Op vrijdag 19 april 2002 13:17 schreef TrailBlazer het volgende:
Welke Golem raden jullie toruwens aa ben nu voor het eerste begonnen met een necro maar welke golem en waar moet ik nog meer op letten
Mijn necro gebruikte iron golem (lvl31) met eveens lvl31 golem mastery. Vanaf lvl 25 ig/mastery ongeveer blijft je golem lang genoeg leven om de eerste paar lijken in een grote groep koeien(gecursed met amp natuurlijk) te verzorgen, waarna een beetje corpse explotion de rest voor zijn rekening neemt. Van een van de items die vallen maak je een nieuwe golem, en op naar de volgende groep. Meer lvl's in golem versnellen dit alleen maar (meer thorns dmg) of zorgen dat je golem ook lang genoeg blijft leven als hij tijdens het vormen van een zeer grote groep (100+ koetjes) een paar keer te ver van hem wegloopt, hij achter je aan teleport en daardoor dus weer tussen koeien terechtkomt die nog niet op hem in aan het hakken waren, en dus al schade hadden.
Ik vond het een van de leukste necro's die ik tot nu toe gespeeld had, en het is denk ik ook een van de snelste char's in het koelevel. De enige classes die hij voor moet laten zijn java's (duh

) nova/meteorsorc's en goeie bowa's (eagle/wf).
Ik heb het tot de 21-ste plek op de hc necroladder geschopt met deze build. Helaas zorgde een klein incident met een stuk of wat might koetjes en een rood portal voor een iets te vroeg einde aan zijn carieere. Mocht ik nog zin krijgen in een nieuwe nec, dan ga ik een andere variant uittesten die ook effectief lijkt: Max Firegolem/poison nova/lower res.
60 punten + nog een aantal in golem mastery. Meer dan genoeg over nog voor de standaard support curses