, beeld is een stuk scherper met een RGB kabel, maar waar het mij vooral om gaat is dat er op de adv. scart kabel een tussen blokje zit met daarop een optical out, kan ik em aan mijn Dolby Digital Receiver hangen :9~

• DFY
  • Laatst online: 26-01 20:04

DFY

Sja...

F*&%*& :( :( heb ik GVD €369 betaald voor dat ding en dan word 'ie ineens €299 met 2 gratis games en een extra controller.... (om maar te zwijgen van die gasten die hem voor €479 ofzo hebben gekocht, maar goed dan ben je naar mijns inziens ook niet helemaal 100 als je dat hebt betaald...)

Nu krijg ik ook wel die gratis extra dingen, maar er word me zo maar €70 (F154,- !!!!!!) door de neus geboord.....

Voel me behoorlijk genaaid... (als het nou over een half jaar was geweest, nee, ze gaan nog geen 5 weken na de introductie de prijs bijna halveren....)

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 13:12 schreef DFY het volgende:
F*&%*& :( :( heb ik GVD €369 betaald voor dat ding en dan word 'ie ineens €299 met 2 gratis games en een extra controller.... (om maar te zwijgen van die gasten die hem voor €479 ofzo hebben gekocht, maar goed dan ben je naar mijns inziens ook niet helemaal 100 als je dat hebt betaald...) Nu krijg ik ook wel die gratis extra dingen, maar er word me zo maar €70 (F154,- !!!!!!) door de neus geboord..... Voel me behoorlijk genaaid... (als het nou over een half jaar was geweest, nee, ze gaan nog geen 5 weken na de introductie de prijs bijna halveren....)
Als je je daar druk om moet gaan maken...... Als je nu een Pentium 4 2,2 Ghz haalt, is ie over een paar maanden ook de helft van de prijs bijv. |:(

• DFY

DFY

Sja...

Op zaterdag 20 april 2002 13:15 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Als je je daar druk om moet gaan maken...... Als je nu een Pentium 4 2,2 Ghz haalt, is ie over een paar maanden ook de helft van de prijs bijv. |:(
Ik zie de opgaande vergelijk inderdaad stom van me..... :? :? :?

Sja zo'n XBOX is eigenlijk een PC he??? :? hmmmmm

Maar goed ik heb het dus over de XBOX console die in zeer korte tijd gigantisch in prijs is gedaald, iets wat natuurlijk niet vanzelfsprekend en te verwachten is.

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 13:24 schreef DFY het volgende:

[..]

Ik zie de opgaande vergelijk inderdaad stom van me..... :? :? :?

Sja zo'n XBOX is eigenlijk een PC he??? :? hmmmmm

Maar goed ik heb het dus over de XBOX console die in zeer korte tijd gigantisch in prijs is gedaald, iets wat natuurlijk niet vanzelfsprekend en te verwachten is.
Niet te verwachten? Zie de prijsdaling van de playstation 2, gameboy advance, dreamcast, enz enz.

• DFY

DFY

Sja...

Op zaterdag 20 april 2002 13:25 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Niet te verwachten? Zie de prijsdaling van de playstation 2, gameboy advance, dreamcast, enz enz.
Hmmmmm lezen is niet je sterkste kant heb ik zo'n vermoeden, na 5!! weken al, ik heb het ook niet na verloop van tijd, een half jaar ofzo (wat idd wel gebruikelijk is) maar 5!!!! weken, dat is toch wel een beetje kort, dat moet je met me eens zijn?

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 13:27 schreef DFY het volgende:

[..]

Hmmmmm lezen is niet je sterkste kant heb ik zo'n vermoeden, na 5!! weken al, ik heb het ook niet na verloop van tijd, een half jaar ofzo (wat idd wel gebruikelijk is) maar 5!!!! weken, dat is toch wel een beetje kort, dat moet je met me eens zijn?
Het is snel, maar waar ik op doelde is dat je je wel overal druk om kan maken, zie ook m'n voorbeeld van die CPU, ook al heeft dat weinig met een xbox te maken. Het is wel hetzelfde probleem.

Als je iets gekocht hebt, moet je je gewoon niet meer druk maken om prijsdalingen van dat product, doe je dat wel, krijg je vanzelf hartklachten ;)

• DFY

DFY

Sja...

Op zaterdag 20 april 2002 13:31 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Het is snel, maar waar ik op doelde is dat je je wel overal druk om kan maken, zie ook m'n voorbeeld van die CPU, ook al heeft dat weinig met een xbox te maken. Het is wel hetzelfde probleem.

Als je iets gekocht hebt, moet je je gewoon niet meer druk maken om prijsdalingen van dat product, doe je dat wel, krijg je vanzelf hartklachten ;)
Hahahahaha :) Daar heb je gelijk in! Maar ik vind het gewoon zo snel, that's all, ik maak me ook niet zozeer zorgen om het bedrag ( ik bedoel ik heb een goeie baan, en kan het geld makkelijk missen) maar het gaat een beetje om het principe, geld kun je maar 1 keer uitgeven, en die 70 € had ik bijv. weer een spel van kunnen kopen. Tis gewoon een beetje zonde geld. :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 11:58 schreef Kremers het volgende:

[..]

BTW, weet iemand een shop in A'dam waar ze zo'n advanced scart kabel verkopen? Bij MM waren ze uitverkocht :'(
Ik heb hem gekocht bij Computer Collectief aan de Amstelkade maar hij moet op veel plekken te koop zijn. Ik zag hem ook bij Intertoys bijv.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 13:12 schreef DFY het volgende:
F*&%*& :( :( heb ik GVD €369 betaald voor dat ding en dan word 'ie ineens €299 met 2 gratis games en een extra controller.... (om maar te zwijgen van die gasten die hem voor €479 ofzo hebben gekocht, maar goed dan ben je naar mijns inziens ook niet helemaal 100 als je dat hebt betaald...)
Nou dank je wel :P

Ik vond em iets meer dan een maand geleden wel 479 euro waard, en nu krijg ik geheel onverwacht nog eens 2 gratis spellen en een extra controller. Dat is toch schitterend?

Wat kan mij het nou bommen of iemand anders (jij bijvoorbeeld) er nóg meer voordeel uit sleept. Het is niet alsof ik het geld niet kan missen, anders had ik hem überhaupt niet gekocht.

Verwijderd

Is er nouw niemand die mij HIER antwoord op kan geven:

Ik heb de Xbox gekocht bij een Zaak die restpartijen koopt bla bla bla.

dus verkoopt normaal geen Xbox Spullen, hoe kom ik dan aan mijn shit...

Verwijderd

heeft er iemand een halo guide hier.. ik zit vast in het begin waarbij je het autootjes krijg om mee te scheuren.. weet niet waar ik heen moet.. je kan een tunnel inrijden maar daar kan ik niet verder meer..

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zaterdag 20 april 2002 14:47 schreef caphex het volgende:
Is er nouw niemand die mij HIER antwoord op kan geven:

Ik heb de Xbox gekocht bij een Zaak die restpartijen koopt bla bla bla.

dus verkoopt normaal geen Xbox Spullen, hoe kom ik dan aan mijn shit...
Heb je een bon waarop staat dat je het eerder als 24-04 is gekocht. En het is legaal kan je gewoon van de xbox site zo'n formulier downloaden en invullen en je krijgt je 2 spellen en een controller :)

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 14:48 schreef xsence het volgende:
heeft er iemand een halo guide hier.. ik zit vast in het begin waarbij je het autootjes krijg om mee te scheuren.. weet niet waar ik heen moet.. je kan een tunnel inrijden maar daar kan ik niet verder meer..
Ik heb geen halo guide, maar je moet wel die tunnel inrijden. Dan krijg je ergens een bocht linksaf, waarna de weg weer omhoog gaat, moet je flink gas geven en bovenaan de heuvel spring je dan over de weg waarover je gekomen bent heen, aan de andere kant gaat het verder..

Verwijderd

Woehehoehoehoeoehohe ik heb nu ook een Xbox!! Samen met Halo! Hij is best gaaf maar wel ffies wennen :)

Ik ben nu bezig met het kopieren van music op mijn hardeschijf, maar kan ik hem nu ook gebruiken voor Halo of ondersteunt ie dat niet?

Enne hoe kan je je muziek cd's doorspoelen? Ik kan alleen next track krijgen.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 15:03 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik heb geen halo guide, maar je moet wel die tunnel inrijden. Dan krijg je ergens een bocht linksaf, waarna de weg weer omhoog gaat, moet je flink gas geven en bovenaan de heuvel spring je dan over de weg waarover je gekomen bent heen, aan de andere kant gaat het verder..
ahh thanks.. hier was ik zelf nooit achter gekomen..

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 15:32 schreef xsence het volgende:

[..]

ahh thanks.. hier was ik zelf nooit achter gekomen..
Ik moest ook ff zoeken, vandaar dat ik wel een idee had waar je vast zat :)

En heb je nu een XBox gekocht?

Verwijderd

Hey ik wil niet lastig doen, kheb de hele topic gelezen. Maar op http://www.gamers.nl/viewdocs/509 wordt gezegd dat alles goed is dat alle mensen voor 26 april gewoon 2 games en een controller thuis krijgen. Dit werd bevestigd in het interview met Ingvar Meijers, manager Home & Retail Division Microsoft.

Het vage is dat op xboxworld.nl in de forums wordt gesproken van een reply vab Xbox Customer Care dat er dit staat:

Thank you for contacting Xbox customer care,
first of all those whom have bought the Xbox at its original price and only at its original price will benifit the promotion pack ie; before 26th April.
The price will only drop from the 26th onwards.
Regards,
Xbox customer care

Nu wil ik er ook 1 halen, maar ik ben vet CONFUSED :?

Advise?

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 16:03 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Ik moest ook ff zoeken, vandaar dat ik wel een idee had waar je vast zat :)

En heb je nu een XBox gekocht?
na al het gekut van mijn kant. heb ik toch maar een xbox gekocht ;)

damn wat een ding.. super groot.. super zwaar.. super fijne joypad die goed in de hand ligt.. en alles ziet er super goed uit.. dit kan je toch niet laten liggen voor (na ontvangst van 2 games en joypad) rond e 120 euro..

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 15:12 schreef LaptopDude het volgende:
Ik ben nu bezig met het kopieren van music op mijn hardeschijf
Stoer, ik wist niet eens dat je muziek kon kopieren naar die HD :)

Ben nu ff cd van Gorillaz aan et overzetten :)

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb net met xbox gebeld, en ze zeggen dat het alleen geldt als je de hogere prijs hebt betaald, dit controleren ze door dat je de winkel moet opgeven waar je je m hebt gekocht, en daar krijgen ze de prijs van, dus ik zou nog maar ff wachten (als het nog niet te laat is) met het kopen van die xbox, tenzij je m zowieso al wilde kopen natuurlijk.

misschien is dit een naaiactie zodat iedereen nu er snel 1 gaat kopen, zonder dat ze dus extra stuff krijgen

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Op zaterdag 20 april 2002 17:16 schreef eperon het volgende:
ik heb net met xbox gebeld,
cool hoe doe je dat? :)

Elect a clown, expect a circus.

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 17:16 schreef eperon het volgende:
ik heb net met xbox gebeld, en ze zeggen dat het alleen geldt als je de hogere prijs hebt betaald, dit controleren ze door dat je de winkel moet opgeven waar je je m hebt gekocht, en daar krijgen ze de prijs van, dus ik zou nog maar ff wachten (als het nog niet te laat is) met het kopen van die xbox, tenzij je m zowieso al wilde kopen natuurlijk.

misschien is dit een naaiactie zodat iedereen nu er snel 1 gaat kopen, zonder dat ze dus extra stuff krijgen
Als het een naai actie is kloppen er heel wat dingen niet, en dus krijgen ze een hele hoop mensen over zich heen, en slechte publiciteit is niet wat XBOX nodig heeft :)

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
maar dan toch wel raar dat ze zo verdacht doen met die voorwaarden, er stond las ik net wel ergens dat je m voor 475 gekocht moest hebben
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste