Toon posts:

Het grote Nascar Racing Season 2002 topic

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 566 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 16:56 schreef Lister_Storm het volgende:
Uh

Met alle respect,

maar misschien moeten de keyboardrijders maar eens komen kijken op de N2002-server. Ik denk niet dat jullie dat kunnen bijhouden :)
tja, ik ben zelf geen keyboard rijder, maar met alle respect :P ik heb erg vaak gekeken op de N2002-server, maar die staat helaas bijna altijd op SETUP en is helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Je kan de server zelf starten, dan komen er vanzelf mensen ;)

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel gaat nu wel vervelen vind ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 18:46 schreef Lister_Storm het volgende:
Je kan de server zelf starten, dan komen er vanzelf mensen ;)
hmmm...ben er nog niet achter gekomen hoe, zal zo eens proberen, thnx for the tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daytona en Talladega zijn misschien met keyboard een beetje te doen,.. maar je moet je op alle banen kunnen redden. En dat betekent dat je ook op de langzamere banen veilig side-by-side moet kunnen rijden voor langere tijd.

Kom de oppositie maar eens bekijken. Op het forum van de DSZ is wel een topic te vinden met wachtwoord voor selectiemogelijkheden wat banen en racelengtes betreft. En 's avonds is er meestal wel iemand op de Dutch.n2002 te vinden dacht ik. Het zal iig vanzelf weer drukker worden nu de inschrijving gestart is :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe staat het bij GoT met de Nascar 2002 Skins?

Zijn er hier nog skinners te vinden....????

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~eck00226/momo.gif

Hier mijn volledig showroom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:30

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Mijne staat al op Pagina 5...

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 mei 2002 19:03 schreef erikvs het volgende:
En 's avonds is er meestal wel iemand op de Dutch.n2002 te vinden dacht ik. Het zal iig vanzelf weer drukker worden nu de inschrijving gestart is :7
Ja, ik dacht: laat ik eens op de Dutch server rijden. Lekker geoefend, wordt de tweede qual lap niet geregistreerd en vliegt de server eruit.. :(

Gelukkig wel een goede race gehad op eh... tja, weer Daytona. Tweede geworden! Yes! Vlak voor de streep lag ik nog vierde: in de laatste bocht twee voorgangers verschalkt. Eerlijkheid gebied me te zeggen dat het wel een kwestie was van 'twee honden vechten om een been, een derde gaat er mee heen'. Ze duwden elkaar zowat van de baan om tweede te worden. En toen zei ik dus 'dank u!' :)

Hele race ook geen crash gehad. Wel drie keer een verre voorganger (steeds weer een andere, natuurlijk) echt op centimeters afstand voor me langs gehad. Doodeng: je ziet de wagen in de verte crashen, je gokt op een richting en opeens schier 'ie de andere kant op... Het scheelde dus niets of ik was tot drie maal toe compleet zwaar gecrashed.

Het was jammer dat de race nog niet een ronde langer was, want de leader had motorproblemen. Maar ja, zo was het ook al meer dan leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:39

Raimond613

Simracer

Op dinsdag 14 mei 2002 22:06 schreef hellogoodbye het volgende:

Ja, ik dacht: laat ik eens op de Dutch server rijden. Lekker geoefend, wordt de tweede qual lap niet geregistreerd en vliegt de server eruit.. :(
als de qualy tijd voorbij is mag je je rondje ook niet meer afmaken (zoals bijv. in de F1) dus dat kan de oorzaak geweest zijn.

enne, (bijna) iedereen werd eraf gegooid, maar je kon weer connecten hoor, ik iig wel :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 14 mei 2002 21:29 schreef jean_claude_ballzack het volgende:
Hoe staat het bij GoT met de Nascar 2002 Skins?

Zijn er hier nog skinners te vinden....????

[afbeelding]

Hier mijn volledig showroom :)
die wagens van jou blijven super, laat ik nou al de helft ongeveer hebben gedownload van het dsz forum...keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dutch.n2002 server 'hikt' nog wel eens zo nu en dan. Gelukkig niet al te vaak. Maar dat zit hem vooral in het surfgedrag van de eigenaar,.. en om die nou meteen te vragen niet te internetten ;).
Op dinsdag 14 mei 2002 18:49 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Het spel gaat nu wel vervelen vind ik....
Hoeveel online races heb je al gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het makkelijk om online te spelen, ik heb het spel namelijk gekocht maar gebrand voor een vriend van mij. Hem wil ik echter niet de CD-key geven, kan hij dan nog wel online spelen?? ik iig wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

als het goed is kan je niet online zonder cd-key.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 mei 2002 12:08 schreef Raimond het volgende:
als het goed is kan je niet online zonder cd-key.
En da's maar goed ook. Papyrus verdient het dat hun sim [b]gekocht[/b] wordt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Op woensdag 15 mei 2002 10:57 schreef erikvs het volgende:
De Dutch.n2002 server 'hikt' nog wel eens zo nu en dan. Gelukkig niet al te vaak. Maar dat zit hem vooral in het surfgedrag van de eigenaar,.. en om die nou meteen te vragen niet te internetten ;).
En daarom moet die router er ook komen :)

De server heeft nu 2 netwerkkaarten van waar er 1 naar internet gaat, en de andere naar mn andere pc. Er komt dus nogal wat verkeer bijelkaar op de race-server en ik ben ervan overtuigd dat daar het probleem ligt.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Op woensdag 15 mei 2002 12:40 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

En da's maar goed ook. Papyrus verdient het dat hun sim [b]gekocht[/b] wordt!!!
Idd :)
Ok ik moet toegeven dat ik Nascar4 speel en dan nog de iso ook maar als het goed is heb ik dit weekend [eindelijk] 2002 :9 [gekocht] <--voor de duidelijkheid :P

Vanavond maar eens van de super speedways afgestapt en naar Atlanta verhuist voor een testsessie.
Ging lekker, 20-tal rondjes achter elkaar, snelste was 30.6 en de langzaamste 31.4
Daarna ff een race van 36 rondjes en dat valt niet mee.
Erg moeilijk inhalen met name omdat ik een andere rijstijl heb dan de AI.
Ik ga vol gas de bochten in, daarna van het gas en dan bij +/-160mph ga ik weer een beetje gas geven.
De AI remt in het begin v/d bocht af naar 165mph dus ik knalde natuurlijk gelijk iemand van de baan af :P
Overigens staan mijn tegenstanders inmiddels op 90% om dat snelheids verschil wat minder te maken :? :)
Toch nog 17e geworden van de 20. [crash in het begin gaf me 20 seconden achterstand]

Is er trouwens een groot verschil in handling tussen N4 en 2002?
Raymond? [jij als net overgestapte n4 racer]

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe gaat dat eigenlijk online racen??
Lijkt me wel cool. Je eigen auto designen en dan er mee op het net spelen. :)

Heb je niet ergens een site met instructies of weet wat.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-06 16:54

H-Alien

aka Schenk

basically klik je op multiplayer, je krijgt een scherm'. Rechtsboven heb je een sierra logo, klik erop. Als het goed is krijg je een registratie formulier als je al geregistreerd ben word je direct connected met de sierra servers.

Je krijgt nu een lijst met alle servers, helemaal rechts zie je de situatie op de server

setup = nog geen spelers, de race moet nog helemaal opgestart worden als het ware

training = je kan gewoon joinen

qualify = kwalificatie (doh), je kan nog gewoon joinen

race = race is begonnen, je kan niet meer joinen

Nu zie je ook halverwege af en toe nummertjes, iets van 0-10 of 3-10 ofzo. Dat heeft te maken met de skillrating, achterin je manual stata het uitgelegd maar het komt eropneer dat als je goed scoort je een hogere rating krijgt. een server met 3-10 is een server waar je alleen op kan als je rating minimaal 3 is.

Dat is het wel zo ongeveer, voor de rest gewoon lekker racen en een beetje aardig zijn tegen de rest ;)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

Op woensdag 15 mei 2002 21:52 schreef LoneRanger het volgende:

Daarna ff een race van 36 rondjes en dat valt niet mee.
Erg moeilijk inhalen met name omdat ik een andere rijstijl heb dan de AI.
Ik ga vol gas de bochten in, daarna van het gas en dan bij +/-160mph ga ik weer een beetje gas geven.
De AI remt in het begin v/d bocht af naar 165mph dus ik knalde natuurlijk gelijk iemand van de baan af :P
Overigens staan mijn tegenstanders inmiddels op 90% om dat snelheids verschil wat minder te maken :? :)
Toch nog 17e geworden van de 20. [crash in het begin gaf me 20 seconden achterstand]

Is er trouwens een groot verschil in handling tussen N4 en 2002?
Raimond? [jij als net overgestapte n4 racer]
Ten eerste, je kan beter de AI nadoen, want dat is sneller :)
als je hard de bocht ingaat moet je meer remmen in de bocht -> dus heb je een lagere snelheid als je de bocht uitkomt en dus een lagere snelheid op het rechte stuk; en dat is dus niet de bedoeling :9

Verschillen tussen N4 en N2002 zijn er wel; N2002 rijdt iets makkelijker. De echte verschillen kan ik niet zo goed uitleggen, want ik heb N4 nooit veel gespeeld (ik wachtte eigenlijk op mn nieuwe pc maar toen kwam ineens N2002 al :))

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 16 mei 2002 09:48 schreef H-Alien het volgende:
Nu zie je ook halverwege af en toe nummertjes, iets van 0-10 of 3-10 ofzo. Dat heeft te maken met de skillrating, achterin je manual stata het uitgelegd maar het komt eropneer dat als je goed scoort je een hogere rating krijgt. een server met 3-10 is een server waar je alleen op kan als je rating minimaal 3 is.
Wat ook nog een restrictie kan zijn is je lpi: dat staat niet vermeld op het serverscherm. Selecteer een server en klik op 'Details' om te zien of er ook een lpi restrictie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

:+ toch een router he :P :9 hehehe :+

hoeveel gotters hebben zich al aangemeld?

enne, autocross met n2002 inschrijvingen staan nog open :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 16 mei 2002 15:20 schreef siggy het volgende:

ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke ikke.....euh....had ik al gezegt dat ik me aangemeld had??? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me ook aangemeld. Maar het hangt erg van het tijdstip af of ik daadwerkelijk mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 01-10 23:09

Fuelke

Forza Ferrari

Op donderdag 16 mei 2002 15:20 schreef siggy het volgende:

Ik kan niet :'(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:54
dit heb ik op een nr2002 forum gepost, ik dacht laat ik het hier ook ff doen, misschien dat jullie het hier wel weten :)
heb nu lekker nr2002 en ik moet zeggen WAUW! de formule1 is heilig bij mij, maar dit is toch ook wel erug gaaf!

ik heb meteen ff days of thunder wagens gedownload :P

ik heb echter een paar kleine vraagjes..

- Kan het detail van de wagens in de afstand groter? De wagens in de verte zien er bij mij helemaal niet uit, helemaal wazig
(ik draai 1280x968 (iets in die buurt) 32bits kleuren, en alles op zijn hoogst!)

- zijn er nog manieren om geavanceerde opties tevoorschijn te toveren? ik vind dat er maar heel winig in te stellen valt, best wel jammer, ook voor mijn stuur; de gevoeligheid ed zijn niet aan te passen :/

- hoe neem ik turn 3 in california, zoals gezegd, ik been een rookie, en ze adviseerden mij in het filmpje om op bijv. calif. te beginne, dat doe ik nu dus, maar in turn3 gaat het telkens mis, ik slip telkens met mijn achterkant richting de muur (overstuur dus :P )
is btw met dx , met opengl zijn de textures veel srtakker, maar me fps ook veeel lager :{

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de liefhebbers voor een paar extra wagens voor nascar 2002, hier een linkje:

http://new.simracecar.com/dbzip/simracecar.zip

zijn maar 850 wagens en het bestand is 142 mb groot :)

zitten wel erg veel :9~ wagens bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze is ook heel goed :)

http://nascarnet.com

En de Nederlandse league weten jullie blijkbaar al :) http://dutch.simracingzone.net

Maar voor diegene die dan nog niet genoeg hebben kunnen een kijkje nemen bij "European Stock Car Online Racing Series" http://escors.racesimcentral.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op donderdag 16 mei 2002 21:02 schreef Maverick het volgende:
dit heb ik op een nr2002 forum gepost, ik dacht laat ik het hier ook ff doen, misschien dat jullie het hier wel weten :)
[..]

is btw met dx , met opengl zijn de textures veel srtakker, maar me fps ook veeel lager :{
Gevoeligheid voor je stuur is wel aan te passen, in je setup bv, hoger is minder gevoelig. [steering ratio]
Verder ook nog in opties->controler, linearity ofzo.
Is wat ingewikkelder uit te leggen maar daar is lager minder gevoelig.
Uitproberen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 09:00
Op donderdag 16 mei 2002 21:20 schreef FastDevil het volgende:
voor de liefhebbers voor een paar extra wagens voor nascar 2002, hier een linkje:

http://new.simracecar.com/dbzip/simracecar.zip

zijn maar 850 wagens en het bestand is 142 mb groot :)

zitten wel erg veel :9~ wagens bij
vast downloaden en dan van het weekend ff het spel kopen.
zit nog steeds met N4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: na redelijk wat spelen nu 0-1-4-5 met een lpi van 18.5. Het word nu echter wel erg moeilijk, bv op daytona qualificeren ze zich in 47 of 48 sec, terwijl ik er minimaal 49,1 voor nodig heb, of er moet een fixed setup zijn, dan wil het nog wel eens sneller.
Gisteren een rampdag; door lag {chello} twee races niet eens de start gehaald, en verder alleen maar op ongelukken ingereden. Was eerlijk gezegd ook niet in vorm en dat merk je online meteen. De uitdaging voor mij is nu om snelle setups te creeren, dus voorlopig even off-line.
ps bedankt voor die tip van die honderden auto's gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Damn, bij mij crashed het spel steeds als ik schade rijd (ook als dat uitstaat) bijv als een andere auto mij raakt of ik de muur in ga. Ook krijg ik code 10054 als ik een netwerk connectie wil maken :{

Enige ideen?

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op vrijdag 17 mei 2002 19:04 schreef Bolk het volgende:
Damn, bij mij crashed het spel steeds als ik schade rijd (ook als dat uitstaat) bijv als een andere auto mij raakt of ik de muur in ga. Ook krijg ik code 10054 als ik een netwerk connectie wil maken :{

Enige ideen?
Als je eens je system specs gaf, dat maakt het een stuk makkelijker om een oplossing te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 17 mei 2002 19:29 schreef Fuelke het volgende:

[..]

Als je eens je system specs gaf, dat maakt het een stuk makkelijker om een oplossing te vinden :)
XP 1800+
MSI K7T266 Pro 2
256 MB DDR PC2100
40 gig maxtor 7200 RPM
GeFORCE II GTS 64 MB

Misschien ligt het aan de video drivers.. eens kijken of er nog nieuwere zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op vrijdag 17 mei 2002 19:31 schreef Bolk het volgende:

[..]

XP 1800+
MSI K7T266 Pro 2
256 MB DDR PC2100
40 gig maxtor 7200 RPM
GeFORCE II GTS 64 MB

Misschien ligt het aan de video drivers.. eens kijken of er nog nieuwere zijn
probeer eens driectx ipv opengl of andersom, ook al een reïnstall gedaan neem ik aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op vrijdag 17 mei 2002 20:13 schreef Maverick het volgende:

[..]

probeer eens driectx ipv opengl of andersom, ook al een reïnstall gedaan neem ik aan :?
Ik gebruik alleen maar DirectX, OpenGL suckt aarsch

Misschien een rebootje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op vrijdag 17 mei 2002 20:15 schreef Bolk het volgende:

[..]

Ik gebruik alleen maar DirectX, OpenGL suckt aarsch

Misschien een rebootje :+
AAAAARRGGHHHH doe niet zo zielig bolk, who cares about uptime |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Tis me gelukt, ik denk dat mijn player file brak was ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
ik heb een probleem met nascar 4. ik heb hem sinds kort en als het spel opstart kom ik keurig in het menu. maar zodra ik aan een race begin gaan de kleuren raar doen en door elkaar lopen zodat ik zelfs de weg niet meer van de omgeving kan onderscheiden. als ik de update installeer kom ik het spel niet eens meer in en crasht ie na het filmpje terug naar mn desktop.
specs:
amd duron 900MHZ
msi k7t turbo
gf 2 mx 400 64 mb tv-out
384 mb ram (ddr kingston)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 19 mei 2002 14:43 schreef rblommers het volgende:
ik heb een probleem met nascar 4. ik heb hem sinds kort en als het spel opstart kom ik keurig in het menu. maar zodra ik aan een race begin gaan de kleuren raar doen en door elkaar lopen zodat ik zelfs de weg niet meer van de omgeving kan onderscheiden. als ik de update installeer kom ik het spel niet eens meer in en crasht ie na het filmpje terug naar mn desktop.
specs:
amd duron 900MHZ
msi k7t turbo
gf 2 mx 400 64 mb tv-out
384 mb ram (ddr kingston)
drivers :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ik heb de nieuwste drivers van nvidia.com al gedownload. (sorry was ik er vergeten bij te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 19 mei 2002 14:57 schreef rblommers het volgende:
ik heb de nieuwste drivers van nvidia.com al gedownload. (sorry was ik er vergeten bij te zeggen)
dan heb ik nix gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

W00t, hij draait bij mij.. rijd ik op de coca-cola, ben ik na 3 rondjes echt mijn snelheid totaal kwijt.. ze vliegen me om de oren, ze staan nog maar op 90% strenght.. ik moet leren afstellen merk ik wel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Op zondag 19 mei 2002 14:57 schreef rblommers het volgende:
het schijnt dat er veel mensen problemen hebben juist met de nieuwste nvidia drivers, oftewel probeer eens wat oudere drivers :)

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op zondag 19 mei 2002 15:22 schreef H-Alien het volgende:

[..]

het schijnt dat er veel mensen problemen hebben juist met de nieuwste nvidia drivers, oftewel probeer eens wat oudere drivers :)
ik heb nu de iets (de op 1 na nieuwste waren ook al een jaar oud) oudere drivers gedownload, en verrek het werkt. al werkt het alleen op open gl en op de rest nog steeds niet, nou ja ik kan iig beginnen met racen.

mn 1e start ging niet zo goed => 'pacecar is in' dus ik vol gas. blijkt dat je pas bij de start streep in mag gaan halen | dat kostte me zoveel tijd dat ik de race na als laatste gestart te zijn ook als laatste gefinisht ben.

kan iemand me tips geven voor de setup? ik heb nl. geen idee hoe ik dat moet doen (wel instellen maar niet hoe ik zorg dat mn auto er sneller van gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 19 mei 2002 17:07 schreef rblommers het volgende:

[..]

ik heb nu de iets (de op 1 na nieuwste waren ook al een jaar oud) oudere drivers gedownload, en verrek het werkt. al werkt het alleen op open gl en op de rest nog steeds niet, nou ja ik kan iig beginnen met racen.

mn 1e start ging niet zo goed => 'pacecar is in' dus ik vol gas. blijkt dat je pas bij de start streep in mag gaan halen | dat kostte me zoveel tijd dat ik de race na als laatste gestart te zijn ook als laatste gefinisht ben.

kan iemand me tips geven voor de setup? ik heb nl. geen idee hoe ik dat moet doen (wel instellen maar niet hoe ik zorg dat mn auto er sneller van gaat)
gebruik de driving lessons, dat helpt echt veel, per circuit ook, de eerste les is dat totdat je constante rondes rijd absoluut niet in de garage mag komen, ik hou me daar dus aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

je moet wel naar de pits gaan als je bent gespind he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://nascarnet.com/filelibrary.asp?fileid=4979

Dat zijn dus alle setups , om sneller te rijden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 19 mei 2002 17:11 schreef siggy het volgende:
je moet wel naar de pits gaan als je bent gespind he :P
das iets anders dan de garage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ben ik nou raar aan het doen of moet je daar $46,nogwat voor betalen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 19 mei 2002 18:52 schreef rblommers het volgende:
ben ik nou raar aan het doen of moet je daar $46,nogwat voor betalen??
waarvoor?

oh, die setups bedoel je denk :? dat zou stom zijn :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ik heb niets gezegd. ik zag het verkeerd. ergens bovenin staat klein iets met setups die had ik aan moeten klikken. die $46,nogwat was een pre order voor iets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het niet meer over Nascar 4?
Want dat vind ik niet kunnen in dit topic :+
Ratings:
RC=3 ST=1 SW=5 S= 6
Lpi=66.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op zondag 19 mei 2002 21:55 schreef erikvs het volgende:
Heb je het niet meer over Nascar 4?
Want dat vind ik niet kunnen in dit topic :+
Ratings:
RC=3 ST=1 SW=5 S= 6
Lpi=66.5
tja in dat andere topic werd ik door verwezen... ik heb deze gedownload om te kijken of ik er verslaafd aan raak en als dat het geval is (of ik het gewoon heel leuk vind) ga ik binnenkort nascar 2002 [b]kopen[/b]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 19 mei 2002 22:37 schreef rblommers het volgende:

tja in dat andere topic werd ik door verwezen... ik heb deze gedownload om te kijken of ik er verslaafd aan raak en als dat het geval is (of ik het gewoon heel leuk vind) ga ik binnenkort nascar 2002 [b]kopen[/b]
Ik verwees je inderdaad door, maar dat topic waar je oorspronkelijk in postte ging ook al over Nascar 4. Ik hoop dat je NASCAR 2002 gaat kopen, dan kan je ook online genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
mijn eerste gedachte is op dit moment: "ik ga hem kopen zodra ik hier een paar fatsoenlijke tijden neer kan zetten" ik kom nu elke keer (zonder aan mn setup te kloten) 2 tiende van een seconde tekort voor de 1 na laatste plaats, oftewel ik sta laatste. maar heeft 1 van jullie setup tips? oftewel tips zodat ik zelf setups kan gaan samenstellen

btw waar is die driving school? ik heb hem nl. niet kunnen vinden

edit: ik zat net op de site van frs te kijken maar daar hebben ze hem niet :? nou ja bij dynabyte is ie €26,95 vind ik ook een prijs die netjes is voor een kwalitatief goed spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

driving school zit in het spel zelf (N2002 dus).

dynabyte had N4 ook al voor die prijs, is gewoon heel netjes ja :)

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op zondag 19 mei 2002 23:18 schreef rblommers het volgende:
mijn eerste gedachte is op dit moment: "ik ga hem kopen zodra ik hier een paar fatsoenlijke tijden neer kan zetten" ik kom nu elke keer (zonder aan mn setup te kloten) 2 tiende van een seconde tekort voor de 1 na laatste plaats, oftewel ik sta laatste. maar heeft 1 van jullie setup tips? oftewel tips zodat ik zelf setups kan gaan samenstellen
Begin with the easy setup, then graduate to the intermediate setup and lastly the fast setup. Only when you can run clean consistent laps with the easy setup, should you move up to the intermediate setup. The same goes with the intermediate setup before graduating to the fast. Only when you can run competitively with the fast setup against the AI at 97% without spinning out, should you attempt to make any adjustments in the garage. There are nothing wrong with the default setups in NASCAR 2002. If you cannot drive them properly it is because you simply do not have enough seat time and or experience.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op maandag 20 mei 2002 09:37 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

[..]

:Y)
zoals ik al gemeld heb, dit gaat over nascar 4 niet over nascar 2002
Door Raimond - maandag 20 mei 2002 09:20
driving school zit in het spel zelf (N2002 dus).
vandaar dat ik die driving school niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt wat mee online zeg. Met bloed zweet en tranen eindelijk een setup gevonden waarmee in 48 hoog gequalificeerd kan worden op daytona :)

Gisteren op Texas een zeer goede race, in een veld van 25 van 13 naar 5 in de eerste drie ronden, daarna nog naar 3 omdat spinnen daar nogal eens gebeurt. Nou had ik in het eerste grote accident iemand van achter aangetikt, echt omdat het niet anders kon. Blijft die gozer tientallen ronden staan om alleen mij nogeens te wrecken. En op papyrus kunnen ze blijkbaar niet ge-ejected worden.
In ronde 25 is het hem gelukt :( en ach, het hoort erbij.

Kijk uit naar het meedoen in een divisie, toch echter met grote ronde-aantallen en pitsstops. Dsz here i come (hopelijk, want het aanmelden bij de fisca gaat stroef, maar heb al wel een bevestiging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

komende zaterdag gaan we online racen op een LAN, met 8 deelnemers. We hebben uiteraard allemaal al of-line geoefend in draften etc. We hebben nog geen on-line ervaring omdat er bij ons nog geen kabel beschikbaar is en het dus moeten doen met een modem-verbinding.
Iemand al ervaring met racen op het Lan? Nog bepaalde server-instellingen die nodig zijn voor een vloeiende race? Onze game-machines zijn capabel genoeg iig.

Grt. Bobster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vette game, gewoon gratis downen bij KAZAA. Veeel goedkoper!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op maandag 20 mei 2002 17:23 schreef rblommers het volgende:

[..]

zoals ik al gemeld heb, dit gaat over nascar 4 niet over nascar 2002
Dat had ik al begrepen, ik speel zelf ook nog steeds Nascar4, maar het verhaaltje geldt net zo goed voor Nascar4 als Nascar2002.
Ik heb de AI inmiddels op 95% en kan aardig meekomen met de standard setup. [fast welteverstaan]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 23 mei 2002 18:10 schreef stek het volgende:
Vette game, gewoon gratis downen bij KAZAA. Veeel goedkoper!
:(

Ik wou nog iets 'aardigs' zeggen, maar ach, da's zonde van mijn tijd... Zielepoot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op donderdag 23 mei 2002 19:50 schreef LoneRanger het volgende:

[..]

Dat had ik al begrepen, ik speel zelf ook nog steeds Nascar4, maar het verhaaltje geldt net zo goed voor Nascar4 als Nascar2002.
Ik heb de AI inmiddels op 95% en kan aardig meekomen met de standard setup. [fast welteverstaan]
ik had t begrepen, maar ben ondertussen een beetje verslaaft aan het raken :P. ik heb nu alleen het vage probleem dat in een intermediate/fast/qualifing setup mn auto zonder de stuurknuppel aan te raken naar links trekt. dit maakt het onmogelijk om een rechte lijn te rijden :(, verder had ik een keer de 20e (van de 41) tijd. in de pace lap niets aan de hand... in de 1e ronde tikt die gozer me (50meter na de streep) aan. zeer balen. uiteindelijk als 33e gefinisht (5% race distance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613

Raimond613

Simracer

dat naar links trekken zit m in de setup -> dat is namelijk sneller omdat je op een oval de hele tijd linksaf moet :+

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ok, maar dit is een beetje te ver naar links (als ik tegen de muur begin op t rechte stuk is ie op de helft tegen de andere muur) dus wat kan ik er aan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 24 mei 2002 06:30 schreef rblommers het volgende:
ok, maar dit is een beetje te ver naar links (als ik tegen de muur begin op t rechte stuk is ie op de helft tegen de andere muur) dus wat kan ik er aan veranderen?
Stuurtje kopen en lekker tegensturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 24 mei 2002 06:30 schreef rblommers het volgende:
Kan wel kloppen, hoor. Op rechte stukken moet ik ook constant tegensturen. Als ik m'n handen normaal om kwart voor drie op het stuur hou (als je begrijpt wat ik bedoel), dan moet ik ze op rechte stukken MINSTENS de hele tijd op 10 voor 4 houden! Misschien wel meer...

De fast setup (en elke andere goede setup) is a-symmetrisch: hij trekt naar links omdat je dan de bochten (die altijd naar links gaan) beter en sneller kunt nemen.

Je kan het wel veranderen, maar... wat je dan eigenlijk doet is terug gaan naar de easy setup: die is namelijk wel helemaal symmetrisch. Maar ja, dan ga je ook terug naar de daarbij behorende langamere tijden...

Nascar 2002 is geen sim om zonder handen aan het stuur te racen... Constante input is vereist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General_Failure
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

Als je rechtdoor wil rijden, kun je de camber op 0 zetten voor alle banden. (caster misschien ook, weet ik niet zeker)

Disclaimer: slechtere rondetijden gegarandeerd >:).

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ok, thnx voor de uitleg... misschien word het dan toch tijd om een goed stuurje aan te schaffen iemand ervaring met een goede (ik weet t gebruik de search. maar het komt nu toch in dit topic aan de orde) want dit is niet handig met een analoge knuppel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Op vrijdag 24 mei 2002 15:59 schreef rblommers het volgende:
ok, thnx voor de uitleg... misschien word het dan toch tijd om een goed stuurje aan te schaffen iemand ervaring met een goede (ik weet t gebruik de search. maar het komt nu toch in dit topic aan de orde) want dit is niet handig met een analoge knuppel
Uhm, ik rij al 3 jaar met de Nascar supersport van Thrustmaster en die bevalt me nog steeds prima.
Ligt lekker in de hand en prima pedalen, alleen geen force-feedback.
Van de nieuwe stuurtjes heb ik geen verstand aangezien deze me nog prima bevalt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) leuk om te lezen, de ontdekkingstocht van Rblommers.

Alleen wil ik jullie wel waarschuwen. Er zal, zeker in het begin, in div2 waarschijnlijk weinig geracet worden.

We hebben geen tijd meer voor testrace om het kaf van het koren te scheiden en ik vrees dat er toch nog heel wat te scheiden valt.
Maar zorg dat je blijf rondrijden als je een serieuze simracer bent.
Nog wat opmerkingen :+
-De snelste wint lang niet altijd.
-Je leert erg weinig van SuperSpeedways.
-Het houden van je lijn is het enige wat je moet kunnen om een race te overleven.
-Een stuur is een MUST als je volledige controle wil over je auto ten alle tijden. En dat wil je toch als je een simulatie gaat spelen.
-Dit spel verdient het meer dan alle anderen gekocht te worden
-Blijf sorry zeggen als er ook maar de kleinste kans is dat jij ook schuldig bent aan een incident.
-Weet wanneer te moet liften. SS racing is alles behalve "Peddel to the Metal racing"
-Op een racebaan heerst geen eenrichtingsverkeer! Samenwerken betekent ook zo nu en dan een paar plaatsen,.. teruggeven.
-Kom voorbereid of kom gewoon niet
-Beter 3 plaatsen verliezen dan 3 rondes achter een pacecar rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

hoezo weinig geracet worden in divisie 2?

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
fijn dat je het leuk om te lezen vind... ik vind het zelf ook erg leuk om te doen. maar hoe duur is dat stuur ongeveer (ik heb hem wel ergens voor 900000rp zien staan, alleen geen idee wat dat is) en verder nog sturen en op wat voor een prijs moet ik toch minimaal rekenen?

btw had gisteravond mn 1e poleposition *D met een intermediate setup 41 racers (en niet zeuren dat de AI op 70% stond) alleen in de race maakte ik een foutje => band geklapt en dus ik de pits in merge ik te vroeg :( gevolg ik kan achteraan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-Alien

H-Alien

aka Schenk

Ik heb mijn thrustmaster ferrari force feedback wheel voor 90 euro besteld bij een onlineshop (wintelco in dit geval)

erg prettig dingetje.

www.simsport-racing.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel dat er nog zeker de nodige cautions zullen ontstaan in Div2.

Als je nog een reality check nodig bent moet je maar eens naar http://gplrank.schuerkamp.de/n2k2_index.html deze site gaan. Kun je je tijden uploaden en vergelijken. Er staat een enkele ongeldige tijd tussen maar die vallen wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wereldspel dit :)

Heb ut deze week gekocht en speel nu niet anders.
Was straks op Daytona aan het racen (200 laps) krijg ik in lap 189 een duw...auto naar de klote :'(

Tering wat heb ik gevloekt :+

Vraag me trouwens wel af wat voor pc je nodig moet hebben om alles te laten zien.
Ik heb een XP1800+, 762MB PC2400 DDR, GF4 Ti4600 en nog wil het niet met alle toeters en bellen soepel lopen.
Die auto's doen het um...als ik vooraan rij zit ik op ongeveer 26fps maar als je achteraan rijdt (dat je 40 auto's ziet) dan is het 12-14 fps :(

Dan maar een reso lager...speel nu op 1280x964x32 en dat is wel te doen.

Even flink oefenen en dan wil ik online gaan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja, die standaard set-up's zijn die een beetje goed :?

Ik rij zelf rond op de fast set-up.

Echt top spel dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stel zeker een moeilijke vraag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op zondag 26 mei 2002 23:09 schreef Reyes het volgende:
Ik stel zeker een moeilijke vraag :?
Blader eens door het topic, denk dat er wel het één en het ander instaat over hoe goed de set-ups zijn, en waar je er eventueel extra kan gaan wegplukken.

En inderdaad, het spel legt nogal een hoge werkdruk op aan je systeem. :) Schommel rond de 20 fps op 1024*768*32 bits kleur, met alle opties vol open en met een vol veld voor me uit. Systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ik draai met alles open op 1280*ik geloof 768*32 op ongeveer 16 fps... maar dit vind ik eigenlijk niet erg want het is niet echt schokkerig.

had gisteren weer pole op daytona (nog steeds AI op 70%) na 1 foutje van mij en 1 fout van een tegenstander (in mijn mening) finishte ik als 19e in de door mij ontworpen auto (heb de auto van #1 omgebouwd) als er ge-interesseerden zijn in de replay/screen van de auto hoor ik het wel (moet er wel iemand met een plaats komen waar ik ze kan uploaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Op maandag 27 mei 2002 07:46 schreef rblommers het volgende:
ik draai met alles open op 1280*ik geloof 768*32 op ongeveer 16 fps... maar dit vind ik eigenlijk niet erg want het is niet echt schokkerig.

had gisteren weer pole op daytona (nog steeds AI op 70%) na 1 foutje van mij en 1 fout van een tegenstander (in mijn mening) finishte ik als 19e in de door mij ontworpen auto (heb de auto van #1 omgebouwd) als er ge-interesseerden zijn in de replay/screen van de auto hoor ik het wel (moet er wel iemand met een plaats komen waar ik ze kan uploaden)
Inderdaad, zolang het niet gaat schokken en de framerate zo'n beetje constant blijft is er weinig aan de hand. Edit ==> Ondertssn heb je dus wel webspace gevonden dus was die niet meer van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als je screenshots wilt posten (alsjeblieft in JPEG!), kan je ze het beste uploaden via Endoria.
Dat werkt heel simpel: bladeren naar je screenshot, uploaden en vervolgens de link die in beeld verschijnt kopiêren in je post hier.
Dat doe je trouwens door het volgende in je post te typen:

[img]kopie van complete url[/img]

Wat betreft fps: ik zit altijd boven de 35. Minstens. En ik heb alles hogh en zo. Res van 1024x768x32. Ik heb een Ayhlon 1600+ en een GeForce 3 Ti 200. Aantal auto's voor me in zicht: 24.
Onder de 30 lijkt het allemaal wel vloeiend maar vergeet niet: hoe minder fps, hoe minder reactiemogelijkheden je hebt binnen een seconde...

Mocht je N2002 gepatched hebben en een lage fps hebben met DirectX, dan moet je een bepaald D3D.dll kopieren van de CD. (Zie Message of the day als je online gaat spelen). Mijn fps vloog van 26,5 naar 40+ op bepaalde plekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2826052132

hier is ie dan (ik weet het hij ziet er niet uit) het is mn 1e ge-editte auto. ik zal later ook nog wat andere screens plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil je dat barrel niet zo groot afbeelden joh ;). Ik zou, als ik jouw was, op zoek gaan naar wat site die je kunnen helpen in de vorm van tips. Of anders iemand anders vragen een mooie auto te maken.
De ingame paintshop is niet wat je moet gebruiken als je een supermooie auto wil.

Afbeeldingslocatie: http://www.roadrunnersracing.nl/screenshots/n2002/38escors.jpg
Ik wil niet zeggen dat ik goed kan painten, maar dit is 1 van m'n betere auto's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
ziet er mooi uit!. maar wat moet ik dan gebruiken? en hoe zet ik de afbeelding kleiner neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

toch maar ff laatste vermdelding geven dat je je nog steeds kunt inschrijven voor de Nederlandse Nascar 2002 league?
http://dutch.simracingzone.net/all/news.php
http://dutch.simracingzone.net/nascar2002/article.php?date=2002_05_14_01-05-00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 07:32 schreef rblommers het volgende:
ziet er mooi uit!. maar wat moet ik dan gebruiken? en hoe zet ik de afbeelding kleiner neer?
Gewoon een losstaand paint programma (Paint Shop Pro, Photoshop). Daarmee kan je dan gelijk je screenshot verkleinen voordat je het plaatst (je kunt het niet gewoon verkleind plaatsen of zo).

Jouw paint is trouwens wel één van de .... uh.... eh... meest eh.... tja... uh... eh... opvallende paints die ik ooit gezien heb... Waarom wilde je die eigenlijk zo graag laten zien aan ons...? :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik vind dit ook zon strak spel, telkens als ik een race van wat dan ook op tv heb gezien, heb ik zin in dit spel,
die spanning is niet normaal, alleen ik moet echt een stuurtje kopen, alleen heb echt het geld niet ( ik wil een ff) kan niet eens men vakantie betalen...... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt hem in Paintshop Pro of Photoshop.

Daar kun je veel meer doen om er een mooie auto van te maken.
http://www.sportplanet.com/team-lightspeed/b_simpson/nr2002_templates.shtml <<voor de nodige paintbestanden.
Als je tevreden bent met ontwerp kun je een kopie oplaten slaan als .tga en dan importeer je de hele auto in 1 keer naar de paintshop van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 26 mei 2002 03:27 schreef Reyes het volgende:
Wereldspel dit :)

Heb ut deze week gekocht en speel nu niet anders.
Was straks op Daytona aan het racen (200 laps) krijg ik in lap 189 een duw...auto naar de klote :'(

Tering wat heb ik gevloekt :+

Vraag me trouwens wel af wat voor pc je nodig moet hebben om alles te laten zien.
Ik heb een XP1800+, 762MB PC2400 DDR, GF4 Ti4600 en nog wil het niet met alle toeters en bellen soepel lopen.
Die auto's doen het um...als ik vooraan rij zit ik op ongeveer 26fps maar als je achteraan rijdt (dat je 40 auto's ziet) dan is het 12-14 fps :(

Even flink oefenen en dan wil ik online gaan racen :)
zo'n bere systeem en dan niet alles kunnen zien? wel alle goede drivers?

ik draai zelf op een thunderbird 1200 , 512mb intern, gf2 400mx en ik draai alles op full op 1600x1200 met ongeveer 35 frames per seconden constant, dus loopt erg lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Op zondag 26 mei 2002 03:27 schreef Reyes het volgende:

Dus even samenvattend:
Je rijdt 1600x1200x32 met alle details op full en alle auto's voor je weergeven en alle auto's achter ?

:o B-)

Ik zou alleen niet weten of dat een normale score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrain
  • Niet online
Hoge World Detail is trouwens killing voor je FPS. Wellicht dat daar het verschil in zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 12:43 schreef TheBrain het volgende:

[..]

Dus even samenvattend:
Je rijdt 1600x1200x32 met alle details op full en alle auto's voor je weergeven en alle auto's achter ?

:o B-)

Ik zou alleen niet weten of dat een normale score is.
met die opties allemaal aan zit ik tussen de 30 en 35 fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op dinsdag 28 mei 2002 09:09 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Gewoon een losstaand paint programma (Paint Shop Pro, Photoshop). Daarmee kan je dan gelijk je screenshot verkleinen voordat je het plaatst (je kunt het niet gewoon verkleind plaatsen of zo).

Jouw paint is trouwens wel één van de .... uh.... eh... meest eh.... tja... uh... eh... opvallende paints die ik ooit gezien heb... Waarom wilde je die eigenlijk zo graag laten zien aan ons...? :7
nou bedankt :( ;)
ik wou m graag laten zien omdat dit mijn 1e keer was dat ik mn auto'tje ge-edit heb...
btw ik heb zojuist een bod uitgebracht op een stuurtje
nl. deze:
Racestuur merk Thrustmaster
type Formula Sprint
Met 2 hendels achter het stuur en 4 knoppen.
En losse voet pedalen voor remmen/gas geven.
Zo goed als nieuw
voor €10,- nu maar afwachten of het goed is voor degene die m verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 28 mei 2002 15:07 schreef rblommers het volgende:

[..]

ik wou m graag laten zien omdat dit mijn 1e keer was dat ik mn auto'tje ge-edit heb...
nl. deze:
type Formula Sprint
Zo goed als nieuw
euh...waar heb je dat gedaan? (gaat er even overheen bieden >:) :P)

geintje :P ik heb al een stuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

ik wil er wel overheen bieden >:)
heb medelijden ik ben arm, en heb vorige week weer een boete gehad :'(

heeft er niemand een 2dehands FF stuurtje liggen wat ie kwijt moet????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 28 mei 2002 15:07 schreef rblommers het volgende:

[..]

nl. deze:
type Formula Sprint
Zo goed als nieuw
Volgens mij heb ik ook ooit zo'n stuur gehad. Op zich wel een klein jaartje meegegaan. Volgens mij verkopen ze die nu voor 20/25 euro bij Bart Smit en zo. Alhoewel... die heet de Charger volgens mij. Ach, allemaal een pot nat.

Verwacht niet te veel van de pedalen: die zijn zwaar knudde! Maar met die twee hendels kan je ook wel aardig uit de voeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
na het lezen van dit topic geloof ik dat ik ook dit spel maar eens moet gaan aanschaffen :)

ben zelf al F1 fan in hart en nieren (+rest van lichaam :P) dus...

heb ooit met een maat op Indianapolis gereden bij F1 2001 maar daar kan je wel op de oval rijden en dat was zwaar kicken om met elkaar stuivertje te wisselen bij 380kmh :9

stond echt met zweethandjes na te puffen zeg.....ongelooflijk hoe gaaf dat kan zijn :9~

* yonexfreak gaat straks uit werk ff zijn zuurverdiende €€urotjes bij de Dynabyte uitbesteden ;)

* yonexfreak die hoopt snel eens online een game te kunnen doen *D
* yonexfreak heeft als motto bij online racing >> leven en laten leven :z (zijn al genoeg Takuma Sato's op de wereld ;) )

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rblommers
  • Nu online
Op dinsdag 28 mei 2002 15:35 schreef hellogoodbye het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik ook ooit zo'n stuur gehad. Op zich wel een klein jaartje meegegaan. Volgens mij verkopen ze die nu voor 20/25 euro bij Bart Smit en zo. Alhoewel... die heet de Charger volgens mij. Ach, allemaal een pot nat.

Verwacht niet te veel van de pedalen: die zijn zwaar knudde! Maar met die twee hendels kan je ook wel aardig uit de voeten.
die opmerking over pedalen gaat die over pedalen op dit stuurtje of over pedalen op stuurtjes in het algemeen?
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste