I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
Ik zag, ik nam en ik kwam...
maar eens mailen, kijken of ze ook engelse mailtjes begrijpen ...
geen duits sprekende/lezende mensen hier ?
Anders ff door zo'n Inet vertaler halen
Babelfish is er toch eentje ?
Want 29Euro is SUPERG**L
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Dacht ik ook .... daarom dat ik 't hier maar even laat zien.. Voor zover ik 't kan lezen heb je voor EUR 29 iets wat je zo 2 stekkers in kan steken en wat dan werkt. MAAR ikzelf heb ondertussen genoeg lcd's, dus ik heb geen zin om erachteraan te gaan mailen.Op donderdag 11 april 2002 14:19 schreef TheDarkLord666 het volgende:
denk ut wel.
maar eens mailen, kijken of ze ook engelse mailtjes begrijpen ...
Want 29Euro is SUPERG**L
Het lijkt me handig als een iemand (met wat tijd) hier even gaat uitzoeken hoe en wat.
Success ermee....
die kost je ook nog es 9 euro ...
moet leren lezen ... is met "platine"
hmmm ...
valt nog mee ...
inkoopactie ?
Not me ...ben blut ...
inkoopactie mag iemand anders doen.
Ik ga er denk ik zowieso 1 bestellen denk ik
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
LCD-modulen
Het formaat is dan wel 4x20 maar het is een kleiner lettertype om maar zo te zeggen. Ik weet niet of dat nou wel zo wenselijk is
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Jammer... Die print is op zich niet zo duur, misschien wel handig !:)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Als er een ander 20x4 LCD op past ... ?
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
Er is ook ruimte om een pinheader op de printplaat te solderen om de "grote" 4*20 aan te sluiten.
Er is toch vast wel iemand die duits kan...
Verwijderd
niet voor alle gevallen een oplossing hoor....
het laten solderen is dan goekdoper en proffesioneler.
Je kunt de print ook los bestellen zonder LCD, dan kost ie je € 9,- met aansluitingen naar voor de lcd op de print, handig dat wel, misschien ga ik die eens ff bestellen
De LCD's die heb ik zelf wel, maar zo wordt 't stuk makkelijker!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Dat zou wel top zijn! Als er nou nog een inkooactie komt voor lcd schermpies dan kan dat mooi! Of is dat printje alleen geschikt voor dát lcdtje??????Op donderdag 11 april 2002 16:25 schreef zwahiel het volgende:
Ja er zit backlight op, maar de LCD die er standaard op zit die van €29,- (geloof ik) dat is een LCD die de helft is van een 5,25" slot... 4 regels dat wel, maar akelig klein...
Je kunt de print ook los bestellen zonder LCD, dan kost ie je € 9,- met aansluitingen naar voor de lcd op de print, handig dat wel, misschien ga ik die eens ff bestellen
De LCD's die heb ik zelf wel, maar zo wordt 't stuk makkelijker!
Die prijs (ff voor de niet-Duitsers onder ons
Ik zou er wel eentje willen, maar ik heb ff geen LCD meer... Ik zou alleen de printplaat wel willen, beat solderen dat ik zelf moet doen hé!
Volgens de site kun je op de print een parallel LCD aansluiten via een flatcable of je kunt er pinnen op solderen omdat uitgangen gewoon gaatjes zijn, met contactpunten erlangs, ze zijn ongesoldeert... (gelödet = gesoldereerd, gelood... idd)
Je kunt ze dus los voor € 9,- bestellen, zonder LCD, en met dan voor die andere prijs, ik vind alleen het LCD'tje wat er dan op zit, uitermate klein... ( helft van 5,25" breedte x 45 regels = mini lettertjes...
Iemand???
Dit lijkt de grote (hogere variant), want de zogenaamde buitenmaat is 60mm hoog, in tegenstelling totLCD Modul 4x20 zeichen, LED hintergrundbeleuchtet, 96,0x60,0mm Außenmaß, 76,0x25,2mm sichtbare Fläche.
Dus 2 euro meer is wel de grote variant? Of heb ik dat fout?LCD Modul 4x20 zeichen, LED hintergrundbeleuchtet, 65,0x28,4mm Außenmaß, 46,0x18,4mm sichtbare Fläche
Dieses Modul ist durch seine geringen Abmessungen ideal zum Einbau in eine 5 1/4" PC-Laufwerksblende geeignet!
(Incl. FFC Flachbandleitung und FFC-Printbuchse, 1mm Rastermaß)
27 + 9 Euro zou dan 36 Euro zijn, misschien dat die 5 Euro korting voor het pakket ook voor deze variant geldt... dat zou dan 31 Euro zijn voor een groot 4x20 display met zgn "Parallelport LCD-Adapterplatine".
Waarschijnlijk 36 Euro als ik het nog eens goed doorlees.
Hmm, count me in
* zwahiel ook wel, want dat gekl**t met zelfbouw schiet ook niet erg op, ik heb er al 4 de lucht in gefrituurt...Op donderdag 11 april 2002 18:13 schreef speed24 het volgende:
http://www.kernelconcepts.de/products/lcd-module.shtml :
[..]
Dit lijkt de grote (hogere variant), want de zogenaamde buitenmaat is 60mm hoog, in tegenstelling tot
[..]
Dus 2 euro meer is wel de grote variant? Of heb ik dat fout?
27 + 9 Euro zou dan 36 Euro zijn, misschien dat die 5 Euro korting voor het pakket ook voor deze variant geldt... dat zou dan 31 Euro zijn voor een groot 4x20 display met zgn "Parallelport LCD-Adapterplatine".
Waarschijnlijk 36 Euro als ik het nog eens goed doorlees.
Hmm, count me in
4 ????????Op donderdag 11 april 2002 18:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
* zwahiel ook wel, want dat gekl**t met zelfbouw schiet ook niet erg op, ik heb er al 4 de lucht in gefrituurt...
En je geeft het nog steeds niet op???
Ik moet toegeven, een doorzetter ben je zeker wel!!! ;-)
Ik zag, ik nam en ik kwam...
Deze wil ik ook wel, btw werkt smartie hiermee..
ALs er een inkoop actie komt count me in.
Ik denk dat er serieus een inkoopactie moet komen. Ik zou het graag zelf doen, maar ik heb er dusdanig weinig ervaring mee dat ik het liever van een afstandje aankijk.
Misschien is het wel iemand anders het spul in de schoenen schuiven, maar sorry.....
http://www.ptt-post.nl/posttarieven/tarieven_worldpack_special.html
Je komt dan al gauw op 20 euro uit, voor privé-acties is dat eigenlijk te veel
En het schijnt dat de Duitse post nogal duur is... dus andersom DE --> NL zal wel nog hoger uitkomen.
Ik heb een heel kort mailtje gestuurd met de vraag of ze ook naar Nederland verschepen... en daar wacht ik dan wel op.
PS Ik ga niet de inkoopactie verzorgen... denk ik
Verwijderd
Klopt, deze zal niet voor alle lcd's geschikt zijn.Op donderdag 11 april 2002 21:19 schreef Warezhelp het volgende:
Tis volgens mij niet handig voor alle soorten lcd's omdat hij dan net niet past of de connecties net weer iets anders zijn
Da's niet waar aangezien dat de verantwoordelijkheid is van de software.omdat elke lcd ook zijn eigen times heeft (blokgolven 1 en 0 bits onderscheiden) dus kan ie wel erg raar gaan doen met zulke adapters.
veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)
Verwijderd
met welke software en wat kan ik er mee doen ???
sorry ben hier in een NooP
dus als iemand me wilt uit leggen ??
verder als er een inkoop actie is dan denk ik wel dat ik mee doet
zoek maar naar Smartie 5 en je heb je complete aansturing...Op donderdag 11 april 2002 22:07 schreef suijkerbuijk het volgende:
en hoe stuur ik dat aan ???
met welke software en wat kan ik er mee doen ???
sorry ben hier in een NooP
dus als iemand me wilt uit leggen ??
verder als er een inkoop actie is dan denk ik wel dat ik mee doet
btw die 4 (5 inmiddels) LCD's zijn schermpies die uit allerlei apparaten gemolt heb die op me werk in de kelder geparkeerd stonden...
Ik heb er al weer eentje... een VFD
Uit een Laserjet 4, daar zaten die in 1*16 of 1*20 geloof ik... Maandag avond wordt 't weer solderen geblazen...
Weer ff wat schema's en datasheets doorlezen en * zwahiel heeft misschien uiteindelijk toch een LCD / VFD op zijn pc!
Verwijderd
Het ziet er allemaal vrij goed (en goedkoop) uit in ieder geval.
/me is niet zo'n held met de soldeerbout...
Verwijderd
Ik hoop wat te horen van een actie.
Verwijderd
Zwahiel had laatst toch ook die [LCD] 240x128, T6963,LED Backlite gekocht? Die actie van €20,- ?Op vrijdag 12 april 2002 18:35 schreef zwahiel het volgende:
[..]
zoek maar naar Smartie 5 en je heb je complete aansturing...
btw die 4 (5 inmiddels) LCD's zijn schermpies die uit allerlei apparaten gemolt heb die op me werk in de kelder geparkeerd stonden...
Ik heb er al weer eentje... een VFD
Uit een Laserjet 4, daar zaten die in 1*16 of 1*20 geloof ik... Maandag avond wordt 't weer solderen geblazen...
Weer ff wat schema's en datasheets doorlezen en * zwahiel heeft misschien uiteindelijk toch een LCD / VFD op zijn pc!
Ik hoop voor je dat je die niet gevlamd hebt....
Verwijderd
Begin zelf een actie anders?Op zaterdag 13 april 2002 16:06 schreef s402461 het volgende:
Komt er een actie? Zo ja, laat het even weten.
dus of het dan zinnig is om de inkoopactie al te starten?
Zelf maken kan namelijk veel goedkoper!
Namelijk aldus conrad-gids 2001:
1
2
3
4
5
6
7
| 25pin Male Sub-D 1.07 Penconnector 2x13 0.59 12ohm weerstand 0.10 (of minder) Potmeter 0.36 Printmateriaal 2.00 en etsen Totaal 4.12 |
Heb ik nog iets gemist?
Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926
Verwijderd
ik woon vlak bij gronau (enschede),als iemand daar een adres heeft, dan kan ik het zo naar nederland halen, misschien dat dat in kosten zou kunnen schelen?Op donderdag 11 april 2002 20:45 schreef speed24 het volgende:
Om het te laten versturen is nogal duur ... vanuit NL naar DE heb ik de tarieven ff opgezocht:
http://www.ptt-post.nl/posttarieven/tarieven_worldpack_special.html
Je komt dan al gauw op 20 euro uit, voor privé-acties is dat eigenlijk te veel
En het schijnt dat de Duitse post nogal duur is... dus andersom DE --> NL zal wel nog hoger uitkomen.
Ik heb een heel kort mailtje gestuurd met de vraag of ze ook naar Nederland verschepen... en daar wacht ik dan wel op.
Verwijderd
Hehe, ik woon in Venlo ... kent iemand daar een adresje in Duitsland in de buurt?Op zaterdag 13 april 2002 22:46 schreef OliverBB het volgende:
[..]
ik woon vlak bij gronau (enschede),als iemand daar een adres heeft, dan kan ik het zo naar nederland halen, misschien dat dat in kosten zou kunnen schelen?
Maar ik wacht nog steeds op antwoord van die gasten
(morgen is het weer een werkdag, dan stuur ik wel een nieuw mailtje )
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Verwijderd
Verwijderd
LCD op kan die wel past. Dat is toch niet zo moeilijk.
Trouwens, je kan een heel package bestellen toch (dus incl.
LCD)?
Verwijderd
Maar ik ben wel ernstig benieuwd naar die print! Als er een actie komt, doe ik mee. Als hij past op een grote lcd natuurlijk.
Had ik die maar gekocht.... * zwahiel was net telaatOp zaterdag 13 april 2002 12:31 schreef jtiegelaar het volgende:
[..]
Zwahiel had laatst toch ook die [LCD] 240x128, T6963,LED Backlite gekocht? Die actie van €20,- ?
Ik hoop voor je dat je die niet gevlamd hebt....
* zwahiel woont in Tegelen! Waar woon jij ergens in Venlo dan...Op zondag 14 april 2002 09:25 schreef speed24 het volgende:
[..]
Hehe, ik woon in Venlo ... kent iemand daar een adresje in Duitsland in de buurt?
Maar ik wacht nog steeds op antwoord van die gasten
(morgen is het weer een werkdag, dan stuur ik wel een nieuw mailtje )
btw vrijdag geen grote groep mensen in de stad zien rondhangen (rond 05.00 uur bij de Doggy... * zwahiel was daar bij !
Personeelsfeesten roeleren!
Ik heb hun niet gebeld (ja ouderwets, maar het heeft meteen resultaat!) en heb de nodige info gekregen!
Ik kan wel pas over 1 week bestellen, maar ja, de banken moeten ook nog mee werken natuurlijk!
Goed, ik ga ff uitzoeken wat de prijzen moeten zijn, en zal deze later wel ff posten...
dislamer:
Dit is mijn eerste inkoop actie die ik zelf ga doen...
Het kan zijn dat het een tikkie duurd, maar het komt er wil, ik ben niet vanplan om een herhaling van Shift's laatste actie te doen... De levertijd is redelijk snel na gelang de banken mee werken...
Levering geschied in maxi enveloppen die voorzien zijn van noppenfolie en verzonden worden zonder extra verzekering via de PTT.
[b]opgave voor de inkoopactie is uitsluitend via de site, die ik nog ff moet maken, je kunt hier wel posten, maar als je je niet opgeeft via de site wordt de bestelling NIET GENOTEERD![/b]
Dit om problematiek rond vorige acties te voorkomen...
Verwijderd
Verwijderd
/me gaat voor die kant en klare module met knopjes en alles erbij (LCDM-001)!
Post maar gauw de URL naar die site van je
Er zitten geen knopjes bij!Op maandag 15 april 2002 11:29 schreef Blukske het volgende:
Ik doe ook zeker mee!!
/me gaat voor die kant en klare module met knopjes en alles erbij (LCDM-001)!
Post maar gauw de URL naar die site van je
* zwahiel is nu bezig met de site!
Verwijderd
LCDM-001:
Dieses zeichnet sich besonders durch die montagefertige Integration von hintergrundbeleuchtetem 4x20 Zeichen LCD, zehn LEDs und vier Tastern aus.
URL:http://www.kernelconcepts.de/products/lcd-modul.shtml
ooo die bedoel je!....Op maandag 15 april 2002 11:43 schreef DarthElvis het volgende:
Wel knopjes hoor...
[..]
Ik zat bedoelde eigenlijk alleen maar die andere PPLCD-001 en die zooi...
Maar what the hell, die kan er ook wel bij hoor
Verwijderd
Mooi, want die is dus wel l33tOp maandag 15 april 2002 11:47 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Maar what the hell, die kan er ook wel bij hoor
Verwijderd
Verwijderd
load / uptime etc.
maar ik weet helemaal niet hoe zo'n display werkt..
ben ik er drivers voor nodig ?
hoe kan ik naar dat ding schrijven..
kan het met een p120 16mb ram ZONDER usb... ?
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
ikke doet mee, ik wil er ook 1 hebbe
Verwijderd
Ik neem aan dat het gewoon werkt en anders...software aanpassing is zo gebreurd natuurlijkOp maandag 15 april 2002 12:44 schreef Warezhelp het volgende:
en is het een echte HD47780 controller zoniet dan kunnen veel softwareprogramma hier slecht mee overweg en laten of geen of verkeerd tekens zien...
dan zal zo'n ding onder FreeBSD dus nooit gaan werken..
Tenzij jij een driver schrijft. En dat kan nooit echt moeilijk zijn.Op maandag 15 april 2002 13:10 schreef xychix het volgende:
Moet je een driver hebben ??
dan zal zo'n ding onder FreeBSD dus nooit gaan werken..
* zwahiel gaat lekker ouderwets weer ff bellen naar DuitslandOp maandag 15 april 2002 12:55 schreef trictrac het volgende:
is het nou ook mogelijk om bij deze inkoop actie grotere LCD's te bestellen die werken in combinatie met dat paralelle poort connector geval?
Zit toch op me werk
btw bellen gaat sneller als mailen, omdat ze daar traag op reageren omdat de vent die het normaal gesproken regelt deze week op vakantie is... Ja het klinkt lame, maar het is echt zo!
als ik een voorbeeld voor linux heb dan kan ik deze maybe porten naar BSD..Op maandag 15 april 2002 13:20 schreef Hans het volgende:
[..]
Tenzij jij een driver schrijft. En dat kan nooit echt moeilijk zijn.
ik kan beetje C++
beetje C
beetje Java
Php
Cobol 85
maar dan moet ik wel weten waar ik moet beginnen. en dan moet ik meer kennis hebben van BSD opzich over drivers ed. alleen taal kennis is lang niet voldoende...
zoals je hierboven kunt zien wil ik er wel een maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik heb onder BSD aan de praat krijg
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
* zwahiel gaat zo bellen of ze die ook leveren...Op maandag 15 april 2002 13:45 schreef Meelobee het volgende:
Ik heb ook wel intresse in een 4x20Waarschijnlijk heb ik met zo'n kant en klare nog steeds hulp nodig..maarja dat zie ik dan wel
Eerst ff een site voor de actie bouwen!
Er is genoeg source verkrijgbaar voor parallele/seriële displays met bijv. de HD44780 chip. Kijk bijv. eens naar LCDProcOp maandag 15 april 2002 13:40 schreef xychix het volgende:
als ik een voorbeeld voor linux heb dan kan ik deze maybe porten naar BSD..
Drivers? Gewoon een los progje dat alles aanstuurt. Voorbeeld aansturing? Geen probleem. Download LCD proc. en gaan. Simpeler voorbeeld? LCDInf. De linux versie is opensource (en een teringzooitje... maar goed.. ), maar ik zou erg graag credit krijgen als je code van mij gebruiktOp maandag 15 april 2002 13:40 schreef xychix het volgende:
[..]
als ik een voorbeeld voor linux heb dan kan ik deze maybe porten naar BSD..
ik kan beetje C++
beetje C
beetje Java
Php
Cobol 85![]()
maar dan moet ik wel weten waar ik moet beginnen. en dan moet ik meer kennis hebben van BSD opzich over drivers ed. alleen taal kennis is lang niet voldoende...
zoals je hierboven kunt zien wil ik er wel een maar dan moet ik wel zeker zijn dat ik heb onder BSD aan de praat krijg
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
ik heb je proggie gedownload is idd erg simpel...Op maandag 15 april 2002 13:57 schreef Creepy het volgende:
[..]
Drivers? Gewoon een los progje dat alles aanstuurt. Voorbeeld aansturing? Geen probleem. Download LCD proc. en gaan. Simpeler voorbeeld? LCDInf. De linux versie is opensource (en een teringzooitje... maar goed.. ), maar ik zou erg graag credit krijgen als je code van mij gebruikt
alleen die senddata() moet ik nog ff goed naar kijken maar voor mijn gevoel is het TE simpel.. compileerd dit ook op bsd ? (ga ik ff proberen)
en ben ik dan verder GEEN lcd drivers nodig onder BSD ?
het enige wat volgens mij anders moet in bsd is dat /proc/stat niet bestaat (had ik ook probs mee met mijn user icon... maar dat is ook gelukt!)
die lcd formaten bv. 4*40 is dat in tekens of centimeters...
hij moet nl wel in een cdrom bay passen
belangrijke conrete vraag aan Creepy
kan ik met jou proggie onder linux het LCD aansturen waar het hier overgaat?? (ivm wel/niet inkopen )
Aleen getest onder Linux natuurlijk. Senddata roept die port functies weer aan. Dit zijn 2 assembler routines. Dus als je onder BSD op een i386 of hoger werkt, en je hebt de juiste rechten (dit checkt LCDInf), dan zou het denk ik moeten werken.Op maandag 15 april 2002 14:37 schreef xychix het volgende:
[..]
ik heb je proggie gedownload is idd erg simpel...
alleen die senddata() moet ik nog ff goed naar kijken maar voor mijn gevoel is het TE simpel.. compileerd dit ook op bsd ? (ga ik ff proberen)
Heb het topic zelf niet zo gecheckt, maar LCDInf linux stuurt een HD44780 compatible controller aan, volgens de tig verschillende schema's die hier rondslingeren. Dus als deze LCD's een HD44780 of compatible controller hebben dan werkt het.belangrijke conrete vraag aan Creepy
kan ik met jou proggie onder linux het LCD aansturen waar het hier overgaat?? (ivm wel/niet inkopen )
Ze hebben een HD44780 comp. controller dus LCDInf, Smartie, LCDProc, LCDDriver, LCDCenter etc. moeten er zonder problemen mee werken
LCDInf Linux stuurt van een 4x40 alleen de bovenste twee regels aan. Heb wel correcte code (in de windows versie) voor het aansturen van een 4x40, maar nog niet geport voor de linux versie.
Ennuh.. TE simpel? Het aansturen van een LCD IS simpel, maar blijkbaar wil niemand me geloven als ik dat zeg
Btw. Ik heb een al geupdate versie van LCDInf Linux (staat nog niet op de site), met een veel betere timing (veel sneller). Als jij hem voor BSD aan de gang krijgt, misschien dat jij de BSD poort dan wilt onderhouden?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
er is gewoon een bsdvariant !!!Op maandag 15 april 2002 13:54 schreef Hans het volgende:
[..]
Er is genoeg source verkrijgbaar voor parallele/seriële displays met bijv. de HD44780 chip. Kijk bijv. eens naar LCDProc
beetje verbouwen zodat hij de gewenste info geeft (of er wel/niet een ISDN verbinding heeft )
en GAAN...
* xychix vraagt zwahiel of de pagina al af is met NL info en prijzen... ?
Ik heb even een aantal vragen:
- Kun je deze lcd's makkelijk aansturen met smartie 5.0?
(Ik lees nl nu alleen nog maar reacties over linux)
- Als ik het goed begrepen heb zijn deze lcd's veel
kleiner dan normale lcd's. Het lettertype is echt mini
volgens mij, ik had ergens gelezen dat 4*20 in een
normale 5,25" baypaste. Niet echt groot dus.
- Weet je of die print die erbij zit of die universeel is?
Ik heb het al eerder gevraagd, maar het was steeds
"volgens mij wel" "kweet niet"...
Zou je deze dingen misschien eeerst duidelijk kunnen krijgen, ik denk dat er veel mensen dit willen weten voordat ze iets bestellen nl.
K hoop dat je de site snel up hebt want dan kunnen we bestellen.
Verwijderd
http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd.shtml
Sjek die fout maar 's...
Op me werk werkte ie perfect!
je kunt alvast een kijkje nemen:
op de site, maar hij doet het nog niet helemaal...
duzzz....
staat wel meer info over de LCD's en de controller!
[edit]
1
2
3
4
5
| ADODB.Connection.1 error '800a0bb9' The application is using arguments that are of the wrong type, are out of acceptable range, or are in conflict with one another. utils.inc, line 43 |
wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhh
What's wrong, zo'n ASP kunstenaar ben ik ook weer niet...
PHP niet mogelijk vanwege het feit dat de sait op me werk geknutseld is... En win2k draait daar geen PHP... en ik kan het ook niet!
De grote 4x20 is 96x60 mm ... meet maar op, dan kom je op 2 5,25" bays geloof ikOp maandag 15 april 2002 19:12 schreef MauriX het volgende:
Zwahiel,
Ik heb even een aantal vragen:
- Kun je deze lcd's makkelijk aansturen met smartie 5.0?
(Ik lees nl nu alleen nog maar reacties over linux)
- Als ik het goed begrepen heb zijn deze lcd's veel
kleiner dan normale lcd's. Het lettertype is echt mini
volgens mij, ik had ergens gelezen dat 4*20 in een
normale 5,25" baypaste. Niet echt groot dus.
- Weet je of die print die erbij zit of die universeel is?
Ik heb het al eerder gevraagd, maar het was steeds
"volgens mij wel" "kweet niet"...
Zou je deze dingen misschien eeerst duidelijk kunnen krijgen, ik denk dat er veel mensen dit willen weten voordat ze iets bestellen nl.
De kleine is 64x28,4 mm, dus maar 1 bay groot (en smaller).
Zie gewoon de originele site, of de site van Zwahiel.
Volgens de site is de print universeel voor 8 en 16 bits LCD schermpjes, universeel genoeg ?
nou maak je het nog moeilijk ook met al die keuzes..Op maandag 15 april 2002 20:20 schreef zwahiel het volgende:
* zwahiel was in ASP aan de knutsel gegaan, maar dat schijnt niet helemaal op de host van me te gaan.
Sjek die fout maar 's...
Op me werk werkte ie perfect!
je kunt alvast een kijkje nemen:
op de site, maar hij doet het nog niet helemaal...
duzzz....
staat wel meer info over de LCD's en de controller!
zo'n kleine voor in een cdrom bay = cool maar dan moet ik echt met mijn neus voor de router gaan liggen om hem te zien en als ik machine dan ooit in een donker hok gooi ben ik mijn lcd kwijt...
een extern kasje is LeLijk.... maar dan kan hij van pc naar pc meeverhuizen...
toch wil ik er een nog ff zien welke....
hoelang kunnen we inschrijven !?
hhmm idd zo'n grote = 2 bays... ff mijn cdrom eruit slopen en een kastje maken dat er presies inpast....
* xychix moet eigenlijk 1 set rechterhanden bijbestellen
nee hoor, hoeft niet....
Al is intern natuurlijk ook wel verrektes mooi

:9~:9~
ja maar dat kan dus nog ff nietOp maandag 15 april 2002 20:33 schreef s402461 het volgende:
Goed werk Zwahiel.....Wil er gelijk een bestellen
Dit topic is gesloten.
![]()