Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Op zaterdag 11 mei 2002 13:48 schreef drm het volgende:
*waarom D2k zo blij is zich afvraagt
daaromOp zaterdag 11 mei 2002 11:03 schreef Nielsz het volgende:
Hebben we er een beetje zin in?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
*nog een bak koffie inschenktD2k:
daarom
*nog eens ogen uitwrijft
*nog eens goed kijkt
Ah

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
een lurker antwoord hier ook maar eensOp zaterdag 11 mei 2002 12:10 schreef ddc het volgende:
Een meeting bij iemand thuis is gezelliger
Six Flags meeting was toch ook wel leuk of nie?
brrr een techpost
* Paitor vlucht HK weer in
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Kan je garanderen dat er dan weinig mensen komen. Het was outdoorlans waar meeten, niet dorp meetenOp dinsdag 07 mei 2002 09:15 schreef Nielsz het volgende:
Ok, het wordt dus Nuenen of Den Bosch.
Wat zijn de voordelen van beide dorpen?
Nuenen:
* op bezoek bij Wasigh's ouders (bossche bollen)
* De Theo van Gogh route
Den Bosch:
* Internetten op de school van Wasigh
* Bossche bollen op kosten van Wasigh
* meer cafe's
* gezelliger.
Roept u maar!
Ik zou toch voor utrecht gaan heur ...
Ben ik een paar dagen weg van mijn computer gelijk hele draadje weg
*schop*
Onee, jullie hebben geen vrouwen

-1 flameOp donderdag 16 mei 2002 15:52 schreef Nielsz het volgende:
Iedereen al toestemming gevraagd aan de vrouwen?
Onee, jullie hebben geen vrouwen![]()
Ik heb ruzie btw
"Ja, euh, ik ga morgen niet met je naar de film, het is mannenavond: bbq + bier"
[quote]Op zaterdag 11 mei 2002 11:03 schreef Nielsz het volgende:
Hebben we er een beetje zin in?
Nielsz: vergeet niet dat ik je bij de meeting terug kan pakken. Ik ben een stukje groter dan jij bent
[/quote]
Niet meer

https://fgheysels.github.io/
ej moest van nielsz hoorOp donderdag 16 mei 2002 18:02 schreef whoami het volgende:
oranje?Doet me denken aan die voetbalsupporters die we nu niet op het WK zullen zien... Van welk land zijn die nu ook alweer...
|_____vakje______|
Ja, dat cafe daar links, met die stoelen enzoOp donderdag 16 mei 2002 19:17 schreef CyberSnooP het volgende:
Héé.. Den Bosch! Dat is op ei-worp afstand hier vandaan! Kan ik eigenlijk ook wel even komen (als iemand daar überhaupt behoefte aan heeft). Waar in DB Centrum spreken we af? Een bepaald café, terras ofzo?
Op donderdag 16 mei 2002 23:49 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ja, dat cafe daar links, met die stoelen enzo
Het is al een eindje reizen voor mij
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
|_____vakje______|
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Tijd Station Spoor Richting Reisdetails 12:08 Zoetermeer Buytenwegh 12:34 Den Haag Centraal 12:38 Den Haag Centraal 13:16 Utrecht Centraal 13:34 Utrecht Centraal 14:02 Hertogenbosch ('s) |

mischien kom ik wel hoor.....
eerst /13 en dan /14.... ik vin t goed
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
"projectie", noemen psychologen datNielsz:
Onee, jullie hebben geen vrouwen![]()
* drm kan helaas niet komen op 8 juni... 2 bad.
Als je me toch graag wilt meeten moet je maar naar de W&G meeting op 1 juni komen
~ Gottfried Leibniz
En ook nog Heideroosjes
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
dat noem ik nou een goed puntOp vrijdag 24 mei 2002 13:54 schreef Basszje het volgende:
Disj -> 8 juni == LST festival
En ook nog Heideroosjes
ik kan nie... volgende keer maar weer
schop
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Dit vind ik toch wel eventjes jammer moet ik zeggen
Denbosch is niet echt om de hoek hoor
Ik vind Utrecht altijd nog de beste meetplek. Nou heb ik weer 2 uur reistijd. Moet ik nog eventjes heel goed overnadenken.
Hoeveel mensjes komen er nu ? Heeft er iemand de score bijgehouden ? bij 15+ wil ik overwegen
hoelaat/? waar? wie er komen? etc.?
8 juni kan ik wel.. en Den Bosch is vlakbij
Ik wil je wel ff op komen halen. Moet je wel in een ferrari durvenOp donderdag 30 mei 2002 12:55 schreef Tom het volgende:
Is er meer bekend?
hoelaat/? waar? wie er komen? etc.?
8 juni kan ik wel.. en Den Bosch is vlakbijhoop alleen dat de treinen rijden
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Verwijderd
oe oe oeOp donderdag 30 mei 2002 23:15 schreef Creepy het volgende:
Mensen in de buurt van Den Haag / WestLand die vervoer nodig hebben, en mij dan de weg kunnen wijzen??
Ikke ikke ikke
Als dat geen probleem vormt wil ik me best laten overhalen om te komen zeg maar
Let me knowOp donderdag 30 mei 2002 23:18 schreef Yarvieh het volgende:
Euh je woont bij mij om de hoek opzich maar ik besluit 7 juni laat pas denk ik of ik ga of niet
En morphje: Den Bosch ga ik nog wel vinden hoor
Maar als je hiero in de buurt woont, kan je meerijden (al dan niet ook met Yarvieh dus). Of Yarvieh rijd (jij hebt lease-bak toch?????
en maak eens een opkomstlijst oid
Op vrijdag 31 mei 2002 09:21 schreef D2k het volgende:
Nielsz: maak eens wat plannen bekend
wordt dan me 1e x
kan alle dagen..
Verwijderd
Idd maar ik heb dus 'n "typishe" leasebak, kortom ik zalOf Yarvieh rijd (jij hebt lease-bak toch?????
een beetje opruimen en proberen de ratten van de achterbank
te verwijderen, maar haal just in case toch maar alvast je
tetanis injectie voor je bij mij de auto instapt
OkidokieOp vrijdag 31 mei 2002 09:21 schreef D2k het volgende:
Nielsz: maak eens wat plannen bekend
Firin' at will:
rond een uurtje of 12 staan wij op Den Bosch (centraal

Dan, beginnen we met het hoogtepunt, omdat er altijd mensen weer vroeg weg moeten. Wasigh gaat ons dus een rondleiding Den Bosch geven. Oftewel, we lopen een rondje om de kerk terwijl we nerdgesprekken houden.
Daarna gaan we ff in een cafe hangen, en een Jolt! drinken, waar we ruim de tijd nemen om Wasigh duidelijk te maken dat Java bagger is.
Daarna gaan we om het spannend te houden ff Bossche Bollen bikken (welke nerd trakteerde oaw?

Zo, kom maar met je kommentaar.
Sweet.. Ik kom om 12.29Op vrijdag 31 mei 2002 11:00 schreef Nielsz het volgende:
Zo, kom maar met je kommentaar.
|_____vakje______|
En nu nog de opkomst lijstOp vrijdag 31 mei 2002 11:00 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Okidokie
Goh hebben ze daar een CS? BTW als jij in een half uur 3 broodjes opeet, vraag ik me af hoeveel de rest van de dag erdoor heen gaan. Maar 12:00 ok!Firin' at will:
rond een uurtje of 12 staan wij op Den Bosch (centraal). Daar wachten wij een half uur totdat iedereen er is. Ondertussen heb ik al 3 broodjes gekocht
![]()
Hehehe, owkay.Dan, beginnen we met het hoogtepunt, omdat er altijd mensen weer vroeg weg moeten. Wasigh gaat ons dus een rondleiding Den Bosch geven. Oftewel, we lopen een rondje om de kerk terwijl we nerdgesprekken houden.
Trek er nog maar wat meer tijd voor uit, want ik zal in deze discussie wasigh moeten assisterenDaarna gaan we ff in een cafe hangen, en een Jolt! drinken, waar we ruim de tijd nemen om Wasigh duidelijk te maken dat Java bagger is.
Helaas, * Glimi moet een uurtje of 9 uur bij het vrouwtje zijn, dus erg lang ga ik het niet uithouden. Echter die bossche bollen van wasigh (ja die was het!) kan ik gewoon niet missenDaarna gaan we om het spannend te houden ff Bossche Bollen bikken (welke nerd trakteerde oaw?). Daarna weer het poolcafe in (hoelaat ging dat oaw open?
). After that zullen de eerste mensen naar huis toe moeten, en de rest duikt weer het cafe in en besluit of we daar nog wat gaan eten.
Loik * Glimi zal er zijn dus
* Creepy is prepared!Op vrijdag 31 mei 2002 09:45 schreef Yarvieh het volgende:
[..]
Idd maar ik heb dus 'n "typishe" leasebak, kortom ik zal
een beetje opruimen en proberen de ratten van de achterbank
te verwijderen, maar haal just in case toch maar alvast je
tetanis injectie voor je bij mij de auto instapt
Mijn auto is net zo erg whehe..
(Maar het ging er mij om dat jij je benzine ook vergoed krijgt.. ik als arme sloeber moet mijn eigen benzine betalen... tja.. zuunige zeeuw he
grote jongenOp vrijdag 31 mei 2002 11:00 schreef Nielsz het volgende:
Okidokie
strak planFirin' at will:
rond een uurtje of 12 staan wij op Den Bosch (centraal). Daar wachten wij een half uur totdat iedereen er is. Ondertussen heb ik al 3 broodjes gekocht
![]()
wij houden toch geen nerdgesprekken??Dan, beginnen we met het hoogtepunt, omdat er altijd mensen weer vroeg weg moeten. Wasigh gaat ons dus een rondleiding Den Bosch geven. Oftewel, we lopen een rondje om de kerk terwijl we nerdgesprekken houden.

neem daar dan wel heeeeeeeeeeeeeel ruim de tijd voorDaarna gaan we ff in een cafe hangen, en een Jolt! drinken, waar we ruim de tijd nemen om Wasigh duidelijk te maken dat Java bagger is.
Daarna gaan we om het spannend te houden ff Bossche Bollen bikken (welke nerd trakteerde oaw?). Daarna weer het poolcafe in (hoelaat ging dat oaw open?
).

iddAfter that zullen de eerste mensen naar huis toe moeten, en de rest duikt weer het cafe in en besluit of we daar nog wat gaan eten.
opkomstlijstZo, kom maar met je kommentaar.
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
Eeehh.. er is wel fatsoenlijke parkeerplek bij dat CS zodat ik heel de middag mijn auto (of Yarvieh die van hem
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
Ik mocht alleen mee van nielsz, als ik foto's van m'n zussen liet zienOp vrijdag 31 mei 2002 18:03 schreef whoami het volgende:
Niet echt in trek blijkbaar, die groepsmeeting.

Op vrijdag 31 mei 2002 18:05 schreef razor-x het volgende:
[..]
Ik mocht alleen mee van nielsz, als ik foto's van m'n zussen liet zien
Op vrijdag 31 mei 2002 18:05 schreef razor-x het volgende:
[..]
Ik mocht alleen mee van nielsz, als ik foto's van m'n zussen liet zien

je mag van mij eik alleen mee als je ze meeneemt
Op vrijdag 31 mei 2002 18:08 schreef D2k het volgende:
[..]
je mag van mij eik alleen mee als je ze meeneemt
Volgens mij kan ik hieruit concluderen, dat alleen fotos genoeg zijn?razor-xje: M'n zussen wouden mee
Nielsz: pics
Nielsz: eerst pics, dan mag je mee
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien
whoami: Jij kan ook wel komen toch? We gaan tenslote in Belgie (Den Bosch is daar de hoofdstad van toch??) meeten...
Trouwens, ik ben niet aan meten (vooral oude meten). En als die (oude) meten in groep zijn, dan knap ik al zeker af.
*beep* wrongOp vrijdag 31 mei 2002 18:36 schreef razor-x het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij kan ik hieruit concluderen, dat alleen fotos genoeg zijn?
Ik had al z'n gevoelOp vrijdag 31 mei 2002 18:52 schreef D2k het volgende:
[..]
*beep* wrong
Hehehehe, hier pesten we de (noord) brabanders ermee dat ze in 'reserve belgie' wonen.Op vrijdag 31 mei 2002 18:51 schreef whoami het volgende:
Den Bosch? Belgie? 'k Heb nog nooit van den Bosch gehoord. En ik zou beGoT niet weten waar dat boeregat ligt.
En Den Bosch is de hoofdplaats van Noord-Brabant (ook al is Eindhoven groter).
Daar moet je belg voor zijn om die te snappen of niet?Trouwens, ik ben niet aan meten (vooral oude meten). En als die (oude) meten in groep zijn, dan knap ik al zeker af.
Vergeten we mij weer?Op vrijdag 31 mei 2002 18:37 schreef ACM het volgende:
opkomstlijst
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien)
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Nee hoor, jij mag gewoon niet komenOp vrijdag 31 mei 2002 23:03 schreef dusty het volgende:
[..]
Vergeten we mij weer?
Eh, ja. Zelfs die ersatz-belgen kunnen het niet snappen.Op vrijdag 31 mei 2002 22:33 schreef ACM het volgende:
Daar moet je belg voor zijn om die te snappen of niet?
(oude meten -spreek uit: ouwe meedn- zijn vrouwen van een hogere/bejaarde leeftijd. Als er dus een bus bejaarden passeert, dan is dat 'het meetjesland' (ook een streek in Belgie).
PS: predator, merelbeke, is dat niet in het meetjesland? tsss.... Predator zwerft hier nooit rond.

Verwijderd
Als ik kom (maar dat weet ik pas redelijk laat), dan mogen mensen vanuit rotterdam in mijn relatief schone leasebak meerijden.
Jij mag komen, scheelt mij weer treinenOp zaterdag 01 juni 2002 06:43 schreef MrX het volgende:
Als ik kom (maar dat weet ik pas redelijk laat), dan mogen mensen vanuit rotterdam in mijn relatief schone leasebak meerijden.
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien
dusty
MrX (misschien)
Hoe wanneer en hoe laat spreken we waar af ?Op vrijdag 31 mei 2002 09:20 schreef Creepy het volgende:
[..]
Let me know
En morphje: Den Bosch ga ik nog wel vinden hoor, maar dan he.....
Maar als je hiero in de buurt woont, kan je meerijden (al dan niet ook met Yarvieh dus). Of Yarvieh rijd (jij hebt lease-bak toch?????)
ik heb toestemming van me vriendin
Yeah riiiight , dat geloven we ook meteenOp zondag 02 juni 2002 13:22 schreef Grum het volgende:
Ik ben niet van de partij... kep een leven .. errr vriendin
Ik wil heel graag komen, maar moet dus nog wel vrij regelen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het niet doorging. Misschien een week later doen?
Verwijderd
Zou voor mij geen probleem zijn, en voor jou wel zo prettig, met die 2 weken enzo ...Op zondag 02 juni 2002 14:16 schreef wasigh het volgende:
Je kan trouwens achter het station, vlakbij mijn hogeschool gratis parkeren.
Ik wil heel graag komen, maar moet dus nog wel vrij regelen. Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het niet doorging. Misschien een week later doen?
/me is ook altijd blij met gratis parkeren ... dat dat nog bestaat!
Verwijderd
Ehh zoals eerder gemeld besluit ik pas de 7e of ik ga of niet. (naja ik weet de 7e pas of ik kan eigenlijk mgoed details) als ik ga is heen is geen punt (heb afgelopen weekend m'n auto zelfs opgeruimt!) maar ik heb 's avonds n verjaardag in hoeve dus terug is wel kindof een probleempje..Op zaterdag 01 juni 2002 18:04 schreef morphje het volgende:
Hoe wanneer en hoe laat spreken we waar af ?
ik heb toestemming van me vriendin(nou jah toestemming, ze klaagt niet openbaarlijk)
Dat is mooi!Op zondag 02 juni 2002 14:16 schreef wasigh het volgende:
Je kan trouwens achter het station, vlakbij mijn hogeschool gratis parkeren.
Een week opschuiven? Ik vind het best...
Welke? Dat ie een leven heeft of een vriendin?Op zondag 02 juni 2002 13:42 schreef razor-x het volgende:
[..]
Yeah riiiight , dat geloven we ook meteen![]()
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Probeer het iig
[edit]Wie voelt zich btw geroepen om als regelneem op te treden en als telefoonpaal te dienen voor mensen die bijv wat later komen (waar zijn jullllie nu?) of mensen die hun trein missen?
HANSZ!!Op zondag 02 juni 2002 21:30 schreef wasigh het volgende:
NIELSZ!!
Laat ik voorop stellen dat ik niet blij ben met de gedachte dat het niet volgende week maar over 2 weken zou moeten zijn. Imo is dat gewoon te laat om dat om te gooien. Maar de meerderheid beslist...
Ik wil best m'n telefoon misbruiken, jullie stelletje contactgestoorden durven toch de telefoon niet op te pakken
Have fun en ik hoorde al over een combi /13 /14 meeting.Op woensdag 10 april 2002 11:58 schreef Nielsz het volgende:
8 juni Den Bosch
Wat gaan doen?
Nou, we gaan 3 dingen doen:
* gezellig maken
* onze l33t /14 t-shirts showen
* heel hard 'lang zal moderator /13 cutter leven' zingen.
Je wil gewoon ff patsen dat je 17 wordtOp maandag 03 juni 2002 13:15 schreef cutter het volgende:
[..]
Have fun en ik hoorde al over een combi /13 /14 meeting.
Misschien kan ik ook nog wel ff langskomen
Who is John Galt?
/secretaresse modeik ben zaterdag vanaf 11u vrij dus ik kom gewoon
ik zal morgen wel voor een routebeschrijving ed posten
Ik kan waarschijnlijk niet 8juni
1/ geld te kort
2/ zussen zijn jarig ( Komen de leuke vriendinnen
3/ waarschijnlijk al een 'date'
Kom je nu meeOp dinsdag 04 juni 2002 21:42 schreef razor-x het volgende:
Hmm..
Ik kan waarschijnlijk niet 8juni
1/ geld te kort
2/ zussen zijn jarig ( Komen de leuke vriendinnen![]()
)
3/ waarschijnlijk al een 'date'

Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien
dusty
MrX (misschien)
wie volgt
Nielsz
Tom (later)
D2k
Glimi
razor-x
Creepy
ACM (misschien
dusty
MrX (misschien)
Wasigh
niet de <font color=red>rode duivels })</font> sorry kan het niet latenOp dinsdag 04 juni 2002 22:43 schreef whoami het volgende:
Pfff... waarom ook in Nederland. Wie woont daar nu?
Want vooral ik ben iemand die ALTIJD te laat komt (soms door NS, meestal omdat ik treuzel) Dan is het wel fijn dat ik jullie kan vinden als ik te laat ben
Moet er nou alweer uitgelegd worden dat Den Bosch de 'hoofdstad' van reserveBelgie is?Op dinsdag 04 juni 2002 22:43 schreef whoami het volgende:
Pfff... waarom ook in Nederland. Wie woont daar nu?
Ja, kom maar op met die emailadressen allemaal!Op dinsdag 04 juni 2002 22:44 schreef Glimi het volgende:
Nielsz kun jij een 06 droppen hier (of mailen naar iedereen --> * Glimi is john (at) moniforce.com )
Want vooral ik ben iemand die ALTIJD te laat komt (soms door NS, meestal omdat ik treuzel) Dan is het wel fijn dat ik jullie kan vinden als ik te laat ben
waar zit je nou weer op icqOp dinsdag 04 juni 2002 22:44 schreef Glimi het volgende:
Nielsz kun jij een 06 droppen hier (of mailen naar iedereen --> * Glimi is john (at) moniforce.com )
Ik moet aan een verslagOp dinsdag 04 juni 2002 22:45 schreef D2k het volgende:
waar zit je nou weer op icq