nee tuurlijk niet... alleen als je hem eerder al voor 480 euro had gekocht.. als je hem maandag pas koopt krijg je er een controller bijOp zondag 21 april 2002 15:10 schreef Flexx het volgende:
Gasten, is het voor 100% zeker dat als ik bijv. Maandag de X-Box koop ik daadwerkelijk die 2 games en controller erbij krijg ?
Verwijderd
Hoe vaak moeten we het nu nog herhalen?Op zondag 21 april 2002 15:18 schreef RSP het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet... alleen als je hem eerder al voor 480 euro had gekocht.. als je hem maandag pas koopt krijg je er een controller bij
Uit het gamers.nl interview met een vertegenwoordiger van Microsoft:
Prijsoorlog
Ondanks het feit dat Microsoft geen verplichte retail-prijzen mag neerzetten, laat het wel weten dat het teleurgesteld is over de prijsoorlog tussen enkele shops in Den Haag en Rotterdam. 'De aanbiedingen gaan van hun eigen marge af. Dat soort acties zijn vaak ook voor korte termijn' vertelt Meijers. 'Uiteindelijk moeten al die bedrijven geld verdienen en ligt de marketing van Xbox vooral op goede support en een sterke line-up van games'. Mensen die hun Xbox goedkoper hebben aangeschaft voor zo'n stuntprijs krijgen overigens wel hun 2 games en controller. Meijers legt er dan ook nadruk op dat voor elke verkochte Xbox een controller en games beschikbaar is.
Hmm jij ook al, bij mij staan Xbox en PS2 ook geliefelijk naast elkaar.Op zondag 21 april 2002 13:41 schreef ken het volgende:
Ik heb al en ps2
Vandaag komt de XBOX erbij
en volgende week de gamecube
Voor die prijs kon ik hem niet laten staan
€299 met 2 spellen en 2 controller
Wordt veel gamen
(Zie je wel dat het kan
Verwijderd
Op zondag 21 april 2002 15:41 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Hmm jij ook al, bij mij staan Xbox en PS2 ook geliefelijk naast elkaar.
(Zie je wel dat het kan)

Ja, ik ben toch ook wel benieuwd hoe ze dat doen met die prijs. En las hier een paar reply's boven dat mensen die hem bij de Media Markt hebben gekocht hun gegevens werden ingevoerd in de computer ofzo? 
Ik heb gewoon zo'n X-box gepakt van de stapel en naar de kasse gelopen. Heb dus ook niet zo'n demo dvd.
Micro$oft weet natuurlijk welke serienummers ze aan de shops verkocht hebben voor de originele prijs. Ik denk dat alle mensen met zo'n serienummer gewoon zo'n pakket krijgen (mits ze reageren). Dus als je een x-box koopt na de 26e en je hebt een oude serie, dan heb je misschien ook nog wel kans dat je zo'n pakket kan krijgen.
Ik heb gewoon zo'n X-box gepakt van de stapel en naar de kasse gelopen. Heb dus ook niet zo'n demo dvd.
Micro$oft weet natuurlijk welke serienummers ze aan de shops verkocht hebben voor de originele prijs. Ik denk dat alle mensen met zo'n serienummer gewoon zo'n pakket krijgen (mits ze reageren). Dus als je een x-box koopt na de 26e en je hebt een oude serie, dan heb je misschien ook nog wel kans dat je zo'n pakket kan krijgen.
In the beginning there was nothing,and even that exploded!
Verwijderd
Dit komt toch echt zo van de XBOX site af:
als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen!
Verder niet zeuren, dus.
als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen!
Verder niet zeuren, dus.
Ik geloof ook heust wel dat je dat pakket krijgt hoor.
Vroeg me alleen af hoe ze het checken. Denk dus dat ze bijhouden welke serienummers voor welke prijs aan de winkels zijn verkocht. Iedereen die zo een console heeft krijgt denk ik zo'n pakket
Vroeg me alleen af hoe ze het checken. Denk dus dat ze bijhouden welke serienummers voor welke prijs aan de winkels zijn verkocht. Iedereen die zo een console heeft krijgt denk ik zo'n pakket
Nee MS weet gewoon welke Xboxen zij hebben verkocht aan winkels voor 26 april, en dus die checken ze.Op zondag 21 april 2002 17:03 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
Ik geloof ook heust wel dat je dat pakket krijgt hoor.
Winkel zal zelf niets hoeven te doen, lijkt mij.
Verwijderd
iemand zin om NU online te spelen via XBConnect? http://www.xbconnect.com/downloads.html
contact me via ICQ#40510064 en kijk uit naar GoT Server
contact me via ICQ#40510064 en kijk uit naar GoT Server
Verwijderd
Webby en ik zijn wat aan het spelen met XBConnect, de server heet GoT HALO, kom meedoen als je zin hebt!
Verwijderd
Games op de xbox zijn gewoon anders...
ik vind het op dit ding wel waard om games origineel te kopen.. dit gevoel heb ik nog nooit bij een console gehad..
ik ben gewoon een heel anders mens geworden
maar zonder dolle.. games zijn heftig op de xbox.. ik hoop dat ik snel de 2 games en joypad krijg van microsoft... daarna een toffe adventure game kopen..
ik vind het op dit ding wel waard om games origineel te kopen.. dit gevoel heb ik nog nooit bij een console gehad..
ik ben gewoon een heel anders mens geworden
maar zonder dolle.. games zijn heftig op de xbox.. ik hoop dat ik snel de 2 games en joypad krijg van microsoft... daarna een toffe adventure game kopen..
Verwijderd
Dat waren wel leuke potjes. Zelfs met zijn vieren ging het toch nog best wel. Lijkt er op dat het een stuk minder verkeer genereert als er meerdere spelers per XBox bezig zijn ipv 4 losse XBoxen..
Is het echt 100% zeker dat je ook die games en die extra controller krijgt als je hem nog voor 26 april haalt?
Ik moet het zeker weten, anders zit ik strax met een xbon zonder games.
Ik moet het zeker weten, anders zit ik strax met een xbon zonder games.
Sega till I die!
ik heb net een xboxie aangeschaft, en de winkelier zei dat de serienummers onbekend zijn bij microsoft, omdat hij het niet via microsoft had besteld, maar via intertoys.
dus het zit (bijna zeker) goed met die extra stuff
dus het zit (bijna zeker) goed met die extra stuff
Verwijderd
Een vriend van me was vandaag naar Rotterdam om ook een Xbox te halen en hij zegt dat zelfs Mediamarkt en Free Record Shop Reclame maakt voor die 2 gratis games en een controller, dus het is zeker dat je die dingen krijgt als je het maar voor 25 april koopt!
Ik ga er morgen een halen bij de Mediamarkt in R'dam
Smul
Wordt die X-Box op dit moment nou alleen in shops in Den Haag en Rotterdam voor € 299,- verkocht of gebeurt dit ook elders in Nederland? Ik woon namelijk totaal niet in de buurt van een van deze plaatsen en wil toch wel graag van deze SUPER actie gebruik maken?
Dus:
Kan iemand mij bevestigen dat de Mediamarkt en Dixons over heel Nederland de X-box voor € 299,- wordt verkocht?
Dus:
Kan iemand mij bevestigen dat de Mediamarkt en Dixons over heel Nederland de X-box voor € 299,- wordt verkocht?
Mediamarkt verkoopt 'm in elke vestiging voor 299,-.
Dit stond ook in de paginagrote advertentie vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Dit stond ook in de paginagrote advertentie vrijdag in het Algemeen Dagblad.
Verwijderd
Kijk eens ff heel snel op www.mediamarkt.nl !!Op zondag 21 april 2002 22:53 schreef Supershiva het volgende:
Wordt die X-Box op dit moment nou alleen in shops in Den Haag en Rotterdam voor € 299,- verkocht of gebeurt dit ook elders in Nederland? Ik woon namelijk totaal niet in de buurt van een van deze plaatsen en wil toch wel graag van deze SUPER actie gebruik maken?
Dus:
hehe.. --> er staat duidelijk €299!! Dus ja elke MediaMarkt in NL heeft de prijsverlaging ingevoerd..
Ik zag de X-box hier (Etten-Leur) ook voor 299,- staan, dus het zal wel landelijke zijn
Verwijderd
V&D en Bart Smit zouden ook al meedoen had ik gehoord, misschien heb je die wel in de buurt.
Misschien een gekke vraag maar hoe zet je iets in die 4kantjes achter de games die je wilt op dat formulier ?
Ik heb net bevestiging gehad. Het is echt zo!!!
Jeah, dat wordt mijn derde next gen console
Jeah, dat wordt mijn derde next gen console
Sega till I die!
Verwijderd
Ik heb er zelf nog niet naar gekeken, maar ik heb wel op een Britse XBox site gelezen dat ze daar hetzelfde probleem hadden.Op zondag 21 april 2002 23:04 schreef Flexx het volgende:
Misschien een gekke vraag maar hoe zet je iets in die 4kantjes achter de games die je wilt op dat formulier ?
Toen heeft iemand dit plaatje gemaakt, gewoon plaatje van leeg vakje deleten en deze voor in de plaats zetten

Er is vast wel een andere oplossing maar ok..
Ik heb ze met backapsce weggehaald en er een kruisje voor in de plaats geplaatstOp zondag 21 april 2002 23:04 schreef Flexx het volgende:
Ok, maar ik zou nog ff wachten met het opsturen ervan.
A full and final list of games available through this reward offer will be available on www.xbox.com/nl from 26th April 2002.
Verwijderd
Stel dat M$ opeens blaat dat alleen de full payers van 479,- alleen aanspraak krijgen op de 2 games en joypad.
Is er iemand die het op zwart en wit heeft dat M$ daadwerkelijk niet terug kan krabbelen?
Want stel dat billie terug krabbeld...
We kunnen namelijk strax allemaal wel blaten en roepen dat M$ heeft gezegt dat de prijs niet boeit, maar daar komen we geen steek verder als we geen bewijs hebben waarmee we het kunnen aanvechten.
De winkeliers zijn de fout ingegaan door de te vroege daling.... die hebben allemaal netjes 470,- inkoop betaald.
Klaar..
- Winkeliers: verlies van 479-299= 180 euro.
- Microsoft: Nix, noppes, geld is al lekker binnen, haha.
Microsoft heeft het geld al binnen maar toch vertrouw ik dit niet echt.
De verzonden emails en telefoontjes is geen hard bewijs.
Ik wil net als iedereen de Xbox aanschaffen deze week maar ik heb nog steeds geen harde bewijzen gezien.
Dus jongens en meisjes... kunnen jullie me zo overtuigen zodat ik morgen zonder zorgen de Xbox kan ophalen?
Is er iemand die het op zwart en wit heeft dat M$ daadwerkelijk niet terug kan krabbelen?
We kunnen namelijk strax allemaal wel blaten en roepen dat M$ heeft gezegt dat de prijs niet boeit, maar daar komen we geen steek verder als we geen bewijs hebben waarmee we het kunnen aanvechten.
De winkeliers zijn de fout ingegaan door de te vroege daling.... die hebben allemaal netjes 470,- inkoop betaald.
Klaar..
Ik wil net als iedereen de Xbox aanschaffen deze week maar ik heb nog steeds geen harde bewijzen gezien.
Dus jongens en meisjes... kunnen jullie me zo overtuigen zodat ik morgen zonder zorgen de Xbox kan ophalen?
precies de winkels hebben m gewoon voor 470 euro ingekocht
ik verkoop ook xboxes in mijn winkel.
en dat geblaat van dat die serienummers worden gecheckt van degene die nu verkocht worden is onzin.
de winkel maakt er verlies op door m vroegtijdig te verlagen in prijs.
ik denk dat mensen die spellen+controller wel krijgen hoor.
MS kan t nooit nakijken, tenzij ze de aankoopbon willen gaan zien, maar heb daar tot nu toe niks van gehoord.
ik ga morgen ook lekkeh kopen met personeelskorting
dan gaat ie mooi naast me ps2.
als ik die games+controller krijg zou mooi zijn, zoniet dan heb ik pech want heb er in principe geen recht op en wou toch al een xbox
ik verkoop ook xboxes in mijn winkel.
en dat geblaat van dat die serienummers worden gecheckt van degene die nu verkocht worden is onzin.
de winkel maakt er verlies op door m vroegtijdig te verlagen in prijs.
ik denk dat mensen die spellen+controller wel krijgen hoor.
MS kan t nooit nakijken, tenzij ze de aankoopbon willen gaan zien, maar heb daar tot nu toe niks van gehoord.
ik ga morgen ook lekkeh kopen met personeelskorting
dan gaat ie mooi naast me ps2.
als ik die games+controller krijg zou mooi zijn, zoniet dan heb ik pech want heb er in principe geen recht op en wou toch al een xbox
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
De jpg die eerder van een brief getoond werd, lijkt mij zwart/wit genoeg. Maar daarnaast is het ook nog eens zo dat het volgens mij zo geregeld is dat je actievoorwaarden niet ineens mag toevoegen. Je hebt immers een aankoop gedaan onder de aanname dat de huidige voorwaarden van toepassing zijn. In principe is het docje van de site van xbox.com/nl genoeg bewijs. Het is een document wat zij zelf uitgeven (verifieerbaar) en dat enkel die voorwaarden stelt, verder wordt er nergens een voorbehoud gemaakt voor wat betreft de voorwaarden.Op zondag 21 april 2002 23:45 schreef XnX het volgende:
Stel dat M$ opeens blaat dat alleen de full payers van 479,- alleen aanspraak krijgen op de 2 games en joypad.
Klaar..
Kijk, het wantrouwen is natuurlijk gerechtvaardigd. Normaal heb je bij winkelacties ook een bepaling als: vraag naar de actievoorwaarden. Maar die worden hierbij gegeven. Ook geeft Microsoft op het formulier aan dat dit de enige voorwaarden zijn. Lijkt me juridisch een zeer goed uitgangspunt.
En laten we wel wezen, hoeveel kost het hun uiteindelijk als ze geen grote userbase hebben? Veel en veel meer, dan nu zo'n actie voor een week. Bovendien, denk jij dat je alleen deze spellen gaat spelen die je bij krijgt? Dat je er niets bijkoopt waar ze winst op maken? nou? NOU?
Ik heb gisteren ook de aankoop "gewaagd". Bij Mediamarkt, want bij Bart Shit waren ze al op. Gelukkig hadden ze bij MM er nog een paar staan, ik schat zo'n 125 (5x5x5 stapel). Daarnaast was ook de bepaling van kracht dat er maar een per klant mocht en geen handelaren. Ff-tjes een factuurtje maken en een demodisc opgehaald.
Ik heb voorlopig alleen even de demodisc. Maar we hebben er ons gisteren helemaal suf mee gespeeld... Vooral Wreckless en Amped waren favorietjes.
Ik kan alleen maar zeggen:
Play More!
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Waar kan je zo'n demodiscje halen dan???Op maandag 22 april 2002 09:09 schreef Armada het volgende:
[..]
De jpg die eerder van een brief getoond werd, lijkt mij zwart/wit genoeg. Maar daarnaast is het ook nog eens zo dat het volgens mij zo geregeld is dat je actievoorwaarden niet ineens mag toevoegen. Je hebt immers een aankoop gedaan onder de aanname dat de huidige voorwaarden van toepassing zijn. In principe is het docje van de site van xbox.com/nl genoeg bewijs. Het is een document wat zij zelf uitgeven (verifieerbaar) en dat enkel die voorwaarden stelt, verder wordt er nergens een voorbehoud gemaakt voor wat betreft de voorwaarden.
Kijk, het wantrouwen is natuurlijk gerechtvaardigd. Normaal heb je bij winkelacties ook een bepaling als: vraag naar de actievoorwaarden. Maar die worden hierbij gegeven. Ook geeft Microsoft op het formulier aan dat dit de enige voorwaarden zijn. Lijkt me juridisch een zeer goed uitgangspunt.
En laten we wel wezen, hoeveel kost het hun uiteindelijk als ze geen grote userbase hebben? Veel en veel meer, dan nu zo'n actie voor een week. Bovendien, denk jij dat je alleen deze spellen gaat spelen die je bij krijgt? Dat je er niets bijkoopt waar ze winst op maken? nou? NOU?
Ik heb gisteren ook de aankoop "gewaagd". Bij Mediamarkt, want bij Bart Shit waren ze al op. Gelukkig hadden ze bij MM er nog een paar staan, ik schat zo'n 125 (5x5x5 stapel). Daarnaast was ook de bepaling van kracht dat er maar een per klant mocht en geen handelaren. Ff-tjes een factuurtje maken en een demodisc opgehaald.
Ik heb voorlopig alleen even de demodisc. Maar we hebben er ons gisteren helemaal suf mee gespeeld... Vooral Wreckless en Amped waren favorietjes.
Ik kan alleen maar zeggen:
Play More!
En wisten de mensen van mediamarkt niet toevallig meer te vertellen??? Als het echt zo is haal ik er snel nog 1...
Sega till I die!
Allereerst TOP actie van MS om compensatie te geven na de prijsdalling!! MAar er zit nog 1 klein addertje onder de grond voor de mensen die denken nu lekker binnen te lopen na het aanschaffen van een Xbox voor 369 Euro (bij bv gameshop.nl) Diegene krijgen namelijk niet het volle pond. Lees verder:
----------------------------------------------------------
Belangrijk,
de mensen die niet 479 Euro voor de Xbox hebben betaald , maar minder bijvoorbeeld 369 krijgen niet alles extra's!. Dus niet 2 spellen en een controller maar bijvoorbeeld 1 spel en één controller of alleen maar 2 spellen. Dit gewoon even ter informatie.
Dit is wel zo eerlijk voor iedereen. Trouwens als alles goed gaat is de leverdatum maximaal 7 dagen!!
deze informatie heb ik direct verkregen door met MS te bellen.
Inmiddels hoorde ik van andere mensen dat je WEL beide games en een controller krijgt ook al heb je 369 euro betaald, maar die gast van microsoft zei iets anders maarja. En hij zei trouwens ook dat je een kopie van de bon mee moet sturen! Ook al staat dit er niet ze willlen het wel. Ik denk dat ze dat op 26 april er extra op de site bij zetten dus.
Maar je krijgt zo ie zo wat! MAar mensen van 299 euro die krijgen niets! Want de bon moet mee gestuurd worden! Ook al staan er nu maar 2 rand-voorwaarden, waarschijnlijk worden die verandert op 26 april door het toevoegen van een 3e. Over de bon en inkoop prijs bv.
Latur
Mike
Belangrijk,
de mensen die niet 479 Euro voor de Xbox hebben betaald , maar minder bijvoorbeeld 369 krijgen niet alles extra's!. Dus niet 2 spellen en een controller maar bijvoorbeeld 1 spel en één controller of alleen maar 2 spellen. Dit gewoon even ter informatie.
Dit is wel zo eerlijk voor iedereen. Trouwens als alles goed gaat is de leverdatum maximaal 7 dagen!!
deze informatie heb ik direct verkregen door met MS te bellen.
Inmiddels hoorde ik van andere mensen dat je WEL beide games en een controller krijgt ook al heb je 369 euro betaald, maar die gast van microsoft zei iets anders maarja. En hij zei trouwens ook dat je een kopie van de bon mee moet sturen! Ook al staat dit er niet ze willlen het wel. Ik denk dat ze dat op 26 april er extra op de site bij zetten dus.
Maar je krijgt zo ie zo wat! MAar mensen van 299 euro die krijgen niets! Want de bon moet mee gestuurd worden! Ook al staan er nu maar 2 rand-voorwaarden, waarschijnlijk worden die verandert op 26 april door het toevoegen van een 3e. Over de bon en inkoop prijs bv.
Latur
Mike
En met wie heb jij dan gesproken daarnet?
En nog beter: heb je daar ook een nummer van?
Ik wil het wel eens van MS weten, want de shops zeggen dat je wel die gratis dingen erbij krijgt als je zo'n Xbox voor E299 koopt...
En nog beter: heb je daar ook een nummer van?
Ik wil het wel eens van MS weten, want de shops zeggen dat je wel die gratis dingen erbij krijgt als je zo'n Xbox voor E299 koopt...
Sega till I die!
Laat je niet van de wijs brengen door de berichtgeving dat het Reward Package niet gegeven zou worden, met voor deze week verkochte X-Boxen. Ik weet niet welke kick deze trollen hiervan krijgen, maar het is wel misselijk. MS heeft al bevstigd dat er voor elke X-Box voor 26 april een pakket klaarligt.
Ach, dan scan je die bon in, knoei je er wat bij met photoshop en dan heb je m ook voor € 479
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Dat heet fraude......Op maandag 22 april 2002 10:22 schreef ErectionJackson het volgende:
Ach, dan scan je die bon in, knoei je er wat bij met photoshop en dan heb je m ook voor € 479
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Nou, de concurrentie is in de tegenaanval gegaan:
[topic=474951/1/100]
[topic=474951/1/100]
hey
bel dit nummer : 020 - 500 1500
dan vraag naar iemand die meer weet over de xbox prijsdaling. Dan vertellen ze je alles.
SUPER dat de GC nu 199 wordt. Dan ga ik em ook kopen!
XBOX / PS2/ en GC.
Dit jaar kan niet meer stuk voor mij!
woeiiii
Latur
Mike
bel dit nummer : 020 - 500 1500
dan vraag naar iemand die meer weet over de xbox prijsdaling. Dan vertellen ze je alles.
SUPER dat de GC nu 199 wordt. Dan ga ik em ook kopen!
XBOX / PS2/ en GC.
Dit jaar kan niet meer stuk voor mij!
woeiiii
Latur
Mike
OK, die prijzenoorlog vinnik allemaal prima, maar ik zou het toch wel tof vinden als ze dadelijk de prijzen van de spellen ook naar beneden doen 
Spellen naar 50 euro ofzo...
let's all pray
Spellen naar 50 euro ofzo...
let's all pray
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
als een console echt wil winnen dan moet idd de prijs van de spellen naar beneden. Misschien dat 3rd Party Developers niet mee willen werken hieraan maar doe dan tenminste alle homemade Nintendo / Sony / MS spellen omlaag. Dan krijg je pas vertrouwen van de gamers
tenminste mijn zegen hebben ze dan als ik voor 45 euro een spel kan kopen bijvoorbeeld.
tenminste mijn zegen hebben ze dan als ik voor 45 euro een spel kan kopen bijvoorbeeld.
Nee, het heet pas fraude als ze erachter komenOp maandag 22 april 2002 10:27 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
Dat heet fraude......
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
hehe ja precies. Maar ik denk niet dat ze daarin trappen. Ze checken namelijk bij de winkel zelf wat hun prijs op DAT moment was. Als je bijvoorbeelt op je bon zet dat je hem voor 479 hebt gekocht bij dixons op 22 april dan geloven ze het niet, want hij is nu 299 bij dixons (ik noem maar een voorbeelt) Dus je moet ook de datum veranderen
enfin of gewoon de gok wagen
Mikez
Mikez
of als je bij de winkel werkt een zooi fake bonnetjes uitdraaien
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
hehe ja dat kan ook, maar nogmaals ; ze checken alles. Waar en wanneer je hem gekocht heb. En dan kijken ze of de prijs bij de datum in de winkel klopt. Als er geknoeid is krijg je geen spellen / controller
Verwijderd
Hey Mikes.. dan zitten ze lekker uit hun nek te lullen want ik heb afgelopen zaterdag contact met ze gehad voordat ik de xbox ging kopen voor 299 euro.. en ze zeiden dat ik gewoon 2 games en een joypad zou krijgen.. dus ze moeten nu niet regels toevoegen of andere dingen gaan lullen.. want dat schiet niet op.. ik krijg gewoon mijn 2 games en joypad.. anders zou ik dat ding echt niet kopen.. 299 is mischien niet veel geld voor een xbox met toch wel een flinke investering.. en het is de fout van de winkeliers.. okee..? ik krijg gewoon mijn 2 games en joypad.. anders ... ... ... ... ... ... joypad.. ... ... annaall.. .. .Op maandag 22 april 2002 10:47 schreef Mikez het volgende:
hehe ja precies. Maar ik denk niet dat ze daarin trappen. Ze checken namelijk bij de winkel zelf wat hun prijs op DAT moment was. Als je bijvoorbeelt op je bon zet dat je hem voor 479 hebt gekocht bij dixons op 22 april dan geloven ze het niet, want hij is nu 299 bij dixons (ik noem maar een voorbeelt) Dus je moet ook de datum veranderen
Mikez
ok man jij je zin, Ze moeten ff bij Microsoft hun zaakjes recht hebben want elke debiel achter zo'n telefoon zegt iets anders. Kweet niet wat ik nu moet geloven. Laten we van het positieve uitgaan en dat is dat iedereen 2 spellen en een controller krijgt. Ok jij ook weer blij.
Ik heb dus nooit een factuur hoeven maken bij de media markt. Heb gewoon zo'n doos van de stapel gepakt en ben naar de kassa gelopen en gewoon afgerekend. Heb dus ook geen demodisc. En heeft het nou gevolgen voor mijn garantie of voor die reward pack dat ik geen factuur heb laten maken?Op maandag 22 april 2002 09:09 schreef Armada het volgende:
[..]
Ff-tjes een factuurtje maken en een demodisc opgehaald.
Ik heb voorlopig alleen even de demodisc.
Verwijderd
kijk kerel..
zij houden ditsoort forums etc ook allemaal bij..
Iedereen hier moet hetzelfde zeggen anders komt het nooit goed.
en als het daarlijk blijkt dat we alleen maar een joypad krijgen ofzo dan gaan we klagen..
zij houden ditsoort forums etc ook allemaal bij..
Iedereen hier moet hetzelfde zeggen anders komt het nooit goed.
en als het daarlijk blijkt dat we alleen maar een joypad krijgen ofzo dan gaan we klagen..
Mikez, er zijn genoeg bewijzen dat het wel zo is, dus als jij zegt dat het niet zo is kom dan met harde bewijzen.
Er zijn mailtjes en brieven dat het wel klopt, dus zit niet te lullen.
Denk je echt dat MS alle serie nummers gaat navragen aan winkeliers.
Denk het niet, MS weet welke Serie nummers zij hebben verkocht aan de winkeliers voor 470 euro.
Denk het niet, MS weet welke Serie nummers zij hebben verkocht aan de winkeliers voor 470 euro.
Verwijderd
dat is zijn schuld niet... !! dat komt door die bimbo's bij microsoft..Op maandag 22 april 2002 11:45 schreef Albinoraptor het volgende:
Mikez, er zijn genoeg bewijzen dat het wel zo is, dus als jij zegt dat het niet zo is kom dan met harde bewijzen.
We krijgen gewoon allemaal de 2 games en joypad.. omdat het de schuld is van de winkeliers die voor 26 april de prijzen al hadden verlaagd en niet van microsoft.. de winkels hebben er gewoon 479 euro voor betaald ofzo..
we wachten gewoon even af. ik heb mijn bevestiging al gehad van microsoft (over de free gift pack) nu nog kijken wanneer ik de 2 games en joypad krijg. hoop zsm !! lekker gamen!!!!
Ik wacht nog ff met invullen tot na de 26e, dan is de volledige lijst met games beschikbaar.
Verwijderd
Kijk das het leuke, ik sprak laatst met een winkelier en die zei:Op maandag 22 april 2002 11:45 schreef Albinoraptor het volgende:
de inkoopprijs van de xbox blijft hetzelfde alleen is de verkoopprijs gedaald, ofwel winkeliers maken minder winst op de xbox (tenzij ze nu veeeeeel meer worden verkocht)
En de gamecube wordt nu ook cheap.
Kan ik ze tenminste allebei halen. Jeah!!!
Ik hoor nu van steeds meer kanten ook dat de "truc" WEL werkt.
Ik moet nu alleen ff 60 euro hebben zodat ik hem vandaag kan halen
Bummer, ik moet hem vandaag hebben!!
Ik moet nu alleen ff 60 euro hebben zodat ik hem vandaag kan halen
Sega till I die!
a. ik zit niet te lullen, ik vermeld gewoon wat ik te horen krijg van Microsoft. Daar kan ik idd ook nix aan doen als elke medewerker wat anders zegt.
b. laten we er gewoon op houden dat iedereen voor 26 april 2 games en een controller krijgt. Ongeacht de prijs. Want je hebt wel gelijk. Het gaat niet om de verkoopprijs maar om de adviesprijs die MS zelf gegeven hebt. Daar zit wel wat in. Maar ik vind het nogal sterk dat mensen die em voor 299 hebben ook 2 spellen en een controller krijgt maar je kan het natuurlijk altijd proberen
b. laten we er gewoon op houden dat iedereen voor 26 april 2 games en een controller krijgt. Ongeacht de prijs. Want je hebt wel gelijk. Het gaat niet om de verkoopprijs maar om de adviesprijs die MS zelf gegeven hebt. Daar zit wel wat in. Maar ik vind het nogal sterk dat mensen die em voor 299 hebben ook 2 spellen en een controller krijgt maar je kan het natuurlijk altijd proberen
Verwijderd
waar moet je nog 60 euro voor hebben? voor de gcn of de zwarte kist?Op maandag 22 april 2002 11:59 schreef BDT het volgende:
En de gamecube wordt nu ook cheap.
Ik moet nu alleen ff 60 euro hebben zodat ik hem vandaag kan halenBummer, ik moet hem vandaag hebben!!
Effetjes een updateje.
Ik heb naar aanleiding van het bericht van Mike nog eventjes gebeld. Na een gesprek met Mevr. Wijnands van Microsoft, blijkt dat er geen reden tot zorgen is.
Bij het begin van het gesprek gaf ze aan dat het alleen voor het oude bedrag geldt. Haar supervisor was hiermee bezig. Toen ik aangaf dat dit niet op de website stond en dat het niet mogelijk is om zomaar een actie te starten en daarna de voorwaarden aan te passen, moest ze toch 'even met een collega overleggen'. Toen ze weer aan de lijn kwam zei dat ik toch gelijk had en dat de actie voor elke X-Box geldt die voor 26 april aangekocht wordt.
Ik vroeg haar ook nog wat ze dan bedoelde met de opmerking dat haar supervisor er mee bezig was, maar dat sloeg op dat hij het uit aan het zoeken was. Omdat ze niet op hoogte waren van het feit dat hij nu al voor € 299 werd verkocht (dit is natuurlijk een leugentje, maar goed). Op mijn verzoek of er een schriftelijke bevestiging uit kon gaan van dit gesprek, gaf ze aan dat dit niet mogelijk was, maar dat waarschijnlijk in de loop van de dag de website aangepast zou worden, zodat er meer helderheid was op dit punt (of dit ook gaat gebeuren betwijfel ik). Het Reward Pakket zou van toepassing zijn voor elke X-Box die voor 26 april gekocht is.
Dus wederom:
Play More!
p.s.: Bedenk ook dat het voor aanhangers van andere consoles alleen maar aantrekkelijk is om hier verwarring te stichten, aangezien dan de userbase uitbreiding beperkt blijft. Iedereen kan naar Microsoft bellen op het nummer dat al eerder werd vermeldt. En als je dan toch het antwoord krijgt dat het alleen voor de oude prijs geldt, gewoon vermelden dat ze geen aanvullende actievoorwaarden zomaar mogen stellen. Wedden dat ze zelf aangeven dat dit gewoon ook voor de X-Boxen van deze week geldt?
En nog wat: ik ben geen puur X-Box console aanhanger. Ik was zelfs niet van plan om een X-Box te kopen., eigenlijk alleen een Gamecube (dat er bij de launch nog geen goede mario of zelda-titel beschikbaar is, heeft voor mij uitgemaakt of ik hem nu koop of over een half jaar tot een jaar). Nu ik hem heb staan moet ik zeggen dat er een hele hoop geleuter op de websites is over dat ding. Hij oogt hetzelfde als een videorecorder, staat er zelfs goed bij en de controller ligt bij mij uitstekend in de hand. Zwaar is hij wel, ik heb er anderhalf uur mee in een MM-tas gelopen en dat snijdt dan behoorlijk in je handen..
De spellen die op de demodisc staan spelen als een droom en ik ben er heel erg blij mee. Als je ook maar enigszins twijfelde om dat ding te kopen... doen!!
Ik heb naar aanleiding van het bericht van Mike nog eventjes gebeld. Na een gesprek met Mevr. Wijnands van Microsoft, blijkt dat er geen reden tot zorgen is.
Bij het begin van het gesprek gaf ze aan dat het alleen voor het oude bedrag geldt. Haar supervisor was hiermee bezig. Toen ik aangaf dat dit niet op de website stond en dat het niet mogelijk is om zomaar een actie te starten en daarna de voorwaarden aan te passen, moest ze toch 'even met een collega overleggen'. Toen ze weer aan de lijn kwam zei dat ik toch gelijk had en dat de actie voor elke X-Box geldt die voor 26 april aangekocht wordt.
Ik vroeg haar ook nog wat ze dan bedoelde met de opmerking dat haar supervisor er mee bezig was, maar dat sloeg op dat hij het uit aan het zoeken was. Omdat ze niet op hoogte waren van het feit dat hij nu al voor € 299 werd verkocht (dit is natuurlijk een leugentje, maar goed). Op mijn verzoek of er een schriftelijke bevestiging uit kon gaan van dit gesprek, gaf ze aan dat dit niet mogelijk was, maar dat waarschijnlijk in de loop van de dag de website aangepast zou worden, zodat er meer helderheid was op dit punt (of dit ook gaat gebeuren betwijfel ik). Het Reward Pakket zou van toepassing zijn voor elke X-Box die voor 26 april gekocht is.
Dus wederom:
Play More!
p.s.: Bedenk ook dat het voor aanhangers van andere consoles alleen maar aantrekkelijk is om hier verwarring te stichten, aangezien dan de userbase uitbreiding beperkt blijft. Iedereen kan naar Microsoft bellen op het nummer dat al eerder werd vermeldt. En als je dan toch het antwoord krijgt dat het alleen voor de oude prijs geldt, gewoon vermelden dat ze geen aanvullende actievoorwaarden zomaar mogen stellen. Wedden dat ze zelf aangeven dat dit gewoon ook voor de X-Boxen van deze week geldt?
En nog wat: ik ben geen puur X-Box console aanhanger. Ik was zelfs niet van plan om een X-Box te kopen., eigenlijk alleen een Gamecube (dat er bij de launch nog geen goede mario of zelda-titel beschikbaar is, heeft voor mij uitgemaakt of ik hem nu koop of over een half jaar tot een jaar). Nu ik hem heb staan moet ik zeggen dat er een hele hoop geleuter op de websites is over dat ding. Hij oogt hetzelfde als een videorecorder, staat er zelfs goed bij en de controller ligt bij mij uitstekend in de hand. Zwaar is hij wel, ik heb er anderhalf uur mee in een MM-tas gelopen en dat snijdt dan behoorlijk in je handen..
edit:
lay-out technisch iets aangepast
lay-out technisch iets aangepast
zwarte doos natuurlijk (ik zeg altijd de kruis doos / X80X) GC wordt pas 3 mei gereleased.
Huh, hoe moet je zo'n factuur laten maken dan?? Want ik wil wel ff een weekje met een demo spelen heheh. Welke Mediamarkt was het trouwens?Op maandag 22 april 2002 11:42 schreef _.-SuperstaR-._ het volgende:
[..]
Ik heb dus nooit een factuur hoeven maken bij de media markt. Heb gewoon zo'n doos van de stapel gepakt en ben naar de kassa gelopen en gewoon afgerekend. Heb dus ook geen demodisc. En heeft het nou gevolgen voor mijn garantie of voor die reward pack dat ik geen factuur heb laten maken?
Sega till I die!
Kijk: ik ben nu op me werk en heb thuis nog cash liggen. Op me rekening staat nie genoeg meer aangezien ik pas over een paar dagen weer salaris krijg. Ff voorschot vragen en ik zit vanavond met een Xbox in huis hheheOp maandag 22 april 2002 12:05 schreef xsence-ecs het volgende:
[..]
waar moet je nog 60 euro voor hebben? voor de gcn of de zwarte kist?
Sega till I die!
Bij Mediamarkt staat op de stapel dat je eerst een factuur moet laten aanmaken en dan afrekenen. Daarbij krijg je ook gelijk het democd-tje...Op maandag 22 april 2002 12:08 schreef BDT het volgende:
Huh, hoe moet je zo'n factuur laten maken dan?? Want ik wil wel ff een weekje met een demo spelen heheh. Welke Mediamarkt was het trouwens?
nou beter man, goed dat je nog even gebelt heb. Maar ze zijn idd slordig geweest om dit al zo 'vroeg' uit te laten lekken. Want als ik het dus goed begrijp kunnen ze er niet meer onderuit. Iedereen die em voor 26 april koopt (dus ook voor 299 bij de dixons bv) krijgt 2 spellen en een controller. Beetje slecht van hun om dat niet voortijdig te vermelden. Misschien zijn ze zo smerig om dat vanmiddag er dus wel bij te zetten en ons gewoon te laten stikken maarik denk dat dan de MS hotline rood gloeiend zal staan, dus denk niet dat dat gebeurt. Ik heb em al een week of 3 voor 369 euro dus ik hoef zo ie zo niets te vrezen.
Oja in het aanvraag formulier staat dat we moeten rekenen op 29 dagen administratieve leverdagen. Maar dat is bullshit want ik hoorde van MS operator (weet niet of ik dit nu nog een betrouwbare bron mag noemen maarja) dat het MAXIMAAL 7 dagen zal zijn voordat je je spellen en 2 controllers krijgt
zwaar goed dus. Kan je in de Mei vakantie nog een stevig robbertje gamen
Oja in het aanvraag formulier staat dat we moeten rekenen op 29 dagen administratieve leverdagen. Maar dat is bullshit want ik hoorde van MS operator (weet niet of ik dit nu nog een betrouwbare bron mag noemen maarja) dat het MAXIMAAL 7 dagen zal zijn voordat je je spellen en 2 controllers krijgt
zwaar goed dus. Kan je in de Mei vakantie nog een stevig robbertje gamen
Ok, maar dan krijg je dus ook die reward pack nog? Hehe, echt ingewikkeld allemaal. Maar wel leuk. Ik ben strax maar ff naar de MM dan denk ik. Voor dat het te laat is heheheOp maandag 22 april 2002 12:12 schreef Armada het volgende:
[..]
Bij Mediamarkt staat op de stapel dat je eerst een factuur moet laten aanmaken en dan afrekenen. Daarbij krijg je ook gelijk het democd-tje...
Sega till I die!
trouwens vind ik het dom dat er niet een standaard demo disk bij zit. Want een leveltje beat em uppen in DOA3 zou niet verkeerd zijn om een indruk te krijgen van het spel. Maar ik moet het nu doen met non - interactieve filmpjes op Halo.
maar er zijn ergere dingen op de wereld (Erika Terpstra bijvoorbeeld)
Verwijderd
TOFF!!!!
ik hoop dat ik die spellen snel krijg!!! wilde eigenlijk nog een game bijkopen maar nu de gcn prijs ook verlaagd is.. kan ik natuurlijk ook een gcn kopen
shit man.. dit gaat gewoon een hele rare kant op met die dinge...
daarlijk krijg je ze gewoon gratis bij een game ofzo.. wie weet.
zit nog na te denken over welke game ik bij moet kopen.. want voor de gcn zijn er geen games van mijn interesse.. dus tegen de tijd dat die games uitkomen zal dat ding waarschijnlijk rond de 50 euro kosten..
ik hoop dat ik die spellen snel krijg!!! wilde eigenlijk nog een game bijkopen maar nu de gcn prijs ook verlaagd is.. kan ik natuurlijk ook een gcn kopen
daarlijk krijg je ze gewoon gratis bij een game ofzo.. wie weet.
zit nog na te denken over welke game ik bij moet kopen.. want voor de gcn zijn er geen games van mijn interesse.. dus tegen de tijd dat die games uitkomen zal dat ding waarschijnlijk rond de 50 euro kosten..
Idd, ik heb hem wel gekregen maar hij zat niet in de doos, beetje dom van MS...Op maandag 22 april 2002 12:13 schreef Mikez het volgende:
trouwens vind ik het dom dat er niet een standaard demo disk bij zit. Want een leveltje beat em uppen in DOA3 zou niet verkeerd zijn om een indruk te krijgen van het spel. Maar ik moet het nu doen met non - interactieve filmpjes op Halo.
Verwijderd
ik heb hem bij dixons gekocht maar heb niets gezien over een demo disc ofzo.. zal de knaap is bij zijn kraagje vatten binnen deze week..Op maandag 22 april 2002 12:13 schreef Mikez het volgende:
Weet je wel wat je doet!!! lullo..!!! ik ben wel een hardcore console manneke!@!! ik moet die demo disc hebben!!! anders stop ik mijn 2 vingers in jouw ogen.. ja.. dus geef mij die hele stapel maar.. goedzo.. zo mag ik je weer..
Hey verkoop ze he!!!
----------------------------------
Dit ga ik dus zeggen daaro..
ja precies hij zat neit in de doos
toch een klein minpuntje maar was er al snel overheen toen ik ON drukte met Halo erin
toch een klein minpuntje maar was er al snel overheen toen ik ON drukte met Halo erin
Verwijderd
Hey mensen wat jullie oko even in de gate moeten houden is het volgende:
gisteren haalde ik halo uit de xbox drive (hij zat er al ongeveer 14 uur in) en ik zag hele lichte krasjes.. en wat puntjes.. hele kleine..
nou weet ik niet of dat door de xbox komt of door de wijze waarop ik halo uit het doosje had gehaald ofzo..
weet het niet..
check dit even..
gisteren haalde ik halo uit de xbox drive (hij zat er al ongeveer 14 uur in) en ik zag hele lichte krasjes.. en wat puntjes.. hele kleine..
nou weet ik niet of dat door de xbox komt of door de wijze waarop ik halo uit het doosje had gehaald ofzo..
weet het niet..
check dit even..
Whahaha, denk je dat ik daar op heb gelet? Ik ben de media markt ingerend, Halo gepakt, en een X-BOX, en ben toen weer hard naar buiten gerend. Oh ja, wel eerst nog ff afgerekend. Maar ik ga zo wel ff langs om die demo cd te halen. Is toch vlak naast mijn school.Op maandag 22 april 2002 12:12 schreef Armada het volgende:
[..]
Bij Mediamarkt staat op de stapel dat je eerst een factuur moet laten aanmaken en dan afrekenen. Daarbij krijg je ook gelijk het democd-tje...
oja trouwens:
------------------------------------------------------
"Denk je echt dat MS alle serie nummers gaat navragen aan winkeliers.
Denk het niet, MS weet welke Serie nummers zij hebben verkocht aan de winkeliers voor 470 euro."
-------------------------------------------------------
je zegt eerst dat ze nooit alle serie nummers gaan nachecken maar daarna zeg je : MS WEET precies welke serie nummers er zijn verkochtr voor 479. Dus je zegt eerst dat ze nooit kunnen checken want ze weten toch niet welke serie nummers er bij welke xbox hoort voor welke prijs (dat bedoel je) maar daarna zeg je dat ze wel precies weten welke xbox er voor welke prijs uit is. Kweet niet of jij het nu nog snapt maar ik snap er geen flikker van. Wat jij bedoelt of wat ik nu schrijf haha
Denk het niet, MS weet welke Serie nummers zij hebben verkocht aan de winkeliers voor 470 euro."
je zegt eerst dat ze nooit alle serie nummers gaan nachecken maar daarna zeg je : MS WEET precies welke serie nummers er zijn verkochtr voor 479. Dus je zegt eerst dat ze nooit kunnen checken want ze weten toch niet welke serie nummers er bij welke xbox hoort voor welke prijs (dat bedoel je) maar daarna zeg je dat ze wel precies weten welke xbox er voor welke prijs uit is. Kweet niet of jij het nu nog snapt maar ik snap er geen flikker van. Wat jij bedoelt of wat ik nu schrijf haha
Hoe zit dat nou met bekraste games??
ZOu het zo zijn dat de xboxen die nu nog worden verkocht dit wel hebben en dat de nieuwe serie dit probleem niet meer heeft??
ZOu het zo zijn dat de xboxen die nu nog worden verkocht dit wel hebben en dat de nieuwe serie dit probleem niet meer heeft??
Sega till I die!
Verwijderd
het is nog niet bevestigd dat ze daar last van hebben..
ik heb halo bij dixons gekocht en daar zitten ze niet in het hoesje maar in een plastic dingetje waarna ze pas bij aankoop in het hoesje worden gedaan..
het kan daar ook aan liggen.. ik ben gewoon vergeten te checken of ie zo al was bij aankoop of dat het daarna zo is gebeurd.
er zitten dus wel hele kleine puntjes in.. die dingen snap ik niet.. weet niet waar die vandaan komen.. (misschien van halo zelf) heel vaag..
ik heb halo bij dixons gekocht en daar zitten ze niet in het hoesje maar in een plastic dingetje waarna ze pas bij aankoop in het hoesje worden gedaan..
het kan daar ook aan liggen.. ik ben gewoon vergeten te checken of ie zo al was bij aankoop of dat het daarna zo is gebeurd.
er zitten dus wel hele kleine puntjes in.. die dingen snap ik niet.. weet niet waar die vandaan komen.. (misschien van halo zelf) heel vaag..
Ik heb al een XBox sinds de launch, en geen krassen hoorOp maandag 22 april 2002 12:45 schreef BDT het volgende:
Hoe zit dat nou met bekraste games??
Yeah well. The Dude abides.
Ik had er helaas wel last van, maar ondertussen is mijn X-Box gerepareerd en is het probleem verholpen 
De reparatie gaat trouwens echt perfect. Je wordt constant per e-mail op de hoogte gehouden. Ik had maandagmiddag gebeld, dinsdagmiddag werd ie opgehaald en donderdagmiddag was ie al weer terug. Zat een muts, een CDopberg-hoesje en een sticker bij
De reparatie gaat trouwens echt perfect. Je wordt constant per e-mail op de hoogte gehouden. Ik had maandagmiddag gebeld, dinsdagmiddag werd ie opgehaald en donderdagmiddag was ie al weer terug. Zat een muts, een CDopberg-hoesje en een sticker bij
Zelfde verhaal hier gelukkigOp maandag 22 april 2002 13:21 schreef Biff het volgende:
[..]
Ik heb al een XBox sinds de launch, en geen krassen hoor
Als ik goed kijk zie ik ronde krassen op de onderkant zitten, maar dit maakt toch niet zo heel veel uit 
Teminste, dat zeggen ze hier
Teminste, dat zeggen ze hier
Verwijderd
ronde krassen?
hmm.. zal na het werk even kijken of het ronde krassen zijn..
Weet iemand trouwens hoe lang ie bij microsoft blijft voor reperatie?
Ik weet niet of et krassen zijn hoor, je ziet ze in zonlicht ook bijna niet, moet em eerst en paar keer heen en weer draaien voordat ik ze zieOp maandag 22 april 2002 14:29 schreef xsence-ecs het volgende:
ronde krassen?
Misschien zijn ze zo uit de pers komen rollen, heb er pas naar gekeken toen ik ze al in de XBOX had gepropt.
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=674
eindelijk is de mist opgeklaard. Microsoft kwam met de beslissende info, die bevestigd dat iedereen die voor 26 april een Xbox koop een reward pack krijgt met daarin 2 games en een controller, ongeacht de prijs waarvoor de console is aangeschaft.
Winkels die de prijs al vroegtijdig hebben verlaagd, doen dit op eigen initiatief. De mensen die dus deze week een Xbox kopen voor €299 bij een van die winkels, kunnen nog gewoon 2 games en een controller aanvragen bij Microsoft. Deze mensen betalen eigenlijk dus maar €120 euro voor de Xbox.
Verwijderd
Ach als die spellen het blijven doen, maakt het me geen flikker uit dat er krassen op zitten. Ik heb btw geen krassen op me cdtje.
/edit: Ow jullie bedoelen natuurlijk DVD films, dan weet ik het nog niet, moet nog een DVD controller kopen
/edit: Ow jullie bedoelen natuurlijk DVD films, dan weet ik het nog niet, moet nog een DVD controller kopen
Nou, die gasten hebben het uit een mailtje wat ze direct van MS hebben gekregen dus geen gespeculeer meer, iedereen die em voor vrijdag koopt krijgt 2 games+controllerOp maandag 22 april 2002 14:41 schreef Darklance het volgende:
http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=674
Yessssssssssssssss, mijn dag kan niet meer stuk
Ik heb ook ff gekeken en echt wel dat er lichte krasjes op zitten, naar mijn mening zijn die dingen echt niet gevaarlijk. Je moet mij oude cd collectie eens bekijken en die spelen ook nog steeds.Op maandag 22 april 2002 14:29 schreef xsence-ecs het volgende:
ronde krassen?
En die kerel bij dixons zei ongeveer 2 a 3 weken dat hij bij ms ligt.
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Hmm, die verkoper van MM zei tegen mij 2 werkdagen..Op maandag 22 april 2002 14:57 schreef JiinX het volgende:
[..]
En die kerel bij dixons zei ongeveer 2 a 3 weken dat hij bij ms ligt.
2 werkdagen klopt ook... super snelle serviceOp maandag 22 april 2002 15:04 schreef Kremers het volgende:
[..]
Hmm, die verkoper van MM zei tegen mij 2 werkdagen..
Jeah!!!
Het is me gelukt! Ik ga zo naar de mediamarkt om zo'n boxje te halen!!
Je krijgt een demo als je een formuliertje invult he??
Echt beterz hehe
Het is me gelukt! Ik ga zo naar de mediamarkt om zo'n boxje te halen!!
Je krijgt een demo als je een formuliertje invult he??
Echt beterz hehe
Sega till I die!
Wat ik dus bedoel, MS weet welke serie nummers zij de deur hebben uitgestuurd voor de prijs van 470 euro.Op maandag 22 april 2002 12:26 schreef Mikez het volgende:
oja trouwens:
Snap je het nu?
Verwijderd
xboxworld is offline dus kan helaas die topic niet lezen daaro..Op maandag 22 april 2002 14:46 schreef Kremers het volgende:
[..]
Nou, die gasten hebben het uit een mailtje wat ze direct van MS hebben gekregen dus geen gespeculeer meer, iedereen die em voor vrijdag koopt krijgt 2 games+controller
Yessssssssssssssss, mijn dag kan niet meer stuk
maarjah.. dit is wel het eerlijkste wat microsoft kan doen..
het is en blijft de schuld van de winkeliers en niet onze.. wij zijn maar onschuldige gamers die met onze zuur verdiende centjes het maximale proberen te krijgen
haha.. viva la xbox..
Ja............Op maandag 22 april 2002 16:04 schreef Stellarc het volgende:
dus als ik er nu een koop voor 299 kan ik gebruik maken van die actieJa of Nee ?
Ja nog een keer voor de zekerheidOp maandag 22 april 2002 16:04 schreef Stellarc het volgende:
dus als ik er nu een koop voor 299 kan ik gebruik maken van die actieJa of Nee ?
Verwijderd
damn.. er staat toch voor vrijdag..Op maandag 22 april 2002 16:04 schreef Stellarc het volgende:
vrijdag is het 26 april en alle winkels die voor deze datum de xbox verkopen doen het op eigen risico.
Weet toevallig iemand of het rechtstreeks via Microsoft gaat?
Want als die gast in dixons zegt 2 a 3 weken lult tie aardig wat.
Of ze zijn ermee aan het voetballen in het magazijn daaro...........
En heeft iemand het al ervaren? dat de cd/dvd units vervangen worden? hoe gaat dat in ze werk en is het echt 2 a 3 dagen?
Want als die gast in dixons zegt 2 a 3 weken lult tie aardig wat.
Of ze zijn ermee aan het voetballen in het magazijn daaro...........
En heeft iemand het al ervaren? dat de cd/dvd units vervangen worden? hoe gaat dat in ze werk en is het echt 2 a 3 dagen?
Verwijderd
De twee voorwaarden zijn:
- voor 26 april hebben gekocht
- formulier voor 1 juli ingestuurd hebben
Zo ja, dan krijg je 1 controller + 2 games ongeacht de prijs die je betaald hebt.
Het is duidelijk dat het gros hier nog nooit direct contact heeft gehad met de support van MS. Ik tot nu toe twee maal voor PC hardware en ik kan maar een ding zeggen. Ongekend goed. Zoals Amerikaanse consumenten dat gewend zijn en wij hier nog lang niet.
Dit is een fantastische zet, als ze nu nog een goede games lineup hebben we straks drie mooie concurrenten naast elkaar staan. En daar profiteren alleen wij maar van.
- voor 26 april hebben gekocht
- formulier voor 1 juli ingestuurd hebben
Zo ja, dan krijg je 1 controller + 2 games ongeacht de prijs die je betaald hebt.
Het is duidelijk dat het gros hier nog nooit direct contact heeft gehad met de support van MS. Ik tot nu toe twee maal voor PC hardware en ik kan maar een ding zeggen. Ongekend goed. Zoals Amerikaanse consumenten dat gewend zijn en wij hier nog lang niet.
Dit is een fantastische zet, als ze nu nog een goede games lineup hebben we straks drie mooie concurrenten naast elkaar staan. En daar profiteren alleen wij maar van.
Ik ga niet iedere keer het complete verhaal opschrijven, dus kijk ff hier en dan kun je het complete verslag lezen van de reparatie van mijn X-Box:
http://www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=0b3a84b362e43187333131f0d4907618&threadid=1855
Samenvatting:
maandagmiddag gebeld
dinsdagmiddag opgehaald
donderdagmiddag weer terug
http://www.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=0b3a84b362e43187333131f0d4907618&threadid=1855
Samenvatting:
maandagmiddag gebeld
dinsdagmiddag opgehaald
thnxOp maandag 22 april 2002 16:14 schreef Ruud2001 het volgende:
Ik ga niet iedere keer het complete verhaal opschrijven, dus kijk ff hier en dan kun je het complete verslag lezen van de reparatie van mijn X-Box:
Samenvatting:
maandagmiddag gebeld
dinsdagmiddag opgehaald
Verwijderd
Dan ga ik er donderdag avond ook 1 halenOp maandag 22 april 2002 16:09 schreef JiinX het volgende:
[..]
Ja............