Toon posts:

Het grote Nascar Racing Season 2002 topic

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 566 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 08 mei 2002 08:29 schreef J.apiooo het volgende:
Inderdaad: de Thiery Boutsen (ex-F1 coureur voor Benetton, Williams & Arrows) strategie... hij kwam hier in feite als eerste mee volgens mij (tenminste de eerste keer dat ik het hoorde.. eind jaren '80)

Gisteren ook mijn eerste online experience met NASCAR Racing 2002. Als doorgewinterde GP3 2000 liefhebber met ervaring met NASCAR 1 en 2 keek ik erg uit naar de mogelijkheden. Gisteren met mijn teamgenoot online geraced op Daytona. Echt geweldig.. slechts 20 ronden nog, maar wel 20 ronden deur-aan-deur geraced.... en daar komt het echte online gevoel en vereisten naar voren: elkaar ruimte geven, maar niet meer dan strikt noodzakelijk. Alleen dan kun je echt goed online tekeer gaan.

Dit is een enorme uitdaging, maar echt enorm. *D*D*D*D

Uiteindelijk was het verschil op de meet slechts 0,019 duizendste van een seconde! Hij kwam binnendoor na de laatste bocht en door in de laatste flauwe knik echt langszij... ik hoorde niets over de radio en dacht verloren te hebben............. totdat mijn crew de felicitaties overbracht. Geweldig! :) Screen:

[afbeelding]
Ja, lekker, hè!!! :9~ :9~ :9~ :9~

En wacht maar eens tot je met 30 anderen online gaat racen!

Als je met z'n tweeën rijdt, is het trouwens best wel leuk om ook een paar AI auto's toe te voegen. Leek me eerst niks en flauw en zo, maar ik heb het wel eens gedaan en da's toch wel lollig. Het is dan trouwens wel errug duidelijk welke auto's AI zijn en welke niet... Die AI rijdt heeeeeeel strak!

Dat online-gevoel is echt iets apart: ik heb laatst weer een offline race gedaan, maar je mist dan toch de spanning. Voor je het weet ga je ook weer meer risico's nemen: roekeloze inhaalmanouvres en zo. Een AI auto van de weg drukken vind ik niet erg, dus ach, wat maakt het allemaal uit... Maar een echte tegenstander laten crashen is een nachtmerrie voor me. Nee, online rulez big time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond een race met een aantal GoT-ers? lijkt me wel wat om met een aantal GoT-ers over Daytona te scheuren en elkaar tijdens de training wat setup tips te geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:16

Fuelke

Forza Ferrari

Op woensdag 08 mei 2002 10:57 schreef FastDevil het volgende:
vanavond een race met een aantal GoT-ers? lijkt me wel wat om met een aantal GoT-ers over Daytona te scheuren en elkaar tijdens de training wat setup tips te geven
Indien er niet teveel deelnemers zijn (want anders schokt het gewoon té erg) lijkt me dat wel een goed idee. :9 :)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Jullie kunnen ook altijd in de middag en avonduren een kijkje nemen op de Dutch.N2002-server natuurlijk :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09 22:30

J.apiooo

FWN

Kun je daar gewoon inloggen??? URL bij de hand???

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 12:09 schreef Lister_Storm het volgende:
Jullie kunnen ook altijd in de middag en avonduren een kijkje nemen op de Dutch.N2002-server natuurlijk :)
in de middag werk ik altijd en de avond-uren lijkt me prima, maar hadden jullie niet een restrictie vanaf rating 4? ik heb maar een rating 3 op Super Speedway en rating 0 op de rest :P

heb die server trouwens ook nog nooit in de lijst zien staan, of staat ie er ook niet tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

ja, de server staat er niet altijd... 's avonds wel meestal geloof ik.

Maar ja, ik heb maar net rating 4 op SS, en straks eindelijk 1 op RC dus dan kan ik eens gaan meedoen met dutch :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 13:24 schreef Raimond het volgende:
ja, de server staat er niet altijd... 's avonds wel meestal geloof ik.

Maar ja, ik heb maar net rating 4 op SS, en straks eindelijk 1 op RC dus dan kan ik eens gaan meedoen met dutch :)
ach, vanavond nog een paar rondjes racen en heb ook wel weer een rating point te pakken denk ik.....hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er in de verte een ongeluk gebeurt, kun je vaak nog schatten (met enige ervaring op zak) waar de auto heen zal stuiteren en waar je heen moet gaan (hoog of laag).
En tja, als de auto's die echt voor je bumper zitten crashen is het vaak een kwestie van geluk...
Hard aan het stuur gaan trekken of remmen is in ieder geval nooit goed: dan gaat het sowieso fout. Slalommmen tussen een paar wrakken door op volle snelheid gaat gewoon niet met Nascar.
Je moet een lijn kiezen waar je langs kan, en dat valt niet altijd mee :).

Als je een bocht ingaat en je weet dat er ergens in die bocht een ongeluk is kun je het beste een lage lijn houden, totdat je de 'crashsite' ziet. Je kunt altijd makkelijker van laag naar hoog dan van hoog naar laag. Wat je spotter ook zegt. Je zou ook voortijdig kunnen remmen en in de berm gaan :), maar als de anderen dat niet doen :o mag je mooi achteraan sluiten.

"The faster you go, the harder you crash!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Wie nog met Nascar 4 de wreckrace wil meedoen moet zich nog ff voor donderdag 9 mei 19:30 mij een mailtje sturen aub. (race is donderdag 9 mei om 20:00)
stefan.sigwarth@home.nl
:+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 08 mei 2002 19:59 schreef siggy het volgende:
Wie nog met Nascar 4 de wreckrace wil meedoen moet zich nog ff voor donderdag 9 mei 19:30 mij een mailtje sturen aub. (race is donderdag 9 mei om 20:00)
stefan.sigwarth@home.nl
heb jammer genoeg geen nascar 4 in huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:41

duronbug

Step on it.....!

Laten we keer wat afspreken met alle lui op dit forum op Dutch.N2002 server. Hij is bijna altijd leeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 08 mei 2002 21:23 schreef duronbug het volgende:
Laten we keer wat afspreken met alle lui op dit forum op Dutch.N2002 server. Hij is bijna altijd leeg :(
Ik heb [nog] geen 2002, nog altijd nascar4 :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op woensdag 08 mei 2002 23:18 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

Waar wacht je nog op dan? >:) Maak ons blij en ga vlug Nascar 2002 halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op woensdag 08 mei 2002 23:18 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

dan doe jij vanavondom 20:00 toch lekker mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op donderdag 09 mei 2002 10:34 schreef siggy het volgende:

[..]

dan doe jij vanavondom 20:00 toch lekker mee?
vanavond wordt nix, maar het zal niet lang meer duren voordat mijn naam alom bekend is in de online-nascar scene :P
Wordt dan denk ik toch de 2002 versie want 4 heb ik als iso en deze reeks is het gewoon waard om op m'n plank te hebben. *D

Vandaag 6x20 rondjes Talladega gedaan, de laatste 4 gingen foutloos als in geen ongelukken gemaakt.
Een startveld van 31 auto's, alle hulpmiddelen uit behalve schakelen. [toch eens uitzetten]

Vanmorgen nog het demo van EA's f1 2002 geprobeerd maar dat haalt het echt niet bij Nascar racing.
Ach ja, eigenlijk kun je het niet vergelijken, f1 sims met Nascar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

pfff gisteravond mijn clean-driving-streak vernaggeld :(

ongeluk recht voor me neus, ging licht van gas af om auto te ontwijken, komt een gast achter me die toch redelijk ver achter me zat me frontaal aan gort rammen, ik spin gevolg ... 20 auto's achter me in 1 chaotische massa :D

ook wel irri op Lowe's was 40 ronde's breekt me achterkant weg in ronde 38, achterwiel aan gort....

Het schijn trouwens dat de wagens gevoeliger zijn in n2002 dan in nascar 4, de achterkant schijnt eerder weg te breken etc. Ik weet het nie zeker aangezien ik nascar 4 niet heb :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn jullie ook wel eens geraakt door een spookauto?
Net een online race gedaan op Daytona. Lag 4e: drie auto's voor me, geen een achter me. En opeens wordt ik vanachter geraakt! Ik schoof opeens opzij! Heel vreemd. De manier waarop ik weggleed, wees echt op een aanraking van achteren. En ik hoorde ook een crashgeluidje. Maar er zat niemand achter me! Lag, wellicht...?

Gelukkig kon ik de auto redden. Vervolgens met twee andere auto's gevochten om plaats 4, 5 en 6. Rondjes achter elkaar plaats verwisselen, draften en zo. Heerlijk. Maar 1 rond voor het einde, ik was 5e, was net ingehaald en m'n achterligger dreigde ook weer langszij te komen, raak ik heeeel licht mijn voorganger en kabang, dikke crash. Eigen fout, toch wel: ik zat er gewoon te dicht op. Gelukkig konden die andere twee door (dan ben ik al erg blij!): ze werden dan ook 4e en 5e. Ik werd met een kapotte engine aan alle kanten ingehaald (hoooooooooogst irritant: heeeeeel errug!)) en eindigde als 12. Nog niet onaardig in een veld van zo'n 40, waarvan maar liefst 22 de race ook echt uitreden.

Jammer, maar... wel genoten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 09 mei 2002 22:22 schreef hellogoodbye het volgende:
Zijn jullie ook wel eens geraakt door een spookauto?
Net een online race gedaan op Daytona. Lag 4e: drie auto's voor me, geen een achter me. En opeens wordt ik vanachter geraakt! Ik schoof opeens opzij! Heel vreemd. De manier waarop ik weggleed, wees echt op een aanraking van achteren. En ik hoorde ook een crashgeluidje. Maar er zat niemand achter me! Lag, wellicht...?

Gelukkig kon ik de auto redden. Vervolgens met twee andere auto's gevochten om plaats 4, 5 en 6. Rondjes achter elkaar plaats verwisselen, draften en zo. Heerlijk. Maar 1 rond voor het einde, ik was 5e, was net ingehaald en m'n achterligger dreigde ook weer langszij te komen, raak ik heeeel licht mijn voorganger en kabang, dikke crash. Eigen fout, toch wel: ik zat er gewoon te dicht op. Gelukkig konden die andere twee door (dan ben ik al erg blij!): ze werden dan ook 4e en 5e. Ik werd met een kapotte engine aan alle kanten ingehaald (hoooooooooogst irritant: heeeeeel errug!)) en eindigde als 12. Nog niet onaardig in een veld van zo'n 40, waarvan maar liefst 22 de race ook echt uitreden.

Jammer, maar... wel genoten!
Nee, dat heb ik nog niet mee gemaakt (gelukkig maar :P )
Heb vandaag wel een pechdag gehad qua racen, veels te veel wreckers tegen gekomen, maar alles wat ik kon uitrijden ook uitgereden met m'n schade. Zo nog maar een paar rondjes rijden, heb er zin an

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

't Was al een weekje geleden dat ik nog eens achter het stuur gekropen had en in het begin is het nog wel ff wennen :)

Hier vergat ik domweg in te sturen voor de bocht in maakte ik hardhandig kennis met de muur op de Brickyard van Indianapolis.
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/NR2002ss004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/NR2002ss005.jpg

Daarna het betere draftwerk op Talladega, het blijft toch spannend om met een aantal auto's naast elkaar op volle snelheid te racen. Je verstand zegt: "Ga toch van dat gas af, strax raak je iemand" terwijl je hart zegt "Put the pedal to the metal". Op de pics gaat alles nog goed, tot in iets erna lichtjes de #28 auto (Ricky Rudd) aantikte en een duwtje kreeg van #6 (Mark Martin) waardoor ik #24 (Jeff Gordon) aantikte. Je raad het goed ==> 1 grote chaos daarna. Wonder boven wonder was m'n auto bijna niet beschadigd :D
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/NR2002ss006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/fuelke/NR2002ss007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ok dames, gisteravond de n4 'wreckrace' gehad en het was echt vette fun. Bij deze wil ik even melden dat de inschrijvingen voor de n2002 race open zijn :D (hopelijk begint niet iedereen nu te zeiken en dat ik maar moet ophoepelen :+ ) dus wie interesse hierin heeft, mij mailen aub: stefan.sigwarth@home.nl

btw, dit mag toch wel ofniet? 'reclame' maken voor een fun event?

/edit/ in de policy staat alleen wat van lan party's en clans maar niks over events :+

/edit2/ datum is donderdag 23 mei 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 09 mei 2002 23:52 schreef Fuelke het volgende:
't Was al een weekje geleden dat ik nog eens achter het stuur gekropen had en in het begin is het nog wel ff wennen :)

Hier vergat ik domweg in te sturen voor de bocht in maakte ik hardhandig kennis met de muur op de Brickyard van Indianapolis.
[afbeelding]
[afbeelding]

Daarna het betere draftwerk op Talladega, het blijft toch spannend om met een aantal auto's naast elkaar op volle snelheid te racen. Je verstand zegt: "Ga toch van dat gas af, strax raak je iemand" terwijl je hart zegt "Put the pedal to the metal". Op de pics gaat alles nog goed, tot in iets erna lichtjes de #28 auto (Ricky Rudd) aantikte en een duwtje kreeg van #6 (Mark Martin) waardoor ik #24 (Jeff Gordon) aantikte. Je raad het goed ==> 1 grote chaos daarna. Wonder boven wonder was m'n auto bijna niet beschadigd :D
[afbeelding]
[afbeelding]
Druk es ff op R, zou ik zeggen: dat groene pad heb je echt niet nodig om te crashen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stevans/pics/99.gif updateje van mn auto :+

en het topic niet te ver laten zakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

er zijn nog 27 plaatsen over voor het feest :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou, dat was een slechte avond... Twee keer opeens gedisconnect (en ik heb ADSL...) en een keer waren er een paar wreckers op de baan. Als iets irritant is, is het wel als mensen LOL typen na een crash! :(

He, FastDevil: heb jij de race nog kunnen afmaken? Shitzooi :(: ik had een beregoede start: in de eerste ronde van 15 naar 8 of zo (zonder crashes voor me: puur het betere inhaalwerk :)), lekker aan het draften, en hop, connectie verbroken. Jammer, ik had je graag online tegengekomen.

Al met al de hele avond bezig zonder ook maar even lekker geraced te hebben. Da's minder... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 21:39 schreef siggy het volgende:
er zijn nog 27 plaatsen over voor het feest :+
moet je daarvoor niet eerst alle circuits onder de knie hebben?
Ik ken er pas 3 goed, Talladega, Daytona en Watkins glen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 22:23 schreef hellogoodbye het volgende:

..

He, FastDevil: heb jij de race nog kunnen afmaken? Shitzooi :(: ik had een beregoede start: in de eerste ronde van 15 naar 8 of zo (zonder crashes voor me: puur het betere inhaalwerk :)), lekker aan het draften, en hop, connectie verbroken. Jammer, ik had je graag online tegengekomen.

Al met al de hele avond bezig zonder ook maar even lekker geraced te hebben. Da's minder... :(
Nee, ik heb die race ook niet kunnen uitrijden, ook ik werd door de server er af geschopt.....volgens mij iedereen. De start liep bij mij al vrij slecht doordat ik door iemand achter me geramt werd op de backstraight tijdens de full pace lap :( Daarna als een na laatste de race in gegaan en eigenlijk na 2 ronde al van de server verbroken :(

Was bij mij ook al de 2de keer vanavond dat een server liep te etteren, wel balen en voor de rest van de avond eigenlijk alleen maar "slechte" races gereden met maar 1 keer een plekkie in de top 10 (4de) en voor de rest alleen maar tussen plaats 10 en 15.

Wel een aantal zeer grote crashes weten te ontwijken, dat geeft wel een super kick, maar jammer genoeg ook een paar keer niet kunnen ontwijken.....bah....daar ging mijn LPI vanavond van 187 naar 67 :( :'( dat was wel balen.

Zo, ik ga weer verder racen, heb er zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

lol irri man ik joinde midden in qualify kon hem niet afmaken startte dus als allerlaatste (15e) kwam na 50 ronde's als winnaar over de streep (ook voor het eerst) is het een server die geen ratings telt...grrrrr :D

was wel goed voor mijn laps per incident rating ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Op vrijdag 10 mei 2002 23:05 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

moet je daarvoor niet eerst alle circuits onder de knie hebben?
Ik ken er pas 3 goed, Talladega, Daytona en Watkins glen :)
neej :+ martinsville is kort en technisch ja aar als et om het raken van iemand anders gaat, kun je ook een blinde kip mee laten doen :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

ah ik voldoe aan de criteria :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 16:30 schreef siggy het volgende:
[wordt ook eindelijk wakker]
Oh lamaar, wreckrace :P
[/wordt ook eindelijk wakker]

Net ff lekker offline geraced, startveld van 21 [op85%] Talladega.
Ik blijf zoals altijd lekker achteraan hangen de eerste 3 rondjes om mezelf en de bandjes op te warmen.
Na een aantal pogingen 2 tegenstanders ingehaald en dat werd tijd ook want het contact met de groep was al verbroken. [4 secondjes ongeveer]
Nu rij ik een 5tal supper strakke rondjes, zelfs de ai-tegenstanders hebben grote moeite mij bij te houden, en hervind ik de aansluiting.
Even op adem komen oftewel beetje mee laten zuigen.
Met moeite pak ik de volgende 3 tegenstanders en dan raak ik in een trance...
Inneens gaat de boardradio.. "your in the top 10"
Negende! [adrealine]
Ik klim langzaam naar plaats 7, de top3 is inmiddels onhaalbaar, die hebben een fiks gat geslagen.
Opnieuwe de boardradio.. "two more laps"[adrealine x2]
Maar Dale sr ligt voor me en Dale jr had ik net gepakt.
Ultime poging!
Uitkomen van turn 1 lig ik schuin[boven] achter[naast] senior, ik ga heel even van het gas af om weer in zijn slip te komen, was ik jr uit het oog verloren :(
Klein tikje tegen de achterkant en ik spinde van de baan af :( [adrealine x3]
Anderlhalve ronde voor het einde!:(

't is gewoon een complot geweest! :(

gelukkig hebben we de replay nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 23:26 schreef FastDevil het volgende:

daar ging mijn LPI vanavond van 187 naar 67
AAAAAAAAAAAAAAH!!! Shit zeg, da's hoog! Of niet...? Die lpi is toch het aantal rondes dat je zonder ongeluk rijdt, vanaf de start gezien? Als je 187 had, reed je dan altijd races van 200 laps of zo? Of kan je ook zo'n hoge score krijgen met races van 20 laps. Ik moet toch maar weer eens de info opzoeken over hoe die telling werkt...

Gezien mijn chronische tijdgebrek, race ik meestal races van 20, maximaal 30 laps. En nog steeds is m'n lpi maar 13,1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 18:57 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

AAAAAAAAAAAAAAH!!! Shit zeg, da's hoog! Of niet...? Die lpi is toch het aantal rondes dat je zonder ongeluk rijdt, vanaf de start gezien? Als je 187 had, reed je dan altijd races van 200 laps of zo? Of kan je ook zo'n hoge score krijgen met races van 20 laps. Ik moet toch maar weer eens de info opzoeken over hoe die telling werkt...

Gezien mijn chronische tijdgebrek, race ik meestal races van 20, maximaal 30 laps. En nog steeds is m'n lpi maar 13,1...
ik heb die hoge lpi op kunnen bouwen door veel races van 40 laps te rijden, maar tja, op een papy server kan veel gebeuren als er wreckers op de baan zijn.....ach, shit happens, 67 is ook nog goed......maar ik ga weer sturen.....heb er zin an :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

damn, 67 is al superhoog hoor!
Ik heb mn LPI met moeite weer boven de 20 gekregen, sta nu op 22.1 ofzo
maar als er gasten de tegengestelde richting gaan rijden kun je er toch niets doen helaas :(

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer een leuke race gereden op Daytona......60 ronden, was erg gaaf en iedereen moest ook dus 2 keer de pits in, dus er hing erg veel van pit strategie af. Was als 6de van start gegaan en bleef daar de eerste 5 ronden rijden om de bandjes lekker soepel te maken. Het veld zat nog lekker bij elkaar en ben toen voorzichtig naar plaats 4 gereden.

Na 23 ronden de eerste keer de pits ingedoken, wilde er lekker vroeg bij zijn (was als eerste in de pits) en 4 ronde later ging de rest ongeveer de pits in, dus was lekker druk in de pits.

Bleek goed geweest te zijn de vroege pit, want ik lag nadat iedereen de pit gemaakt had 2de, dus toch 2 rondjes gewonnen. Bij ronde 45 ben ik weer de pits in gedoken, was nu als 3de of zo in de pits, maar het heeft me geen voordeel opgedaan, ben als 2de gefinished.

maar al met al een zeer leuke race.

ps. voor het eerst dat ik nu mensen op de dutch server zag, maar ze reden een voor mij veeeeeels te moeilijk circuit, dus ben er maar weg gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 20:35 schreef FastDevil het volgende:
Net weer een leuke race gereden op Daytona......60 ronden, was erg gaaf en iedereen moest ook dus 2 keer de pits in, dus er hing erg veel van pit strategie af. Was als 6de van start gegaan en bleef daar de eerste 5 ronden rijden om de bandjes lekker soepel te maken. Het veld zat nog lekker bij elkaar en ben toen voorzichtig naar plaats 4 gereden.

Na 23 ronden de eerste keer de pits ingedoken, wilde er lekker vroeg bij zijn (was als eerste in de pits) en 4 ronde later ging de rest ongeveer de pits in, dus was lekker druk in de pits.

Bleek goed geweest te zijn de vroege pit, want ik lag nadat iedereen de pit gemaakt had 2de, dus toch 2 rondjes gewonnen. Bij ronde 45 ben ik weer de pits in gedoken, was nu als 3de of zo in de pits, maar het heeft me geen voordeel opgedaan, ben als 2de gefinished.

maar al met al een zeer leuke race.

ps. voor het eerst dat ik nu mensen op de dutch server zag, maar ze reden een voor mij veeeeeels te moeilijk circuit, dus ben er maar weg gebleven.
Van die pitstops snap ik dus geen hout, krijg altijd een zwarte vlag [dangerous pitting]
Die gele streep wordt op een gegeven moment onderbroken, dan mag je d'r toch overheen mits je geen auto's hindert?
Ik bedoel ik hou me aan de snelheid.

M'n eerste pitstop stond ik trouwens te dicht bij de muur, konden ze m'n linkerkant niet voorzien van nieuw rubber |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 20:50 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

Van die pitstops snap ik dus geen hout, krijg altijd een zwarte vlag [dangerous pitting]
Die gele streep wordt op een gegeven moment onderbroken, dan mag je d'r toch overheen mits je geen auto's hindert?
Ik bedoel ik hou me aan de snelheid.

M'n eerste pitstop stond ik trouwens te dicht bij de muur, konden ze m'n linkerkant niet voorzien van nieuw rubber |:(
Dangerous pitting: Dan kom je waarschijnlijk te hard de pitstraat in rijden

Gele streep bij pit uit: Je mag pas de baan op als je het seintje krijgt via de radio

En tja, iedereen parkeert hem denk ik wel eens te dicht bij de muur, ik heb het heeeeel af en toe ook wel eens.

Speel je trouwens online of alleen maar single player?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, :) even weer wat opmerkingen/vragen.

Over het pitten,.. heb je de driving lessons ook gezien? Die zijn allemaal nuttig, en de moeite waard. Daarin vertellen ze je dat je het beste een keer naar de computers kunt kijken en hoe zij pitten.

Verder vraag ik me toch af op wat voor percentage sommigen de Ai hebben staan. Puur nieuwsgierigheid.

En ik kan jullie aanraden om je toch wat te gaan verdiepen in de 'gewone' Speedways. Op Speedways zul je vooral in de bochten met je gas spelen. Als je goed draft doe je dat de hele tijd met de SuperSpeedways. Op een heleboel speedways kun je met geen of weinig remmen rond komen. Probeer Chicagoland maar eens, die is lekker :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 20:59 schreef FastDevil het volgende:

[..]

Dangerous pitting: Dan kom je waarschijnlijk te hard de pitstraat in rijden

Gele streep bij pit uit: Je mag pas de baan op als je het seintje krijgt via de radio

En tja, iedereen parkeert hem denk ik wel eens te dicht bij de muur, ik heb het heeeeel af en toe ook wel eens.

Speel je trouwens online of alleen maar single player?
Voorlopig alleen ofline todat ik m'n line een beetje kan houden.
Gaat steeds beter dus binnenkort online :P
Moet alleen nog tijd zien te vinden 2002 te kopen.

edit:

bedankt voor de tip wbt pitting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 21:01 schreef erikvs het volgende:
OK, :) even weer wat opmerkingen/vragen.

Over het pitten,.. heb je de driving lessons ook gezien? Die zijn allemaal nuttig, en de moeite waard. Daarin vertellen ze je dat je het beste een keer naar de computers kunt kijken en hoe zij pitten.

Verder vraag ik me toch af op wat voor percentage sommigen de Ai hebben staan. Puur nieuwsgierigheid.

En ik kan jullie aanraden om je toch wat te gaan verdiepen in de 'gewone' Speedways. Op Speedways zul je vooral in de bochten met je gas spelen. Als je goed draft doe je dat de hele tijd met de SuperSpeedways. Op een heleboel speedways kun je met geen of weinig remmen rond komen. Probeer Chicagoland maar eens, die is lekker :9.
ik rij alleen maar online wedstrijden, dus geen AI te zien.
Ik rij af en toe wel een paar gewone speedways en die ook zeker leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

tsja die LPI....met veeel moeite boven de 20 gekregen, daarna een super chaotische race en voila lpi van 13, nu weer opgewerkt naar 17 maar goed.

Was wel een leuke race, 29 ronde's als 12e gequalified, er viel me direct achter me een gat dus daar lag geen druk da's mooi. Gewoon lekker erachter blijven karren geen inhaal pogingen doen, een crash in de top 10 (gebeurt aaaaaaaaaaltijd wel) die ontweken nog 2 ingehaald lag toen 3e in en groepje met 4 auto's (1 achterblijver) met zijn vieren blijven draften reden met gemak weg van de rest daardoor en het uiteindelijk uitgevochten in de laatste 2 ronde's daarvoor gewoon keurig in het groepje blijven rijden. Was wel cool laatse ronde, bocht 1 haal ik er 1 van de 3 in bleek het de achterblijver te zijn. Vervolgens in turn 4 die 2 voor gingen naast elkaar door de bocht, ik starte hoog en kwam bij het uitkomen naar beneden om met meer snelheid de bocht uit te komen waardoor we met z'n drieen vrijwel gelijk de finish over denderden maar toch 3e :(

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leek me een moois spel dus ik heb hem geinstaleerd en een updatje eroverheen maar hij wilt niet draaien wat kan dat zijn?

systeem:

p3 1ghz 512 mb
geforce 3
creative 5.1 live
windows xp prof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ik snap die lpi trouwens gewoon niet. Volgens mij gaat je lpi al naar de kloten als je al iemand aanraakt. Ik heb een lpi van 12 ofzo....
Oja, er zijn nog 19 plaatsjes vrij :+ (van de 42 dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

als jij iemand aanraakt waardoor er (normaal gesproken) een gele vlag komt telt dat als incident. Als jij op een auto inrijdt die al gespind was en er daardoor al een gelevalgsituatie was, telt het volgens mij niet als incident.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

maar telt wel mee voor je lpi, als jij vrolijk rondrijdt en iemand anders ramt je zonder dat je eriets aan kan doen vanaf dondert wel meteen je lpi naar beneden. Volgens mijn handleiding van n2002 telt het ook als incident aangezien hat part of racing is rekening te houden met de acties van anderen.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zaterdag 11 mei 2002 23:37 schreef sneaker666 het volgende:
leek me een moois spel dus ik heb hem geinstaleerd en een updatje eroverheen maar hij wilt niet draaien wat kan dat zijn?

systeem:

p3 1ghz 512 mb
geforce 3
creative 5.1 live
windows xp prof.
Waar breekt ie af, en geeft ie een bepaalde foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

wat ook heel irritant is:
ik heb 2 keer een race gedaan met maar 4 rijders totaal; genoeg dus voor rating volgens de handleiding.
ik netjes mn rondjes rijden om mn lpi te verhogen, een hele saaie race voor de rest, is ie afgelopen, krijg ik helemaal niks in mn chatscreen te zien over mn rating en telt ie niet mee!!
de afstand die werd afgelegd was 10% of meer dus dat moet ook geen probleem zijn, en er waren bij de start 4 rijders. als er niet voldaan wordt aan een van die eisen zie trouwens na de race in je chat een bericht dat de race niet meetelt, maar ik kreeg gewoon helemaal niks te zien...

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 11:42 schreef Raimond het volgende:
wat ook heel irritant is:
ik heb 2 keer een race gedaan met maar 4 rijders totaal; genoeg dus voor rating volgens de handleiding.
ik netjes mn rondjes rijden om mn lpi te verhogen, een hele saaie race voor de rest, is ie afgelopen, krijg ik helemaal niks in mn chatscreen te zien over mn rating en telt ie niet mee!!
de afstand die werd afgelegd was 10% of meer dus dat moet ook geen probleem zijn, en er waren bij de start 4 rijders. als er niet voldaan wordt aan een van die eisen zie trouwens na de race in je chat een bericht dat de race niet meetelt, maar ik kreeg gewoon helemaal niks te zien...
oh....ik had vannacht ook zo'n race, 40 ronde, 4 starters (of waren het er toch 5 weet niet meer) en ik kreeg gewoon punten, telde dus wel mee.

kan zijn dat die race ratingloos was, die heb je er ook tussen zitten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

nee, die races hadden wel rating restrictions.
maareh, ik heb dus net een race op daytona gedaan, 23 starters, rating 3-10 en 20 laps, wel een mooie race gehad maar weer geen ratingpunten :( :(
ik werd 10e dus ik had aardig wat punten kunnen scoren.... |:(
toen ik vroeg waarom er geen punten kwamen zei iemand: 'soms krijg je die gewoon niet'

da's dus weer lekker k*t van papy :'(

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 11:30 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Waar breekt ie af, en geeft ie een bepaalde foutmelding?
Neen hij start helemaal niet op niets nada

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 12:22 schreef sneaker666 het volgende:

[..]

Neen hij start helemaal niet op niets nada
dat heb ik ook heel soms......gewoon even rebooten, helpt bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 13:12 schreef FastDevil het volgende:

[..]

dat heb ik ook heel soms......gewoon even rebooten, helpt bij mij
Dat heb ik ook geprobeerd maar mocht niet baten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lpi is niet belangrijk,. en als je maar veel racet komt het vanzelf goed.
Soms worden de punten niet weergegeven,.. maar dat betekent niet altijd dat je ratings niet worden bijgewerkt.

Ik heb nu iets van 64 en al zoveel races dat het nauwelijks verandert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

ik weet iig zeker dat mn ratings niet werden bijgewerkt, want mn lpi verandert altijd wel (al is het maar met 0.1) en na die races dus niet.

Maar ik ben evengoed blij want ik heb net een SS rating van 5 gehaald na een hele coole race :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanavond racen met een groepje??? lijkt me wel lachen tegen een aantal GoT-ers over daytona te scheuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 12 mei 2002 18:54 schreef FastDevil het volgende:
vanavond racen met een groepje??? lijkt me wel lachen tegen een aantal GoT-ers over daytona te scheuren
Wanneer wil je eraan beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik doe dan ook ff mee :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

21:00 uur de wedstrijd ????

Daytona.

kan iemand een race hosten ??

vanaf 20:30 training

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 12 mei 2002 20:10 schreef FastDevil het volgende:
21:00 uur de wedstrijd ????

Daytona.

kan iemand een race hosten ??

vanaf 20:30 training
Jammer, dat uurtje tssn 21-21h15 kan ik net niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noem maar een tijd.....ik ben er de hele avond wel.

noem ook even een plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 12 mei 2002 20:25 schreef FastDevil het volgende:
noem maar een tijd.....ik ben er de hele avond wel.

noem ook even een plek
Kom anders ff piepen op ICQ of zo rond 22h15 of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 20:58 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Kom anders ff piepen op ICQ of zo rond 22h15 of zo
is goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hm, zo nu en dan wordt ik N2002 zat... Ik zit toch regelmatig een half uur in de lobby voordat ik eindelijk eens lekker kan racen. Regelmatig zijn er gewoon geen leuke races beschikbaar: ook regelmatig wordt ik er uit gekicked als de race begint. Wat ik ook niet snap: ik heb een SS van 3. Maar een race op Daytona met een rating van bijvoorbeeld 2-10 of 3-10 kan ik niet opkomen! Hoe kan dat? En zit je eindelijk in een race, wordt je 1 op de 2 keer door een rookie, wrecker of achterblijver eruit gecrashed...

Net geraced op Talla. Lag met een groep van 8 aan kop: twee rondes vooraan gereden. Toen ik weer eens middenin zat, knalde iemand voor me op iemand die gelapt zou worden. Shitzooi. Toch maar doorgereden en uiteindelijk 8e geworden.

Zo'n 12 rondes heerlijk gedraft met een andere auto om de 11e plek. Steeds heen en weer en zo. Op het laatst bleef 'ie maar achter me hangen. Ik dacht: die gaat me natuurlijk in de laatste ronde inhalen. Dus wat doe ik? Aan het eind van de een na laatste ronde neem ik de bocht 3 bewust te ruim. En ja hoor, hij komt onderdoor. Na bocht 2 van de laatste ronde zet ik mijn auto weer onder de zijne. Hij probeert me er nog af te bluffen door me helemaal over de gele lijn te dwingen, maar ik hou vol. Hij zwikt vlak voor bocht 3. Op dat moment crashen een paar kopgroepleden. Met moeite kan ik ze ontwijken: gelukkig heeft mijn mede-drafter ook lichte moeilijkheden en kom ik net voor hem over de finish. Da's toch wel genieten.

Naderhand nog ff gechat en inderdaad: hij had me in de laatste ronde te pakken willen nemen maar de door mij bewust aangeboden inhaalmogelijkheid toch niet laten gaan. :) Ja, Nascar is ook een tactische racer ;)

Maar het zou wel fijn zijn als er nog meer snelle servers waren, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op een goede race...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 12 mei 2002 22:16 schreef hellogoodbye het volgende:
Hm, zo nu en dan wordt ik N2002 zat... Ik zit toch regelmatig een half uur in de lobby voordat ik eindelijk eens lekker kan racen. Regelmatig zijn er gewoon geen leuke races beschikbaar: ook regelmatig wordt ik er uit gekicked als de race begint. Wat ik ook niet snap: ik heb een SS van 3. Maar een race op Daytona met een rating van bijvoorbeeld 2-10 of 3-10 kan ik niet opkomen! Hoe kan dat? En zit je eindelijk in een race, wordt je 1 op de 2 keer door een rookie, wrecker of achterblijver eruit gecrashed...

Net geraced op Talla. Lag met een groep van 8 aan kop: twee rondes vooraan gereden. Toen ik weer eens middenin zat, knalde iemand voor me op iemand die gelapt zou worden. Shitzooi. Toch maar doorgereden en uiteindelijk 8e geworden.

Zo'n 12 rondes heerlijk gedraft met een andere auto om de 11e plek. Steeds heen en weer en zo. Op het laatst bleef 'ie maar achter me hangen. Ik dacht: die gaat me natuurlijk in de laatste ronde inhalen. Dus wat doe ik? Aan het eind van de een na laatste ronde neem ik de bocht 3 bewust te ruim. En ja hoor, hij komt onderdoor. Na bocht 2 van de laatste ronde zet ik mijn auto weer onder de zijne. Hij probeert me er nog af te bluffen door me helemaal over de gele lijn te dwingen, maar ik hou vol. Hij zwikt vlak voor bocht 3. Op dat moment crashen een paar kopgroepleden. Met moeite kan ik ze ontwijken: gelukkig heeft mijn mede-drafter ook lichte moeilijkheden en kom ik net voor hem over de finish. Da's toch wel genieten.

Naderhand nog ff gechat en inderdaad: hij had me in de laatste ronde te pakken willen nemen maar de door mij bewust aangeboden inhaalmogelijkheid toch niet laten gaan. :) Ja, Nascar is ook een tactische racer ;)

Maar het zou wel fijn zijn als er nog meer snelle servers waren, zodat je niet zo lang hoeft te wachten op een goede race...
zo te horen heb je weer een spannende race gehad. Fuelke en ik proberen voor zo een race op te zetten, als je zin hebt om mee te doen, geef maar een gil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duronbug
  • Laatst online: 20:41

duronbug

Step on it.....!

welke server ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op zondag 12 mei 2002 22:16 schreef hellogoodbye het volgende:
Wat ik ook niet snap: ik heb een SS van 3. Maar een race op Daytona met een rating van bijvoorbeeld 2-10 of 3-10 kan ik niet opkomen! Hoe kan dat?

......

misschien hebben die servers ook een LPI restrictie?
als je op details klikt kun je de restricties per baantype en de eventuele lpi restrictie zien.

Bij mij zijn alle servers goed genoeg om mee te kunnen doen, behalve de asrg-servers, maar die zitten geloof ik in australie en hebben meestal een password (daar moet je voor betalen).

Ik begin het trouwens eindelijk onder de knie te krijgen: op lowes als 4e gekwalificeerd van de 30 en een tijdje 2e gelegen, maar helaas waren er ontelbaar veel crashes waarin ik ook betrokken raakte. 3 incidents maar evengoed 72 punten dus mn speedway rating is nu 3 :) :)

dit is mn hele rating:
1 0 3 5 19.6

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 10:53
kmoet hem toch ook maar eens kopen, al die peer-to-peer races met GoTters hiero (FastDevil en Fuelke) schiet niet op... die gasten bakken er niks van :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 mei 2002 22:58 schreef Raimond het volgende:

[..]

misschien hebben die servers ook een LPI restrictie?
als je op details klikt kun je de restricties per baantype en de eventuele lpi restrictie zien.
O, ik wist niet dat er ook een lpi restrictie mogelijk was. Vreemd dat dat dan niet, net zoals de rtg restrictie, op het 'serverscherm' staat. Ik zal vanavond eens kijken.

Ik vind het trouwens jammer dat, zodra je op een server probeert in te loggen, dat je dan uit de lobby gaat. Ik zit altijd in Alpha West Lobby 2 (daar zitten ook vaak de dsz'ers), maar die is meestal leeg omdat iedereen aan het racen is. Het zou handig zijn als je alsnog in de lobby kon zien of iemand online is en op welke server hij dan bezig is. Maar ja, dat zal wel niet kunnen of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 09:00 schreef RonaldMcDonald het volgende:
kmoet hem toch ook maar eens kopen, al die peer-to-peer races met GoTters hiero (FastDevil en Fuelke) schiet niet op... die gasten bakken er niks van :D
wie rijd er nou de verkeerde kant op :P

Was wel gezellig, vanavond nog een keer, maar dan wel serieus racen en geen wreckrace. Fuelke zijn pc als host ging ook goed, ondanks zijn P233.

Mensen die zin hebben om vanavond te racen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Moi, moet ik wel ff mijn CD zoeken :)

Volgens mij heb ik um uitgeleend ;(

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 13 mei 2002 09:00 schreef RonaldMcDonald het volgende:
:( Maar die salto met dubbele schroef bij de start op Martinsville doe je me niet gauw na denk ik >:)
Op maandag 13 mei 2002 09:04 schreef FastDevil het volgende:

[..]

Was wel gezellig, vanavond nog een keer, maar dan wel serieus racen en geen wreckrace. Fuelke zijn pc als host ging ook goed, ondanks zijn P233.

Sterker nog, lag ik gisteren in m'n bed, schoot het me te binnen dat ik 4x FSAA nog aanstaan had na het spelen van een ouder game met beperkte resolutie. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 09:04 schreef FastDevil het volgende:

[..]

Op wat voor tijd rijden jullie meestal? Ik tussen zo ongeveer 21.00 en 22.00 uur. En om je de waarheid te zeggen: tot nu toe heb ik zowat alleen maar op Daytona gereden. Wat mij betreft hadden ze het Daytona 2002 mogen noemen :+ en dan had ik 'm alsnog gekocht! Echt waar: die track alleen is al de moeite waard.

Zitten jullie op een vast IP-adres of moeten we dat elke keer doorgeven? We kunnen natuurlijk ook afspreken om op een bepaalde server te racen. Ik zit eigenlijk alleen maar op de Papyservers die Daytona draaien, tenzij de race net begonnen is: dan ga ik niet zitten wachten: ik heb toch al niet te veel tijd om te racen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 13 mei 2002 10:16 schreef hellogoodbye het volgende:

Op wat voor tijd rijden jullie meestal? Ik tussen zo ongeveer 21.00 en 22.00 uur. En om je de waarheid te zeggen: tot nu toe heb ik zowat alleen maar op Daytona gereden. Wat mij betreft hadden ze het Daytona 2002 mogen noemen :+ en dan had ik 'm alsnog gekocht! Echt waar: die track alleen is al de moeite waard.

Zitten jullie op een vast IP-adres of moeten we dat elke keer doorgeven? We kunnen natuurlijk ook afspreken om op een bepaalde server te racen. Ik zit eigenlijk alleen maar op de Papyservers die Daytona draaien, tenzij de race net begonnen is: dan ga ik niet zitten wachten: ik heb toch al niet te veel tijd om te racen...
Gisteren zijn we iets na 22h15 begonnen met racen denk ik, eerst op Daytona maar dat ging niet zo lekker, dus zijn we gaan wreckracen, eerst op Dover Downs daarna op Martinsville. Later met FastDevil heb ik nog even Charlotte (Lowe's Night) en Coca-Cola land aangedaan. Maar ik spinde er zwar af na twee ronden en hij miste me op een haartje na. Tenminste dat dacht ik, maar ik zag nogal veel rook een paar meters verder :D
Gisteren maakten we gebruik van IP's om races te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 11:25 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Gisteren zijn we iets na 22h15 begonnen met racen denk ik, eerst op Daytona maar dat ging niet zo lekker, dus zijn we gaan wreckracen, eerst op Dover Downs daarna op Martinsville. Later met FastDevil heb ik nog even Charlotte (Lowe's Night) en Coca-Cola land aangedaan. Maar ik spinde er zwar af na twee ronden en hij miste me op een haartje na. Tenminste dat dacht ik, maar ik zag nogal veel rook een paar meters verder :D
Gisteren maakten we gebruik van IP's om races te hosten.
dat had je verkeerd gedacht ja, ik raakte je net.....dus ook erg veel rook van mijn kant, de motor was meteen het zwijgen opgelegt en het was dan ook einde oefening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Net een race op daytona, arcade; dat is echt het leukste op superspeedways :)
lag een tijdje aan de leiding, met 3 man in gevecht totdat ik een klein foutje maakte en we met z'n 3en spinden...

daarna werd zo'n beetje iedereen uit de race geramd door een wrecker, en toen ik hem later in de chatbox tegenkwam dacht ik 'toch even naar zn stats kijken'.
bleek dat ie dit had:
4 5 5 7 109 LPI

hoe kan dat in godsnaam bij iemand die 20 wrecks in een race veroorzaakt???

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 17:52 schreef Raimond het volgende:
Net een race op daytona, arcade; dat is echt het leukste op superspeedways :)
lag een tijdje aan de leiding, met 3 man in gevecht totdat ik een klein foutje maakte en we met z'n 3en spinden...

daarna werd zo'n beetje iedereen uit de race geramd door een wrecker, en toen ik hem later in de chatbox tegenkwam dacht ik 'toch even naar zn stats kijken'.
bleek dat ie dit had:
4 5 5 7 109 LPI

hoe kan dat in godsnaam bij iemand die 20 wrecks in een race veroorzaakt???
mischien dat het een race was waar er geen ratings te behalen vielen en dat ie nu eens zijn frustraties kan richten op de mede racers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb hem eindelijk aan de praat gekregen maar toch een aantal vraagjes......hoe blijf ik achter iemand hangen en hoe geef ik een seintje dat ik naar de pist toe ga..

ik werk met mijn toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 19:51 schreef sneaker666 het volgende:
nou ik heb hem eindelijk aan de praat gekregen maar toch een aantal vraagjes......hoe blijf ik achter iemand hangen en hoe geef ik een seintje dat ik naar de pist toe ga..

ik werk met mijn toetsenbord
staat allemaal in de manual >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken geen engels >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:28
Op maandag 13 mei 2002 20:30 schreef sneaker666 het volgende:
ken geen engels >:)
Druk gewoon ff H in voor te toetsen en andere hulpdingen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Racen met een toetsbord is ten zeerste af te raden,.. typen tijdens het rijden ook btw,.. maar die gaat toch iets minder op dan de eerste.

En voor de mensen die balen van de typische "Crash and Burn pickup-races" zijn er dus leagues in het leven geroepen. Echte wreckers zul je daar niet snel tegenkomen,.. alleen maar mensen die tot vervelens toe net iets sneller zijn dan jij ;).
Dutch.simracingzone.net zal binnenkort de inschrijving openen,.. mag ik toch hopen ( seintje naar organisatie ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die lpi kan inderdaad een restrictie zijn. Dat weten we dan ook weer.

Het is trouwens een heidens karwei om die lpi omhoog te krijgen. Vanavond als 15 gestart, na een ronde een gigantische crash. Ik kon een echte botsing ontwijken, maar ging na een hele eind glijden over het gras pas als 28e verder... :(
Na een hele tijd moederziel alleen te hebben rondgereden, kon ik eindelijk aanhaken bij een trein van 2, waarin naast mijn rechtstreekse belager ook de nummer 4 zat. Dus... iedereen ging aan de kant en ik kon mooi mee liften. Tenslotte als 14e geeindigd. Mwah...

Vreemd genoeg is m'n lpi en ss rating toch omhoog gegaan! Het is dus maar net wie er uitvallen en wellicht telde die crash niet mee voor mijn lpi omdat ik niet echt contact maakte met iemand (?).

Weet iemand ook in wat voor stappen die lpi omhoog kan gaan? Het gaat bij mij echt in stappen van 1 punt en zo. Maar ja, ik race dan ook meestal races van 20 rondes...

Nadeel van die Papy servers is denk ik toch wel, dat een heleboel mensen daar in eerste instantie heen gaan. Dus ook waardeloze rookies (je houdt het soms niet voor mogelijk hoe sommige idioten uit de pits komen zetten of hoe ze de leader dwars zitten!). Ik zou een goede server moeten vinden met goede serieuze rijders. Ja, die Dutch server, maar die raced altijd op van die ^!#&$*#-circuits...

Zo, dat was het weer voor mijn bijna dagelijkse Nascar 2002 verslag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals je nu praat klink je ook zo groen als het maar kan HelloGB ;). Nascar is niet alleen Superspeedways.

Lpi kweken kan het best op banen waar minder mensen komen. En je krijgt pas een incident achter je naam als jij degene bent die de yellow had 'getriggerd'. Dus de meeste 360 graden slips leveren je geen incident op. Zelfs als je iemand wreckt kan het best zijn dat alleen de gewreckte een incident krijgt. Zodra je voor een bepaalde tijd de verkeerde kant op staat of als je stil staat in de buurt van de groove zul je iig een incidentstraf krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

probleem is alleen dat als iemand anders jou ramt veroorzaakt die ander de yellow, is er voor jou lpi niks aan de hand, als nu echter vanwege die ramming jij spint en iemand anders weer op jou knalt heeft dat wel effect op je lpi.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 21:54 schreef erikvs het volgende:
Racen met een toetsbord is ten zeerste af te raden,.. typen tijdens het rijden ook btw,.. maar die gaat toch iets minder op dan de eerste.

En voor de mensen die balen van de typische "Crash and Burn pickup-races" zijn er dus leagues in het leven geroepen. Echte wreckers zul je daar niet snel tegenkomen,.. alleen maar mensen die tot vervelens toe net iets sneller zijn dan jij ;).
Dutch.simracingzone.net zal binnenkort de inschrijving openen,.. mag ik toch hopen ( seintje naar organisatie ;) ).
nou, dat van dat toetsenbord klopt niet helemaal, ben al 2 dagen op een private server aan het racen met fuelke en een ex collega van me en die ex collega rijdt met toetsenbord.....hij rijdt ons helemaal ziek :( dus er zijn mensen die er goed mee overweg kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Voor iedereen die het aankomende seizoen eens serieus online wil racen;

De inschrijvingen voor het nieuwe seizoen van het Dutch.Nascar zijn geopend *D

http://dutch.simracingzone.net/nascar2002/article.php?date=2002_05_14_01-05-00

Ik kan niet wachten tot we weer losgaan :)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Laatst online: 10:53
Op dinsdag 14 mei 2002 01:23 schreef FastDevil het volgende:

[..]

nou, dat van dat toetsenbord klopt niet helemaal, ben al 2 dagen op een private server aan het racen met fuelke en een ex collega van me en die ex collega rijdt met toetsenbord.....hij rijdt ons helemaal ziek :( dus er zijn mensen die er goed mee overweg kunnen
ik vond toch ook dat ik jullie redelijk bijhield afgelopen zondag... ik racete ook met toetsenbord en jullie toch met stuur? Met N2002 is het iig beter te doen dan met N4, alhoewel ik die ook online heb gespeeld met toetsenbord en daar kon ik ook wel redelijk meekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 23:39 schreef erikvs het volgende:
Zoals je nu praat klink je ook zo groen als het maar kan HelloGB ;). Nascar is niet alleen Superspeedways.
Ja, ik weet het, ik weet het :) Elke keer als ik weer over Daytona begin denk ik: nu maak ik niet bepaald een serieuze indruk op de echte Nascar liefhebbers! ;) Maar ja, ik heb tot nu toe meer dan genoeg lol op Daytona alleen al, dus... That's what counts! Ik ga niet lopen klooien op Bristol alleen maar om hier een goede indruk te maken (en ik weet zeker dat ik géén goede indruk zou maken op de aldaar aanwezige rijders, als je begrijpt wat ik bedoel ;)).
Maar ik weet zeker dat mijn 'kleinere banen-tijd' nog wel komt: ik ben nog laaaaaang niet uitgeraced (idioot woord, eigenlijk...)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 08:28 schreef RonaldMcDonald het volgende:

[..]

ik vond toch ook dat ik jullie redelijk bijhield afgelopen zondag... ik racete ook met toetsenbord en jullie toch met stuur? Met N2002 is het iig beter te doen dan met N4, alhoewel ik die ook online heb gespeeld met toetsenbord en daar kon ik ook wel redelijk meekomen.
je hield het zeer goed bij ja. ik rij met een stuur ja en fuelke met een gamepad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 01:27 schreef Lister_Storm het volgende:

done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

:+ en heeft zich meteen voor de wreckrace ingeschreven. hehehe :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op dinsdag 14 mei 2002 01:27 schreef Lister_Storm het volgende:

Als ik alles goed gelezen heb, mag ik dit dus vergeten want ik race met m'n gamepad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 12:54 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Als ik alles goed gelezen heb, mag ik dit dus vergeten want ik race met m'n gamepad :(
ik vind dat jij dat wel mag, want jij hebt je wel bewezen dat je goed kan sturen met een gamepad.....zelfs fred zou van mij mee mogen doen met zijn keyboard want die rijd menig persoon met een stuurtje helemaal zoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 12:53 schreef siggy het volgende:
:+ en heeft zich meteen voor de wreckrace ingeschreven. hehehe :+
yeps >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Tsja het probleem is niet de superspeedways, op de SS banen maakt het weinig uit of je ene stuurtje hebt een gamepad of dat je met je joystick raced, de problemen ontstaan bij de gewone speedways of de kleine banen. Op die banen is het nodig geleidelijk te remmen, met een gamepad/joystick kan je of niet remmen of 100% remmen wat gigantisch vaak tot blokkerende wielen, spins en chaos leidt, puur omdat je niet geleidelijk kan remmen, errrrrrug frusti voor de overige rijders.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 14:01 schreef H-Alien het volgende:
Tsja het probleem is niet de superspeedways, op de SS banen maakt het weinig uit of je ene stuurtje hebt een gamepad of dat je met je joystick raced, de problemen ontstaan bij de gewone speedways of de kleine banen. Op die banen is het nodig geleidelijk te remmen, met een gamepad/joystick kan je of niet remmen of 100% remmen wat gigantisch vaak tot blokkerende wielen, spins en chaos leidt, puur omdat je niet geleidelijk kan remmen, errrrrrug frusti voor de overige rijders.
we hebben gisteren bijna alleen maar korte banen gereden en er was weinig verschil tussen mensen met en mensen zonder stuur.....zal zeggen, kom eens een keer kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

welke server ? :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 15:13 schreef H-Alien het volgende:
welke server ? :)
is verschillend, meestal start een van ons een server. Neem vanavond maar even om 19:45 contact met me op via icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
Uh

Met alle respect,

maar misschien moeten de keyboardrijders maar eens komen kijken op de N2002-server. Ik denk niet dat jullie dat kunnen bijhouden :)

Heusinkveld Engineering

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste