Okay, net een vluchtje Kos-Athene achter de rug met full-atc. Een prachtige take-off van rwy 15, toen geklommen naar FL120. Tijdens de approach heel even last van slechte frame-rates (zware scenery), maar veilig gelandt op rwy 03L. Ik heb eindelijk eens gezien dat die vleugels echt doorbuigen. Super realistisch!

Mooie shots pilotOp zondag 14 april 2002 13:12 schreef pilotincommand het volgende:
Okay, net een vluchtje Kos-Athene achter de rug met full-atc. Een prachtige take-off van rwy 15, toen geklommen naar FL120. Tijdens de approach heel even last van slechte frame-rates (zware scenery), maar veilig gelandt op rwy 03L. Ik heb eindelijk eens gezien dat die vleugels echt doorbuigen. Super realistisch!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
idd mooie shots
tampert, kriminalpolizei
Hier wat pic's van mijn touch and go oefeningen op Luton Airport (UK)
lekker vroeg in de ochtend oefenen met de zon recht voor je

Ik weet niet hoeveel biertjes de ATC op had maar ze lieten gewoon een 747 over mij heen opstijgen

lekker vroeg in de ochtend oefenen met de zon recht voor je

Ik weet niet hoeveel biertjes de ATC op had maar ze lieten gewoon een 747 over mij heen opstijgen

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Echt wel mooie pic
Ook de pics van Pilotincommmand zijn cool.. 3 posts op deze pagina en 7,5 MB pics
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Anoniem: 31124
Heeft iemand hier ervaring met het maken van z'n eigen plane met Gmax?? en mijn vraag --> is dat moelijk?!?!
Anoniem: 51137
Hallo mensen,
even een off-topic vraag.
Weet iemand hoe je via winXP in msdos kan komen?
Dank u!
Dank u!
dat is erg moeilijkOp zondag 14 april 2002 15:47 schreef Aerodynamic het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met het maken van z'n eigen plane met Gmax?? en mijn vraag --> is dat moelijk?!?!
* KIMBLE heeft het weleens geprobeerd maar kwam niet verder dan een blokje
Start--> Run--> cmd intypen en dan op enter rammenOp zondag 14 april 2002 15:48 schreef Uncle-Sam het volgende:
Hallo mensen,
Dank u!
Op zondag 14 april 2002 15:49 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
dat is erg moeilijk
* KIMBLE heeft het weleens geprobeerd maar kwam niet verder dan een blokje
Ikben er op het moment mee bezig, maar ik kan je vertellen dat het behoorlijk pittig isOp zondag 14 april 2002 15:47 schreef Aerodynamic het volgende:
Op zondag 14 april 2002 15:54 schreef bennierex het volgende:
[..]
Ikben er op het moment mee bezig, maar ik kan je vertellen dat het behoorlijk pittig is
Vraagje over de 767 PIC.
Soms gebeurt het bij mij tijdens het vliegen dat nog maar 1 engine reageert op de throttle control. Want moet ik doen om 1+2 weer synchroon te laten lopen?
Soms gebeurt het bij mij tijdens het vliegen dat nog maar 1 engine reageert op de throttle control. Want moet ik doen om 1+2 weer synchroon te laten lopen?
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
Dank je maar ik stel de vraag verkeerdOp zondag 14 april 2002 15:51 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
Start--> Run--> cmd intypen en dan op enter rammen
Ik wil namelijk mijn schijf formatteren en dat kan niet op deze manier want dan is windows nog in gebruik ofzo.
Dus het moet anders.
Andere oplossing (via F8 bij opstarten zie ik ook geen Dos staan)?
Nah vaag!! probeer ik Gmax te installeren, run ik de file, begint ie NERO burning rom te installeren??!?
gewoon ergens een windhoos 98 bootflop vandaan halenOp zondag 14 april 2002 16:00 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Dank je maar ik stel de vraag verkeerd
Ik wil namelijk mijn schijf formatteren en dat kan niet op deze manier want dan is windows nog in gebruik ofzo.
Dus het moet anders.
Andere oplossing (via F8 bij opstarten zie ik ook geen Dos staan)?
daarmee opstarte en dan ctrl+f5 (d8 ik) indrukken , dan laad die DOS en dan lekker formatte
Effe een waarschijnlijk dom vraagje:
Als ik FDC start krijg ik deze melding, wie heeft de oplossing?
debugger is d8 iets van na-installe dusse probeer hem ff te re-installeOp zondag 14 april 2002 16:05 schreef rdluca het volgende:
Effe een waarschijnlijk dom vraagje:
[afbeelding]
een diskette waarmee je je com start (soms) met een soort OS erop die de windhoos 98 normaal start, maar je kan ook gewoon voor dos kieze danOp zondag 14 april 2002 16:06 schreef Uncle-Sam het volgende:
wat is een windhoos 98 bootflop als ik vragen mag???
dank u
[forum=10]

Anoniem: 43578
Gaat er iemand vanavond nog vliegen, dan heb ik wel tijd, eerst nog parijs-roubaix afkijken
* Bolk gaat heel misschien naar Greece
heb hem al twee keer opnieuw installed maar heb nog steeds dezelfde meldingOp zondag 14 april 2002 16:06 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
debugger is d8 iets van na-installe dusse probeer hem ff te re-installe
Heb je niet iets van Visual Studio o.i.d. geinstalleerd?Op zondag 14 april 2002 16:20 schreef rdluca het volgende:
[..]
heb hem al twee keer opnieuw installed maar heb nog steeds dezelfde melding
* Badtothebone is bezig met een vlucht van NZCH ---> YBBN met een Ansett A320.
Screenshots komen over een uur of 4
Screenshots komen over een uur of 4
Het lukt nog steeds niet DOS op te starten 
Iemand nog andere oplossingen om mijn schijf te formatteren?
Dank u
ps: Misschien dom, als ik nou het bestandje cmd (dos) op floppy zet, in de BIOS zet dat hij moot rebooten van floppy, start hij dan ook DOS niet op???
Dank u
ps: Misschien dom, als ik nou het bestandje cmd (dos) op floppy zet, in de BIOS zet dat hij moot rebooten van floppy, start hij dan ook DOS niet op???
Visual Basics bedoel je waarschijnlijk??Op zondag 14 april 2002 16:21 schreef bennierex het volgende:
[..]
Heb je niet iets van Visual Studio o.i.d. geinstalleerd?
www.bootdisk.com. Haal hier een win98 bootdisk en gaan met de banaan anders vraag maar in een andere forum.Op zondag 14 april 2002 16:23 schreef Uncle-Sam het volgende:
Het lukt nog steeds niet DOS op te starten
Dank u
Rdluca, probeer ff alle appz af te sluiten voor je FDC runt. Een debugger is een tool (naam zegt het al) waarmee je bugs op kan sporen in appz. Wordt alleen gebruikt tijdens het ontwikkelproces van een programma.
Met een debugger kan je stap voor stap door de broncode lopen.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Nog een kleine opmerking.Op zondag 14 april 2002 16:25 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
www.bootdisk.com. Haal hier een win98 bootdisk en gaan met de banaan anders vraag maar in een andere forum.
Ik heb WinXP
ja ? dan gooi gewoon je winxp cd erin en formatteer hem daarmeeOp zondag 14 april 2002 16:28 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Nog een kleine opmerking.
Ik heb WinXP
Gewoon ff PM7 ergens van daan halen en dan een Format geven .Op zondag 14 april 2002 16:28 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Nog een kleine opmerking.
Ik heb WinXP
lukt dat niet moet je ff je schijf wissen in PM en dan een nieuwe aan maken en dan gewoon zetten in Fat 32 .
ZO doe ik het ook altijd ..
ben je misschien 2 min bezig en alles is klaar
En als je hem al 9in FAt32 staat kanje inderdaad die WIN98 opstartdisk gebruiken en dan een gewoone FORMAT geven .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Nee, ik bedoel Visual StudioOp zondag 14 april 2002 16:23 schreef Aerodynamic het volgende:
[..]
Visual Basics bedoel je waarschijnlijk??
yep, maar dus niet in dos formatten als je NTFS hebt!Op zondag 14 april 2002 16:32 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Gewoon ff PM7 ergens van daan halen en dan een Format geven .
lukt dat niet moet je ff je schijf wissen in PM en dan een nieuwe aan maken en dan gewoon zetten in Fat 32 .
En als je hem al 9in FAt32 staat kanje inderdaad die WIN98 opstartdisk gebruiken en dan een gewoone FORMAT geven .
What the Fuck is dat allemaal?! PM7Op zondag 14 april 2002 16:32 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Gewoon ff PM7 ergens van daan halen en dan een Format geven .
partition managerOp zondag 14 april 2002 16:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
What the Fuck is dat allemaal?! PM7fat 32
keb met EndItAll alles afgesloten maar krijg nog steeds dezelfde meldingOp zondag 14 april 2002 16:27 schreef achappey het volgende:
Rdluca, probeer ff alle appz af te sluiten voor je FDC runt. Een debugger is een tool (naam zegt het al) waarmee je bugs op kan sporen in appz. Wordt alleen gebruikt tijdens het ontwikkelproces van een programma.
gebruik de search, of maak een nieuw topic in hardware algemeen!!!!!Op zondag 14 april 2002 16:39 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
What the Fuck is dat allemaal?! PM7fat 32
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Uncle Sam
Download een bootfloppy voor Windows 98 op http://www.bootdisk.com/
Start hiermee op en formatteer je harde schijf!
is al tig keer hier verteld
amenOp zondag 14 april 2002 16:41 schreef McFlipp het volgende:
[..]
gebruik de search, of maak een nieuw topic in hardware algemeen!!!!!
Ik ben niet slim.Op zondag 14 april 2002 16:57 schreef Robin Shrine het volgende:
Uncle Sam
Als je wilt, kan je dan de link geven naar het te downloaden bestand want er staan er heeeeel veel.
En allemaal weer anders.
Maar je kan met een DOS opstart disk geen NTFS bestanden formatten .
dus moet je het doen met de diskettes van /XP of Win2k
Want met de opstart disk van 98 kan je het wel vergeten ..
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Gelieve dit probleem hier: http://gathering.tweakers.net/listtopics.php/11Op zondag 14 april 2002 17:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik ben niet slim.
Als je wilt, kan je dan de link geven naar het te downloaden bestand want er staan er heeeeel veel.
En allemaal weer anders.
of hier: http://gathering.tweakers.net/forum/find
verder uit te zoeken, en niet in dit topic!!
Dank u
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik hoef ook geen opstart disk!!!Op zondag 14 april 2002 17:15 schreef Blackhole het volgende:
Maar je kan met een DOS opstart disk geen NTFS bestanden formatten .
Ik moet gewoon aan het begin in DOS komen en volgens mij kan dat met een sneltoets.
DAt kan gewoon in Windows naar dos gaan ,,,Op zondag 14 april 2002 17:19 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen opstart disk!!!
Ik moet gewoon aan het begin in DOS komen en volgens mij kan dat met een sneltoets.
Maar wat wil je dan gedaan hebben ??
Amen.Op zondag 14 april 2002 17:12 schreef Uncle-Sam het volgende:
[..]
Ik ben niet slim.
Niet alleen dat, je bent ook lui en gemakszuchtig. Wat je moet doen is je al tig keer verteld. Kom je er nog niet uit ==>> search, software algemeen, maar ga niet in DIT topic lopen janken graag.
Als je Winxp wilt formatteren en je hebt FAT32 gebruikt (dus niet NTFS) dan moet je met de bootdisk van Windows 98 opnieuw rebooten en dan formatteren.
That's it en niet anders.
Gelieve nu maar verder te gaan waar het moet Uncle Sam. Het antwoord heb ik gegeven. (en de rest ook)
That's it en niet anders.
Gelieve nu maar verder te gaan waar het moet Uncle Sam. Het antwoord heb ik gegeven. (en de rest ook)
Dit topic begint ook steeds algemener te worden
1. Hoe formatteer ik mijn harde schijf
2. Plan hier je online vluchten + IP
en oja,
je mag hier ook nog je vragen stellen over FS2002 en eventueel een paar PICS plaatsen
1. Hoe formatteer ik mijn harde schijf
2. Plan hier je online vluchten + IP
en oja,
je mag hier ook nog je vragen stellen over FS2002 en eventueel een paar PICS plaatsen
Dat komt mede door zo'n vervuilers als Uncle Sam!
je kan ook gewoon de winXP cd gebruiken
tampert, kriminalpolizei
Ok, het is heel simpel ben ik bang. Dit topic is bedoelt voor vragen over en screenshots van FS 2002.
Dat jullie wat servers plannen tussendoor vind ik best maar hoe je je pc weer aan de praat krijgt mag in een ander topic (mits goed uitgelegd).
Ik/ItSnows laten de FS2002 topics redelijk met 'rust' (we zijn het er over eens, vliegers zijn ivoren toren types
) maar het moet hier geen chatbox worden want dan gaan alle 22 delen richting prullenbak.
Oftewel, het verzoek om het vanaf nu weer wat meer on-topic te houden.
Dat jullie wat servers plannen tussendoor vind ik best maar hoe je je pc weer aan de praat krijgt mag in een ander topic (mits goed uitgelegd).
Ik/ItSnows laten de FS2002 topics redelijk met 'rust' (we zijn het er over eens, vliegers zijn ivoren toren types
rogerOp zondag 14 april 2002 17:29 schreef IceStorm het volgende:
Ok, het is heel simpel ben ik bang. Dit topic is bedoelt voor vragen over en screenshots van FS 2002.
Ik/ItSnows laten de FS2002 topics redelijk met 'rust' (we zijn het er over eens, vliegers zijn ivoren toren types) maar het moet hier geen chatbox worden want dan gaan alle 22 delen richting prullenbak.
Wij zullen nu aan het verzoek gaan voldoen 
Maaruh, hopelijk gaan de andere topics niet richting prullebak anders ben ik een hoop kennis kwijt vrees ik
GEEN GEAUWEHOER MEER EN OOK GEEN DOMME OFF TOPIC VRAGEN NU OKE?
jullie weten wie ik wel en niet bedoel
Maaruh, hopelijk gaan de andere topics niet richting prullebak anders ben ik een hoop kennis kwijt vrees ik
GEEN GEAUWEHOER MEER EN OOK GEEN DOMME OFF TOPIC VRAGEN NU OKE?
jullie weten wie ik wel en niet bedoel
sorry ice....
tampert, kriminalpolizei
Net wat oefenvluchtjes gemaakt tussen EHAM en EHVB met de Posky 767 (PIC) en ben er net als Ratael verliefd op geworden. Schitterende vliegeigenschappen, vooral het geluid als de gears extracten. Schitterend gewoon!
helemaal mee eensOp zondag 14 april 2002 17:29 schreef IceStorm het volgende:
Ik/ItSnows laten de FS2002 topics redelijk met 'rust' (we zijn het er over eens, vliegers zijn ivoren toren types) maar het moet hier geen chatbox worden want dan gaan alle 22 delen richting prullenbak.
Sjongejonge zeg, formatteren en FS 
Ik ben het akelig eens met IceStorm, want dit kan gewoon niet zo langer. Mensen die geen (FS) piloot zijn (of niet van plan zijn te worden) verzoek ik vriendelijk doch dringend dit topic te verlaten als er geen nuttige posts uit komen.
Heeft er misschien iemand een linkje naar FSscreen?

Ik ben het akelig eens met IceStorm, want dit kan gewoon niet zo langer. Mensen die geen (FS) piloot zijn (of niet van plan zijn te worden) verzoek ik vriendelijk doch dringend dit topic te verlaten als er geen nuttige posts uit komen.
Amen .. en dat is eindelijk weer eens die oorde kan brengen in de zaak ..Op zondag 14 april 2002 17:29 schreef IceStorm het volgende:
Dus de mensen die ONLINE vluchten willen doen ff in een andere topic graag en de rest met vragen en foto's over FS hier graag weer posten .
Want het zou zonden zijn als dit nog eens de mist in ging door onze eigen fout ..
http://ftp.avsim.com/library/sendfile.php?DownloadID=11768Op zondag 14 april 2002 17:35 schreef Bolk het volgende:
(C&P anders niet werken)
Ik dank u, verwacht in de loop van de avond een berg screeniesOp zondag 14 april 2002 17:37 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
http://ftp.avsim.com/library/sendfile.php?DownloadID=11768
(C&P anders niet werken)
en dus hier eentje, er komen nog meer maar ik ben maar halvewege met mijn vlucht Christchurch Brisbane 

ik zat net ff te fs-en. En toen waren die lelijke FS wolken opeens nog lelijker
Ze zijn een beetje gekleurt enzo en dat ziet er echt niet uit man
. Weet iemand een fix hierop want het is een bekent probleem.. 
nog ff een screenie dan maar, maar dit zijn niet de wolken die ik bedoel hoor

nog ff een screenie dan maar, maar dit zijn niet de wolken die ik bedoel hoor

tampert, kriminalpolizei
Echt een super mooi plaatje Slechtotophetbot. Alleen jammer dat je AA uit hebt staan. Maar het is een beauty van een livery!
yepOp zondag 14 april 2002 18:03 schreef Robin Shrine het volgende:
Echt een super mooi plaatje Slechtotophetbot. Alleen jammer dat je AA uit hebt staan. Maar het is een beauty van een livery!
check deze van mij maar:
Ik ben nu trouwens bezig om de AI aircraft aan de EHAM LAGO scenery goed te zetten en de taxiway's te laten kloppen.
Best wel een klotekarwei maar het loont wel gelukkig.
Bovendien haal ik de kaagbaan meteen maar uit de list van gebruikte runways.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Echt super die Airbus livery. Ik zal vanavond nog wat plaatjes schieten van dat vliegtuigje
tampert, kriminalpolizei
kewl das een goed ideeOp zondag 14 april 2002 18:08 schreef achappey het volgende:
Ik ben nu trouwens bezig om de AI aircraft aan de EHAM LAGO scenery goed te zetten en de taxiway's te laten kloppen.![]()
die is inderdaad heel kewl, ik heb nu AA aangezet in mijn video drivers en in FS2002 uitgezet maar ik zie weinig verschil ?Op zondag 14 april 2002 18:07 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
yep
check deze van mij maar:
[afbeelding]
Hehe, ja ook. Alleen de huidige tooling laat het niet toe een runway OF alleen als start OF als landingsbaan te gebruiken.Op zondag 14 april 2002 18:08 schreef Evilernie het volgende:
ik ben toch echt een keer vanaf de kaagbaan vertrokken. 24 dan wel
Euhmmm als je er klaar mee bent, dan zorg je wel dat wij die "update" ook ff kunnen downloaden he?Op zondag 14 april 2002 18:14 schreef achappey het volgende:
[..]
Hehe, ja ook. Alleen de huidige tooling laat het niet toe een runway OF alleen als start OF als landingsbaan te gebruiken.
En over dat wat Icestorm zei, ben ik het helemaal mee eens, maar het lijkt alsof het naar iedereen gericht is, maar eigenlijk was het alleen maar uncle sam (toch??)
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Juist en voortaan gewoon een link plaatsen naar de juiste forum en dan ben je klaar... Als iedereen antwoord geeft(ik maakte mij daar ook schuldig aan) dan blijft het offtopic.Op zondag 14 april 2002 18:20 schreef McFlipp het volgende:
[..]
Euhmmm als je er klaar mee bent, dan zorg je wel dat wij die "update" ook ff kunnen downloaden he?
En over dat wat Icestorm zei, ben ik het helemaal mee eens, maar het lijkt alsof het naar iedereen gericht is, maar eigenlijk was het alleen maar uncle sam (toch??)
Voor alleen starten kun je 'm aan beide kanten toch closen (wel een starting point + taxinodes uiteraard), of maak ik hier een denkfout?Op zondag 14 april 2002 18:14 schreef achappey het volgende:
[..]
Hehe, ja ook. Alleen de huidige tooling laat het niet toe een runway OF alleen als start OF als landingsbaan te gebruiken.
Closen? De runway wordt bepaald adhv de lengte. Als de Kaagbaan de langste is wordt die gebruikt voor zowel landen als starten aan beide kanten afhankelijk van de wind.Op zondag 14 april 2002 18:23 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Voor alleen starten kun je 'm aan beide kanten toch closen (wel een starting point + taxinodes uiteraard), of maak ik hier een denkfout?
Maar ben nu eerst bezig de planes juist aan de gate te krijgen. Zal zo wel een screenie maken alvast.
hoe doe je dat btw?Op zondag 14 april 2002 18:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Closen? De runway wordt bepaald adhv de lengte. Als de Kaagbaan de langste is wordt die gebruikt voor zowel landen als starten aan beide kanten afhankelijk van de wind.
Maar ben nu eerst bezig de planes juist aan de gate te krijgen. Zal zo wel een screenie maken alvast.
Met het tooltje AFCAD. Zelfde maker als TrafficTools. Is een CAD-achtige omgeving waarmee je alle 'informatie' van een airport kan wijzigen. Werkt heel handig en is uitstekend gedocumenteerd gelukkig.Op zondag 14 april 2002 18:37 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
hoe doe je dat btw?
De maker heeft dus speciaal aan Kimble gedacht en een dikke handleiding geschreven.
Jep... dat kan. AI traffic wordt dan niet naar dat eind van de betreffende runway geleid.Op zondag 14 april 2002 18:28 schreef achappey het volgende:
[..]
Closen?
Waarmee kan je dat doen? Je kan wel de taxipoints aanpassen, bedoel je dat?Op zondag 14 april 2002 18:39 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Jep... dat kan. AI traffic wordt dan niet naar dat eind van de betreffende runway geleid.
Nee, ik bedoel dit:Op zondag 14 april 2002 19:12 schreef achappey het volgende:
[..]
Waarmee kan je dat doen? Je kan wel de taxipoints aanpassen, bedoel je dat?
Runway Properties:
[...]
Restrictions: You can specify one end, or even both ends of a runway as closed, and AI and ATC will not use that end.
Ja maar Kaagbaan wordt wel aan allebei de kanten gebruikt. Ene kant voor landen, andere kant voor starten.Op zondag 14 april 2002 19:21 schreef DroogKloot het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dit:
[..]
Dus 1 zijde sluiten heeft dan ook geen zin.
Hier zijn ze dan 30 pics van mijn vlucht NZCH ---> YBBN
2698 km, ik begon met 17000 kg Jet A en aan het eind van de rit had ik 4500 kg over. Mijn crusie speed was rond de 285 knoppen.
Er zit wel wat cockpit pics bij want sommige hier vinden dat ook leuk om te zien.

Hier had ik 3 cessna's recht voor mij klaar om te landen dus ik heb even wat gas gegeven anders heb ik mijn landing af moeten blazen
Handig he z'n TCAS

Nu maar wachten op de ground staff

Zo dat was het
, als het teveel is of zijn de plaatjes te groot dan laat mij het weten aub....
2698 km, ik begon met 17000 kg Jet A en aan het eind van de rit had ik 4500 kg over. Mijn crusie speed was rond de 285 knoppen.
Er zit wel wat cockpit pics bij want sommige hier vinden dat ook leuk om te zien.

Hier had ik 3 cessna's recht voor mij klaar om te landen dus ik heb even wat gas gegeven anders heb ik mijn landing af moeten blazen
Handig he z'n TCAS

Nu maar wachten op de ground staff

Zo dat was het
Anoniem: 30271
lijkt ook geen eind aan te komen he?? 
ik vind het wel cool die screenies
keep up the good work guys!!
ik vind het wel cool die screenies
keep up the good work guys!!
Sommige screenies zien er een beetje raar uit...Op zondag 14 april 2002 19:27 schreef Slechtotophetbot het volgende:
*knip*
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ik zou eerst eens iets doen aan dat driverprobleem van je. Het ziet er echt raar uit met al die gekleurde vlakken. Verder zijn het geile screens...
tampert, kriminalpolizei
ja dat is raar, hier op mijn pc zien ze allemaal goed uit. Als iemand daar een oplossing voor heeft of een tip dan graag.Op zondag 14 april 2002 19:37 schreef Karlok[JY-616] het volgende:
[..]
Sommige screenies zien er een beetje raar uit...
Ik gebruik Fsscreen om te dumpen en dan Paintshop Pro om te converteren naar jpg misschien ligt het daaraan.
Export dan eens via piant ofzo....Op zondag 14 april 2002 19:41 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
ja dat is raar, hier op mijn pc zien ze allemaal goed uit. Als iemand daar een oplossing voor heeft of een tip dan graag.
Ik gebruik Fsscreen om te dumpen en dan Paintshop Pro om te converteren naar jpg misschien ligt het daaraan.
tampert, kriminalpolizei
Misschien omdat je FS in een windows draait? of 16 bits? of allebei?Op zondag 14 april 2002 19:41 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[..]
ja dat is raar, hier op mijn pc zien ze allemaal goed uit. Als iemand daar een oplossing voor heeft of een tip dan graag.
Of zien de pics bij het plakken in PSP er wel normaal uit? anders is het best wel vreemd.
Ik gebruik zelf IrfanView om te converteren en te resizen. Is erg makkelijk en het gaat zonder deze problemen
Mooie pics btw
Ik gebruik ook FSScreen en Paint Shop Pro. Heb nergens probz mee. Verder vlieg ik ook windowed en 16 bits.
Hieronder een screenie van Schiphol cargo ramp naast de Kaagbaan. Ik heb hier wat parkeerplekken bijgemaakt maar omdat er nog niet genoeg plek is aan de gates komen al die non-cargo planes hier ook staan.
Hieronder een screenie van Schiphol cargo ramp naast de Kaagbaan. Ik heb hier wat parkeerplekken bijgemaakt maar omdat er nog niet genoeg plek is aan de gates komen al die non-cargo planes hier ook staan.

zal eens kijken of het aan mijn drivers ligt. Ik ga nu 28.32 installeren.Op zondag 14 april 2002 19:51 schreef achappey het volgende:
Ik gebruik ook FSScreen en Paint Shop Pro. Heb nergens probz mee. Verder vlieg ik ook windowed en 16 bits.
[afbeelding]
Iemand ging toch in 2003 (das dus na de zomervakantie 2003) naar het NLC???? Ik ga dan ook!!!!
WOEI!!! (tweaker meeting
) Ik ga a.s. vrijdag naar opendag HogeSchool Haarlem.....
Ik ben ff de nieuwe drivers voor mijn Viper2 aan het proberen, hopelijk krijg ik dan ook geen texture fouten meer in FS2002
(en ga ik dan weer screenies posten
)
btw, ik was net lekke rop het Schiphol Panorama terras geweest, de eerste keer na de verbouwing
Ik ben ff de nieuwe drivers voor mijn Viper2 aan het proberen, hopelijk krijg ik dan ook geen texture fouten meer in FS2002
btw, ik was net lekke rop het Schiphol Panorama terras geweest, de eerste keer na de verbouwing
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
ik heb net de 28.32 drivers geinstalleerd en het ziet er veel beter uit in FS2002. Ik ga zo een vluchtje EHAM ---EGLL maken dan post ik wat screenies
JAH DAT WAS IK!!!!! Ik ga dienstverlening doen...Op zondag 14 april 2002 20:00 schreef ND het volgende:
Iemand ging toch in 2003 (das dus na de zomervakantie 2003) naar het NLC???? Ik ga dan ook!!!!![]()
![]()
WOEI!!! (tweaker meeting
![]()
) Ik ga a.s. vrijdag naar opendag HogeSchool Haarlem.....
Ik ben ff de nieuwe drivers voor mijn Viper2 aan het proberen, hopelijk krijg ik dan ook geen texture fouten meer in FS2002(en ga ik dan weer screenies posten
)
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
PICS plzOp zondag 14 april 2002 20:00 schreef ND het volgende:
als ik 28.32 install, heb ik probs met mijn advanced Geforce 2 settings....
tampert, kriminalpolizei
Nou bij mij ziet er nu 100x beter uit echt scherp en redelijk snel. Ik zit nu bij TIMEX op weg naar EGLL dus ik maak wel wat screenies..Op zondag 14 april 2002 20:19 schreef Evilernie het volgende:
als ik 28.32 install, heb ik probs met mijn advanced Geforce 2 settings....
Ik heb trouwens een Winfast GeForce 3 ti200
Hier wat screenies gemaakt na de installatie van de 28.32 drivers....
EHAM ---> EGLL maar vlak voor de ILS intercept begaf FS2002 het

Foute plaatje

nou ze zijn nog niet helemaal goed. Ik snap er niks van. Als ik ze bekijk met ACDsee op mijn pc zijn ze goed dus er gaat iets fout na het uploaden denk ik.
EHAM ---> EGLL maar vlak voor de ILS intercept begaf FS2002 het
Foute plaatje
nou ze zijn nog niet helemaal goed. Ik snap er niks van. Als ik ze bekijk met ACDsee op mijn pc zijn ze goed dus er gaat iets fout na het uploaden denk ik.
Zo ik heb weer alle pagina's doorgelezen met een ucle sam die lekker offtopic ging 
Het waren mooi pic's die ik heb gezien. Ik zag wel veel PSS airbussen. Ik dacht dat jullie dat zulke *** planes vonden.
Ik vind hem in iedergeval
En ik ga zeker de boxed verzie kopen als die in nederland tekoop is

Het waren mooi pic's die ik heb gezien. Ik zag wel veel PSS airbussen. Ik dacht dat jullie dat zulke *** planes vonden.
Ik vind hem in iedergeval
Zeker wel alleen al om het Fijt dta je dan een Org CD hebOp zondag 14 april 2002 22:39 schreef The_FrankO het volgende:
Zo ik heb weer alle pagina's doorgelezen met een ucle sam die lekker offtopic ging
Ik vind hem in iedergevalEn ik ga zeker de boxed verzie kopen als die in nederland tekoop is
want ik ben niet zo weg van die Copy cd's
Dit topic is gesloten.