Yeah well. The Dude abides.
Ja, daaaaaaag! Hebben wij al die threadpagina's voor niets dicht zitten tikken? Ga ff niet zo lui zijn en begin even alles door te lezen. Ik haal wel een colaatje...Op dinsdag 23 april 2002 23:45 schreef Benny Hill het volgende:
Maar ik kreeg vandaag dus het volgende berichtje van een gameshop in tilburg
Voor iedereen die een XBOX heeft gekocht voor 479 zal het wel weten. Je krijgt van Microsoft 180 terug in de vorm van twee games en een Joypad.
kijk op
www.xbox.com/nl
voor alle info.
Iedereen die de XBOX heeft aangeschaft voor 299 Euro kan geen aanspraak doen op de extra games en controller.
De serienummers van de staande voorraad zijn nl doorgegeven en deze serie nummers zullen hier dus niet voor in aanmerking komen.
Geachte klant,
Om i.v.m. de prijsverlaging van de X-Box console voor prijsprotectie in aanmerking te komen, hebben wij naast uw voorraadgegevens op vrijdag 26 april a.s. ook de serienummers van uw X-Box console voorraad nodig voor rapportage aan Microsoft
Hiermee dus alle onduidelijkheid hopelijk uit de wereld geholpen.
Aanwijzingen: zoek naar een telefoonnummer van het MS contactcentre en naar verslagen van de uitkomsten van gesprekken met die mensen. Nog een hint: dit zijn de mensen die jou dat pakket geven, niet de spelshops zelf...
Proost!
p.s.: Ik kreeg net dit mailtje door:
Voor iedereen die een XBOX heeft gekocht voor 479 zal het wel weten. Je krijgt van Microsoft 180 terug in de vorm van twee games en een Joypad.
kijk op
www.xbox.com/nl
voor alle info.
Iedereen die de XBOX heeft aangeschaft voor 299 Euro kan geen aanspraak doen op de twee extra games en controller. Deze krijgen nl. 15 spellen + drie controllers voor hun getoonde moed en het aanluisteren van onzeker gezwam gedurende de godganse week...
Geachte klant,
Om i.v.m. de prijsverlaging van de X-Box console voor prijsprotectie in aanmerking te komen, hebben wij naast uw voorraadgegevens op vrijdag 26 april a.s. ook de serienummers van uw X-Box console voorraad nodig voor rapportage aan Microsoft
- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id
Echt? Want ik heb weer gehoord van een vriend van m'n broer z'n collega (want die werkt bij microsoft op de koffieafdeling) dat je geen aanspraak erop kan maken omdat je geen demodisc hebt gehad.Op woensdag 24 april 2002 00:09 schreef Armada het volgende:
p.s.: Ik kreeg net dit mailtje door:
[..]
P.S. Zullen we vragen of deze thread dicht mag? De topictitel roept toch telkens weer dezelfde vraag op bij mensen die te lui zijn om de hele topic door te lezen.
Kunnen wij ondertussen verder gaan bij de nieuw te openen topic "Het grote X-Box topic"
Prijsprotectie? Helaas, dit is in de EU verboden en het lijkt me niet afkomstig uit een officieel schrijven van welke bron dan ook.Geachte klant,
Vermoedelijk wordt hier het terugbetalen van de adviesprijverlaging mee bedoeld en dus wordt iedereen gecompenseerd voor de aanwezige X-Boxen. Dit is dus een verdere indicatie dat de lagere prijs een initiatief van de winkels is en niet vanuit MS voor 26 april, that is!
Daarnaast wil men blijkbaar de stock op 26 april weten en dat is een rare eis als men toch al naar de aankoopsprijs kijkt.
Anyhoe, het opgediste verhaal van Bunny Hill raakt weer kant noch wal. Sowry..
[topic=476784/1/200]
Zo groot is hij nog niet. Trouwens het is een erg actueel topicje tot 26 april, don't you think, my dear Watson?
Mjah, punt is dat er hier 2 'gesprekken continu door elkaar lopen: Mensen die nog steeds over de prijs en/of 2 gratis games en een controller aan het praten zijn, en de mensen die online met halo af willen spreken, en vragen welke xbox games goed zijn enzo.Op woensdag 24 april 2002 00:20 schreef Armada het volgende:
Follow-up to denied...
Zo groot is hij nog niet. Trouwens het is een erg actueel topicje tot 26 april, don't you think, my dear Watson?
Voor de eerste groep is dit topic denk ik geschikt, voor de rest een andere topic
Maarre, geen discussie over een topic in een topic, anders wordt dat ook weer een topic op zich
edit
Ik zie dat we hier gezellig verder gaan, aangezien die nieuwe van mij alweer lekker achter slot en grendel zit
/edit
Verwijderd
Ik zie ook niks mis met het huidige topic. Loopt wel lekker eigenlijk, en de titel blijft juist na 26 april van toepassing (299 was toch eigenlijk pas de bedoeling vanaf vrijdag as).Op woensdag 24 april 2002 00:20 schreef Armada het volgende:
Follow-up to denied...
Het openen van een nieuw topic en het wegzakken van alles wat hier in gezegd is lijkt me ook geen positief effect op het aantal slecht geïnformeerde posts hebben.
Ze gaan het na checken want je moet op het formulier invullen waar je em gekocht hebt en of de prijsverlaging daar al vervroegt was.
Het lijkt erop dat door het gehype van sites zoals o.a. gamers.nl er veel mensen genaaid gaan worden.
Vandaag ff langs wat winkels om te horen wat hun zeggen
Ik heb die mail ook gehad(ik ken de winkeleigenaar zelfs aardig goed, alleen heb ik hem hierover nog niet persoonlijk gesproken)Geachte klant,
Er staat: hebben wij naast uw voorraadgegevens op vrijdag 26 april a.s. ook de serienummers van uw X-Box console voorraad nodig voor rapportage aan Microsoft
Dus niet ervoor. Gamers.nl is een goede bron gezien hun goede relatie met M$. Als Gamers.nl hierover zou "liegen" zouden ze veel krediet verliezen. En dat zouden ze niet zo leuk vinden. Dus ik neem aan dat ze wel weten wat ze doen.
Sega till I die!
En als je nou gewoon een datum voor de 18e invult op het formulier? Kenne ze dat ook gaan checken ofzo? Die gast bij MediaMarkt verzekerde mij van die games. 100% zei die. Als het nou nie zo is gaat ie slapeloze n88 krijgenOp woensdag 24 april 2002 08:58 schreef $1CkB0y het volgende:
Heb net gebeld met de support lijn van xbox (0800 023 3894 is wel engels) en die zeiden dat als je em voor de verlaagde prijs heb gehaald ook al is het voor de 26ste heb je geen recht op de 2 games + controller.
Ze gaan het na checken want je moet op het formulier invullen waar je em gekocht hebt en of de prijsverlaging daar al vervroegt was.
Het lijkt erop dat door het gehype van sites zoals o.a. gamers.nl er veel mensen genaaid gaan worden.
Vandaag ff langs wat winkels om te horen wat hun zeggen
Sega till I die!
Verwijderd
http://www.xbox.com/nl/news.htm?det=1
Dit is dus de officiele site waar je ook je pakketje moet aanvragen...
Als je de Xbox voor 26 april hebt gekocht. Verder niets.Mazzel!
Als games je dagelijkse kost zijn en je hebt je Xbox vóór 26 april gekocht, bereid je dan voor op het volgende! Zoals je misschien al hebt gelezen, wordt de prijs voor de Xbox in Nederland verlaagd tot een adviesprijs in de winkel van €299 en als dank voor iedereen die vóór 26 april een Xbox heeft gekocht, bieden wij je tot 1 juli 2002 de kans om gratis 2 spellen en een Xbox controller te krijgen! Dat betekent dat je games als Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld of Dead or Alive 3 of allerlei andere geweldige games gratis kunt krijgen! Bezoek daarom deze site op 26 april opnieuw om de hele lijst van games te zien.
Verwijderd
Als je deze hele topic doorleezt dan zal je niet meer van die stomme vragen stellen.!!!
is iemand toevallig uitgespeeld op gotham race nogwat? ik heb interesse.
Psies, mensen moeten niet zo paniek zaaien. Vrijdag gewoon ff dat formuliertje invullen. Enne, hoeveel mensen hebben nu eigenlijk al zo'n xbox gehaald tussen 18 april en vandaag. Volgens mij best veel. Dusse, microsoft moet welOp woensdag 24 april 2002 10:01 schreef xsence het volgende:
Volgens mij hebben we al een officiele berich gehad van meerdere medewerkers van microsoft dus zit allemaal niet te zeiken.. ik zou bijna zeggen bann diegen die nog een keer vraagt of het echt is.. waar waren jullie??? we zijn al een hele tijd bezig met die shit.. en er zijn gewoon nog steeds mensen die het vandaag horen ofzo..
Als je deze hele topic doorleezt dan zal je niet meer van die stomme vragen stellen.!!!
is iemand toevallig uitgespeeld op gotham race nogwat? ik heb interesse.
Sega till I die!
Want ik heb hem zaterdagavond de deur uit gedaan (de email). en ik heb nog steeds nix ontvangen.
Ik heb al een mailtje gestuurt naar die xbox fabrikant hoe het nou pcies zit. Maar weet 1 van jullie het toevallig?
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Ik zou het niet weten.Op woensdag 24 april 2002 11:26 schreef JiinX het volgende:
Guys weten jullie trouwens of die 48 uur wat in die reply mail staat, kantooruren zijn?
Want ik heb hem zaterdagavond de deur uit gedaan (de email). en ik heb nog steeds nix ontvangen.
Ik heb al een mailtje gestuurt naar die xbox fabrikant hoe het nou pcies zit. Maar weet 1 van jullie het toevallig?
Heb net 't mailtje gestuurd en ik hoop dus maar dat ik er snel wat van ga horen.
2 nieuwe spellen zijn altijd welkom
Ik wacht al 4 dagenOp woensdag 24 april 2002 11:26 schreef JiinX het volgende:
Guys weten jullie trouwens of die 48 uur wat in die reply mail staat, kantooruren zijn?
Als ik vrijdag nog niets heb nog maar een keer sturen, alleen dan andere games kiezen
En welke bron heb jij dan?Op woensdag 24 april 2002 11:54 schreef Shagura het volgende:
Je krijgt geen 2 spellen + controller als je hem voor 299,- of minder hebt![]()
Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd trouwens. Ik hoop binnen een uur antwoord te hebben
Sega till I die!
Reken der maar niet op, ik heb em gister opgestuurd en nog niets gehoord.Op woensdag 24 april 2002 11:55 schreef BDT het volgende:
[..]
En welke bron heb jij dan?
Ik heb ook maar eens een mailtje gestuurd trouwens. Ik hoop binnen een uur antwoord te hebben
Uit dit topic!Op woensdag 24 april 2002 11:55 schreef BDT het volgende:
[..]
En welke bron heb jij dan?
Zo? het buitenaardse wezen dat mij gister ontvoerde vertelde mij dat ome bill hem persoonlijk had verteld dat je ze WEL krijgtOp woensdag 24 april 2002 11:57 schreef Shagura het volgende:
[..]
Uit dit topic!
Hier staat meer info over dat je de pack WEL krijgtOp woensdag 24 april 2002 11:57 schreef Shagura het volgende:
[..]
Uit dit topic!
En check gamers.nl nou maar
Sega till I die!
Verwijderd
Gaat al 600 posts over hetzelfde
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
ze moeten deze topic gewoon doorlezen en dan hun vieze mond openen.. damn..
Beter houden ze hem dicht. Vrijdag weet iedereen meerOp woensdag 24 april 2002 12:21 schreef xsence het volgende:
ja man.. en ze verwarren gewoon iedereen met hun eigen rare gedachtes..
ze moeten deze topic gewoon doorlezen en dan hun vieze mond openen.. damn..
Sega till I die!
Haha, ik heb gewoon BINNEN een half uur antwoordOp woensdag 24 april 2002 11:57 schreef Kremers het volgende:
[..]
Reken der maar niet op, ik heb em gister opgestuurd en nog niets gehoord.
Maarja, wel een fucked up antwoord. Alleen is het niet van MS nederland.
"Hello,
Thank you for writing to Xbox.
If you purchased an Xbox at the original price before April 26th 2002, we want to reward you for your commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full details and the application form are available from www.xbox.com (please choose your country from the list on the top right hand side).
If you are having problems opening the application form, please contact our Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to send you a form by post.
Unfortunately the offer is open only to those who have purchased the console at the original price.
Regards,
Xbox Customer Care Team"
Dusse, wederom verwarring
Das anders dan dat op de site staat... Maare, I'm gonna sue the bastards als ze me nix gevenIf you purchased an Xbox at the original price before April 26th 2002
Sega till I die!
Er is al 55x gebeld met Ms gouda om te vragen of je hem gewoon krijgt die reward pack en iedere keer zeggen ze gewoon dat je hem krijgt! dus allemaal stfu nou!
Enne nog iets! ik had dat mailtje gestuurd, waarom het niet binnen 48 ging en hoe het in ze werk ging en dit is het antwoord :
Hello,
Unfortunately at the moment, it is taking a little longer than 48 hours to respond to these emails - please bear with us as we are very busy.
The reward pack will be sent directly to your address from Micorosft within 28 days of our receiving your application form. You do not need to go back to the shop.
Regards,
Xbox Customer Care Team
Alstublieft!!! dus daar nu ook geen discussie's meer over
Ik had MS Amsterdam gebeld en daar zeiden ze iets andersOp woensdag 24 april 2002 12:38 schreef JiinX het volgende:
zijn jullie allemaal focking lomp ofzo
Er is al 55x gebeld met Ms gouda om te vragen of je hem gewoon krijgt die reward pack en iedere keer zeggen ze gewoon dat je hem krijgt! dus allemaal stfu nou!
Enne nog iets! ik had dat mailtje gestuurd, waarom het niet binnen 48 ging en hoe het in ze werk ging en dit is het antwoord :
Hello,
Unfortunately at the moment, it is taking a little longer than 48 hours to respond to these emails - please bear with us as we are very busy.
The reward pack will be sent directly to your address from Micorosft within 28 days of our receiving your application form. You do not need to go back to the shop.
Regards,
Xbox Customer Care Team
Alstublieft!!! dus daar nu ook geen discussie's meer over
Maare, was het nummer van MS Gouda? Dan wil ik het zelf ook ff horen
Sega till I die!
Jij had hem toch ook voor 299 gehaald?Op woensdag 24 april 2002 12:59 schreef Mikez het volgende:
trouwens die 28 dagen levertijd is maxi maxi maximaal. Dus in het slechtste geval. Ik hoorde van MS hotline namelijk dat het normaal ongeveer 7 dagen zal duren voordat je hem hebt. Veel sneller dus als die 28 dagen. Dus een maand hoef je echt niet te wachten
Heb je het formulier al opgestuurd?
Sega till I die!
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Wat nou geen recht hebben? Jij hebt 'm zelf ook niet voor de officiele adviesprijs, dus jij hebt net zo goed wel/geen recht op die gratis games!Op woensdag 24 april 2002 13:11 schreef Mikez het volgende:
Ik heb em voor 369 betaald dus ik heb helemaal geen probleempjes. Maar ik vind wel dat diegene die em voor 299 hebben gekocht geen recht hebben op de controller en games maar ik denk dat MS wel verplicht is om ze te geven gezien de 2 armzalige voorwaarden die aan de actie is verbonden.
Ik krijg een compensatie in de vorm van maar 1 spel en 1 controller. Jullie krijgen waarschijnlijk niets. Ik weet namelijk dat morgen er een speciale 3e voorwaarde op de site komt. Iedereen moet zijn bon meesturen en daarop moet te zien zijn dat het niet voor 299 is. En ze gaan ook kijken naar het serial nummer. Dus ik denk dat het voor jullie gewoon PECH gehad is. En ja jullie hebben er geen recht op. Smerig als jullie het wel zouden krijgen. Ik neem genoegen met 1 game want dat is wel zo eerlijk tegenover mensen die hem voor 479 hebben gekocht.Op woensdag 24 april 2002 13:13 schreef BaSsDruM het volgende:
[..]
Wat nou geen recht hebben? Jij hebt 'm zelf ook niet voor de officiele adviesprijs, dus jij hebt net zo goed wel/geen recht op die gratis games!
En hoe kom jij aan die info? Allemaal gebaseerd op roddels, wij baseren ons op harde feiten. Klaar.Op woensdag 24 april 2002 13:21 schreef Mikez het volgende:
[..]
Ik krijg een compensatie in de vorm van maar 1 spel en 1 controller. Jullie krijgen waarschijnlijk niets. Ik weet namelijk dat morgen er een speciale 3e voorwaarde op de site komt. Iedereen moet zijn bon meesturen en daarop moet te zien zijn dat het niet voor 299 is. En ze gaan ook kijken naar het serial nummer. Dus ik denk dat het voor jullie gewoon PECH gehad is. En ja jullie hebben er geen recht op. Smerig als jullie het wel zouden krijgen. Ik neem genoegen met 1 game want dat is wel zo eerlijk tegenover mensen die hem voor 479 hebben gekocht.
Je kan trouwens je reply nog editten hoor, hoef je niet een nieuwe voor te openen.
Enne, ik heb hem vrijdag gekocht, toen had mediamarkt nog de voorraad staan die ze gewoon voor de oude inkoopprijs hadden gekocht, en nogmaals (voor de 100e x) microsoft zal het een worst wezen voor welke prijs de winkels die dingen verkopen!
020 - 500 1500
luister en huiver.
Dus hou je bek we zien het zelf wel de komende weken.
(
maar weetje wat, we houden er wel overop. Laten we 'postitief' blijven denken voor jullie en dat betekent dat jullie ze gewoon krijgen. jij je zin
het komt er gewoon op neeer dat we niemand meer kunnen vertrouwen van de MS / XBOX hotline. WE wachten gewoon lekker tot morgen ok?)
Goedzo daar ben ik het helemaal mee eens!!!
Let op een vallende xbox kan ernstige lichamelijk letsel tot gevolg hebben. (bron: xbox manuel)
ik bekijk het gewoon realistisch maar ik moet toegeven dat er wel een kans bestaat DAT jullie het krijgen maar dat boeit me geen flikker maar ik vind ut gewoon lullig voor de mensen die em voor 479 hebben gekocht en nu nog steeds 180 euro zijn afgezet als al die oplichters em voor 299 hebben gekocht.Op woensdag 24 april 2002 13:29 schreef Sperminator het volgende:
Mikez jij bent gewoon een loser die het niet kan hebben dat ie 70 euro meer betaald heeft als ons.
Dus hou je bek we zien het zelf wel de komende weken.
maar weetje wat, we houden er wel overop. Laten we 'postitief' blijven denken voor jullie en dat betekent dat jullie ze gewoon krijgen. jij je zin
het komt er gewoon op neeer dat we niemand meer kunnen vertrouwen van de MS / XBOX hotline. WE wachten gewoon lekker tot morgen ok?
hehe ja klopt. Zijn er nog meer mensen die moeite hebben met kiezen hier? Een goeie tip voor de mensen thuis:Op woensdag 24 april 2002 13:33 schreef BaSsDruM het volgende:
Nog nooit iemand zich zo horen tegenspreken in 1 topic. Naja, verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens
koop ze gewoon net als ik ALLE DRIE
Verwijderd
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vond hem anderhalve maand geleden 479 waard. Geheel onverwacht krijg ik er nu een leuk cadeau van MS bij. Daar ben ik erg blij mee. Dat andere mensen die eventueel minder betaald hebben hetzelfde reward pack krijgen is voor mij toch niet van belang.Op woensdag 24 april 2002 13:21 schreef Mikez het volgende:
[..]
Smerig als jullie het wel zouden krijgen. Ik neem genoegen met 1 game want dat is wel zo eerlijk tegenover mensen die hem voor 479 hebben gekocht.
Ik hoop dat iedereen gewoon zijn 2 spellen en controller gaat krijgen, óók mensen die maar 299 hebben betaald. Dat is namelijk wat Microsoft zelf in een interview met gamers.nl en in verschillende emails en telefoongesprekken met klanten heeft toegezegd. Dat sommige verkooppunten er andere meningen op nahouden lijkt me dan ook niet relevant.
Ik had 't over jou hoor ....Op woensdag 24 april 2002 13:35 schreef Mikez het volgende:
[..]
hehe ja klopt. Zijn er nog meer mensen die moeite hebben met kiezen hier? Een goeie tip voor de mensen thuis:
koop ze gewoon net als ik ALLE DRIE
Ik ben een beetje bang dat je wel gelijk hebt, maar dan zijn ze bij MS wel erg slecht bezig met het geven van informatie ("Om een echt betrouwbare uitspraak te krijgen namen we contact op met Ingvar Meiers, manager Home & Retail Division Microsoft. Deze weet ons te verzekeren dat mensen die voor 26 april de Xbox voor 299 euro kopen WEL in aanmerking komen voor 2 gratis games en 1 gratis controller.").Op woensdag 24 april 2002 13:27 schreef Mikez het volgende:
ik basseer mijn conclusie op de 5 telefoontjes die ik heb gepleegt met Microsoft Nederland waarin ik 5 keer heb gesproken met verschillende mensen waaronder 1 perschef die mij allemaal dat verhaal vertelden. MS is echt wel op de hoogte van alle tiere lantijntjes die mensen zitten te smeden met hun 299 + games + controller. Daar trappen ze echt niet meer in. En dat hebben ze ook toegegeven. Dat het puur om de advies prijs van 479 gaat en niet om 299. En stel je hebt em bij gameshop.nl voor 369 zoals moi dan krijg je een compensatie. Trust me on this one. En anders bel je toch lekker dit nummer :
020 - 500 1500
luister en huiver.
Ik durf nu in iedergeval het risco niet meer te lopen.
Psies, wat is het voordeel voor iemand die hem voor 479 heeft gekocht? Nix. Zij krijgen hun games. Ze kunnen echt nix meer verwachten van MS. En als ze ineens voorwaarden veranderen is het juridisch incorrect en heeft microsoft in één (weer) veel vijanden. Including me.Op woensdag 24 april 2002 13:36 schreef Vibromass het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Ik vond hem anderhalve maand geleden 479 waard. Geheel onverwacht krijg ik er nu een leuk cadeau van MS bij. Daar ben ik erg blij mee. Dat andere mensen die eventueel minder betaald hebben hetzelfde reward pack krijgen is voor mij toch niet van belang.
Ik hoop dat iedereen gewoon zijn 2 spellen en controller gaat krijgen, óók mensen die maar 299 hebben betaald. Dat is namelijk wat Microsoft zelf in een interview met gamers.nl en in verschillende emails en telefoongesprekken met klanten heeft toegezegd. Dat sommige verkooppunten er andere meningen op nahouden lijkt me dan ook niet relevant.
Ik w8 wel af(er is geen serienummer genoteerd bij mij trouwens en heb hem de 22ste gekocht)
Laten wij als gamers gewoon hopen dat IEDEREEN die de Xbox voor de 26ste heeft gehaald een reward pack krijgt. Dan is iedereen weer blij.
Sega till I die!
Verwijderd
MS heeft super support op dit soort vlakken, dus ik zou zeer verbaasd zijn als ze zich niet aan de afspraak zouden houden.
Ok net echt met iemand van achter dat 020 nummer aan de lijn gehangen en het is gewoon ongewijzigd zo:
IEDEREEN DIE VOOR 26 APRIL EEN XBOX HEEFT GEKOCHT KRIJGT EEN REWARD PACK!!!!! Dus nu echt geen gelul meer. Hij is dit na gaan vragen bij zijn chef, dus is niet zijn eigen interpretatie.
Verder nog even gevraagd waarom ze dat niet op de website meer aangeven, ze balen van de resellers die dit doen en willen die niet verder steunen door hun verhaal op de website te ondersteunen. Zo dacht de helpdeskmedewerker erover, weet niet of dat exact is hoe MS erover denkt.
Nee iedereen zegt dat je die spullen krijgt, en die mensen hebben ook allemaal contact gehad met MS, alleen jij lult er tussen door dat het niet zo is.Op woensdag 24 april 2002 14:02 schreef Mikez het volgende:
tjonge jongei k houd me bek wel. Wie moetik dan nog vertrouwen ? tering man iedereen zegt wat anders dan kan je toch wel in de war raken.
Verwijderd
If you purchased an Xbox before April 26th 2002, we want to reward you for your commitment to Xbox by providing you with a free customer reward pack. The pack will include a free official Xbox controller and two free game titles. Full details and the application form are available from www.xbox.com (please choose your country from the list on the top right hand side).
If you are having problems opening the application form, please contact our Customer Care Line on 0800 587 1102 and we would be delighted to send you a form by post.
Regards,
Xbox Customer Care Team
dat is dus alles wat ik te horen kreeg via email ze verwijzen dus na de voorwaarden op de officielle xbox site en daar staat duidelijk dat als je alles invult en een xbox gekocht hebt voor 26 april je zo'n goodies pakket krijgt
trouwens denk eens na hoe kunnen ze de voorwaarden nu nog aanpassen? mensen konden toch al voor 26 april dat aanvraagformulier opsturen en dus kiezen uit de release titels?
echt niet dat dixons het door gaat geven dat ze 1 week eerder begonnen zijn met verkopen van dat ding voor een lager bedrag.
En als je die aanvraagformulier hebt gedownload, zie je de eisen bovenaan in je brief staan.
En daar staat NIET in dat je hem voor 479 gekocht moet hebben......!!!!!!!!!
Prijs doet er dus niet toe!
En voor al die mannetjes die dat ding voor 479 hebben gekocht =>> reageer aub normaal tegen iedereen die hem voor 299 heeft gekocht! want meestal is het zo dat de prijzen van producten toch al gauw dalen na de releasedatum, meestal niet na 1 maand maja......everybody!!! chill!!!
Verwijderd
Net gebeld.. Microsoft heeft nog geen officiele verklaring zeggen ze?Op woensdag 24 april 2002 13:27 schreef Mikez het volgende:
ik basseer mijn conclusie op de 5 telefoontjes die ik heb gepleegt met Microsoft Nederland waarin ik 5 keer heb gesproken met verschillende mensen waaronder 1 perschef die mij allemaal dat verhaal vertelden. MS is echt wel op de hoogte van alle tiere lantijntjes die mensen zitten te smeden met hun 299 + games + controller. Daar trappen ze echt niet meer in. En dat hebben ze ook toegegeven. Dat het puur om de advies prijs van 479 gaat en niet om 299. En stel je hebt em bij gameshop.nl voor 369 zoals moi dan krijg je een compensatie. Trust me on this one. En anders bel je toch lekker dit nummer :
020 - 500 1500
luister en huiver.
HT-addict in spe
Iedereen krijgt de goodies. Ben trouwens nu ook wel wat meer blijdjes want dat etekent dat ik ook 2 spellen en eencontroller krijgt ipv maar 1 spel en 1 controller. Maar dat wordt denk ik lang wachten aangezien duizenden mensen nu zo'n ding kopen
Wie neemt trouwens welke spellen? Iemand enig idee welke spellen er op de lijst bij komen?
Klopt ze geven tegenwoordig helemaal geen verklaringen meer. Ik heb ook net gebeltmaar die gast zei 10 x dat ik maar moet w8en tot morgen dus dat doe ik dan maar
Die gasten lullen echt elke dag andersOp woensdag 24 april 2002 13:53 schreef harjan het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom ik niet gewoon 2 games en een controller zou krijgen. MS geeft die pack aan iedereen die 'm voor 26 april heeft gekocht, want zo was de afspraak toen die mensen hem kochten. En bedenk wel MS is alleen maar blij dat er nog zoveel Xboxes zijn verkocht, immers moeten ze het van de verkoop van games hebben. Op de door mij gekochte Xbox verliest MS wat ze normaal ook verliezen op een Xbox die voor 479 wordt verkocht(ik weet niet of dit het geval is) + kosten voor een reward pack. Het andere verlies ligt bij Mediamarkt die onder hun inkoopprijs zitten. Wellicht is er nog een compensatie voor MM van MS, maar dat weten wij niet. MS verliest op mij niets minder dan op jou, helemaal niets. Dus waarom zou MS mij dan niet een reward pack geven, zonder de reward pack had ik 'm niet eens gekocht.
MS heeft super support op dit soort vlakken, dus ik zou zeer verbaasd zijn als ze zich niet aan de afspraak zouden houden.
Ok net echt met iemand van achter dat 020 nummer aan de lijn gehangen en het is gewoon ongewijzigd zo:
IEDEREEN DIE VOOR 26 APRIL EEN XBOX HEEFT GEKOCHT KRIJGT EEN REWARD PACK!!!!! Dus nu echt geen gelul meer. Hij is dit na gaan vragen bij zijn chef, dus is niet zijn eigen interpretatie.
Verder nog even gevraagd waarom ze dat niet op de website meer aangeven, ze balen van de resellers die dit doen en willen die niet verder steunen door hun verhaal op de website te ondersteunen. Zo dacht de helpdeskmedewerker erover, weet niet of dat exact is hoe MS erover denkt.
Gelukkig werk ik er nie hehe
Hoe willen ze trouwens checken dat je je xbox echt VOOR de 26e hebt gehaald?
ALs je nou toevallig je Xbox haalt bij een kleine shop die al een maand 1 xbox heeft staan en je koopt hem laten we zeggen 27 april haalt.
Hoe willen ze dan gaan controleren dat je hem echt (in dit geval NIET) voor 26 april hebt gehaald.
Of gaan ze 26 april echt alle serienummers inventariseren???
Sega till I die!
En hoe wil jij je bon gaan e-mailen?Op woensdag 24 april 2002 14:30 schreef Mikez het volgende:
nee je moet de bon meesturen. Maar das wel vreemd want sommige mensen hebben hem nu al besteld (release games) en die hoefden geen bon. Maar je hebt gelijk ze kunnen ut nooit allemaal checken.
Sega till I die!
Verwijderd
Dat is ook zo, lees mijn post, ze willen de resellers niet steunen met hun actie om de prijs nu al omlaag te doen en bovendien reclame te maken voor de reward pack. Maar je krijgt 'm wel gewoon. Zo heb ik het direct van MS.Op woensdag 24 april 2002 14:27 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
Net gebeld.. Microsoft heeft nog geen officiele verklaring zeggen ze?![]()
maar lama zitten eigenlijk die kneuzen zijn niet betrouwbaar. Let niet op mij want iedereen gaat toch wel weer zeiken als ik hier iets kom melden,
Daarna even de Toys R us ingelopen en daar hetzelfde gevraagd en daar wisten ze het nie zeker maar ze dachten dat de kans klein was dat je het reward pack ontvangt.
Toen de Dixons gebeld die zeiden: "Je kan het proberen maar ik denk dat de kans kleins is dat het lukt."
Daarna nog ff naar microsoft nr gebeld wat hier eerder in deze thread staat en de man aan de telefoon zei:"Er is nog geen uitspraak over gedaan of we dat reward pack geven of niet en dit wordt pas na de 26ste bekend."
Ik zit zelf hier ook te twijfelen of ik de gok moet wagen.
HT-addict in spe
Nou, als ik dit zo lees neem ik deze gok in iedergeval niet.Op woensdag 24 april 2002 14:33 schreef $1CkB0y het volgende:
Daarna nog ff naar microsoft nr gebeld wat hier eerder in deze thread staat en de man aan de telefoon zei:"Er is nog geen uitspraak over gedaan of we dat reward pack geven of niet en dit wordt pas na de 26ste bekend."
Ik zit zelf hier ook te twijfelen of ik de gok moet wagen.
Alsof iedereen een scanner heeftOp woensdag 24 april 2002 14:32 schreef Mikez het volgende:
scannen en opsturen zei die gast van MS
maar lama zitten eigenlijk die kneuzen zijn niet betrouwbaar. Let niet op mij want iedereen gaat toch wel weer zeiken als ik hier iets kom melden,
Enne, ooit van photoshop gehoord?
Sega till I die!
Ik zit in ieder geval goed ik heb em niet voor 299 jeej.
Dan ben je voor 70 euro genaaid, want iedereen krijgt een reward packOp woensdag 24 april 2002 14:50 schreef Mikez het volgende:
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Op woensdag 24 april 2002 14:42 schreef Mikez het volgende:
iemand wordt verstandig
Tja, stel dat ik hem wel koop en je krijgt die dingen niet. Volgens mij kun je dan nergens je recht halen of wordt het je erg lastig gemaakt. Plus is het krijgen van deze gratis artikelen mijn speerpunt om mijn vriendin over te halen, en tja, stel dat ik die dingen dan toch niet krijg, dan heb ik wel een probleem thuis
LOL..Op woensdag 24 april 2002 14:52 schreef VTec het volgende:
[..]
Plus is het krijgen van deze gratis artikelen mijn speerpunt om mijn vriendin over te halen, en tja, stel dat ik die dingen dan toch niet krijg, dan heb ik wel een probleem thuis
We zitten in hetzelfde schuitje!
HT-addict in spe
Of je kan het idd ook gewoon niet doen. wat jij wil.
En voorzoveelste keer :
Copy & paste
MS heeft geld al binnen van Xboxjes, dus retailers verliezen 180 euro.
[quote]
Volgens mij kun je dan nergens je recht halen of wordt het je erg lastig gemaakt.
[/quote]
Dus wel zie boven.
Als je aan voorwaarde voldoet moet je ze krijgen.
Heb het na gevraagd aan rechte student en die zei dat ze wettelijk gezien niet de voorwaardes mogen veranderen.
(Zou wel erg makkelijk zijn niet
net of ze dat ding zomaar ruilen?Op woensdag 24 april 2002 14:53 schreef Mikez het volgende:
precies, maar je kan em natuurlijk altijd nu kopen en morgen omruilen als er staat dat het niet kan op de xbox site.
HT-addict in spe
Zowee, en ik dacht dat ik de enige was!Op woensdag 24 april 2002 14:52 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
LOL..
We zitten in hetzelfde schuitje!
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Verwijderd
Je krijgt je reward pack, ongeacht de prijs.
Maar MS zal dit niet voor 26 april bekend maken omdat ze niet de actie willen steunen waarvoor die nu gebruikt wordt door de resellers.
Zo is het letterlijk tegen mij gezegd en ook iedereen die na mij reageert, MS heeft tegen jullie een deel van het verhaal verteld. Omdat ze niet willen dat het officieel gemaakt wordt. Dus als we blijven vragen gaan ze alleen maar doorverwijzen naar a.s. vrijdag. Wanneer officieel bekend zal worden dat IEDEREEN DIE VOOR DE 26E DAT KLOTEDING (is het niet maar ik word hier echt gek van en vraag me nu ook af waarom ik blijf reageren) HEEFT GEKOCHT KRIJGT ZO'N PACK. Basta, slot hierop.
Verwijderd
Uhm, en als je dan geen scanner hebt?Op woensdag 24 april 2002 14:32 schreef Mikez het volgende:
scannen en opsturen zei die gast van MS
Ik ga zelf in ieder geval eerst de voorwaarden lezen die op 26 april op hun website staan en dezelfde dag nog mijn aanvraag opsturen.
Volgens de toezeggingen die op de website staan heb ik dan maximaal 20 dagen daarna m'n spellen binnen.
Zodra ik ze binnen heb mag iedereen een scan van mijn Intertoys-kassabonnetje voor 479 euro hebben hoor. Serienummer staat daar toch niet op en insturen mag tot 1 juni of zelfs 1 juli, weet niet zeker.
komt goed mensen!
Idd en als jij begint met je mond te houden, i.p.v. paniek te zaaien, is alles weer goed.Op woensdag 24 april 2002 15:04 schreef Mikez het volgende:
ok samen komen we er wel uit
komt goed mensen!
Ik heb Bill gister aan de lijn gehad, en die werd niet goed van al die mensen, die maar bleven beweren dat je geen 2 games + controller als je hem voor €299 had gehaald.
Hij snapte gewoon niet dat die mensen niet snappen dat het van de marge van de winkeliers afgaat, en dat hij zijn vakantie al had geboekt van het geld dat hij al binnen had van die X-boxje die nu in winkel staan.
Amen! ik haal er dadelijk 1tje op!!Op woensdag 24 april 2002 15:00 schreef harjan het volgende:
Ok, ik krijg hier echt een puntharses van. Leer lezen.
Je krijgt je reward pack, ongeacht de prijs.
Maar MS zal dit niet voor 26 april bekend maken omdat ze niet de actie willen steunen waarvoor die nu gebruikt wordt door de resellers.
Zo is het letterlijk tegen mij gezegd en ook iedereen die na mij reageert, MS heeft tegen jullie een deel van het verhaal verteld. Omdat ze niet willen dat het officieel gemaakt wordt. Dus als we blijven vragen gaan ze alleen maar doorverwijzen naar a.s. vrijdag. Wanneer officieel bekend zal worden dat IEDEREEN DIE VOOR DE 26E DAT KLOTEDING (is het niet maar ik word hier echt gek van en vraag me nu ook af waarom ik blijf reageren) HEEFT GEKOCHT KRIJGT ZO'N PACK. Basta, slot hierop.
(en als ik straks me games + controller niet krijg weet ik waar jouw huis woont!)
HT-addict in spe
we zouden er toch over ophouden ei ?Op woensdag 24 april 2002 15:06 schreef Albinoraptor het volgende:
[..]
Idd en als jij begint met je mond te houden, i.p.v. paniek te zaaien, is alles weer goed.
ik zaai geen paniek , dat doet MS
Morgen? Morgen is het de 25ste. Het is nog w88 tot vrijdag. Morgen is het nog net zo'n dag als vandag: niemand weet het 100% zeker, dus we leven op het randjeOp woensdag 24 april 2002 14:50 schreef Mikez het volgende:
hehe ja meerdere mensen die gaan dat doen. Nou nu wil ik er nietsm eer over horen , we wachten gewoon tot morgen. Als er dan niets extra's staat over prijs enzo dan krijgen we allemaal een leuke goodie bag. Als er wel wat staat. nou dan is het of ff photoshoppen of pech gehad.
Sega till I die!
Verwijderd
ik kan het begrijpen dat ze niet staan te springen dat winkeliers deze actie als stunt voor zich zelf gaan gebruiken omdat ze na de 26ste ook die xboxen verkopen en dan geen games en controller hoeven te sturen en dat is natuurlijk meer winst voor hun
weet bijna zeker dat microsoft hier niet mee weg kan komen want denk je nu echt dat iemand die geen gratis goodie pack ontvangt nog een xbox2 koopt als die uitkomt? nee dan kopen ze wel de next gen playstation
trouwens ik zal zelf ook microsoft games voor de pc links laten liggen als ze dit toch gaan proberen
HT-addict in spe
wow jij denkt wel heel erg vooruit. Nou we ut er toch over hebben er komt wel een nieuwe xbox toch ? Xbox Home edition ofzo. Precies hetzelfde maar beter ofzo. Gare actie trouwens als ze die op de markt brengen. Strax kan je je xbox upgraden:Sweet bijna zeker dat microsoft hier niet mee weg kan komen want denk je nu echt dat iemand die geen gratis goodie pack ontvangt nog een xbox2 koopt als die uitkomt? nee dan kopen ze wel de next gen playstation
ja sorry was weer is een foutje zal voortaan ut onder mn oude post zetten
Verwijderd
waarom verkopen die ps2 zo goed? juist omdat mensen een goed gevoel hebben/hadden bij de eerste playstation
Same hereAmen! ik haal er dadelijk 1tje op!!
(en als ik straks me games + controller niet krijg weet ik waar jouw huis woont!)
Hehe, een uur geleden had ik voorgenomen om hem maar niet te kopen, maar nu heb ik de neiging om het weer wel te doen.
Psies. In sommige winkels schijnen ze er zelf mee te adverteren dat je die pack krijgt. Ik heb het zelf niet gezien maarja, het is niet een ondersteunde winkel aktie van MS.Op woensdag 24 april 2002 15:09 schreef TheInfiltrator het volgende:
dat is zeer waarschijnlijk dat ze pas 26 april op de site vermelden dat iedereen zo'n pack krijgt die hem voor de 26ste heeft gekocht
ik kan het begrijpen dat ze niet staan te springen dat winkeliers deze actie als stunt voor zich zelf gaan gebruiken omdat ze na de 26ste ook die xboxen verkopen en dan geen games en controller hoeven te sturen en dat is natuurlijk meer winst voor hun
weet bijna zeker dat microsoft hier niet mee weg kan komen want denk je nu echt dat iemand die geen gratis goodie pack ontvangt nog een xbox2 koopt als die uitkomt? nee dan kopen ze wel de next gen playstation
trouwens ik zal zelf ook microsoft games voor de pc links laten liggen als ze dit toch gaan proberen
In andere landen is de prijs namelijk nog wel 479 euro.
Laten we nou maar gewoon van het postieve uitgaan. Ze gaan heus niet zomaar de voorwaarden veranderen. Dan hebben ze gelijk een stortvloed aan klachten en dat soort ongein
Sega till I die!
Op woensdag 24 april 2002 15:21 schreef VTec het volgende:
[..]
Same here
Hehe, een uur geleden had ik voorgenomen om hem maar niet te kopen, maar nu heb ik de neiging om het weer wel te doen.
HT-addict in spe
zat ik ook, maar ik had maandag toch mijn knoopje al doorgesneden zeg maarOp woensdag 24 april 2002 15:28 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
sounds familair.. hehe zie je ook al op gamers in dubio zitten.
MS wil echt niet nog meer slechte publiciteit voor de Xbox, dus ze zullen wel moeten. Doen ze het niet: dan is de Xboxed weer doomed. Zo zie ik het hoor.
Als ze het niet geven zal ik ook geen MS games meer kopen. Alleen nog de Sega games die voor de Xbox zullen komen.
Sega till I die!
HT-addict in spe
Hehe, echt welOp woensdag 24 april 2002 15:28 schreef HenkyDoodle het volgende:
[..]
sounds familair.. hehe zie je ook al op gamers in dubio zitten.
We gaan hem gewoon allemaal kopen, zodat we met ze alle sterker in onze schoenen staan wanneer toch blijkt dat we genaaid zijn
Ja dat wilde ik ook, maar nu is het een megadeal natuurlijkOp woensdag 24 april 2002 15:33 schreef HenkyDoodle het volgende:
ok.. nu niet meer twijfelen.. Ik doe het gewoon!Wilde er toch al een, alleen wilde ik hem ietsje later kopen.
Iedereen die hem toch al graag wilde raad ik aan hem toch maar gewoon te halen. Het lukt heus wel. MS is niet dom. Alleen gaan ze dit natuurlijk niet aanmoedigen
We worden niet genaaitWe gaan hem gewoon allemaal kopen, zodat we met ze alle sterker in onze schoenen staan wanneer toch blijkt dat we genaaid zijn
Sega till I die!
Verwijderd
dus waarom niet nu meteen zo'n apparaat halen met 99% kans op een GRATIS (ja wij nederlanders houden van dat woord) goodypack