[inkoopactie] VIA moederbord gestart *GESLOTEN*

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste
Acties:
  • 2.059 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-04-2023
http://www.pcpro.co.uk/okidoki/printreview_v3-1.php3?id=37339
In dit artikel staat dus Via eden 1500 maar welke aan duiding heeft die van ons ;) dan :?
Oke ik weet de specs wel maar op de Via site hebben ze het ook over een mobo met vuur draad zou wel leuk zijn als deze dat ook heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:47

Nicap

Tsssk....

waarom moet Silence trouwens 163 euro betalen? Foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 21:02
Ik ben ook al wezen tekenen, en ik denk dat ik uit kom op 32x24x5 cm

Beetje aan de "grote" kant, maar ik vind het vooral belangrijk dat de kast laag is, dus komt er niks boven het mobo te hangen.

Ook heb ik voor extra airflow een HDD koelertje en een pentium1 proc. koelertje gevonden, die allebei geen geluid maken (ok, geen lawaai dan :P )

matreiaal wordt plexiglas, maar ik ga nog wel een site oprichten over de ontwikkeling etc.

Het echte passen en kopen van plexiglas begin ik denk ik pas aan wanneer ik alle onderdelen in handen heb, dus het zou weleens kunnen zijn dat ik als laatste klaar ben met mijn mod.

in ieder geval begin ik steeds meer onderdeeltjes bij elkaar te krijgen, op dit moment heb ik al:
-Slim-Line CD-Rom Speler (geen DVD voor mij)
-VFD-Scherm (hoewel de maten een beetje tegenvallen, dus ik weet niet of hij uiteindelijk wel in mijn case komt.)
-Draagbaar keyboard
-90W Voeding
-Fannetjes

op mijn wish-list staat nog:
-256MB PC133 geheugen
-40gig weinig geluid-makende HDD
-Plexi-Glas
-Blauwe LED's

Schroom niet om mij die onderdelen tweede hands aan te bieden als je ze nog hebt liggen :+ :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:23

Epsilon

Op zondag 05 mei 2002 18:25 schreef lennardV het volgende:
zelfde hiero.
van mij word (binnenmaat) 17*30*9 breedte*diepte*hoogte
met een gewone dvd speler, slimline dvd word denk ik iets te duur
ik heb geen dvd speler erin zitten :), wel plaats voor een slimline drive in de toekomst misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 19:22 schreef Nicap het volgende:
waarom moet Silence trouwens 163 euro betalen? Foutje?
silence komt uit belgie. verzendkosten zijn dus 2 keer zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super-Vegeta, zou je a.u.b. je lijst met genoteerde kunnen updaten, want volgens mij moet er achter mijn naam "ja" staan. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 05 mei 2002 22:46 schreef Dwaashaas het volgende:
Super-Vegeta, zou je a.u.b. je lijst met genoteerde kunnen updaten, want volgens mij moet er achter mijn naam "ja" staan. :9
zou best kunnen, maar ik krijg van de week mijn afschrift en dan pas ik het aan.

had bij fortis al geinformeerd voor telebankieren maar dat kon ik pas aanvragen in mei (van de week even doen) want dat was net nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Niet online
Nou, ik sta op de lijst en het geld is er bij mij af.

Het ding gaat precies in mijn videobanden-laatje passen. 't Wordt waarschijnlijk de eerste ikea-computer! Misschien kunnen ze me sponsoren :-)

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik heb net de enveloppe op de bus gedaan, dus die wordt woensdag wel bij Super_Vegeta op de deurmat gedropt!
Dan sta ik ook op de lijst van liefhebbers die betaald hebben!! :9~ :9~

Dat wordt weer een topMOD!! :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay, ik wil ook gaan betalen, maar wil effe 1 ding weten, wanneer gaat Super_vegeta die bordjes inkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoL, net ff op de inkoopactie site gekeken, die super-vegeta zit straks met zŽn hele huis vol moboŽs :) Hij heeft mazzel dat ze zo klein zijn, anders was het niet meer te overzien :9. Aardig klusje om die dingen de deur uit te krijgen trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Denk dat ze wel redelijk snel afgehaald worden hoor...... :) Spyro staat iig op de stoep te wachten denkt ie.....

Verder moet ik ook maar eens wat mod materiaal gaan inkopen zo onderhand, want dan ben ik met Sefje de laatste die klaar is met de mod.....

Hoe is het super_v? Al contact gehad met onze alternatieve vrienden in Duitsland? Of ze ze op voorraad hebben enzow?

BTW ik heb gister telebankierend wat geld je kant opgestuurd......

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Op maandag 06 mei 2002 00:38 schreef Bart_Banaan het volgende:
Ik heb net de enveloppe op de bus gedaan, dus die wordt woensdag wel bij Super_Vegeta op de deurmat gedropt!
Dan sta ik ook op de lijst van liefhebbers die betaald hebben!! :9~ :9~

Dat wordt weer een topMOD!! :)
Heb je al meer info over die plexi cube. Prijzen enzo?

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:34
Voor de mensen die willen weten welke videokaart er op dit moederbordje hangt: Trident Cyberblade met S3 tools voor Gamma en TV-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op maandag 06 mei 2002 13:31 schreef _JGC_ het volgende:
Voor de mensen die willen weten welke videokaart er op dit moederbordje hangt: Trident Cyberblade met S3 tools voor Gamma en TV-out.
daar waren we na 50 pagina's onderhand wel achter :), maar toch bedankt dat je het ff meld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 01:45 schreef Weedhead het volgende:
Okay, ik wil ook gaan betalen, maar wil effe 1 ding weten, wanneer gaat Super_vegeta die bordjes inkopen. :)
heb nou al wat geregeld met alternate nederland, en ik fax het definitieve aantal door en kan ze dan op gaan halen. En als iedereen al voor 15 mei heeft betaald bestel ik natuurlijk eerder.

Dus 1 á 2 weken na 15 mei ligt het bordje op de mat.
LoL, net ff op de inkoopactie site gekeken, die super-vegeta zit straks met zŽn hele huis vol moboŽs Hij heeft mazzel dat ze zo klein zijn, anders was het niet meer te overzien . Aardig klusje om die dingen de deur uit te krijgen trouwens..
ja denk ook dat het een hele berg mobo's zullen zijn. Maar zien we dan wel weer. Misschien zullen ze bij het postkantoor ook wel schrikken als ik aan kom :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:34
Op maandag 06 mei 2002 16:16 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

heb nou al wat geregeld met alternate nederland, en ik fax het definitieve aantal door en kan ze dan op gaan halen. En als iedereen al voor 15 mei heeft betaald bestel ik natuurlijk eerder.
En de prijs?? Is die hetzelfde gebleven, gestegen of gedaald (>:))??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:08

Skef

Ik scheer.me

[..]

Da's lekker Bob.....

Ik zal vandaag of morgen het geld overmaken... (ik wacht ook nog op geld -> hoe lang duurt dat met als je iets onder rembours verzonden hebt? Ik wacht al 1,5 week..... :( )

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Beter.
Ik heb vanmorgen ook de centjes er al op gestort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 16:20 schreef Dutch_man het volgende:

[..]

Beter.
Ik heb vanmorgen ook de centjes er al op gestort.
voor iedereen die al gestort heeft maar waar van ik nog niet kan zien dat het er al opstaat heb ik op de site een extra colom gemaakt in de database waar ik in zet dat je geld onder weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn geld moet volgens mij binnen zaijn, heb het vorige week vrijdag overgemaakt met internetbankieren.

Kan je ff checken of je het binnenhebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 16:35 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

voor iedereen die al gestort heeft maar waar van ik nog niet kan zien dat het er al opstaat heb ik op de site een extra colom gemaakt in de database waar ik in zet dat je geld onder weg is.
Geld is vorige week donderdag van mijn rekening af gegaan, gecheckt via de girofoon.

Als het goed is zou je het dus op je rekening moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 06 mei 2002 11:24 schreef Devil het volgende:

[..]

Heb je al meer info over die plexi cube. Prijzen enzo?
Shit catalogus vergeten!!
Maar blijkt dat die gasten ook op het i-net zijn te vinden> Beekwilder etalage materialen.
Verkopen normaal niet aan particulieren, maar ik kan via de winkel daar kopen.
Kijk ff online, mail me ff wat je nodig heb, dan haal ik 't op in de winkel van ze, en stuur het per gewone post naar jou toe. Scheelt je 20euro aan orderverwerkingskosten en portokosten. En ik heb er geen probleem mee om dat ff te doen.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Kijk nou wat ik tegenkwam bij de 'binnenkort in ons assortiment' artikelen van Comptechword:
VIA EPIA 500MHZ MINI ITX VIA C3 500mhz Audio + lan + TV-OUT € 131,95
VIA EPIA 800MHZ MINI ITX VIA C3 800mhz Audio + lan + TV-OUT € 140,00
Misschien dat bij CTW dit topic is opgevallen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThA bucks are on thA way 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 06 mei 2002 21:23 schreef Tele het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkwam bij de 'binnenkort in ons assortiment' artikelen van Comptechword:
[..]

Shit, nu heb ik net geld gestuurd :(

Maakt geen reet uit, want wat is binnenkort? Ik heb weleens 3maanden op een binnenkort artikel gewacht!!
En ach, Super_Vegeta is op zoek naar de laagste prijs, anders had 'ie natuurlijk geen inkoop topic geopend.
En ik vertrouw er op dat hij echt de allerlaagste prijs regelt! En anders helpen wij 'm toch gewoon.
FF de verkoper dreigen met zwaar lichaamlijk geweld, ofzo :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Niet online
Op maandag 06 mei 2002 21:23 schreef Tele het volgende:
[..]

Wat is de url van hun site? (heb ff heel snel op google gekeken, zag hem zo 1-2-3 niet)
Lijkt me wel heel vet, maar heb er nu ff niet het geld voor :(

Maar 9 euro verschil tussen 500 en 800 mhz? Keuze lijkt me snel gemaakt lijkt me...

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, ik neem aan dat Alternate hiermee van de baan is.
€140 vind ik een stuk acceptabeler als 151.
Ik neem aan dat iedereen het daarmee wel eens is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Hier Dwaashaas

Ja, maar hoe lang gaat dat nog duren??
En ja als ze het volgende week al binne hebben, stel ik voor dat Vegeta naar comptechworld blaast en daar die dinge inlaat :) , want ik heb al betaald.
Als dat niet meer gaat wil ik graag mijn geld terug en bestel ik hem daar, want dan hoef ik ook geen verzend kosten meer te erzhelen.

ff voor de mensen die het niet weten, www.comptechworld.nl

Ja, heo zit het eigenlijk met die korting bij 50+, want we zitten daar toch al overheen, of ging dat niet meer door?

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Hadsikidee!!!!

super_v; begrijp me goed want ik wil deze inkoopactie zeker NIET ondermijnen.... maar 10 euro is leuk meegenomen; zeker op 50 bordjes.... Komt bij dat CTW op circa 500 meter van mijn (huidige) werkplek gevestigd is...... en ik dus evt wel wat bordjes zou kunnen ophalen....

Je zou dit evt ook kunnen gebruiken om bij Alternate de prijs wat te drukken ;)

Tele: goed uitzoekwerk, was toevallig vanochtend nog op hun site maar het was me niet opgevallen....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Het kan me niet schelen waar je ze haalt, als ze maar zo goedkoop mogelijkzijn, en er zo snel mogelijk zijn. :)

anders kan ik hem net zo goed zelf boij comptw. bestellen>

anders ga je naar alterfake en dan zeg je dat je ze voor zoveel kan krijgen.. en als ze niet willen verlagen, dan bestel je ze bij comptworld :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sine
  • Laatst online: 14-09 17:34
Die van mij mag je ook vlaggen naar "geld is onderweg"

Repareren doe je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietervl
  • Laatst online: 13-09 16:34
Hmm die korting is wel aantrekkelijk, maar binnenkort is een rekbaar begrip.
Kijk als het nu tot begin juni duurt kan ik nog wel wachten (ivm met mijn verwachtte Procase :P)

Dus als het niet te lang zou duren, mij best, anders betaal ik wel iets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo mensen ik gaat morgen gewoon met CTW bellen en kijken wanneer hun ze binnen krijgen. Want ligt eraan hoe snel het is. Alternate heeft ze direct leverbaar.

En eventueel alternate bellen hoe het met hun prijs zit, misschien als ik CTW laat zien dat ze nog zakken.

morgen hier meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Zie je wel, die Super_Vegeta is echt GOED bezig!
:) :) :) :)

Dat dacht ik al, we gaan voor SNELLE LEVERING maar ook voor GOEDKOOP! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 22:25 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zie je wel, die Super_Vegeta is echt GOED bezig!
:) :) :) :)

Dat dacht ik al, we gaan voor SNELLE LEVERING maar ook voor GOEDKOOP! :) :)
thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 06 mei 2002 22:20 schreef super_vegeta het volgende:
hallo mensen ik gaat morgen gewoon met CTW bellen en kijken wanneer hun ze binnen krijgen. Want ligt eraan hoe snel het is. Alternate heeft ze direct leverbaar.

En eventueel alternate bellen hoe het met hun prijs zit, misschien als ik CTW laat zien dat ze nog zakken.

morgen hier meer over
ok bedankt.. we horen het van je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:17
Op maandag 06 mei 2002 22:20 schreef super_vegeta het volgende:
ALternate heeft ze direct leverbaar?

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ze a.s. vrijdag zeker binnen zouden zijn. En de definitieve prijs op EUR 149,- zou komen.

Nou zeiden ze vorige week ook vrijdag maar nu zegen ze er ZEKER bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op maandag 06 mei 2002 23:31 schreef Crazyhorse het volgende:

[..]

ALternate heeft ze direct leverbaar?

Ik kreeg vandaag een mailtje dat ze a.s. vrijdag zeker binnen zouden zijn. En de definitieve prijs op EUR 149,- zou komen.

Nou zeiden ze vorige week ook vrijdag maar nu zegen ze er ZEKER bij. :)
per stuk Euro 149,- maar wat kosten er dan 50 tegelijk?
vast wel een stuk(je) goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Het is natuurlijk wel zo gezellig om dat bordje bij Super_Vegeta op te halen, zo op een avondje in mei.
Daarom, als er mensen zijn *een stuk of 3 maximaal* die met me mee willen rijden vanuit A'dam, dan kan je dat wel ff aan me melden. Dan kunnen we gezamelijk Super_Vegeta de hand drukken, en een beetje over onze VIA plannen ouwehoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Spyro is benieuwd..... wordt de VIA Eden toch nog een "commodity" in computerend NL, als ie overal te krijgen is, dat zou niet al te best zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 mei 2002 23:59 schreef Bart_Banaan het volgende:
Het is natuurlijk wel zo gezellig om dat bordje bij Super_Vegeta op te halen, zo op een avondje in mei.
Daarom, als er mensen zijn *een stuk of 3 maximaal* die met me mee willen rijden vanuit A'dam, dan kan je dat wel ff aan me melden. Dan kunnen we gezamelijk Super_Vegeta de hand drukken, en een beetje over onze VIA plannen ouwehoeren :)
lijkt me een cool idee :) gaat nu bellen met CTW (duurt nog even dat bellen ze gaan pas op 10uur open :()

net gebeld met CTW, moet ze even mailen, en krijg dan antwoord want de inkoopafdeling was er nog niet dus straks meer hier over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 07 mei 2002 09:37 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

lijkt me een cool idee :) gaat nu bellen met CTW (duurt nog even dat bellen ze gaan pas op 10uur open :()

net gebeld met CTW, moet ze even mailen, en krijg dan antwoord want de inkoopafdeling was er nog niet dus straks meer hier over.
maar ze zijn eventueel bereid om 50 bordjes te leveren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 10:49 schreef Dwaashaas het volgende:

[..]

maar ze zijn eventueel bereid om 50 bordjes te leveren ?
nou ik belde, moest ze dus mailen blijkt die persoon die ik moest mailen op vakantie. heb dus nu een mailtje naar de gewone verkoop gestuurd hoop snel iets te horen.

maare kon worden gepraat bij een afname van 55-65 stuks. Dus wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 11:44 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

nou ik belde, moest ze dus mailen blijkt die persoon die ik moest mailen op vakantie.
Klinkt bekend... Op vakantie
maare kon worden gepraat bij een afname van 55-65 stuks. Dus wacht het af.
Hoeveel hebben we er nu bij elkaar nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Heb je Alternate.nl al met de prijzen van CTW 'om de oren geslagen'?
Een beetje de concurrentie porren 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Denk dat dat praten vanaf 55-65 stuks beetje bluf is.....

vanaf 10 stuks zouden ze al erg blij moeten worden want het is wel makkelijk verkoopwerk voor ze natuurlijk....

Ik hoor het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze zijn natuurlijk wel goedkoop ctw... maar als men evenjtes 50 mbs daar ga halen .. dan zou ik al best wat korting geven. Kweet niet hoeveel ze per ding winst maken...
We w8en af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
heb dus net weer email van ze terug gehad, dat email wat ik eerst had verkeerd was.

De jongen die over de inkoop gaat is er dus niet, die komt op zijn vroegst pas maandag en voor die tijd kwamen de moederbordjes toch niet.

Toen heb ik meteen een mailtje terug gestuurd van dat ik toch graag een prijs zou willen weten omdat ik ook een scherpe prijs van de concurrent heb ;)

Heb alternate gebeld kunnen ze leveren voor 140 euro onder voorbehoud van het aantal mobo's. Dus dat kan nog goedkoper of duurder worden.

To be continued.... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 12:20 schreef super_vegeta het volgende:
De jongen die over de inkoop gaat is er dus niet, die komt op zijn vroegst pas maandag
Laat me raden.... hij is op vakantie.... :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 12:26 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Laat me raden.... hij is op vakantie.... :) :)
zal even het mailtje letterlijk hier neer zetten komt er zo aan ;) ze staan op de site onder de knop berichten

post nummer 450 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Goeie morgen allemaal, ik zie dat hier keihard onderhandeld wordt zo op de vroege morgen.
Dit gaat de goeie kant op, als Alternate al de prijs met 10 Euro laat zakken. Dat is echt niet weinig.
Goed plan om ze tegen elkaar op te zetten! (alternate en ctw)

Ik moet zeggen dat ik dit 1 van de beste inkoopacties vind waar ik tot nu toe aan meegedaan heb. Vegeta doet echt zijn uiterste best om de scherpste prijs en snelste levering van de borjdjes te krijgen. En is zelfs bereid om voor ons op en neer naar Duitsland te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 12:52 schreef Devil het volgende:
Goeie morgen allemaal, ik zie dat hier keihard onderhandeld wordt zo op de vroege morgen.
Dit gaat de goeie kant op, als Alternate al de prijs met 10 Euro laat zakken. Dat is echt niet weinig.
Goed plan om ze tegen elkaar op te zetten! (alternate en ctw)

Ik moet zeggen dat ik dit 1 van de beste inkoopacties vind waar ik tot nu toe aan meegedaan heb. Vegeta doet echt zijn uiterste best om de scherpste prijs en snelste levering van de borjdjes te krijgen. En is zelfs bereid om voor ons op en neer naar Duitsland te rijden.
begint zo onderhand ook een full time job te worden ;) maar het is wel leuk om te doen hoor.

website is ook weer geupdate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 12:55 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

begint zo onderhand ook een full time job te worden ;) maar het is wel leuk om te doen hoor.

Zo wordt je volleerd inkoper, straks solliciteren bij een Multinational, en zet je dit topic in je CV ;) ;)

Website update is niet helemaal correct 'nee' bij betaald moet 'ja' zijn. (wat betekent die groene balk eigelijk :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 07 mei 2002 12:55 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

yup, de inkoopaktie van de voedingen loopt ook af op 15 mei. Gisteren heb ik mijn gegevens gemailt (of moet je 0:30 niet tot gisteren rekenen ;)) en het geld kan overgemaakt worden.

Wel wat pech gehad met die 150watt voedingen en wat geklooi met de prijs enzo. Daarom ging mijn inkoopaktie niet zo vloeiend :'(. Maar nu loopt alles mooi door en is het alleen maar afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 13:08 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Zo wordt je volleerd inkoper, straks solliciteren bij een Multinational, en zet je dit topic in je CV ;) ;)

Website update is niet helemaal correct 'nee' bij betaald moet 'ja' zijn. (wat betekent die groene balk eigelijk :? )
sorry, ga even verbeteren, groene balk staat alleen bij de mensen die betaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 07 mei 2002 13:10 schreef epsilon het volgende:

[..]

yup, de inkoopaktie van de voedingen loopt ook af op 15 mei. Gisteren heb ik mijn gegevens gemailt (of moet je 0:30 niet tot gisteren rekenen ;)) en het geld kan overgemaakt worden.

Wel wat pech gehad met die 150watt voedingen en wat geklooi met de prijs enzo. Daarom ging mijn inkoopaktie niet zo vloeiend :'(. Maar nu loopt alles mooi door en is het alleen maar afwachten :)
O voedingen, shit goed dat je het zegt. Heb namelijk net mijn 300W voeding aan me broertje belooft |:(
Ik ga ook maar even gouw dat toic checken voor een voeding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

De site ziet nu al stuk beter uit :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Mooie plaatjes op de Site!!!! En leuke emailtjes om te lezen..... Klasse dat we toch richting de 140 euro gaan!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 07 mei 2002 13:35 schreef Devil het volgende:

[..]

O voedingen, shit goed dat je het zegt. Heb namelijk net mijn 300W voeding aan me broertje belooft |:(
Ik ga ook maar even gouw dat toic checken voor een voeding.
ik heb je mailtje gehad, en je hebt ook weer antwoord gehad :)

edit:
zeker netjes werk super_vergeta :)
Scheelt toch weer wat centjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
had weer een mailtje gehad van CTW, heb hem maar meteen op de site gezet.

Iemand nog ideeen voor op de website te zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 07 mei 2002 15:44 schreef super_vegeta het volgende:
had weer een mailtje gehad van CTW, heb hem maar meteen op de site gezet.

Iemand nog ideeen voor op de website te zetten??
yup :)

plaatjes van de cases als hij af is van iedereen
Een apparte site met die VIA dingen maken :D. Zelfde als waterkoeling.nl zeg maar, maar dan geweid(hoe schrijf je da?) aan het VIA ITX platform. Als je al een beetje site hebt kan je misschien een domijn via VIA (logisch) aanvragen ofzo en zet je er wat reclame op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op dinsdag 07 mei 2002 15:59 schreef epsilon het volgende:

[..]

Een apparte site met die VIA dingen maken :D. Zelfde als waterkoeling.nl zeg maar, maar dan geweid(hoe schrijf je da?) aan het VIA ITX platform. Als je al een beetje site hebt kan je misschien een domijn via VIA (logisch) aanvragen ofzo en zet je er wat reclame op.
Ik heb deze : http://members.home.nl/via-eden/

er staat alleen nog niks op... En waterkoeling.nl draait ook bij ons :) :) :)

"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op dinsdag 07 mei 2002 16:02 schreef Skef het volgende:

[..]

Ik heb deze : http://members.home.nl/via-eden/

er staat alleen nog niks op... En waterkoeling.nl draait ook bij ons :) :) :)
Mooizo :)

Voor super_vegeta : Mijn geld is onderweg :) is zondag op de post gegaan. Waarschijnlijk woensdag (morgen) op je rekening dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 15:59 schreef epsilon het volgende:

[..]

lijkt me cool, zijn hier toevallig mensen in dit topic die ook een beetje website's kunnen bouwen. Ben zelf aan het experimenteren met ASP, en flash ken ik al een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skef

Skef

Ik scheer.me

Op dinsdag 07 mei 2002 16:06 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

lijkt me cool, zijn hier toevallig mensen in dit topic die ook een beetje website's kunnen bouwen. Ben zelf aan het experimenteren met ASP, en flash ken ik al een beetje.
kijk maar: http://www.degraafschap.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 16:08 schreef Skef het volgende:

[..]

kijk maar: http://www.degraafschap.nl
ziet er heel goed uit die van de graafschap. echt heel mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Maare, kan Spyro anders niet ff langsgaan bij Comptechworld?

Dan gaat het allemaal misschien wat sneller.

Ik krijg trouwens het idee dat een tijdje na deze inkoopactie het VIA Bordje gewoon in elke winkel te koop gaat zijn, maar ja, pionier zijn is ook leuk 8-)

Enne... bart Banaan, ik ben wel vrijwilliger om mee te gaan met een evt. auto rit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online
Ik heb er geloof ik al eens 1tje voorbij zien komen, maar hier zijn 3 foto's van een 1U VIA Eden server. bron: Digit-Life

Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/newsimages/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/newsimages/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.digit-life.com/newsimages/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Passief gekoeld en maar een casefan? dat is goed om te weten, dan hoef ik niet al te veel fans ofzo in mijn box te doen.

Overigens heb ik vandaag mijn VFD opgehaald (gekocht via GoT) en die komt denk ik in de voorkant van mijn comp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
je heb ook het idee dat ze straks in de winkels te koop zijn, maar ja ook wel logisch als alle computer winkels worden plat gebeld door tweakers dat ze zo'n ding willen. Dan krijg je dit, en straks wil niemand meer zo'n bordjes (naast de actie) zitten ze nog met een stapel bordjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 16:27 schreef SEFje het volgende:
Passief gekoeld en maar een casefan? dat is goed om te weten, dan hoef ik niet al te veel fans ofzo in mijn box te doen.

...
passief gekoeld idd, maar waarschijnlijk is dit de 533mhz uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 16:21 schreef SEFje het volgende:

Enne... bart Banaan, ik ben wel vrijwilliger om mee te gaan met een evt. auto rit :D
Je weet me te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op dinsdag 07 mei 2002 16:06 schreef super_vegeta het volgende:

[..]

* Devil kan wel lekker webscripten.
Maar dan alleen de technische kant, de layout ziet er nooit uit als ik iets maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De actie loopt als een trein. Bij deze alle waardering voor super_vegeta. Echt te gek wat je doet. :)

Ook een website waar al onze creaties op komen te staan vind ik te gaaf. We hebben allemaal wilde plannen denk ik... 8-)

Nog effe iets anders: (tenzij ik het gemist heb ergens)
Maaruhm hoe zit het met de garantie of met de aankoopbon?
Vraag je of ze 50+ facturen uit willen printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 19:34 schreef vernieuwdedreft het volgende:
De actie loopt als een trein. Bij deze alle waardering voor super_vegeta. Echt te gek wat je doet. :)

Ook een website waar al onze creaties op komen te staan vind ik te gaaf. We hebben allemaal wilde plannen denk ik... 8-)

Je hebt gewoon volle 100% leveranciers en fabrieks garantie als je een kopie hebt van de inkoopbon van alle bordjes. Heb ik ook van dat 5,25" VIA C3 bordje dat ik via een Tweakers inkoop actie heb gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 07 mei 2002 19:34 schreef vernieuwdedreft het volgende:

maken we gewoon een kopieetje voor iedereen. Is wel makkelijk te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier nog ff een leuk filmpje gevonden, d8 niet datie al langs was gekomen.

http://swdemo.planetinternet.be/hardware/viaburn.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 07 mei 2002 22:46 schreef Dwaashaas het volgende:

w00t, cool filmpje! :D

maare... tis wel een beetje erg moeilijk te geloven... anders zou er toch geen heatsink op zitten :? (op de versie die wij krijgen zit zelfs een fan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tele
  • Niet online

Ze hebben wel humor bij VIA! Low-budget, net zoals die andere filmpjes, maar wel goeie bijpassende tunes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

En iedereen had natuurlijk ook de casebadge al gezien?
Afbeeldingslocatie: http://www.via.com.tw/en/images/eden/Eden_Logo_L.jpg

* Gutteguttegut volgt dit topic op de voet ook al koopt hij er nog geen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Op dinsdag 07 mei 2002 23:23 schreef Gutteguttegut het volgende:
En iedereen had natuurlijk ook de casebadge al gezien?
[afbeelding]

* Gutteguttegut volgt dit topic op de voet ook al koopt hij er nog geen.
Had je mijn casebadge op m'n plexiglas Via C3-800 gezien? Komt uit de zelfde serie... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op dinsdag 07 mei 2002 23:33 schreef Bart_Banaan het volgende:

[..]

Had je mijn casebadge op m'n plexiglas Via C3-800 gezien? Komt uit de zelfde serie... :)
Nee had je topic nog niet gezien en dan is de casebadge ook erug klein te zien...was me nooit opgevallen :)

* Gutteguttegut denkt dat het handig zou zijn als je van die topic url een linkje maak...staat ff netter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op dinsdag 07 mei 2002 23:35 schreef Gutteguttegut het volgende:

[..]

* Gutteguttegut denkt dat het handig zou zijn als je van die topic url een linkje maak...staat ff netter.
offtopic, daar zat * SEFje ook al een beetje aan te denken ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

haha, zeker strak filmpie :D

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Hoe doe ik dat :? :? :?
Had ook al problemen om m'n icon in beeld te krijgen !!

Zeg nou niet : FAQ, want daar kon ik 't niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart_Banaan

Bart_Banaan

Zo beter? *D Moest ff beter lezen, en de tijd er voor nemen.

;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Op woensdag 08 mei 2002 00:03 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zo beter? *D Moest ff beter lezen, en de tijd er voor nemen.

;) ;)
GOED MAN!! *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExcaliburDexter
  • Laatst online: 07-06 21:40
Het geld is overgemaakt en zal morgen op je rekening staan, en dus ook op je volgende afschrift :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

voor bart_banaan, je geld is binnen :)

enne, die link onderin je sig klopt nie (zit een spatie tussen). ff fixen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Eppy, mijn geld is onderweg, denk dat je het wel nel hebt,als je ook homenet hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 08 mei 2002 15:37 schreef Dwaashaas het volgende:
Hey Eppy, mijn geld is onderweg, denk dat je het wel nel hebt,als je ook homenet hebt :)
uhm..
helaas :(
maar er zijn toch meer mensen die het gewoon overmaken, dus de vertraging blijf je houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

*Woei* nog 1 weekje en het is zover. :9~

* Devil kan niet wachten om een divxje te kijken mbv zijn stoere X-Cube ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb 't geld toch ook alweer een tijdje geleden overgemaakt, maar er nog nix van gezien :?
/me hoopt dat het allemaal goed gegaan is....
ik kan het nou niet hebben dat ik er toch geen krijg.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
ik wil geen spelbreker zijn, maar je kunt het mobo ook gewoon bij http://www.comptechworld.nl bestellen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon

Epsilon

Op woensdag 08 mei 2002 17:35 schreef bogaards het volgende:
ik wil geen spelbreker zijn, maar je kunt het mobo ook gewoon bij http://www.comptechworld.nl bestellen :+
nee hoor ben je niet :)
Binnenkort in ons assortiment, nu al te bestellen:

A-Open 5120A DVD+RW 2.4DVD-Write 8x DVD-Read CD-RW 12x10x32 704,00
Pioneer DVR-104 DVD-R/RW OEM 535,86
ABIT AT7 MAX KT333 Raid 133 6CH SPDIF USB2.0 LAN 247,00
ECS K7S6A SIS745 333 3x DDR 5x PCI ATA 100 Sound + LAN 104,00
VIA EPIA 500MHZ MINI ITX VIA C3 500mhz Audio + lan + TV-OUT 131,95
VIA EPIA 800MHZ MINI ITX VIA C3 500mhz Audio + lan + TV-OUT 140,00
MSI GEFORCE 4 Ti4200 128MB DDR TV Retail 289,00

dus nog niet NU, maar binnekort pas :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 17:35 schreef bogaards het volgende:
epsilon heeft gelijk, ze hebben hem nog niet, en voor maandag hebben ze hem zeker niet, en dan is onze aktie al bijna afgelopen. :D yes :D mobo's

heb trouwens nog niks van CTW gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEFje
Op woensdag 08 mei 2002 17:37 schreef epsilon het volgende:

[..]

nee hoor ben je niet :)
Binnenkort in ons assortiment, nu al te bestellen:

A-Open 5120A DVD+RW 2.4DVD-Write 8x DVD-Read CD-RW 12x10x32 704,00
Pioneer DVR-104 DVD-R/RW OEM 535,86
ABIT AT7 MAX KT333 Raid 133 6CH SPDIF USB2.0 LAN 247,00
ECS K7S6A SIS745 333 3x DDR 5x PCI ATA 100 Sound + LAN 104,00
VIA EPIA 500MHZ MINI ITX VIA C3 500mhz Audio + lan + TV-OUT 131,95
VIA EPIA 800MHZ MINI ITX VIA C3 500mhz Audio + lan + TV-OUT 140,00
MSI GEFORCE 4 Ti4200 128MB DDR TV Retail 289,00

dus nog niet NU, maar binnekort pas :
Damn die GF4 4200 is nog best duur :'(

enneuh super_vegeta, ik ga het geld vanavond telefonisch overmaken!

en ik kom hem samen met Bart Banaan ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er btw nog mensen uit naaldwijk e.o. (denhaag, rotterdam, delft ofzow) die 'm gaan halen ? ;)

is het niet misschien handig (en ook gezellig) om 1 dag (avond) af te spreken dat iedereen z'n bordje komt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

Op woensdag 08 mei 2002 18:51 schreef _AscII_ het volgende:
zijn er btw nog mensen uit naaldwijk e.o. (denhaag, rotterdam, delft ofzow) die 'm gaan halen ? ;)

is het niet misschien handig (en ook gezellig) om 1 dag (avond) af te spreken dat iedereen z'n bordje komt halen?
Hahaha zit vegeta strax met 50 tweakers in zijn kamer. :+

Pagina: 1 ... 5 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.