200ste reply
*mailt* 
Erg leuk dingetje, ik weet nog niet echt wat ik er mee ga ga doen, maar dit soort spul is altijd leuk om te hebben... (en ik heb al een redelijk kleine voeding liggen, LiteOn 100W 7*10*15 cm)
Erg leuk dingetje, ik weet nog niet echt wat ik er mee ga ga doen, maar dit soort spul is altijd leuk om te hebben... (en ik heb al een redelijk kleine voeding liggen, LiteOn 100W 7*10*15 cm)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Waar heb je die voeding gekocht? Die is namelijk klein genoeg.
Verwijderd
Weten we nu eigenlijk al zeker dat een laptop cd-rom hetzelfde is als een slimline cd-rom? Anders kopen we allemaal een verkeerde dvdspeler. Ik neem trouwens aan dat die 3 dvdspelers die eerder genoemd werden laptopcd-roms zijn...
Niet 100% zeker, maar een laptop cd/dvd is volgens mij NIET hetzelfde als een slimline... Heb nu een Sony schoottop en hiervoor een compaq... die hadden een andere cd/dvd erin, zonder std ide connector.
Maar als je een slim-line kunt krijgen: deze zijn standaard voor een aantal kasten (waaronder procase 2677)
Maar als je een slim-line kunt krijgen: deze zijn standaard voor een aantal kasten (waaronder procase 2677)
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Verwijderd
He Super_Vegeta wat wordt de prijs als er meer dan 50 bordjes totaal besteld worden??? scheelt dit veel in de prijs??
Verwijderd
Betekend dat dat als we die mooie procase gaan bestellen dat we dan de mogelijkheid hebben tot een simline dvdspeler erbij?Op woensdag 24 april 2002 16:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Niet 100% zeker, maar een laptop cd/dvd is volgens mij NIET hetzelfde als een slimline... Heb nu een Sony schoottop en hiervoor een compaq... die hadden een andere cd/dvd erin, zonder std ide connector.
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, misschien doe ik dan wel meeOp woensdag 24 april 2002 17:11 schreef ferdivdw het volgende:
He Super_Vegeta wat wordt de prijs als er meer dan 50 bordjes totaal besteld worden??? scheelt dit veel in de prijs??
nou niet echt, heb contact met leverancier gehad niet echt goed nieuws maar vanavond heir meer overOp woensdag 24 april 2002 17:12 schreef sjares het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mij ook wel eens af, misschien doe ik dan wel mee
Verwijderd
Ik wil er liever geen !!! de specs zijn mij te belabert als je 'm gebruikt voor divx bak dan kan het nog wel maar ik heb 'm liever niet geheugen is geen probleem maar ik moet er nog wel een harddisk bij kopen en een floppy drive dan ook nog maar een cd rom en een goede kast en een keybord en een muis en een beeldscherm en boxen.
Das toch maar weer even z'n 800 euro!!!
maar ik moet zeggen het is een goed bordje voor die prijs!!
Maar ik heb geen interesse ik wou alleen even m'n menig uiten!!!
Leer effe tellen dumboOp woensdag 24 april 2002 17:27 schreef thomas123 het volgende:
Ik wil er liever geen !!! de specs zijn mij te belabert als je 'm gebruikt voor divx bak dan kan het nog wel maar ik heb 'm liever niet geheugen is geen probleem maar ik moet er nog wel een harddisk bij kopen en een floppy drive dan ook nog maar een cd rom en een goede kast en een keybord en een muis en een beeldscherm en boxen.
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Uh-oh.. levertijd? Nouja, we horen het welOp woensdag 24 april 2002 17:16 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
nou niet echt, heb contact met leverancier gehad niet echt goed nieuws maar vanavond heir meer over
Hopelijk niet, heb namelijk net mijn p166 @ 200 verkocht die door de VIA vervangen gaat wordenOp woensdag 24 april 2002 17:51 schreef Tele het volgende:
[..]
Uh-oh.. levertijd? Nouja, we horen het wel
Verwijderd
Hey, heb je misschien wat specs van die speler?
Hoe is hij regiovrij te maken?
Weet iemand of je hem gewoon kunt gebruiken voor dit bordje???
Als hij werkt op dit bordje wil ik die 3 spelers wel bestellen met mijn cc.
Kan misschien mailen of ze er nog meer zijn als er nog meer mensen 1tje willen hebben.
ik zal ff een mailtje sturen of ze wat meer info hebben over die panasonic.
Verwijderd
yup zijn laptop spelersOp woensdag 24 april 2002 16:06 schreef Rampheerde het volgende:
Ik neem trouwens aan dat die 3 dvdspelers die eerder genoemd werden laptopcd-roms zijn...
die Eagletec zijn prijs snelheid een stuk beter.Op dinsdag 23 april 2002 23:17 schreef Pax het volgende:
Bij www.comptechworld.nl verkopen ze een voordelig board:
Eagletec 787CLMR VIA C3 1Giga Pro (667Mhz) CPU 133FSB, VIA 8601 MATX 2x dimm 3x pci VGA, Modem, Sound, LAN (Realtek) U-dma 100
voor 132 Euro. Ben er heel tevreden meenadat ik het jankende cpu fannetje had vervangen door een passief koelblok. Divx afspelen gaat, maar DVD afspelen is kantje boord (met PowerDVD althans). Er zit geen tv-out op, dat is nou weer net even jammer
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
Wat ik reeds heb kunnen uitvissen is een laptop cd/dvd steeds met mini-ide. Dat dus enkel past op een laptop bordje.Op woensdag 24 april 2002 16:58 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Als ik even vlug naar de specs kijk van de toshiba is deze interface EIDE. Wat dus de standaard 40 pins ide kabel is.
Als er daarintegen iemand een deal zou vinden om bij Liteon iets aan te kopen...
1) De slimline dvd [ http://www.liteonit.com/english--p-sl081.htm ] voor foto, zie de chinese versie: [ http://www.liteonit.com/chinese--p-sl081.htm ] Had ergens in een andere thread gelezen dat deze een € 64 was ?
2) Voor de de voeding dat hierboven staat... ook liteon ? inderdaad wel een zeeeer kleine voeding.
DUS... iemand een connectie om aan liteon gerief te geraken ?
edit:
En die liteon dvd is ATAPI interface, dus zéker compatibel. Maar nu twijfel ik wel wat over die Eide
En die liteon dvd is ATAPI interface, dus zéker compatibel. Maar nu twijfel ik wel wat over die Eide

Ga nog steeds voor de VIA Eden.... Zeg super_vegeta, ben benieuwd na het onheilspellende bericht van net..... Heb al bijna een case af... 
Maargoed, als de leverancier niet meewerkt, zijn er nog wel wat andere bronnen (waaronder Alternate Duitsland...)
Maargoed, als de leverancier niet meewerkt, zijn er nog wel wat andere bronnen (waaronder Alternate Duitsland...)
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
Dit wordt de mijne
http://www.eagletec.nl/mb810lmr.htm
bordje kost 101 euro inc verzendkosten.
+ 2e hands duron is dit nog onder de 157 euro.
http://www.eagletec.nl/images/mbA10xl.jpg
dus als jij mij wilt uitschrijven
http://www.eagletec.nl/images/mbA10xl.jpg
Wat zijn de dimensies van dit bordje dan? Is toch gewoon micro ATX? Ik vind dat niet zo interessant en het heeft volgens mij ook geen plaats in dit topic.
Je zou op zijn minst dat plaatje wat kleiner kunnen maken, maar we kunnen natuurlijk ook hartstikke goed zonder leven he.
Je zou op zijn minst dat plaatje wat kleiner kunnen maken, maar we kunnen natuurlijk ook hartstikke goed zonder leven he.
Ik heb meer interesse in deze dan in laptop CD-Roms, die je met ingewikkelde constructies moet installeren.Op woensdag 24 april 2002 19:41 schreef Cyberwulf het volgende:
[..]
Wat ik reeds heb kunnen uitvissen is een laptop cd/dvd steeds met mini-ide. Dat dus enkel past op een laptop bordje.
Als ik even vlug naar de specs kijk van de toshiba is deze interface EIDE. Wat dus de standaard 40 pins ide kabel is.
Als er daarintegen iemand een deal zou vinden om bij Liteon iets aan te kopen...
1) De slimline dvd [ http://www.liteonit.com/english--p-sl081.htm ] voor foto, zie de chinese versie: [ http://www.liteonit.com/chinese--p-sl081.htm ] Had ergens in een andere thread gelezen dat deze een € 64 was ?
2) Voor de de voeding dat hierboven staat... ook liteon ? inderdaad wel een zeeeer kleine voeding.
DUS... iemand een connectie om aan liteon gerief te geraken ?
edit:
Er zat toch gewoon een distrubuteur in Eindhoven, misschien moeten we daar toch echt eens contact mee opnemen, vooral als er al iemand was die wel bereidt was een inkoopactie voor dit soort apparaatskes op te zetten...
Verwijderd
LOL, jij je zin. Maar ik kan gerust ook wel een ander bordje kopen dan deze hé. Als je een volwaardige pc wilt om mee te gamen of office op te werken kan je gelijk welke pc kopen héOp woensdag 24 april 2002 19:49 schreef E-MANs het volgende:
Dit wordt de mijne
[afbeelding]
Degene dat het via bordje willen, die willen een klein peecee'ke dat niet veel lawaai maakt. Dus dat bordje heeft idd niet echt plaats in deze topic

Ben trouwens heeeeel benieuwd naar het slechte nieuws van vegeta

leuke 1337 layout tochOp woensdag 24 april 2002 19:58 schreef SEFje het volgende:
Wat zijn de dimensies van dit bordje dan? Is toch gewoon micro ATX? Ik vind dat niet zo interessant en het heeft volgens mij ook geen plaats in dit topic.
ff mijn post editen
mja, alles best, maar misschien moet je toch nog ff naar de topictitel kijkenOp woensdag 24 april 2002 20:06 schreef E-MANs het volgende:
[..]
leuke 1337 layout toch
ff mijn post editen
je bent uitgeschreven, wel jammerOp woensdag 24 april 2002 19:49 schreef E-MANs het volgende:
Dit wordt de mijne
[afbeelding]
okeej ik weet nou weer het 1 en ander. Slecht nieuws maar ook weer goed nieuws en dat maakt alles weer goed
Leverancier waar moederbordjes zou bestellen kwam nu weer met een andere prijs, 145 euro exclusief BTW. Beetje aan de dure kant.
Daarom heb ik op internet gekeken en wat zag ik dat alternate.de ze nu ook heeft en op voorraad. Dus nou ga ik na over 2 weken de moederbordjes halen. Voor de mensen die mee willen doen. Er wordt voor de rest niks duurder, dus das ook goed nieuws.
Dus bij deze is de sluitdatum van de inkoopactie 15 mei 2002. Je kan dus inschrijven en betalen tot deze datum. Dan word een paar dagen erna alles gekocht in Duitsland en wordt het naar iedereen verstuurd of kunnen mensen het ophalen die dat hebben aan gegeven.
Iedereen die al staat genoteerd zal een email ontvangen met daarin de sluitdatum van de inkoopactie enzo.
Verwijderd
Ik maak me ook een beetje zorgen of die laptop dvd roms wel op dit bordje passen, ik bedoel is toch een hoop geld.
Ik ga ff zoeken naar een prijs en info over die lite-on
VIA bordje pro:Op woensdag 24 april 2002 20:06 schreef Cyberwulf het volgende:
Degene dat het via bordje willen, die willen een klein peecee'ke dat niet veel lawaai maakt. Dus dat bordje heeft
-laag vermogen = handig voor in auto met zelfbouw voeding met MAX chip
-kan je fanloos maken
-heeft tv out
-iets kleiner dan dat andere bord
cons:
-preformance is om te janken
-fanloos is niet geluidloos (HD)
-geen agp slot
-geen lan box
-maar 1 pci slot, als je een router en mp3 player wilt: heb je 2 pci sloten nodig,
je kan dan wel een dure usb->lan of je moet een extigy kopen.
Dat bordje van "Mij" is wel een lan box, ati 8500 of een gf3/4 er in en je hebt de perfecte lan box.
Duron/t-bird is echt wel goedkoop geruisloos te krijgen.
Misschien kun je aan alternate vragen of ze quantum korting geven bij meer dan 50 bordjes?Op woensdag 24 april 2002 20:11 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
je bent uitgeschreven, wel jammer
okeej ik weet nou weer het 1 en ander. Slecht nieuws maar ook weer goed nieuws en dat maakt alles weer goed
Leverancier waar moederbordjes zou bestellen kwam nu weer met een andere prijs, 145 euro exclusief BTW. Beetje aan de dure kant.
Daarom heb ik op internet gekeken en wat zag ik dat alternate.de ze nu ook heeft en op voorraad. Dus nou ga ik na over 2 weken de moederbordjes halen. Voor de mensen die mee willen doen. Er wordt voor de rest niks duurder, dus das ook goed nieuws.
Dus bij deze is de sluitdatum van de inkoopactie 15 mei 2002. Je kan dus inschrijven en betalen tot deze datum. Dan word een paar dagen erna alles gekocht in Duitsland en wordt het naar iedereen verstuurd of kunnen mensen het ophalen die dat hebben aan gegeven.
Iedereen die al staat genoteerd zal een email ontvangen met daarin de sluitdatum van de inkoopactie enzo.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Ok, sorry, ik wilde niet flamen, maar dit moest gewoon ffOp woensdag 24 april 2002 20:20 schreef E-MANs het volgende:
[..]
VIA bordje pro:
-laag vermogen = handig voor in auto met zelfbouw voeding met MAX chip
-kan je fanloos maken
-heeft tv out
-kleiner dan dat 'andere bord'
cons:
-preformance is om te janken <-- niet waar de meeste mensen hier hem voor gaan gebruiken
-fanloos is niet geluidloos (HD) <-- zwak excuus, want het maakt wel degelijk veel uit
-geen agp slot wordt dus niet gebruikt
-geen lan box ehm... tuurlijk wel, gewoon niet om te gamen, maar wilde je hem daar dan voor gaan gebruiken?![]()
-maar 1 pci slot, als je een router en mp3 player wilt: heb je 2 pci sloten nodig,
je kan dan wel een dure usb->lan of je moet een extigy kopen. is waar![]()
![]()
Dat bordje van "Mij" is wel een lan box, ati 8500 of een gf3/4 er in en je hebt de perfecte lan box.
Duron/t-bird is echt wel goedkoop geruisloos te krijgen. Beetje raar argument, wat maakt het nou uit of jou lanbox stil is of niet, of is het nou je router, of is het nou je divx speler? niet helemaal duidelijk wat je nou precies wilt he...
verder is het een beetje onzin om hier nog langer over door te gaan hoewel ik er wel een beetje toe uitnodig natuurlijk...

Ontopic:
Super-vegeta, hoe zit het nou met de prijzen bij alternate.de? en krijgen we daar evt. ook korting? zou wel erg mooi zijn.
Heeft er iemand ervaring met de levertijden van alternate.de? Ik hoop dat het een beetje snel is
Vul maar eens meer dan 20 stuks in op het online bestelformulier, zeggen ze dat je moet bellen met hen --> kortingOp woensdag 24 april 2002 20:21 schreef Devil het volgende:
[..]
Misschien kun je aan alternate vragen of ze quantum korting geven bij meer dan 50 bordjes?
GROSSE BESTELLUNG !
Bitte rufen Sie uns unter der Rufnummer: 06403-905010 an.
Wir beraten Sie gerne und rufen Sie umgehend zurück.
Ik heb even wat navraag gedaan: laptop dvd's / cdroms zijn in techniek hetzelfde aan normale dvd's / cdroms (ide interface) er is alleen 1 probleem: De connector op de achterkant van die dingen is helemaal anders. D.w.z. de power supply is er ook in verwerkt. Het is mogelijk om zelf een converter te maken, maar het is ERG veel prutswerk en niet echt aan te raden... Er schijnen wel compaq slimline cdrom's (dvd weet ik niet) te zijn met een "normale" connector achterop, ik ben nog ff op zoek, als ik wat info heb post ik het hier wel (zou ergens op de compaq site te vinden moeten zijn?).Op woensdag 24 april 2002 20:11 schreef Derranged het volgende:
Ik maak me ook een beetje zorgen of die laptop dvd roms wel op dit bordje passen, ik bedoel is toch een hoop geld.
iig: super vegeta, schijf mij maar bij, moet ik nog iets meer doen dan me bij deze aanmelden? (en betalen; welk rekening nummer btw?)
btw iemand die op zoek is naar een soort van slim-line harddisk zonder een laptop hd te gebruiken: de Maxtor 20Gb 5400rpm is een single platter schijfje en is ongeveer 1 cm hoog en daarmee dus aanzienlijk lager dan de gemiddelde harddisk!
Ik had nog een vraagje: hoe kom ik aan / maak ik een externe voeding? Of is dat afhankelijk van de case zelf? (net als die procase die zou er een hebben?) explain!
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
Zijn daar geen kant en klare convertors voor te krijgen ?Op woensdag 24 april 2002 20:37 schreef FiRePaTH het volgende:
[..]
...er is alleen 1 probleem: De connector op de achterkant van die dingen is helemaal anders. D.w.z. de power supply is er ook in verwerkt. Het is mogelijk om zelf een converter te maken, maar het is ERG veel prutswerk en niet echt aan te raden...
Volgens die persoon die ik daarover sprak, die er zelf een gemaakt had, niet, anders had ie er namelijk zelf ook een gekocht. Er zijn er wel converters voor laptop hd's naar normale hd's...maar dus niet voor laptop cdrom's / dvd's ...Op woensdag 24 april 2002 20:42 schreef Devil het volgende:
[..]
Zijn daar geen kant en klare convertors voor te krijgen ?
Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL
ja, tot nu blijven de prijzen gewoon hetzelfde, misschien dat er nog een korting in zit bij alternate maar beloof niks.[b]Op woensdag 24 april 2002 20:29 schreef SEFje het
Ontopic:
Super-vegeta, hoe zit het nou met de prijzen bij alternate.de? en krijgen we daar evt. ook korting? zou wel erg mooi zijn.
Heeft er iemand ervaring met de levertijden van alternate.de? Ik hoop dat het een beetje snel is
En ik ga het zelf halen in Duitsland, want verzendkosten worden anders erg hoog.
Alle mensen die al mee deden hebben als het goed is een mail gehad met alle informatie rond de inkoopactie.
Ik heb in een oude 468 iets gezien wat sprekend leek op de manier waarop je zo'n laptop cd moet aansluiten, maar ja, dat apparaat zat in een 5,25 bay en was dus gewoon even groot als een normale cdrom drive.Op woensdag 24 april 2002 20:42 schreef Devil het volgende:
[..]
Zijn daar geen kant en klare convertors voor te krijgen ?
Bij nader inzien was dat volgens mij een slot voor "uittrekbare HDD's " maar het zag er toch heel erg hetzelfde uit.
Ik zou ff kijken of ik zoiets zou kunnen maimen...
wow, cool dat je dat doet man!Op woensdag 24 april 2002 20:49 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
ja, tot nu blijven de prijzen gewoon hetzelfde, misschien dat er nog een korting in zit bij alternate maar beloof niks.
En ik ga het zelf halen in Duitsland, want verzendkosten worden anders erg hoog.
Alle mensen die al mee deden hebben als het goed is een mail gehad met alle informatie rond de inkoopactie.
erg vriendelijk!
thnxOp woensdag 24 april 2002 20:53 schreef SEFje het volgende:
[..]
wow, cool dat je dat doet man!
erg vriendelijk!
Misschien wel redelijk als we korting krijgen dat Super_Vegeta dan een deel van de korting mag houden, omdat hij er helemaal voor naar Duitsland op en neer moet kleppen ?Op woensdag 24 april 2002 20:53 schreef SEFje het volgende:
[..]
wow, cool dat je dat doet man!
erg vriendelijk!
Verwijderd
met zo'n verlengstekkertje van 5 gulden wel jaOp woensdag 24 april 2002 20:11 schreef Derranged het volgende:
Het is:Op woensdag 24 april 2002 20:29 schreef SEFje het volgende:
[..]
Ok, sorry, ik wilde niet flamen, maar dit moest gewoon ff
verder is het een beetje onzin om hier nog langer over door te gaan hoewel ik er wel een beetje toe uitnodig natuurlijk...
Ontopic:
i-net router
ftp server / Moh server / CS server voor thuis of lan
divx box
mp3 box, met een sb live, ac97

lan box, waterkoeling zonder case is een beetje omslachtig om mee te nemen, laat staan phase change
tip, koop een fatsoenlijke geluidskaart er bij, de ac97 zal echt niet voldoen.
Waarom dan z'n snelle, bij een lan met 2x16 gasten op je server is een C3 wel "krap" als ie het al trekt, en voor de toekomstige spellen is een snelle proc wel handig.
Verwijderd
Lijkt me eigenlijk maar logisch... Als er bvb van die prijs per bord € 5 zou van gaan mag die dit van mij gerust houden. Zo verdient ie tenminste ook wel iets voor z'n moeite.Op woensdag 24 april 2002 20:59 schreef Devil het volgende:
[..]
Misschien wel redelijk als we korting krijgen dat Super_Vegeta dan een deel van de korting mag houden, omdat hij er helemaal voor naar Duitsland op en neer moet kleppen ?
Als de prijs natuurlijk € 20 zou zakken zou ik ook wel wat terug willen
15 mei pas ophalen .... dat worden lange dagen... 
ff over slimline cd-r's.
Ik heb Matsui benaderd over die slimline die in mijn desktop zit, maar die zijn helaas alleen voor OEM levering. Ik moest kontakt op nemen met de producent van de desktop voor een vervanging van mijn defecte... *haha :)*
De aansluiting is een soort converter-stekker achterop waar een gewone 80-draads IDE en een molex op een soort printje zitten met aan de andere kant een stekkertje die achterin de slimline cd-rom worden geplugt. De stekker heeft iets van 80 kleinere pinnetjes (een soort mini IDE)
Lijkt wel verdacht veel op een cd-aansluiting van een noteboke!
ff over slimline cd-r's.
Ik heb Matsui benaderd over die slimline die in mijn desktop zit, maar die zijn helaas alleen voor OEM levering. Ik moest kontakt op nemen met de producent van de desktop voor een vervanging van mijn defecte... *haha :)*
De aansluiting is een soort converter-stekker achterop waar een gewone 80-draads IDE en een molex op een soort printje zitten met aan de andere kant een stekkertje die achterin de slimline cd-rom worden geplugt. De stekker heeft iets van 80 kleinere pinnetjes (een soort mini IDE)
Lijkt wel verdacht veel op een cd-aansluiting van een noteboke!
Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com
Die bedoel ik dus!!!Op woensdag 24 april 2002 22:24 schreef Derranged het volgende:
kijk eens wat ikke gevonden heb
http://www.baber.com/baber/products/slimline_cd_adapter.htm
Die zit ook achterop mijn Slim-line CD-R, wordt dus waarschijnlijk standaard bij een slim-line geleverd.
Verwijderd
Ik heb net een mail gestuurd na die winkel van die slimlines of die ook die converters levert.
zodra ik wat hoor, laat ik het weten
zodra ik wat hoor, laat ik het weten
zon ding kost wel 25$ he...
dat vind ik wel erg duur...
dat vind ik wel erg duur...
hoe duur word dat nu dan inclusief verzendkosten
(heb 2 bordjes is dat dan ook 2* de verzendkosten?)
dan kan ik t geld al over maken.
en dan het w8ten het lange w8ten......
als je gewoon in nederland woont blijft verzendkosten gewoon hetzelfde. Want gewicht komt toch niet boven de 5 kilo.Op woensdag 24 april 2002 23:24 schreef ExcaliburDexter het volgende:
hoe duur word dat nu dan inclusief verzendkosten
Dus 2*151+6 euro
Verwijderd
Sluitdatum is 15 mei. Waarom zo laat?
Volgens mij zitten we allemaal te springen om dat bordje...
Ik in ieder geval wel..
Ook m'n plannen zijn wat gewijzigd. Vond het kastje te groot (en het zou toch niet passen)
Word nu: 17,5 x 17,5 x 5 cm.
inhoud: 1 x mobootje + 1 x 2,5 hdd-tje.
Meer niet.
Ik ga pas pics posten als het mobootje er is...anders duurt het allemaal te lang.
nu nog effe aan het werk...zucht...
Volgens mij zitten we allemaal te springen om dat bordje...
Ik in ieder geval wel..
Ook m'n plannen zijn wat gewijzigd. Vond het kastje te groot (en het zou toch niet passen)
Meer niet.
Ik ga pas pics posten als het mobootje er is...anders duurt het allemaal te lang.
nu nog effe aan het werk...zucht...
Ik heb nu een mail gestuurd (zoals het hoordeOp woensdag 24 april 2002 20:37 schreef FiRePaTH het volgende:
iig: super vegeta, schijf mij maar bij, moet ik nog iets meer doen dan me bij deze aanmelden? (en betalen; welk rekening nummer btw?)
Volgens mij zijn het er nu 50 stuks, dus KORTING
???
Verwijderd
Ik wil er iig een en afhankelijk van hoeveel geld ik begin mei nog over heb twee...
/me vindt het wel prettig dat ie nog eventjes de tijd heeft om aan geld te komen
/me vindt het wel prettig dat ie nog eventjes de tijd heeft om aan geld te komen
Verwijderd
Tsja.. kon het niet laten jongens...
ik heb me ook maar in geschreven..
dus.... 51 stuks nu... korting?
ik heb me ook maar in geschreven..
dus.... 51 stuks nu... korting?
Goede Actie Super_vegeta, Alternate.de is best een goed alternatiefOp woensdag 24 april 2002 20:49 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
ja, tot nu blijven de prijzen gewoon hetzelfde, misschien dat er nog een korting in zit bij alternate maar beloof niks.
Ga je naar alternate zelf? HAd gelezen dat ze in ?Lingen? ofzow zaten, in ieder geval iets van 150 km achter Keulen. Kosten (benzine) mag je wat mij betreft wel iets voor rekenen, tenzij je toch "toevallig" in de buurt bent.
Mocht vervoer een probleem zijn, dan wil ik misschien mijn leaseauto wel beschikbaar stellen, maar volgens mij heb jij het al redelijk voor elkaar
nog ffies twee weken geduld dus.....
Moeten ze nog gereserveerd worden ofzow? Want die 51 stuks die er nu staan da's nog best wel veel...... Zijn ze daar ook in een keer door hun voorraad heen
Verwijderd
Ik ben ook op zoek naar zo'n dunne CD-ROM speler maar dan liefst slotloading... DVD gaat het mij niet om, ik heb toch een PS2, dus als hij alleen CD-ROM is maakt mij dat niet uit. Ik heb al wat gezocht in pricewatch, maar niets gevonden. iemand enig idee hoe ik meer informatie kan vinden?
even voor de duidelijkheid over een nieuwprijs voor een slimline dvd: 300 euro (8 speed)
dus...
dus...
Verwijderd
Klopt niet helemaal als je het hele draadje had gelezen, had je gezien dat er goedkopere anternatieve zijn:Op donderdag 25 april 2002 16:32 schreef epsilon het volgende:
even voor de duidelijkheid over een nieuwprijs voor een slimline dvd: 300 euro (8 speed)
dus...
$89=102 euro
$79=90 euro
$59=67 euro
allemaal +-
komt wel nog een concerter bij van $25 maar ik heb er ook al 1tje van $18,- gevonden.
http://cableclub.com/view_product.asp?item_no=99663
en verzendkosten natuurlijk, maar dan zit je nog lang nie op 300 euro
interessant...Op donderdag 25 april 2002 16:47 schreef Derranged het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal als je het hele draadje had gelezen, had je gezien dat er goedkopere anternatieve zijn:
$89=102 euro
$79=90 euro
$59=67 euro
allemaal +-
komt wel nog een concerter bij van $25 maar ik heb er ook al 1tje van $18,- gevonden.
http://cableclub.com/view_product.asp?item_no=99663
en verzendkosten natuurlijk, maar dan zit je nog lang nie op 300 euro
goed dat je hier zo actief mee bezig bent man!allemaal handige info.
Alleen leek me een slot-in CD-rom/DVD-Rom ook wel erg interessant.. zouden die er ook in laptop formaat bestaan?
Dat zou wel erg mooi zijn
Verwijderd
Edit, lamaar ik dacht 15 april 
Best een geinig ding, kan je daar ook divx mee afspelen of is hij daar niet sterk genoeg voor?
Best een geinig ding, kan je daar ook divx mee afspelen of is hij daar niet sterk genoeg voor?
Ja, zolang je maar niet hoger dan 800x600 gaat met het afspelen.Op donderdag 25 april 2002 17:20 schreef tva_goku het volgende:
Edit, lamaar ik dacht 15 april
Door de ingebouwde video out is dat helemaal niet nodig, want een tv is volgensmij 512 bij nogwat ofzo
Verwijderd
mooi, dan gaat ik hem maar eens bestellen voor in mijn broem,broemOp donderdag 25 april 2002 17:33 schreef LeonM het volgende:
[..]
Ja, zolang je maar niet hoger dan 800x600 gaat met het afspelen.
Door de ingebouwde video out is dat helemaal niet nodig, want een tv is volgensmij 512 bij nogwat ofzo
thxOp woensdag 24 april 2002 23:21 schreef Q-bone het volgende:
toch ben ik het met e-mans eens!!
W00t, dat wil ik zienOp donderdag 25 april 2002 17:41 schreef tva_goku het volgende:
[..]
mooi, dan gaat ik hem maar eens bestellen voor in mijn broem,broem
Verwijderd
ik ben em van plan in de auto te bouwen.
ben nu bezig met het tekenen van een plan, zal het wel posten als ik het af heb.
het grooste probleem is een voeding voor mij.
heb wel mooi schema gevonden voor een voeding(genaamd sproggy)
http://sproggy.mp3car.com/psu.html
Maar ben niet technisch genoeg begaafd om die te maken
ben nu bezig met het tekenen van een plan, zal het wel posten als ik het af heb.
het grooste probleem is een voeding voor mij.
heb wel mooi schema gevonden voor een voeding(genaamd sproggy)
http://sproggy.mp3car.com/psu.html
Maar ben niet technisch genoeg begaafd om die te maken
Verwijderd
yup bestaat wel nameijk:Op donderdag 25 april 2002 17:19 schreef SEFje het volgende:
Alleen leek me een slot-in CD-rom/DVD-Rom ook wel erg interessant.. zouden die er ook in laptop formaat bestaan?
Dat zou wel erg mooi zijnhubba hubba
Matsushita Model SR-8185-C
deze werden een tijdje geleden voor weinig geld op ebay verkocht, maar de verkoper verzond niet naar het buitenland.
op internet kan ik weinig vinden over deze speler.
misschien heb jij meer geluk.
ps Matsushita==panasonic
check deze link even voor een supergoedkope gloednieuwe Samsung 24-speed slimline cdrom en ze hebben er 50, dus voorlopig nog meer dan genoeg op voorraad. (ze hebben ze ook nog met een zwart frontje, volg dan de 2e link
Kost $19,- wordt wereldwijd verzonden en als iemand zich geroepen voelt om er een aantal te gelijkertijd te bestellen kun je fors besparen op de verzendkosten.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2019339396
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2019339419
Net ook nog een slimline DVD-rom gevonden (kosten $ 69):
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2019339393
Kost $19,- wordt wereldwijd verzonden en als iemand zich geroepen voelt om er een aantal te gelijkertijd te bestellen kun je fors besparen op de verzendkosten.
heb je geen voeding nodig...Nieuwedreft
Meer niet.
ik heb trouwens al een 90W voeding ingekocht.... die is klein
dude... wait... what...
kun je de dimensies ff aan ons geven?Op donderdag 25 april 2002 22:13 schreef NoTo het volgende:
[..]
heb je geen voeding nodig...of maak je die extern?
ik heb trouwens al een 90W voeding ingekocht.... die is kleinheb ik bij Equa in Simpelveld gekocht. misschien een idee voor mensen die uit Z Limburg komen
--
Enne, over die slim-line, ik denk dat het makkelijker is om die gewoon in nederland te kopen; die Fujitsu is toch niet zo duur?
w0000t, Dat scheelt meer dan de helft van hier verkrijgbare!!Op donderdag 25 april 2002 22:05 schreef bogaards het volgende:
check deze link even voor een supergoedkope gloednieuwe Samsung 24-speed slimline cdrom en ze hebben er 50, dus voorlopig nog meer dan genoeg op voorraad. (ze hebben ze ook nog met een zwart frontje, volg dan de 2e link
Tja, misschien nog een extra item voor de inkoopactie, zou mooi zijn, want dan kan 't echt ieniemienie worden!
Wie-O-Wie heeft een (geldige...
Verwijderd
Ik wil best zo'n dingetje proberen te bemachtigen voor een paar mensen.Op donderdag 25 april 2002 22:36 schreef Bart_Banaan het volgende:
Tja, misschien nog een extra item voor de inkoopactie, zou mooi zijn, want dan kan 't echt ieniemienie worden!
Wie-O-Wie heeft een (geldige...) credit-card, en de tijd/zin om deze goedkope SLIM-LINE CD-R's hier heen te krijgen?
Maar ligt vooral aan de hoeveelheden, ik ga echt nie tig van die dingen bestellen.
denk er aan dat er ook nog verzendkosten bijkomen en dat je zo'n converter nodig hebt als je hem op een gewoon mobo wilt aansluiten
Moet je eens op de site van die jongens kijken....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Heeft er in feite al es iemand iets gevonden over die Liteon dvd rom ? ( http://www.liteonit.com/english--p-sl081.htm )
Wat ik bij die specificaties lees is dat een ATAPI interface... en bij m'n weten is dit de standaard 40 pins connector... Niet ?
Had ergens in een andere thread gelezen dat deze maar iets in de 60 euro koste (dvd dan hé !)
't Is misschien goed om even een andere topic te openen voor deze dingen
Wat ik bij die specificaties lees is dat een ATAPI interface... en bij m'n weten is dit de standaard 40 pins connector... Niet ?

't Is misschien goed om even een andere topic te openen voor deze dingen
edit:
Waarom eigenlijk zolang wachten ? Is het om de spanning erin te houden of omdat alles nog moet geregeld worden met alternate.de voor de bestelling ?
Laat je ons weten als je meer weet ?
Waarom eigenlijk zolang wachten ? Is het om de spanning erin te houden of omdat alles nog moet geregeld worden met alternate.de voor de bestelling ?
Laat je ons weten als je meer weet ?
Zijn er nog mensen die een voeding willen hebben?
specs:
http://www.enhanceusa.com/documents/ENP-0815T.PDF
prijs: 32 euro (excl verzendkosten van hun naar mij, dus het zal iets meer worden).
mail naar: voeding_inkoopaktie@hotmail.com
specs:
prijs: 32 euro (excl verzendkosten van hun naar mij, dus het zal iets meer worden).
Hoeveel mensen staan er nu op je lijst?
stuk of 14Op vrijdag 26 april 2002 13:07 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
Hoeveel mensen staan er nu op je lijst?
lol 5V is max 12 ampere, maarja stond er al bij dat ie niks hoger aan kom dan de duron. (volgensmij is 12A nog krap voor een duron)Op vrijdag 26 april 2002 13:02 schreef epsilon het volgende:
specs:
maar een via c3 trekt wel ZO weinig watt dat 150w vet overkill is
even mededelen dat de eerste betalingen binnen zijn van Vernieuwdedreft en Nicap. Zie ook de site.
En tot volgende week
En tot volgende week
Een leuke vakantie, en gezond weer terug!!
En als je thuis komt en kijkt op je rekening ben je een stuk rijker denk ik
Verwijderd
Of alles is op.Op zaterdag 27 april 2002 00:23 schreef ExcaliburDexter het volgende:
En als je thuis komt en kijkt op je rekening ben je een stuk rijker denk ik
Verwijderd
hmmm was serieus van plan om dat ding te bestellen, eerst eens ff naar m`n banksaldo kijken
Is hier een apart topic voor op GoT? Iig wil ik er ook wel eenOp vrijdag 26 april 2002 13:02 schreef epsilon het volgende:
specs:
Mail met mijn info is onderweg!
Verwijderd
Waar kun je in Nederland eigenlijk deze mobootjes kopen? Ze staan niet Pricewatch noch Prijsindex.net. Hoe heb jij ze gevonden?
nietOp zaterdag 27 april 2002 20:35 schreef Vipertje het volgende:
Waar kun je in Nederland eigenlijk deze mobootjes kopen? Ze staan niet Pricewatch noch Prijsindex.net. Hoe heb jij ze gevonden?
en daarom houden we een inkoopaktie
Ja hoor, kijk maar eens hier :
http://www.geocities.com/inkoopactievia/
Daar vind je de bestel mogelijkheden tot 15 mei
http://www.geocities.com/inkoopactievia/
Daar vind je de bestel mogelijkheden tot 15 mei
Verwijderd
Er zit zeker geen backplate bij het MB zodat deze gebruikt kan worden in een zelfbouw kast.
Ik ben namelijk zelf een kastje aan het bouwen en vroeg me af of dit een standaard backplate is.
Of zou je gewoon een M-ATX backplate kunnen gebruiken.
Ik ben namelijk zelf een kastje aan het bouwen en vroeg me af of dit een standaard backplate is.
Of zou je gewoon een M-ATX backplate kunnen gebruiken.
mja, daar zeg je wat...
Ik denk dat er geen standaard backplate voor is.
Ik heb een flexATX plate liggen waar ik is mee ga kloten
Verwijderd
ziet dat er vergelijkbaar uit als je naar de foto kijkt van het MB.....Op zondag 28 april 2002 00:01 schreef SEFje het volgende:
mja, daar zeg je wat...
Volgens mij zit er idd geen backplate bij, woet dus door de kast leverancier worden geleverd, of zelf gemaakt
offtopic(ontopic lukt niet echt goed meer opeensOp zondag 28 april 2002 00:32 schreef Bart_Banaan het volgende:
Volgens mij zit er idd geen backplate bij, woet dus door de kast leverancier worden geleverd, of zelf gemaakt
je icon werkt opeens!
eindelijk de goeie maat *60x60*Op zondag 28 april 2002 00:41 schreef SEFje het volgende:
[..]
offtopic(ontopic lukt niet echt goed meer opeens):
je icon werkt opeens!
Dit topic is gesloten.