Op woensdag 08 mei 2002 19:05 schreef Devil het volgende:
[..]
Hahaha zit vegeta strax met 50 tweakers in zijn kamer.
ach, zoveel mensen kwamen 't bordje toch niet ophalen?
Verwijderd
Op woensdag 08 mei 2002 19:05 schreef Devil het volgende:
[..]
Hahaha zit vegeta strax met 50 tweakers in zijn kamer.
Lijkt mij een goed idee (tweede idee dan), maar weet idd niet of super_vegeta het wel zo leuk vind... maar dan kunne we wel buiten gaan staan toch?Op woensdag 08 mei 2002 18:51 schreef _AscII_ het volgende:
zijn er btw nog mensen uit naaldwijk e.o. (denhaag, rotterdam, delft ofzow) die 'm gaan halen ?
is het niet misschien handig (en ook gezellig) om 1 dag (avond) af te spreken dat iedereen z'n bordje komt halen?
Of hij huurt gewoon een zaaltje, tapje erbij, lekker hapjes enz.Op woensdag 08 mei 2002 19:41 schreef SEFje het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed idee (tweede idee dan), maar weet idd niet of super_vegeta het wel zo leuk vind... maar dan kunne we wel buiten gaan staan toch?![]()
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Zie editOp woensdag 08 mei 2002 19:50 schreef Devil het volgende:
[..]
Of hij huurt gewoon een zaaltje, tapje erbij, lekker hapjes enz.
Dat over jeweetwel uitwisselen kun je beter weghalen, ze zijn de laatste tijd nogal streng.
SubtielOp woensdag 08 mei 2002 19:54 schreef SEFje het volgende:
[..]
Zie edit![]()
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Waar ga je die dan allemaal voor gebruiken? Of blijft dat nog een geheim?Op woensdag 08 mei 2002 21:04 schreef Dax het volgende:
Na lang talmen toch maar bestelt en gelijk maar 3 stuks![]()
hij wil resettim verslaan met meeste systemen in zo'n 19" case die hij heeftOp woensdag 08 mei 2002 21:26 schreef SEFje het volgende:
[..]
Waar ga je die dan allemaal voor gebruiken? Of blijft dat nog een geheim?
zit er bijOp woensdag 08 mei 2002 22:04 schreef almightyarjen het volgende:
[een beetje offtopic]
Zeg, hoe zit het met de cooling van die proc op het bordje: zit daar in de doos een koelelement bij of moet je die nog zelf scoren?
[/een beetje offtopic]
Verwijderd
die meiden met korte rokjes klinkt zeer goed. Maken er gewoon een super feest van. VIA development party 2002,Op woensdag 08 mei 2002 20:22 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zo, ff linkje gefixed!
En gezellig met z'n allen in een zaaltje, promotor van Via erbij, l*l praatje, sponsor....
Hee, waar zit die importeur van die Via bordjes? Dan nodig ik hem wel uit namens een groep geintereseerde 'hardware ontwikkelaars'.![]()
![]()
Of we nodigen het Via Promoteam (meiden in korte rokjes) bij Super Vegeta thuis uit!
Verwijderd
kijk dat lijkt me een top idee. beetje de mensen lekker maken met jou mooie modOp woensdag 08 mei 2002 23:30 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ach party of geen party, ik zal mijn plexi-apparaat wel meenemen naar Bob's bijeenkomst () ,ter inspiratie van de MODders!!
nou ik weet niet zal eens even tellen. Er komen 14 mensen moederbordjes ophalen.
ach, zoveel mensen kwamen 't bordje toch niet ophalen?
Als we met z'n allen op 1 datum afspreken dan wil ik het ook wel komen halen. Lijkt me gezellig.Op donderdag 09 mei 2002 00:03 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
kijk dat lijkt me een top idee. beetje de mensen lekker maken met jou mooie mod
[..]
nou ik weet niet zal eens even tellen. Er komen 14 mensen moederbordjes ophalen.
En nu even organiseren dat we allemaal tegelijk komenOp donderdag 09 mei 2002 00:03 schreef super_vegeta het volgende:
Hmm, voor mij is het ongeveer 1 uur rijden, ik woon Soest.Op donderdag 09 mei 2002 00:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
En nu even organiseren dat we allemaal tegelijk komen
Ik vertrek pas na zessen 's avonds uit A'dam, dus dat wordt een latertje...
Verwijderd
hee, zo'n remlicht heb ik eerder gezienOp donderdag 09 mei 2002 00:25 schreef Bart_Banaan het volgende:
Voor de zelfbouwers : Bij Conrad leuke LED's 48 op een rij, 12V= aansturing. voor 6,75 Euro!!
[afbeelding]
Bestel no.: 482790-89
Site : http://www.conrad.nl/cgi-bin/conshop/index.cgi
Misschien is 't wat voor jullie(voor mij zeker!!)
En straks in allemaal mooie MODsOp donderdag 09 mei 2002 00:27 schreef _AscII_ het volgende:
[..]
hee, zo'n remlicht heb ik eerder gezien
(zat toen geloofik achter zo'n auto dinges)
idd lekker klein, heb hem expres beetje groot gelaten omdat je dan een vierkant houdt en das wel cool. Gaat waarschijnlijk zaterdag al een groot deel makenOp donderdag 09 mei 2002 14:36 schreef SEFje het volgende:
Design ziet er idd cool uit...
als ik weer thuis ben zal ik ff kijken of ik ook een design kan submitten...
mijne wordt iig 24x18x10, net iets groter dan een cambridge soundworks geluidsregel kastje (bij de DTTP 2500 die ik heb)
Verwijderd
heb je al foto's of plaatjes?Op donderdag 09 mei 2002 16:45 schreef Dwaashaas het volgende:
Mijnus is zo goed als af , en buiten maten zijn, 19*19*23
Ik heb het gemaakt van mdf, met een aluminium geraamte.
Verwijderd
stuur dat jpgje dan maar bobpanne@hotmail.com, of zet hem in het topicOp donderdag 09 mei 2002 17:00 schreef Dwaashaas het volgende:
Nee, mijn webcam is er mee gekapt, heb geen digitale fotocamera, heb wel een leuk jpg'je(van een bryce bestandje)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
waar stond deze review, heb op de site nameljk ook een link staan naar een review kan ik deze erbij zettenOp donderdag 09 mei 2002 18:26 schreef Dwaashaas het volgende:
Zag ik net nog ff in een review
"The first thing I liked about the Eden 1400 motherboard was the ability to use a color depth of 32-bits, something not possible with the i81x line of chipset. Also, full-screen playback of DVD discs and DivX videos was silky smooth. 2D and video quality improvements were VERY welcome, but there was an other added bonus: the quality of the sound output was easily enough for most speakers system. "
kijk trouwens nog eens op de via site en dan bij dat epia moederborje, zijn weer heel wat nieuwe reviews.
oke, zie het zo wel vanzelf verschijnenOp donderdag 09 mei 2002 20:53 schreef Dwaashaas het volgende:
Als je ff w8 zal ik het wel ff opzoeken.
Weet je zeker dat die Engelstalige tekst van een Nederlandstalige site komt?Op donderdag 09 mei 2002 21:18 schreef SEFje het volgende:
Dat artikel stond op www.hardwareinfo.net onder de noemer "processors".
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
argh, ik snap echt niet wat ik aan het doen was toen ik dat poste... misschien had ik een ander stukje tekst in gedachte ofzoOp donderdag 09 mei 2002 22:12 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die Engelstalige tekst van een Nederlandstalige site komt?
http://www.overclockers.com/tips841/
Lang leve google: http://www.google.com/search?q=The+first+thing+I+liked+about+the+Eden+1400+&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Het klonk zeker te simpel om op te kunnen zoeken
heb de links ook op de site gezet, ook kan je nu filmpjes van VIA downloaden.Op donderdag 09 mei 2002 22:12 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die Engelstalige tekst van een Nederlandstalige site komt?
http://www.overclockers.com/tips841/
Lang leve google: http://www.google.com/search?q=The+first+thing+I+liked+about+the+Eden+1400+&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Het klonk zeker te simpel om op te kunnen zoeken
Daar hadden ze idd ook wat staan, maar dat stelde bar weinig voor vind ik, overklokken ging voor geen meter staat er en de prestaties zijn niet super volgens de benchmarks. Ze hebben geen DivX oid getest geloof ik.Op donderdag 09 mei 2002 22:37 schreef SEFje het volgende:
[..]
argh, ik snap echt niet wat ik aan het doen was toen ik dat poste... misschien had ik een ander stukje tekst in gedachte ofzo
iig stond er wel iets over de VIA processor op Hardwareinfo.net maar goed
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Van wat ik heb gehoord van bart_banaan (hij heeft meegedaan aan die 3,5" computer inkoopactie, en daarin zit dus ook een VIA C3 800Mhz) is de C3 uitgebreid te overklokken en bevat de BIOS daar veel mogelijheden toe (FSB en Multiplier zijn ook niet gelocked)Op vrijdag 10 mei 2002 12:58 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Daar hadden ze idd ook wat staan, maar dat stelde bar weinig voor vind ik, overklokken ging voor geen meter staat er en de prestaties zijn niet super volgens de benchmarks. Ze hebben geen DivX oid getest geloof ik.
K meen dat ik eens heb gelezen hier in een topic van iemand met een VIAcpu die hij wel ver kon overklokken, maar k kan hem niet vinden. Iemand een id wat ik over het hoofd zie?
hmmm.. same here I guess. Het idee heb ik al wel klaar, ik zal eens naar die ABC plastics gaan en daar een en ander navragen, maar ik begin pas te modden zodra ik dat bordje vast heb. Maar heb wel alle hardware al klaar liggen!Op vrijdag 10 mei 2002 14:50 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Klinkt goed.... een maak-elkaart-gek-met-je-casemod-meeting.....Ben alleen bang dat die van mij nog niet af is tegen die tijd.....
das wel jammer, want jij ging er toch een lcd-touchscreen inzetten? en waar koop jij dat schermpje (voordat ik moet gaan zoekenOp vrijdag 10 mei 2002 14:50 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Klinkt goed.... een maak-elkaart-gek-met-je-casemod-meeting.....Ben alleen bang dat die van mij nog niet af is tegen die tijd.....
Zat hij niet in de buurt van de 1150 maar durfde niet verder te gaan omdat hij niet wist hoe de BIOS te resetten? Als dit mobo de 1150/1200 haalt dan heeft het mijn intresse. Dan bestel ik m gewoon bij de winkel direct, zal vast niet lukken voor de sluiting van deze inkoopactieOp vrijdag 10 mei 2002 15:02 schreef SEFje het volgende:
[..]
Van wat ik heb gehoord van bart_banaan (hij heeft meegedaan aan die 3,5" computer inkoopactie, en daarin zit dus ook een VIA C3 800Mhz) is de C3 uitgebreid te overklokken en bevat de BIOS daar veel mogelijheden toe (FSB en Multiplier zijn ook niet gelocked)
Volgens hem zou zelfs de Ghz wel te halen moeten zijn.
klinkt wel heel goed 1150/1200, waterkoeling erop, gaan ze misschien nog wel harderOp vrijdag 10 mei 2002 16:40 schreef Stropdas het volgende:
[..]
Zat hij niet in de buurt van de 1150 maar durfde niet verder te gaan omdat hij niet wist hoe de BIOS te resetten? Als dit mobo de 1150/1200 haalt dan heeft het mijn intresse. Dan bestel ik m gewoon bij de winkel direct, zal vast niet lukken voor de sluiting van deze inkoopactie
w00t, coole vader heb jijOp vrijdag 10 mei 2002 16:35 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
das wel jammer, want jij ging er toch een lcd-touchscreen inzetten? en waar koop jij dat schermpje (voordat ik moet gaan zoeken) en wat kost dat een beetje. Want me vader kwam op het idee om dan een computer in de auto te bouwen en dan in de hoofleuning zo'n schermpje te doen. Lekker dvd kijken terwijl we ergens heen gaan
er bestaat ook zoiets als softfsb. Ik heb het nog nooit gebruikt, maar het blijkt heel goed te werkenOp vrijdag 10 mei 2002 21:15 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik wil de OC'ers onder ons niet laten schrikken, maar op dit mini ITX bordje kan ik geen blokje met DIP switches vinden, die wel op m'n 5,25" VIA bordje zit. Met die switches kan ik hardwarematig 't een-en-ander instellen, o.a FSB.
Maar ook in 't BIOS zitten mogelijkheden, dus software matig.
En ook de BIOS chip ziet er anders uit....
Maar, Mr. Blonde, misschien kan jij 't een beetje verhelderen voor ons......
nou hij vind wel gewoon cool, ook als mp3 speler. Maar mijn vader heeft vroeger bij music mining gewerkt, hadden ze de mp3-speler. Daar zat zo'n klein schermpje in, zie ook www.mariachi.nl wel een oude siteOp vrijdag 10 mei 2002 21:22 schreef SEFje het volgende:
[..]
w00t, coole vader heb jij
heeft-ie zoveel last van schreeuwende kinders?
Dacht er misschien over om een 220V Adapter-ding voor in de auto te kopen, maar dan moet je meteen ook een beeldschermpje hebben met composite of s-video ingang en das vast ook niet voor niks.
Maar ja, we moeten wel naar Zwitserland rijden in de zomer vakantie...
Wat zal jij een hoge bankrekening hebben morgen!!Op zaterdag 11 mei 2002 00:43 schreef super_vegeta het volgende:
nee, geen afschrift bij de post, snap ook niet maar gaat morgen toch nog naar het dorp (moederdag) das kan meteen even de rekening checken
idd, had vorige keer al extreme hoge rekening, kan ik ieder geval zeggen dak eens een beetje rijk ben geweestOp zaterdag 11 mei 2002 01:07 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Wat zal jij een hoge bankrekening hebben morgen!!![]()
![]()
(LAAT JE MOEDER 'T MAAR NIET HOREN, DAN VERWACHT ZE NOG WAT DUURS....)
LOLOp zaterdag 11 mei 2002 01:19 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
idd, had vorige keer al extreme hoge rekening, kan ik ieder geval zeggen dak eens een beetje rijk ben geweest
Kleiner is geen probleem, alleen hij is zo klein, dat ik 'm niet zie bij de ontwerpen...en je mod staat online, leuk idd opzich (heb wel je plaatje iets kleiner gemaakt, vind je toch niet erg)
Verwijderd
heb ik gedaanSorry dat ik zo laat ben, maar ik heb vanochtend ook het geld overgemaakt. Ik hoop dat het geld er is voor de 15e (ABN Amro -> Fortis), maar het staat er binnenkort op! Okay?
Hij staat er nu keurig, alleen vanacht nog niet!Op zaterdag 11 mei 2002 13:37 schreef super_vegeta het volgende:
vanochtend bankafschrift binnen gehaddus heb ik alles even geupdate.
Alleen stond nog lang niet alles op mijn bankafschrift van wat binnen moet zijn. Dus zou kunnen dat sommige mensen nog niet op betaald staan.
Maar bart_banaan doet hij het dus niet op de site? Bij anders wel.
[..]
heb ik gedaan
Er staan echt nog veel mensen op niet betaald, als ik jou was zou ik even iedereen die niet betaald heeft een mailtje sturen in de trend van:(mail van mijn led actie)Op zaterdag 11 mei 2002 13:37 schreef super_vegeta het volgende:
vanochtend bankafschrift binnen gehaddus heb ik alles even geupdate.
Alleen stond nog lang niet alles op mijn bankafschrift van wat binnen moet zijn. Dus zou kunnen dat sommige mensen nog niet op betaald staan.
Maar bart_banaan doet hij het dus niet op de site? Bij anders wel.
[..]
heb ik gedaan
Het bleek toen dat een stuk of 6 mensen het gewoon vergeten waren, of geen leds meer wilden.Hoi,
je ontvangt deze mail omdat je enige tijd geleden interesse hebt getoond in de led inkoop actie op Gathering of Tweakers. Ik heb nog steeds geen overschrijving van jou ontvangen.
Dit kan een paar dingen betekenen:
1. Je hebt het geld al lang overgemaakt, maar de bank is sloom, waardoor het nog niet op mijn rekening staat.
2. Je bent het helemaal vergeten, maar wilt nog steeds graag leds en gaat het meteen overmaken.
3. Je bent de hele actie vergeten en hebt geen interesse/geld meer.
Stuur zo snel mogelijk een mail naar led@natriumhydroxide.com met daarin:
* Je ID (te vinden op http://rictornet.endoria.net)
* Je naam.
* De reden waarom ik het geld niet heb (1,2 of 3) met eventueel uitleg.
Dan kunnen we snel gaan bestellen en krijgt iedereen (inclusief jij) z'n ledjes binnen korte tijd (+- een week)
Verwijderd
hopen dan maar dat je binnenkort nog een bankafschrift binnen krijgt;)Op zaterdag 11 mei 2002 13:37 schreef super_vegeta het volgende:
Verwijderd
Hé, nu schrik ik best wel nu ik dit lees... Ik zit dus ook bij de ABN en heb het geld pas vanmorgen overgemaakt. Gaat dit een probleem worden?Op zaterdag 11 mei 2002 14:03 schreef epsilon het volgende:
ARGH
ik heb het zondag (dus eigenlijk maandag) op de post gedaan. Het duurt blijkbaar wat langer omdat het naar de fortis is en niet naar de zelfde bank (ABN-Amro). Naja, het geld is iig onderweg en is zeker wel binnen voor 15 mei, want dan komt het volgende week binnen denk ik zo.
Ik zie het wel
btw, die site begint flink wat vorm te krijgen. Ziet er leuk uit
Verwijderd
Ik heb 27 april het geld ook van een ABN Amro rekening over gemaakt (via internetbankieren) en op het afschrift van 1 mei van super_vegeta was het al bijgeschreven. Het kan dus wel binnen een paar dagen.Op zaterdag 11 mei 2002 14:19 schreef Rampheerde het volgende:
[..]
Hé, nu schrik ik best wel nu ik dit lees... Ik zit dus ook bij de ABN en heb het geld pas vanmorgen overgemaakt. Gaat dit een probleem worden?
Ik geloof dat de huidige prijs van € 140 al inclusief korting was. De oorsprongkelijke prijs was namelijk € 150Op zaterdag 11 mei 2002 14:19 schreef Dwaashaas het volgende:
Joopie ik zit erbij
En ik zie dat er nu al 62 genoteerden zijn, dan moet je toch echt wel wat flinke korting kunnen krijgen lijkt mij.
En de afsluitings datum komt ook al heel dicht bij,
Verwijderd
Das beter, dan heb ik stille hoop dat het 15 mei bijgeschreven is.Op zaterdag 11 mei 2002 14:20 schreef pietervl het volgende:
[..]
Ik heb 27 april het geld ook van een ABN Amro rekening over gemaakt (via internetbankieren) en op het afschrift van 1 mei van super_vegeta was het al bijgeschreven. Het kan dus wel binnen een paar dagen.
Verwijderd
komt idd een touchscreen bij, maar dat wordt fase II..... Ben al aan het zoeken, maar kost een dollar of 600 voor een 14" touchscreen LCD met een fatsoenlijke kwaliteit..... Moet wel uit de states komen, in europa nog niets gevonden....Op vrijdag 10 mei 2002 16:35 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
das wel jammer, want jij ging er toch een lcd-touchscreen inzetten? en waar koop jij dat schermpje (voordat ik moet gaan zoeken) en wat kost dat een beetje.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
We bestellen het bordje voor 100% bij alternate nederland dus waarom kan je daar je garantie dan niet halen? Mooi bedrijf zou dat dan zijn, als dat zou was.Op zaterdag 11 mei 2002 17:58 schreef ferdivdw het volgende:
He Super-vegeta hoe zit dat eigenlijk met garantie??
Is dat gewoon bij Alternate Nederland of moet je dan naar Duitsland
Deze vraag schoot me ff te binnen, niet dat we het nodig hebben hoop ik.
Verwijderd
Verwijderd
Misschien staat hier wat in:Op zaterdag 11 mei 2002 18:23 schreef RedHead het volgende:
Het geld is overgemaakt, ik hoop dat het nog binnen is voor 15 mei.
Zal toch moeten kunnen met bank naar bank en telebankieren.
Maar je weet het nooit bij de bank tegenwoordig
Ik heb nog niet het hele topic van voor naar achter door gespit (sorry maar het wordt een beetje lang). Maar links met ontwerpen etc. van mensen welke dit bordje in de auto willen gebruiken als MP3 speler (dus aangepaste voeding?) en/of DivX machine zijn zeer welkom.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
No Problem, mijn advocaat neemt contact met je opOp zaterdag 11 mei 2002 20:13 schreef super_vegeta het volgende:
edit: Devil bedankt voor je brief die ik moest rond sturen heb er een paar stukjes van gebruikt, zat toch geen copyright op hoop ik
oke, hoor het wel. Kan ie contact opnemen met mijn advocaat, hier telefoon nummer scheelt uitzoek werk. Neem aan dat je niet de goedkoopste advocaat heb dus scheelt veel geldOp zondag 12 mei 2002 01:02 schreef Devil het volgende:
[..]
No Problem, mijn advocaat neemt contact met je op
Thx, dat scheelt inderdaad een hoop centen !!Op zondag 12 mei 2002 03:51 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
oke, hoor het wel. Kan ie contact opnemen met mijn advocaat, hier telefoon nummer scheelt uitzoek werk. Neem aan dat je niet de goedkoopste advocaat heb dus scheelt veel geld. Tel 0172-243024
maar de onderdelen die in de voeding zitten zitten wel errug dicht op elkaar.Op zondag 12 mei 2002 21:09 schreef Bart_Banaan het volgende:
Wie gaat zijn Via C3-800 passief koelen? En met welk koelblokje dan...
En die 90 Watt voeding, kan die met passieve koeling werken, 90Watt is niet zoveel, dus dat zal niet zo warm worden...
Ik weet niet of het wel nuttig is om hem passief te koelen.Op zondag 12 mei 2002 21:09 schreef Bart_Banaan het volgende:
Wie gaat zijn Via C3-800 passief koelen? En met welk koelblokje dan...
En die 90 Watt voeding, kan die met passieve koeling werken, 90Watt is niet zoveel, dus dat zal niet zo warm worden...
Nou, die C3 kan dagen lang draaien zonder heatsink erop, dus volgens mij moet dat prima kunnen hoor.Op zondag 12 mei 2002 21:39 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Zag laatst een mooie voeding mod: iemand had de hele "kap" vervangen door ijzergaas met een kleine "diameter". Heb je een goede ventilatie, kan de warmte mooi weg en misschien heb je dan niet al te veel last van elektro-magnetische velden.
dat ga ik dus ook doen met die 90wat voeding van de inkoopactie van Epsilon... Kan ie passief denk ik.... Op die Eden komt een mooie heatsink en dan eens kijken of ie het houdt..... Als ie te warm wordt komt er een mooie papst in op 5 volt, maar ik hoop dat dat niet nodig is.....
Wauw, das wel heel krap. Ik moet al fiks proppen om het geheel in een plexi kubus van 20x20x20 te krijgen.Op zondag 12 mei 2002 23:33 schreef ExcaliburDexter het volgende:
ohja het word een 20 bij 20 bij 15 hoog MDF kastje (met dvd)... denk ik
(layout verandert iedere dag
)
mee eensOp zondag 12 mei 2002 23:36 schreef Devil het volgende:
[..]
We moeten echt over een maand ofzo een meeting houden om allemaal onze creaties te showen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq