Hmmm, is al een tijdje geleden nu dat ik een topic start
maar goed, here goes 
Zoals jullie misschien al weten is er Zaterdag 13 April een expositie van Cosh in Mama, te Rotterdam. Ongetwijfeld zullen er veel belangstellenden hier naar toe gaan, waaronder mensen uit dit forum
, zo ook ik dus. Ik vroeg me dus af WIE er allemaal naartoe gaan, opdat we daar elkaar wellicht kunnen ontmoeten. Aangezien er ook binnenkort sprake zal zijn van een W&G Meeting III, die zich ook in Rotterdam zal gaan situeren vroeg ik me dus af of we al niet een prequel kunnen houden met deze meeting. Dit is tevens ook de ideale kans om me een eikel IRL te noemen, komma komma komma
, een betere kan ik me iig niet voorstellen 
PS. Indien je je in het studiehuis bevindt en je ook last hebt van een zeker vak genaamd CKV is dit natuurlijk een ideale kans om een verslag te schrijven over deze expositie. 2 vliegen in een bash dus!
Zoals jullie misschien al weten is er Zaterdag 13 April een expositie van Cosh in Mama, te Rotterdam. Ongetwijfeld zullen er veel belangstellenden hier naar toe gaan, waaronder mensen uit dit forum
PS. Indien je je in het studiehuis bevindt en je ook last hebt van een zeker vak genaamd CKV is dit natuurlijk een ideale kans om een verslag te schrijven over deze expositie. 2 vliegen in een bash dus!