*LOL*Op zondag 28 april 2002 00:46 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
eindelijk de goeie maat *60x60*![]()
![]()
wat was het daarvoor dan?
o wacht ff, dit wordt wel erg offtopic...
*LOL*Op zondag 28 april 2002 00:46 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
eindelijk de goeie maat *60x60*![]()
![]()
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
The birds turned into The Flying Dutchmen!
vertel...Op zondag 28 april 2002 01:28 schreef Gutteguttegut het volgende:
Heb er nu wel een beetje spijt van dat ik hm niet gekocht heb....
Maarja ik heb weer andere leuke dingen (koopjes) mee genomen.
Dat ding zocht ik gisteren op de beurs, maar niet gevonden!!Op zondag 28 april 2002 01:37 schreef Gutteguttegut het volgende:
OK..
1 adapter voor die laptop hd's om ze op een normale IDE connector aan te sluiten. (€6,50).
Verwijderd
Verwijderd
Wat zijn hier nou de afmetingen van?Op zondag 28 april 2002 11:55 schreef mr10 het volgende:
[afbeelding]
VIA Eden C3 533MHz platform, 128MB RAM, 2õHDD 10GB Maxtor, 3COM LAN
praktisch eden voorbeeldje.
Reality beats fiction by far!
Groot? nee hoor, hij's presies groot genoeg! (Even lang/hoog als mobootje. Als je 'm nou zou draaien kan je slim hd en slim cdrom persies boven op mobo (of eronder) plaatsen, en je hebt een erg compact geheel!Op zondag 28 april 2002 14:00 schreef E-MANs het volgende:
over die voeding, die is nog al groot, als je echt een kleine voeding wilt hebben moet je hem zelf maken.
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Ik heb die adapter 3x zien liggen...Op zondag 28 april 2002 11:08 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Dat ding zocht ik gisteren op de beurs, maar niet gevonden!!
Heb jij een naam/mail adres van those guys die het verkochten?
Ik wil ook laptop hdd's gaan gebruiken op/bij het nwe Via Eden bordje. Nog kleiner!!
Thanx, ga ik ff langs *he he..... SEFje *Op zondag 28 april 2002 23:48 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Ik heb die adapter 3x zien liggen...
2x bij die duitsers met al die kabels in bakken maar daar waren ze €7,50, en 1x bij Sunrise productions, dat was die stand die als je binnen kwam meteen links stond naast die stand met al die boeken. Ze verkopen altijd van die Wacom producten en zijn altijd aanwezig op de PC dump en dergelijke beurzen.
Ze zitten in Amsterdam op de Donker Curtiusstraat 7-404 (op de hoek van de Hallstraat en de Donker Curtiusstraat), tel: 020 6862166
* Gutteguttegut werkt echt niet bij Sunrise Productions!!
mja is vlak bij me huis...Op zondag 28 april 2002 23:52 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Thanx, ga ik ff langs *he he..... SEFje *
Nee is 1x in de twee maanden op een zaterdag van 10 to 16 uur.Op maandag 29 april 2002 00:01 schreef B0MBACI het volgende:
Is de pc dumpdag ook op 30 april open , ik ga dan naar adam. En ligt het ver van de centrum ik ga met de trein dus..
edit: te laatOp maandag 29 april 2002 00:01 schreef B0MBACI het volgende:
Is de pc dumpdag ook op 30 april open , ik ga dan naar adam. En ligt het ver van de centrum ik ga met de trein dus..
Doen we, heb je al een mailtje gestuurd! Ik ga Woe dat convertertje halen, we'll contactOp zondag 28 april 2002 23:53 schreef SEFje het volgende:
[..]
mja is vlak bij me huis...
kom gerust langs voor een kop koffie
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
Er wordt bestelt bij alternate in Duitsland, ik ga hier persoonlijk de moederbordjes ophalen zodat ze 1 á 2 weken later bij je op de deurmat kunnen liggen.Op woensdag 17 april 2002 18:37 schreef ChecKege het volgende:
Ik ben op zich heel geinteresseerd, maar ik heb het idee dat het nog vrij lang kan gaan duren voordat die dingen ook echt in nederland zijn. Is er uberhaupt al wat bekend over de levertijd?
Verwijderd
iddOp dinsdag 30 april 2002 23:42 schreef Got het volgende:
Ik meende dat er iemand had gezegd dat ze vrijdag al in nederland waren..
En super_vegeta zou ze toch gaan halen??
heerlijk die chaos
Verwijderd
geweldigOp woensdag 01 mei 2002 00:13 schreef Got het volgende:
Ik zal ook even orde proberen te scheppen:
Super_vegeta en Schroefje gaan de bordjes in duitsland op halen, wanneer, hoeveel en hoeveel ons dat gaat kosten is nog geheel niet duidelijk..
Crazyhorse beweert dat Alternate Nederland aanstaande vrijdag de bordjes binnen heeft. hoeveel dat er dan zullen zijn is niet duidelijk maar de prijs zal waarschijnlijk €155 zijn..
Nou.., laten we vooral optimistisch blijven
Ik beweer niks!Op woensdag 01 mei 2002 00:13 schreef Got het volgende:
Crazyhorse beweert dat Alternate Nederland aanstaande vrijdag de bordjes binnen heeft. hoeveel dat er dan zullen zijn is niet duidelijk maar de prijs zal waarschijnlijk €155 zijn..
Nou.., laten we vooral optimistisch blijven
een dedicated server draaien moet geen probleem zijn..... Vooral grafsich en rekenkundig dis de proc geen snelheidsmonster, maar dat heb je niet echt nodig voor ded. server....Op woensdag 01 mei 2002 10:11 schreef hr15 het volgende:
Kan je met dit bordje een Jedi Knight II, Unreal Tournament
Dedicated server onder linux lekker draaien,
of is de proc. hier niet geschikt voor ?
Ik zit er over te denken om mijn bestelling van de voeding bij Epsilon te annuleren voor die voeding uit Simpelveld (sorry Epsilon), maar heb nog een klein vraagje: is die 90W output genoeg voor dat bordje en een HD en een cd-rom en eventueel een koelertje? Thnx alvast!Op donderdag 25 april 2002 22:13 schreef NoTo het volgende:
[..]
heb je geen voeding nodig...of maak je die extern?
ik heb trouwens al een 90W voeding ingekocht.... die is kleinheb ik bij Equa in Simpelveld gekocht. misschien een idee voor mensen die uit Z Limburg komen
Nomen nescio
Verwijderd
Zal ik maar een inkoopactie starten dan?Op woensdag 01 mei 2002 12:35 schreef Dwaashaas het volgende:
Ja ik wil dus denk ik ook die voeding van equa.nl, als hij ten minste net zo is al die van sef.
Nomen nescio
En terecht, jij bent een van de ouderen hier hoorOp woensdag 01 mei 2002 10:56 schreef Crazyhorse het volgende:
ps. Ze zeiden mijnheer tegen me!
Verwijderd
NEE!!!!Op woensdag 01 mei 2002 13:00 schreef Brabo-Joossie het volgende:
[..]
Zal ik maar een inkoopactie starten dan?![]()
* Devil gaat ook orde scheppen:Op woensdag 01 mei 2002 00:13 probeerde GoT orde te scheppen:
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
RESPECT!Op woensdag 01 mei 2002 13:04 schreef epsilon het volgende:
[..]
En terecht, jij bent een van de ouderen hier hoor
Het gaat mij vooral ff om dat reserveren bij Alternate.....Op woensdag 01 mei 2002 13:12 schreef Devil het volgende:
[..]
* Devil gaat ook orde scheppen:
Voor zover ik weet (heb vlak voordat hij wegging nog contact gehad met super vegeta) is er het volgende aan de hand:
Iedereen kan nog tot 15 mei bestellen en betalen. Is je betaling dan nog niet binnen, dan heb je pech.
Vervolgens gaat iemand naar Duitsland rijden en de bordjes halen.
Ondertussen heeft Vegeta al contact met Alternate, zodat zij weten dat we komen en ze voldoende op vooraad kunnen hebben. Hij verwachtte dat zodra de actie gesloten is iedereen binnen een week zijn bordje heeft.
Jonges, rieleks, dat was toch maar een geintje... Zie die twee mooieOp woensdag 01 mei 2002 13:05 schreef epsilon het volgende:
[..]
NEE!!!!
dan haal ik namelijk nooit die 20, net nu we er nog 1 nodig hebben ofzo.
plz doe het nie
Nomen nescio
Hou er wel rekening mee dat internetten op een tv echt bagger is, omdat tv's een veel lagere resolutie hebben als monitoren is alles echt heel moeilijk te lezen als je geen letters op 'ondertiteling grote' gebruikt.Op woensdag 01 mei 2002 20:03 schreef atmoz het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Met een gewone ATX voeding, wat geheugen en een HD kan ik dus al internetten he?? (met muis en toetsenbord).
En springt de TV out wel direct aan als je hem aanzet? ik wil er GEEN monitor gaan naastzetten...
Daar heb je gelijk in!!Op woensdag 01 mei 2002 20:18 schreef Devil het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat internetten op een tv echt bagger is, omdat tv's een veel lagere resolutie hebben als monitoren is alles echt heel moeilijk te lezen als je geen letters op 'ondertiteling grote' gebruikt.
kastje eromheen???? Of gaat ie in een schoenendoos??Op woensdag 01 mei 2002 20:03 schreef atmoz het volgende:
Kan ik nog meedoen?
Met een gewone ATX voeding, wat geheugen en een HD kan ik dus al internetten he?? (met muis en toetsenbord).
En springt de TV out wel direct aan als je hem aanzet? ik wil er GEEN monitor gaan naastzetten...
niet helemaal waarOp woensdag 01 mei 2002 17:15 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Zoals in het andere topic te lezen is, wordt de actie toch afgeblazen mbt de eerste voeding.. is te duur omdat er BTW overheenkomt. Daarvoor in de plaats komt die aqua voeding..
Verder lezen:
[topic=475862]
Oepss. sorry dat had ik gelezen idd...Op woensdag 01 mei 2002 21:05 schreef epsilon het volgende:
[..]
niet helemaal waar
ligt aan het animo, de prijs ligt wat hoger nu, dat is het verschil. 40 euro +verzending nu
Verwijderd
Zeker vet relaxed divx kijken. Divxjes zien er op mijn pc gewoon mooi uit, maar op een tv zien ze er echt super uit !Op woensdag 01 mei 2002 20:26 schreef atmoz het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in!!
Maar de rest van mijn vragen is dus positief? (die kloppen allemaal he)..
Gewoon VET relax voor DivX te kijken he
wel een goed idee, maar ik denk dat je dan beter de importeur in NL/DUITSL kan proberen.... verder moeten we dit ff overlaten aan Skef/Super_vegeta denk ik om verwarring te voorkomenOp woensdag 01 mei 2002 21:14 schreef vernieuwdedreft het volgende:
Is er al iemand op het idee gekomen om rechtstreeks aan Via te vragen waar ze 50 van die bordjes kunnen bestellen??
Met een KvK nummertje is toch allemaal best te regelen?
Ik heb absoluut geen tijd / zin om daarachteraan te gaan, maar wil voor de goede zaak wel mijn KvK inschrijving ter beschikking stellen. (ik zal ook wel niet de enige zijn)
Ik heb zelf ook een KvK... Maar dat haalt niet veel uit bij de importeur... Je moet bij die gasten echt aantonen dat je computerwinkel blablabla bent... En dat ben ikke nie...Op donderdag 02 mei 2002 08:32 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
wel een goed idee, maar ik denk dat je dan beter de importeur in NL/DUITSL kan proberen.... verder moeten we dit ff overlaten aan Skef/Super_vegeta denk ik om verwarring te voorkomen...... Nogmaals wel een goed idee...
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Als je dit erin zet, en je laat in je bios de kloksnelheid gewoon op 133 staan, is er een kans dat hij het doet...Op donderdag 02 mei 2002 14:14 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
vraagje2:
Er kan geheugen van 100 en 133 in. Heb toevallig nog een reepje 256MB PC100 liggen en geen zin bij te kopen. Kan dit (ja denk ik) maar heeft dit ook negatieve gevolgen? (lagere bussnelheid etc etc)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pac-Man affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."
Verwijderd
Dat heb ik wel: een compu-zaakje. Ik verhandel eigenlijk nooit hardware; maar ja.Op donderdag 02 mei 2002 10:13 schreef Skef het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een KvK... Maar dat haalt niet veel uit bij de importeur... Je moet bij die gasten echt aantonen dat je computerwinkel blablabla bent... En dat ben ikke nie...
waar w8 je nog opOp donderdag 02 mei 2002 17:02 schreef vernieuwdedreft het volgende:
[..]
Dat heb ik wel: een compu-zaakje. Ik verhandel eigenlijk nooit hardware; maar ja.
Dus op mijn nummer moet het wel lukken.
Verwijderd
mailto:skef@home.nlOp donderdag 02 mei 2002 20:10 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
ff op de site kijken:
http://www.geocities.com/inkoopactievia/
tussen 26 apr en 4 mei naar Skef..... mailto:bob@vanderpanne.com; is dus ook super-vegeta....
Verwijderd
Op woensdag 24 april 2002 20:11 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
Iedereen die al staat genoteerd zal een email ontvangen met daarin de sluitdatum van de inkoopactie enzo.
Hé, ik sta wel in dat mooie lijstje op je internetsite, maar ik heb geen mail ontvangen. Stond daar nog wat vernieuwends in?Op woensdag 24 april 2002 20:49 schreef super_vegeta weer het volgende:
[..]
Alle mensen die al mee deden hebben als het goed is een mail gehad met alle informatie rond de inkoopactie.
hallo Devil,Op zaterdag 04 mei 2002 15:26 schreef Rampheerde het volgende:
[..]
[..]
Hé, ik sta wel in dat mooie lijstje op je internetsite, maar ik heb geen mail ontvangen. Stond daar nog wat vernieuwends in?
Verwijderd
DankuwelOp zaterdag 04 mei 2002 15:34 schreef Devil het volgende:
[..]
hallo Devil,
[..]
greetz,
Had je gister maar geen Athlon XP 1800+ (toch??) moeten kopenOp zaterdag 04 mei 2002 16:25 schreef LeonM het volgende:
Ik zie er toch vanaf, ik heb t geld gewoon niet op t moment, als ik er behoefte aan heb bestel ik m zelf nog wel een keer
Wat kost een mooie kubus? (30x30 ofzo)Op zaterdag 04 mei 2002 17:31 schreef Bart_Banaan het volgende:
Zijn er al mensen met hun eigenbouw case bezig??
Ik heb gisteren plexiglazen cilinders gevonden, van 20 en 25 cm doorsnee, dus dat wordt de nwe behuizing
Wat zijn jullie plannen?? Want 17x17cm, dat biedt veel mogelijkheden.
btw: ik kan halve bollen, cilinders, en kubussen van plexiglas kopen, heb daarvoor een ander adres gevonden, want ABC heeft helaas geen speciale vormen plexiglas.
Dus als je interesse hebt in deze 'speciale' plexi vormen, laat 't ff weten.
Ongeveer 20 euro voor 25x25x25cm, kan ik maandag exact doorgeven. Nu geen prijslijst bdh.Op zaterdag 04 mei 2002 17:57 schreef atmoz het volgende:
[..]
Wat kost een mooie kubus? (30x30 ofzo)
O, dat is wel heel interessant, want ik wil een plexi kubus van ongeveer 20x20x02 maken.Op zaterdag 04 mei 2002 18:34 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Ongeveer 20 euro voor 25x25x25cm, kan ik maandag exact doorgeven. Nu geen prijslijst bdh.
Het is 3mm dik onzichtbaar gelast plexiglas. Je ziet dus geen matte randen zoals bij mijn comp.Op zaterdag 04 mei 2002 19:21 schreef Devil het volgende:
[..]
O, dat is wel heel interessant, want ik wil een plexi kubus van ongeveer 20x20x02 maken.
Welke dikte plexi is dit en zijn ze al kant en klaar, of alleen de panelen?
Alleen panelen zou het beste zijn denkik, want dan is het wat makkelijk om alle gaten voor stekkertjes en cd-rom ed erin te zagen.
Of, misschien dat iemand een beter idee heeft?
Denk je dat het te doen is om in die 20x20x20 met deksel een systeem in te bouwen?Op zaterdag 04 mei 2002 22:07 schreef Bart_Banaan het volgende:
[..]
Het is 3mm dik onzichtbaar gelast plexiglas. Je ziet dus geen matte randen zoals bij mijn comp.
Er is er ook een van 20x20x20 met een deksel.
Met panelen (ook zoals mijne) is het binnen werk wel beter bereikbaar.
Zoals heb vandaag moest 'ie weer open om de kabel-bende in de plexiglas MOD 'netjes' te maken, een heeeeeel mooie voedingskabel en stekker gemaakt, extra 40x40 fannetje erin en een Hdd-VU meter met 20 LEDs ingebouwd![]()
![]()
![]()
Nu temps van 20graden fully stressed! C3-800 proc rules!
En wie scan het ff?Op zondag 05 mei 2002 02:36 schreef Gutteguttegut het volgende:
Heeft iemand die review al gelezen in de PCpro van juni 2002?
Daar staat op bladzijde 132 een bespreking van het moederbordje.
Ze zijn er nogal positief over
Dan mag je het niet hier zetten, copyright enzo.Op zondag 05 mei 2002 03:36 schreef RedHead het volgende:
[..]
En wie scan het ff?
Hmm, ik denk dat 2,5 jaar een beetje aan de lange kant is, maar we kunnen informeren of de mensen nog zo lang geduld kunnen hebbenOp zondag 05 mei 2002 12:14 schreef OliverBB het volgende:
als jullie de inkoop actie nog ff 2,5 jaar open kunnen houden, doe ik ook mee
dan is het weer tijd voor mijn volgende pc-prive project.
en dan wordt het vast wel een dergelijk mobo als dat jullie hier nu willen kopen (maar dan wat moderner anders is ie weer verouderd)
maar een mooie actie!
Dat valt wel mee, er zijn op internet schema's te vinden om een mooie stabiele voeding te maken, die op 12 Volt werkt.Op zondag 05 mei 2002 12:32 schreef rene43 het volgende:
hoe wil je die via aansluiten in de auto, denk dat dat wat moeilijker is.
Ik weet niet of het mag maar de review staat al online bij PcPro zelf, nog niet officieel maar met een beetje zoek werk heb ik hm toch gevonden....Op zondag 05 mei 2002 12:10 schreef Devil het volgende:
[..]
Dan mag je het niet hier zetten, copyright enzo.
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq