Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
RaBOXOp donderdag 25 april 2002 23:07 schreef Juggernaut het volgende:
* zwahiel heeft alvast formuliertje ingevuld en doet morgen op de post. ben ik er vanaf en van rabo --> postbank duurt fokkin lang
Girotel?
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
ik ben ouderwetsOp donderdag 25 april 2002 23:13 schreef zwahiel het volgende:
[..]
RaBOX
Girotel?
Verwijderd
ik heb ook rabo en begrijp dat het naar p.bank mot
da duurt idd tering lang
[edit]
die site van kc staat ook vermeld via de intel site
Leeg
Verwijderd
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
nog even iets belangrijks!
Vermeld bij de overschrijving je GoT naam!!!!!!!!!.... Niet vergeten!
Ter controle:
Mensen die voor 25-04-2002 @ 23.00 uur besteld hebben en die morgenmiddag nog geen betalings mailtje hebben moeten me ff mailen zwahiel@xs4all.nl ...
* Gutteguttegut gaat morgen ff telebankieren....
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Zeg dat voortaan wel eerder, al heb ik het wel gedaan omdat me dat wel handig leek. Als je eenmaal al hebt overgemaakt kan je dat niet zomaar terugdraaien.Op donderdag 25 april 2002 23:30 schreef zwahiel het volgende:
ZO iedereen heeft de betalingsmails binnen...
Leeg
Ik zag pas net dat 't er niet bij stond, maakt niet uit, als het al gebeurd is is het gebeurd...Op donderdag 25 april 2002 23:34 schreef robje het volgende:
[..]
Zeg dat voortaan wel eerder, al heb ik het wel gedaan omdat me dat wel handig leek. Als je eenmaal al hebt overgemaakt kan je dat niet zomaar terugdraaien.
Maar voor iedereen die 't nog niet gedaan heeft, denk er ff aan!
Ik doe dit omdat ik van sommige alleen de voornaam heb, op een afschrift staan wel achternamen maar geen voornamen!
Jij hebt je volledige naam op geven, dus ik kan het zien of jij het bent, snappie!
Jahoor maar zou een beetje vervelend zijn als er betalingen "zoek" raken.Op donderdag 25 april 2002 23:41 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik zag pas net dat 't er niet bij stond, maakt niet uit, als het al gebeurd is is het gebeurd...
Maar voor iedereen die 't nog niet gedaan heeft, denk er ff aan!
Ik doe dit omdat ik van sommige alleen de voornaam heb, op een afschrift staan wel achternamen maar geen voornamen!
Jij hebt je volledige naam op geven, dus ik kan het zien of jij het bent, snappie!
Ik wacht met smart op de lcd.
Leeg
Da'z waar ja...Op donderdag 25 april 2002 23:43 schreef robje het volgende:
[..]
Jahoor maar zou een beetje vervelend zijn als er betalingen "zoek" raken.
Ik wacht met smart op de lcd.
Sorry, mijn voutje...
is pas mijn eerste inkoopactie
pfffff... gelukkig nog ff deze laaste gelezen.. Gelukkig zijn de banken 's nacht sniet openOp donderdag 25 april 2002 23:30 schreef zwahiel het volgende:
ZO iedereen heeft de betalingsmails binnen...
Ter controle:
Mensen die voor 25-04-2002 @ 23.00 uur besteld hebben en die morgenmiddag nog geen betalings mailtje hebben moeten me ff mailen zwahiel@xs4all.nl ...
* TheRebell gaat zn naampje er nog ff bij pennen
Kan die mooi in me nieuwe kast
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
tanxs in forward
Kan dat btw via het abn amro internet bankieren ook? Want anders moet ik snel een formuliertje gaan halenOp vrijdag 26 april 2002 06:59 schreef xychix het volgende:
Geld is overgemaakt ABN -> Postbank duurt wel ff !
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik zie het wel komen, en tja het kan niet altijd een normale bank zijn, af en toe komt de postbank ook eens een keertje aan bod!
Verwijderd
is er al iets bekend over de levertijd??
iig alvast bedankt zwahiel voor deze inkoop actie!!
wat heb ik verder nog nodig aan potmeters enz. ?
dan gaat ik da zo ook ff bestellen
da's een goeie ja! Wat kunnen we nog meer nodig hebben?Op vrijdag 26 april 2002 14:02 schreef hoebenp het volgende:
heb net ff besteld
wat heb ik verder nog nodig aan potmeters enz. ?
dan gaat ik da zo ook ff bestellen
Dwz een paralelle verleng...
Ik zal eens ff gluren wat je nog meer nodig hebt, ik weet dat je normaal gesproken 1 of 2 potmeters van 1k en 100 Ohm nodig hebt... Ik geloof dat dat 't eigenlijk wel was...
ja ik heb die normale 4*20Op vrijdag 26 april 2002 14:24 schreef zwahiel het volgende:
als je zo'n set gekocht hebt verder niets, behalve een verlengkabel voor ertussen!
kun je anders die aansluit schema's die voor die LCD's zijn ff mailen? (als je ze al hebt)
dan kan k beginnen met uitzoeken hoe of wat ik allemaal nodig heb voor mijn externe baybus
Verwijderd
Ik heb wel een bevestiging gehad maar geen betaalgegevens.
Make a program idiotproof and someone will make a better idiot
Maar daar zit een foutje in.
Daar is mijn GOT-naam "Pilsjesnab" ipv. Pilsjesman.
Mischien kan dit problemen geven bij overboeken.
Dus ik verstuur het geld nu gewoon onder de naam Pilsjesman.
Uit ervaring weet ik dat Rabo -> Postbank minimaal 5 dagen duurt, dus ik verstuur het gelijk nu.
wat is die server van de rabo toch baggertraag!
ben n half uur bezig geweest
Verwijderd
net als me foon
Netjes gedaan, kun je het ook in rood doen??
* Gutteguttegut wil z'n 6210 wel met rode ledjes hebben...
* Gutteguttegut thinks red is heaven
BlackHawk had inderdaad geen rekening /betalingsinfo mailtje gekregen
Heb ik als nog net verstuurd...
Het lijkt allemaal uit een database te komen maar het is stiekem wel allemaal handwerk knippen en plakken in Excell...
Omdat mijn mooie base het niet deed
Nou ja, zo gaat het ook, al maak ik soms ook wel een type voutjes (hé Pilsjesman... Maakt trouwens nix uit hoor, heb 't al weer veranderd!)...
Duzzzz....
* zwahiel gaat
Heya Willum wat kosten zulke smd ledjes nou? ik lust ook wel blauw op mn 6210tje!Op vrijdag 26 april 2002 21:39 schreef willum het volgende:
als ik het display binne krijg ga ik gelijk kijken wat voor verlichting het is en evt gelijk vervangen door blauw
net als me foon
Verwijderd
Geeft niet. Ik ben blij dat ik het op tijd zag.Op zaterdag 27 april 2002 00:21 schreef zwahiel het volgende:
Sorry sorry...
BlackHawk had inderdaad geen rekening /betalingsinfo mailtje gekregen
Heb ik als nog net verstuurd...
De betaling is onderweg!
Nu alleen nog wachten
Ze komen ook in de base op de site te staan....
hier dus
Verwijderd
/me wacht vol spanning af op zijn lcd'tje
Hoe betaal jij dan??????Op zaterdag 27 april 2002 16:33 schreef DarthElvis het volgende:
Ik betaal dinsdagmiddag, want ik heb mijn telebankier-inlognummers in mijn andere huis liggen. Dus dan heb je het geld woensdag binnen.
/me wacht vol spanning af op zijn lcd'tje
(any)bank -> Postbank duurt minimaal 4 dagen...
Verwijderd
Owja? Postbank -> Postbank ook zeker...Op zaterdag 27 april 2002 23:29 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Hoe betaal jij dan??????
(any)bank -> Postbank duurt minimaal 4 dagen...
Enne, trouwens, tis girotel he... via internet gaat dat wel sneller. Als ik iets bestel bij een winkel via internet en ik girotel maandags wordt het dinsdags overgemaakt en woensdags heb ik de zending in huis. Easy as that.
OK dat wilde ik ff horenOp zaterdag 27 april 2002 23:36 schreef DarthElvis het volgende:
[..]
Owja? Postbank -> Postbank ook zeker...
Enne, trouwens, tis girotel he... via internet gaat dat wel sneller. Als ik iets bestel bij een winkel via internet en ik girotel maandags wordt het dinsdags overgemaakt en woensdags heb ik de zending in huis. Easy as that.
* Gutteguttegut denk nog steeds dat de Postbank zuigt....
Verwijderd
ps. thanks voor het opstarten van deze inkoop actie. Is ook de eerste waar ik aan mee doe.
En ben nu te lam en te zat om uit te vogelen wat het is dat jullie nodig hebben...
Ben al blij dit stukkie getiepte te ehbben!
LOLOp zondag 28 april 2002 04:23 schreef zwahiel het volgende:
wat jullie nodig hebben bekijk ik maandag ffjes, ik moet morgen (zondag) werken bij Toekan!![]()
![]()
En ben nu te lam en te zat om uit te vogelen wat het is dat jullie nodig hebben...
Ben al blij dit stukkie getiepte te ehbben!
leve hottopic!
2 weken terug een nieuwe fiets voor mezelf gescoord...
Vorige week kwam ik met een buxus boompie thuis (wel terug gebracht hoor!)
en deze week een fiets (wederom zonder slot) voor een vriend van me gescoord!
ach je moet wat hé als zatlap!
Onze inkoop leider is een crimineel!!!Op zondag 28 april 2002 04:28 schreef zwahiel het volgende:
[..]
leve hottopic!
2 weken terug een nieuwe fiets voor mezelf gescoord...
Vorige week kwam ik met een buxus boompie thuis (wel terug gebracht hoor!)
en deze week een fiets (wederom zonder slot) voor een vriend van me gescoord!
ach je moet wat hé als zatlap!
hardstikke, en ga me nu nieet vertellen dat als jij een fiets nodig hebt en je ziet er met je zatte kop eentje staatn zonder slot, dat je die laat staan hé!Op zondag 28 april 2002 04:31 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Onze inkoop leider is een crimineel!!!
[afbeelding]
dat dacht ik dus al, die neem je dus ook mee!
ik woon midden in het centrum...als ik de kroeg uit stap en ik struikel rol ik in 20 seconden naar mn voor deur toeOp zondag 28 april 2002 04:33 schreef zwahiel het volgende:
[..]
hardstikke, en ga me nu nieet vertellen dat als jij een fiets nodig hebt en je ziet er met je zatte kop eentje staatn zonder slot, dat je die laat staan hé!
dat dacht ik dus al, die neem je dus ook mee!
* Gutteguttegut z'n straat loopt af ja.
Da's handig ja!Op zondag 28 april 2002 04:35 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
ik woon midden in het centrum...als ik de kroeg uit stap en ik struikel rol ik in 20 seconden naar mn voor deur toe.
* Gutteguttegut z'n straat loopt af ja.
Euhm, degenen die vannacht en vanmorgen besteld hebben krijgen morgen (misschien avond) bericht en zo...
* zwahiel moet zo gaan werken bij Toekan duz....
[edit]
Woei dat zijn wel inmiddels 65 man die besteld hebben (plus mij zelf nog daarbij zijn 66 man!)
Nils van Kernel Concepts vond het een puik idee die inkoop actie van ons!
Hij had alleen die grote (20x4) LCD's niet meer op voorraad, maar omdat ik al aangaf de 6e te gaan bestellen en het aantal wat we nodig hadden was hij al meteen bij gaan bestellen bij zijn leverancier
[/quote]
Verwijderd
Dat denk ik wel! Levertijden bij Kernel Concepts zijn normaal gesproken 1 week, en aangezien ik nu al een deel van de bestelling door gegeven heb, heeft ie voor de zekerheid vrijdag spullen bij besteld, (levertijd 1 week ook) dus dat beteken dat ie vrijdag a.s. zijn spul heeft, dus als wij bestellen over 1œ week heeft ie dus genoeg daar. Misschien duurd het in het uiterste geval 2 weken voordat ik het heb.Op zondag 28 april 2002 11:58 schreef willum het volgende:
hope lijk heeft ie ze dan wel optijd binne dat we allemaal tegelijk ons lcdtjje hebben en niet hoeven te w88 op een nalevering
Zodra ik het heb duurt het ongeveer nog 1 week voordat jullie het hebben, kan eerder, maar ik koop me liever wat ruimte in voor als er vertragingen op treden. Dan hoef ik jullie niet teleur te stellen bij evt. vertraging...
Snappie
Verwijderd
[no offence mode]Kijk, die zwahiel is nog niet zo stom met zijn zatte criminele kop ;-)[/no offence mode]Op zondag 28 april 2002 12:12 schreef zwahiel het volgende:
Zodra ik het heb duurt het ongeveer nog 1 week voordat jullie het hebben, kan eerder, maar ik koop me liever wat ruimte in voor als er vertragingen op treden. Dan hoef ik jullie niet teleur te stellen bij evt. vertraging...
20*350ZO45°
Verwijderd
PS: Ik hou het meest van originele spullen, en OC & CM dus nooit, maar ik heb een leuk rackje gevonden voor dit projectje
20*350ZO45°
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Zo ja waarom mis ik dan een Pot-metertje en waarom zit er een weerstandje in??
Is het misschien zo dat één van de Pot-metertjes een vaste waarde heeft??
Heeft misschien iemand een layout van het printje?/
/me Seal zit nu op een banenprint te klooien omdat a:ik niet kan etsen en b:het proggie om layoutjes te maken is een beetje moeilijk te begrijpen en omdat het een demo is
zo'n ding moet ik ook !Op zondag 28 april 2002 21:45 schreef Richard het volgende:
Nu we toch bezig zijn met deze inkoopactie, en ik al een groots plan heb om 'm ergens in te bouwen, kan vast en zeker iemand me a.d.h van dit plaatje: http://www.kernelconcepts.de/products/pplcd-full.jpg vertellen waar ik stroom vandaan kan tappen voor 1 of 2 blauwe LED's.
PS: Ik hou het meest van originele spullen, en OC & CM dus nooit, maar ik heb een leuk rackje gevonden voor dit projectje
[afbeelding]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Ken je die dingen... euh, diskettestations?Op zondag 28 april 2002 23:19 schreef xychix het volgende:
[..]
zo'n ding moet ik ook !waar te halen ?
Vroeger zaten die altijd in gewone 5,25" racks, en hadden ze zo'n mooi rekje om ze in te hangen
Ik zou dus ff kijken bij een oude 386 / misschien 486 waar zoiets in zit...
ik heb er ook nog eentje liggen gelukkig
(daar zit nu zo'n oud 3 cijferig ledje in, voor max 999mhz weer te geven, die wordt geupgrade met een 4x20 lcd
Die heb ik ook nog liggen...Op zondag 28 april 2002 23:41 schreef speed24 het volgende:
[..]
....
ik heb er ook nog eentje liggen gelukkig
(daar zit nu zo'n oud 3 cijferig ledje in, voor max 999mhz weer te geven, .....
WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?
Als je die serial kant en klare LCD met knoppies koopt wel ja! (die van € 67,-)Op maandag 29 april 2002 00:36 schreef The_Sentinel het volgende:
Kan je zo'n LCD display direct op je seriele poort aansluiten?
* zwahiel is net terug van Toekan wederom weer straalend bezopen...
btw ik zie dat er 8 mensen nog bij besteld hebben die worden net als eerder gezegd pas morgen in de loop van de dag verwerkt zoniet maandag avond pas!
Crimineel of niet crimineel
Leve de tijdsbuffer
Verwijderd
Daar zat ik dus ook bijOp maandag 29 april 2002 03:21 schreef zwahiel het volgende:
btw ik zie dat er 8 mensen nog bij besteld hebben die worden net als eerder gezegd pas morgen in de loop van de dag verwerkt zoniet maandag avond pas!
Gemiddeld vinden veel mensen de mini tè "mini". Ik vind het juist wel grappig dat ie net in een 5,25" kan, en ik hoef nu ook weer géén kerstboom te hebben.
20*350ZO45°
Enig idee hoe je die kunt overklokken om er 1700+ op te kunnen krijgen?Op zondag 28 april 2002 23:53 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen...
Maar ff serieus, weet jij iets wat je hier nog van zou kunnen maken? Andere pc heeft al een tijdje fBI er op staan, dat ziet ook wel kewl uit
Verwijderd
Alleen ik ben mn Got naam vergeten...
Betalingskenmerk is 1012
(gaat dit een probleem geven?)
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
The cyclographing developer
van abn => postbank
Op de site lees ik dat mijn betaling al ontvangen is.
Great
Be Very Very VERY omygodcall911 Careful Mijn Specs.
Verwijderd
Is de bestelling wel doorgekomen ???
Dat duurt ff. Zwahiel heeft het een beetje druk met borrelenOp maandag 29 april 2002 22:05 schreef protheus het volgende:
Hoi ik heb een bestelling geplaats gehad. Maar ik zie mijn naam nog steeds niet staan en verder heb ik ook nog geen mail ontvangen over betaling hoe kan dat.
Is de bestelling wel doorgekomen ???
...geduld is een schone zaak....
* zwahiel is net terug van de stad (sjek de tijd!
Samen met Mr.WWW (ook op GoT) uitgeweest en wezen kijken naar Neet oét Lottum in de Haan
Mega gezellig, na deeltje was wel dat me meid die ik vannacht had, ziek werd door overmatig drank gebruik
En 't was zo'n mooie meid...
Ik probeer z.s.m. de lijst bij te werken...
Ben nu een tikkie te kachel om dat nu te doen! Heb geluk dat me pc aan staat, en dat dit fatsoenlijk getikt wordt
[edit[
€ 40,- aan pils....
[/edit]
* Richard is een beetje ongeduldig
20*350ZO45°
Ben de gegevens kwijt geraakt.(Hdisk is kaduuk)
ik moet voor 6 mei het bedrag storten.
Heb al mail naar zwahiel gestuurd, maar nog geen reply.
Volgens mij ging hij deze week op vakantie??
talkin' is cheap, people follow like sheep
je hebt 2 mails binnen!Op dinsdag 30 april 2002 12:39 schreef uroy het volgende:
Wie kan me de gegevens van zwahiel naar me toe mailen.
Ben de gegevens kwijt geraakt.(Hdisk is kaduuk)
ik moet voor 6 mei het bedrag storten.
Heb al mail naar zwahiel gestuurd, maar nog geen reply.
Volgens mij ging hij deze week op vakantie??
Bezig met gegevens bij te werken...
(ben weer net pas wakker
Edit: Op de site staat van niet dus lama
Ik heb nog steeds niets van je vernomen hoor, en op je site kan ik ook niets vinden over mijn bestelling.Op dinsdag 30 april 2002 12:46 schreef zwahiel het volgende:
[..]
je hebt 2 mails binnen!
Bezig met gegevens bij te werken...
(ben weer net pas wakker)
Ik had 1 Mini-LCD 4x20 met interface besteld op naam van richard@tweakers.net
20*350ZO45°
Je kunt er nog eentje bij kopen, ze lagen op de pcdumpdag voor €2,35 (geloof ik) nog tekoop. Naast elkaar kom je dan iig tot 999,999MHzOp maandag 29 april 2002 09:33 schreef speed24 het volgende:
[..]
Enig idee hoe je die kunt overklokken om er 1700+ op te kunnen krijgen?
Maar ff serieus, weet jij iets wat je hier nog van zou kunnen maken? Andere pc heeft al een tijdje fBI er op staan, dat ziet ook wel kewl uit
Hmm, idee ... of woon je misschien in de buurt... dan breek in in je pc-kamer en neem alleen dat kleine schermpje mee ( in tegenstelling tot sommige dieven die de hele computer-kamer van iemand leegroven en dan in een wit busje wegrijdenOp dinsdag 30 april 2002 16:58 schreef Gutteguttegut het volgende:
[..]
Je kunt er nog eentje bij kopen, ze lagen op de pcdumpdag voor €2,35 (geloof ik) nog tekoop. Naast elkaar kom je dan iig tot 999,999MHz
Is het trouwens mogelijk om die 4 regels samen te gebruiken? Je zou een programma'tje kunnen maken met zelf gedefinieerde tekens, en dan over 4 regels verspreid 1700+ kunnen laten zien
Op dinsdag 30 april 2002 17:47 schreef speed24 het volgende:
[..]
Hmm, idee ... of woon je misschien in de buurt... dan breek in in je pc-kamer en neem alleen dat kleine schermpje mee ( in tegenstelling tot sommige dieven die de hele computer-kamer van iemand leegroven en dan in een wit busje wegrijden).
Dat gaat volgens mij niet lukken....Is het trouwens mogelijk om die 4 regels samen te gebruiken? Je zou een programma'tje kunnen maken met zelf gedefinieerde tekens, en dan over 4 regels verspreid 1700+ kunnen laten zien
[topic=481786/1/25]Op dinsdag 30 april 2002 18:26 schreef Gutteguttegut het volgende:
slechte ervaringen? Maar ik woon in Hoorn en je mag die van mij kopen voor €2,35
(ben vandaag thuis).
20*350ZO45°
Ik denk dat ie de mensen toch even heeft gescreened... je hebt van die onbetrouwbare personen rondlopen, die kun je er maar beter uitpikkenOp dinsdag 30 april 2002 22:28 schreef Richard het volgende:
zwahiel, ik hoop niet dat je me vergeten bent, ik heb zondag om +/- 18:00 uur bij je besteld, ik zou graag de stand van zaken willen weten omdat ik me morgen anders ziek ga melden op mijn werk omdat ik dan géén LCD krjjg
Zou gewoon een mailtje sturen ( mits je dat nog niet gedaan hebt
maar ik denk dat ie binnenkort toch wel weer hier kijkt... waarschijnlijk iets van 1:00 uur als ie ladderzat is, maar wel een nieuwe fiets heeft gejat in de stad
Verwijderd
gr,
protheus
Dit topic is gesloten.
![]()