Toon posts:

XBOX volgende week ¤299!

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 1.204 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-01 09:53
Op woensdag 24 april 2002 22:21 schreef HenkyDoodle het volgende:
Halo rox :)
Bevalt je xbox een beetje? >:)

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Op woensdag 24 april 2002 22:21 schreef HenkyDoodle het volgende:
Halo rox :)
:7 Daar kan ik me helmaal in vinden

Gelukkig heb ik ook nog een ps2 dus als het saai word dan verveel ik me toch niet maar tot nu toe...

Paradigm: Shift happens.

• NightHawk4
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:22

NightHawk4

Lotte is Liev :>

Op woensdag 24 april 2002 19:38 schreef caphex het volgende:
Even een vraagje...

Zijn er hier ook mensen die in een Winkel werken die Xbox verkoopt?

Ik kan mijn namelijk het volgende voorstellen:

[KNIP]

--

Ik denk namelijk dat de INKOOP PRIJS pas naar beneden gaat op 26 APRIL.. maar misschien heb ik dat mis..
OK heb dus m'n eigen gamesjoppie en uit eigen besluit de Xbox geweerd aangezien ik dit aan zag komen. Kijk mn posts maar na :P Maar in ieder geval kan ik de Xbox pas bestellen voor de nieuwe prijs vanaf de 26e ;) en ja ik bestel mondjesmaat de software en hardware nu dus wel... :Z

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-12-2025
Op woensdag 24 april 2002 18:12 schreef HenkyDoodle het volgende:

[..]

Halo zit erbij en ik kreeg er geen demodisc bij? (hoort die erbij dan?)
Gefeliciteerd met je XBOX !!! Ik ben bang dat ik mijn vriendin toch niet zo ver krijgen :( Halo kreeg je erbij of heb je gekocht ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

• BDT
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-10-2023

BDT

Nog 1 dag en dan kunnen we massaal gaan insturen :D

Sega till I die!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
Op woensdag 24 april 2002 23:31 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Bevalt je xbox een beetje? >:)
Echt erg vet hoor! gister al een hele poos ge-halo'd (nieuw werkwoord?) en ik ben echt zwaar onder de indruk zeg! Vandaag koopt een makker van me er ook 1 en die neemt er een andere game bij zodat we af en toe kunnen ruilen. :) ff de bon opsturen volgende week en ik ben helemaal tevree! 1 ding is sowieso zeker: Halo is zijn geld dubbel en dwars waard!!
Op donderdag 25 april 2002 07:23 schreef VTec het volgende:

[..]

Gefeliciteerd met je XBOX !!! Ik ben bang dat ik mijn vriendin toch niet zo ver krijgen :( Halo kreeg je erbij of heb je gekocht ?
Erbij gekocht.. en wat betreft mijn vriendin: die vindt hem echt megakewl!

edit: wat staat er eigenlijk op die demo-cd?

HT-addict in spe

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 10:16 schreef HenkyDoodle het volgende:
Erbij gekocht.. en wat betreft mijn vriendin: die vindt hem echt megakewl!
Mmm, dan moet zij maar effe mijn vriendin overtuigen. Maar ik denk dat ik het anders ga aanpakken: mag zij een nieuwe vaatwasser kopen ;)

Verwijderd

Als ik morgen een Xbox koop tegen €299, kom ik dan ook nog in aanmerking voor een "Reward Pack" of is het vandaag de laatste dag?

• HenkyDoodle
vandaag lijkt me de laatste dag!

kan iemand me nu vertellen wat er op die bonus-dvd staat?

HT-addict in spe

• BDT

BDT

Nog n8ie slapen :D

Of zouden ze 12 uur vannacht de site al geupdate hebben? :)

Sega till I die!

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 11:28 schreef HenkyDoodle het volgende:
vandaag lijkt me de laatste dag!

kan iemand me nu vertellen wat er op die bonus-dvd staat?
Demo's van een stuk of 6 spellen: DOA3, project gotham racing, wreckless, amped, halo, dave mirra bmx, abe oddworld.

De moeite waard dus, zijn allemaal best 'grote' demo's waar je wel even zoet mee bent.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 11:26 schreef TheCore het volgende:
Als ik morgen een Xbox koop tegen €299, kom ik dan ook nog in aanmerking voor een "Reward Pack" of is het vandaag de laatste dag?
Het criterium is 'aangeschaft vóór 26 april', dus vandaag is de laatste dag. Het is wel koopavond! :)

• HenkyDoodle
Op donderdag 25 april 2002 11:37 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Demo's van een stuk of 6 spellen: DOA3, project gotham racing, wreckless, amped, halo, dave mirra bmx, abe oddworld.

De moeite waard dus, zijn allemaal best 'grote' demo's waar je wel even zoet mee bent.
vet dus! .. En die MOET je erbij krijgen of is dat iets wat sommige retailers doen?

HT-addict in spe

• Ruud2001
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:21

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Ik heb de mijne bij de FRS gekocht op 14 maart en nix erbij gekregen. Het is echt niet zo dat je die erbij MOET krijgen... tis meer een extra service

"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein

• BDT

BDT

Op donderdag 25 april 2002 11:37 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Maandag waren de demo's al op :(

Best wel jamma :(

TIP: stuur je bon in met de prijs afgeplakt(je stuurd natuurlijk een kopie) Er staat alleen maar dat ze de bon nodig hebben voor de datum. NIET voor de prijs :)

Sega till I die!

• HenkyDoodle
net ff gebeld met Dixons maar je krijgt er dus geen demo-cd bij. :( Ik krijg wel alsnog 10% korting op Halo.. (stond advertentie in de krant.) :)

HT-addict in spe

• finnyhut
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-12-2025
Op donderdag 25 april 2002 11:58 schreef BDT het volgende:
TIP: stuur je bon in met de prijs afgeplakt(je stuurd natuurlijk een kopie) Er staat alleen maar dat ze de bon nodig hebben voor de datum. NIET voor de prijs :)
Waarom zou je de prijs afplakken dan als ze toch alleen maar naar de datum kijken. Misschien word je wel uitgesloten wegens klooien met je bon als je de prijs afplakt.

• BDT

BDT

Op donderdag 25 april 2002 12:30 schreef finnyhut het volgende:

[..]

Waarom zou je de prijs afplakken dan als ze toch alleen maar naar de datum kijken. Misschien word je wel uitgesloten wegens klooien met je bon als je de prijs afplakt.
Ooit van het programma Kassa gehoord? :)

We staan sterk hoor :)

Sega till I die!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik had ook ff de consumentenbond te hulp gevraagd, en die zeiden ook dat ik (€299) gewoon alles krijg.
geen discussie meer mogelijk

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:55
Van 1 kant hoop ik dat MS moeilijk gaat doen, heb wel zin om rotzooi te gaan schoppen >:) :P

• HenkyDoodle
Op donderdag 25 april 2002 12:38 schreef eperon het volgende:
ik had ook ff de consumentenbond te hulp gevraagd, en die zeiden ook dat ik (€299) gewoon alles krijg.
geen discussie meer mogelijk
kewl! hoe heb je dat gedaan dan en heb je eea op papier staan?

HT-addict in spe

• BDT

BDT

Heb je gebeld of gemaild naar de consumentenbond?

Met de consumentenbond achter je sta je wel HEEEEL sterk :)

En opzich wel lache als M$ gaat kloten.

RELLLUUUUUH >:)

Sega till I die!

Verwijderd

Wat een zieltjes zijn we hier toch ook af en toe, MS zet een mooie actie neer waarin ze zich netjes aan de afspraak houden. Maar omdat het MS is, hopen we toch eigenlijk dat ze het niet zo netjes doen zodat we lekker kunnen gaan kankeren. Er wordt voorgesteld met bonnetjes te gaan kloten, ook al kan je 'm met je eigen geldige bon met welke prijs er dan ook op gewoon krijgen. Kom op doe eens een beetje volwassen en waardeer MS gewoon om deze actie. Er wordt hier alleen maar bevestigd dat door gebrek aan inzicht MS vaak van praktijken wordt beschuldigd waarvan ze zelf geen weet hebben.

p.s: Stoer zeg de consumentenbond inschakelen, voordat er ook maar iets aan de hand is. Waar zijn jullie nou allemaal mee bezig.

Verwijderd

De enige criteria is dat je jouw Xbox voor 26 april 2002 hebt gekocht in een van de 16 Europese landen waar de Xbox is gelanceerd, en dat je nog een bewijs van aankoop hebt. We hopen dat je blijft genieten van de Xbox experience, of je ze nu afmaakt in Halo, schopt en slaat in Dead or Alive 3 of worstelt met het stuur in RalliSport Challenge!
(http://www.xbox.nl)

Denk je nou echt dat ze die spellen gaan opsturen naar mensen die hem voor 299 Euro hebben gekocht als je een aankoopsbewijs moet tonen? :'(

Sorry jongens :(

Verwijderd

Ik heb gister een xbox-je gehaald bij ElectricCity (in V&D, krijg ik personeelskorting) en vandaag ff gebeld naar MS (0800-0233894) waar ik te horen kreeg dat als je een kopie van je bon opstuurt met een datum VOOR 26 april krijg je een reward pack. Maakt niet uit voor hoeveel €'s je 'm hebt gekocht. :) Ze hadden er namelijk niet op gerekend dat sommige winkels de prijs al eerder zouden verlagen... :)

Dixons, ElectricCity, MediaMarkt, enz hebben de prijs al op € 299,- dus gaat u allen vandaag nog een Xbox halen!

Zie http://download.playmore.com/application/nl.doc

BTW: Welke games zal ik kiezen?

Halo, Rallisport Challenge, Project Gotham Racing, Amped, Oddworld, Munch's Oddysee, Dead or Alive 3, Bloodwake, Fuzion Frenzy, NBA Inside Drive 2002, Azurik: The Rise of Perathia

Zit te twijfelen tussen Halo, Project Gotham Racing, Amped en Fuzion Frenzy... :?

• Albinoraptor
Ah dus final list is er eindelijk. Mooi zo dan vandaag opsturen. :)
Op donderdag 25 april 2002 13:15 schreef harjan het volgende:
...
Dat jij niet begrijpt dat het grapje is dat is jouw probleem, en ten tweede ze hebben alleen bij de consumentenbond gevraagd of zij het dus moesten krijgen. Niet meer en niet minder.

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op donderdag 25 april 2002 13:28 schreef jdvanwijk het volgende:

[..]

(http://www.xbox.nl)

Denk je nou echt dat ze die spellen gaan opsturen naar mensen die hem voor 299 Euro hebben gekocht als je een aankoopsbewijs moet tonen? :'(

Sorry jongens :(
Knurft |:( Lees toch eerst eens en kap met dat onzekere gedoe. Iedereen die voor 26 april dat ding gekocht heeft, al is het voor 1 euro, krijgt dat reward pack!!

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 13:15 schreef harjan het volgende:
Wat een zieltjes zijn we hier toch ook af en toe, MS zet een mooie actie neer waarin ze zich netjes aan de afspraak houden. Maar omdat het MS is, hopen we toch eigenlijk dat ze het niet zo netjes doen zodat we lekker kunnen gaan kankeren. Er wordt voorgesteld met bonnetjes te gaan kloten, ook al kan je 'm met je eigen geldige bon met welke prijs er dan ook op gewoon krijgen. Kom op doe eens een beetje volwassen en waardeer MS gewoon om deze actie. Er wordt hier alleen maar bevestigd dat door gebrek aan inzicht MS vaak van praktijken wordt beschuldigd waarvan ze zelf geen weet hebben.

p.s: Stoer zeg de consumentenbond inschakelen, voordat er ook maar iets aan de hand is. Waar zijn jullie nou allemaal mee bezig.
Oke, sommige reacties hier zijn een beetje overdreven, maar waar sommige bang voor zijn of waren is dat MS toch weer een truukje uithaalt zodat je die gratis games en controller niet krijgt wanneer je er 299 voor hebt betaald. Want eigelijk is deze deal bijna te mooi voor woorden :) Maar ik krijg er wel steeds meer een goed gevoel over (dat het wel goed komt).

Verwijderd

Morgen komt toch pas de Full list? Ik w8 wel ff tot morgen met het invullen van die brief, mischien komen er nog meer games erbij :9

Azurik lijkt me nix aan en dat NBA spel heb ik een demo van gespeeld en wat schokt dat spel btw!

Verwijderd

tempting die opmerking over een schokkend spel op de xbox...
maar ik zal me inhouden.
ik ben benieuwd of iedereen zijn games krijgt en hoe lang het duurt...

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 13:50 schreef CUBiST het volgende:
maar ik zal me inhouden.
ik ben benieuwd of iedereen zijn games krijgt en hoe lang het duurt...
Sjezus man, 't enige wat jij hier komt doen is flamen en/of leedvermaak. Iedere console heeft z'n voor- en nadelen. Enige wat jij wil doen is de xbox zwart maken, en dat irriteert me een beetje.

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-01 18:00
Op donderdag 25 april 2002 13:58 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Sjezus man, 't enige wat jij hier komt doen is flamen en/of leedvermaak. Iedere console heeft z'n voor- en nadelen. Enige wat jij wil doen is de xbox zwart maken, en dat irriteert me een beetje.
Laat hem lekker in zijn sop gaarkoken, hij had ook al eens gezegd dat hij zich niet meer met Xbox topics zou gaan bemoeien, heeft ie zich lekker aan gehouden }:O

Maar welke spellen zou ik dan nemen? Is Amped toch leuk (heb er niet veel van gezien) en Azurik?

Verwijderd

/offtopic
damn, ik zeg net dat ik er niks over ga zeggen, wie flamet er nou wie?

• Albinoraptor
Op donderdag 25 april 2002 14:05 schreef Shagura het volgende:

[..]

Maar welke spellen zou ik dan nemen? Is Amped toch leuk (heb er niet veel van gezien) en Azurik?
Heb zo'n demo cd met 4 spellen: En enigste die daar leuk van is is Amped, vind het erg leuk.

Bloodwake, Wreckless, Dave Mirra staan er ook op, maar zijn gewoon k*t.

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 14:05 schreef Shagura het volgende:

[..]
Amped vond ik niet zo veel aan, de demo bedoel ik dan. En voor Azurik moet je maar ff op gamespot kijken: Hij heeft daar een 5.0 voor cijfer gehad...

Mijn 2 games keuze word denk ik: Dead or Alive 3 en Rallisport.

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 25 april 2002 13:50 schreef CUBiST het volgende:
maar ik zal me inhouden.
En toch kun je het niet nalaten even wat te ze&ken he :)

Yeah well. The Dude abides.

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 25 april 2002 14:18 schreef Albinoraptor het volgende:

[..]
Bloodwake, Wreckless, Dave Mirra staan er ook op, maar zijn gewoon k*t.
Ik vond Dave Mirra eigenlijk best wel geinig ;)

Verwijderd

Lastig inderdaad die spellen, ik heb helemaal geen spellen erbij genomen dus een van de twee wordt sowieso Halo.

Maar de andere ben ik nog niet echt uit, misschien kunnen jullie me helpen.

PGR; ik heb al GT3 op de ps2, ik ben ook meer het type NR2002 en GPL op de pc.
Oddworld; wel erg grappig, maar een beetje hectisch. Misschien?
Bloodwake; lijkt me niks.
NBA Inside Drive; sportspellen vind ik altijd leuk om samen te spelen, maar deze schijnt wel een beetje zwak te zijn. De demo vind ik ook niet echt sterk.
Rallisport Challenge; GT3, ik weet dat dat anders is, maar het lijkt er toch veel op.
Amped; geef mij maar SSX Tricky, die ik overigens op de ps2 heb dus ook niet zou nemen als die er morgen bij zou staan.
DOA3; DOA2 op de ps2, maar toch twijfel ik om 'm niet alsnog te nemen. Ik vind die demo ook echt super, alleen wil ik niet een waardeloos gevoel overhouden aan mijn ps2 en DOA2 is een van de spellen die we daar het meest op spelen.
Fuzion Frenzy: Veel mensen hier hoor ik erover, terwijl de reviews vrij slecht zijn.
Azurik: nope.

Iemand met doorslaggevend advies. Halo staat dus vast.

• BDT

BDT

Dan heb je THPS3 zeker nog niet gespeeld? :)

Als die er morgen bijstaat ga ik die 100% zeker bestellen :)

Sega till I die!

• Harmsen
  • Laatst online: 21:01
Weet iemand ook hoe lang ik moet wachten op de reward pack? Op dat formulier stond iets van 28 dagen voordat het formulier verwerkt is, maar hoe lang duurt het dan nog tot ik alles binnen heb??

What a fine day for Science! | Specs

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 25-01 09:13

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik ben op het moment ook aan het twijfelen. Aan de ene kant zit ik nog een beetje met Halo in mijn maag. Ik vind het op zich wel erg gaaf, maar de besturing zit mijn nog steeds niet helemaal lekker. Bovendien zou deze ook op de PC uitkomen en dan vind ik die besturing vele malen fijner. Bovendien neem ik geen XBox om FPS-en te spelen.

DOA3 lijkt me ook wel wat. Ik heb de demo behoorlijk veel gespeeld, maar ik ben bang dat de lange termijn appeal niet hoog is. Natuurlijk altijd leuk als er een paar vrienden langskomen, maar toch...

PGR is ook een optie, maar daarbij heb ik mijn twijfels over de entertainment waarde. Iemand daar wat meer over? Ik heb nog nooit een spel a la GT3 gespeeld.

Oddworld; tja, ik weet het niet. Wat ik tot nu toe gezien heb in de demo (door riool heen zwemmen en met een afstandbestuurde robot anderen neerknallen en dan doorlopen), prikkelde mij nu ook niet. Blijft dit zo?

Verder: is het iemand al gelukt om het oranje lampje te laten branden? :P

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Verwijderd

Dit is uiteraard een behoorlijke operatie, dus dat zou wel even kunnen duren. Maar ik heb ooit bijvoorbeeld voor een kapotte Intellimouse binnen 1 week een nieuwe gekregen (wat ook nog eens het nieuwe type, omdat de vorige niet meer op voorraad was). Correct deed destijds moeilijk omdat ik geen bon meer had, maar MS niet. Adresgegevens noteren en opsturen die hap. Perfect.

THPS3 heb ik ook op PS2, die is toch nagenoeg gelijk aan deze versie?

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 14:53 schreef harjan het volgende:
THPS3 heb ik ook op PS2, die is toch nagenoeg gelijk aan deze versie?
Ja, grafisch ben ik niet echt onder de indruk van THPS3 voor de xbox. Het blijft natuurlijk een leuk spel, wat veel fijner speelt dan op de pc met je keyboard :)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-01 17:26

star-saber

Ryzen

Op donderdag 25 april 2002 14:50 schreef Armada het volgende:
Ik ben op het moment ook aan het twijfelen. Aan de ene kant zit ik nog een beetje met Halo in mijn maag. Ik vind het op zich wel erg gaaf, maar de besturing zit mijn nog steeds niet helemaal lekker. Bovendien zou deze ook op de PC uitkomen en dan vind ik die besturing vele malen fijner. Bovendien neem ik geen XBox om FPS-en te spelen.

DOA3 lijkt me ook wel wat. Ik heb de demo behoorlijk veel gespeeld, maar ik ben bang dat de lange termijn appeal niet hoog is. Natuurlijk altijd leuk als er een paar vrienden langskomen, maar toch...

PGR is ook een optie, maar daarbij heb ik mijn twijfels over de entertainment waarde. Iemand daar wat meer over? Ik heb nog nooit een spel a la GT3 gespeeld.

Oddworld; tja, ik weet het niet. Wat ik tot nu toe gezien heb in de demo (door riool heen zwemmen en met een afstandbestuurde robot anderen neerknallen en dan doorlopen), prikkelde mij nu ook niet. Blijft dit zo?

Halo is echt een vet spel.
alleen ergens iets voorbij middenin (de spelers weten wat ik bedoel)
zakt de gameplay iets inmekaar
maar daarna

YES!!!!!!

• Shagura
Op donderdag 25 april 2002 14:12 schreef CUBiST het volgende:
/offtopic
damn, ik zeg net dat ik er niks over ga zeggen, wie flamet er nou wie?
Sorry dat ik een beetje ziek van jou begin te worden hoor :*
Ik zat het eerste uur dat ik het speelde helemaal verrot te schelden, maar daarna werd het steeds beter en vond ik het op een gegeven moment weinig voor een pc onderdoen. (qua gevoel dan, het is nog steeds een stuk langzamer natuurlijk). Volgens mij duurt het ook nog een hele tijd voor ie op de pc uitkomt.

Als je hem niet koopt om fpssen te spelen is het toch nog geen reden om een heeeele goede niet te kopen ;)
Me Me Me! :P :(

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 16:06 schreef Shagura het volgende:

Me Me Me! :P :(
Hoe dan? met een schuurpapiertje de onderkant van je halo cdtje bewerkt? ;)

• Shagura
Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef BaSsDruM het volgende:

[..]

Ik koop een Xbox -> kapot |:(
klik hier voor meer info

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 16:19 schreef Shagura het volgende:

[..]

Ik koop een Xbox -> kapot |:(
klik hier voor meer info
Niet zeuren, je hebt allang een nieuwe :P

Zit ik voor niks dat ontzettend lange topic van je door te lezen, waar ik me eerst weer 60x moet storen aan die cubist die zich daar ook weer belachelijk maakt....

Verwijderd

[bericht gewist]
laat ook maar
ik ga niet meer in op deze ronduit onzinnige, oude koeien uit de sloot halende, flamende opmerkingen

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 16:35 schreef CUBiST het volgende:
kap es met je geflame!
als ik me moet aanpassen moet jij dat ook maar...
Ik heb net zitten kijken wat je allemaal hebt gepost in de tijd dat je geregistreerd bent, en de helft zijn flames richting xbox. Je mag blij zijn dat je nog niet gebanned bent >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 16:35 schreef CUBiST het volgende:
kap es met je geflame!
als ik me moet aanpassen moet jij dat ook maar...
Ja, maar jij begint er steeds weer mee!

Dus als jij nou ook eens zou ophouden met flamen, dan zou dit weer eens een normale discussie kunnen worden *D

Voor zover dat mogelijk is met al die kindjes hier op GoT..

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 14:23 schreef LaptopDude het volgende:

[..]

Amped vond ik niet zo veel aan, de demo bedoel ik dan. En voor Azurik moet je maar ff op gamespot kijken: Hij heeft daar een 5.0 voor cijfer gehad...

Mijn 2 games keuze word denk ik: Dead or Alive 3 en Rallisport.
Hehe, beide games had ik ook al in mijn hoofd :) Ik zit alleen nog te twijfelen tussen Rallisport of Project Gotham. Iemand ervaring met beide games ?

Verwijderd

alles wat ik zei waren mijn meningen...
en als ik zeg ik vind xbox kut
dan mag ik dat zeker zeggen... is mijn mening...
ook al vinden 8 biljard levensvormen de xbox misschien geweldig
en IK BEGIN?! sorry? hoe subjectief ben jij?
lees eens het bericht voor dat van mij?
daar begint toch weer iemand over mij te zeiken of niet dan?

sorry ik liet me weer even een beetje gaan, maar goed
toen ik zei dat ik hier niet meer terug zou komen als niemand meer iets over mij zou gaan zeggen, ging men vrolijk verder
is het de microsoft-mentaliteit ofzo? :+

• VTec
Same here. Ik zit al een tijdje op dit spel te wachten, echter heb ik hem (qua besturing) liever op de PC.

Verwijderd

Het is even wennen, maar dan werkt het echt prima die besturing. Daar zou ik 'm zeker niet voor laten liggen.

En voor die flamer; zou je misschien een keer een echt fatsoenlijk onderbouwd stuk kunnen schrijven waarom de xbox zo slecht is.

• Shagura
Op donderdag 25 april 2002 16:42 schreef CUBiST het volgende:
en als ik zeg ik vind xbox kut
dan mag ik dat zeker zeggen... is mijn mening...
ook al vinden 8 biljard levensvormen de xbox misschien geweldig
en IK BEGIN?! sorry? hoe subjectief ben jij?
lees eens het bericht voor dat van mij?
daar begint toch weer iemand over mij te zeiken of niet dan?

sorry ik liet me weer even een beetje gaan, maar goed
toen ik zei dat ik hier niet meer terug zou komen als niemand meer iets over mij zou gaan zeggen, ging men vrolijk verder
is het de microsoft-mentaliteit ofzo? :+
:X

Dus als ik zeg: 'Ik vind u kut', dan is dat ook geen flame maar een mening :?

Verwijderd

ja inderdaad. vind ik wel, uitgaande van vrijheid van meningsuiting wel.

• DareDevil
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02-2025
Op donderdag 25 april 2002 16:42 schreef CUBiST het volgende:

<snip>
Je zou veel mensen een plzier doen om gewoon niet meer te reageren :* Laat a.u.b jij dan de het slimst zijn oke :o

Paradigm: Shift happens.

• Thunder
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 16:57 schreef CUBiST het volgende:
ja inderdaad. vind ik wel, uitgaande van vrijheid van meningsuiting wel.
Da's leuk voor jou, maar wat jij vindt maakt mij+modjes+adjes+rest van de wereld waarschijnlijk geen ene niks uit, flamen is verboden op dit forum, en wat jij doet is flamen en daar moet je dus mee stoppen :o
Waarom reageer je eigenlijk alleen maar in XboX topics en sporadisch in een GameCube topic? Ga de GC dan ophemelen in die topics en laat ons XboX-ers die helemaal niks om jouw mening geven met rust.
Prettige dag nog verder.

Verwijderd

sporadisch in gamecube topics?
of je praat zonder ook maar enige onderbouwing of je hebt het grootste gamecube topic over het hoofd gezien
maar goed
ik zal wegblijven hier
de groeten

Verwijderd

Mensen ga nou niet ruzie maken om wat consoles.. ze kosten allemaal geld toch..

en wij maar denken waarom die lui in het midden oosten zo moeilijk doen altijd.. hier hebben ze ook bijna oorlog.. om wat consoles..

da ken nie he.!!

door deze lage prijzen kan iedereen kopen wat ie wilt.. dus nie moeilijk doen. ;)

• Shagura
Persoonlijk heb ik niks tegen de gamecube hoor.

• BaSsDruM
Champagne! Slingers! Ballonnen! :9
Ben benieuwd of 'ie nou echt wegblijft ;)

Maarre, ik word gek van de twijfel welke spellen ik zal nemen.

Halo en THPS3 hebbik al.
Rallysport lijkt me leuk, project gotham ook. Ik wil alleen niet 2 race spellen nemen. Daar is de eerste keus al :)

Dan het 2e spel: DOA3 is leuk, ziet er super uit, maar speelt toch niet echt lekker. Als ik serieus probeer te slaan, schoppen, springen, verlies ik 5 v/d 10 keer. Ga ik willekeurig als een parkinson patient op de buttons rossen, win ik elke game (in de demo versie dan). Denk dus niet dat ik hier lang plezier aan zal beleven, want ditzelfde probleem had ik ook al met doa2 op de dreamcast.

Oddworld lijkt me ook niks, die vorige delen op m'n playstation wel eens gespeeld, maar kon me niet echt boeien. Amped is grappig, alleen weinig variatie, en is toch een beetje ala THPS3. Blijft er eigenlijk 1 game over en dat is Fusion Frenzy. Lijkt me wel een apart spel, alleen weet ik niet echt wat ik ervan moet verwachten....

Ik hoop trouwens dat Jet Set Radio Future nog bij 't lijstje komt.

• Shagura
Fuzion Frenzy is een soort van Mario party spel maar dan alleen de minigames. Je kunt er echt heel veel plezier mee beleven met z'n vieren, maar in je eentje is er geen hol aan en mooi is het al helemaal niet.

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 25 april 2002 16:17 schreef BaSsDruM het volgende:

>>Verder: is het iemand al gelukt om het oranje lampje te >>laten branden?

>Me Me Me!

Nee, in principe zou het oranje lampje moeten branden als hij oververhit is...

• Shagura
Op donderdag 25 april 2002 17:48 schreef Armada het volgende:

[..]

Nee, in principe zou het oranje lampje moeten branden als hij oververhit is...
Ik zag daar toch echt een oranje lampje staan (of rood)

• BaSsDruM
Op donderdag 25 april 2002 17:33 schreef Shagura het volgende:
Fuzion Frenzy is een soort van Mario party spel maar dan alleen de minigames. Je kunt er echt heel veel plezier mee beleven met z'n vieren, maar in je eentje is er geen hol aan en mooi is het al helemaal niet.
Hmm ok, zoveel vrienden heb ik toch niet dus die skip ik dan alvast ;)

• BaSsDruM
Lees net het volgende op het xboxworld forum:
ik had gemaild naar xbox of dit `t definitieve formulier was, of dat er ng nieuwe games kwamen... en dit is `t antwoord....

The form on the internet was updated, and is the correct form. We recommend that you go to www.xbox.com and download the application form listed on the home page. Print out the form, fill in the fom including all the questions such as serial number (required), address, etc. Return this to the postal address on the form, attaching a COPY of your PROOF OF PURCHASE.

dus mensen.. op die post met die brieven
Ruk dus, wie helpt me met de keuze van de spellen? Iemand die hier toevallig in de buurt woont (krimpen/capelle a/d ijssel), dan nemen we alle2 verschillende spellen, en kunnen we ze tzt wisselen ;)

• VTec
Yes, ik mag hem kopen !!! Ik ga zo naar MM

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 18:28 schreef VTec het volgende:
Yes, ik mag hem kopen !!! Ik ga zo naar MM
Dan ben je nog net op tijd voor dat reward pack :)

Wat moest je der voor terug geven? Een avondje theater? >:)

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 18:31 schreef Kremers het volgende:

[..]

Dan ben je nog net op tijd voor dat reward pack :)

Wat moest je der voor terug geven? Een avondje theater? >:)
Voor het geld wat ik uitgeef gaat zij kleren kopen. Ik had een vaatwasser in mijn hoofd, maw kom er goed af ;)

Iemand een tip welke game ik nu het beste kan kopen ?

• VTec
Mmm, net snel effe gekeken en As RAW As It Gets lijkt me wel cool :)

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 04:26 schreef NightHawk het volgende:

[..]

OK heb dus m'n eigen gamesjoppie en uit eigen besluit de Xbox geweerd aangezien ik dit aan zag komen. Kijk mn posts maar na :P Maar in ieder geval kan ik de Xbox pas bestellen voor de nieuwe prijs vanaf de 26e ;) en ja ik bestel mondjesmaat de software en hardware nu dus wel... :Z
MET DIT BERICHT lijkt het me 100% vast te staan je krijg je Spullen WEL!

het ligt gewoon aan de WINKEL zelf dat ie uhm Goedkoper VERKOOPT MS kreegt tot 26 APRIL nmog hetzelfde Inkoopbedrag !!!!!!!!

En de spellen krijg je VAN MICROSOFT en niet van de WINKEL!!!

Duidelijk ?¿

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef caphex het volgende:

[..]

MET DIT BERICHT lijkt het me 100% vast te staan je krijg je Spullen WEL!

het ligt gewoon aan de WINKEL zelf dat ie uhm Goedkoper VERKOOPT MS kreegt tot 26 APRIL nmog hetzelfde Inkoopbedrag !!!!!!!!

En de spellen krijg je VAN MICROSOFT en niet van de WINKEL!!!

Duidelijk ?¿
Zoiets meende ik al. Dat winkels hem nu al voor 299 verkopen kost hun gewoon geld en niet MS. Dus MS lijdt er niet onder dat ze mensen die de XBOX hebben gekocht voor 299 ook die gratis games toesturen.

Maar...wat doe ik hier, ik moet nog snel een XBOX kopen !!! :)

• Thunder
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 18:51 schreef caphex het volgende:
Duidelijk ?¿
Al anderhalve week ongeveer.

Uit het lijstje dat nu online staat denk ik da'k Amped en PGR ga kiezen, hopen dat er nog wat meer bijkomt morgen.

Verwijderd

Ik heb met die Help Chat op www.xbox.com gepraat, en hij zei dat er geen nieuwe games erbij komen te staan, dit is al "The Full List"

Ach dan neem ik dus nu zeker: Rallisport en Doa3 of PGR aaarh ik kan niet kiezen, waarom kregen we niet 3 games gratis :P

Owja weet iemand wanneer Xbox de "S" controller in Nederland gaat uitbrengen?

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/eygohxzni5xtjdm4yaculrdyki3atavs5njwabnef3o2scd6x4ezohoutb7qvk36iydp34zs32yzgpjgib2wcsfgnxg/ilm-controllerS-0001.jpg

Verwijderd

Op donderdag 25 april 2002 19:09 schreef LaptopDude het volgende:
Ik heb met die Help Chat op www.xbox.com gepraat, en hij zei dat er geen nieuwe games erbij komen te staan, dit is al "The Full List"

Ach dan neem ik dus nu zeker: Rallisport en Doa3 of PGR aaarh ik kan niet kiezen, waarom kregen we niet 3 games gratis :P

Owja weet iemand wanneer Xbox de "S" controller in Nederland gaat uitbrengen?

[afbeelding]
Ik heb al een mail gestuurd naar MS en die hebben nog geen plannen de Controller S in Nederland uit te brengen.

Ik heb bij futureshop.nl de Controller S besteld, alleen die sukkels hebben mij de Japanse Controller opgestuurd, maar die is bijna hetzelfde.

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Op donderdag 25 april 2002 12:47 schreef BDT het volgende:
Heb je gebeld of gemaild naar de consumentenbond?

Met de consumentenbond achter je sta je wel HEEEEL sterk :)

En opzich wel lache als M$ gaat kloten.

RELLLUUUUUH >:)
we zijn lid, dus heb ik een email gestuurd, de volgende dag werd ik opgebeld, en ze zeiden dat uit de voorwaarden blijkt dat iedereen het krijgt, en ze mogen ze niet veranderen.
(dit is het laatste bericht is over het wel of niet krijgen van de reward pack!!, ok?, ok!)

• star-saber

star-saber

Ryzen

slotje

het is wel duidelijk denk ik ;)

Verwijderd

Hoho, nog 3 kwartier om een XBox op te pikken samen met de reward pack.

En dan begint het onderwerp van dit topic pas echt :)

• VTec
Zo, voordat er een slotje is: ik heb hem net gekocht incl. Rallisport dinges. Ik moet hem nog aansluiten, maar wilde het effe laten weten ;)

LET THE GAMES BEGIN !!!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb ook een XBOX gekcht samen met Halo

Alleen word ik echt :R misselijk van het spel

Is wel een gaaf spel maar langer dan 5 min hou ik niet vol :)

Heb ik altijdat al gehad met shooters maar ik dacht dat het op een console niet zo erg was :(

Iemand die wil ruilen tegen een ander spel :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• star-saber

star-saber

Ryzen

kheb hem al >:)

jammer dat je er misselijk van wordt
het is namelijk echt een vet spel

Verwijderd

Steeds goedkoper... zie je maar weer hoe goed deze entire shit draait. Bah, ik haat commercie :r

• ken

ken

Op donderdag 25 april 2002 20:41 schreef star-saber het volgende:
kheb hem al >:)

jammer dat je er misselijk van wordt
het is namelijk echt een vet spel
is idd een erg gaaf spel, maar ik probeer het niet meer

Ik was echt de hele dag :r door het spel, Dit had ik trouwens ook met Quake 3

Dus voor my nooit meer shooters

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Op donderdag 25 april 2002 20:41 schreef Coroner het volgende:
Steeds goedkoper... zie je maar weer hoe goed deze entire shit draait. Bah, ik haat commercie :r
Ja, dat is inderdaad vervelend voor de consument, dat dingen steeds maar goedkoper worden :?

• star-saber

star-saber

Ryzen

ik krijg dit ook als ik jedi knight outcast speel.
dan wordt ik ook misselijk
heb ik voor de rest met geen enkel ander spel

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 april 2002 20:47 schreef Biff het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad vervelend voor de consument, dat dingen steeds maar goedkoper worden :?
Ja, wat zit die gast nou slap te lullen :P

• HenkyDoodle
krijg net gewoon een NIEUWE kassabon van een Xbox omdat ik nog geld terugkreeg van de korting? :)) (oude pikten ze in.. :-(( ) heb wel een kopie gemaakt van de oude though alleen staat daar geloof ik een serienummer oid op. :(

HT-addict in spe

• Armada

Armada

-Wat wil je weten?-

Op donderdag 25 april 2002 20:41 schreef Coroner het volgende:
Hoe denk jij dat je je vreten kan betalen? Sjeesh, van alle domme uitspraken in de wereld... :+

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
voor de mensen met een XBOX (die zullen er zeker zijn in dit topic :+ ):

Wat is vetter om gratis van microsoft te krijgen: Amped of Rallisport Challenge??

iemand die 1 (of alletwee) van deze spellen heeft???

PIII 800@804 Mhz

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 25 april 2002 20:38 schreef ken het volgende:
Ik heb ook een XBOX gekcht samen met Halo

Alleen word ik echt :R misselijk van het spel

Is wel een gaaf spel maar langer dan 5 min hou ik niet vol :)

Heb ik altijdat al gehad met shooters maar ik dacht dat het op een console niet zo erg was :(

Iemand die wil ruilen tegen een ander spel :)
Het zou nog wel eens lastig kunnen worden om Halo kwijt te raken, aangezien volgens mij bijna iedereen die wel bij z'n X-Box erbij koopt.

Ik heb Halo iig al en gelukkig word ik niet ziek :)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
hey die 'S' controller of hoe die ook heet (die kleinere) ziet er echt wel beter uit als die grote lompe die er standaard bij zit.......waarom geven ze die er niet bij.....klein is veel fijner en de knopjes zitten zo te zien ook beter

PIII 800@804 Mhz

• star-saber

star-saber

Ryzen

de orginele controller bevalt mij prima

kan overal makkelijk bij

• ken

ken

Op donderdag 25 april 2002 21:20 schreef Ruud2001 het volgende:

[..]

Het zou nog wel eens lastig kunnen worden om Halo kwijt te raken, aangezien volgens mij bijna iedereen die wel bij z'n X-Box erbij koopt.

Ik heb Halo iig al en gelukkig word ik niet ziek :)
Das juist het probleem :)

Misschien dat iemand de Xbox nog moet gaan kopen (Hint) :)

• Ruud2001

Ruud2001

a.ka. Ruud2000

Op donderdag 25 april 2002 21:48 schreef ken het volgende:

[..]

Das juist het probleem :)

Misschien dat iemand de Xbox nog moet gaan kopen (Hint) :)
Misschien ff een tip voor je: op het forum van xboxworld is ook een subforum waar je dingen te koop of te ruil kunt aanbieden. suc6

• ken

ken

ok thnx :)

• VTec
Op donderdag 25 april 2002 21:19 schreef ViperGTS het volgende:
voor de mensen met een XBOX (die zullen er zeker zijn in dit topic :+ ):

Wat is vetter om gratis van microsoft te krijgen: Amped of Rallisport Challenge??

iemand die 1 (of alletwee) van deze spellen heeft???
Ik heb net Rallisport Challenge gekocht en is een erg mooie race game. Maar ik heb ook effe de demo van Amped geprobeerd en ook deze lijkt me erg mooi. Het is eigelijk wat je mooier vindt: een race game of een ski game :) Welke je ook kiest, je maakt een goede keuze, lijkt me ;)

Verwijderd

Rallisport is nog steeds mijn favoriet denk ik. Hij speelt gewoon erg lekker. Amped heb ik een demo van, die lijkt me ook wel leuk. Misschien kies ik die als een van de free games.

• VTec
Ik heb trouwens ook nog effe de Halo demo probeert en deze was best wel indrukwekkend. Jammeer alleen dat de controle niet zo fijn is. Ik denk dat het met een muis en keyboard beter zal gaan, maw wacht wel op de PC versie (denk ik). Ik zit nog wel te bedenken welke games ik moet kiezen. Volgens mij een luxe probleem ;)

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste