Op zaterdag 20 april 2002 18:42 schreef ugamer het volgende:
uitgeknipte spam-URL
check het maar, ik begrijp echt neit dat sommige mensen serieus denken dat ze voor 2999 nog 2 games en een controller krijgen. En gamers.nl post het nog als nieuws ook hehehe

gelukkig zijn we bij xboxworld beter geinformeerd en er nog eerder bij ook.
Nee, dit is een lekkere update zeg:
Onze altijd trouwe en informatieve Goody weet ons te melden dat mocht je de Xbox voor €299 kopen bij bijvoorbeeld de Media Markt je dan geen compensatie krijgt in de vorm van 2 games en 1 controller.
Dit heeft Microsoft vandaag afgesproken met een aantal winkel(ketens)
Ah, dus we hebben het woord van dhr. Meijers, die aardig wat in de pap te brokkelen heeft, dacht ik zo:
Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
Ik weet op wie ik mijn geld zou zetten...
Maar goed er is veel onduidelijkheid, omdat het een te mooie actie zou zijn. Als je bedenkt dat een PS2 naar XBox omruilactie te duur zou zijn, maar wel overwogen, dan denk ik dat ze ook wel ingecalculeerd hebben dat er mensen met deze dubbel-actie zouden meedoen.
Overigens is het wel leuk, dat er veel onduidelijkheid wordt gezaaid. Aan de ene kant veel publiciteit en beperkte kosten omdat een gedeelte van de markt het niet aandurft. Ik zou mezelf schoppen als het toch mogelijk was...