Who is John Galt?
/me.Op dinsdag 04 juni 2002 22:48 schreef D2k het volgende:
wie heeft er een digicam en wil die meenemen?????
Consider it done. {jesus nog steeds geen zin in dat verslag
mooiOp dinsdag 04 juni 2002 22:50 schreef justmental het volgende:
[..]
Ik kan ook komen, alleen weet ik niet of ik in een cafe wel over java wil praten
opkomstlijst
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien
dusty
MrX (misschien)
Wasigh
justmental
nielsz: kom nog eens met een planning met tijd ed
voor de treinplanners
dan gooi ik die wel in die sticky
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Als jullie zoveel drinken als Jaymz bij de GVF meeting dan laat ik de wagen thuis en kom ik met de trein
Who is John Galt?
weet je wat ik zie als ik gedronken heb ? ....Op dinsdag 04 juni 2002 22:54 schreef justmental het volgende:
Zijn jullie een beetje alcoholisten?
Als jullie zoveel drinken als Jaymz bij de GVF meeting dan laat ik de wagen thuis en kom ik met de trein
https://fgheysels.github.io/
[edit] * Glimi is btw absoluut geen alcolist. Bij 4 bier houdt het vaak al weer een beetje op
Ah joh... Brabant ligt tegen Belgie aan, dus voor jou qua afstand ook wel te doen denk ik (tenzij je tegen Frankrijk aan woont.. dan lijkt het me redelijk ver)Op dinsdag 04 juni 2002 22:43 schreef whoami het volgende:
Pfff... waarom ook in Nederland. Wie woont daar nu?
Of regel een meeting in Belgie dan
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Hmm... 'k zou eens moeten checken, maar ik denk dat Frankrijk iets dichter ligt bij mij dan Nederland. Ik woon ergens tussen Gent en Kortrijk in. * whoami gaat de kaart eens gaan checken.Op woensdag 05 juni 2002 08:59 schreef Creepy het volgende:
Ah joh... Brabant ligt tegen Belgie aan, dus voor jou qua afstand ook wel te doen denk ik (tenzij je tegen Frankrijk aan woont.. dan lijkt het me redelijk ver)
Mieten op m'n eentje dan. pfff. Doe ik niet aan mee hoor.Of regel een meeting in Belgie dan
ik heb vrij weten te regelen
Den Bosch is een half uurtje vanuit Utrecht en als het goed is vertrekt er elk kwartier een sneltrein. Vanuit Nijmegen is het met de sneltrein ook een half uurtje. Elk half uur vertrekt er als het goed is een sneltrein.
Vanuit Rotterdam weet ik het zo niet
www.ns.nl
Op het staition loop je in de richting van de bruna en de AH. Daar ga je met de roltrap naar beneden en daar zal ik ig jullie staan op te wachten.
* wasigh zoekt nog even een foto
De ondertussen beroemde foto van:
Brammetje, ik en mbravenboer

* Glimi is 2 meterOp woensdag 05 juni 2002 10:49 schreef Nielsz het volgende:
Ik had echt gedacht dat Martin 2 meter was en haar had
* Glimi heeft haar
die met dat rode op zijn jasOp woensdag 05 juni 2002 11:04 schreef whoami het volgende:
Wie van de 4 die op die bank zitten is het nu?
Man volgens mij vertrok die 3 minuten later op d'r bezemOp woensdag 05 juni 2002 11:07 schreef whoami het volgende:
De hele verste dus? Die heeft een rode jas...![]()

Maar ik zal ws ook ff mijn nerd tshirt aandoen
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhOp woensdag 05 juni 2002 11:17 schreef Nielsz het volgende:
Als jullie deze middelvinger zien, dan ben ik het
[afbeelding]
Met dat soort dingen moet je oppassenOp woensdag 05 juni 2002 11:17 schreef Nielsz het volgende:
Als jullie deze middelvinger zien, dan ben ik het
[afbeelding]
Stel dat er een huiskamer bezoeker hier neust.
Voor je het weet ben je een tweede Geqxon
Who is John Galt?
BTW D2k kent me harses wel als het goed is (note: Nu zonder baard
[btw WTF sta je op DND, je doet geen flikker
Mag ik uw vinger eens zien? Ahhh, dan ben jij Nielsz niet.. sorry.Op woensdag 05 juni 2002 11:20 schreef Glimi het volgende:
'kweenie, maar een vinger is niet het herkenbaarste deel van die fotow geloof ik.
kan je foto wel ff online zettenOp woensdag 05 juni 2002 11:20 schreef Glimi het volgende:
'kweenie, maar een vinger is niet het herkenbaarste deel van die fotow geloof ik.
BTW D2k kent me harses wel als het goed is (note: Nu zonder baard)
als je maar dicht bij me in de buurt loopt als we gaan wandelen. Voor je het weet ben ik weer mensen kwijten ik heb z'n 06, dus ik kom wel terecht
[btw WTF sta je op DND, je doet geen flikker]

Nou straks is het geen vinger meer maar een dildoOp woensdag 05 juni 2002 11:19 schreef justmental het volgende:
Met dat soort dingen moet je oppassen
Stel dat er een huiskamer bezoeker hier neust.
Voor je het weet ben je een tweede Geqxon
Als je wilt, ik kan hem niet meer vinden nl.Op woensdag 05 juni 2002 11:21 schreef D2k het volgende:
kan je foto wel ff online zetten
Handje in handje?als je maar dicht bij me in de buurt loopt als we gaan wandelen. Voor je het weet ben ik weer mensen kwijt
Op dinsdag 04 juni 2002 22:51 schreef D2k het volgende:
nielsz: kom nog eens met een planning met tijd ed
voor de treinplanners
dan gooi ik die wel in die sticky

We spreken af rond half 1.
Dus, we komen aan tussen 12 en half 1. Laten we afspreken dat we niet te laat gaan komen. Liever een kwartier te vroege dan te laat.Op het staition loop je in de richting van de bruna en de AH. Daar ga je met de roltrap naar beneden en daar zal wasigh ig jullie staan op te wachten.
De mensen die hier hun email posten kunnen mij bellen als de trein gemist hebben (of daarna gewoon de verkeerde kant oplopen
Om klokslag 12:33
Bedenk wel ff van te voren hoe laat je thuis wilt zijn enzo, dan kunnen we vroeg beslissen hoe het met ev. eten gaat.
[topic=514923/1] ik zal ff updatenOp woensdag 05 juni 2002 11:24 schreef Nielsz het volgende:
[..]
[afbeelding]
We spreken af rond half 1.
[..]
Dus, we komen aan tussen 12 en half 1. Laten we afspreken dat we niet te laat gaan komen. Liever een kwartier te vroege dan te laat.
De mensen die hier hun email posten kunnen mij bellen als de trein gemist hebben (of daarna gewoon de verkeerde kant oplopen![]()
)
Om klokslag 12:33zal ik het roer overgeven aan Wasigh, die koers zal zetten naar 'de stad'. Vanuit daar zien we wel verder.
Bedenk wel ff van te voren hoe laat je thuis wilt zijn enzo, dan kunnen we vroeg beslissen hoe het met ev. eten gaat.
Glimi: john@moniforce.comOp woensdag 05 juni 2002 11:24 schreef Nielsz het volgende:
Dus, we komen aan tussen 12 en half 1. Laten we afspreken dat we niet te laat gaan komen. Liever een kwartier te vroege dan te laat.
De mensen die hier hun email posten kunnen mij bellen als de trein gemist hebben (of daarna gewoon de verkeerde kant oplopen![]()
)
Gaat om ongeveer 20:00 weg
[edit] Niet schrikken

Moet nog ff kijken hoe laat ik weer vertrek.. zal ergens begin van de avond wezen gok ik.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Midden van de foto, met de TH jas.
Who is John Galt?
06 9 500Op woensdag 05 juni 2002 11:35 schreef D2k het volgende:
Nielsz: gewoon met je prive gsm? die hebbik al
Bel me nu!
"Met Sandy"Op woensdag 05 juni 2002 11:40 schreef Nielsz het volgende:
[..]
06 9 500
Bel me nu!
Sandy ik zoek nielsz
" ow dat is een ander nummer
of zullen wij een nummertje maken?"
nee dank je ik zoek nielsz
!kazaa "Mannen van de radio ( Hans Teeuwen && Pieter Bouwman ) : 06 lijn"Op woensdag 05 juni 2002 11:45 schreef D2k het volgende:
[..]
"Met Sandy"
Sandy ik zoek nielsz
" ow dat is een ander nummer
of zullen wij een nummertje maken?"
nee dank je ik zoek nielsz
Hey dude! Krijg ik nog mailOp woensdag 05 juni 2002 11:47 schreef Nielsz het volgende:
[...]
stfu!Op woensdag 05 juni 2002 13:11 schreef Glimi het volgende:
[..]
Hey dude! Krijg ik nog mail
Zijn er nog meer mensen die hun email niet hebben gegeven?
Dus.......Op woensdag 05 juni 2002 11:34 schreef Creepy het volgende:
creepy@bosselaar.net
Moet nog ff kijken hoe laat ik weer vertrek.. zal ergens begin van de avond wezen gok ik.
<H1> Hebben we er nog een beetje zin in ?</H1>
[/hele foute grote kleuter mode]
D2k edit:

Jeeh! ofzo....Op woensdag 05 juni 2002 14:27 schreef Glimi het volgende:
[hele fouten grote kleuter mode]
<H1> Hebben we er nog een beetje zin in ?</H1>
[/hele foute grote kleuter mode]
D2k edit:
Alleen jammer dat er niet al te veel mensen komen, of schrikken ze hier zo van mij dat niemand me in het echt durft te ontmoeten?
/me vind dat dit topic wel in de HK thuis hoort...
fout waarde collegaOp woensdag 05 juni 2002 16:17 schreef whoami het volgende:
/me vind dat dit topic wel in de HK thuis hoort...
er moet ruimte zijn voor zo'n topic. en zolang het in dit topic blijft
Haar heb ik inderdaad niet veel, maar toch heb ik wel de respectabele lengte van 1.90 oidNielsz: Ik had echt gedacht dat Martin 2 meter was en haar had
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
jammer dat je niet kan btwOp woensdag 05 juni 2002 16:21 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Haar heb ik inderdaad niet veel, maar toch heb ik wel de respectabele lengte van 1.90 oid.

Je snapt wat mijn vraag nu gaat worden heOp woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef whoami het volgende:
Ik had jullie toch wel allemaal anders voorgesteld.
pass je eigen foto dan maar
En hoe stel je je mij voor?Op woensdag 05 juni 2002 16:34 schreef whoami het volgende:
Ik had jullie toch wel allemaal anders voorgesteld.
|_____vakje______|
Waarom denk je dat ik geen foto post???Op woensdag 05 juni 2002 16:17 schreef whoami het volgende:
Alleen uw naam is al angstaanjagend Creepy, wat moet de rest dan wel niet zijn...
[/sub]
Geen digicam. En ook geen scanner...Op woensdag 05 juni 2002 16:38 schreef Nielsz het volgende:
pass je eigen foto dan maar
Ehm, het is al zomer....[/14] (pre) summer meeting
Zou je mailen dan?Op woensdag 05 juni 2002 14:05 schreef Nielsz het volgende:
stfu!
Zijn er nog meer mensen die hun email niet hebben gegeven?
Ik heb iig niks gehad
Is het al zeker dat jij komt?Op woensdag 05 juni 2002 17:01 schreef ACM het volgende:
[..]
Zou je mailen dan?
Ik heb iig niks gehad
Ik heb ook geen mail gehad.
Who is John Galt?
<!-- ik wil helemaal niet komen, maar ik vroeg me gewoon af of ik wel mocht
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Kan iemand ff een idiotproof mailprogje voor Nielsz in elkaar flansen, het lijkt nog niet zo te lukken.Op woensdag 05 juni 2002 17:07 schreef Nielsz het volgende:
OMDAT IK OOK NOG GEEN MAIL VERSTUURD HEB STELLETJE DWAZEN! WAAR ZIE JE STAAN DAT IK 'M AL VERSTUURD ZOU HEBBEN?
Who is John Galt?
vertel me eens waarom ik gelijk op edit ramde bij jouw post??Op woensdag 05 juni 2002 17:07 schreef .oisyn het volgende:
mag ik ook komen?
<!-- ik wil helemaal niet komen, maar ik vroeg me gewoon af of ik wel mocht-->
misschien heb je last van scheve oog-hand-coordinatieOp woensdag 05 juni 2002 17:15 schreef D2k het volgende:
[..]
vertel me eens waarom ik gelijk op edit ramde bij jouw post??
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
1337 "<!-- html misbruikerdOp woensdag 05 juni 2002 17:17 schreef .oisyn het volgende:
[..]
misschien heb je last van scheve oog-hand-coordinatie![]()
Die lege regel geeft je wegOp woensdag 05 juni 2002 17:17 schreef .oisyn het volgende:
[..]
misschien heb je last van scheve oog-hand-coordinatie![]()
Who is John Galt?
iddOp woensdag 05 juni 2002 17:20 schreef justmental het volgende:
[..]
Die lege regel geeft je weg[url="http://je had beter zoiets als dit kunnen doen :p"][/url]
heej laat mij ook eens van mijn modskillz gebruik makenOp woensdag 05 juni 2002 17:19 schreef D2k het volgende:
[..]
1337 "<!-- html misbruikerd![]()
-->"
maar mag ik nou?
mjah je wilde niet zag ik netOp woensdag 05 juni 2002 17:22 schreef .oisyn het volgende:
[..]
heej laat mij ook eens van mijn modskillz gebruik maken
maar mag ik nou?
ahOp woensdag 05 juni 2002 17:24 schreef D2k het volgende:
[..]
ram maar eens op wat edit knopjes of quote maar wat posts
http://www.heradesigns.nl/les/email.htmlOp woensdag 05 juni 2002 17:23 schreef Nielsz het volgende:
Who is John Galt?
*proest*Op woensdag 05 juni 2002 17:27 schreef justmental het volgende:
[..]
http://www.heradesigns.nl/les/email.html
SOp woensdag 05 juni 2002 17:27 schreef justmental het volgende:
[..]
http://www.heradesigns.nl/les/email.html
T
F
U
Kan hetzelfde bij mij gedaan worden mbt de digicamOp woensdag 05 juni 2002 13:12 schreef D2k het volgende:
ff voor iedereen: vrijdag allemaal naar Tom icq-en met de medeling dat het zaterdag meeting isanders vergeet ie het
ICQ # in profiel
[edit]Tjah, hij stond wel weer erg laag he
Ik ben pas op bezoek geweest bij wasigh in Den Bosch en die trein van Utrecht naar Den Bosch rijdt echt behoorlijk doorraptorix: Utrecht lijkt me toch wat handiger.
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Jij komt toch ook of niet?Op donderdag 06 juni 2002 12:23 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Ik ben pas op bezoek geweest bij wasigh in Den Bosch en die trein van Utrecht naar Den Bosch rijdt echt behoorlijk door. Zoveel verschil maakt dat dus niet...
Hum, ik had er inderdaad wel zin in om nu toch maar eens te gaan. Helaas zit in zaterdag echter op 1 van onze schone wadden-eilanden ivm een familie-etentje. D2k had dit al van me gehoord, vandaar dat hij al eerder zei dat ik niet kwam.Nielsz: Jij komt toch ook of niet?
voor!Op donderdag 06 juni 2002 12:21 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat ik niet kom, het is me veel te ver weg, wil niet lullig doen maar waarom gaan we in godsnaam een meeting houden in het zuiden van het landUtrecht lijkt me toch wat handiger.
Op donderdag 06 juni 2002 12:39 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Hum, ik had er inderdaad wel zin in om nu toch maar eens te gaan. Helaas zit in zaterdag echter op 1 van onze schone wadden-eilanden ivm een familie-etentje. D2k had dit al van me gehoord, vandaar dat hij al eerder zei dat ik niet kwam.
Tja je moet wat overhebben voor een bossche bol heOp donderdag 06 juni 2002 12:21 schreef raptorix het volgende:
Ik denk dat ik niet kom, het is me veel te ver weg, wil niet lullig doen maar waarom gaan we in godsnaam een meeting houden in het zuiden van het landUtrecht lijkt me toch wat handiger.
doch dit alles terzijde
Op donderdag 06 juni 2002 16:00 schreef Glimi het volgende:
[..]
Tja je moet wat overhebben voor een bossche bol hePlus dat er erg veel brabo's reserve belgen schijnen te zitten hier

Altijd dat belgen gezeur ook hierOp donderdag 06 juni 2002 16:06 schreef D2k het volgende:
[..]
Kom dat zaterdag maar ff aantonen danOp donderdag 06 juni 2002 16:05 schreef whoami het volgende:
Als brabo's idd op Belgen lijken, dan rulen ze wel. Maar ze zullen nooit in de buurt komen van the real stuff.
doch dit alles terzijde
(nee troost je.. ik ben Zeeuw
Nou vooruit dan maar, je hebt zo'n mooi programma gemaaktOp donderdag 06 juni 2002 17:29 schreef Buzzman het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik ook
en als we het wel erg vinden??Op donderdag 06 juni 2002 17:29 schreef Buzzman het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik ook
Jawel, bij meetings pesten wij mensen met meer rechten. Meestal zijn dat ook de grootste nerds dus dat is simpelOp donderdag 06 juni 2002 17:44 schreef Glimi het volgende:
Dan is Buzzman dus degene die de hele dag gepest gaat worden, of doen we dat niet bij rooie
-1 flameOp donderdag 06 juni 2002 17:47 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Jawel, bij meetings pesten wij mensen met meer rechten. Meestal zijn dat ook de grootste nerds dus dat is simpel
YWOp donderdag 06 juni 2002 17:49 schreef D2k het volgende:
[..]
-1 flame
kijk dat over die rooien was niet boeiend maar jij begint over de mensen met meer rechtenOp donderdag 06 juni 2002 17:50 schreef Nielsz het volgende:
[..]
YW
Try meOp donderdag 06 juni 2002 17:44 schreef Glimi het volgende:
Dan is Buzzman dus degene die de hele dag gepest gaat worden, of doen we dat niet bij rooie
Owjah, lekker. Als nu iemand ook maar z'n mond tegen je opentrekt dan heb ik een ban aan m'n broek hangenOp donderdag 06 juni 2002 18:02 schreef Buzzman het volgende:
Try me![]()
Dat gaan we proberen dus
Niet gemeen doen tegen D2k!Op donderdag 06 juni 2002 17:50 schreef Nielsz het volgende:
[..]
YW
Ik kan helaas niet komen
Ik was vergeten vrij te vragen voor de meeting, dus ik kan helaas niet en ik moet minimaal 3 weken vantevoren aangeven
Sorry lads

Is een route beschrijving nodig?? Ik rij naar Den Bosch.. volge de bordjes "Centrum" net zolang totdat ik bordjes "Station" zie en ga dan op zoek naar een P achter 1 of andere hogeschool die achter het station zit.... of denk ik nu te simpel
Verwijderd
Routenet.nl vertelt dat ik in ongeveer een uurtje Den Bosch kan aanrijden, dus ik vertrek om +/- 11:00u (veel te vroeg

Ik geloof dat Wasigh zei dat er bij zijn hogeschool parkeergelegenheid is (http://www.hsbos.nl/, klopt dat???), dus ik probeer daar mijn auto te dumpen.
Hoe zie ik eruit, in geval jullie mij willen kunnen spotten? Zie http://photos.yahoo.com/ruud_verschoor/
Email is ruud AT thecave.cx. Een 06-nummer van iemand die er zeker zal zijn zou handig zijn, zodat ik kan melden dat ik me verslapen heb
Sure.. geef je adres maar ffOp vrijdag 07 juni 2002 08:31 schreef whoami het volgende:
Sturen jullie een kaartje?
SMS bom???Op vrijdag 07 juni 2002 08:52 schreef Nielsz het volgende:
Nou, stelletje zeikerds, de mail is verstuurd