[W&G MEETING 2.5?] Cosh Studio's Expositie at Mama Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 516 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Hmmm, is al een tijdje geleden nu dat ik een topic start :) maar goed, here goes :D
Zoals jullie misschien al weten is er Zaterdag 13 April een expositie van Cosh in Mama, te Rotterdam. Ongetwijfeld zullen er veel belangstellenden hier naar toe gaan, waaronder mensen uit dit forum :), zo ook ik dus. Ik vroeg me dus af WIE er allemaal naartoe gaan, opdat we daar elkaar wellicht kunnen ontmoeten. Aangezien er ook binnenkort sprake zal zijn van een W&G Meeting III, die zich ook in Rotterdam zal gaan situeren vroeg ik me dus af of we al niet een prequel kunnen houden met deze meeting. Dit is tevens ook de ideale kans om me een eikel IRL te noemen, komma komma komma :+, een betere kan ik me iig niet voorstellen ;)

PS. Indien je je in het studiehuis bevindt en je ook last hebt van een zeker vak genaamd CKV is dit natuurlijk een ideale kans om een verslag te schrijven over deze expositie. 2 vliegen in een bash dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal ns kijken, ligt er ook beetje aan of Necromancy ook gaat, opzich wel fun, dus 'll have a look :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, Cosh is wel okay vindt /me (+3)
Rotterdamn is verdomde ver weg voor /me (-1)
's Weekends is /me 's OV niet geldig (-1)
Zaterdag moet /me werken (-1)

Ofwel, +3 -1 -1 -1 = 0 ; which means, weet nog niet zeker, i'ma let ya know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me dacht er sowieso al over om dan een kijkje te nemen naar cosh z'n masterpieces :p

En als ik er dan toch ben vind ik het een heel leuk idee om er een meeting aan te koppelen. Kan alleen niet mee zuipen want ik heb een gala 's avonds in enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzzz, weet nog niet of ik ga, (kan)

maar k las wel dat het pas om 19.00 uur begint, dus overdag is nog gewoon te werken voor mensen die op zaterdag werken. Wordt avond meeting dan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:26 schreef PyroDaan het volgende:
/me dacht er sowieso al over om dan een kijkje te nemen naar cosh z'n masterpieces :p

En als ik er dan toch ben vind ik het een heel leuk idee om er een meeting aan te koppelen. Kan alleen niet mee zuipen want ik heb een gala 's avonds in enschede.
Dat lijkt me *juist* een reden om te zuipen ;)

Ik woon dus in Friesland, of all places. En das ook nogal ver van r-dam. Zoals het er nu uitziet laat de moolah het wel toe om de NS een flinke stoot geld te geven :| Vrij zeker van wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 29 maart 2002 23:50 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Dat lijkt me *juist* een reden om te zuipen ;)
that's wat i'm gonna do...

...maar niet met jullie dus :+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 17:26

Pelle

🚴‍♂️

ff een berichtje van het meeting III front: aangezien ik er zelf wel erg graag bij wil zijn, maar tot en met begin mei zit volgeboekt, is er nog even geen site met agenda en inschrijfmogelijkheid enzo.. zal ik binnenkort evne bouwen, zodat we in mei lekker op een terrasje kunnen bivakkeren.

13 april is grootmoe jarig, dus ik vrees dat ik er niet bij ben. Cosh roels overigens wel, ik zou zeker ff gaan kijken als je in de gelegenheid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was van plan om te gaan, is ook weer een opdracht voor school dus twee vliegen in een klap. Datgene waar Prototype het over had. :)

Woei, ik ken die straat ook nog.
Ik ga er wel een keer na school heen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 00:01 schreef Thick het volgende:
Ik was van plan om te gaan, is ook weer een opdracht voor school dus twee vliegen in een klap. Datgene waar Prototype het over had. :)

Woei, ik ken die straat ook nog.
Ik ga er wel een keer na school heen. :)
Right on dan! Komen jij! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rotterdam is zoo @$%$! ver weg... (woon in Almelo) en kaartje trein is zo @$%^@$% duur dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 30 maart 2002 00:42 schreef SFie het volgende:
Rotterdam is zoo @$%$! ver weg... (woon in Almelo) en kaartje trein is zo @$%^@$% duur dan...
Ja, sucky sucky @ NS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

* Yellow|A vraagt zich af of ze daar een PS2 hebben met daarop een goede beat-um-up :)

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 12:03 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A vraagt zich af of ze daar een PS2 hebben met daarop een goede beat-um-up :)
Oeh oeh oeh, is dat een uitdaging? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

duh! :) Natuurlijk was dat een uitdaging :)

Maar in aller serieusigheid (hoe schrijf een mens dat) ik denk niet dat ik volgende week rotterdam trek omdat ik volgende week zaterdag in nijmegen ben :)

Mijn uber-aanwezigheid zal dus moeilijk worden ....

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Ik heb nog nooit van Cosh gehoord, maar nu ik Brainpower zie lopen komt het me wel bekend voor. Het ziet er wel gaaf uit iig. :)

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Cosh (en Smith) zijn koningen; ik ga mijn best doen om dat weekend vrij te houden. (waar is mijn Pentel?) :P

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou best willen komen/kijken en premeeten, maar rotterdam blijft een endje weg voor mij.......ik weet het dus niet zo.
Daarnaast valt het me op dat iedereen in dit Topic zo'n 'mijn hoofd is 4 tinten posterized en er zit een gradient op de BG' icon......is dat een vereiste? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op zaterdag 30 maart 2002 13:17 schreef B-Top het volgende:
Daarnaast valt het me op dat iedereen in dit Topic zo'n 'mijn hoofd is 4 tinten posterized en er zit een gradient op de BG' icon......is dat een vereiste? :)
Denk het niet, maar als dat zo is val ik al af vrees ik.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op zaterdag 30 maart 2002 13:17 schreef B-Top het volgende:
Zou best willen komen/kijken en premeeten, maar rotterdam blijft een endje weg voor mij.......ik weet het dus niet zo.
Neeeeeeee natuurlijk niet :), en besides, er zijn er eigenlijk maar 2 van in deze topic :P :+, jaap en mijzelf zijnde. Owen kwam ook zo dacht ik, skateboarden enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, die opening is van 19.00 tot 23.00 en dat zal ik niet halen omdat ik 's avonds alweer in enschede moet zijn :( Dan maar een ander keertje kijken...

Ik neem aan dat jullie allemaal al het interview hebben gelezen dat ik met cosh heb gedaan? :)

zoniet, hier staat ie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

oh,when?

...

Op zaterdag 30 maart 2002 13:28 schreef prototype het volgende:

[..]

Neeeeeeee natuurlijk niet :), en besides, er zijn er eigenlijk maar 2 van in deze topic :P :+, jaap en mijzelf zijnde. Owen kwam ook zo dacht ik, skateboarden enzo :)
make that 3.. ;)

* oh,when? komt wel, overdag skaten met prototype en 's avonds opening checken...

:)

"You're only as good, as what you did last week."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-08 20:16

Yo-han

nope.

Moet nog ff kijken maar waarschijnlijk ben ik die avind op bezoek bij een vriend die op de witte de with woont dus kan ik altijd nog ff langs huppelen... :+

Cosh rules btw!!! Dat zijn pas echt vette grafix!

(Trouwens BD=ok is ook niet verkeerd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

Ik werk echt op vijf minuten afstand van Mama. Ik heb daar nog eens zitten kleine (echt waar) voor een klei-competitie sponsored by Play-Doh. Hele toffe club daar. En de Spar ertegenover is ook cool, hahaha, met Arie en zijn verlopen verswaren.

Maar het is op zaterdag....ik hoop dat ik wel ff kan komen kijken.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

En de Spar ertegenover is ook cool, hahaha, met Arie en zijn verlopen verswaren.
gehehe, jij ben er dus ook bekend. :D Het is trouwens ook niet echt goedkoop voor de kwaliteit die ze leveren, maar je ken voor en na de expo wel ff een biertje halen!! :9~

(zwaai als je er ben ff naar het raam op 3e verd. boven de shoarma Jaffa! Daar ben ik waarschijnlijk rond die tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Hahaha, cool. Iemand die Arie met zijn dikke bril kent! Ik kom daar doordeweek iedere dag om boodschappen te doen voor de lunch (mijn bedrijf zit op de Westersingel). De tijd dat Mama "verkleed" was als de Spar was echt heel erg cool. Super vreemd.

Iedereen komen naar Mama! Dat is echt een leuke tent en Cosh is er dus waar wacht je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 19:22

GraasGast

Analogue Heaven

Waarschijnlijk zal ik ook overpresent en aanwezig zijn, en wel door de volgende oorzaken:

• Cosh roelt grote tijden (respect! :))
• R'dam is een logistiek verantwoorde locatie :7
• W&G meeting #2 is alweer te lang geleden :z

Duzz...
Is er nog zoiets als een meeting point gecombineerd met een bepaald tijdstip? :? kan handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Idee kan zijn om te gaan eerst wat te drinken in een leuke café in de Witte de Withstraat. Roept u maar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

1 mijn bedrijf zit op de Westersingel).
2 De tijd dat Mama "verkleed" was als de Spar was echt heel erg cool. Super vreemd.
1 volgens mij weet ik welk bedrijf :)
2 zeker met die vage kassa en die anti-homo spray, super wauze shit daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

O ja? Wij zitten dus in het linkergebouw:

Afbeeldingslocatie: http://www.goldenbakery.nl/images/werkwijze.gif

Herken je ze?

On-topic: zitten er meer artiesten bij Mama bij die Expositie (van ra.nj bijvoorbeeld) of is het puur Cosh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me try's to be there to

Ontloop ik mischien iedereen die op m'n verjaardag probeert te komen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

Ja, ik herken ze!! :) dacht eerst ff dat je bij spacecowboys werkte maar je werkt dus bij G&B!

Cool man!

(btw --> ikke werkt op delftsestraat, ben een bijna buurman van de ski-hut! :+ en HMH :r)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericston
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-06 23:17
Op vrijdag 29 maart 2002 23:50 schreef Jaapf het volgende:
Ik woon dus in Friesland, of all places. En das ook nogal ver van r-dam. Zoals het er nu uitziet laat de moolah het wel toe om de NS een flinke stoot geld te geven :| Vrij zeker van wel dus.
Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Ik woon in den haag, maar het gaat me denk ik wel lukken om daar zaterdag middag te belanden, beetje bij het blaak _kijken_ naar hoe prototype en oh, when? skaten (aangezien ik 0,nikkes kan skaten :P), en 's avonds naar die opening.
Misschien ff mobiele nummers uitwisselen ofzoow, voor mensen die ook 's middags een beetje rotjeknor onveilig willen maken?

kan ik trouwens ook voor CKV wat meuk doen :P

[edit]
bla :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

Misschien ff mobiele nummers uitwisselen ofzoow, voor mensen die ook 's middags een beetje rotjeknor onveilig willen maken?
Lijkt me een goed plan aangezien ik me nu begin af te vragen of ik de enige tweaker ben die geen andere tweakers persoonlijk kent. :'(

Ik kom dan ook wel ff langs hoppen, met een paar drankjes enzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op maandag 01 april 2002 14:12 schreef |HunterPro| het volgende:
Ik woon in den haag, maar het gaat me denk ik wel lukken om daar zaterdag middag te belanden, beetje bij het blaak _kijken_ naar hoe prototype en oh, when? skaten (aangezien ik 0,nikkes kan skaten :P), en 's avonds naar die opening.
Yeah, my thoughts exactement! :)
Alleen hebben we nu dus alleen nog iemand nodig die Rotjeknor kent als de achterkant van z'n hand :). Vrijwilligers? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 14:12 schreef |HunterPro| het volgende:

volgens mij staat er een fout in de eerste post van deze draad.

[afbeelding]

De opening is dus _NIET_ zoals gezegd op 13 april, maar op 6 april!

als ik fout zit zeg 't even, dan edit ik m'n post weer :)
Volgends mij is het wel op 13 april, Cosh stuurde me na dat interview op digcult het volgende
Nu blijkt dat de expo pas op 13 april is en de opening dan om 19:00. zou ik je willen vragen of dat nog veranderd kon worden.
Hij had ook eerst 6 april doorgegeven maar dat is dus blijkbaar veranderd. Beetje traag van mama dat het op de site nog verkeerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 14:21 schreef prototype het volgende:

[..]

Alleen hebben we nu dus alleen nog iemand nodig die Rotjeknor kent als de achterkant van z'n hand :). Vrijwilligers? ;)
Witte de With straat is toch als je bij CS(voorkant) naar voren loopt langs een sloot en dan aan je linkerhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 14:58 schreef Disorder het volgende:

[..]

Witte de With straat is toch als je bij CS(voorkant) naar voren loopt langs een sloot en dan aan je linkerhand.
hij bedoelt voor als er mensen zijn die uit het platteland :P komen, die willen vast niet alleen daar aan 't blaak zitten maar ook een beetje door rotterdam wandelen. Misschien dat er iemand meegaat die de 'fijne plekjes' kent en die mensen een beetje rond wil lopen.

Ik weet niet of ik zelf meega, misschien beetje statten, maar ik vind het ook wel leuk om met een koud biertje naar dat geskate te kijken... misschien digicam mee en wat flexe foto's maken (met m'n hp photosmart 315 :r :+)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 01 april 2002 14:21 schreef prototype het volgende:

[..]

ofcorz... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
okay, voor mij waarschijnlijk een slight change of plans... ik MOET van me ma tussen half 5 en 6 me zwemtraining doen... dat betekent dat ik pas om een uur of (half?) acht bij de Mama kan staan... ff kijken of ik me training misschien kan verzetten.

Oh ja, op het volgende kaartje staat de Mama onder de ster, en zie je rechts boven de ster het Blaak, waar denk ik wat mensen wel willen skaten en zoow.

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2313982241

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 01 april 2002 15:31 schreef oh,when? het volgende:

[..]
Hey man, ik kom zeker, 's middags aan Blaak lijkt me ook wel tof, missch kan ik je skates lenen of zo, dan ga ik ook nog ff de vert in ( /me heeft geen skates meer )
Laten we idd maar mobiele nummers uitwisselen, dan kan het wat concretere vormen aannemen.

( /me woont vlakbij de rest van de r'damse tweakers hier )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

* Yo-han komt ook wel ff mee chillen bij de blaak terwijl anderen zich vermoeien... Maar woont net buiten rotjeknor dus is het helemaal eens met het mobiele communicatie verhaal! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 01 april 2002 16:31 schreef FoOL het volgende:

[..]

Hey man, ik kom zeker, 's middags aan Blaak lijkt me ook wel tof, missch kan ik je skates lenen of zo, dan ga ik ook nog ff de vert in ( /me heeft geen skates meer )
* oh,when? doet niet aan schoenen met wieltjes maar rijd al bijna 9 jaar op een plank met wieltjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op maandag 01 april 2002 19:15 schreef oh,when? het volgende:

[..]

* oh,when? doet niet aan schoenen met wieltjes maar rijd al bijna 9 jaar op een plank met wieltjes...

as you're supposed to >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Okee, misschien handig een lijst te maken? Ik denk overigens wel eerder bij die training weg te kunnen vluchten, 'm eerder te doen of 'm helemaal te skippen (als me ma werkt tenminste :P).

Lijst met mobiele nummers (realnames handig?) ga ik opstellen zodra mensen die zooi hier gaan posten. Ik vind het ook goed om 'in private' een lijst bij te houden en die op een gegeven moment door te bellen/mailen (zodat je geen n00bs aan je broektelefoon krijgt over W&G topics waar je flamend/vervelend hebt gereageerd :P).

In ieder geval een presentielijst:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• Ericston ?
• Rickets ?
• Waxle ?
• B-Top ?

Mensen met een vraagtekentje even zeggen wat je nou doet (Jaapf, jij bent echt vaag! :P), dan kan ik me lijstje aanpassen. Kom je ook nog en sta je er niet op, zeg het even. Wil je er af, zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:58
Aangezien Pelle's grootmoe ook die van mij is moet ik helaas afzeggen :{
Helaas, no party for this lil' guy.

Afgezien daarvan is Rotterdam su-per, 'k woon in de buurt, en met m'n motor is alles aan te rijden ;)

/edit
Had Owen, prototype en nog een aantal lui wel IRL willen ontmoeten, maar ja. Op naar de /13 meeting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 16:04 schreef willem169 het volgende:
Aangezien Pelle's grootmoe ook die van mij is moet ik helaas afzeggen :{
Helaas, no party for this lil' guy.

Afgezien daarvan is Rotterdam su-per, 'k woon in de buurt, en met m'n motor is alles aan te rijden ;)

/edit
Had Owen, prototype en nog een aantal lui wel IRL willen ontmoeten, maar ja. Op naar de /13 meeting!
KOEL! ik wist nooit dat W willem169 eigenlijk stiekem Pelle's broertje is! Wat gaaf man :) Wat minder on the other side is dat jullie niet kunnen komen :(, ah well, op naar de /13 meeting III dan :)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? komt wel maar is het nu op de 6e of op de 13e?

anyway..count me in en als je me echt zonodig mobiel wil spreken contact me dan op ICQ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Nozzman is 13 april wellicht aanwezig. Weet nog niet geheel zeker, maar wil je best mijn echte naam en nummer mailen. Doordeweek zou handiger zijn voor mij, maar ja, dan is Cosh er weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 02 april 2002 16:14 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? komt wel maar is het nu op de 6e of op de 13e?

anyway..count me in en als je me echt zonodig mobiel wil spreken contact me dan op ICQ..

het is dus blijkbaar de 13e, ondanks eerdere berichtgeving van Mama's en mijn zijde. Ik hoef niet zozeer van iedereen mobiel te hebben, misschien gewoon een meetingplek afspreken... Blaak okee? Of misschien bij het station? Doe maar een gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op dinsdag 02 april 2002 19:27 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

het is dus blijkbaar de 13e, ondanks eerdere berichtgeving van Mama's en mijn zijde. Ik hoef niet zozeer van iedereen mobiel te hebben, misschien gewoon een meetingplek afspreken... Blaak okee? Of misschien bij het station? Doe maar een gooi.
Sjah, ik zou graag eentje naar je toe willen gooien alleen ken ik rotjeknor even goed als de hoofdstad van Turkije, Ankara. Niet dus, maar daar komt binnenkort verandering in :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 02 april 2002 15:58 schreef |HunterPro| het volgende:
In ieder geval een presentielijst:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• Ericston ?
• Rickets ?
• Waxle ?
• B-Top ?
• J-roen.

Mensen met een vraagtekentje even zeggen wat je nou doet (Jaapf, jij bent echt vaag! :P), dan kan ik me lijstje aanpassen. Kom je ook nog en sta je er niet op, zeg het even. Wil je er af, zelfde verhaal.
zo, J-roen ook present :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 20:59 schreef prototype het volgende:

[..]

Sjah, ik zou graag eentje naar je toe willen gooien alleen ken ik rotjeknor even goed als de hoofdstad van Turkije, Ankara. Niet dus, maar daar komt binnenkort verandering in :D :)
daarom had ik dat kaartje ook gepost, en misschien is het handig aangezien jij toch met Owen wilt gaan hangen dat jullie óf op de Blaak of al bij het station meeten... ik denk trouwens ook dat ik wel van de partij ben daar... drinken jullie bier, en zo ja, voorkeur voor merken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik gaat er denkelijk ook heen heb namelijk great respect voor Cosh. Hij is gewoon de man, al is BDisOke ook wel erg kewl.

Weet alleen nog niet wanneer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me Komt!. Is dat duidelijk genoeg? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:09 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

daarom had ik dat kaartje ook gepost, en misschien is het handig aangezien jij toch met Owen wilt gaan hangen dat jullie óf op de Blaak of al bij het station meeten... ik denk trouwens ook dat ik wel van de partij ben daar... drinken jullie bier, en zo ja, voorkeur voor merken? :D
niet alleen owen hoor ;), wat mij betreft komen jullie allemaal maar langs met je skateboard, skeelers, tracktor, driewieler or whatever it is you do your thing on :P, zolang het maar niet een belachelijke laptop is, anders ga ik je er mee bashen en mag je alleen gaan lopen ;). Met zulk soort types achten we niet geassocieerd mee te worden ;) :+. Bier? * prototype heeft 't persoonlijk niet zo met bier :), doe maar liever de zoete drankjes, smirnoff enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:12 schreef Jaapf het volgende:
* prototype Komt!. Is dat duidelijk genoeg? ;)
LOL, foute zin :), heeel heel fout. beetje ala cheap german pr0n stylee LOL :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

* waxle had Hunter al een meel gestuurd maar weet niet offie aangekomen is... ik ben d'r bij.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:17 schreef prototype het volgende:

[..]

LOL, foute zin :), heeel heel fout. beetje ala cheap german pr0n stylee LOL :D :+
Of prototype denkt teveel, als ik zoiets lees denk ik gelijk niet meer en ga heel iets anders doen, :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
V2.1:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• izzii
• J-roen
• Waxle
• Ericston ?
• Rickets ?
• B-Top ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:23 schreef Necromancy het volgende:

[..]

Of prototype denkt teveel, als ik zoiets lees denk ik gelijk niet meer en ga heel iets anders doen, :)
en jij bent ook vaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 21:32 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

en jij bent ook vaag :P
Alles is vaag voor jou, doe eens een bril op man :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 03 april 2002 21:56 schreef prototype het volgende:

[..]

Alles is vaag voor jou, doe eens een bril op man :P ;)
'k heb vandaag gezwommen, paar extreem vette duiken van de hoge duikplank gedaan, en daarbij houd ik me lensjes niet in :P

en ik ben te lui om ze weer in te doen, dat doe ik morgen wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 21:17 schreef prototype het volgende:

[..]

Foute gedachte ninh. Ik weet dat ik een zeer hoog sexapeal heb, sorry daarvoor dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op woensdag 03 april 2002 22:02 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Foute gedachte ninh. Ik weet dat ik een zeer hoog sexapeal heb, sorry daarvoor dan ;)
Tsssss, is dat een uitdaging? Je kan de Partyboy's "BUNNY THE LIFEGUARD"-impressie nog niet eens goed uitvoeren ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 02:30

dusty

Celebrate Life!

13e is onmogelijk voor mij. Veel plezier allemaal.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

Is er al iets qua drank (enzo) geregeld? Ik heb met Fo0L al afgesproken dat wanneer hij voor het 'vermaak' (op skates) zorgt dan neem ik wel een paar 'zes-pakketten' mee! :9

* Yo-han is altijd in voor feestjes met drank (enzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Ik weet ook nog niet of ik er de 13e ben hoor ik moet het allemaal nog ff zien :)

Heb namelijk meerdere dingen aan mijn hoofd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 03 april 2002 20:59 schreef prototype het volgende:

[..]

Oe! Prototype gaat naar Turkijke, veel plezier dude ;)
Jay haakt hierbij definitief af, werken tot 13.00 + rijstijd Leeuwarden-Rotterdam = laat.
Erg jammer, want ik had gaarne van de partij willen zijn. Uiteraard wenst /me iedereen die wel gaat een plezant uitstapje toe.
Ik verwacht na afloop uiteraard wel een online foto-album met shots van skaters die mbv. jackass-taferelen zichzelf bezeren e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 11:14 schreef dayoman het volgende:
Is er al iets qua drank (enzo) geregeld? Ik heb met Fo0L al afgesproken dat wanneer hij voor het 'vermaak' (op skates) zorgt dan neem ik wel een paar 'zes-pakketten' mee! :9

/me is altijd in voor feestjes met drank (enzo)
Als je geld over hebt mag je Hertog Jan meenemen! :P

edit:

aan wat voor tijd moeten we denken? Ik moet om 18:00 naar een verjaardag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

* oh,when? wil ook nog kwijt dat indien mensen problemen hebben om naar huis te komen er evt nog een laatste mogelijkheid is om in Casa Owen te overnachten...

moet je maar ff vragen op ICQ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 14:12 schreef oh,when? het volgende:
* oh,when? wil ook nog kwijt dat indien mensen problemen hebben om naar huis te komen er evt nog een laatste mogelijkheid is om in Casa Owen te overnachten...

moet je maar ff vragen op ICQ... :)
Hmmm, lijkt me wel koel opzich! :) val ik m'n zus ook niet meer mee lastig :P, dus 'k weet bijna zeker dat ik van je aanbod gebruik ga maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 18:12 schreef prototype het volgende:

[..]

Hmmm, lijkt me wel koel opzich! :) val ik m'n zus ook niet meer mee lastig :P, dus 'k weet bijna zeker dat ik van je aanbod gebruik ga maken ;)
En mij zeker alleen laten terug reizen ;)

En ik wou idd even vragen wat voor tijden er gezet gaan worden voor het dagprogramma (meeten :) /feesten ;) /drank :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op donderdag 04 april 2002 14:12 schreef oh,when? het volgende:
* HunterPro verslikt zich in zijn biertje bij het lezen van deze opmerking :D

'casa owen' :D :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
-------------------------------------------------------------
V2.2b:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• J-roen
• Waxle
• izzii ?
• Ericston ?
• Rickets ?
• B-Top ?

ik ga naar Cosh en ik neem mee:
• 2 zakken smiths Zupaahsjips
• 2 flesjes Dommelsch * Ice * >> K-kkk-koud! :9
• Sixpackje blikjes Grolsch

Iemand aanvullingen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op donderdag 04 april 2002 18:12 schreef prototype het volgende:

[..]

* oh,when? merkt ook op dat aanbieding voor prototype alleen geldt als ie zijn skateboard meeneemt :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 04 april 2002 21:21 schreef |HunterPro| het volgende:
V2.2b:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• J-roen
• Waxle
• izzii ?
• Ericston ?
• Rickets ?
• B-Top ?

ik ga naar Cosh en ik neem mee:
• 2 zakken smiths Zupaahsjips
• 2 flesjes Dommelsch * Ice * >> K-kkk-koud! :9
• Sixpackje blikjes Grolsch

Iemand aanvullingen? >:)
HERTOG JAN!!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 16:56
Ik zou heel graag naar meeting komen maar heb helaas al wat anders....jammer. Nouja, tot volgende W&G meeting dan maar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op donderdag 04 april 2002 22:31 schreef oh,when? het volgende:

[..]

* oh,when? merkt ook op dat aanbieding voor prototype alleen geldt als ie zijn skateboard meeneemt :+ >:)
is goed, wil je de linkerhelft alleen? of rechterhelft alleen? of toch maar allebei? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op vrijdag 05 april 2002 17:15 schreef prototype het volgende:

[..]

is goed, wil je de linkerhelft alleen? of rechterhelft alleen? of toch maar allebei? ;p
je regelt maar een nieuwe! >:) :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op vrijdag 05 april 2002 13:02 schreef FoOL het volgende:

[..]

HERTOG JAN!!! :9~
okee, we hebben een vrijwilliger voor om Hertog Jan mee te nemen! :D

Zorg je dat er genoeg is en dat-ie goed koud is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op vrijdag 05 april 2002 19:11 schreef oh,when? het volgende:

[..]

je regelt maar een nieuwe! >:) :+ :P
yeah yeah yeah :), 'k zal m'n best doen ;) :+
Op vrijdag 05 april 2002 19:17 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

okee, we hebben een vrijwilliger voor om Hertog Jan mee te nemen! :D

Zorg je dat er genoeg is en dat-ie goed koud is? :P
uuuh, kan je 't beste daar in de buurt scoren denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Oh, When? > Is die SPAR die daar zit betaalbaar? Of moeten we op zoek naar een AH met een bierkoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 april 2002 19:58 schreef |HunterPro| het volgende:
Oh, When? > Is die SPAR die daar zit betaalbaar? Of moeten we op zoek naar een AH met een bierkoeling?
volgens mij hebben ze daar weinig in de koeling, maar de laatste keer dat ik daar ben geweest is 2 jaar geleden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericston
* Ericston gaat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericston
Beetje vage stuff trouwens, in de agenda van MAMA staat dat Cosh van 13 april tot 19 mei exposeert, openingstijden: woensdag tot zondag, 12:00-18:00.

Maar bij more info staat dat de opening gister van 19:00 tot 23:00 was.

...mis ik hier iets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 07 april 2002 03:43 schreef Ericston het volgende:
Beetje vage stuff trouwens, in de agenda van MAMA staat dat Cosh van 13 april tot 19 mei exposeert, openingstijden: woensdag tot zondag, 12:00-18:00.

Maar bij more info staat dat de opening gister van 19:00 tot 23:00 was.

...mis ik hier iets? :P
had ik ook gezien, maar volgens de topicstarter en een ander persoon is het een week verplaatst naar de 13e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Maak je keuze:

Afbeeldingslocatie: http://www.thebakery.nl/users/bram/got/mama.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt de lijst nog? of issie outdated?

(subtile kick)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro update ] *

V2.5 build 2600 (final rerelease):

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• J-roen
• Waxle
• izzii
• Ericston
• Rickets ?
• B-Top ?

zoals je ziet staan Rickets en B-Top nog met een groot vraagteken, graag hoor ik van hun of ze nog komen of niet... als je tóch besluit te komen en je bedenkt je dat pas op zaterdagochtend, kun je me 's middags (na 3 uur) bellen op 0629-308318 om te vragen waar we ergens hangen, zal wel ergens rond het blaak of zoow zijn.

that's it for now! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IschaGast
Helaas kan ik niet ik heb die dag al een verjaardag en ga uit eten dus geen tijd voor die expositie die dag maar ik ga denkelijk een andere dag want I Love That Shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me komt ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-han

Yo-han

nope.

[volgens mij hebben ze daar weinig in de koeling, maar de laatste keer dat ik daar ben geweest is 2 jaar geleden :P
ze hebben bijna geen koeling, je kan dus beter daar je bier niet regelen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
* HunterPro update ] *

V2.5 build 2600 with Service Pack 1:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
• J-roen
• Waxle
• Noodles
• Ericston
• Rickets ?
• B-Top ?

die laatste twee, drop mij een smsje op eerder genoemd mobiel nummer, een icqtje, een msn'etje of een mailtje... of niet, zie maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

denk dat ik beter eerst ff kan inburgeren voordat ik mee ga doen aan een meeting 90% van de mensjes kent me nog niet :P
have fun daaro iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:31 schreef |HunterPro| het volgende:
* prototype update ] *

V2.5 build 2600 with Service Pack 1:

• Prototype
• Oh, When?
• |HunterPro|
• Jaapf
• Dayoman
• Graasgast
• Angelic
• FoOL
• Nozzman
J-roen
• Waxle
• Noodles
• Ericston
• Rickets ?
• B-Top ?

die laatste twee, drop mij een smsje op eerder genoemd mobiel nummer, een icqtje, een msn'etje of een mailtje... of niet, zie maar :)
Dit is de huidige lijst dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:21 schreef prototype het volgende:

[..]

oh foek, thnx Ninh, vergeten te posten :)
/me komt dus niet :(, familieverplichtingen die ik was vergeten....

count me in voor de volgende meeting alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:21 schreef prototype het volgende:

[..]

niet dus, sorry voor de late respons.....
maar mij kan je schrappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:'( Waarom kapt nu iedereen met komen?
Pagina: 1 2 Laatste