* zwahiel checked zijn mail en ziet weer 6 nieuwe bestellingen!
Dat gaat goed zo!
euhm... Ik heb vanavond een deel van de betalingsmails gepost...
Helaas is mijn mailservert down gegaan...
Aangezien ik net *weer* terug ben van de fitness en net in een heet en laaaaaaaaaang bad gechilled heb, ben ik toe aan rust, ik ga pittuh!
De server is weer up en gaat proberen alle mails die verstuurd zijn als nog te versturen in de loop der nacht...
Als je nog nix gekregen hebt, no problems!
Morgen ga ik verder met verwerken...
Ook voor degenen die vandaag besteld hebben (we zitten nu totaal op ongeveer 50 man!

)
krijgen morgen pas bericht!
Aangezien er meer animo voor deze actie is als ik ged8 had, worden de lijsten een tikkie groot, mijn simpel excell sheetje behoeft even wat aanpassingen...
Maar het komt goed...
Thanx trouwens Mr.DNA!
En inderdaad Keizer heeft gisteravond al bericht gehad vanwegen een aankomende vakantie!
@ hoebenp:
Ik weet ff niet zo hoelang die kabels max mogen zijn...
Maar 14 polig is zonder backlight, 16 polig is met backlight en 18 polig is voor een speciaal soort controller of een grafisch LCD'tje!
Dus.... Als je er 17 hebt klopt dat, dan is er eentje spare of zo... Schema's worden bij geleverd!
Even iets anders, ik print alle schema's voor jullie uit die je nodig zult hebben en voeg deze bij alle losse LCD's bij...
Als ik nog diskettes heb, probeer ik Smartie 5.x of 6.x (mits klein genoeg voor een diskette) bij te voegen in de zending... We hebben een paar gram over, als het kan dan kan het, kan het niet moeten jullie zelf maar ff downloaden...
Duz.....
* zwahiel gaat
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020