Er zijn er al aardig wat hoor..Op zaterdag 13 april 2002 19:56 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik wil wel online vliegen maar dan gewoon zonder die hele poespas
MCFlipp en ik staan op het punt te vertrekken van TNCM naar TNCA.Op zaterdag 13 april 2002 20:00 schreef pilotincommand het volgende:
[..]
Er zijn er al aardig wat hoor..
lama ik ben nu in mij uppieOp zaterdag 13 april 2002 19:56 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ik wil wel online vliegen maar dan gewoon zonder die hele poespas
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Wie weet hoe ik mijn ID bij vATSIM kan "recoveren"?
212.19.195.26:3782/tnca_v_app
RW ip
RW ip
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik ag denk ik ff meeluisterenOp zaterdag 13 april 2002 20:08 schreef Bolk het volgende:
212.19.195.26:3782/tnca_v_app
RW ip
Zow, net terug van planes spotten bij TNCM 
Eerst kwam er een US Air A330 binnen

Snel ff naar de parking gereden en nog een mooie still

Daarna vertrok een Air France 767

En er kwam een AA 767 binnen

Scary

Wederom een 'parking' shot

En als laatste nog ff een rondje gedaan in een 747

Komtie..

En touchdown...

Nog snel een plaat gemaakt toen ie geparkeerd was
Eerst kwam er een US Air A330 binnen

Snel ff naar de parking gereden en nog een mooie still

Daarna vertrok een Air France 767

En er kwam een AA 767 binnen

Scary

Wederom een 'parking' shot

En als laatste nog ff een rondje gedaan in een 747

Komtie..

En touchdown...

Nog snel een plaat gemaakt toen ie geparkeerd was

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Nice pic's Major Carnage 
Ik was net op aruba en ik request me te pleures maar er reageert echt gewoon helemaal niemand
Gaat dat altijd zo
Ik was net op aruba en ik request me te pleures maar er reageert echt gewoon helemaal niemand

Ik ben ff tv kijken, server blijft aan staan.
TenksOp zaterdag 13 april 2002 20:33 schreef The_FrankO het volgende:
Nice pic's Major Carnage
Voor de VATSIM heren... post eens jullie ervaringen
Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha
Was dit via VATSIM dan?Op zaterdag 13 april 2002 20:55 schreef Major Carnage het volgende:
[..]
Tenks
Voor de VATSIM heren... post eens jullie ervaringen
Op zaterdag 13 april 2002 21:01 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Was dit via VATSIM dan?
Anoniem: 33687
Ok ik zal ook eens gaan pic spammen 
Ziehier wat shots van mijn favoriete kist:
De C-17 Globemaster lll op z'n best:

Eens proberen om die paar ton in de lucht te krijgen:

Ohoh..

Redelijke landing (moet iets horizontaler):

En de laatste:
Ziehier wat shots van mijn favoriete kist:
De C-17 Globemaster lll op z'n best:

Eens proberen om die paar ton in de lucht te krijgen:

Ohoh..

Redelijke landing (moet iets horizontaler):

En de laatste:

Hoe krijg jij zulke mooie planes met SB?Op zaterdag 13 april 2002 21:06 schreef KIMBLE het volgende:
zo het was weer leuk
hier 1 screenie van moi
[afbeelding]
das gewoon poksy plane dusse..Op zaterdag 13 april 2002 21:10 schreef The_FrankO het volgende:
[..]
Hoe krijg jij zulke mooie planes met SB?
zo nou ik zal mijn ervaringen maar eens opschrijven gezien dit mijn eerste keer was/zou moeten worden is dit misschien wel interessant voor degene die het nog niet hebben geprobeerd
eerst logde ik in, toen heeft pic me ff geholpen met het komen op de goede freq. je moest dus uit die atc dir hem kiezen...
nouw, toen heb ik een fp ingedient en tehoren gekregen dat ik mijn flight number uit moest spreken als 'papa india 84'
nouwja goed, net toen ik wou requesten belde er iemand op over de trouwdag van mn ouders
nouw, toen ik gerequest had mocht ik naar de rwy, daar op holding point gestaan, maar ik moest wachten
tijdens het wachten kwam ik tot de conclusie dat ik geen pleens zag, omdat ik die pleens niet geinstalled had. (bolk had met de geinstallde file van sb gegeven omdat bij mij de install files terroren)
naast dat ik niemand zag, zag ik ook niemand in de chat lijst! wat dus niet zo hoort gezien de 1337 pic van kimble
toen viel internet weg (ik heb wel eens van die avonden dat ik het (verbinding) knopje op me toetsenbord alleen maar zie flikkeren). waarna rw en fs promt crashden
ik ben dus niet eens de lucht in geweest!
eerst logde ik in, toen heeft pic me ff geholpen met het komen op de goede freq. je moest dus uit die atc dir hem kiezen...
nouw, toen heb ik een fp ingedient en tehoren gekregen dat ik mijn flight number uit moest spreken als 'papa india 84'
nouw, toen ik gerequest had mocht ik naar de rwy, daar op holding point gestaan, maar ik moest wachten
naast dat ik niemand zag, zag ik ook niemand in de chat lijst! wat dus niet zo hoort gezien de 1337 pic van kimble
Anoniem: 43578
Ik zal ook ff kort mijn ervaring opschrijven, dit was voor mij ook de eerste keer
. Ik was dus PEWE63 in een standaard cessnatje, lekker makkelijk. Eerst was me flightplan niet helemaal goed, dus eerst ff opnieuw gedaan. Taxien naar de runway, opstijgen, en toen hgd 360. Wil ik landen, heb ik een go-around
. Dus nog ff wachten voor de landing. Maak ik me op voor de landing, opeens een hard geluid, een TCAS alert. KLM 781 was te dichtbij, hij haalde me in tijdens het dalen naar de runway, dit kwam omdat de controller(dit was pilotincommand?) fftjes weg was.
Maar ik vond het echt heel gaaf, alleen ik moet nog die standaard zinnetjes een beetje weten, ik zit maar wat te praten eigenlijk tegen de controller. Zo nu ga ik maar eens wat drinken. Laters!!!!!
Maar ik vond het echt heel gaaf, alleen ik moet nog die standaard zinnetjes een beetje weten, ik zit maar wat te praten eigenlijk tegen de controller. Zo nu ga ik maar eens wat drinken. Laters!!!!!
ff over dat flightplan, als je touch and go's wil doen op bijvoorbeeld TNCM, wat moet je nou allemaal invullen, ik bedoel, waar is dat grote witte vak voor in SB?
gewoonOp zaterdag 13 april 2002 21:29 schreef ND het volgende:
ff over dat flightplan, als je touch and go's wil doen op bijvoorbeeld TNCM, wat moet je nou allemaal invullen, ik bedoel, waar is dat grote witte vak voor in SB?
dep: tncm
arr: tncm
groot wit flak: je FP (als je toch and go's doet leeglaten)
oow, dus zeg maar langs welke Vors/waypoints je gaat vliegen?Op zaterdag 13 april 2002 21:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
gewoon
dep: tncm
arr: tncm
groot wit flak: je FP (als je toch and go's doet leeglaten)
jaOp zaterdag 13 april 2002 21:31 schreef ND het volgende:
[..]
oow, dus zeg maar langs welke Vors/waypoints je gaat vliegen?
Ok nu mijn ervaring:
Een regelrechte rampvlucht. Ik heb 3 keer de approach gedaan. Takeoff was wel een hikje, omdat ik PIC niet goed verstond..
Approach 1:
Hier reageerde ik te laat waardoor ik ruim de ILS miste. Ik kreeg vectors klom weer en probeerde het opnieuw
Approach 2:
Hier leek het allemaal perfect te gaan, maar ik dacht dat ik meer vectors kreeg. Dat kreeg ik dus niet (te weinig ervaring). en miste de ILS ditmaal niet, maar zat veel te hoog, met een snelle decent had ik het kunnen halen maar besloot toch een missed approach te melden (Frank meldde het mij ook op een gegeven moment. 2 zielen 1 gedachte
).
Approach 3:
Ging gewoon eigenlijk in een keer goed, heb niet veel moeite hoeven doen. Ik ben er dus achter gekomen dat ik best veel op eigen initiatief moet doen en niet moet wachten op alle vectors.
Ook wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om Frank te bedanken omdat hij me door deze rampenvlucht heen heeft gesleept.
Volgende vlucht (misschien strax) gaat het helemaal worden
Een regelrechte rampvlucht. Ik heb 3 keer de approach gedaan. Takeoff was wel een hikje, omdat ik PIC niet goed verstond..
Approach 1:
Hier reageerde ik te laat waardoor ik ruim de ILS miste. Ik kreeg vectors klom weer en probeerde het opnieuw
Approach 2:
Hier leek het allemaal perfect te gaan, maar ik dacht dat ik meer vectors kreeg. Dat kreeg ik dus niet (te weinig ervaring). en miste de ILS ditmaal niet, maar zat veel te hoog, met een snelle decent had ik het kunnen halen maar besloot toch een missed approach te melden (Frank meldde het mij ook op een gegeven moment. 2 zielen 1 gedachte
Approach 3:
Ging gewoon eigenlijk in een keer goed, heb niet veel moeite hoeven doen. Ik ben er dus achter gekomen dat ik best veel op eigen initiatief moet doen en niet moet wachten op alle vectors.
Ook wil ik meteen van de gelegenheid gebruik maken om Frank te bedanken omdat hij me door deze rampenvlucht heen heeft gesleept.
Volgende vlucht (misschien strax) gaat het helemaal worden
McFlipp en ik zijn onderweg maar ik zie geen ATC op TNCA??
Ik heb ff een paar vragen waar ik al een tijd over na zit tedenken .
Vraag 1 Ik ben al zo ruim 5 jaar bezig met Flightsims,
dus ik ben geen groentje op dat gebied .
Maar wat mij heel erg opval is dat bijna iedereen vliegt met hulp van het VOR of ILS.
Maar er is er nou niemand die het nog gewoon op de oude manier doet ?
Want dat vraag ik me wel eens af .
Want omdat ik het veel knapper vind om op het handje telanden dan met al die voor geprogramerde zooi.
Want jullie zullen wel afvragen waar omik dit vraag:
om hetvolgende als jullie nou een met een oud toestel gaan vliegen zonder wat dan ook kunnen jullie dan ook zo mooi landen ?
Want ik zelf land bijna altijd zonder ILS.
2) maar ik heb en andere vraag omdat ik nu al zo veel ervaring heb met sims , en bij veel dingen al niet echt meer na denkt over hoe of wat ik moet doen .
Maar ik kan iemand die wel goed kan vliegen maar LANDEN
ho maar .
het is meer een stuiterbal dat neer komt dan een vliegtuig wat heel rustig moet neerkomen ..
Dus mijn vraag is waar kan ik iets vinden om het heel makkelijk en duidelijk laten zien hoe je gemakkelijk een landing moet in zetten .. ( ps Liefst met de hand en niet met ILS )
Dat hij het makkelijk kan gaan leren ..
Maar wat mij heel erg opval is dat bijna iedereen vliegt met hulp van het VOR of ILS.
Want omdat ik het veel knapper vind om op het handje telanden dan met al die voor geprogramerde zooi.
om hetvolgende als jullie nou een met een oud toestel gaan vliegen zonder wat dan ook kunnen jullie dan ook zo mooi landen ?
2) maar ik heb en andere vraag omdat ik nu al zo veel ervaring heb met sims , en bij veel dingen al niet echt meer na denkt over hoe of wat ik moet doen .
ho maar .
het is meer een stuiterbal dat neer komt dan een vliegtuig wat heel rustig moet neerkomen ..
Dus mijn vraag is waar kan ik iets vinden om het heel makkelijk en duidelijk laten zien hoe je gemakkelijk een landing moet in zetten .. ( ps Liefst met de hand en niet met ILS )
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Blackhole Ik land zelf ook heel vaak met het handje
Ik kan nog maar net een maand een ILS landing maken met een default boeing.
Ik vlieg nu met DF en ik weet nog niet helemaal hoe ik daar de ILS moet doen dus dat is ook een grote rede. Wat me op de volgende vraag brengt:
Heeft iemand een manual van de DF (liefst officieel) in een word document? Dat acrobat leest zo kut
Ik raad die "iemand" van jouw aan om gewoon een keer wat lesjes te nemen in fs met een cessna. In zo'n klein vliegtuige merk je meteen als je iets doet wat de consequenties zijn.
Ik vlieg nu met DF en ik weet nog niet helemaal hoe ik daar de ILS moet doen dus dat is ook een grote rede. Wat me op de volgende vraag brengt:
Heeft iemand een manual van de DF (liefst officieel) in een word document? Dat acrobat leest zo kut
Ik raad die "iemand" van jouw aan om gewoon een keer wat lesjes te nemen in fs met een cessna. In zo'n klein vliegtuige merk je meteen als je iets doet wat de consequenties zijn.
Het is IMHO juist realistisch om met VOR/DME of ILS te landen. Als ik alles VFR wil doen, dan pak ik een cessna. Daar komt bij dat je m.b.v. ILS ook gewoon op het handje land (afgezien van autoland dan).Op zaterdag 13 april 2002 21:59 schreef Blackhole het volgende:
Ik heb ff een paar vragen waar ik al een tijd over na zit tedenken .
ho maar .
Ik land heel vaak met het handje, maar maak gbruik van ILS om me te positioneren, waarom ik geen AP gebruik?
- Hij kan niet eens een ILS onderscheppen, als je in een hoek van 40 graden komt aanvliegen, stuurt de AP als je de centerline al voorbij bent. (en zo gaat het steeds door)
- Anders moet ik on final de AP afzetten, vink nie handig, en de ILS AP gaat raar doen als je met je stick een klein stukje beweegt
- ILS AP doet niet wat jij wil
- als ik de AP op ILS zet, dan gaat hij dalen met de neus omlaag <-- niet reallistisch
Maar ik kan met de default 737 toch al aardig landen/ en zachte touch downs maken. Maar de DF 737 is toch anders om te flaren. Hebben jullie dat ook gemerkt?
Bij de DF 737, als je het gas dicht doet, dan gaat je snelheid in een RAP temp omlaag, in tegenstelling tot de default 737 het vrij lang duurt voordat je snelheid omlaag gaat. Hierdoor moet ik altijd heel laat pas mijn gas dicht doen, wil ik met de DF737 flaren zonder te stallen...
- Hij kan niet eens een ILS onderscheppen, als je in een hoek van 40 graden komt aanvliegen, stuurt de AP als je de centerline al voorbij bent. (en zo gaat het steeds door)
- Anders moet ik on final de AP afzetten, vink nie handig, en de ILS AP gaat raar doen als je met je stick een klein stukje beweegt
- ILS AP doet niet wat jij wil
- als ik de AP op ILS zet, dan gaat hij dalen met de neus omlaag <-- niet reallistisch
Maar ik kan met de default 737 toch al aardig landen/ en zachte touch downs maken. Maar de DF 737 is toch anders om te flaren. Hebben jullie dat ook gemerkt?
nouw ik heb het nog een keer geprobeerd 
dit keer rustig clearance voor takeoff gevraagt, ik mocht meteen, ik kreeg wat hdg's enzo opgegeven, ging allemaal redelijk goed, toen vroeg te controller of ik het erg vond om naar curacau te gaan, nou, dat vond ik ook best, dus hij stuurt me er heen, en ik denk nou, dan verander ik de fmc ook even, maar dat had ik niet moeten doen, toen ik de fmc wegklikte bleven er 2 grote vlakken zwart op het beeldscherm staan!
nix kon ik doen om ze weg te krijgen, dus ik kon ook geen hdg meer veranderen, laat staan een beetje fatsoenlijk naar buiten kijken. appr stond al aan, dus hij was al lekker aan het landen, ik ben uiteindelijk geland, maar ik kon niet zien of ik op de baan zat
uiteindelijk via de gps gezien dat ik er netje op stond
toen wou ik ff end flight doen om dat vlak weg te halen, maar ik kreeg een fs terror
dus ik fs restarte, maar hij komt steeds niet meer verder dan het splash screen
ik heb al gereboot maar dat helpt niet
iemand een idee??
dit keer rustig clearance voor takeoff gevraagt, ik mocht meteen, ik kreeg wat hdg's enzo opgegeven, ging allemaal redelijk goed, toen vroeg te controller of ik het erg vond om naar curacau te gaan, nou, dat vond ik ook best, dus hij stuurt me er heen, en ik denk nou, dan verander ik de fmc ook even, maar dat had ik niet moeten doen, toen ik de fmc wegklikte bleven er 2 grote vlakken zwart op het beeldscherm staan!
nix kon ik doen om ze weg te krijgen, dus ik kon ook geen hdg meer veranderen, laat staan een beetje fatsoenlijk naar buiten kijken. appr stond al aan, dus hij was al lekker aan het landen, ik ben uiteindelijk geland, maar ik kon niet zien of ik op de baan zat
toen wou ik ff end flight doen om dat vlak weg te halen, maar ik kreeg een fs terror
Ja dat snap hij ook wel .. maar hij weet nog niet wanneer hij wat moet doen .Op zaterdag 13 april 2002 22:08 schreef The_FrankO het volgende:
Blackhole Ik land zelf ook heel vaak met het handjeIk kan nog maar net een maand een ILS landing maken met een default boeing.
Ik moet toe geven in het begin is het gewoon heel erg moeilijk .. om het te leren ..
Maar het meeste heb ik toch geleerd van het spel FLY
daar zat een goede handleiding bij en duidelijk ..
Iets wat ik bij MS FS .... heel erg mis .
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
misschien kan jij het hem uitleggen?Op zaterdag 13 april 2002 22:43 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ja dat snap hij ook wel .. maar hij weet nog niet wanneer hij wat moet doen .
Ik moet toe geven in het begin is het gewoon heel erg moeilijk .. om het te leren ..
Maar het meeste heb ik toch geleerd van het spel FLY
daar zat een goede handleiding bij en duidelijk ..
Iets wat ik bij MS FS .... heel erg mis .
Ja maar je leert het beter als je het leest; DAT is mijn ervaring dan .Op zaterdag 13 april 2002 22:48 schreef nealzie het volgende:
[..]
misschien kan jij het hem uitleggen?
En ik heb al wel wat uitgelegt hoe of wat .
maar ik denk dat hij beter er wat over kan lezen ..
Maar hij komt binnen kort ook op GoT .
Want hij krijgt ook kabel via Inet .
Dus jullie zullen gauw genoeg van hem horen ..
En dan zal hij hier oook wel vaste bezoeker worden .
Want hij is echt een liefhebben van Sims.
Zo als vliegtuigen , auto's en Strategie gams .
Volgens mij leer je het 't beste door zelf te oefenen (lees: aankloten) en zo ervaring op te bouwenOp zaterdag 13 april 2002 23:02 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Ja maar je leert het beter als je het leest; DAT is mijn ervaring dan .
Tsjakkaa! wat een avond!
De fly in begon voor mij met een pc crash
maar goed ik had nog voldoende energie om opnieuw te beginnen en met een Tsjakka kreet vervolgde ik mijn missie.
Ik deed geloof ik 2 touch and goes op rwy 11 en direct na take off van de 2e werd ik door Frank pic van Soldt aangenaam verrast met een island-hop en doorgestuurd naar Curacao.
Aldaar aangekomen preparen voor een turn around naar Aruba, en daar een full stop landing gemaakt. Al met al 3 uur in de weer geweest

Maar voor herhaling vatbaar!
Iedereen deed prima zijn best
De fly in begon voor mij met een pc crash
Ik deed geloof ik 2 touch and goes op rwy 11 en direct na take off van de 2e werd ik door Frank pic van Soldt aangenaam verrast met een island-hop en doorgestuurd naar Curacao.
Aldaar aangekomen preparen voor een turn around naar Aruba, en daar een full stop landing gemaakt. Al met al 3 uur in de weer geweest

zekersOp zaterdag 13 april 2002 23:20 schreef Rateltje het volgende:
hoorde ik jou nou sjakkaa roepen over rw?
Alle andere progs afsluiten. Als ik dat bij mijn systeem niet doe crasht ie ook heb ik gemerkt.Op zaterdag 13 april 2002 23:11 schreef nealzie het volgende:
mijn pc loopt de-he-le-tijd vast als ik fs en sb draai!! ik weet niet wat het is hoor maar ik krijg alleen nog maar lock-ups
iemand een id hoe ik het kan oplossen?
dacht je dat ik nog progs open ging laten staan met mijn pc?Op zaterdag 13 april 2002 23:22 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Alle andere progs afsluiten. Als ik dat bij mijn systeem niet doe crasht ie ook heb ik gemerkt.
Hahahaha! Dat klopt!Op zaterdag 13 april 2002 23:22 schreef nealzie het volgende:
[..]
zekers
hoorde ik jou nou sjakkaa roepen over rw?
WHHAHAHAHAHA ROFLMAO WHAAAAHAAHAAAHAOp zaterdag 13 april 2002 23:24 schreef Rateltje het volgende:
[..]
Hahahaha! Dat klopt!
Fijn dat er van die enthausiaste mensen zijn 
Ikzelf moest het nog een keer over doen, en werd maar meteen op een visual aproach gezet
Ik kwam perfect voor de runway uit. Ik had eik de ILS niet nodig. Dankzij Frank "PIC" van Soldt hoefde ik weinig bij te sturen. De landing was ook goed.
Een toch goeie ervaring, waar ik veel van geleerd heb. Ik wil daarom Frank bedanken voor zijn tijd van vandaag en de moeite (hij werd moe, je merkte het
) om alle newbies het goeie pad uit te sturen. De eerste vlucht van mij was echt een ramp, de 2e ging eik vrij goed. Alhoewel de takeoff iets beter kon
Ikzelf moest het nog een keer over doen, en werd maar meteen op een visual aproach gezet
Een toch goeie ervaring, waar ik veel van geleerd heb. Ik wil daarom Frank bedanken voor zijn tijd van vandaag en de moeite (hij werd moe, je merkte het
Kheb zo'n gevoel dat het bij jouw door SB komt, omdat je al problemen had met de installatie... Wat ging er trouwens mis met de installatie?Op zaterdag 13 april 2002 23:23 schreef nealzie het volgende:
[..]
dacht je dat ik nog progs open ging laten staan met mijn pc?
ja zekers ik wil frank 'pic' van soldt ook bedanken! egt heel cool van je hoor!
ik kreeg een 'interface wordt niet ondersteunt' errorOp zaterdag 13 april 2002 23:26 schreef ND het volgende:
[..]
Kheb zo'n gevoel dat het bij jouw door SB komt, omdat je al problemen had met de installatie... Wat ging er trouwens mis met de installatie?
ik heb wel vaker last van dat soort dingen, ook fdc en fsassist kan ik niet installe
Ieman nog een idee hoe ik mijn ID bij Vatsim weer kan "enablenen" ? (hij is nu permantly suspended) Ik heb geen andere mail adres, waar ik een nieuw ID kan aanmaken dus
)
Is voor SB niet FCUIP nodig?Op zaterdag 13 april 2002 23:28 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik kreeg een 'interface wordt niet ondersteunt' error
ik heb wel vaker last van dat soort dingen, ook fdc en fsassist kan ik niet installe
ik heb allang FCUIP...Op zaterdag 13 april 2002 23:28 schreef ND het volgende:
[..]
Is voor SB niet FCUIP nodig?![]()
yep, zonder fscuips (ofzo) kan je niet chatte in sbOp zaterdag 13 april 2002 23:28 schreef ND het volgende:
[..]
Is voor SB niet FCUIP nodig?![]()
Je hebt toch wel de goede versie van SB?Op zaterdag 13 april 2002 23:30 schreef nealzie het volgende:
[..]
ik heb allang FCUIP...
jaaa van rico gekregenOp zaterdag 13 april 2002 23:30 schreef ND het volgende:
[..]
Je hebt toch wel de goede versie van SB?![]()
.....
Da chatten is lachuh,Op zaterdag 13 april 2002 23:30 schreef KIMBLE het volgende:
[..]
yep, zonder fscuips (ofzo) kan je niet chatte in sb
Moet je in FS2002 chat schermpie "dubbel" intypen en ENTER toets, DUH!
bij fsassist kreeg ik een ikernel.exe fout en bij fdc ook een intreface troep foutOp zaterdag 13 april 2002 23:32 schreef ND het volgende:
[..]
Krijg je die melding ook (precies dezelfde melding?) met FDC en andere sh*t?
* KIMBLE had daar geen last vanOp zaterdag 13 april 2002 23:35 schreef nealzie het volgende:
[..]
bij fsassist kreeg ik een ikernel.exe fout en bij fdc ook een intreface troep fout
nee en als ik op google zoek naar ikernel.exe krijg ik alleenmaal artikels over dat virusscanners daarover een fout geven ofzo
Misschien FS2002 en die hele mikmak opnieuw installeren?
(word denk ik veel werk)Daarom heeft ND ook nie zoveel Add-Ons
net gedaanOp zaterdag 13 april 2002 23:40 schreef ND het volgende:
Misschien FS2002 en die hele mikmak opnieuw installeren?(word denk ik veel werk)Daarom heeft ND ook nie zoveel Add-Ons
*zucht*
zo dan ff voor de verandering weer eens wat foto's

zo dat waren weer eens wat Foto's
euhm, met "mikmak" bedoel ik dus ook windhoosOp zaterdag 13 april 2002 23:41 schreef nealzie het volgende:
[..]
net gedaan
*zucht*
oow ja heb ik over na zitten denkenOp zaterdag 13 april 2002 23:45 schreef ND het volgende:
[..]
euhm, met "mikmak" bedoel ik dus ook windhoos.... Volgens mij heb je ergens een conflict ofsow, misschien ff dxdiag runnen, en dan kieken bij FS2002 software naar conflicten of fouten ofsow
maar denk eens aan 3GB aan mp3tjes en geen geld voor cd'tjes
WAAA!!! Eindelijk weer foto'sOp zaterdag 13 april 2002 23:45 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
woei, mooi!Op zaterdag 13 april 2002 23:45 schreef Blackhole het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
die pleen is beswel
Je hebt toch wel meerdere partities?Op zaterdag 13 april 2002 23:46 schreef nealzie het volgende:
[..]
oow ja heb ik over na zitten denken
maar denk eens aan 3GB aan mp3tjes en geen geld voor cd'tjes
nee geen meerdere partities op mijn kleine 20 gigOp zaterdag 13 april 2002 23:48 schreef ND het volgende:
[..]
Je hebt toch wel meerdere partities?ff kopieren, en ALLEEN de C schijf formateren...
PS die plane is een OPENSKY plane voor de mensen die het nog niet hadden gezien .
zware kost zeg 15 pagina's GoT. Ik ga nog eens naar een feestje zeg
kunnnen jullie niet ff samenvatten...
tampert, kriminalpolizei
we hebben op vatsim gevlogen met pilotincommand als controller (dat was het eigenlijk zoon beetje)Op zaterdag 13 april 2002 23:50 schreef Evilernie het volgende:
zware kost zeg 15 pagina's GoT. Ik ga nog eens naar een feestje zegkunnnen jullie niet ff samenvatten...
Nee hoeft niet is alleen veel gebrabbel over ONLINE vliegen ..Op zaterdag 13 april 2002 23:50 schreef Evilernie het volgende:
zware kost zeg 15 pagina's GoT. Ik ga nog eens naar een feestje zegkunnnen jullie niet ff samenvatten...
waar dus al een andere topic over loop maar ze moeten het weer gezellig in deze doen
en nog wat gebrul tussendoorOp zaterdag 13 april 2002 23:51 schreef nealzie het volgende:
[..]
we hebben op vatsim gevlogen met pilotincommand als controller (dat was het eigenlijk zoon beetje)
WAAAAAAA, ja das nie zo best dan, heb je parition magic? Zo nee --> STOP MET LEZEN van mijn replyOp zaterdag 13 april 2002 23:50 schreef nealzie het volgende:
[..]
nee geen meerdere partities op mijn kleine 20 gig
VatsiM
lauwe shit....EN ik zie dat hier nog een hele discussie over mijn mooie beech bonanza is geweest
tampert, kriminalpolizei
En een toevoeging voor je samenvatting : We hebben 4 pagina's zitten lullen of we wel of niet via Vatsim vliegen
En ben ik bezig met Nealzie uit de shit de helpen

Ey jongens, sesamstraat is afgelopen, ik ga nu pitten
Ey jongens, sesamstraat is afgelopen, ik ga nu pitten

ja ik heb partition magic zeefuh, dus ik denk ook dat ik dat gaa doen, maar ik wil eerst nog ff xp nl ergens vandaan versieren, ik heb nu eng versie hier liggen maar ik wil tog liever nlOp zaterdag 13 april 2002 23:53 schreef ND het volgende:
[..]
WAAAAAAA, ja das nie zo best dan, heb je parition magic? Zo nee --> STOP MET LEZEN van mijn replyZo ja --> Partitie aanmaken, Mp3 en nog wat andere zooi op die partitie shouwen, dan c: formateren, wintendows erop FS2002 erop en TSJAAAKAAAAA!!!
i guess
Maar ik denk eerder een andere iets dat conflict heeft met FS2002, heb je SB er al af gepleurd?
hehehe....ik heb nu deel 21 af, ik ben nu bezig met dat flimpje van die zweefgasten. Ik ben benieuwd of het erger is dan onze club
tampert, kriminalpolizei
De echte diehard gaat voor de enge versieOp zaterdag 13 april 2002 23:58 schreef nealzie het volgende:
[..]
ja ik heb partition magic zeefuh, dus ik denk ook dat ik dat gaa doen, maar ik wil eerst nog ff xp nl ergens vandaan versieren, ik heb nu eng versie hier liggen maar ik wil tog liever nl
ND was ook al een tijdje opzoek naar de NL versie van FS2002, maar kon em nie finduh???
wat ben ik lekker flauw bezig vandaag zeg.
Ey, ik ga morgen naar Beverrrrrrwijk, ff aan mijn Pa vragen of we lanks Schiphol gaan om te "spotten" Hoe heette dat ene weggetje waar je in moest voor die spottersplek?? (was in het vorige deel)
HAHAHA ik denk als jullie zo vliegen dat jullie opleiding school dan heel snel leden er bij krijgOp zondag 14 april 2002 00:00 schreef Evilernie het volgende:
hehehe....ik heb nu deel 21 af, ik ben nu bezig met dat flimpje van die zweefgasten. Ik ben benieuwd of het erger is dan onze club
hehehehe.....wij zijn de twee -na ergste club van nederland als het gaat om linke acties en regels aan de laars lappenOp zondag 14 april 2002 00:03 schreef Blackhole het volgende:
[..]
HAHAHA ik denk als jullie zo vliegen dat jullie opleiding school dan heel snel leden er bij krijg
tampert, kriminalpolizei
(NEP) CNN Breaking news !!
Mid Air explosion on Hawaian Airlines 767 airliner believed to have been caused by gases in the center fuel tank igniting.
Pilot still managed to land the plane but many of the self loading cargo perished.
nouja, ik vond het best wel grappig

Mid Air explosion on Hawaian Airlines 767 airliner believed to have been caused by gases in the center fuel tank igniting.
Pilot still managed to land the plane but many of the self loading cargo perished.
nouja, ik vond het best wel grappig

https://valid.x86.fr/xhfd5e
oow goh ik had echt gedacht dat het echt zou zijn!Op zondag 14 april 2002 00:11 schreef Slechtotophetbot het volgende:
(NEP) CNN Breaking news !!
zow
kep net ff dat filmpje gezien....dat is niet voor de poes zal ik maar zeggen
tampert, kriminalpolizei
Datz eg ik ook .. als ze bij jullie zo les geven met het zweefvliegen dan kunnen ze wel heel wat leden verwachten hoorOp zondag 14 april 2002 00:20 schreef Evilernie het volgende:
zowkep net ff dat filmpje gezien....dat is niet voor de poes zal ik maar zeggen
![]()
![]()
dachet niet.....Dit zijn echt geen grappen. Volgens mij zijn een paar van deze filmpjes ook niet uit europa. En nou kan iedereen wel willen zweefvliegen, maar dit zijn dus echt wel ff fucking pro's. Het duurt op zen minst 10 jaar voordat je zo kan vliegen als die gasten daar doen. Het ziet er bij sommige stukken ook dramatischer uit dan het is hoor. Die flyby's zien er heel spectaculair uit, maar om het zelf te doen is nog veel gaverOp zondag 14 april 2002 00:37 schreef Blackhole het volgende:
[..]
Datz eg ik ook .. als ze bij jullie zo les geven met het zweefvliegen dan kunnen ze wel heel wat leden verwachten hoor
Maar als je begint met zweefvliegen hoef je dit echt niet te verwachten hoor. (ik hoop dat de meeste dat wel door hadden).
tampert, kriminalpolizei
Op zondag 14 april 2002 00:11 schreef Slechtotophetbot het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan die normaal saaie maar in zulke omstandigheden gortdroge ATC communications erbij ("exit runway when able" en dat soort onzinnige opmerkingen)
Goeiemorgen allemaal........
Toch een kater van vannacht....
godverdomme
Toch een kater van vannacht....
godverdomme
Ja d'r wordt in Griekenland gevlogen.Op zondag 14 april 2002 09:00 schreef J-063 het volgende:
Mohge
Wordt er vanmiddag nog gevlogen? Ik vond het zeer gaaf gister!!!!!!!
Maar ik weet niet of ik erbij ben gezien het feit dat ik in twijfel trek of mijn herseninhoud dit vandaag nog toelaat.
pffffffff
Weet iemand hoelaat het Panorama Terras op Schiphol gesloten is?
Euh, guys zijn jullie nog niet wakker?Op zondag 14 april 2002 09:21 schreef ND het volgende:
Weet iemand hoelaat het Panorama Terras op Schiphol gesloten is?
Woei, lama hangenOp zondag 14 april 2002 09:47 schreef ND het volgende:
[..]
Euh, guys zijn jullie nog niet wakker?De laatste vraag heb ik hard nodig want ik vertrek over 10 minuten al, en ik ga niet parkeergeld dokken om vervolgens achter te komen dat ie zo vroeg gesloten is.....
* KIMBLE nietOp zondag 14 april 2002 10:44 schreef pilotincommand het volgende:
We gaan denk ik half twaalf vliegen..
Althans ik
f1
gaan julllie weer op VATSIM. Zo ja, dan doe ik dus niet mee....
tampert, kriminalpolizei
Ik heb vandaag nie zoveel tijd, moet nog formule 1 kijken, 2 proefwerken leren, en de buurman met z'n pc helpen
Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Jammer ik kan ook niet mee doen 
Eerst een halfuurtje voorbeschouwing Formule1 zien
Tennissen (competitie
)
Als ik om 20:00 thuis ben moet ik nog ff de Formule1 race zien.
Hebben jullie deze vette link al gezien?
Live uit de ruitme bij ISS
Ze makken zich klaar voor een ruimte wandeling
Eerst een halfuurtje voorbeschouwing Formule1 zien
Tennissen (competitie
Als ik om 20:00 thuis ben moet ik nog ff de Formule1 race zien.
Hebben jullie deze vette link al gezien?
Live uit de ruitme bij ISS
Ze makken zich klaar voor een ruimte wandeling
* Bolk gaat vliegen om half 4/ 4 uur
Dan is de F1 afgelopen en Ratel zijn kater weg, dan ben ik ook helemaal klaar voor de briefing
Dan is de F1 afgelopen en Ratel zijn kater weg, dan ben ik ook helemaal klaar voor de briefing
Dit topic is gesloten.