Dan ga ik dat maar eens effe testen straks om half 6...
Hier die ene topic waar dat gezegt werd: [topic=474747/1/25]
Hier die ene topic waar dat gezegt werd: [topic=474747/1/25]
Ligt er aan welke windhoos je hebt, de nt serie heeft dlportio.dll nodig om te werken. In win98 of ME kan je wel gewoon de lpt poort aanspreken.Op dinsdag 21 mei 2002 13:45 schreef atmoz het volgende:
triest dan, want in een andere topic op GoT zeiden meerdere mensen dat hel wel kon...
Leeg
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Hehe, dat begon ik ook steeds meer te denken.Op dinsdag 21 mei 2002 13:58 schreef xychix het volgende:
dat staat er niet . iemand denkt dat het zo kan en de rest gaat er op door ! niemand bevestigd het ! ze gissen alleen maar
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Me too!Op dinsdag 21 mei 2002 14:33 schreef BaRF het volgende:
ik zeg gewoon bestellen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Alles behalve die com control weet ik dat het met Mpxplay kan. Misschien kan die ook wel overweg met de com poort (of een plug-in) maar dat weet ik niet.Op dinsdag 21 mei 2002 14:29 schreef atmoz het volgende:
[offtopic vraagje]
Is er een progje waarmee je MP3'z in DOS kan afspelen met:
- LCD (40x4)
- Afstandsbediening ondersteuning
- COM Control (via andere knopjes op COM poort)
Dus een DOS player met al deze opties...
[/offtopic vraagje]
Leeg
Tja, daar ben ik dus ook naar opzoek. Laatst stond er in een topic een mooie site met hele kleine fraaie schakelaartjes. Maar helaas kan ik de link nu effe niet vinden (mede door het TE trage internet op school). Zelf ben ik bezig met mooie "touch" knopjes. Deze hoef je alleenmaar aan te raken, en dan schakelen ze al. Heel mooi voor in het VIA EDEN mobo systeem.Op dinsdag 21 mei 2002 15:35 schreef robje het volgende:Dan weer een vraagje aan jou: Weet jij dan mooie drukknopjes ergens, en dan dus niet van die lelijke dingen maar van die knopjes net zoals op een dvd speler bijv?
Ja maar dit was niet de afspraak, ik vindt het prima als een ander em soldeerd, of ombouwd zodat ie wel kant en klaar is. Als ik er maar geen "last" mee heb.Op dinsdag 21 mei 2002 13:05 schreef Juggernaut het volgende:
dat is je bij deze dan wel gelukt![]()
er zijn zat mensen die aangeboden hebben hem wel te willen ombouwen
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Nee! Dit was van te voren niet te zien, btw moeten ze dus wel werken met die LCDdriver...Op dinsdag 21 mei 2002 16:04 schreef Meelobee het volgende:
[..]
Zwahiel, was dit niet van te voren te overzien??
verder niets dan lof voor hoe je deze actie leidt, ik baal dr alleen een beetje van dat het niet kant en klaar is.
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Er zijn een aantal lijntjes anders gesoldeerd op de LTP connector, volgens een ander schema als normaal...Op dinsdag 21 mei 2002 17:11 schreef ViperTPR het volgende:
* zwahiel heeft wat vraagies
zit alleen het power gedeelte verkeerd op dat printplaatje?
en zo ja wat heeft dat met de proggies te maken het gaat toch eerder om de gegevens toevoer?
(me snapt het waarschijnlijk niet goed)
He who controls the past, commands the future. He who commands the future, conquers the past.
Er wonen niet zoveel mensen bij mij in de buurt...Op dinsdag 21 mei 2002 17:28 schreef ViperTPR het volgende:
k dat begrijp ik
is het mischien niet slim om met een roepie mensen die bij jouw in de buurt wonen (en samenkomen) voor de mensen die niet willen solderen hun printplaatje goed te solderen (en eventueel testen)
en prijs kan over gesproken worden
Verwijderd
Ik zie het probleem ook niet zo.Op dinsdag 21 mei 2002 17:39 schreef Yarvieh het volgende:
Euh zodra dat schema bekend is wat die lui gebruiken is ff 'n stukje software aanpassen natuurlijk een kleinigheid. en ik gok dat creepy lcdinf in notime heeft draaien op die plug.. dus was is het probleem nou eigenlijk?
Het probleem is dat je dan alleen LCDinf kan gebruiken en veel mensen hier willen smartie.Op dinsdag 21 mei 2002 17:39 schreef Yarvieh het volgende:
Euh zodra dat schema bekend is wat die lui gebruiken is ff 'n stukje software aanpassen natuurlijk een kleinigheid. en ik gok dat creepy lcdinf in notime heeft draaien op die plug.. dus was is het probleem nou eigenlijk?
Leeg
Verwijderd
Dan kijk je de maker van smartie even lief aan?Op dinsdag 21 mei 2002 17:43 schreef robje het volgende:
Het probleem is dat je dan alleen LCDinf kan gebruiken en veel mensen hier willen smartie.
mailen!Op dinsdag 21 mei 2002 17:41 schreef s402461 het volgende:
Zwahiel, dan wil ik graag cancellen !!! Stort het geld maar terug op mijn rekening !!!
Dat zou kunnen ja maar of die dat doet moet je nog maar afwachten, in die tijd heb ik dat ding al verbouwd.Op dinsdag 21 mei 2002 17:46 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Dan kijk je de maker van smartie even lief aan?
Leeg
Verwijderd
Is ook wel zo, maar de meeste die deze plug kopen kopen 'm juist zodat ze niet hoeven te solderen toch!? ik bedoel als je kan solderen haal je zo'n 25 polige stekker en heb je 't in 10 mins zelf (zelfs nog met schakelbare backlight) in elkaar zitten....Op dinsdag 21 mei 2002 17:50 schreef robje het volgende:
Dat zou kunnen ja maar of die dat doet moet je nog maar afwachten, in die tijd heb ik dat ding al verbouwd.
ik kan me voorstellen dat mensen meerdere proggies willen proberen like me en je wil niet van 1 proggie afhankelijk zijnOp dinsdag 21 mei 2002 17:39 schreef Yarvieh het volgende:
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Nog beter: "To Tweak or not to Tweak"Op dinsdag 21 mei 2002 20:06 schreef TheRebell het volgende:
... "Tweaker, to be or not to be"
The birds turned into The Flying Dutchmen!
zekers...Op dinsdag 21 mei 2002 20:12 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Nog beter: "To Tweak or not to Tweak"
op cancellen staat de tweak-straf......Op dinsdag 21 mei 2002 20:17 schreef zwahiel het volgende:
heb nog geen meel ontvangen hoor...
Alleen mailen, anders gaat de bestelling gewoon door!
Di's puur alleen om me administratie een tikkie op orde te houden!
Of op een Compaq... (Deskpro 2000Op dinsdag 21 mei 2002 20:25 schreef TheRebell het volgende:
[..]
op cancellen staat de tweak-straf......
voor de rest van je leven werken op een Pacard-Bell
Hehe daar zijn wij nou tweakers voor, we maken hem nog veel mooier dan zo'n ding uit de winkel.Op dinsdag 21 mei 2002 20:33 schreef TheRebell het volgende:
"Oooohhh, wat ziet ie d'r mooi uit...", "..past goed bij de inrichting van ons huis.." ...bah
bell.... :'([/me]
Leeg
Verwijderd
Mail me d'r anders nog ff over en Zwahiel ook (anders weet ie het niet...)Op dinsdag 21 mei 2002 20:38 schreef moonchild het volgende:
Hoi Rebell,
ik ken me zelf wel een beetje en heb niet echt veel vertrouwen in mijn soldeer fratsen dus ik zou graag van je aanbod gebruik willen maken om dat lcd'tje aan te passen:)Tof van je!
Dus Zwahiel stuur die van mij maar naar Rebell
Ja dat is dus wat ik ook wel eens weten, ik heb Creepy nu al 2x gemaild en vandaag Duitsland maar 'ns gebeld, en Nils zou 't sturen via email, maar ik heb nog nix gekregen, heb 'm maar weer een mail gestuurd, we moeten gewoon 't schema van die print hebben...Op dinsdag 21 mei 2002 22:09 schreef Mr_x007 het volgende:
hoeveel lijntjes moeten er omgelegd worden? en hoeveel ruimte heb je er voor? want ik kan niet echt precies werken? je krijgt er neem ik aan gewoon een blaadje mailtje ofzo wat bij hoe het aangepast kan worden?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Niet stiekem een mail sturen als ik hier een reply aan het typen ben heOp dinsdag 21 mei 2002 22:12 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja dat is dus wat ik ook wel eens weten, ik heb Creepy nu al 2x gemaild en vandaag Duitsland maar 'ns gebeld, en Nils zou 't sturen via email, maar ik heb nog nix gekregen, heb 'm maar weer een mail gestuurd, we moeten gewoon 't schema van die print hebben...
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
nix over mijn super-server heOp dinsdag 21 mei 2002 20:26 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Of op een Compaq... (Deskpro 2000)
Sorry, ik was net iets eerderOp dinsdag 21 mei 2002 22:14 schreef Creepy het volgende:
[..]
Niet stiekem een mail sturen als ik hier een reply aan het typen ben he
Op dinsdag 21 mei 2002 22:15 schreef hoebenp het volgende:
[..]
nix over mijn super-server he
maar ff voor de goede orde
ik ben op een 286 begonnen(een mannesmann ofzow? met wel 20MB harddisk!)
3 dacht ik maar weet ik niet zeker, zodra we die dingen binnen hebben dan maken we wel een HowTo ofzo en posten we hier. Ik zou me er niet druk om maken er zijn hier genoeg mensen die het wel kunnen oplossen.Op dinsdag 21 mei 2002 22:09 schreef Mr_x007 het volgende:
hoeveel lijntjes moeten er omgelegd worden? en hoeveel ruimte heb je er voor? want ik kan niet echt precies werken? je krijgt er neem ik aan gewoon een blaadje mailtje ofzo wat bij hoe het aangepast kan worden?
Leeg
Ik woon in Nederweert bij Weert misschien ken je dat?Op dinsdag 21 mei 2002 17:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Er wonen niet zoveel mensen bij mij in de buurt...
Er zijn meer mensen uit Zeeland hier aanwezig...
Maar je hebt toch die moduleOp dinsdag 21 mei 2002 22:18 schreef Creepy het volgende:
Hmmm?? Ik kan me niet herinneren dat ik een schema heb van dat van Kernel Concepts. Ik heb gevraagd om een schema van die LPT module die bij die LCD's zit, zodat ik een driver bij kan maken. Ik heb dat dus gevraagd in dit topic, niet bij Kernel Concepts
toen moest ik nog gemaakt wordenOp dinsdag 21 mei 2002 22:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
offtopic:
Ik op een IBM PC 1Zonder hdd met Windows 1.03 (tulip versie) en met ingebakken GwBasic van M$
Dubbele 5,25" floppendrive langs elkaar, met een luxe CGA monitor 80*25![]()
![]()
Op dinsdag 21 mei 2002 22:21 schreef Creepy het volgende:
Die module heb ik ook niet hoor... hoe kom je daar bij??
Ik moet Hell_smurf hebben!Op dinsdag 14 mei 2002 21:16 schreef Hell_smurf het volgende:
OKee nieuws van de Bakboer (soldeerder) Ik ben net even aan het krassen en solderen gewees. Altijd leuk de LCD is volledig Smartie compattible. Het probleem zit 'm in de kant en klare print. Je moet krassen en 3 draad bruggen aanleggen. Nu ga ik fijn verder met mijn dos based MP3 speler. De pix zullen later nog wel volgen.
hahaha, ach... je kan niet alles hebben.Op dinsdag 21 mei 2002 22:30 schreef zwahiel het volgende:
Zit ik jouw de hele tijd een beetje op te fokken!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welgemeende excusses voor deze DOMME actie van Zwahiel
Zit maar 1 potmeter op (contrast) niet voor de backlight. Schema's met 2 potmeters werken ook prima met LCDInf, het schema op de site van Smartie werkt ook prima met LCDInf. Het gaat namelijk om de D0-D7 en de RS,RW, en E. Als die hetzelfde zitten werkt het, voor de rest maakt het niet uit.Op dinsdag 21 mei 2002 12:45 schreef xychix het volgende:
[..]
LET OP LET OP
ik heb dat schema gevonden op zijn site. ik weet niet of he twel/niet klopt en waarvoor het exact is !
Nu nog WinampOp dinsdag 21 mei 2002 22:33 schreef Creepy het volgende:
- Seriele VFD support.
- CPU load
- mem load
- mem used (gebruikte van totaal beschikbare MB's)
- swap usage
- Network statistisc (KB/s in en uit, load in en uit)
- static text
- Full Screen clock
...heel mooi lijstje...
als dat zou kunnen natuurlijk graag, maar ik heb BassieP ook al gemaild een tijdje terug voor LCDSmartie, maar heb ik nix meer van terug gehoord, misschien heb jij er iets van gehoord CreepyOp dinsdag 21 mei 2002 22:34 schreef Creepy het volgende:
Geen probleem Zwahiel!Kan gebeuren he!
Als er dan een schema is welke draadjes zijn omgedraaid, dan kan ik alsnog zo ff een beta versie bakken zodat de mensen die NIET aan hun LPT module willen rotzooien ook ondersteuning hebben...
Die opmerking was ik ff aan het afwachtenOp dinsdag 21 mei 2002 22:35 schreef TheRebell het volgende:
[..]
Nu nog Winamp
Je kunt zo LCDSMartie vervangen bijnaOp dinsdag 21 mei 2002 22:38 schreef Creepy het volgende:
[..]
Die opmerking was ik ff aan het afwachten
Wordt ook naar gekeken hehe.. Dingen zoals track titel, time e.d. heb ik in een los progje zitten. Game stats (quake, HL, CS e.d m.b.v. QStat). Ook heb ik nu een WinAmp plugin (voor equalizer e.d.) maar moet nog ff kijken hoe ik dat ga doorsturen naar LCDInf..
yippieeee, aan mij de eerOp dinsdag 21 mei 2002 22:38 schreef Creepy het volgende:
[..]
Die opmerking was ik ff aan het afwachten
Aargh.. toch nog maar ff danOp dinsdag 21 mei 2002 22:40 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Je kunt zo LCDSMartie vervangen bijna
Je bent een schat! Misschien handig om voor die doorsturing eens met Zlotty of die andere gast uit de Grafische LCD software topic te praten (krijg ik ook nog een lcd'tje van)
schat bij wijze van spreken dan hé!Op dinsdag 21 mei 2002 22:46 schreef Creepy het volgende:
[..]
Aargh.. toch nog maar ff dan
Een schat?? eehh.. dank je... ben je vrouwelijk, knap en 20 jaar of ouder???
Ik heb wel eens contact met een niet nader te noemen persoon die ook wel eens een drivertje heeftr geprogt en in het bezit is van een grafich lcd
Wat is dat nou Zwahiel? heb je gevoelens voor Creepy ???Op dinsdag 21 mei 2002 22:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
schat bij wijze van spreken dan hé!
Verwijderd
Stay Tuned for the next episode of :Op dinsdag 21 mei 2002 22:53 schreef TheRebell het volgende:
[..]
Wat is dat nou Zwahiel? heb je gevoelens voor Creepy ???
Kijk jij daar in Vlissingen nou maar uit dat je mij niet tegen het lijf loopt in de weekeinden! Anders zou zwahiel wel eens jaloers kunnen worden!Op dinsdag 21 mei 2002 22:57 schreef White-Fox het volgende:
[..]
Stay Tuned for the next episode of :
The Go(L)T and the Beautiful
Verwijderd
LOL!!!Op dinsdag 21 mei 2002 23:01 schreef Creepy het volgende:
[..]
Kijk jij daar in Vlissingen nou maar uit dat je mij niet tegen het lijf loopt in de weekeinden! Anders zou zwahiel wel eens jaloers kunnen worden!
Hmm.. okay.. en nu ontopic weer ja
Verwijderd
LCDinf van creepy ?Op dinsdag 21 mei 2002 23:16 schreef protheus het volgende:
Weet iemand open source voor een lcd driver ik wil zelf ook graag een programma gaan schrijven voor lcd modules. Maar ik zal toch ergens mee moeten beginnen dus het bestuderen van andere software is een goede start dacht ik zo.
Verwijderd
Uiteraard mijn doel is niet om broncode te jatten maar om er van te leren en om te weten waar ik moet beginnen bronvermeling spreekt voor zichOp dinsdag 21 mei 2002 23:24 schreef xychix het volgende:
[..]
LCDinf van creepy ?
een bronvermelding is dan uiteraard wel op zijn plaats.
Verwijderd
Ik heb ff in de source van die lui zitten spitten, volgens mij hebben ze alleen RS en RW ongekeerd...Op dinsdag 21 mei 2002 22:34 schreef Creepy het volgende:
Als er dan een schema is welke draadjes zijn omgedraaid, dan kan ik alsnog zo ff een beta versie bakken zodat de mensen die NIET aan hun LPT module willen rotzooien ook ondersteuning hebben...
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
* reskobon wordt overdonderd om 845 op schoolOp dinsdag 21 mei 2002 23:58 schreef TheRebell het volgende:
* TheRebell gaat samen met Robje kijken of ze hem mooi in Java kunnen maken
(weet Robje alleen nog niet....)
Leeg
Ah.. dat zijn maar twee pinnen dan... ow ow.. moet ik twee hele constanten aanpassen in m'n codeOp woensdag 22 mei 2002 00:49 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Ik heb ff in de source van die lui zitten spitten, volgens mij hebben ze alleen RS en RW ongekeerd...
welke sourceOp woensdag 22 mei 2002 00:49 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Ik heb ff in de source van die lui zitten spitten, volgens mij hebben ze alleen RS en RW ongekeerd...
idd, die zouden we gewoon kunnen pakken. sim-pelOp woensdag 22 mei 2002 08:44 schreef robje het volgende:
Goed Plan. Alleen hebben we wel een dll nodig die java laat babbelen met de lpt-poort. Misschien dat we de dll van school kunnen gebruiken, anders ga ik wel eens proberen in C.
Ben ik al mee bezig geweest. Er is namenlijke een java comm api ( javacomm ). Ik had alleen een probleem met schrijven naar m'n lpt op mijn XP machine, maar wil het vanavond gaan proberen met een win98 laptopje.Op dinsdag 21 mei 2002 23:58 schreef TheRebell het volgende:
* TheRebell gaat samen met Robje kijken of ze hem mooi in Java kunnen maken
(weet Robje alleen nog niet....)
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Ik draai XP en ik klets op het moment lekker via de lpt met een printje met ledsOp woensdag 22 mei 2002 10:45 schreef Dr.DNA het volgende:
[..]
Ben ik al mee bezig geweest. Er is namenlijke een java comm api ( javacomm ). Ik had alleen een probleem met schrijven naar m'n lpt op mijn XP machine, maar wil het vanavond gaan proberen met een win98 laptopje.
'k heb mijn txt lcd nog niet aangesloten, dus ik ga alleen kijken of ik signalen uit de lpt poort krijg met ledjes.
Klopt al denk ik denk dat hij dat al wel weet als hij al bijna een heel lcd programma gemaakt heeft.Op woensdag 22 mei 2002 11:03 schreef TheRebell het volgende:
[..]
Ik draai XP en ik klets op het moment lekker via de lpt met een printje met leds
Dus het kan gewoon hoor. Moet je alleen ff een proggie hebben Port95nt.
Hiermee doet ie het.
Leeg
zeikerd...Op woensdag 22 mei 2002 11:04 schreef robje het volgende:
[..]
Klopt al denk ik denk dat hij dat al wel weet als hij al bijna een heel lcd programma gemaakt heeft.
AAAH... Die moest ik hebben... Die comm api van SUN is volgens mij niet helemaal lekker. Lees dat er redelijk veel problemen zijn...Op woensdag 22 mei 2002 11:03 schreef TheRebell het volgende:
[..]
Ik draai XP en ik klets op het moment lekker via de lpt met een printje met leds
Dus het kan gewoon hoor.
[vergeten] en hier nog een class voor je: Java Class.
Ik heb inderdaad een lcd prog gemaakt, maar dat was in C++ omdat ik java niet aan de gang kreeg....Op woensdag 22 mei 2002 11:04 schreef robje het volgende:
[..]
Klopt al denk ik denk dat hij dat al wel weet als hij al bijna een heel lcd programma gemaakt heeft.
Alles is welkomOp woensdag 22 mei 2002 12:16 schreef Dr.DNA het volgende:
Vanavond dus een Java class maken om mijn gfx lcd aan te sturen. Jammer dat ik mijn 40*4 nog niet aangesloten heb, anders had ik jullie misschien een stuk op weg kunnen helpen.
Leeg
Och, iedereen heeft wel eens van die dagenOp woensdag 22 mei 2002 14:05 schreef TheRebell het volgende:
zie mijn post iets terug. Dll erbij gedaan. Misschien ook wel makkelijk he, was ik helemaal vergeten
Bestellen duurt nog even want je kan nog tot vanavond 20:00Op woensdag 22 mei 2002 15:05 schreef ViperTPR het volgende:
Na bestellen maar denk
Leeg
Zo uit mijn hoofd even niet maar je kan die klasse toch gewoon even decompilen. Dan kan je zien wat er zoal instaat, ik weet alleen dat er een methode par_write() en een par_read() inzit.Op woensdag 22 mei 2002 14:48 schreef TheRebell het volgende:
nou wij kregen deze van school om zelf iets te maken waardoor je met Java je lpt kon aanspreken. Van die class en die dll weet ik niks. Robje misschien
Die Port95nt kunje overal vinden op inet.
Leeg
Verwijderd
Serieus joh? zat er een readme bij? misschien toch es lezen volgende keerOp woensdag 22 mei 2002 17:58 schreef Creepy het volgende:
Bij die source van Yarvieh staat een README.TXT met daarin het daadwerkelijke schema.
ik weet dadde ge ut nie kûn loatuh....Op woensdag 22 mei 2002 20:30 schreef Plug het volgende:
Zwahiel, bestel maar, bestel maar, bestel maar,.....
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Mooi manOp woensdag 22 mei 2002 19:40 schreef Dr.DNA het volgende:
Even voor de heren die met de java classes kwamen.
In mijn c code maak ik gebruik van twee adressen :
#define DATAPORT (0x378)
#define CTRLPORT (0x37A)
Kan dit ook met de aangeleverde dll/class ?
[edit]
blijkbaar :
paraio.IOread( 0x378);
paraio.IOwrite( 0x378 ,10);
ik ga verder...
[edit 2]
HET WERKT
Probeerselcode is erg slordig, dus daar maak ik morgen een mooie class van die ik (+src) online ga zetten...
THANX TheRebell en robje
Verder ga ik posten in [topic=476314/1/25]
Always outnumbered, never outgunned!
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq