[inkoopactie] VIA moederbord gestart *GESLOTEN*

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste
Acties:
  • 2.063 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
post 600 :P

heb net wat te horen gehad van CTw, heb meteen mailtje terug gestuurd van wat de levertijd is. Dus misschien gaan we het bij CTW halen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Blaataap... >:) >:)

Edit:
Sorry Bob, da was uiteraard voor Spyro... :9

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
ja Blaataap ;) (kennen jullie die nie??)

Maar super_v, vind je het niets om ff te checken???

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 11:53
Ik heb mijn Via Eden bordje al een paar dagen draaien, hij koste 149 euro bij Alternate :)

In het BIOS kan je de FSB instellen op 66/100/133 mHz :)

De composite uitgang kun je schakelen tussen RCA Video of S/P DIF.

De TV-OUT geeft trouwens al direct beeld bij de POST zodat je dus nooit een monitor nodig hebt :)

Nu alleen nog wachten op m'n ProCase :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op maandag 13 mei 2002 14:26 schreef Brabo-Joossie het volgende:
Blaataap... >:) >:)

Edit:
Sorry Bob, da was uiteraard voor Spyro... :9
Zie mijn user-name... Wij zeggen meestal Mauwerd (maar dan meer Maaauwerd :)) Enne, Spyro: ge bènt unne maaauwerd!! :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 14:56 schreef Brabo-Joossie het volgende:

[..]

Zie mijn user-name... Wij zeggen meestal Mauwerd (maar dan meer Maaauwerd :)) Enne, Spyro: ge bènt unne maaauwerd!! :P
Ja Ja....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er komen steeds meer van dit formaat bordjes op de markt. (mini-ITX). Deze is van Jetway:

Afbeeldingslocatie: http://www.jetway.com.tw/evisn/product/socket370/B615DF/B615df.jpg

Lijkt me ook wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ziet er ook wel leuk uit, alleen geen Tv-out zo te zien... maar wel leuk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of anders deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.jetway.com.tw/evisn/product/socket370/B860T/B860T.jpg

Deze heeft DOC erop. Heeft de Via Eden dat ook??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Optioneel geloof ik. Zitten banen op de printplaat naar die plek toe, maar geen connector op het mobo... zou wel een leuke gadget geweest zijn, kun je m zonder HDD gebruiken ...

Kan trouwens nog steeds geloof ik via een IDE convertor of zoiets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:03
Hey vernieuwdedref, heb je specs over dat bord?
Waar kun je dat kopen en heeft ie idd geen TV-out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 16:00 schreef Rubke het volgende:
Hey vernieuwdedref, heb je specs over dat bord?
Waar kun je dat kopen en heeft ie idd geen TV-out?
ff in de properties van de pics kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op maandag 13 mei 2002 15:40 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[...]
Hoe bedoel je dat, Spyro? Wat gebruik je dan als boot device? Sluit je dan een Flash-kaartje ofzo via een adapter op de IDE-poort aan? Heb je daar wat meer info over (linkje ofzo)?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op maandag 13 mei 2002 15:40 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Optioneel geloof ik. Zitten banen op de printplaat naar die plek toe, maar geen connector op het mobo... zou wel een leuke gadget geweest zijn, kun je m zonder HDD gebruiken ...

Hoeveel Mb kan er op zo'n DOC chip?
Want het klinkt wel interessant, ik wil er namelijk een uitgeklede linux kernel opzetten met wat zelfgeschreven software erbij.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-09 10:08

Skef

Ik scheer.me

Op maandag 13 mei 2002 16:13 schreef Brabo-Joossie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat, Spyro? Wat gebruik je dan als boot device? Sluit je dan een Flash-kaartje ofzo via een adapter op de IDE-poort aan? Heb je daar wat meer info over (linkje ofzo)?
Disk On Chip kun je kopen bij Micropower(.nl)...

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubke
  • Laatst online: 21:03
Hoe bedoel je dat?? Spyro_the_Dragon?? in de properties van de pics kijken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op die site van Jetway via de Via Eden site.

Maar oke; hier is de link:

http://www.jetway.com.tw/evisn/index.html

Het is het mobo van de Mini-book (produkten - barebones). Of je deze los kunt bestellen en waar; daar heb ik geen idee van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 16:13 schreef Brabo-Joossie het volgende:

[..]

Ongeveer zoals je zegt maar ik weet niet goed hoe het zit... eens ergens tegegekomen hier op GoT.... misschien in het inkooptopci over 3,5" bordjes...
Op maandag 13 mei 2002 16:13 schreef Devil het volgende:

[..]

Hoeveel Mb kan er op zo'n DOC chip?
Want het klinkt wel interessant, ik wil er namelijk een uitgeklede linux kernel opzetten met wat zelfgeschreven software erbij.
geen idee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen heel goed nieuws, we gaan ze bij CTW halen omdat zij nog goedkoper zijn dan alternate.nl, 134 euro voor een mobo. :D

CTW heeft ze maandag/dinsdag waarschijnlijk binnen (volgende week). Dus dan ga ik ze zo snel mogelijk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op maandag 13 mei 2002 16:16 schreef super_vegeta het volgende:
hey mensen heel goed nieuws, we gaan ze bij CTW halen omdat zij nog goedkoper zijn dan alternate.nl, 134 euro voor een mobo. :D

CTW heeft ze maandag/dinsdag waarschijnlijk binnen (volgende week). Dus dan ga ik ze zo snel mogelijk halen.
Klasse Bob!! *D

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 16:15 schreef Rubke het volgende:
Hoe bedoel je dat?? Spyro_the_Dragon?? in de properties van de pics kijken??
sorry beetje kortaf, maar als je rechts klikt op de pics en dan properties/eigenschappen komt er een schermpje met dit:

http://www.jetway.com.tw/evisn/product/socket370/B615DF/B615df.jpg
en:
http://www.jetway.com.tw/evisn/product/socket370/B860T/B860T.jpg

dan denk ik dus dat het om de B615DF en B860T gaat van Jetway, maar ik zou ernaast kunnen zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon

Yeehaa! Jippie! Hoi Hoi!

Laat ff weten als het definitief is als je ze gaat halen... Dan zie ik je daar namelijk..... (werk er om de hoek) scheelt me weer een ritje naar Alphen....

Maandag ophalen wordt lastig denk ik ivm tweede pinksterdag...

edit:
en 134 euro... tres Chic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 16:16 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Ongeveer zoals je zegt maar ik weet niet goed hoe het zit... eens ergens tegegekomen hier op GoT.... misschien in het inkooptopci over 3,5" bordjes...
[..]

geen idee....
Misschien kan ik wat antwoorden geven.
Er bestaan DiskOnChips en DiskOnModules.

De eerste zitten op een chipje dus, dat is wel duidelijk. Er is een speciale socket voor nodig. opslaggrootte ligt tussen 4 en 32 MB dacht ik (weet niet of er nu al grotere zijn)

DOM's zijn een stuk koeler:
grotes van 16 tot 512 MB. Deze sluit je aan op je IDE poort.
Ze zijn niet waanzinnig snel, vooral het schrijven is erg traag. En ze zijn niet echt betrouwbaar als systeemschijf in een normale computer. oja: ook erg duur.

Van beide kun je normaal booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Wauw, dat scheelt al 16 euro met de oorspronkelijke prijs!!
Dit is de eerste inkoopactie die me uiteindelijk MINDER geld kost dan ik gedacht had (bij de meeste acties wordt het langzaam amar zeker steeds meer ;))

Heb je al vervoer enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou dan zal het dus dinsdag zijn. Hey spyro mail me het adres waar je werkt, rijd ik meteen wel even langs als ik ze heb :)

edit: vervoer heb ik me vader rijd wel, nemen wel grote auto mee van de zaak, weet niet hoeveel ruimte al die mobo's in nemen. Zal wel heel veel zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op maandag 13 mei 2002 16:24 schreef super_vegeta het volgende:
nou dan zal het dus dinsdag zijn. Hey spyro mail me het adres waar je werkt, rijd ik meteen wel even langs als ik ze heb :)
Komt eraan..... maar misschien wil ik het "heilige moment" wel meemaken als ik jou 50 (of meer) van die bordjes in je auto zie stoppen en weg zie rijden...... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Die datum is eigenlijk wel superrelaxed, want anders had ik deze week de heel week zitten knutselen, terwijl dinsdag mijn eindexamen begint.
Nu kan ik rustig al die boeken even doorlezen en na mijn examen als ik tog nix meer te doen heb lekker full-time knutselen :9~

Edit:
Maak wel even pics van de hele berg bordjes. Dat moet er tog overweldigend uitzien 50 moederbordjes bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 16:26 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Komt eraan..... maar misschien wil ik het "heilige moment" wel meemaken als ik jou 50 (of meer) van die bordjes in je auto zie stoppen en weg zie rijden...... :) :)
haha idd, zie vorige post, neem grote auto mee, als het even kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmmm nu weet ik helemaal niet meer wat ik moet doen...
- bestellen bij alternate voor 149+13.50 euro (nog ff mailen wanneer ik 'm dan binnenheb
- zelf bij CTW bestellen voor 140+5 euro (die heb ik dan dus pas na maandag/dinsdag binnen)
- meedoen met inkoopactie voor 134+6 euro (dus ook na maandag/dinsdag binnen, maar voor die tijd stat m'n geld nog niet op de rekening van super-vegeta vrees ik (stomme postbank))

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Heb die doosjes waarin ze zitten op zo'n site gezien en ik wil je niet teleurstellen maar ook met een Fiat Panda krijg je ze nog makkelijk mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 16:29 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Heb die doosjes waarin ze zitten op zo'n site gezien en ik wil je niet teleurstellen maar ook met een Fiat Panda krijg je ze nog makkelijk mee ;)
nou dan is het voor de vorm (de auto) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 16:28 schreef Flat© het volgende:
- bestellen bij alternate voor 149+13.50 euro (nog ff mailen wanneer ik 'm dan binnenheb
- zelf bij CTW bestellen voor 140+5 euro (die heb ik dan dus pas na maandag/dinsdag binnen)
- meedoen met inkoopactie voor 134+6 euro (dus ook na maandag/dinsdag binnen, maar voor die tijd stat m'n geld nog niet op de rekening van super-vegeta vrees ik (stomme postbank))
je kan nog inschrijven, als je het nou direct overmaakt, en dat via telebankieren doet maak dan even een printscreen en zend die mee met het emailtje. Weet ik zeker dat het onderweg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Oei, nog meer nachtjes slapen...

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja ik denk dat ik toch ook maar met die inkoopactie meedoe ja, scheelt toch 22.50 euro op die manier :)

edit:

terwijl Cosmo hiero ( [topic=492122/2] ) vertelt dat 'ie een mailtje heeft gehad dat ze 'm momenteel op voorraad hebben... en als ik ''m nog voor m'n eindexamens heb komt 't me toch wat beter uit eig :D
daarnaast maakt 't dan nog maar 5 euro uit, en da's nog wel te doen

* flat gaat nu nog even een uurtje of twee twijfelen, dan laat ik wel weten of ik nog meedoe :)

(telebankieren enzo kan ik niet, en duurt 5 dagen om aan te vragen heb ik net gelezen, dus daar schiet ik nog niet veel mee op)

edit2: ik doe bijna zeker dus niet mee... sorry maar toch heel erg bedankt, en veel succes ermee nog :)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 16:28 schreef Flat© het volgende:
Zijn zijn in kleine aantallen op voorraad :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:01

Epsilon

edit: vervoer heb ik me vader rijd wel, nemen wel grote auto mee van de zaak, weet niet hoeveel ruimte al die mobo's in nemen. Zal wel heel veel zijn
60 keer een doosje van 20x25x6 oid he :)
valt nog wel mee hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 17:05 schreef CTW het volgende:

[..]

Zijn zijn in kleine aantallen op voorraad :-)
Ben jij echt iemand die bij ctw werkt, zoja hebben ze er dan wel een stuk of 50+ voor onze inkoopactie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
ma/di dus wel :) (lijkt me zo)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
hehe, opeens wel heel veel vorderingen in het topic opeens :Y)

verder heb ik net het plexiglas van Devil gezien (was bij Bart_banaan in de winkel) en het ziet er goed uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas
  • Laatst online: 24-08 15:49

Stropdas

Insert subtitle here

Bij CTW is ie 140gld incl. verzendkosten he. Scheelt dan vrij weinig met de prijs die we nu moeten betalen dan, das 134+verzendkosten van super_vegeta naar ons. Anders naar een paar plaatsen in NL laten bezorgen vanaf super_vegeta waar vervolgens mensen hun bord weer op kunnen komen halen? Bijv. een plek in regio Utrecht, eentje in het oosten, eentje in het hoge noorden, eentje in t zuiden, eentje in het westen en eentje in zeeland :P (gaat om het idee), dan wil ik ook misschien wel mee doen aan deze actie. Wanneer kunnen ze bij CTW dan leveren als je er 70 of meer besteld? Als dat dan nog ff langer kan gaan duren, ist dan misschien een id om de inschrijftermijn te verlengen? Dan kan ik ook ff wat overmaken via een overschrijvingskaart, en zijn er misschien nog meer mensen omdat het nu een stukje goedkoper is, niet dat het veel uitmaakt om het nou direct te laten bezorgen...

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op maandag 13 mei 2002 17:34 schreef Stropdas het volgende:
Bij CTW is ie 140gld incl. verzendkosten he. Scheelt dan vrij weinig met de prijs die we nu moeten betalen dan, das 134+verzendkosten van super_vegeta naar ons. Anders naar een paar plaatsen in NL laten bezorgen vanaf super_vegeta waar vervolgens mensen hun bord weer op kunnen komen halen? Bijv. een plek in regio Utrecht, eentje in het oosten, eentje in het hoge noorden, eentje in t zuiden, eentje in het westen en eentje in zeeland :P (gaat om het idee), dan wil ik ook misschien wel mee doen aan deze actie. Wanneer kunnen ze bij CTW dan leveren als je er 70 of meer besteld? Als dat dan nog ff langer kan gaan duren, ist dan misschien een id om de inschrijftermijn te verlengen? Dan kan ik ook ff wat overmaken via een overschrijvingskaart, en zijn er misschien nog meer mensen omdat het nu een stukje goedkoper is, niet dat het veel uitmaakt om het nou direct te laten bezorgen...
Over dat laatste; er wordt bedoeld: CTW heeft nu op kleine schaal (sample :? ) bordjes op vooraad maar zal maandag genoeg brodjes voor onze inkoopactie kunnen supplien...

(zoals ik het lees dan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op maandag 13 mei 2002 17:32 schreef SEFje het volgende:
hehe, opeens wel heel veel vorderingen in het topic opeens :Y)

verder heb ik net het plexiglas van Devil gezien (was bij Bart_banaan in de winkel) en het ziet er goed uit :)
Das mooi, ik ben heeel benieuwd.
Heb hier in de dhz zaak al een afvalstukje van 3mm gekocht om op te oefenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op maandag 13 mei 2002 17:37 schreef Devil het volgende:

[..]

Das mooi, ik ben heeel benieuwd.
Heb hier in de dhz zaak al een afvalstukje van 3mm gekocht om op te oefenen :)
Hehe, ik heb wat resten van Bart_banaan gekregen om mee te knutselen

(nogmaals een bedankje aan Bart_banaan *D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
heeft er iemand z'n case al af dan? (/me snapt er niet veel meer van :P)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA mijnus is af, w8 allen nog ff op een grote carbon sticker B-) die ik morgen krijg en dan issie zo goed als af, zal wel een x kijken of ik me webcam aan de praat krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik heb alle kast onderdelen (Grey smoke Plexiglas 8mm, Plexibuis diameter 20cm, spiegelfolie) vandaag opgehaald bij ABC Plastics.
Een slimline CD-R, 40gig notebook Hdds, 512mB/133DDR, CCFL'etjes, blauwe LED's had ik al afgelopen weken verzameld, en nu ligt alles klaar om komend pinsterweekend samengevoegd te worden met het MoBo'tje :) :) :) :)

Weet iemand trouwens of je 2 notebook HDD in een computer kan gebruiken? Er zitten nl. geen Master/Slave jumpers op. Hoe stel ik het dan in?

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

ik ben bij de hornback geweest, en daar stond acrylglas van 8mm dik 200x100cm voor 90 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 13 mei 2002 23:17 schreef epsilon het volgende:
ik ben bij de hornback geweest, en daar stond acrylglas van 8mm dik 200x100cm voor 90 euro
wat/waar is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op maandag 13 mei 2002 22:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
Weet iemand trouwens of je 2 notebook HDD in een computer kan gebruiken? Er zitten nl. geen Master/Slave jumpers op. Hoe stel ik het dan in?
Sluit ze anders los aan: 1 op de primary en 1 op de secundary controller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 22:57 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb alle kast onderdelen (Grey smoke Plexiglas 8mm, Plexibuis diameter 20cm, spiegelfolie) vandaag opgehaald bij ABC Plastics.
Een slimline CD-R, 40gig notebook Hdds, 512mB/133DDR, CCFL'etjes, blauwe LED's had ik al afgelopen weken verzameld, en nu ligt alles klaar om komend pinsterweekend samengevoegd te worden met het MoBo'tje :) :) :) :)

Waarom gebruik je DDR geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Om de ene of andere reden lijkt het mij goedkoepr kunnen dan 134euro bij CTW. 140euro is incl. verzendkosten als je vooraf betaald. Zij betalen ook een paar euro om te verzenden. Nu mag alles naar 1 andres en kunnen ze een groot deel van verzendkosten achterwege laten, scheelt ze een hoop werk en ze verdienen er evenveel op. Denk dat ze voor zoŽn grote oplage wel goedkoper kunnen leveren of denk ik dan krom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
Op dinsdag 14 mei 2002 10:11 schreef Stropdas het volgende:
Om de ene of andere reden lijkt het mij goedkoepr kunnen dan 134euro bij CTW. 140euro is incl. verzendkosten als je vooraf betaald. Zij betalen ook een paar euro om te verzenden. Nu mag alles naar 1 andres en kunnen ze een groot deel van verzendkosten achterwege laten, scheelt ze een hoop werk en ze verdienen er evenveel op. Denk dat ze voor zoŽn grote oplage wel goedkoper kunnen leveren of denk ik dan krom?
ze worden zelfs daar opgehaald volgens mij

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet wachtten tot ik het heb.

Ga een MDF kastje bouwen met LG slimline dvd drive (inkoopactie volgt bij voldoende aanmeldingen) laptop HD en cordless Logitech desktop (kastje in de mdf kast).

Pics zullen volgen zodra ik het bordje heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 14 mei 2002 10:12 schreef Flat© het volgende:

[..]

ze worden zelfs daar opgehaald volgens mij
Wat doet mijn opa in je icon? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjandijk162
  • Laatst online: 12-09 11:51
Ik heb de topic een beetje gevolgd en zat steeds te denken nog te bestellen. Maar ik vind persoonlijk 6 euro korting een beetje matig, ik dacht zelf eerder aan 10%, zeker als je er 50 besteld moet er een leukere korting te bedingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 10:23 schreef Jantjevlaam het volgende:
Ik kan niet wachtten tot ik het heb.

Ga een MDF kastje bouwen met LG slimline dvd drive (inkoopactie volgt bij voldoende aanmeldingen) laptop HD en cordless Logitech desktop (kastje in de mdf kast).

Pics zullen volgen zodra ik het bordje heb!
heel cool, heb je al een topic waar je kan kijken voor die slimline dvd drive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stropdas

Stropdas

Insert subtitle here

Op dinsdag 14 mei 2002 15:08 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

heel cool, heb je al een topic waar je kan kijken voor die slimline dvd drive
[topic=494035/1/200]

K denk dat die wordt bedoelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
vraag voor Mr.Blonde
je hebt geen email in je profile dus ff zo:

jij hebt al een VIA eden toch dus hoe hoog is het mobo incl cooler/heatsink en geheugen???

of iemand anders die het weet?

(dit uiteraard ivm komend weekend te bouwen case....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 14 mei 2002 00:05 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

wat/waar is dat?
hornbacH (tiepvaut)

is een duits bedrijf (zoals praxis, gamma en karwei) alleen dan vele malen groter.

www.hornbach.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 14 mei 2002 16:54 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
vraag voor Mr.Blonde

jij hebt al een VIA eden toch dus hoe hoog is het mobo incl cooler/heatsink en geheugen???

Even hoog als het geheugen, heb ik gehoord van iemand die hem ook al had. (3cm oid :? )

Verder vroeg ik me af of mijn geld nu al bij Super_vegeta aan is gekomen... zou toch wel mooi zijn. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 17:51 schreef SEFje het volgende:

[..]

Even hoog als het geheugen, heb ik gehoord van iemand die hem ook al had. (3cm oid :? )

Verder vroeg ik me af of mijn geld nu al bij Super_vegeta aan is gekomen... zou toch wel mooi zijn. :{
Ik denk even hoog als het dekplaatje dat op een ATX mobo in een ATX kast zit....ong. 5 cm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
dit vroeg ik dus op een ander forum aan een VIA Eden eigenaar (over die hoogte) en hij zei:
Mobo is about 3cm high with ram inserted, i don't have a ruler anywhere though. but it is a little bit lower than a regular PC CD drive. so prolly like 3-3,5cm
Je kunt ook wel kijken op die video's van VIAArena, daar gaan ze er een inbouwen in een schoenendoos. (ow nee, das volges mij een 500 C3 die erin zit, dus met hogere heatsink denkik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 14 mei 2002 21:08 schreef SEFje het volgende:
dit vroeg ik dus op een ander forum aan een VIA Eden eigenaar (over die hoogte) en hij zei:
[..]

Je kunt ook wel kijken op die video's van VIAArena, daar gaan ze er een inbouwen in een schoenendoos. (ow nee, das volges mij een 500 C3 die erin zit, dus met hogere heatsink denkik)
hij past in een 1u rack met geheugen. En als ik me niet vergis, is die 45mm hoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
OK thanks, dan ga ik op 5,5cm zitten dan is het zowiezo goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Misschien bedoelt Epsilon dit plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/newsimages/1.jpg

Maar das dan toch van een 500... Volgens mij is het geheugen toch echt het hoogste onderdeel... :? (ik wil ook geen flamewar beginnen ofzo :z )

Hij moet natuurlijk wel aan de onderkant nog bevestigd worden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnaggnag
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 08:20
Op woensdag 15 mei 2002 11:30 schreef SEFje het volgende:
Misschien bedoelt Epsilon dit plaatje:
[afbeelding]

Maar das dan toch van een 500... Volgens mij is het geheugen toch echt het hoogste onderdeel... :? (ik wil ook geen flamewar beginnen ofzo :z )

Hij moet natuurlijk wel aan de onderkant nog bevestigd worden etc.
Je ziet trouwens dat de PCI-riser kaart inderdaad de 'verkeerde' kant uit staat. Zijn er ook die de andere kant uit staan? Of zit de koeler dan in de weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
hmmm vaag ja
wa's btw 't nut van die riser als er geen kaart inzit? (of zie ik 't nou niet goed?)

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 15 mei 2002 11:41 schreef Flat© het volgende:
hmmm vaag ja
wa's btw 't nut van die riser als er geen kaart inzit? (of zie ik 't nou niet goed?)
Misschien incidenteel een kaartje erin? bv een extra netwerkkaart of een raid kaartje voor die twee schijven?

en dat ie de verkeerde kant opgaat: dat is volgens mij idd omdat ie anders te dicht boven het mobo hangt/niet past.

edit:

je ziet op dit plaatje ook goed dat het mobo incl geheugen/heatsink niet hoger is dan die mATX voeding.. Die zijn meestal 40mm hoog....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb ik dat ook ergens op de via site gelezen dat het geheugen de hoogste component is. Nouja, dan zit er nog een plankje tussen, dus het zal zeker niet boven de 3 cm uit moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Klopt wel, want je hebt ook nog van die dingetjes op de backplate, die het mobo nog een paar mm omhoog zetten, dus 30mm geheugen vanaf het mobo + 3mm mobo + 7 mm "dingetjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op dinsdag 14 mei 2002 16:54 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
vraag voor Mr.Blonde

Bij mij is hij exact 38mm hoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op woensdag 15 mei 2002 14:50 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Bij mij is hij exact 38mm hoog :)
Kijk daar heb ik wat aan.... Maar is dat incl de "studs" onder het mobo? dus gemeten vanaf de bodemplaat tot aan het hoogst punt van je mobo? of vanaf de onderkant van het mobo? (scheelt toch zo'n 5 mm denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Kijk daar heb ik wat aan.... Maar is dat incl de "studs" onder het mobo? dus gemeten vanaf de bodemplaat tot aan het hoogst punt van je mobo? of vanaf de onderkant van het mobo? (scheelt toch zo'n 5 mm denk ik)
Spyro, kerel, wat ben jij in Mozes' naam voor een kast aan het bouwen, dat het op een millimeter aankomt?? Graag vodo's als je klaar bent, ben ik wel zeer benieuwd naar!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Verwacht niet al te veel :)

Maar ik wil m zo laag mogelijk hebben, maar je hebt wel gelijk, het komt niet op de mm aan zeker omdat ik me nu herinner dat de voeding 49mm hoog is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Op woensdag 15 mei 2002 14:59 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:

[..]

Die 38mm is het mobo zoals hij op m'n bureau ligt, zonder afstandsbusjes zoals je die in een kast zou gebruiken.

Mijn geheugen blijft onder de 38mm, maar dat zou eventueel bij gebruik van ander geheugen ook hoger uit kunnen komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op woensdag 15 mei 2002 15:53 schreef Mr.Blonde het volgende:

[..]

Die 38mm is het mobo zoals hij op m'n bureau ligt, zonder afstandsbusjes zoals je die in een kast zou gebruiken.

Mijn geheugen blijft onder de 38mm, maar dat zou eventueel bij gebruik van ander geheugen ook hoger uit kunnen komen :)
Klopt, ik had eerst een hoog geheugenkaartje van 256mB nu zit er een lage in, ivm kabeltjes die over het geheugen heen lopen.
Bij mij is 't nu (met afstandbusjes als studs) 44 mm het was 52mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bij deze is de inkoopactie afgesloten, er kan niet meer worden ingeschreven door mensen. Waarschijnlijk verandert vanavond de naam van het topic nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MP83
Zijn er btw echt niet meer mensen die een ProCase willen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
mja kijk, met zo'n klein en koel plankje is 't heel aantrekkelijk om zelf een case te maken, wat vrij veel mensen dus ook doen
gevolg: weinig mensen die zo'n procase willen...

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Laatst online: 13-09 16:34
Op woensdag 15 mei 2002 21:10 schreef Mr.Blonde het volgende:
Zijn er btw echt niet meer mensen die een ProCase willen :?
Nou we hebben al 13 mensen (Bankrupcy heeft zich via e-mail al aangemeld, maar nog niet via de site en ik heb nog niet al zijn gegevens). Maar dat is toch al redelijk wat.

Vooral de zwarte cases zijn erg in trek (al 10 stuks!), terwijl er maar 100 binnen gaan komen...

Maar meer aanmeldingen zijn altijd nog welkom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Bij Gistron hebben ze 256 en 512MB geheugen bankjes die speciaal voor VIA chipsets zijn, voor met 50% korting t.o.v. 'gewoon' geheugen.
512MB SDRAM PC133, 168pin, 64x4 84,89
Werkt alleen op moederborden met een VIA-chipset
web site: http://www.gistron.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 00:17 schreef Bart_Banaan het volgende:
Bij Gistron hebben ze 256 en 512MB geheugen bankjes die speciaal voor VIA chipsets zijn, voor met 50% korting t.o.v. 'gewoon' geheugen.
[..]

web site: http://www.gistron.com/
Hmm, deze werken dus op dit mobo (ik heb er ook een besteld :D ), en dus ook op mijn computer (ook Via chippie) ?

En die 50% korting (toch? :P ) valt wel errug mee:
code:
1
2
3
256MB SDRAM PC133, 168pin, 32x4    40,90 
   Werkt alleen op moederborden met een VIA-chipset 
256MB SDRAM PC133, 168pin, 16x8    49,90

Bart_Banaan: was dit nou het geheugen dat ik moest nemen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is het verschil met "normaal" geheugen? Dit kan ik nergens terugvinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Niet online
[topic=285391/1/25]

[topic=213399/1/25]

--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft dat niet te maken met het aantal geheugen chips op de module. De 'VIA only' heeft er namelijk 2 keer zo veel met de helft van de grote. Dus mischien dat Intel gewoon het grote aantal chips niet ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé Super_Bob, heb je mijn geld al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Gistron zijn die VIA ONLY modules nu ineens weer 4 euro duurder. Gaan de prijzen weer stijgen of hoe zit dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Op donderdag 16 mei 2002 14:40 schreef ferdivdw het volgende:
Bij Gistron zijn die VIA ONLY modules nu ineens weer 4 euro duurder. Gaan de prijzen weer stijgen of hoe zit dat.
Er was vanmorgen weer een aardbeving in Taiwan, misschien dat dat er wat mee te maken heeft...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb mijn bankrekening gecheckt en er staat bijna al het geld op. Nog van een paar mensen dit zal er morgen wel op staan of dinsdag. Dus dat komt allemaal goed.

Nog geen bankafschrift dus kan het nog niet bijwerken. Daarom heb ik de 3 mensen die nog niks hebben laten horen nog even laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Super_Vegeta, even een paar huishoudelijke vraagjes :

Dus het is nu definitief dat je ze op WOENSDAG 22 MEI gaat ophalen?
Werd het nou CTW of Alternate? (ivm met het doorlezen van hun leverings en garantie voorwaarden.)
Kunnen we ze vanaf woensdag meteen bij je thuis afhalen?
Wanneer ga jij ze op de post doen?

In ieder geval: ik ben blij met je TOP ACTIE *D *D *D *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op vrijdag 17 mei 2002 00:00 schreef Bart_Banaan het volgende:
Super_Vegeta, even een paar huishoudelijke vraagjes :

Dus het is nu definitief dat je ze op WOENSDAG 22 MEI gaat ophalen?
Werd het nou CTW of Alternate? (ivm met het doorlezen van hun leverings en garantie voorwaarden.)
Kunnen we ze vanaf woensdag meteen bij je thuis afhalen?
Wanneer ga jij ze op de post doen?

In ieder geval: ik ben blij met je TOP ACTIE *D *D *D *D
Ok, ik ben super_vegeta niet, maar volgens mij is het:
Dinsdag 21 Mei, bij CTW (in Naarden) en uh... wanneer ie ze op de post doet weet ik niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op vrijdag 17 mei 2002 00:10 schreef SEFje het volgende:

[..]

Ok, ik ben super_vegeta niet, maar volgens mij is het:
Dinsdag 21 Mei, bij CTW (in Naarden) en uh... wanneer ie ze op de post doet weet ik niet :)
Dat dacht ik ook, maar ik wil 't ff zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Laatst online: 14-09 17:34
Op donderdag 16 mei 2002 16:10 schreef super_vegeta het volgende:
heb mijn bankrekening gecheckt en er staat bijna al het geld op. Nog van een paar mensen dit zal er morgen wel op staan of dinsdag. Dus dat komt allemaal goed.

Nog geen bankafschrift dus kan het nog niet bijwerken. Daarom heb ik de 3 mensen die nog niks hebben laten horen nog even laten staan.
Da's mooi

Bij mij is het er iig al een tijdje vanaf

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Weet iemand hier iets van mogelijkheden om vanuit dit bordje je monitor en netwerk draadloos aan te sturen via Bluetooth? Heeft dat bordje hier ondersteuning voor? Of is dat niet nodig, en kan dat software matig?

Ik droom van ....
:z :z :z :z

Draadloos toetsenbord en muis (gewoon logitech, ontvanger in case), draadloos beeldscherm/printer/netwerk/geluid via bluetooth ontvanger ook ergens in de case.....

:z :z :z

bestaat dit, of kan ik verder slapen..... :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 17 mei 2002 00:26 schreef Bart_Banaan het volgende:
Weet iemand hier iets van mogelijkheden om vanuit dit bordje je monitor en netwerk draadloos aan te sturen via Bluetooth? Heeft dat bordje hier ondersteuning voor? Of is dat niet nodig, en kan dat software matig?

Ik droom van ....

Draadloos toetsenbord en muis (gewoon logitech, ontvanger in case), draadloos beeldscherm/printer/netwerk/geluid via bluetooth ontvanger ook ergens in de case.....

Helaas is dit nog niet mogelijk Bob. Er komt wel op zeer korte termijn een Bluetooth toetsenbord van M$ op de markt. De firma Jewel (en tdk en 2Com) hebben kleine usb bluetooth adaptertjes. Zodra de Jewel echt leverbaar is ga ik er één bestellen (kan dan mijn Compaq iPaq 3870 via Bluetooth repliceren!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Op vrijdag 17 mei 2002 00:26 schreef Bart_Banaan het volgende:

Ik droom van ....

Draadloos netwerk via blauwetand kan

Draadloos beeld is denk ik onmogelijk.... simpelweg te veel informatie via een smalle pijplijn....niet genoeg bandbreedte dus. Denk aan iets als VCN/PC Anywhere waar je via 10/100 Mbit een scherm overneemt...; gaat ook niet al te snel qua beeldopbouw..

Oja Bart, gister ff bij ABC plastics geweest.... lache kerel daar, erg relaxed en een paar mooie stukken plexi in mijn bezit nu....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Laatst online: 07:34

almightyarjen

When does the hurting stop?

Waar uh, zit die ABC plastics? Kan je daar gewoon een paar stukkies halen? en hoe duur is die zooi? Als we het hebben over plexiglas of polycarbonaat?

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
ABC Plastics:
Sarphatistraat 544
020 - 622 3699

ikke: drie stukken 430*290*5mm transp plexi kostte 38euro incl BTW. om 11 uur gebeld, om 12.30 opgehaald....

ze hebben ontzettend veel soorten enzo, dus je kunt best ff langsgaan om daar uit te zoeken.... wel ff bellen want hij is er niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
OEPS..... hier stond een quote ipv edit....

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.