Ja, lekker, hè!!!Op woensdag 08 mei 2002 08:29 schreef J.apiooo het volgende:
Inderdaad: de Thiery Boutsen (ex-F1 coureur voor Benetton, Williams & Arrows) strategie... hij kwam hier in feite als eerste mee volgens mij (tenminste de eerste keer dat ik het hoorde.. eind jaren '80)
Gisteren ook mijn eerste online experience met NASCAR Racing 2002. Als doorgewinterde GP3 2000 liefhebber met ervaring met NASCAR 1 en 2 keek ik erg uit naar de mogelijkheden. Gisteren met mijn teamgenoot online geraced op Daytona. Echt geweldig.. slechts 20 ronden nog, maar wel 20 ronden deur-aan-deur geraced.... en daar komt het echte online gevoel en vereisten naar voren: elkaar ruimte geven, maar niet meer dan strikt noodzakelijk. Alleen dan kun je echt goed online tekeer gaan.
Dit is een enorme uitdaging, maar echt enorm. *D*D*D*D
Uiteindelijk was het verschil op de meet slechts 0,019 duizendste van een seconde! Hij kwam binnendoor na de laatste bocht en door in de laatste flauwe knik echt langszij... ik hoorde niets over de radio en dacht verloren te hebben............. totdat mijn crew de felicitaties overbracht. Geweldig!Screen:
[afbeelding]
En wacht maar eens tot je met 30 anderen online gaat racen!
Als je met z'n tweeën rijdt, is het trouwens best wel leuk om ook een paar AI auto's toe te voegen. Leek me eerst niks en flauw en zo, maar ik heb het wel eens gedaan en da's toch wel lollig. Het is dan trouwens wel errug duidelijk welke auto's AI zijn en welke niet... Die AI rijdt heeeeeeel strak!
Dat online-gevoel is echt iets apart: ik heb laatst weer een offline race gedaan, maar je mist dan toch de spanning. Voor je het weet ga je ook weer meer risico's nemen: roekeloze inhaalmanouvres en zo. Een AI auto van de weg drukken vind ik niet erg, dus ach, wat maakt het allemaal uit... Maar een echte tegenstander laten crashen is een nachtmerrie voor me. Nee, online rulez big time!