Sorry dat ik deze topic weer omhoogschop, maar dat heeft een belangrijke reden voor sommige van ons die hiervoor speciaal naar Cosh gegaan zijn.
Het betreft namelijk het vak CKV, ik weet niet hoe het met jullie scholen zit, maar wij moeten deze week al onze verslagen af hebben.
Deze post kan je dus beschouwen als een oproep, het betreft de mensen die het vak CKV volgen en naar deze expositie, ook al was het niet met ons, geweest zijn. Het gaat dan om de mensen die hier wel/niet een verslag over hebben gemaakt en dat nog wel van plan waren te doen.
Willen jullie je aub melden bij mij op
ninh@phusion.nl | msn: neushaar_is_gaaf@hotmail.com | ICQ: 46327683
Het betreft om een samenwerking in het schrijven van 1 verslag, die we allemaal in kunnen leveren op de diverse scholen. Het gaat er dus om dat er maar 1 participant van een school zich bij mij meldt.
Het huidige lijstje is nu:
* HunterPro
* Jaapf
* Ik
Zoals je ziet is dit lijstje niet betrekkelijk lang nog en we hebben er nog minstens 2 nodig om het tot een goed einde te brengen.
Mods, close deze topic gelieve niet! Het is echt noodzakelijk voor de overgang van sommigen van ons.
Geloof me als ik zeg dat ik het zelf alleen had gemaakt, maar omdat ik er nog 3 moet schrijven en nog m'n overige handelingsdelen in orde moet krijgen deze week is het dat ik dus deze noodkreet uitsla.