Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Ziet hij er zo uit als het plaatje van op pagina 60?Op zaterdag 01 juni 2002 18:29 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb zo'n miniATx voeding van CTW binnen gehad, en... hij is harstikke GROOT!!
Echt veel groter dan dat mini-ding van SEFje en van Epsilon.
Scheelt gewoon weing met een standaard ATX voeding qua buitenmaat, en de print binnenin is ook groot en hoog.
Wel jammer dat hij zo groot is
Die tiptoetsen werkten, dat staat ergens in het topic van Devil , iets van een IC'tje met een weerstandje wat je aanraakte waardoor die schakelde. ff zoeken op 'Devil'
Ik zet er toch maar gewone schakelaars in.
een plaatje van de 'mini'-ATX voeding, 145Watt
Ik zet er toch maar gewone schakelaars in.
een plaatje van de 'mini'-ATX voeding, 145Watt

Hopelijk is deze beter, kreeg hem eerst niet helemaal mooi bij de server van www.imageuploader.tk :
Maar nu wel:
Maar nu wel:

Verwijderd
Ik zou een normale uit elkaar gehaalde ATX gebruiken. Doe ik ook voor mijn servermod waar ik in het diepste geheim mee bezig ben.
Nee, heb ik al gedaan en dat blijft GROOT, klein MoBo'tje dus het moet een echt klein voedingtje worden.Op zaterdag 01 juni 2002 19:13 schreef MasterOverdrive het volgende:
Ik zou een normale uit elkaar gehaalde ATX gebruiken. Doe ik ook voor mijn servermod waar ik in het diepste geheim mee bezig ben.
Die micro ATX van Epsilon die ik nog ga ontvangen (
Wat hoor ik: JIJ een serverMOD??? en dan nog in het geheim ook!! Dat kan niet, zonder PICS!!!! Dus cut the crap, cut the secrecy, and show us PICS!!
nou je dit verteld is er niks meer geheims aan, dus kom maar op met de picsOp zaterdag 01 juni 2002 19:13 schreef MasterOverdrive het volgende:
ik zit er ook aan te denken om zo'n via mobo aan te schaffen
de prestaties maken me eigenlijk niet zo heel veel uit maar wil hij met de 800 MHz c3 en 256 MB intern geheugen nu wel of niet divx films afspelen ?
Op zaterdag 01 juni 2002 20:00 schreef DETONATORX het volgende:
ik zit er ook aan te denken om zo'n via mobo aan te schaffende prestaties maken me eigenlijk niet zo heel veel uit maar wil hij met de 800 MHz c3 en 256 MB intern geheugen nu wel of niet divx films afspelen ?

Is het echt zoveel moeite om een heeel klein beetje te lezen?
Er staat sinds die bordjes binnen zijn minstens 1 keer per pagina:
"Ik zit nu lekker DivX op mijn VIAatje te kijken :7"
Of zoiets?
beetje

jah dat wel maar is dat HQ of brak
want ik zie ook genoeg mensen waarbij het niet lekker loopt komt dit door pr*ts*rs of doordat hij het werkelijk niet trekt
want ik zie ook genoeg mensen waarbij het niet lekker loopt komt dit door pr*ts*rs of doordat hij het werkelijk niet trekt
laten we het op het laatste houden, want zelfs op de VIA website staan verschillende reviews van hoe geweldig de DivX qualiteit van dit bordje is.Op zaterdag 01 juni 2002 20:27 schreef DETONATORX het volgende:
jah dat wel maar is dat HQ of bakke qualiteid ?
Ik denk dat het eerder aan 'brakke' onderdelen ligt, zo als timing van geheugen enzo, dan aan het MoBo'tje.
mvrgr, 'Een tevreden klant'
waar kan ik hem het best bestellen eigenlijk ?
ik zag em net al bij alterate maar welke bedrijven verkopen hem nog meer in nederland ?
ik zag em net al bij alterate maar welke bedrijven verkopen hem nog meer in nederland ?
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die Micro ATX 145 Watt voeding??Op zaterdag 01 juni 2002 19:11 schreef Bart_Banaan het volgende:
Hopelijk is deze beter, kreeg hem eerst niet helemaal mooi bij de server van www.imageuploader.tk :
Maar nu wel:
[afbeelding]
Dacht vanmorgen even JediKnight 2 te gaan spelen, dat liep dus in het menu met 1 frame per minuut of zo.
Heb er dus maar even een voodoo5 5500 PCI ingegooid en nu werkt het vrij goed.
Onboard video schakelt zichzelf automatisch uit en goede compabiliteit.
Het geeft veel beter beeld alleen hij past niet helemaal goed in het slot. Ik kom wat in de knoei met de header voor de aan/uit knop en zo.
Heb er dus maar even een voodoo5 5500 PCI ingegooid en nu werkt het vrij goed.
Onboard video schakelt zichzelf automatisch uit en goede compabiliteit.
Het geeft veel beter beeld alleen hij past niet helemaal goed in het slot. Ik kom wat in de knoei met de header voor de aan/uit knop en zo.
15x12x8,5cmOp zaterdag 01 juni 2002 21:16 schreef MickMack het volgende:
[..]
Weet iemand wat de afmetingen zijn van die Micro ATX 145 Watt voeding??
nogmaals; gewoon heel ff de tijd nemen om te lezen!!!Op zaterdag 01 juni 2002 21:06 schreef DETONATORX het volgende:
waar kan ik hem het best bestellen eigenlijk ?
Staat niet alleen op de eerste pagina, maar ook op elke pagina na +/- 25!!!

Moet dit draadje trouwens niet dicht?
Verwijderd
Jongens, Sorry, Geen geen bericht van Arcus of het nog goedkoper kan, Ik ga er binnekort wel ff langs 
Ik krijg ze waarschijnlik voor minder dan 135 te stuk... Dan hoeven jullie alleen nog maar de kosten naar jullie huis te betalen
Ik zal kijken of er nog meer van de prijs af kan.
Ik krijg ze waarschijnlik voor minder dan 135 te stuk... Dan hoeven jullie alleen nog maar de kosten naar jullie huis te betalen
Praat u allen hier verder: [topic=512243/1/100]
Dit topic is gesloten.