- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Verwijderd
Gaan die dingen nu opeens als broodjes dan ? dan haal ik em morgenmiddag maarOp maandag 22 april 2002 16:42 schreef Armada het volgende:
[..]
Dude, als je er dan nog een kan krijgen van de oude voorraad. Ik denk dat er tot vrijdag geen winkel meer aangevuld wordt...
Prettige wedstrijd..
"O! iedereen koopt hem, dan koop ik hem ook!!"Op maandag 22 april 2002 16:44 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Gaan die dingen nu opeens als broodjes dan ? dan haal ik em morgenmiddag maar
zorry hoor, ik vind het prima als iemand een box koopt, maar waarom zou je er eentje kopen omdat iedereen dat doet?
Verwijderd
Nee ,omdat je (tot vrijdag) extra voordelig uit bent .Op maandag 22 april 2002 16:45 schreef daFubar het volgende:
[..]
"O! iedereen koopt hem, dan koop ik hem ook!!"
zorry hoor, ik vind het prima als iemand een box koopt, maar waarom zou je er eentje kopen omdat iedereen dat doet?
Hij heeft voor zichzelf al uitgemaakt dat hij dat ding wil halen, ik geef hem alleen het advies om dat sneller te doen.Op maandag 22 april 2002 16:45 schreef daFubar het volgende:
[Gaan die dingen ineens als broodjes dan..]
"O! iedereen koopt hem, dan koop ik hem ook!!"
[sneer]
Ik zie een GameCube nog niet voor € 299 inclusief twee controllers en twee spellen bij mijn TV-tje staan (alhoewel Mario en Zelda natuurlijk toppers blijven
[/sneer]
Scheise, vergeten een UTP kabel te kopenOp maandag 22 april 2002 17:43 schreef Webby het volgende:
als iemand nu online wilt spelen of zo, join dan GoT Server, met XBConnect
Ach ja, morgen weer een dag
Signature?
Nee moet je een bon naar MS sturen en die stuurt ze je dan thuis.Op maandag 22 april 2002 18:25 schreef Osdorp-Dude het volgende:
Dus als ik nu naar Bart Smit ren en een X-Box koop, kan ik direct bij dezelfde winkel 2 games + een free controller opeisen?
Zie http://www.xbox.com/nl rechter kolom
ik heb winkelier gesproken, ze zijn ingekocht voor 450 euro, dus hoe meer ze er verkopen, hoe duurder het voor ze is, want ze maken nu dus 150 euro verlies per doos, maar anders raken ze ze toch niet kwijt als iedereen weet dat het een dag later 299 wordt. vandaarOp maandag 22 april 2002 11:58 schreef Kaaskoekje het volgende:
[..]
Kijk das het leuke, ik sprak laatst met een winkelier en die zei:
de inkoopprijs van de xbox blijft hetzelfde alleen is de verkoopprijs gedaald, ofwel winkeliers maken minder winst op de xbox (tenzij ze nu veeeeeel meer worden verkocht)
Ben jij altijd zo goedgelovig?
hij hoopte echter wel op compensatie van MS ja
Shiiiiiiiiiiit, dat wil ik ookOp maandag 22 april 2002 19:51 schreef eperon het volgende:
(trouwens 20% korting op games haha)
Naja, als mijn Coca Cola kaart is geariveerd krijg ik 10% korting
hey, dat wil ik ook, dan krijg ik misschien 30% korting, waar kan je die halen?Op maandag 22 april 2002 19:59 schreef Kremers het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiit, dat wil ik ook
Naja, als mijn Coca Cola kaart is geariveerd krijg ik 10% korting
Natuurlijk krijgt hij compensatie! Stel, je bestelt 100 X-Boxen, volgende dag zegt MS: "Adviesprijs 75% lsger". En dan moet jij de volle mep betalen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoor!Op maandag 22 april 2002 19:51 schreef eperon het volgende:
die winkelier is een goede kennis van ons, dus die loopt me echt niet te flessen.
hij hoopte echter wel op compensatie van MS ja
Ja precies, als jij nu 100 xboxen koopt bij een gewone winkel krijg je toch ook geen compensatie als ie ineens 100 euro goedkoper wordt ofwel?Op maandag 22 april 2002 20:06 schreef Armada het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt hij compensatie! Stel, je bestelt 100 X-Boxen, volgende dag zegt MS: "Adviesprijs 75% lsger". En dan moet jij de volle mep betalen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoor!
(Oe hele slechte vergelijking maar het idee is wel duidelijk)
cant wait
leverdatum is max 7 dagen
hm, klopt nix van, "ja precies" is dat je het er mee ens bent, maar daarna geef je uitleg wat het tegenoverstaande beweertOp maandag 22 april 2002 20:15 schreef Thunder het volgende:
[..]
Ja precies, als jij nu 100 xboxen koopt bij een gewone winkel krijg je toch ook geen compensatie als ie ineens 100 euro goedkoper wordt ofwel?
Voor de winkelier bedoel je?Op maandag 22 april 2002 20:06 schreef Armada het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt hij compensatie! Stel, je bestelt 100 X-Boxen, volgende dag zegt MS: "Adviesprijs 75% lsger". En dan moet jij de volle mep betalen. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, hoor!
Oh ja hoor, geen probleem, fabrikanten zijn echter niet zo happig om geld terug te geven. Als MS z'n zaken goed op orde heeft gesteld zullen ze een truukje gebruiken dat Commodore 20 jaar geleden al in de VS gebruikte. Je krijgt geen directe compensatie voor je voorraad verlies, maar gewoon extra korting op de volgende bestelling.
Die 'korting' wordt dus afgetrokken van de volgende lading 100 Box'jes (+ mogelijke toebehoren zoals games) die ie bij moet bestellen.
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
Microsoft heeft zijn retail-kanalen nodig en zal die compensatie gewoon geven.Op maandag 22 april 2002 20:15 schreef Thunder het volgende:
Ja precies, als jij nu 100 xboxen koopt bij een gewone winkel krijg je toch ook geen compensatie als ie ineens 100 euro goedkoper wordt ofwel?
www.cocacolacard.nlOp maandag 22 april 2002 20:04 schreef eperon het volgende:
[..]
hey, dat wil ik ook, dan krijg ik misschien 30% korting, waar kan je die halen?
Dit geldt wel alleen voor FRS
Maar vraag em zo wie zo maar aan, is niet alleen voor software korting maar voor meerdere dingen en het is toch gratis
Ik kreeg er geen demo meer bij(waren op bij MM) maar ik kon het toch niet laten om JSRF erbij te nemen.
Ik ben weer spelen ehhehe. En vrijdag ff formuliertje invullen
Sega till I die!
Als er 2 games op staan die je wilt kan je hem nu ook al opsturen.Op maandag 22 april 2002 21:17 schreef BDT het volgende:
Ik wilde jullie ff laten weten dat ik nu ook een Xboxje heb
Ik kreeg er geen demo meer bij(waren op bij MM) maar ik kon het toch niet laten om JSRF erbij te nemen.
Ik ben weer spelen ehhehe. En vrijdag ff formuliertje invullen
CasemoddenOp maandag 22 april 2002 21:58 schreef Shagura het volgende:
Mijn Xbox maakt ineens lawaai
Watercooling?Op maandag 22 april 2002 21:58 schreef Shagura het volgende:
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Beste Ronnie,
Graag willen we reageren op uw e-mail van gistermiddag.
Wij verkopen de X-Box voor 299,- euro. De actie van Microsoft is consument-gericht dus een ieder die hier voor 26 april a.s. gebruik van wil maken wordt hiervoor in de gelegenheid gesteld, ongeacht het serienummer. Als u voor 26 april a.s. een X-Box koopt, kunt u tevens gebruik maken van de actie van Microsoft.
De prijs die we een week vroeger hebben doorgevoerd is onze keuze geweest, mede omdat wij van mening zijn dat de klant de beste prijs verdient.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Media Markt Groningen
Gerdi Manting
Directiesecretaresse
Intel Forever. Specs. DKJJPQKU
Probleem is dat XBox en Halo verkopen bijna 1:1 zijn..Op maandag 22 april 2002 23:06 schreef BaSsDruM het volgende:
Wie weet een videotheek in de buurt van rotterdam die xbox games verhuurd? Of misschien iemand die een paar dagen van game wil ruilen? Ik heb hier Halo....
Kun je dat filmpje trouwens al nadoen?
[topic=475214/1/25]
Yeah well. The Dude abides.
vind het zowiezo van den zotte dat zoiets in amerika in eerste instantie al veel goedkoper is
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik wil PGR en THPS3. Dus ik moet nog ff w88. Heb nog wel het officiele Xboxmag. gehaald. Heb ik tenminste nog wat demo'tjes hehehe.Op maandag 22 april 2002 21:24 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Als er 2 games op staan die je wilt kan je hem nu ook al opsturen.
Wie heeft hem nog meer bij MM Rotterdam Centrum gehaald?
Sega till I die!
Verwijderd
Hoe werkt dat ongeveer Xbconnect ? staat tie op DHCP ?Op dinsdag 23 april 2002 13:13 schreef Kremers het volgende:
XBconnect draait nu hier, dus als je wilt gamen zien ik je wel verschijnen
Verwijderd
Nee, met de huidige spellen zoals Halo en Tony Hawk's gebruikt de XBox geen DHCP. Alle XBoxen hebben hetzelfde IP adres en wel 0.0.0.1. Ze zenden en luisteren naar broadcasts. Binnenin de broadcast pakketjes zit info welke XBox aan welke XBox aan het sturen is.Op dinsdag 23 april 2002 14:19 schreef Stellarc het volgende:
[..]
Hoe werkt dat ongeveer Xbconnect ? staat tie op DHCP ?
Een pakket zoals XBConnect luistert ook naar die broadcasts en stuurt ze via een tunnel door naar de andere XBConnect clients - die het dan weer als broadcast bij hen op het LAN uitzenden.
Nu nog kabelinternet hiero...
Sega till I die!
Wat voor lawaai bedoel je?Op maandag 22 april 2002 21:58 schreef Shagura het volgende:
Mijn X-box had ik gisteren gehaald en aangesloten en ik vond ook dat hij een appart bijgeluid maakt.
Als ik bijv. RalliSport speel, dan maakt hij om de zoveel tijd een soort tikkend geluid tijdens het laden van de tracks
Verwijderd
Ja, dankzij XBConnect kan je met THPS3 ook online spelen met de XBoxOp dinsdag 23 april 2002 14:50 schreef BDT het volgende:
w00t!!! Kan je met THPS3 ook online met de xbox?? Dat wist ik niet. Ik dacht alleen de PS2 versie...
Nu nog kabelinternet hiero...
Wat jij trouwens zegt over de PS 2 dat heb ik helemaal niet met de PS 2 die ik heb, maar een maat van mij heeft het wel weer, heel erg zelfs. Vreemd
Verwijderd
Tikken vallen me niet echt op, wel wat zachte tsjirp- en fluitgeluidjes van de DVD-accessOp dinsdag 23 april 2002 16:02 schreef Supershiva het volgende:
[..]
Als ik bijv. RalliSport speel, dan maakt hij om de zoveel tijd een soort tikkend geluid tijdens het laden van de tracksis dat normaal ?
Verwijderd
Heeft iemand al een dvd-r movie geprobeert op de xbox?
maximale leverdatum xbox spellen en controller is 7 dagen!
Als ze dat lukt dan zou ik dat zeer knap vinden. Alhoewel staat er onder het aanvraag formulier dat ze iets van 25 dagen nodig hebben voor administratief werk. Maar dat lijkt me een beetje overdreven.
Hoe vind je het spel zelf dan ? Ik zit er aan te denken om snel een XBOX te kopen, maar vraag me af welke games ik er bij ga vragen. Ik had DOA3, Project Gotham en Rallisport in het hoofd, maar er moet er dus 1 afvallen.Als ik bijv. RalliSport speel, dan maakt hij om de zoveel tijd een soort tikkend geluid tijdens het laden van de tracks is dat normaal ?
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
halo en gotham is perfecte combi
Verwijderd
Verwijderd
not!Op dinsdag 23 april 2002 17:00 schreef Mikez het volgende:
doa3 weg en ralli weg
halo en gotham is perfecte combi
Rallisport is een potje geweldig
Op dinsdag 23 april 2002 16:30 schreef Mikez het volgende:
goed nieuws
maximale leverdatum xbox spellen en controller is 7 dagen!
Als ze dat lukt dan zou ik dat zeer knap vinden. Alhoewel staat er onder het aanvraag formulier dat ze iets van 25 dagen nodig hebben voor administratief werk. Maar dat lijkt me een beetje overdreven.
Staat onder dat aanvraagformulier, maar dat lijkt me wel overdreven veel, en 7 dagen overdreven weinig.Please allow 28 days from receipt of your application for your Customer Reward Pack.
Waar heb je dat 7dagen vandaan dan ?
duzzzz het moet te doen zijn.
CoooooooooolOp dinsdag 23 april 2002 18:04 schreef Mikez het volgende:
3 x met xbox hotline gebelt , 3 x verschillende persoon aan de telefoon , 3 x zeiden ze maximaal 7 dagen.
duzzzz het moet te doen zijn.
28 dagen is wel heel lang idd, maar 7 dagen
lijkt me super als et hun lukt in 7 dagen maar ut zal vast wel WAT langer duren. Maar ik hoorde dat de reparatie van xbox enorm SNEL ging dus misschien gaat dit ook wel snel
Vette onzin...... mijn xbox krijgt gewoon van m'n draytek router met DHCP 't ipadres 192.168.1.14 ofzo.Op dinsdag 23 april 2002 14:33 schreef Vibromass het volgende:
[..]
Nee, met de huidige spellen zoals Halo en Tony Hawk's gebruikt de XBox geen DHCP. Alle XBoxen hebben hetzelfde IP adres en wel 0.0.0.1. Ze zenden en luisteren naar broadcasts. Binnenin de broadcast pakketjes zit info welke XBox aan welke XBox aan het sturen is.
Een pakket zoals XBConnect luistert ook naar die broadcasts en stuurt ze via een tunnel door naar de andere XBConnect clients - die het dan weer als broadcast bij hen op het LAN uitzenden.
das een locaal ip gegeven door DHCP maar een internet ip is iets heel anders. Maar die gebruikt de xbox alleen als ie direct wordt aangesloten op het internet. Hij werkt nu via router dus dat is een locaal ip adres die weer in verbinding staat met het ip adres gegeven van je providerOp dinsdag 23 april 2002 18:19 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Vette onzin...... mijn xbox krijgt gewoon van m'n draytek router met DHCP 't ipadres 192.168.1.14 ofzo.
dit werd mij verteld
Dus het 'internet' ip van jou xbox is 0.0.0.1?Op dinsdag 23 april 2002 18:21 schreef Mikez het volgende:
[..]
das een locaal ip gegeven door DHCP maar een internet ip is iets heel anders. Maar die gebruikt de xbox alleen als ie direct wordt aangesloten op het internet. Hij werkt nu via router dus dat is een locaal ip adres die weer in verbinding staat met het ip adres gegeven van je provider
dit werd mij verteld
Ik heb gister "per ongeluk" (
Aangezien ik geen Xbox games heb / dvd speler: werkt zoiets ?
Verwijderd
Als ik jou was zou ik me eerst wat in het onderwerp inlezen voordat ik zou beweren dat iets 'vette onzin' is.Op dinsdag 23 april 2002 18:19 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Vette onzin...... mijn xbox krijgt gewoon van m'n draytek router met DHCP 't ipadres 192.168.1.14 ofzo.
Misschien moet je eens een packet sniffer gebruiken op je LAN om voor jezelf inzichtelijk te maken hoe de XBox communiceert.
De huidige spellen gebruiken géén DHCP maar het proces wat ik beschreven heb ik de post waar jij op reageerde.
Nee. Kort af maar heb je genoeg aanOp dinsdag 23 april 2002 18:33 schreef Cutebritney het volgende:
even een vraagje tussendoor:
Ik heb gister "per ongeluk" () een Xbox emulator gedownload voor de pc.
Aangezien ik geen Xbox games heb / dvd speler: werkt zoiets ?
Verwijderd
Dit wordt van toepassing zodra je een van de XBox Live online games die binnenkort verschijnen gaat gebruiken. De huidige spellen zijn alleen bedoeld voor LAN gaming, en alle XBoxen op het LAN hebben hetzelfde IP adres (0.0.0.1).Op dinsdag 23 april 2002 18:21 schreef Mikez het volgende:
[..]
das een locaal ip gegeven door DHCP maar een internet ip is iets heel anders. Maar die gebruikt de xbox alleen als ie direct wordt aangesloten op het internet. Hij werkt nu via router dus dat is een locaal ip adres die weer in verbinding staat met het ip adres gegeven van je provider
dit werd mij verteld
De XBoxen communiceren niet met je router - de PC waarop je XBConnect of Gamespy Tunnel draait die doet dat voor je.
True... true... Je hebt helemaal gelijk. Ik zat verkeerd te kijken, 't bleek een laptop te zijn die dat ipadres had gekregen en niet m'n xboxOp dinsdag 23 april 2002 18:35 schreef Vibromass het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik me eerst wat in het onderwerp inlezen voordat ik zou beweren dat iets 'vette onzin' is.
Misschien moet je eens een packet sniffer gebruiken op je LAN om voor jezelf inzichtelijk te maken hoe de XBox communiceert.
De huidige spellen gebruiken géén DHCP maar het proces wat ik beschreven heb ik de post waar jij op reageerde.
Anyway, moet je niet gelijk boos worden
Nog een spel erbij gekocht?Op dinsdag 23 april 2002 18:54 schreef SnArK het volgende:
'k heb d'r ook maar ééntje opgehaald
Ik heb halo al gekocht, alleen is 't niet echt mijn type game
Iemand een niet microsoft aanrader? Die microsoft games kan ik al uit kiezen als ik er 2 uit mag zoeken
geduld is een schone zaak
"we zijn nog in onderhandeling met third party ontwikkelaars"Op dinsdag 23 april 2002 19:00 schreef Mikez het volgende:
bass w8 tot donderdag dan kan je ook 3rd party games bestellen via de goodie actie. Spellen die niet door MS zijn gemaakt of gepubliceert, enorm handig en toppie dus
geduld is een schone zaak
Denk alleen niet dat ze die zo gek krijgen
De spellen die microsoft 'zelf' publisht zijn makkelijker voor 'niks' weg te geven natuurlijk, die 3th party ontwikkelaar wil gewoon geld zien, en ik denk dat daar een probleempje ligt
Weet iemand wanneer Shenmue 3 uitkomt. Die kwam toch voor de XboX uit?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Shenmue 2, datum volgens mij nog onbekend.Op dinsdag 23 april 2002 19:06 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik heb dit bericht ook in een ander XboX topic geplaatst maar kreeg daar geen antwoord.
Weet iemand wanneer Shenmue 3 2 uitkomt. Die kwam toch voor de XboX uit?
Shenmue 2x in May? April 19
Electronic Gaming Monthly has reported that Shenmue 2x will be released in May. Could it be true? It is quite possible.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Eerst moet 2 nog uitkomen op de xbox. Dus 3 zal nog wel een half jaartje tot een jaartje op zich laten wachtenOp dinsdag 23 april 2002 19:10 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ik heb het wel degelijk over 3. 2 is namelijk op mijn broertje zijn Dc uitgespeeld.
Nu nog ff DVD remote kopen (werkt dat echt niet zonder remote
Verwijderd
M'n zusje heeft DoA3 gekocht (DoA2 heb ik al op mn DC, maarja). Eindelijk zie ik het nut eens in van een zusjeOp dinsdag 23 april 2002 18:55 schreef Armada het volgende:
[..]
Nog een spel erbij gekocht?
Heb em vandaag bij Dixons gekocht, DOA2 had ik op de PS/2.
Verwijderd
Weet nog niet welke games ik bij bestel...
Denk JSRF en Rallisport Challenge...
Nope, helaas werkt het echt alleen maar DVD-remote. Als je er een DVD in doet en je hebt de remote niet aangesloten, dan krijg je de vriendelijke melding om die alsnog ff aan te sluiten, maarjah dan moet je 'm natuurlijk wel hebbenOp dinsdag 23 april 2002 19:17 schreef Just_Johnny het volgende:
Yeah, kom ik net thuis, staat er een X-Box in de gang. Mijn vrouw is zo liev
Nu nog ff DVD remote kopen (werkt dat echt niet zonder remote) en donderdag de games bestellen
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Verwijderd
btw, ken je niet met de banshee spelen in MP?
Verwijderd
hopen dat microsoft niet gaat lopen zeuren over wel of niet voor 469 of 299 euro gekocht als voorwaarde om dat pakket te krijgen anders zitten we straks allemaal bij kassa
http://www.gamers.nl/nieuws/12773
Om een echt betrouwbare uitspraak te krijgen namen we contact op met Ingvar Meiers, manager Home & Retail Division Microsoft. Deze weet ons te verzekeren dat mensen die voor 26 april de Xbox voor 299 euro kopen WEL in aanmerking komen voor 2 gratis games en 1 gratis controller.
Het hoge woord is er dus uit: Koop je een Xbox voor 26 April dan betaal je 299 euro en krijg je voor maar liefst 180 keiharde euro's aan bonusartikelen erbij.
The flood of people wondering continues.....Op dinsdag 23 april 2002 22:07 schreef TheInfiltrator het volgende:
ik nu ook een xbox aangeschaft voor 299 maar er beginnen nu wel negatieve reacties te komen op http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=674
hopen dat microsoft niet gaat lopen zeuren over wel of niet voor 469 of 299 euro gekocht als voorwaarde om dat pakket te krijgen anders zitten we straks allemaal bij kassa
Iemand ff zin, heb een server gestart met de naam kremers
Toch... Als ik die games niet krijg voel ik me alsnog genaaid. hoe gek het ook mag klinken. Maar dan had ik echt wel langer gewacht met een Xbox kopen. In de tussentijd vermaak ik me wel met JSRF maar ik moet die games wel krijgen anders wordt het rellen bij Microsoft. And that's 4 realOp dinsdag 23 april 2002 22:17 schreef Shagura het volgende:
[..]
The flood of people wondering continues.....
Sega till I die!
Jep als ze het niet zouden doen (kans is 0%Op dinsdag 23 april 2002 22:35 schreef BDT het volgende:
[..]
Toch... Als ik die games niet krijg voel ik me alsnog genaaid. hoe gek het ook mag klinken. Maar dan had ik echt wel langer gewacht met een Xbox kopen. In de tussentijd vermaak ik me wel met JSRF maar ik moet die games wel krijgen anders wordt het rellen bij Microsoft. And that's 4 real
Zullen er heel wat mensen gaan rellen.
Verwijderd
trouwens heb zelf ook al een mail gestuurd en ik bel morgen maar eens op
Verwijderd
ik heb dat formuliertje gewoon terug gemaild naar ze.. zonder aankoopsbewijs ofzo/
heb wel hun ontvangst bevestiging gehad (deze krijg je volgens mij altijd als je iets stuurd naar dat adres) maar nog niets gehoord over dat ik het bonnetje vergeten was ofzo..
nog meer mensen zo gedaan?
Klopt dus niet van wacht al 3 dagenOp dinsdag 23 april 2002 23:16 schreef Kremers het volgende:
Yep, net ook gestuurd, die ontvangst bevestiging geeft aan dat het tot 48u kan duren voordat je antwoord krijgt door die gekte rond dat reward pack, daar gaan ze heeeeeeeel veel mails over krijgen.
En dat zijn geen 48 uur.
Verwijderd
Maar ik kreeg vandaag dus het volgende berichtje van een gameshop in tilburg
Voor iedereen die een XBOX heeft gekocht voor 479 zal het wel weten. Je krijgt van Microsoft 180 terug in de vorm van twee games en een Joypad.
kijk op
www.xbox.com/nl
voor alle info.
Iedereen die de XBOX heeft aangeschaft voor 299 Euro kan geen aanspraak doen op de extra games en controller.
De serienummers van de staande voorraad zijn nl doorgegeven en deze serie nummers zullen hier dus niet voor in aanmerking komen.
Geachte klant,
Om i.v.m. de prijsverlaging van de X-Box console voor prijsprotectie in aanmerking te komen, hebben wij naast uw voorraadgegevens op vrijdag 26 april a.s. ook de serienummers van uw X-Box console voorraad nodig voor rapportage aan Microsoft
Hiermee dus alle onduidelijkheid hopelijk uit de wereld geholpen.
Ik heb Bill gister aan de lijn gehad, en die werd niet goed van al die mensen, die maar bleven beweren dat je geen 2 games + controller als je hem voor €299 had gehaald.Op dinsdag 23 april 2002 23:52 schreef BaSsDruM het volgende:
Laat me raden, deze gameshop verkoopt de xboxen nu nog niet voor 299 of is al uitverkocht en wil niet dat 'zijn' klanten naar de concurrent gaan. Hoeveel bevestigingen moeten we nog krijgen jongens? Moet Bill Gates iedereen persoonlijk opbellen ofzo?!
Hij snapte gewoon niet dat die mensen niet snappen dat het van de marge van de winkeliers afgaat, en dat hij zijn vakantie al had geboekt van het geld dat hij al binnen had van die X-boxje die nu in winkel staan.
HahahaahOp dinsdag 23 april 2002 23:55 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Ik heb Bill gister aan de lijn gehad, en die werd niet goed van al die mensen, die maar bleven beweren dat je geen 2 games + controller als je hem voor €299 had gehaald.
Hij snapte gewoon niet dat die mensen niet snappen dat het van de marge van de winkeliers afgaat, en dat hij zijn vakantie al had geboekt van het geld dat hij al binnen had van die X-boxje die nu in winkel staan.
Kan ik begrijpen, ik word er ook niet goed van