Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Verwijderd
ik wil dus dit lcd
20*4 tekens met backlight.
grootte printplaat: 96x60 mm
grootte viewable scherm: 76x25,2 mm
wat heb ik nu nogmeer nodig om hem werkende te krijgen op mijn computer ZONDER te hoeven solderen?
Verwijderd
Zwahiel, bedankt voor de tijd en moeite die je in deze inkoopactie stopt
zwahiel Dus bij een grote LCD moet er WEL gesoldeerd worden ????Op woensdag 17 april 2002 10:21 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Kan niet!
Kan alleen als je de MINI LCD besteld, en dan als set, daar zit die flatcable bij en hoef je dus klikkerdeklik te doen en klaar is kees!
tot wanneer kunnen we bestellen
ik wil het liefst nl een groot lcd maar ik kan niet solderen.. dus als ik alles goed lees gaat het voor mij dan niet door.. (dan MOET ik toch een kleine nemen)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
ik zou zweren dat ik een normale 20x4 lcd besteld heb, maar op die pagina staat dat ik een 20x4 mini besteld heb.
kan dat kloppen?
Op woensdag 17 april 2002 12:54 schreef Juggernaut het volgende:
volgens mij klopt er iets niet bij je wie heeft wat bestelt pagina.
ik zou zweren dat ik een normale 20x4 lcd besteld heb, maar op die pagina staat dat ik een 20x4 mini besteld heb.
kan dat kloppen?
1
| txtLCD_20x4_norm = 1 |
dit is bij mij binnen gekomen...
Voutje met bewerken, ik zat net ff te stoeien in Excell...
Vanavond kijk ik alles na, en corrigeer alles, dan stuur ik ook de bevestigings mailtjes naar jullie toe...
* zwahiel doet 't wel vanavond laat pas, moet eerst ff fitnessen!
Voor de genen die al besteld hebben, als jullie nog een flatcable (fdd kabeltje met 16 polen, zonder connectors) willen moeten jullie me ff mailen... De kabel staat nu op de bestellijst erbij...
[b]
Als je niet wil solderen moet je dus het kleine lcd pakken, niet de grote!
Je moet dan de set pakken met controller anders zit dat kabeltje er niet bij, en ze verkopen die niet los![/b]
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Mooi.. kan je mij deze wijzigingen sturen?Op dinsdag 16 april 2002 22:43 schreef xychix het volgende:
[..]
ik heb hem zo gewijzigd dat hij compiled onder BSD.
ik heb nog geen lcd dus ik kan niet testen..
Waarschijnlijk zijn erdan wel syscall's voor ofzoook weet ik zeker dat de files onder /proc/... niet bestaan in bsd. ik heb echter geen interesse bij al deze info..
Uptime moet vrij simpel te doen zijn. Zal em ook eens inbouwen in de Linux versie..ik wil op mijn lcd nl de volgende info hebben.
Uptime
Duur Huidige Isdn Verbinding
MaandTotaal Isdn verbinding
aantal views van mijn Got usericon.. zodat ik altijd (de laatste stand weet)
ISDN verbinding.. tja.. geen idee... met Linux kan je uit /proc een hoop halen aan info van interfaces e.d.
Aantal views van je GoT UserIcoon.. als je al iets hebt wat dat bijhoudt is een koppeling snel gemaakt natuurlijk.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Als jullie iets hebben wat werkt, geef het dan ff door, en ik vermeld 'm als link op de site...Op woensdag 17 april 2002 13:27 schreef Creepy het volgende:
[..]
Mooi.. kan je mij deze wijzigingen sturen?
[..]
Waarschijnlijk zijn erdan wel syscall's voor ofzo
[..]
Uptime moet vrij simpel te doen zijn. Zal em ook eens inbouwen in de Linux versie..
ISDN verbinding.. tja.. geen idee... met Linux kan je uit /proc een hoop halen aan info van interfaces e.d.
Aantal views van je GoT UserIcoon.. als je al iets hebt wat dat bijhoudt is een koppeling snel gemaakt natuurlijk.
Ik ga trouwens de schema's ook even op de site zetten een dezer dagen...
Deze inkoop actie duurt tot dinsdag 30 april
[b]Het geld moet uiterlijk maandag 6 mei op mijn rekening staan[/b]
Zodra ik bestel duurt het ongeveer één week voordat de schermen bij mij zijn, en dan nog eens 2 tot 3 dagen tot ze bij jullie op de deurmat liggen!
Zolang zich geen complicaties voordoen, duurt het nog ongeveer 3 tot 4 weken voordat jullie je LCD hebben...
Het kan ook iets eerder zijn, of zelfs iets later, daarover houd ik jullie vanzelfsprekend op de hoogte!
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
ik zag het ja!Op woensdag 17 april 2002 13:46 schreef Meelobee het volgende:
Besteld
Ineens 5 mails erbij
ik heb ook zoveel te doen op stage
ik neem zo'n kleine, bij een grote MOET je toch weer aan het solderen... extern of intern dat weet ik nog niet .. ik denk extern zodat ik het ding makkelijk van de ene naar de andere pc kan slepen...Op woensdag 17 april 2002 13:56 schreef SiQDiZ het volgende:
dat grote lcd is dus niet zo groot als deze
[afbeelding]
eerder 2/3e.
(correct me if i'm wrong)
* xychix tegen zwahiel
ik heb zojuist een kleine kant en klaar set besteld maar hij gaf in een error dat totaal.prijs ofzo niet gevuld was, vervolgend zei hij netjes "bedankt"ik ei mijzelf nog niet in de lijst..
Nog een keer proberen ? of duurt de verwerking even ?
tel eens het aantal karakters op die LCD...Op woensdag 17 april 2002 13:56 schreef SiQDiZ het volgende:
[afbeelding]
eerder 2/3e.
* zwahiel probeert de Duitsers te bereiken om te vragen of ze de grote ook kunnen solderen...
Verwijderd
sjek je bestelling maar ff of ie klopt via "wie heeft wat besteld" klopt ie, issie goed, klopt het niet, ff mailen naar me:Op woensdag 17 april 2002 14:13 schreef s402461 het volgende:
Als dat kan, kan ik dan mijn gemaakte bestelling nog wijzigen.....Zal toch wel of niet Zwahiel...
[url="mailto:zwahiel@xs4all.nl?subject=wijziging bestelling&body=ik wil.... wijzigen aan mijn bestelling"]Klik hier dan![/url]
met alleen caracters tellen ben je er niet.. de afmetingen van het viewable lcd groot past qua hoogte nooit in 1 cdrom slot !Op woensdag 17 april 2002 14:11 schreef zwahiel het volgende:
[..]
tel eens het aantal karakters op die LCD...
* zwahiel probeert de Duitsers te bereiken om te vragen of ze de grote ook kunnen solderen...
* xychix hoopt dat de duitsers ook grote lcd's solderen
Ik wil nl een grote.... ik wacht nog ff met bestellen !!
Ja maar die LCD is van zich zelf uit al 40x4 dus onze 20 is daar ongeveer de helft van... En inderdaad die past net niet in een 5,25" baybus... De print die op de LCD zit is namelijk iets groter als de LCD zelf, die mini past wel qua hoogte in zo'n bus, maar hij is zo klein!Op woensdag 17 april 2002 15:05 schreef xychix het volgende:
[..]
met alleen caracters tellen ben je er niet.. de afmetingen van het viewable lcd groot past qua hoogte nooit in 1 cdrom slot !
* xychix hoopt dat de duitsers ook grote lcd's solderen
Ik wil nl een grote.... ik wacht nog ff met bestellen !!
* zwahiel had net ff functioneringsgesprekken
Met vlag en wimpel erdoor gegaan!
kan ik mooi een extern apparaat van bouwen.. het enige dat ik dan nog moet hebben is een
lange voedingskabel en een
printerpoort verlengkabel.....
dan kan de server in de kast en een lcd op mijn bureau...
Zwahiel gefeliciteerd !!

Idd printerpoort
Euhm... is toch een "Parallelport LCD"Op woensdag 17 april 2002 16:38 schreef xychix het volgende:
Seriele poort verlengkabel.....
I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 19:17
Op woensdag 17 april 2002 13:56 schreef SiQDiZ het volgende:
[afbeelding]
eerder 2/3e.

dan moet ik dus ook die paralelle controller erbij doen en dan zelf een printerkabel hebben?
deze moet je zelf zolderen volgens mij..Op woensdag 17 april 2002 17:51 schreef Eraser127 het volgende:
ALs ik dus deze wil:
[afbeelding]
dan moet ik dus ook die paralelle controller erbij doen en dan zelf een printerkabel hebben?
lees ff een paar posts terug.
er zijn maar 2 kant en klare pakketten.
1* kant en klaar minilcd
1* kant en klaar minilcd met knopjes
zwahiel hebbie al gebeld ? en .. en .. gaan ze de "normale" lcd's ook voorsolderen ?
Zelf solderen snap ik, maar k'snap niet helemaal of je wel een flatcable krijgt (bij de 20*40) of dat je die ook zelf moet hebbenOp woensdag 17 april 2002 18:11 schreef xychix het volgende:
[..]
deze moet je zelf zolderen volgens mij..
lees ff een paar posts terug.
er zijn maar 2 kant en klare pakketten.
1* kant en klaar minilcd
1* kant en klaar minilcd met knopjes
zwahiel hebbie al gebeld ? en .. en .. gaan ze de "normale" lcd's ook voorsolderen ?
Je moet een 16-aderige kabel nog los bestellen (kan ook via Zwahiel, á € 0,50 ... zie bestelsite)...Op woensdag 17 april 2002 18:16 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
Zelf solderen snap ik, maar k'snap niet helemaal of je wel een flatcable krijgt (bij de 20*40) of dat je die ook zelf moet hebben
zoals ik begrepen heb moet je die dan wel ff solderen op je LCD en controller (eitje
Dan heb je nog een kabel nodig van mobo naar controller, ff halen bij de een lokale pc-boer
nieuwe bestellingen boek ik strax in...
cya all!
je bedoelt een printerkabel?Op woensdag 17 april 2002 18:25 schreef speed24 het volgende:
[..]
[..]
Dan heb je nog een kabel nodig van mobo naar controller, ff halen bij de een lokale pc-boer
Heb alleen nog geen bevestigingsmailtje
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Ja, maar door enige verwarring binnen in m'n hersens kwam dat er niet zo uitOp woensdag 17 april 2002 19:33 schreef Eraser127 het volgende:
[..]
je bedoelt een printerkabel?
Ik had de controller niet goed bekeken... maar het is dus gewoon een normale printer-aansluiting...
Was ook ff in de war met de seriële aansluitingen, die zijn anders dan de normale kabels (van seriële muizen). Ach laat maar, ik ben weer wazig aan het lullen
En BlackBurn: Wees niet zo ongeduldig, die arme Zwahiel / Wiel is ff aan het fitnessen, heeft ie blijkbaar nodig
Alvast bedankt voor deze keurige aktie tot nu toe
Leeg
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Stel we ontleden dit, en maken er dan een beter printplaat met knopjes en infra-rood ondersteuning bij ... dan is dat toch ook leuk ?Op woensdag 17 april 2002 20:36 schreef sjolmers het volgende:
dit is leuk spul, maar van zelf bouwen krijg je meer voldoening!!
Voor beginners klinkt dat in ieder geval beter, learn it from the "masters"
* zwahiel is net terug van de fitness... Dik 2œ uur daar geweestOp woensdag 17 april 2002 20:12 schreef speed24 het volgende:
[..]
En BlackBurn: Wees niet zo ongeduldig, die arme Zwahiel / Wiel is ff aan het fitnessen, heeft ie blijkbaar nodig
Kick 'n fun is toch wat intensiever als ik dacht...
[sub] en ja! * zwahiel heeft fitness wel nodig ja! [/sub]
opening outlook....
w0000000t! 63 nieuwe mailtjes!
Dat wordt weer ff wat bijwerken!
ok wie was er leuk...Hostname: 170.17.dialup.cybercomm.nl [213.196.17.170]
User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)
Referer: http://www.wielgoesonline.net/tweakers/order.asp
subject = LCD inkoopactie van Zwahiel
txtBetaald = nee
txtGoT_naam = gh
txtNaam = henk
txtStraat = xxxx
txtNummer = xxxx
txtPostcode = xxxx
txtPlaats = rxxx
txtEmailadres = rde@tref.nl
txtController = 232
txtLCD_16x4 = 99
txtLCD_20x4_mini = 0
txtLCD_20x4_norm = 0
txtLCD_20x4_mini_klaar_controller = 0456456
txtLCD_20x4_knopjes_klaar = 0564564
txtSerial_cable_knopjes = 6656
txtMobo_cable_knopjes = 099
txtflatcable_16polig_30cm_FDD =
verzendskosten_tot_2_displays = 999
verzendskosten_tot_5_displays1 = 999
verzendskosten_doos_verzending_extra_gezekerd = 99
submit = Bestellen
donder op, dit is een serieuze inkoopactie dus movuh!
Ik heb je adresgegevens (?) dus kappuh!
KAP NOU VERDOMME EENS!Op woensdag 17 april 2002 22:59 schreef zwahiel het volgende:
[..]
ok wie was er leuk...
donder op, dit is een serieuze inkoopactie dus movuh!
Ik heb je adresgegevens (?) dus kappuh!
* zwahiel is bezig om deze de deur uit te doen ...Op woensdag 17 april 2002 23:42 schreef Eraser127 het volgende:
k'heb ook besteld, nu maarop mail wachten
bedoeling was voor korting ja!Op donderdag 18 april 2002 01:37 schreef kaossworks het volgende:
Met een hoog genoeg aantal bestellingen kunne we ook nog ff veel korting regelenOf steek je het zelf in je zak?
Ik probeer het zelfs zo te krijgen dat ze me die grote LCD's ook op de print gaan solderen via een flatcable...
Ik krijg ze niet te pakken, maar ze zeiden de vorige keer dat degene die er over gaat met vakantie is en het bedrijf de tweede helft zo goed als leeg was ivm vakanties...
Degenen die besteld hebben hebben emeeuwen gekregen
Als het klopt hoef je nix te doen, klopt het niet, dan mail ff terug met de wijziging!
ik heb nu een kant en klare minilcd besteld, ik sta in de ik heb besteld lijst maar als ze een grote kunnen solderen dan krijg je zeker een wijziging van mij !Op donderdag 18 april 2002 02:02 schreef zwahiel het volgende:
[..]
bedoeling was voor korting ja!
Ik probeer het zelfs zo te krijgen dat ze me die grote LCD's ook op de print gaan solderen via een flatcable...
Ik krijg ze niet te pakken, maar ze zeiden de vorige keer dat degene die er over gaat met vakantie is en het bedrijf de tweede helft zo goed als leeg was ivm vakanties...
Degenen die besteld hebben hebben emeeuwen gekregen
Als het klopt hoef je nix te doen, klopt het niet, dan mail ff terug met de wijziging!
en nu maar w88
Always outnumbered, never outgunned!
Als ik die regel dan selecteer dan is het weer goed:
Ja ik weet het, de database werkt niet helemaal zoals ik het wil..Op donderdag 18 april 2002 11:55 schreef Eraser127 het volgende:
Ik zie dit op de bestelsite:
[afbeelding]
Als ik die regel dan selecteer dan is het weer goed:
[afbeelding]
ik denk dat ik maar 'ns ff een htmltje er van ga maken of zo... telkens knippen en plakken!
Heeft iedereen een bevestigingsmail gekregen vannacht?
Verwijderd
wordt dat nog apart gemaild?
ja, 1.52uOp donderdag 18 april 2002 13:08 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, de database werkt niet helemaal zoals ik het wil..
ik denk dat ik maar 'ns ff een htmltje er van ga maken of zo... telkens knippen en plakken!
Heeft iedereen een bevestigingsmail gekregen vannacht?
Dat komt apart... Aangezien er gisteren nog al wat fake bestellingen binnen kwamen door iemand die héél erg leuk probeerde te zijn...Op donderdag 18 april 2002 13:13 schreef SirWicked het volgende:
Heb wel een bevestiginsmail gekregen maar daar stond geen betaalinfo bij zoals je rekeningnummer ..
wordt dat nog apart gemaild?
Ik wil eerst weten dat het volledig ok is!
Ik ga namelijk iedereen mijn rekeningnummers doorgeven...
no offence hoor!
Ennuh,als de grote lcd's ook gesoldeerd kunnen worden, kun je je bestelling dan nog wijzigen?
EDIT: Je was me net voor
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Het is triest dat zulk soort figuren de acties proberen te verkl*ten.Op donderdag 18 april 2002 13:23 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat komt apart... Aangezien er gisteren nog al wat fake bestellingen binnen kwamen door iemand die héél erg leuk probeerde te zijn...
no offence hoor!
Bij mij had iemand me aangemeld voor allemaal van die reclame troep. Gelukkig is hotmail bezig met nieuwe filters op binnenkomende mail.
en ik hoop datje dege te pakken krijgt die irritant zit te doen
The cyclographing developer
is eigenlijk gewoon een excellblad wat opgeslagen is als webpagina...Op donderdag 18 april 2002 13:42 schreef Potatoman het volgende:
Hmm bevestigingsmailtje gekregen, voor zover ziet het er goed uitAlleen dat wie heeft wat besteld scriptje loopt nog niet zo goed volgens mij. Hopen dat het lukt
Schijnt niet zo goed te werken ja...
Ben er al aan bezig!
Verwijderd
Geen probleem hoor. Zeer begrijpelijk. Ik vroeg het me gewoon af.Op donderdag 18 april 2002 13:23 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Dat komt apart... Aangezien er gisteren nog al wat fake bestellingen binnen kwamen door iemand die héél erg leuk probeerde te zijn...
no offence hoor!
Ik wil namelijk ontzettend graag van mijn Eurootjes af
Edit: zpelvaut
Ik sta altijd open voor giften hoorOp donderdag 18 april 2002 13:50 schreef SirWicked het volgende:
[..]
Geen probleem hoor. Zeer begrijpelijk. Ik vroeg het me gewoon af.
Ik wil namelijk onzettend graag van mijn Eurootjes af
Maar ik hoop aan het eind van de middag de mails voor de betalingen de deur uit te kunnen doen...
als het goed is doet de "wie heeft wat besteld" functie het nu wel weer ok!
Verwijderd
zwahiel.. ik heb je gister als het goed is gemailed dat ik er ook graag zo'n 16 polige kabel bij wil. Zie alleen nog niks op die site van je staan.
de d-base klopte wel hoorOp donderdag 18 april 2002 13:56 schreef Juggernaut het volgende:
* zwahiel staat als eerste op de lijst
zwahiel.. ik heb je gister als het goed is gemailed dat ik er ook graag zo'n 16 polige kabel bij wil. Zie alleen nog niks op die site van je staan.
Lang leven voor de webmappen binnen win2k
Volgens mij heb je een foutje gemaakt op de pagina, mijn bestelling bevat een 1'tje bij de verzendkosten... en via mail had je daar mooi een 0 staan ( omdat ik kom ophalen). Misschien ff veranderen, maar als het goed in de database staat maakt het niet zo veel uit.
Ik zie dat alle regels nu ook goed leesbaar zijn, staat heel wat beter & professioneler ...
kunnen ze de grote nou wel/niet compleet solderen ?????Op donderdag 18 april 2002 14:31 schreef zwahiel het volgende:
[..]
de d-base klopte wel hoorHad alleen de ASP nog ff niet geupdate, die moet gedelete worden telkens na een wijziging, en dan opnieuw geupload worden...
Lang leven voor de webmappen binnen win2k
ik wil ook een LCDtje
ik wacht nog ff af tot er wat meer info is over dat voorgesoldeert leveren.
hoop dat je nog wat tegen die debiele spammer kan doen.
Ik weet namelijk niet wat ik me er bij voor moet stellen... ter grootte van een i-mode telefoon ofzo?
Als iemand wat pics heeft ofzo.. ik wil erwel 2 kant en klare
anders kijk je ff op de site van zwahiel OETLULOp donderdag 18 april 2002 22:56 schreef SEFje het volgende:
Heeft iemand pics van de miniLCD?
Ik weet namelijk niet wat ik me er bij voor moet stellen... ter grootte van een i-mode telefoon ofzo?
Als iemand wat pics heeft ofzo.. ik wil erwel 2 kant en klare
*OETLUL = een veel gebruikt scheldwoord dat je echt niet te zwaar op moet vatten, meer als grap bedoeld
Waarom hoor ik jullie allemaal denken...
Nou easy... De man die normaal gesproken de orders en info afhandeld is op vakantie en hij is maandag weer terug op kantoor...
Ik heb nu met verschillende mensen gesproken en allemaal zeggen ze dat ik maandag het beste maar ff terug kan bellen dan is die man er weer... Ze weten het gewoonweg niet...
Ik hoop dat de grote LCD's ook gesoldeerd aan de controller leverbaar zullen zijn, als dat namelijk het geval is weet ik aan de hand van jullie reacties dat jullie die liever hebben als dat mini ding!
* zwahiel blijft vragen!
Ik heb ook gevraagt of er niet kabels te bestellen zijn voor tussen de controller en je printerpoort...
Die wil ik anders namelijk ook op de bestellijst erbij zetten...
En natuurlijk wil ik een kortingsregeling of gratis solderen
Tot nog toe heb ik namelijk nog geen kosten gerekend voor het vervoer van hunnie naar mij toe, dat komt later pas als alles voor zover bekend is en 100% vast staat...
Tot dan hanteren we gewoon dezelfde prijzen als op hun site staan...
Nog even ter informatie over de maten van onze LCD's!

De onderste is de mini module die op een 5Ÿ" slot ligt...
Rechtboven de 20x4 normale module en linksboven de 16x4 module...
Ter vergelijking: de normale 20x4 module is ongeveer de helft in de breedte van een 5Ÿ" slot en iets hoger als dat slot...
Onze spammert is weer terug zie ik...Op donderdag 18 april 2002 22:34 schreef hoebenp het volgende:
hoop dat je nog wat tegen die debiele spammer kan doen.
Nu weer met een ander IP
Bah
[code]asd-tel-ap01-d09-146.dial.freesurf.nl [62.100.8.146][/code]
* zwahiel komt weer net van de fitness
De nieuwe bevestigingen gaan over 5 minuten de deur uit!
The birds turned into The Flying Dutchmen!
staat al in de lijstOp vrijdag 19 april 2002 00:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
Nr.30 heeft zich gemeldt.
Misschien dat deze actie op gaat in die van de grafische LCD's... Moeten we maar ff kijken of dat we gezamelijk inkopen om de prijs verder te drukken...
Voorals nog dokken we de gehele prijs omdat er van korting nog niet sprake is... Maar wat is niet is komt zeker...
óf solderen voor ons, óf korting óf gratis zooi voor de tweakers
Verwijderd
Verwijderd
/me zou het wel kunnen waarderen als er grafische lcd's bij komen
Ik zag je reply in die draad jaOp vrijdag 19 april 2002 11:15 schreef Juggernaut het volgende:
je kunt zelf toch wel een beetje solderen..
* zwahiel zou het wel kunnen waarderen als er grafische lcd's bij komen
* zwahiel zit op school onder de Cisco les... ff weer routers programmeren
Dat wordt weer lachuh!
Verwijderd
heb eens wat geduld man... hij zegt toch dat ie gaat bellen en dan meldt ie het vast hierOp vrijdag 19 april 2002 13:28 schreef s402461 het volgende:
Zwahiel, is het nu mogelijk om die grote LCD's gesoldeerd en al te krijgen !?!?!?
Verwijderd
ik ben niet kwaad hoorOp vrijdag 19 april 2002 13:31 schreef s402461 het volgende:
Sorry Juggernaut, wist niet dat je kwaad werd. Wil gewoon erg graag zo'n LCD....
Waar je het geld heen moet storten, wordt dat dan na 30 april naar de 'klanten' gemaild, of kunnen we binnenkort een mailtje verwachten?
Hoor je vanzelf wel, als alles zeker isOp vrijdag 19 april 2002 13:33 schreef Eraser127 het volgende:
quote van website: "Je kunt tot dinsdag 30 april bestellen, maandag 6 mei moet alles betaald zijn!"
Waar je het geld heen moet storten, wordt dat dan na 30 april naar de 'klanten' gemaild, of kunnen we binnenkort een mailtje verwachten?
Verwijderd
macdonaldsbeest@hotmail.com
Jetzt verfügbar: Parallelport-Adapterplatine für obige LCD-Module zum direkten Anschluß der Module ohne Lötarbeit!
in NL: De 3 displays die je kunt bestellen bij Zwahiel zijn zonder soldeerwerk te bevestigen aan dat printplaatje!
ja toch?nog vragen?
De adapter+kleine module is aansluiten klaar
De adapter+grote module is solderen aan kabel, aansluiten klaar
WAAR THE HELL DENK JIJ MEE BEZIG TE ZIJN???Op vrijdag 19 april 2002 13:51 schreef Fat Mike het volgende:
ik wil als het nog kan, of als het kan een grote met alles erbij hebbenik heb niet alles gelezen, dus ga niet lopen schelden als ik nou wat fouts zeg
LEES DAN OOK!!!
Maar je moet je bestelling gewoon ff ingeven op http://www.wielgoesonline.net/tweakers/ , dan krijg je vanzelf een mailtje van onze vriend Zwahiel
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
kan ik me ook opgeven op de site als ik niet meteen een ding wil kopen? Ik bedoel, kan ik nog last-minute afzeggen ofzo?
Jullie krijgen pas bericht dat er gedokt moet worden op het moment dat dat daadwerkelijk ook moet!Op vrijdag 19 april 2002 13:33 schreef Eraser127 het volgende:
quote van website: "Je kunt tot dinsdag 30 april bestellen, maandag 6 mei moet alles betaald zijn!"
dwz... Maandag bel ik die gast op (hij was er vandaag nog niet!) en regel ik het een en 't ander...
Kijk ik kan nu wel gaan zeggen dat jullie zoveel pp moeten dokken, maar dadelijk is het goedkoper of komen er meer dingen bij die we kunnen bestellen en dan kan weer alles opnieuw gedaan worden...
Ik wil mijn administratie graag zo simpel en makkelijk mogelijk houden...
Tevens wil ik nog wat regelingen treffen met die Duitsers over levering, verlading en soldeerwerk en korting en zo...
Nou eigenlijk liever niet, je kunt je natuurlijk altijd afmelden, dat is je goed recht...Op vrijdag 19 april 2002 16:11 schreef SEFje het volgende:
kan ik me ook opgeven op de site als ik niet meteen een ding wil kopen? Ik bedoel, kan ik nog last-minute afzeggen ofzo?
Als je nog niet zeker bent, wacht dan maar je hebt tot 30 april de tijd om je aan te melden
http://www.wielgoesonline.net/tweakersOp vrijdag 19 april 2002 13:51 schreef Fat Mike het volgende:
ik wil als het nog kan, of als het kan een grote met alles erbij hebbenik heb niet alles gelezen, dus ga niet lopen schelden als ik nou wat fouts zeg
Ze bedoelen daarmee dat je er een connector aan kunt zetten die je zelf op de LCD gesoldeerd hebt...Op vrijdag 19 april 2002 13:54 schreef Siris het volgende:
Wat zeuren jullie altijd toch over dat solderen van die grote display? Der staat op de website van de Duitsers:
Jetzt verfügbar: Parallelport-Adapterplatine für obige LCD-Module zum direkten Anschluß der Module ohne Lötarbeit!
in NL: De 3 displays die je kunt bestellen bij Zwahiel zijn zonder soldeerwerk te bevestigen aan dat printplaatje!
ja toch?nog vragen?
Als je goed leest zie je dat ze het over de controller hebben en ze bedoelen dit:
Lees ffjes...Op vrijdag 19 april 2002 16:36 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Maandag bel ik die gast op (hij was er vandaag nog niet!) en regel ik het een en 't ander...
Tevens wil ik nog wat regelingen treffen met die Duitsers over levering, verlading en soldeerwerk en korting en zo...![]()
[..]
If u don't mind
You've got mail!Op vrijdag 19 april 2002 19:26 schreef THPSrulez het volgende:
Ik heb dus wel besteld, en sta ook bij "Wie heeft wat besteld" maar ik heb nog geen mailtje ontvangen. Maakt dit uit?
Je schrijft jezelf met een Z, ik had per ongeluk een S ervan gemaakt
Nog meer mensen die geen bevestigingsmailtje gekregen hebben?
Dit topic is gesloten.
![]()