Ik mag er graag mee vliegenOp zondag 14 april 2002 22:39 schreef The_FrankO het volgende:
Het waren mooi pic's die ik heb gezien. Ik zag wel veel PSS airbussen. Ik dacht dat jullie dat zulke *** planes vonden.
Hiero 2 767's die wel netjes aan de gate staan met LAGO EHAM. 

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
volgens mij is dat niet goed voor mijn FPS
het wordt dan FPH denk ik 
Het valt me trouwens op dat niemand meer 747's vliegt en 777's
tampert, kriminalpolizei
Ik neem aan dat het doel is om heel schiphol vol te krijgen?Op zondag 14 april 2002 22:45 schreef achappey het volgende:
Hiero 2 767's die wel netjes aan de gate staan met LAGO EHAM.
[afbeelding]
Gaat de goede richting uit iig!
Ik ga weer verder met m'n pc installen (dual 366 -> tb 900
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Ik vlieg juist heel vaak met de 777, alleen post nooit screenshots omdat mijn Viper2 ze toch weer verneuktOp zondag 14 april 2002 22:49 schreef Evilernie het volgende:
volgens mij is dat niet goed voor mijn FPShet wordt dan FPH denk ik
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Over FPH gesproken..
De PIC 767 haalt van buiten je framerate flink omlaag. Kun je zeg maar even de buitenkant vervangen met een ander toestel dat de flight dynamics behouden blijven plus dat nog alle andere functies werken. Van de buitenkant ziet de PIC767 er niet bepaald spectaculairder uit dan een netjes afgewerkt default MS plane. Mensen die het hier niet mee eens zijn hoor ik het ook graag van.
Maar het liefst zou ik weten of ik het panel in een ander vliegtuig kan zetten. Alleen de config verplaatsen is denk ik niet genoeg?
De PIC 767 haalt van buiten je framerate flink omlaag. Kun je zeg maar even de buitenkant vervangen met een ander toestel dat de flight dynamics behouden blijven plus dat nog alle andere functies werken. Van de buitenkant ziet de PIC767 er niet bepaald spectaculairder uit dan een netjes afgewerkt default MS plane. Mensen die het hier niet mee eens zijn hoor ik het ook graag van.
Maar het liefst zou ik weten of ik het panel in een ander vliegtuig kan zetten. Alleen de config verplaatsen is denk ik niet genoeg?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Op zondag 14 april 2002 23:06 schreef -Sander_ het volgende:
Over FPH gesproken..
PIC en Posky 767v3 is een perfecte combi.
Ik gebruik PIC air-file bij de posky. Alleen electrical gedeelte uit de PIC aircraft.cfg naar Posky aircraft.cfg kopieren en de air-file toewijzen.
Verwijderd
Die Martinair is echt het beste vliegtuig voor Flight Simulator dat ik ooit heb gezien. PHMCG: Ooit eens mee gevlogen naar Las Palmas. Als je met die kist vliegt: Denk aan mij..Op zondag 14 april 2002 23:47 schreef rdluca het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik gebruik PIC air-file bij de posky. Alleen electrical gedeelte uit de PIC aircraft.cfg naar Posky aircraft.cfg kopieren en de air-file toewijzen.
Zo, ik ben even teruggeweest naar mn vakantie-adresje vanavond 

Als je met zo'n Cessna 172 gaat vliegen dan wordt het echt leuk om sight-seeing te doen
En zo kom je nog eens op mooie plaatsen.

Als je met zo'n Cessna 172 gaat vliegen dan wordt het echt leuk om sight-seeing te doen
Ik ben er ook mee bezig. Ik vind het allemaal niet verschrikkelijk moeilijk (ervaring: je eerste pleen mislukt, je tweede wordt al beter en met de derde wordt het echt wat), maar het kost allemaal zo ontzettend veel tijdOp zondag 14 april 2002 15:54 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ikben er op het moment mee bezig, maar ik kan je vertellen dat het behoorlijk pittig is

De hele vlucht dan maarOp zondag 14 april 2002 23:53 schreef pilotincommand het volgende:
Mooie ILS rwy 27 trouwens.
LEPA-EHAM
[img][/img]
zo
kep net ff een documentaire gezien over Siamese tweelingen....dat zijn echt geen grappen meer 
gave screenies trouwens rdluca
gave screenies trouwens rdluca
tampert, kriminalpolizei
Bedankt! Ga het morgen proberen. Maar eerst..Op zondag 14 april 2002 23:47 schreef rdluca het volgende:
[..]
snaveltjes dicht.. oogjes toe
Good night!

Zo net ff stukje over het platform bij Schiphol gelopen en ff foto'tje gemaakt. Die gates goed krijgen is dus echt een k*tklus, dus stop ermee voor vandaag. 

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
RdLuca, good to see you back with nice pics 
Ik heb vandaag niet gevlogen, maar ga binnenkort eens met Frank "Pic" vliegen op EHAM als tie wil
Ik heb vandaag niet gevlogen, maar ga binnenkort eens met Frank "Pic" vliegen op EHAM als tie wil
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Nice pics rdluca! Gelukkig is m'n proefwerk week bijna voorbij dan ga ik ook eens flinke vluchtjes maken (op vatsim
)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Oke, ik ben weer terug in NL na een weekendje Londen. Ik heb redelijk wat pics op Schiphol en Heathrow gemaakt. Alvast de helft 
De 737-800 van de heenweg:

747-400 taxiet naar de rwy

Veel tri-jets daaro

In-flight plaatje

Schaduw op de wolken.

Tijdens de landing op EGLL

Meer pics volgen
Veel tri-jets daaro
In-flight plaatje
Schaduw op de wolken.
Meer pics volgen
Mooie pics biobak! Jammer dat je FPS niet in beeld hebt staan. 
Wast wel tof @London?
Wast wel tof @London?
Ja, erg leuke stad. Wel rare jongens, die engelsen. Links rijden, chips met garnalensmaakOp maandag 15 april 2002 09:45 schreef achappey het volgende:
Mooie pics biobak! Jammer dat je FPS niet in beeld hebt staan.
Wast wel tof @London?
Ter info, niet zulk leuk nieuws. 
Chinese Boeing stort neer in Zuid-Korea
En een foto'tje van het bewuste toestel.
Foto'tje
Foto'tje
Kijk eens aan, mooie plaatjes bio! Ik kijk uit naar de restOp maandag 15 april 2002 09:43 schreef biobak het volgende:
Oke, ik ben weer terug in NL na een weekendje Londen. Ik heb redelijk wat pics op Schiphol en Heathrow gemaakt. Alvast de helft
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel tri-jets daaro
[afbeelding]
In-flight plaatje
[afbeelding]
Schaduw op de wolken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer pics volgen
Zijn ze met een digicam gemaakt? Zoja dan mag ik die vast wel ff lenen als ik naar turkije vlieg van de zomerOp maandag 15 april 2002 09:43 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel tri-jets daaro
[afbeelding]
In-flight plaatje
[afbeelding]
Schaduw op de wolken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer pics volgen
Op maandag 15 april 2002 09:43 schreef biobak het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel tri-jets daaro
[afbeelding]
In-flight plaatje
[afbeelding]
Schaduw op de wolken.
[afbeelding]
[afbeelding]
Meer pics volgen
Verwijderd
Snap het niet: er zit in een 767 een GPWS (Ground proximity warning system). Als je te dicht in de beurt van een berg komt hoor je: woop woop, terrain pull-up. Had die piloot die systeem uit staan ofzo? Wat ik ook een leuk feitje vond, was dat de passagiers aan de voorkant van de kist het hebben overleefd. Wat betekend dit: Waarschijnlijk was de kist in een stall geraakt, zodat de kont eerst de grond raakte. Heb er geen andere verklaring voor.Op maandag 15 april 2002 10:24 schreef achappey het volgende:
Foto'tje
Kan iemand misschien uitzoeken of het vliegveld een ILS heeft???? Onder sommige weersomstandigheden mag er namelijk niet gelandt worden, zeker als er geen ILS is, dan heb je op tijd rwy in-sight nodig.
Oke, deel 2 en laatste deel van m'n "reportage"
Terugweg vanaf EGLL
Boring Heathrow incl vertraging. Enige leuke was dat de KLM tussen de grote jongens staat (BA intercontinental, Quantas).

"AUB uw electronische apparatuur uitschakelen" Ook digicams?

Altijd handig om te weten. Volgende keer maar macro functie van de camera inschakelen. Dan is het minder wazig

Een druk vliegveld.

Deze grote jongen kwam van links, dus voorrang in Engeland

Mooie lucht.

Karige kost bij de KLM. En nog Hinniken ook

Bijna in de wolken

On approach. De landing was ruw (ik zou het beter doen
) en de pics zijn bewogen, maar toch maar een poging gedaan om de landing vast te leggen 

En weer veilig aan de gate.
Terugweg vanaf EGLL
Boring Heathrow incl vertraging. Enige leuke was dat de KLM tussen de grote jongens staat (BA intercontinental, Quantas).
"AUB uw electronische apparatuur uitschakelen" Ook digicams?
Altijd handig om te weten. Volgende keer maar macro functie van de camera inschakelen. Dan is het minder wazig

Een druk vliegveld.
Deze grote jongen kwam van links, dus voorrang in Engeland
Mooie lucht.
Karige kost bij de KLM. En nog Hinniken ook
Bijna in de wolken
On approach. De landing was ruw (ik zou het beter doen
En weer veilig aan de gate.
Zekerzz cool hoor
LAUW! ik vind het wel gaaf zo met die blur er doorheen
tampert, kriminalpolizei
Is dat baan 01R waar je op bent geland? (hmz, ik wil ook een keer naar Londen voor 2 dagen ofsow, MET HET VLIEGTUIG ofcourse
) Hoe veel moet je ongeveer voor betalen?
Baan kan ik zo niet inschatten. Weet nog wel dat we langs de Bijlmermeer en over de Arena vlogen.Op maandag 15 april 2002 13:51 schreef ND het volgende:
Is dat baan 01R waar je op bent geland? (hmz, ik wil ook een keer naar Londen voor 2 dagen ofsow, MET HET VLIEGTUIG ofcourse) Hoe veel moet je ongeveer voor betalen?
Als je goedkoop wil vliegen, moet je dat doen via Easyjet (Schiphol) of Ryanair (Eindhoven). Ik ben met de KLM gevlogen, want het zat in het arrangement en was op dat moment bijna even duur als Easyjet (te laat met boeken voor Easyjet). Boot naar Engeland =

edit:
4 dagen Londen met het vliegtuig en een net 2 a 3 sterrenhotel kost rond de €350. Dat is ex. eten, drinken, toegangskaartjes, uitgaan ed. Reken er dan nog maar €150 bij
4 dagen Londen met het vliegtuig en een net 2 a 3 sterrenhotel kost rond de €350. Dat is ex. eten, drinken, toegangskaartjes, uitgaan ed. Reken er dan nog maar €150 bij
heb jij wat geld over dan voor mijOp maandag 15 april 2002 14:00 schreef biobak het volgende:
[..]
Baan kan ik zo niet inschatten. Weet nog wel dat we langs de Bijlmermeer en over de Arena vlogen.
Als je goedkoop wil vliegen, moet je dat doen via Easyjet (Schiphol) of Ryanair (Eindhoven). Ik ben met de KLM gevlogen, want het zat in het arrangement en was op dat moment bijna even duur als Easyjet (te laat met boeken voor Easyjet). Boot naar Engeland =![]()
![]()
btw
edit:
Baan zoeken?Op maandag 15 april 2002 14:37 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
heb jij wat geld over dan voor mij
Btw, zondagavond heb ik als het even mee zit spectaculairdere pics
Ik dacht nu we toch zo lekker bezig zijn met die inkoop aktie's (
), is er interesse voor een inkoop aktie van simchartsv2.0??
Ik dacht dan kopen wat het pakketje van 89,19 pleuro bij LHshop. Dan kan je zelf 3 regio's kiezen. (ik denk dat je gewoon eigenlijk alle info krijgt, maar je maar 3 codes krijgt ofzo, want er staat ook "unlock")
Mensen hier interesse in??
Ik dacht dan kopen wat het pakketje van 89,19 pleuro bij LHshop. Dan kan je zelf 3 regio's kiezen. (ik denk dat je gewoon eigenlijk alle info krijgt, maar je maar 3 codes krijgt ofzo, want er staat ook "unlock")

89euroOp maandag 15 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
Ik dacht nu we toch zo lekker bezig zijn met die inkoop aktie's (), is er interesse voor een inkoop aktie van simchartsv2.0??
[afbeelding]
* KIMBLE werkt zich al de pleuro voor een euro
als er veel gastjes zijn wil ik wel meedoen
gastjesOp maandag 15 april 2002 15:14 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
89euro
* KIMBLE werkt zich al de pleuro voor een euro
als er veel gastjes zijn wil ik wel meedoen
tampert, kriminalpolizei
Gaat lekker met die B767 hij is elke keer in het nieuws.Op maandag 15 april 2002 10:24 schreef achappey het volgende:
Foto'tje
Eerst het WTC daarna vergeten ze de handrem en nu dit
Verwijderd
IK DOE MEE!!! (afhankelijk uiteraard hoeveel mensen er in totaal meedoen.. want ik ga niet samen met jou 45 euro dokken.. en alleen als we de regio's Ijsland, Australie en Azie nemen.. haha, geintje! Europa, America en Azie lijkt me een goede!!)Op maandag 15 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
Ik dacht nu we toch zo lekker bezig zijn met die inkoop aktie's (), is er interesse voor een inkoop aktie van simchartsv2.0??
[afbeelding]
Mooie pic's biobak 
Mag je eigelijk wel met een digitale camera filmen in een vliegtuig tijdens opstijgen en landen?
Een paar jaar terug hadden mijn ouders een reis naar thailand georganieseerd en me pa had toen tijdens het opstijgen en landen zitten filmen.
Maar toen we thuis kwamen waren we de film aan het bekijken en toen zei de vriend van mijn zus dat dat niet mocht vanwege de storing op de a/p ect.
Mag je eigelijk wel met een digitale camera filmen in een vliegtuig tijdens opstijgen en landen?
Een paar jaar terug hadden mijn ouders een reis naar thailand georganieseerd en me pa had toen tijdens het opstijgen en landen zitten filmen.
Maar toen we thuis kwamen waren we de film aan het bekijken en toen zei de vriend van mijn zus dat dat niet mocht vanwege de storing op de a/p ect.
Verwijderd
Jaja,
Daar ben ik weer
Schijf is geformatteerd en natuurlijk staan FS2002 er weer op.
Maar je ruikt het al, als ik er ben weer (domme) vragen
1. Er staan die kleuren lijnen op vliegvelden: Geel, blauw en paars. Ik vermoed dat de ene naar de gate is, de andere naar de ramp en de andere naar de startbaan. Welke kleur is wat?
2. Welk programma gebruiken jullie voor de AI, heb wel WorldAI en TTools12 maar dat zijn alleen maar textfiles, dacht dat er ook een programma was om die te bewerken
3. als iemand een hele goede en drukke AI heeft, zou hij dat bestandje misschien kunnen mailen???
(mijn mailadres staat in mijn profile)
Dank u
Daar ben ik weer
1. Er staan die kleuren lijnen op vliegvelden: Geel, blauw en paars. Ik vermoed dat de ene naar de gate is, de andere naar de ramp en de andere naar de startbaan. Welke kleur is wat?
2. Welk programma gebruiken jullie voor de AI, heb wel WorldAI en TTools12 maar dat zijn alleen maar textfiles, dacht dat er ook een programma was om die te bewerken
3. als iemand een hele goede en drukke AI heeft, zou hij dat bestandje misschien kunnen mailen???
Dank u
Ik ben in principe geïnteresseerd, maar ga dat vanavond even definitief maken. Je hoort nog. Je idee op zich vind ikOp maandag 15 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
Grin weet je wel hoe je ze dan in moet voerenOp maandag 15 april 2002 16:05 schreef Uncle-Sam het volgende:
Jaja,
Daar ben ik weer
3. als iemand een hele goede en drukke AI heeft, zou hij dat bestandje misschien kunnen mailen???(mijn mailadres staat in mijn profile)
Dank u
En niet vragen aan andere maar gewoon zelf doen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
je kan op z'n minst antwoord geven op vraag 1.Op maandag 15 april 2002 16:18 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Grin weet je wel hoe je ze dan in moet voerendie AI ..
En niet vragen aan andere maar gewoon zelf doen ..
Verwijderd
Nog steeds wacht ik tot de heren van Dunnet mijn versie van Flightsim 2002 opsturen, dan nog die logitech wingman extreme digital pro extended turbo 3d en dan kan ik eens wat over fs2002 posten. Maar aangezien ik net merk dat je ook gewone foto's kan posten (met een knipoog naar biobak), hier een paar foto's van een vlucht in de KLu Fokker-60 (U-03) boven NL. Tevens met een knipoog naar Uncle-Sam, onze KCT vriend.
De vertrekhal van Eindhoven

De inside van de Fokker 60

Ikke, foto nemend vanuit het raampje

Ja, en als tie die niet weet dan geeft ie geen antwoordOp maandag 15 april 2002 16:19 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
je kan op z'n minst antwoord geven op vraag 1.

Het probleem met jou is dat je teveel eist van ons
Maak de stoelen vooral niet te comfortabelOp maandag 15 april 2002 16:19 schreef Desert_Storm het volgende:
Nog steeds wacht ik tot de heren van Dunnet mijn versie van Flightsim 2002 opsturen, dan nog die logitech wingman extreme digital pro extended turbo 3d en dan kan ik eens wat over fs2002 posten. Maar aangezien ik net merk dat je ook gewone foto's kan posten (met een knipoog naar biobak), hier een paar foto's van een vlucht in de KLu Fokker-60 (U-03) boven NL. Tevens met een knipoog naar Uncle-Sam, onze KCT vriend.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
AMEN ....Op maandag 15 april 2002 16:21 schreef Bolk het volgende:
[..]
Ja, en als tie die niet weet dan geeft ie geen antwoord
Het probleem met jou is dat je teveel eist van ons
IK had er ff geen aandacht aan besteed ..
maar nu zeg ik het ook niet ..
Hij kan toch ook ff gewoon uit zoeken hoe iets werkt en niet gelijk BLATEN en SCHREEUWEN .
sorry ik heb honger daarom loop ik zo tehappen ..
PIZZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FOOD !!!!!!!!!!!!!
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nee normaal moeten er commando's in en die gooien zichzelf er dan uit op weetikhethoeveel voet, zonde, waarom zou je eruit springen als je ook verder kan vliegen?Op maandag 15 april 2002 16:27 schreef rellehenk het volgende:
[..]
Maak de stoelen vooral niet de confortabel
misschien omdat ze daar zin in hebbe of om deOp maandag 15 april 2002 16:31 schreef Desert_Storm het volgende:
[..]
Nee normaal moeten er commando's in en die gooien zichzelf er dan uit op weetikhethoeveel voet, zonde, waarom zou je eruit springen als je ook verder kan vliegen?

Verwijderd
COMMANDOS!!! PILOTEN!!!Op maandag 15 april 2002 16:31 schreef Desert_Storm het volgende:
[..]
Nee normaal moeten er commando's in en die gooien zichzelf er dan uit op weetikhethoeveel voet, zonde, waarom zou je eruit springen als je ook verder kan vliegen?
Whaaaaaa,
Ik wil zelf later ook Commando of jachtvlieger worden, liefst jachtvlieger maar wordt te lang dus commando
Wat ben je zelf?
Of wil je worden???
Commandos RULEN!!!
(Vooral de HAHO/HALO groepsspecialisatie is heeeeeel cool!)
Ik lig nog erg achter vandaag met het lezen van het topic, maar post effe wat nieuws over de nieuwe vervoersoptie van Air Holland. 
excuses als het al is langsgekomen

LOLZOp maandag 15 april 2002 16:53 schreef Robin Shrine het volgende:
Ik lig nog erg achter vandaag met het lezen van het topic, maar post effe wat nieuws over de nieuwe vervoersoptie van Air Holland.
[afbeelding]
LOLOp maandag 15 april 2002 16:53 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Hij is wel leuk maar hij is al in de huiskamer langs gekomenOp maandag 15 april 2002 16:53 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Verwijderd
Hoe snel wil je dood dan?Op maandag 15 april 2002 16:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
COMMANDOS!!! PILOTEN!!!
Whaaaaaa,
Ik wil zelf later ook Commando of jachtvlieger worden, liefst jachtvlieger maar wordt te lang dus commando
Wat ben je zelf?
Of wil je worden???
Commandos RULEN!!!
Schitterende pics Biobak! Ook die Martinair van Rico ziet er weer erg strakjes uit
Verwijderd
hahahaOp maandag 15 april 2002 16:57 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Hoe snel wil je dood dan?en het land moet verdedigd worden met echte mannen hoor.
niet lollig
Verwijderd
We gaan er toch geen "Ik ben xx jaar en ik wil xxxxxx worden' topic van maken? Er is al genoeg onzin/off topic gelul hier geweest!! Ik vind dat dat eens afgelopen moet zijn!! Sorry voor de regulars, maar er zijn gewoon steeds van die newbies die steeds andere onderwerpen aansnijden!! Daar is het hier niet voor!Op maandag 15 april 2002 16:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
COMMANDOS!!! PILOTEN!!!
Whaaaaaa,
Wat ben je zelf?
Of wil je worden???
Commandos RULEN!!!
Ik heb ook wel intresse in SimCharts v2.0Op maandag 15 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat jullie dat beter in bolk's forum kunnen doen omdat icestorm ons nu ook in de gate houdOp maandag 15 april 2002 17:22 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ik heb ook wel intresse in SimCharts v2.0
ff nieuw topic kan ook tochOp maandag 15 april 2002 17:24 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie dat beter in bolk's forum kunnen doen omdat icestorm ons nu ook in de gate houd
neeOp maandag 15 april 2002 17:27 schreef bennierex het volgende:
[..]
ff nieuw topic kan ook toch
hmm.. nu wil ik fdc uitpakken.. maareh.. ik snap geen hout van D-tools.. is er iemand die me dat via msn ff kan uitleggen?
jeroenpieterpost@hotmail.com
ik zie uw hulp graag tegemoet
jeroenpieterpost@hotmail.com
ik zie uw hulp graag tegemoet
Ryzen 5 5700X3D | Asrock B450m Steel Legend | MSI RTX4070ti | Corsair 32Gb DDR4 @3200Mhz | Crucial SSD 128 +265+265 Gb | Samsung 512 Gb NVME
Als je een lange darm gaat worden kan je de commando's wel helemaal vergetenOp maandag 15 april 2002 16:33 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
COMMANDOS!!! PILOTEN!!!
Whaaaaaa,
Wat ben je zelf?
Of wil je worden???
Commandos RULEN!!!
Verwijderd
Ik zeg alleen maar dat ik lang wordt.Op maandag 15 april 2002 17:34 schreef rdluca het volgende:
[..]
Als je een lange darm gaat worden kan je de commando's wel helemaal vergeten
Wie zegt dat ik niet stevig ben???
ontopic maar weer pls....Op maandag 15 april 2002 18:14 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik lang wordt.
IK! En vanaf nu wil ik on topic van je horen, anders ga je maar een ander topic vervuilen!Op maandag 15 april 2002 18:14 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat ik lang wordt.
AAAARGH!!!!!!! Die Viper2 komt me nu echt de strot uit

Vinden jullie et erg als er screenshots komen, met hier en daar wat render fouten?
Pics bitte..Op maandag 15 april 2002 18:22 schreef ND het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Vinden jullie et erg als er screenshots komen, met hier en daar wat render fouten?
Verwijderd
oke oke, ik geef wel weer het goede voorbeeld (Op maandag 15 april 2002 18:19 schreef Robin Shrine het volgende:
[..]
IK! En vanaf nu wil ik on topic van je horen, anders ga je maar een ander topic vervuilen!
mensen, een probleem, als ik een gedownload vliegtuig wil vliegen krijg ik zo een panel, oplossingen zijn welkom.
[IMG]http://www.endoria.net/upload/index.php/2102113800[/IMG}
Op maandag 15 april 2002 18:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
oke oke, ik geef wel weer het goede voorbeeld ()
mensen, een probleem, als ik een gedownload vliegtuig wil vliegen krijg ik zo een panel, oplossingen zijn welkom.
Count me inOp maandag 15 april 2002 15:12 schreef McFlipp het volgende:
[afbeelding]
Wel een beetje afhankelijk van hoeveel er uiteindelijk verder mee doen. Zelf heb ik nu Jeppesen v1.1 Europe, maar hij is een CD nodig om alle charts te kunnen bekijken. Zelfs als je hem van je HD installeert.. Dus.. Lukt dat dan alsnog?
Dit wordt de nieuwe livery van Air Holland. Dat wil zeggen, deze 752 is on short lease. De eerstvolgende VOLLEDIGE color scheme plane wordt de 763ER ex-Air France, waar OOK de grijs tint aan de onderkant op zal zitten.Op maandag 15 april 2002 16:53 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
Deze is op vrijdag net na de spuiterij genomen:
http://www.webstudio.nl/liladesign/airholland/view_alone.nhtml?profile=airholland&UID=10011
Dit wordt de 763:
http://www.webstudio.nl/liladesign/airholland/view_alone.nhtml?profile=airholland&UID=10007
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
kruisjesOp maandag 15 april 2002 18:34 schreef 456 het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe livery van Air Holland. Dat wil zeggen, deze 752 is on short lease. De eerstvolgende VOLLEDIGE color scheme plane wordt de 763ER ex-Air France, waar OOK de grijs tint aan de onderkant op zal zitten.
http://www.webstudio.nl/liladesign/airholland/view_alone.nhtml?profile=airholland&UID=10011
Dit wordt de 763:
http://www.webstudio.nl/liladesign/airholland/view_alone.nhtml?profile=airholland&UID=10007
Ja, vind je ze niet mooi?Op maandag 15 april 2002 18:36 schreef bennierex het volgende:
[..]
kruisjes![]()
Not anymore... i hope..
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Doe ik straks dan (denk ik) ik heb nu weer ontiegelijk veel PW's (Op maandag 15 april 2002 18:25 schreef rdluca het volgende:
[..]
Pics bitte..
Gewoon even de panel-directory van bijv. je 'FS b777-vliegtuig' kopieëren en plakken in de directory van je gedownloade vliegtuig.Op maandag 15 april 2002 18:25 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
oke oke, ik geef wel weer het goede voorbeeld ()
Alleen panel.cfg kopieëren is geloof ik ook al genoeg.
die zijn een stuk mooier dan die ze nu hebbeOp maandag 15 april 2002 18:34 schreef 456 het volgende:
[..]
Dit wordt de nieuwe livery van Air Holland. Dat wil zeggen, deze 752 is on short lease. De eerstvolgende VOLLEDIGE color scheme plane wordt de 763ER ex-Air France, waar OOK de grijs tint aan de onderkant op zal zitten.
Dit wordt de 763:
Verwijderd
Hoi
al je screens worden door fsscreen automatisch opgeslagen als een .bmp bestandje er is een programma die ze allemaal in één keer over zet naar jpeg. Hoe heet dat programma?
al je screens worden door fsscreen automatisch opgeslagen als een .bmp bestandje er is een programma die ze allemaal in één keer over zet naar jpeg. Hoe heet dat programma?
dload hier: http://home.planet.nl/~rexwi021/got/ScreenShooter.zipOp maandag 15 april 2002 19:00 schreef Puken het volgende:
Hoi
Onder het motto "Alles wat omhoog gaat, komt ook omlaag" 
Tijdens het opstarten raakte ik in stall en kwam met de linkervleugel tegen de grond. Ineens brak de romp door midden en zie hier het resultaat

Tijdens het opstarten raakte ik in stall en kwam met de linkervleugel tegen de grond. Ineens brak de romp door midden en zie hier het resultaat
woei kijk nou op de posky site:
15 April, 2002.
All of our 767-200 and 767-300 aircraft have been updated with the newest FDE. Version 4.5
Bob Jones and Luiz Perina's Aircraft have had their textures updated to stop the blur that had been seen. Also Bodo's planes have been corrected.
The new version fixes some issues from our initial release. We will also placed the FDE zip into the FDE downloads section soon.
Expect a fix for the Airbus A330 model and a updated FDE soon.
Yehaaaa....dat is goed nieuws McFlipp!! Die versie 3 had inderdaad nogal wat bugjes hier en daar. Ik ga meteen proberen!
Auw!!!!!!Op maandag 15 april 2002 20:07 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Hallo,
Wil ik screenies kunnen posten moet ik eigenlijk even FSScreen hebben.
Waar kan ik die downloaden?
mischien eens kijke op de bekende site'sOp maandag 15 april 2002 20:24 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo,
Verwijderd
Ingetikt in Google:
download+fsscreen
Gaf het volgende resultaat
http://www.flytradewind.org/hangar/util.htm (2e hit)
Voortaan eerst zelf zoeken hè?
download+fsscreen
Gaf het volgende resultaat
http://www.flytradewind.org/hangar/util.htm (2e hit)
Voortaan eerst zelf zoeken hè?

PICS!!!! 

Mijn AA doet het niet
Mijn AA doet het niet
Kijk hier is even. Naar aanleiding van Robin's crash.Op maandag 15 april 2002 20:07 schreef Robin Shrine het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://sanderik.hostingworx.net/~runway36/nieuws.htm
ROTFLMAOOp maandag 15 april 2002 20:47 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Kijk hier is even. Naar aanleiding van Robin's crash.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Op maandag 15 april 2002 20:47 schreef -Sander_ het volgende:
[..]
Kijk hier is even. Naar aanleiding van Robin's crash.
tuurlijk niet, das puur komedieOp maandag 15 april 2002 20:54 schreef -Sander_ het volgende:
Oh ja.. was niet kwetsend bedoelt.
https://valid.x86.fr/xhfd5e
Dit zijn toch nog aardige picsOp maandag 15 april 2002 20:33 schreef ND het volgende:
PICS!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn AA doet het niet
Check de texture fouten, op de baan/gras...Op maandag 15 april 2002 21:05 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Dit zijn toch nog aardige pics
Alleen het gras is wel heel erg.. maar verder oke..Op maandag 15 april 2002 21:06 schreef ND het volgende:
[..]
Check de texture fouten, op de baan/gras...
je fps is tenminste niet < 5
Verwijderd
Mensen,
Weer mijn cockpit probleem.
Ik heb problemen met alle Posky vliegtuigen met het panel (oh nee, alleen de Boing 767's (rest nog niet geprobeerd op Airbus na))
Nou heb ik bij de 767 een Cessna cockpit die niet werkt en het geluid van de motor is ook van een cessna!!!
Heb ik een panel gedownload en in die 767 gezet maar nog steeds die Cessna cockpit, hoe komt dit???
Ik heb problemen met alle Posky vliegtuigen met het panel (oh nee, alleen de Boing 767's (rest nog niet geprobeerd op Airbus na))
Nou heb ik bij de 767 een Cessna cockpit die niet werkt en het geluid van de motor is ook van een cessna!!!
Heb ik een panel gedownload en in die 767 gezet maar nog steeds die Cessna cockpit, hoe komt dit???
Heb je denk de panel niet in de juiste folder gezet Hij moet wel in de panel folderOp maandag 15 april 2002 21:21 schreef Uncle-Sam het volgende:
Mensen,
Verwijderd
dank je,Op maandag 15 april 2002 21:23 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Heb je denk de panel niet in de juiste folder gezet Hij moet wel in de panel folder
maar dat snap ik ook wel (jaja)
Dit topic is gesloten.