Toon posts:

XBOX volgende week ¤299!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 1.204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:03
You will only be eligible for this reward if you meet the following criteria:

- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
- You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

Failure to meet any of the above criteria will result in your exclusion from this reward offer.
Dit zijn voorwaarde. :)

Niets anders. En als je hem dus toch voor 480 euro gekocht moest hebben, hebben ze valse informatie aan flink wat mensen gegeven.

En we hebben GoT-knokploeg ook nog :D

(Oh ja en ik werk bij krant >:))

Verwijderd

Van gamers.nl interview met een Microsoft-vertegenwoordiger:
Prijsoorlog
Ondanks het feit dat Microsoft geen verplichte retail-prijzen mag neerzetten, laat het wel weten dat het teleurgesteld is over de prijsoorlog tussen enkele shops in Den Haag en Rotterdam. 'De aanbiedingen gaan van hun eigen marge af. Dat soort acties zijn vaak ook voor korte termijn' vertelt Meijers. 'Uiteindelijk moeten al die bedrijven geld verdienen en ligt de marketing van Xbox vooral op goede support en een sterke line-up van games'. Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Eperon loop niet zo te fokken.

Voor iedereen die zijn twijfels heeft, kijk ff op deze URL:
http://www.xbox.com/nl/news.htm

Als je het docje met de aanvraag bekijkt, dan zie duidelijk dat je aan twee voorwaarden hoeft te voldoen:

-You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
-You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.
Is het nu zo moeilijk, om te lezen? Er worden geen aanvullende voorwaarden gesteld, nergens in de regeling. |:(

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

En ik was weer eens lekker te laat. (8>

Maar goed, het was met de beste bedoelingen... :)

Een hoop verwarring is ook ontstaan door de berichtgeving in de pers. Planet Multimedia heeft bijvoorbeeld net zijn nieuwsbrief voor het weekend weer uitgestuurd en daarin staan een aantal verwijzingen naar kranten. Als je dan het stukje van de standaard leest dan heeft men het ook over dat je de oude prijs moet betalen. Dat schept niet zo verwonderlijk ook wat twijfels..

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 17:41 schreef Armada het volgende:
En ik was weer eens lekker te laat. (8>

Maar goed, het was met de beste bedoelingen... :)
Och ja ik heb het ook was 3x gepost in dee thread :P

Maar is voor mensen de te lui zijn om alles te lezen ;) :P

Verwijderd

ik heb ze vanmorgen aan de lijn gehad en je krijgt gewoon die 2 games en joypad als je voor 26 april de xbox koopt.. maakt niet uit voor hoeveel..

ik heb zelfs de brief gelezen die microsoft aan die winkels heeft gestuurd over de prijsdaling.. en daarin staat dat ze voor 26 april de xbox niet mogen verkopen voor onder de 299 euro.. en als ze dat wel doen dan is dat op hun eigen risico.

Als je voor 26 april een xbox koopt voor maakt niet uit hoeveel krijg je gewoon die 2 games en joypad.. blijkt dat niet zo te zijn.. dan breng ik ze de xbox joypad annaal in.. want dit is echt de enigste reden waarom ik de xbox gekocht heb.

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 17:51 schreef xsence het volgende:
Dan breng ik ze de xbox joypad annaal in.. want dit is echt de enigste reden waarom ik de xbox gekocht heb.
Dan help ik mee :D
En denk nog een stuk of 10-15 mensen die de xbox vanwege deze reden hebben gekocht.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 20 april 2002 17:51 schreef xsence het volgende:
ik heb zelfs de brief gelezen die microsoft aan die winkels heeft gestuurd over de prijsdaling.. en daarin staat dat ze voor 26 april de xbox niet mogen verkopen voor onder de 299 euro.. en als ze dat wel doen dan is dat op hun eigen risico.
Lager dan € 299,- ? Dus in principe is iedereen die dat ding nu al verkoopt tegen €299,- dus al volgens Microsoft zijn richtlijnen bezig?? Raar dat ze dat zo asynchroon laten lopen met de aanschafdatum voor de actie... Misschien is deze 'loophole' gedaan om de X-Box even goed in de markt te rammen? Ze zullen waarschijnlijk geen X-Boxen tot einde volgende week uitleveren, alleen om de impact van deze loophole dan te beperken... Het motto blijft dus: 'probeer er een te pakken te krijgen nu deze extra extra korting nog beschikbaar is'...

• likkepot
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-12-2024

likkepot

Ghehe ghe heehe!

Waarom zou je dan wachten om straks een XBOX te kopen als je toch compensatie krijgt ?

En nog iets...
Omdat die xbox goedkoper wordt draait MS extra verlies op die doos. Ga we dat niet terug zien in de prijzen van spelletjes ? Of in een abbonements vorm van het internet op die doos ?

nikszolekkeralss.exe

• Albinoraptor

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 20 april 2002 18:04 schreef likkepot het volgende:
Waarom zou je dan wachten om straks een XBOX te kopen als je toch compensatie krijgt ?
Misschien omdat ze ff op zijn? Of omdat mensen even geen geld hebben? Of tijd? Noem maar op. Ik denk ook niet dat de mensen op de hoogte zijn, van deze dubbele actie.
En nog iets...
Meid, vertel... >:)
Omdat die xbox goedkoper wordt draait MS extra verlies op die doos. Ga we dat niet terug zien in de prijzen van spelletjes ? Of in een abbonements vorm van het internet op die doos ?
Neuh, MS heeft al aangegeven dat het nu langer gaat duren om winst te gaan maken. Daarnaast zou het van weinig strategisch inzicht getuigen om de spellen nu duurder dan de PS2 spellen gaan maken. Je lokt misschien een paar mensen nietsvermoedend naar je console, maar het gros kijkt wel degelijk naar de prijs van het zachte spul, de spellen...

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 20 april 2002 18:04 schreef Albinoraptor het volgende:
*D http://www.gamers.nl/nieuws/12751 *D

Let op bron enzo :P
Het GoT-promoteam komt ook bij jou in de buurt.. >:)

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:21
Iemand in de buurt van krimpen a/d ijssel/Rotterdam die even voor een paar daagjes spel wil swappen? Ik wil es een ander spel spelen dan halo :(

Net bij mega videotheek geweest hier (Hollywood Movie Factory), verhuren ps2,psx en n64 games maar geen xbox!

Damnit.....

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08-2025

freddyathlon

McLaren Mercedes

Mediamarkt was gestart met het verkopen voor € 299,- afgelopen vrijdag.
Dus ik bij Dixons kreeg een fax van het hoofdkantoor dat we ook onmiddelijk voor die prijs moesten gaan verkopen.

Ik heb mijzelf er vandaag ook een aangeschaft voor € 260,-
(prijs met personeelskorting :P )
Daarbij F1-2002 gekocht en HALO.
Zal er straks eens even mee gaan stoeien en aankomende nacht denk ik ook wel, hahaha

Wedden dat ik nu minder achter deze pc zit?? *D

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 18:04 schreef Albinoraptor het volgende:
*D http://www.gamers.nl/nieuws/12751 *D

Let op bron enzo :P
Stoer, mijn draadje op gamers.nl :P

Ach, ik zie wel, op 26 april weten we het zeker, ze zullen het er heus wel bij vermelden als je em voor meer dan €299 gekocht moet hebben.

• BaSsDruM
Iemand zin in een potje halo online? Wil ik wel eens proberen, heb ik alleen wel vrijwilligers nodig :)

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 20 april 2002 18:19 schreef Kremers het volgende:

Ach, ik zie wel, op 26 april weten we het zeker, ze zullen het er heus wel bij vermelden als je em voor meer dan €299 gekocht moet hebben.
Op 26 april stellen ze geen voorwaarden vast, ze stellen alleen vast wat de game-lijst wordt. Ze zijn op dit moment ook met wat 3rd party ontwikkelaars bezig en misschien dat je dan nog wat andere keuzes krijgt. Voorwaarden kunnen en mogen ze niet meer veranderen en/of toevoegen...

Verwijderd

Hijs echt overal 299,- euro :D

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:20 schreef BaSsDruM het volgende:
Iemand zin in een potje halo online? Wil ik wel eens proberen, heb ik alleen wel vrijwilligers nodig :)
Kijk ff op www.xbconnect.com (opvolger van xboxconnector), die client heeft ingebouwde chat, kun je makkelijk wat potjes vinden. Gamespy Tunnel kan dat ook mee, trouwens.

• BaSsDruM
welke spellen gaan jullie voor?
Ik heb nu al halo gekocht, dus die valt voor mij af.
Dat rally spel ziet er wel heel stoer uit, maar project gotham is ook vet (opvolger van metropolis street racer op de dreamcast). 2 race spellen is alleen een beetje veel van het goede, dusse ik hoop dat tony hawk 3 nog bij 't lijstje komt :)

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:30 schreef BaSsDruM het volgende:
welke spellen gaan jullie voor?
Ik heb nu al halo gekocht, dus die valt voor mij af.
Dat rally spel ziet er wel heel stoer uit, maar project gotham is ook vet (opvolger van metropolis street racer op de dreamcast). 2 race spellen is alleen een beetje veel van het goede, dusse ik hoop dat tony hawk 3 nog bij 't lijstje komt :)
Ik ga voor Rally en Abe (vond 1 en 2 zo cool)

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Woohoooooo >:) >:) >:)

Ik heb daarnet mijn Xboxje gekocht bij MM in Rotterdam, maar in die kut doos zit geen demo cd :(

Wie heeft er een demo cd voormij :) of enige idee waar ik eentje kan halen ??
Ik heb nu geen geld voor een spel :(
(heb ook een Samsungh s151S gehaald vandaar >:) )

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:35 schreef B0MBACI het volgende:

Ik heb daarnet mijn Xboxje gekocht bij MM in Rotterdam, maar in die kut doos zit geen demo cd :(

Ja zat bij mij ook geen demo cd bij :(

Maar gelukkig heb ik Halo gekocht :)

• BaSsDruM

Had je erbij moeten krijgen van die verkoper... tenminste, naast die computer daar waar ze je naam enzo intikken, ligt een stapel demo cd's, na 't maken van de bon moet ie zo'n cd meegeven!

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:36 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Had je erbij moeten krijgen van die verkoper... tenminste, naast die computer daar waar ze je naam enzo intikken, ligt een stapel demo cd's, na 't maken van de bon moet ie zo'n cd meegeven!
Hmm is nu beetje laat om naar Dixons te lopen he :P

Verwijderd

mensen die hem voor 299 hebben gekocht krijgen dus echt gen 2 games en een controller. Microsoft weet welke nummers naar welke winkels gaan, en ze hebben met media markt een afspraak gemaakt dat ze eerder mogen verkopen, maar die nummers krijgen dus geen 2 games + controller.

je dacht toch niet dat MS gek was of wel?

Verwijderd

Topicstarter

Klopt, zit er standaard niet bij, ik kreeg hem van de verkoper :) (ook bij MM gekocht btw)

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 18:29 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Kijk ff op www.xbconnect.com (opvolger van xboxconnector), die client heeft ingebouwde chat, kun je makkelijk wat potjes vinden. Gamespy Tunnel kan dat ook mee, trouwens.
Ok, gedaan, stond 1 pal bij (neem aan dat je alleen daar kan connecten? Anyway, als ik wilde connecten bij 'm, lukte 't niet. Ik ben nu maar zelf servertje gestart daar, kommaarop! :P

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

TOch nog even over het doorgaan van de actie voor mensen die hem nu al hebben gekocht tegen € 299,-
Op de site van Dixons staat dit:
Nu nog maar Euro 299,-- in plaats van Euro 479,--. Heeft u de Xbox al in huis en heeft u er Euro 479 voor betaald? Dan heeft Microsoft wel een hele mooie pleister op de wond. Vanaf 26 april kunt u naar de website van Microsoft en een aanvraagformulier downloaden. Als u de gegevens invult en via e-mail verstuurt komt u in aanmerking voor gratis 2 Xbox spellen en een Xbox controller.
Het is toch wel om van in de war te raken...

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 18:38 schreef ugamer het volgende:
mensen die hem voor 299 hebben gekocht krijgen dus echt gen 2 games en een controller. Microsoft weet welke nummers naar welke winkels gaan, en ze hebben met media markt een afspraak gemaakt dat ze eerder mogen verkopen, maar die nummers krijgen dus geen 2 games + controller.

Godver, hoe lang blijven zulk soort mensen nog doorgaan?
Hoog persoon van microsoft nederland heeft 't toegezegd dat je gewoon je 2 spellen krijgt, 20 verschillende mensen hier van got hebben naar die xbox lijn gebeld, allemaal toegezegd gekregen dat 't mogelijk was, ik heb het gisteren bij de mediamarkt gevraagd, ze maken er zelfs heel groot reclame mee dat je 2 spellen en een extra controller erbij krijgt, en nog blijven er mensen die beweren dat ze het NIET doen.

Slaap lekker verder :z

Verwijderd

http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=667

check het maar, ik begrijp echt neit dat sommige mensen serieus denken dat ze voor 2999 nog 2 games en een controller krijgen. En gamers.nl post het nog als nieuws ook hehehe :) gelukkig zijn we bij xboxworld beter geinformeerd en er nog eerder bij ook.

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:38 schreef ugamer het volgende:

Ik vraag me af of winkels echt met terugwerkende kracht hun geld krijgen van die consoles die nu worden verkocht.

Denk zelf van nit, dus enigste die verlies maken zijn de winkeliers, niet MS. Want die krijgt nog per verkochte Xbox 47x euro van de winkel.

En voor de zoveelste keer, er staat niets in over welke prijs je betaald moet hebben, alleen dat je hem voor 26 april gekocht moet hebben, nou er staat 19 april op mijn bon, dus wat er ook gebeurd, ik zal mijn gelijk krijgen, en des noods the hard way.

Verwijderd

Ik heb al wel mail van MS dat mn mailtje ontvangen is:
Hi!
Thank you for your email enquiry.
As you might expect, we have received an amazing response from Xbox gamers all over Europe and we are thrilled to be able to make the Customer Reward Pack available. As a result of a high response, please allow 48 hours for a consultant to reply to your enquiry.

The Customer Reward Pack has a terrific range of games available for you and we hope this makes your Xbox experience all the more enjoyable.

Don't forget that you can get more information on the Customer Reward Pack, as well as news on forthcoming Xbox games from www.xbox.com <http://www.xbox.com/> and just select your country for local information.

Playmore
Oftewel, nog ff lekker afwachten hoe t gaat lopen.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:42 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Godver, hoe lang blijven zulk soort mensen nog doorgaan?
Hoog persoon van microsoft nederland heeft 't toegezegd dat je gewoon je 2 spellen krijgt, 20 verschillende mensen hier van got hebben naar die xbox lijn gebeld, allemaal toegezegd gekregen dat 't mogelijk was, ik heb het gisteren bij de mediamarkt gevraagd, ze maken er zelfs heel groot reclame mee dat je 2 spellen en een extra controller erbij krijgt, en nog blijven er mensen die beweren dat ze het NIET doen.

Slaap lekker verder :z
we zullen het zien jongen :)
MM zei gister nog dat het niet mogelijk was }:O
ik gun het jullie krenten echt niet.. het ding pas kopen omdat je misbruik kan maken van een regeling.. :r :R

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:45 schreef ugamer het volgende:

[..]

ik gun het jullie krenten echt niet.. het ding pas kopen omdat je misbruik kan maken van een regeling.. :r :R
Tja jammer voor je dan >:)
Wij zijn gewoon slim, als je dat niet bevalt jammer dan.
Durf te wedden dat je het zlef ook zou hebben gedaan als je niet al Xbox had.

En als MS moeilijk doet, wie doet mee aan rechtzaak :+ :P

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:46 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]

Tja jammer voor je dan >:)
Wij zijn gewoon slim, als je dat niet bevalt jammer dan.
Durf te wedden dat je het zlef ook zou hebben gedaan als je niet al Xbox had.

En als MS moeilijk doet, wie doet mee aan rechtzaak :+ :P
lame hoor..

Verwijderd

hallo ugamertjes..

jij schuift de schuld op ons... wie maakt er misbruik van wie..??/?

eerst een fette 479 euro vragen voor een bak en kort daarna de prijs laten dalen naar 299/?

het is de schuld van de winkeliers die niet konden wachten tot 26 april.. en daarom krijgt gewoon iedereen die voor 26 april 2002 een xbox koopt voor maakt niet uit heoveel de 2 games en joypad.. en ga nou niet reklame staan maken voor xboxworld.. dat jullie beter geinformeerd zijn enz..

wij hebben het al duidelijk gemaakt.. als we erachter komen dat we geen 2 games en joypad krijgen dan is dat niet leuk voor microsoft..

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-01 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op zaterdag 20 april 2002 18:45 schreef ugamer het volgende:

[..]

Wat nou misbruik maken van een regeling :? Dit is gewoon slim zijn en ik vind het echt geen probleem dat er nu mensen zijn die de X-Box goedkoper hebben dan mij (ik heb 'm gewoon voor 479 euro gekocht). Vind het juist wel vet dat er nu opeens een heleboel mensen een X-Box nemen of overstappen van een andere console naar de X-Box... hoe meer zielen hoe meer vreugd :+

Het enigste wat ik wel vervelend is dat ik dadelijk langer op mijn games moet gaan wachten omdat de response op deze actie enorm groot is ;)

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op zaterdag 20 april 2002 18:42 schreef ugamer het volgende:

uitgeknipte spam-URL

check het maar, ik begrijp echt neit dat sommige mensen serieus denken dat ze voor 2999 nog 2 games en een controller krijgen. En gamers.nl post het nog als nieuws ook hehehe :) gelukkig zijn we bij xboxworld beter geinformeerd en er nog eerder bij ook.
Nee, dit is een lekkere update zeg:
Onze altijd trouwe en informatieve Goody weet ons te melden dat mocht je de Xbox voor €299 kopen bij bijvoorbeeld de Media Markt je dan geen compensatie krijgt in de vorm van 2 games en 1 controller.

Dit heeft Microsoft vandaag afgesproken met een aantal winkel(ketens)
Ah, dus we hebben het woord van dhr. Meijers, die aardig wat in de pap te brokkelen heeft, dacht ik zo:
Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
Ik weet op wie ik mijn geld zou zetten...

Maar goed er is veel onduidelijkheid, omdat het een te mooie actie zou zijn. Als je bedenkt dat een PS2 naar XBox omruilactie te duur zou zijn, maar wel overwogen, dan denk ik dat ze ook wel ingecalculeerd hebben dat er mensen met deze dubbel-actie zouden meedoen.

Overigens is het wel leuk, dat er veel onduidelijkheid wordt gezaaid. Aan de ene kant veel publiciteit en beperkte kosten omdat een gedeelte van de markt het niet aandurft. Ik zou mezelf schoppen als het toch mogelijk was...

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zaterdag 20 april 2002 18:36 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Nope helaas ik zeurde nog voor een demo cd maar hij zij dat ze op waren (die dikke man )

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaahhh

krijg ik nou wel mijn 2 games en controller, wie belt bill gates ff :)

helaas :'( :'( :'(

Verwijderd

Thank you for contacting Xbox customer care,
first of all those whom have bought the Xbox at its original price and only at its original price will benifit the promotion pack ie; before 26th April.
The price will only drop from the 26th onwards.
Regards,
Xbox customer care

• BaSsDruM
Vraag me af waarom die ugamer een HK ban heeft......

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:53 schreef ugamer het volgende:

[..]
Op gamers.nl gepost:
Gepost door HanTheMan -Zaterdag 20 April 2002 - 18:41

Nou ik weet het zo net nog niet hier is mijn mail:

Hello Xbox,

I've got a question about the offer of 2 games and a controller.

It says:

- You must have bought your Xbox within one of the European launch countries* before the 26th April 2002
- You must complete all of the fields on the form below and return to Microsoft by midnight on 1 July 2002.

So here in Holland I have found a store where I can buy a Xbox for €299,- before the 26th April 2002.

Then I still meet the criteria and I can get an Xbox +2 games and a controller for €299,-

is this right?

please mail me back,

Het antwoord van MS:

Hello,

Thank you for writing to Xbox.

If you purchased an Xbox before April 26th 2002, we want to reward you for your commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full details and the application form are available from www.xbox.com (please choose your country from the list on the top right hand side).

If you are unable to open the form, please contact our Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to post the form to you.

You will qualify as long as you purchase the console before the 26th of April.

Sincerely,

Xbox Customer Care Team

Verwijderd

lekker dan, iedereen schrijft wat anders :P

Verwijderd

hmm ja wat is het nu
neem je de gok en sta je zometeen met lege handen?
microsoft pakt t wel slim aan... maar echt "fair" vind ik t niet

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 18:53 schreef ugamer het volgende:

[..]
Kerel.. lees aub even.

ik heb vanmorgen voordat ik de xbox ging halen eerst contact met ze opgenomen en precies uitgelegd wat nou het geval was hiero..

ik vertelde ze dat ze nu al voor 299 euro tekoop stonden bij dixons en vroeg ze dat als ik die xbox die daar bij dixons tekoop stond voor 299 euro zou kopen, ik de 2 games en joypad zou krijgen... Die gasten bij Microsoft zeiden: JA

HET MAAKT NIET UIT WAAR EN VOOR HOEVEEL JE DE XBOX KOOPT.. ALS JE HET MAAR VOOR 26 APRIL KOOPT, dan krijg je dus gewoon de 2 games en een joypad van ze..

dus hou aub op.. het maakt me niet zoveel meer uit of ik de games en joypad krijg.. het is gewoon heel slecht van microsoft als ze die belofte niet nakomen.. ik heb in eerder posts ook gezegd wat ik dan ga doen.. met de oh zo grote xbox joypad!!

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 18:59 schreef ugamer het volgende:
lekker dan, iedereen schrijft wat anders :P
Denk dat MS zelf niet weet dat ze moeten doen.

Ongeveer 10 mensen hebben gister gebeld naar MS en toen hebben ze gezegd dat het wel kon, en lees nu dat een enkele juist een tegengesteld antwoord krijgt.

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:00 schreef xsence het volgende:

[..]

Kerel.. lees aub even.

ik heb vanmorgen voordat ik de xbox ging halen eerst contact met ze opgenomen en precies uitgelegd wat nou het geval was hiero..

ik vertelde ze dat ze nu al voor 299 euro tekoop stonden bij dixons en vroeg ze dat als ik die xbox die daar bij dixons tekoop stond voor 299 euro zou kopen, ik de 2 games en joypad zou krijgen... Die gasten bij Microsoft zeiden: JA

HET MAAKT NIET UIT WAAR EN VOOR HOEVEEL JE DE XBOX KOOPT.. ALS JE HET MAAR VOOR 26 APRIL KOOPT, dan krijg je dus gewoon de 2 games en een joypad van ze..

dus hou aub op.. het maakt me niet zoveel meer uit of ik de games en joypad krijg.. het is gewoon heel slecht van microsoft als ze die belofte niet nakomen.. ik heb in eerder posts ook gezegd wat ik dan ga doen.. met de oh zo grote xbox joypad!!
ja van jou zijn ze bang joh.. en al krijgen ze geen gelijk, dan klagen ze echt die winkels wel aan..

• BaSsDruM
Dit kreeg ik gisteren van de mediamarkt toen ik mijn xbox kocht:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bassdrum/digicam/xboxbrief.gif

Verwijderd

wat boeit microsoft het nou voor hoeveel de winkelier ze verkoopt ? voor microsofts part geven ze ze gratis weg, zolang microsoft maar de inkoopprijs krijgt

• Albinoraptor
Wie wil er komen spelen het server opgezet met naam GoT servertje. :)

Verwijderd

damn.. kan ik de xbox ook met een crosscable op het netwerk zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 20 april 2002 19:04 schreef xsence het volgende:
damn.. kan ik de xbox ook met een crosscable op het netwerk zetten?
Tuurlijk, pleur em in de uplink poort :)

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 19:02 schreef ugamer het volgende:

[..]

ja van jou zijn ze bang joh.. en al krijgen ze geen gelijk, dan klagen ze echt die winkels wel aan..
Waarom winkels aanklagen?
Winkels hebben voor Xbox-en die ze hebben staan +/- 470 euro betaald, dit krijgt microsoft dus van hun.

MS maakt er dus geen verlies op. Winkels wel :)

Verwijderd

Het lijkt me echt wel duidelijk, vele bronnen hebben al gezegd dat je gewoon de reward pack krijgt als je bon maar van voor 26 april is.

Ik heb hem eerder gekocht voor het volle bedrag, maar ik ga echt niet lopen zeuren. Je krijgt toch een leuk onverwacht cadeautje! Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. :z

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 19:03 schreef Albinoraptor het volgende:
Wie wil er komen spelen het server opgezet met naam GoT servertje. :)
Jaaaaaaah ikke! mail me ff met je ip ofzo.

Nog even over 't mediamarkt gezeik enzo. De xboxen die mediamarkt nu verkoopt is nog gewoon OUDE voorraad die ze met stapels in de winkel hadden liggen. Als mediamarkt de oude prijs gehanteert had, hadden ze daar lekker blijven liggen tot na 26 april en dan hadden ze 'm nog voor 299 euro moeten verkopen. Dus voor mediamarkt (en voor alle andere winkels die 'm voor 299 verkopen) was de keus:

Of nu voor 299 verkopen en veel mensen komen 'm hier kopen omdat ie bij de meeste zaken nog 479 is, of we laten 'm 479 en verkopen dan die partij na 26 april. Dit levert ze veel publiciteit op, en mediamarkt hoopt als je voor de xbox daar komt, dat je dan ook gelijk even een spel meeneemt, cdtje, dvdtje, wekkerradio whatever. Dit is ook hun strategie met die stuntprijzen van de audio cd's soms. Die dingen verkopen ze ook onder de inkoopsprijs, met 't idee dat er toch gelijk andere artikelen verkocht worden.

Verwijderd

Wat ik eruit opmaak is dat we gewoon die controller en 2 games krijgen. Deze antwoorden komen alleemaal uit de meeste betrouwbare bronnen (x-box site personeel, mediamarkt, mensen die naar Gouda (denk ik) gebeld hebben).
Ik heb mn mail al weggedaan en ik ben aan het wachten op responce dat het onderweg is :).

Verwijderd

ok ok whatever :P
maar toch is niet NIET EERLIJK!!!! ik wil dan 4 extra games :P. 480 piek betaald voor dat ding..

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:09 schreef ugamer het volgende:
ok ok wahtever :P
maar tocdh is niet NIET EERLIJK!!!! ik wil dan 4 extra games :P. 480 piek betaald voor dat ding..
Da's nie veel :P
Ik hetzelfde in euro ;)

• Albinoraptor
Jeetje wat een lagg zo, kan wel 8 players hosten voor SOF2 maar 3 mensen voor Halo is te veel :D

Verwijderd

er staat overigens ook op.. dat er meer games bij kunne nkomen...

wil onimusha wel hebben..

• BaSsDruM
ok ok wahtever :P
maar tocdh is niet NIET EERLIJK!!!! ik wil dan 4 extra games :P. 480 piek betaald voor dat ding..
480 GULDEN (218 euro) betalen en dan ook nog 4 (!) games willen?!

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:10 schreef Albinoraptor het volgende:
Jeetje wat een lagg zo, kan wel 8 players hosten voor SOF2 maar 3 mensen voor Halo is te veel :D
Halo is dan ook een LAN game en niet een van de 5 XBox online games die net aangekondigd zijn. Die zijn wel geschreven met Internet-vertraging in gedachten.

Ik kan ook maar 3 mensen smooth Halo hosten met kabel, Gamespy tunnel en xbconnect zijn ook maar lapmiddeltjes. Overigens laatst wel lekker gegamed met 2 australiërs..

• BaSsDruM
Staat weer een nieuw GOT servertje bij hoor.... aangezien albinoraptor moest eten ofzo.
Word gehost met fast adsl@xs4all, ben benieuwd naar de lag

Verwijderd

Gebruiken jullie dus allemaal xbconnect? Dan ga ik het vanavond ook maar is proberen :)

• BaSsDruM
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies werkt dat online gamen met halo?
Ik draai nu met XBConnect een eigen servertje, er is ene "Kick" geconnect bij mij, link ready staat in mn scherm, en dan?

Als ik dan bij mn xbox kijk, zie je 4 xboxen boven elkaar staan, waarvan er maar 1 iets bij staat, en dat ben ik zelf.

Lukt de connectie dan niet, of doe ik iets fout?

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Op zaterdag 20 april 2002 19:22 schreef BaSsDruM het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe dat nou precies werkt dat online gamen met halo?
Ik draai nu met XBConnect een eigen servertje, er is ene "Kick" geconnect bij mij, link ready staat in mn scherm, en dan?

Als ik dan bij mn xbox kijk, zie je 4 xboxen boven elkaar staan, waarvan er maar 1 iets bij staat, en dat ben ik zelf.

Lukt de connectie dan niet, of doe ik iets fout?
De vier Xbox-en die je aan de linker kant ziet staan zijn de gebruikers op je eigen Xbox (en dat ben jij dus alleen zelf). Aan de rechter kant staan nog 4 Xbox-en en dat zijn de geconnecte gebruikers. Als er bij die vier Xbox-en geen naam staat dan is er gewoon niemand geconnect

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

maar toch is niet NIET EERLIJK!!!! ik wil dan 4 extra games :P. 480 piek betaald voor dat ding..
Jij bent lomp man, dus daarom zat jij daarnet zo te zeiken en mensen "bang" te maken dat ze geen spellen en controller krijgen.
Echt laag :r

• BaSsDruM
Teeeeeeering, Halo online is toch wel erg gaaf.... net tegen ene Dave gespeeld, weet niet of 'ie van GOT is mgoed. Tof was 't zeker. Anyway, ik zit nog steeds te wachten op meer tegenstanders >:)

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 19:56 schreef BaSsDruM het volgende:
Teeeeeeering, Halo online is toch wel erg gaaf.... net tegen ene Dave gespeeld, weet niet of 'ie van GOT is mgoed. Tof was 't zeker. Anyway, ik zit nog steeds te wachten op meer tegenstanders >:)
Wat is je ip adres, dan probeer ik zo wel ff te joinen. Wel een map met warthogs nemen!

XBConnect toch?

Stuur me anders ff een berichtje op irc.xbconnect.com, heb ik een mannetje genaamd 'Vibromass' staan in de group #XBC

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 20:08 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Wat is je ip adres, dan probeer ik zo wel ff te joinen. Wel een map met warthogs nemen!

XBConnect toch?

Stuur me anders ff een berichtje op irc.xbconnect.com, heb ik een mannetje genaamd 'Vibromass' staan in de group #XBC
Als je bij xboxconnect kijkt zie je vanzelf got server staan ofzo, dat ben ik

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Nu ineens wel?? Wil je dan ook zo vriendelijk zijn om op dat siteje van je ff een update aan te maken? Want daar ben je nog steeds niet mee op de proppen gekomen.

edit:
Lame opmerking van mijn kant aan Ugamer weggehaald

• Albinoraptor
Hmm waarom stopt iedereen server als ik tegen ze speel :? :P

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 20:39 schreef Albinoraptor het volgende:
Hmm waarom stopt iedereen server als ik tegen ze speel :? :P
M'n lag was te hoog :P

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Trouwens nou ik ff dat bericht van mister sjoerd actie bekeek:
Thank you for contacting Xbox customer care,
first of all those whom have bought the Xbox at its original price and only at its original price will benifit the promotion pack ie; before 26th April.
The price will only drop from the 26th onwards.
Regards,
Xbox customer care
Dit kan je sowieso negeren, omdat de zin "The price... 26th onwards" in Nederland niet uitgekomen is.
Ik hou het er nog steeds op dat men er gewoon vanuit ging dat de ketens hun prijzen hoog zouden houden tot volgende week.
De kosten van de controller en de twee spellen zijn compleet voor rekening van Microsoft. De ketens die hem nu al voor de lagere prijzen verkopen zullen dit met oude voorraad doen (denk ik). En dus verlies nemen.

Een ding snap ik niet zo goed. Ik las ergens eerder in de thread dat Dixons ineens meedeed naar aanleiding van de actie van MM. Waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen? Ze maken alleen een aardige winst op de spellen en ik kan me niet voorstellen dat ze genoeg spellen per console mee verkopen om het verlies op puur de console te compenseren. Gameshops actie was alleen als je een spel erbij kocht gelijk. Hoe kunnen zij het er al uit halen.

Tenzij het met medewerking van MS is
Think about, hoe zou jij een reclamecampagne voeren?
Slim, zeer slim.

• Albinoraptor
Op zaterdag 20 april 2002 20:41 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

M'n lag was te hoog :P
ROFL :D

Verwijderd

Ik moet het later proberen, vriendin is de tv aan het hoggen nu (8>

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zaterdag 20 april 2002 20:41 schreef Armada het volgende:Slim, zeer slim.
Mja zo slim dat ze zelfs een Nintendo fan als mij aan het twijfelen krijgen :{
Als je echt 2 spellen krijgt en een controller voor 299 dan is dat doosje wel voor mij maar goed al die tegenstrijdende berichten.
Wordt er ook niet echt duidelijker op.

Verwijderd

Zie de tekst op www.Dixons.co.uk:

The only qualifying factor is that you bought your Xbox before the 26th April 2002. Its that simple!

Verwijderd

Ik had voorlopig geen zin meer in consoles, maar nu ik dit zo allemaal lees... Je bent gek als je nu geen Xbox koopt! ;(

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 17:26

star-saber

Ryzen

hij staat nu mooi naast m'n ps2 >:)

Verwijderd

Kan ik met me PAL xbox ook NTSC joinen?

ok ik host nu een game: GOT HIERO!!!!"

password is: god

Verwijderd

Op zaterdag 20 april 2002 22:13 schreef LaptopDude het volgende:
Kan ik met me PAL xbox ook NTSC joinen?
Nee, in ieder geval niet met Halo of Tony Hawk's. Online play is voorlopig nog een hack..

• BaSsDruM
Op zaterdag 20 april 2002 22:29 schreef Vibromass het volgende:

[..]

Nee, in ieder geval niet met Halo of Tony Hawk's. Online play is voorlopig nog een hack..
Hmmm, tony hawk ook online? Dan hoop ik echt dat die bij 't lijstje van de 'gratis' games komt :)

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://www.playstationmods.com/images/xbox_dvd.jpg

03:30am - RegionX for the XBOX from Datel will be released at the beginning of April. Our price will be £17.99 and we will be taking pre orders from tomorrow.

w00000t >:) >:) >:) maar waarom speelt dat kut ding geen svcd's :( (ik heb geen dvd remote nog hij speelt toch geen svcds ? )

Verwijderd

Heeft iemand eigenlijk al die DVD controller? Is de kwaliteit van de DVD ook nog goed of is het net zoals de PS2?

Verwijderd

damn.. heb gisteren de hele dag halo gespeeld.. ik vind halo in het begin echt super maar naarmate je verder komt des te minder aandacht ze aan de velden hebben besteed, is toch wel een behoorlijk minpunt.

heb hem helaas nog niet uigespeeld..

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 10:47 schreef LaptopDude het volgende:
Heeft iemand eigenlijk al die DVD controller? Is de kwaliteit van de DVD ook nog goed of is het net zoals de PS2?
Ja die heb ik.. en de kwaliteit is goed (beter als de ps2), je moet alleen wel die speciale RGB /dolby 5.1 scart kabel kopen, ander zit je met een composite video kwaliteit van de standaard kabel met scart plug :{ , maar je kan natuurlijk geen kwaliteit verwachten van een top end dvd speler van €1500. De AB is perfect, je hebt gewoon het idee van een normale DVD speler en je hoeft niet te klooien met een controller, die ik gewoon ontkoppel als ik niet speel, zo is het apparaat itt de meeste spelcomputers geen storend element meer!

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 11:14 schreef xsence het volgende:
damn.. heb gisteren de hele dag halo gespeeld.. ik vind halo in het begin echt super maar naarmate je verder komt des te minder aandacht ze aan de velden hebben besteed, is toch wel een behoorlijk minpunt.

heb hem helaas nog niet uigespeeld..
In het midden (level 6, 7) zakt ie inderdaad een beetje in op het gebied van gameplay (het verhaal daarentegen... :o :X ) Op het eind wordt hij echter weer zeer vet!

Verwijderd

Maar dan moet je toch ook zo'n reciever ding in je controller stoppen of heb ik het gewoon verkeerd gelezen in t boekje ?

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 11:29 schreef BananeKoning het volgende:
Maar dan moet je toch ook zo'n reciever ding in je controller stoppen of heb ik het gewoon verkeerd gelezen in t boekje ?
Ja dat pakket, receiver en Afstandbediening kost 50 euro extra... :{ maar je komt er niet onderuit als je dvd's wil bekijken.

Verwijderd

Op zondag 21 april 2002 11:29 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

In het midden (level 6, 7) zakt ie inderdaad een beetje in op het gebied van gameplay (het verhaal daarentegen... :o :X ) Op het eind wordt hij echter weer zeer vet!
Ben nu bij dat stuk waarbij die computer wijf heeft gezegt dat ik de chief moet pakken ofzo.. alle aliens zijn een beetje gemuteerd en er lopen/springen allemaal halflife bolletjes... super irritant die dingen.. Heb de shotgun gevonden :) maarjah.. is wel een leuk spel/ ziet er super uit.. zonder speciale scartkabel al.. dus it was worth the money.. nou hopen dat munch oddesey en rally nogwat ook zo goed is.

Verwijderd

als mensen online willen spelen met Halo of zo via XBox Connector contact me via ICQ kunnen we een keer afspreken o fzo :)

ICQ#40510064

• B0MBACI
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Op zondag 21 april 2002 11:23 schreef eelcoz het volgende:

[..]

Ja die heb ik.. en de kwaliteit is goed (beter als de ps2), je moet alleen wel die speciale RGB /dolby 5.1 scart kabel kopen, ander zit je met een composite video kwaliteit van de standaard kabel met scart plug :{ , maar je kan natuurlijk geen kwaliteit verwachten van een top end dvd speler van €1500. De AB is perfect, je hebt gewoon het idee van een normale DVD speler en je hoeft niet te klooien met een controller, die ik gewoon ontkoppel als ik niet speel, zo is het apparaat itt de meeste spelcomputers geen storend element meer!
Krijg je die dvd menu nadat je die connector erin hebt gestopt want ik heb nu geen dvd menu :)

En trouwens nadat je op play hebt gedrukt wil je dan de die plug ff eruit halen kijke of die nog speelt dan

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb al en ps2

Vandaag komt de XBOX erbij

en volgende week de gamecube :)

Voor die prijs kon ik hem niet laten staan

€299 met 2 spellen en 2 controller >:)

Wordt veel gamen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• AtHomer
  • Niet online
Ik heb deze topic eens doorgelezen, maar ik snap 1 ding niet...

De enige voorwaarde voor die 2 spellen en controller is dus dat je hem voor 26 april moet hebben gekocht. Hoe willen ze dat dan controleren :?

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• DARKLORD
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-11-2025
Op zondag 21 april 2002 13:41 schreef ken het volgende:
Ik heb al en ps2

Vandaag komt de XBOX erbij

en volgende week de gamecube :)

Voor die prijs kon ik hem niet laten staan

€299 met 2 spellen en 2 controller >:)

Wordt veel gamen :)
DUDE!! das vet man. gewoon 3 van die dingen :) .. ik heb der nog geen eens 1 :D

mensen.. ik ga toch maar voor de ps2.. tis gewoon makkelijker.. zijn al zoveel spellen voor uit ;);)

• The Guardian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-01 12:15

The Guardian

I'll keep an I on you

Op zondag 21 april 2002 13:36 schreef B0MBACI het volgende:
En trouwens nadat je op play hebt gedrukt wil je dan de die plug ff eruit halen kijke of die nog speelt dan
Als je hem onder een film eruit haalt komt er een berichtje op het scherm of je zo vriendelijk wilt zijn of je hem terug wilt stoppen. Hij loopt niet vast of andere rare dingen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 april 2002 14:40 schreef AtHomer het volgende:
Ik heb deze topic eens doorgelezen, maar ik snap 1 ding niet...

De enige voorwaarde voor die 2 spellen en controller is dus dat je hem voor 26 april moet hebben gekocht. Hoe willen ze dat dan controleren :?
Je moet het S/N mee sturen, bij de kassa wordt dat S/N waarschijnlijk in het systeem gezet als verkocht zijnde en dan doorgestuurd naar MS :?

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:33

Flexx

This side up

Gasten, is het voor 100% zeker dat als ik bijv. Maandag de X-Box koop ik daadwerkelijk die 2 games en controller erbij krijg ?
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste