mwah..zo veel mules heb ik niet meer..ik bewaar alleen stuff die minimaal 1 soj waard is de rest doe ik gelijk wegOp donderdag 18 april 2002 15:33 schreef Jive het volgende:
[..]
Mwuah .. tot ik weer een nieuwe erbij maak fungeert ze nog prima als quick-mule ... net als die verneukte necro ...
Tis toch handig om mules te hebben die even snell een hell-game kunnen joinen, hoef je niet eerst een nieuwe normal-game te maken.
Verwijderd
Tja, ik heb alleen maar barbs.. Op weapon switch zit een dual light, en ik vind zelf dat die voor mij doen al zeer snel killen in cowgames (niet vergelijken met andere chars).Op donderdag 18 april 2002 15:32 schreef Jive het volgende:
[..]
Wil je een pvp/boost char maken .. of wil je een koe-killah maken ???
Persoonlijk denkik dat het beste boost-tag-team een Barb met een Sorc zijn ... Sorc trekt norm + nm in der uppie makkelijk, maar voor Hell is een tankende barb wel heel handig .... (ik heb zelf een orb/hydra sorc voor boosten).
Wil je een koekillah dan is een Javazon of Novasorc aan te raden, de java sloopt sneller, maar de sorc is ook goed te gebruiken elders in D2:Lod Acts.
Tis maar net waar je voor gaat denkik ....
Java heeft veel aan dam-reduce & IAS, terwijl de sorc gaat voor +skills & fast cast.
Ik zat nu meer een doel te bedenken om deze barb beter te maken. Vooral qua damage zou ik wel meer willen. Blijf toch echt steken rond de 2k ww.. (single handed ofcourse)
Verwijderd
niets moet, maar MH is HEEEEEEL erg makkelijk, vooral in act 2 waar je anders blijft zoeken naar allesOp donderdag 18 april 2002 15:35 schreef Jaxe het volgende:
[..]
thx a lot! Die ligt nu uitgeprint op mijn bureau.
Alleen dan moet je toch echt mh gebruiken he...
Verwijderd
ga jij lekker mh gebruiken, als je acc word geshift-delt dan ben je gewaarschuwdOp donderdag 18 april 2002 15:35 schreef Jaxe het volgende:
[..]
moet niet, maar scheelt wel ongeveer 3/4 van de tijd die je anders nodig hebt omdat je moet zoeken ...Op donderdag 18 april 2002 15:35 schreef Jaxe het volgende:
[..]
(waar zit de trap naar beneden, welke tombe is het, en vooral in de irritante maggot-layer)
Tja .. ik geloof ik dat Dual-LightSabre ook een van de weinige dingen is waar een barb echt lekker mee kan koeien ...Op donderdag 18 april 2002 15:39 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Tja, ik heb alleen maar barbs.. Op weapon switch zit een dual light, en ik vind zelf dat die voor mij doen al zeer snel killen in cowgames (niet vergelijken met andere chars).
Maar in vergelijking .. een barb heeft op lvl 75 nog moeite om te koeien, terwijl mijn javazon al vanaf lvl 42 in dur uppie een koegame met 8 man kan legen.
Das zo'n beetje het grootste probleem van barb's IMO.
Blizzard doet niets tegen mhOp donderdag 18 april 2002 15:40 schreef miessie het volgende:
[..]
ga jij lekker mh gebruiken, als je acc word geshift-delt dan ben je gewaarschuwd
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
ja das waar...ik vind mijn 40/15 ed/ias jewels wel heel fijn, dat scheelt echt een hoop, 45% ias vooral, je raakt nog meer per ww en daar gaat het om, ook de 120% ed is wel leuk, maar dat hangt af van je wapen.Op donderdag 18 april 2002 15:42 schreef Jive het volgende:
[..]
Tja .. ik geloof ik dat Dual-LightSabre ook een van de weinige dingen is waar een barb echt lekker mee kan koeien ...
Maar in vergelijking .. een barb heeft op lvl 75 nog moeite om te koeien, terwijl mijn javazon al vanaf lvl 42 in dur uppie een koegame met 8 man kan legen.
Das zo'n beetje het grootste probleem van barb's IMO.
En uiteraard vroeg jij ook altijd aan de mensen die jouw geboost hebben of ze MH gebruikten, en als ze ja zeiden wilde je je natuurlijk niet door hen laten boosten ...Op donderdag 18 april 2002 15:40 schreef miessie het volgende:
[..]
ga jij lekker mh gebruiken, als je acc word geshift-delt dan ben je gewaarschuwd

Verwijderd
nou nou nouOp donderdag 18 april 2002 15:40 schreef miessie het volgende:
[..]
Ik denk dat maphack wel meevalt, aangezien dat niet on-server draait en dus moeilijk te achterhalen is door blizz. Maar goed, ik loop dan het risico, maar weet dus ook nog niet of ik het ga gebruiken. Helemaal clean vind ik ook wel cool (nofi aan mh users)
Verwijderd
nee..interesseert me vrij weinig of je t gebruikt, maar ikzelf ben al eens een account kwijtgeraakt door mh, dus ik kijk wel uit..was enkel een advies..als ik geboost word vind ik het heus niet erg dat ze mh gebruikenOp donderdag 18 april 2002 15:45 schreef Jive het volgende:
[..]
En uiteraard vroeg jij ook altijd aan de mensen die jouw geboost hebben of ze MH gebruikten, en als ze ja zeiden wilde je je natuurlijk niet door hen laten boosten ...
Hypocratie
Verwijderd
toelichting hoe je je account kwijt geraakt bent?Op donderdag 18 april 2002 15:46 schreef miessie het volgende:
[..]
nee..interesseert me vrij weinig of je t gebruikt, maar ikzelf ben al eens een account kwijtgeraakt door mh, dus ik kijk wel uit..was enkel een advies..als ik geboost word vind ik het heus niet erg dat ze mh gebruiken
Verwijderd
mjah..ik schat mh...hoe dat komt weet ik niet...of dat blizzard was of een hacker geen ideeOp donderdag 18 april 2002 15:47 schreef Jaxe het volgende:
[..]
toelichting hoe je je account kwijt geraakt bent?
In den beginne speelde ik ook helemaal Clean ...Op donderdag 18 april 2002 15:45 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Helemaal clean vind ik ook wel cool (nofi aan mh users)
Ben vlak na Squatter met battle.net diablo begonnen, en samen boosten & spelen ... veel bloodruns doen enzo ...
En tja .. dat was toch echt no problem zonder MH ...
De redenen waarom ik tegenwoordig MH gebruik .
Zien hoeveel sockets in een item zitten zonder oprapen.
Zien waar je heen moet met Booster-Games.
Zien waar in stonyfield de Tristram-portal is.
Zien hoe je om de koeien heen moet dansen.
Niet blindelings in een hele grote groep monsters lopen .. (in het echt kun je toch ook voor je uitkijken en zien dat er een grote groep voor loopt, ik kan teminste verder kijken dan 2 meter voor mijn neus.)
Tja, en met MF'n kan het ook handig zijn ... snel door de gangen lopen naar de trap ... maar daar heb je eigenlijk niet echt MH voor nodig.
Moet je ook niet met google zoeken naar MH & naar vage types op battle.net luisteren ..Op donderdag 18 april 2002 15:48 schreef miessie het volgende:
[..]
mjah..ik schat mh...hoe dat komt weet ik niet...of dat blizzard was of een hacker geen idee
Ik zeg altijd dat ze naar de officieele site van Mousepad moeten gaan, en nerges anders ...
Er zijn zoveel maphacks met trojans & keyloggers overal ..
Denk eerder dat je genaaid bent met een keylogger dan door Blizz.
Verwijderd
ik had de mijne ook van mousepad vandaan...maar toch vertrouw ik dat progje niet..hoe weet je nou of die van mousepad wel safe is?Op donderdag 18 april 2002 15:54 schreef Jive het volgende:
[..]
Moet je ook niet met google zoeken naar MH & naar vage types op battle.net luisteren ..
Ik zeg altijd dat ze naar de officieele site van Mousepad moeten gaan, en nerges anders ...
Er zijn zoveel maphacks met trojans & keyloggers overal ..
Denk eerder dat je genaaid bent met een keylogger dan door Blizz.
dat kun je niet weten...de kans dat ze je pakken is klein maar als ze je pakken dan ben je de lul..blizz of keylogger
Keylogger maakt in mijn geval niet uit, heb mijn account al ingetypt voor ik mh downde, ze weten dus alleen mijn pass (als er al echt een keylogger opzit).Op donderdag 18 april 2002 15:59 schreef miessie het volgende:
[..]
ik had de mijne ook van mousepad vandaan...maar toch vertrouw ik dat progje niet..hoe weet je nou of die van mousepad wel safe is?
dat kun je niet weten...de kans dat ze je pakken is klein maar als ze je pakken dan ben je de lul..blizz of keylogger
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
je verandert toch ook wel eens van account : ?Op donderdag 18 april 2002 16:22 schreef bachus het volgende:
[..]
Keylogger maakt in mijn geval niet uit, heb mijn account al ingetypt voor ik mh downde, ze weten dus alleen mijn pass (als er al echt een keylogger opzit).
Tja ... je kan natuurlijk altijd nog de source downen van maphack .. nakijken, en dan pas compilen & gebruiken ..
Dussuh .. alsjut nie vertrouwd moet je het nakijken, en niet gaan zeggen dat je het allemaal niet vertrouwd ...
Open Source 0wnz .....
ps: Het is open-source ... dus als het niet safe was hadden al genoeg hackers zelf gezeurd dat mousepad not l33t was.
Dussuh .. alsjut nie vertrouwd moet je het nakijken, en niet gaan zeggen dat je het allemaal niet vertrouwd ...
Open Source 0wnz .....
ps: Het is open-source ... dus als het niet safe was hadden al genoeg hackers zelf gezeurd dat mousepad not l33t was.
Ik ben op zich best blij dat er mensen zijn die mh gebruiken want anders zat ik nu nog in hell rond te hangen tegen zo'n lightning ventje
.
En het is toch ieder voor zich toch
of die gene wel of niet mh gebruikt.
Edit : effe een kleine wijziging aan brengen.
En het is toch ieder voor zich toch
Edit : effe een kleine wijziging aan brengen.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
heb ji voor mij de open source dan?Op donderdag 18 april 2002 16:26 schreef Jive het volgende:
Tja ... je kan natuurlijk altijd nog de source downen van maphack .. nakijken, en dan pas compilen & gebruiken ..
Open Source 0wnz .....
Nope, heb 1 account en voor de rest mag niemand aan mijn puter komen.Op donderdag 18 april 2002 16:24 schreef SaURoN het volgende:
[..]
je verandert toch ook wel eens van account : ?
Hier.Op donderdag 18 april 2002 16:45 schreef miessie het volgende:
[..]
heb ji voor mij de open source dan?
Maphack source - Full source of maphack v4.3f dll (C, asm).
Had je zelf trouwens ook met 2 clicks op mousepad's page kunnen behalen.
Verwijderd
ja ik had t al gevonden...ik ga em niet doorspitten, ik ga em toch niet meer gebruiken, je weet nooit wanneer blizz het wel kan dectecteren en ik moet eerlijk zeggen, ik ben het spel meer gaan waarderen sinds ik het niet meer gebruik. Ik vind trouwens die "sun is shining" optie helemaal niet mooi, met zo'n duistere cirkel om je heen lijkt t allemaal veel mooier. maar dat heeft niet veel met de functionaliteit te makenOp donderdag 18 april 2002 16:56 schreef Jive het volgende:
[..]
Hier.
Maphack source - Full source of maphack v4.3f dll (C, asm).
Damn er is iemand nog luier als mijOp donderdag 18 april 2002 16:56 schreef Jive het volgende:
[..]
Verwijderd
jaja..ik kende de site niet en had die link niet gezien..niet gelijk zo zeuren jongens...kom opOp donderdag 18 april 2002 17:02 schreef bachus het volgende:
[..]
Damn er is iemand nog luier als mij
Kun je allemaal uitzetten hoor ...Op donderdag 18 april 2002 17:01 schreef miessie het volgende:
[..]
ja ik had t al gevonden...ik ga em niet doorspitten, ik ga em toch niet meer gebruiken, je weet nooit wanneer blizz het wel kan dectecteren en ik moet eerlijk zeggen, ik ben het spel meer gaan waarderen sinds ik het niet meer gebruik. Ik vind trouwens die "sun is shining" optie helemaal niet mooi, met zo'n duistere cirkel om je heen lijkt t allemaal veel mooier. maar dat heeft niet veel met de functionaliteit te maken
Moet je een ini-file aanpassen meen ik ...
En als je daar te lui voor bent kun je ook via de links de MHC downen, dan heb je een menu waar je alle opties in aan & uit kunt zetten (zoals bijvoorbeeld Shenk's Death-Animatie) en je kunt instellen bij welke hoeveelheid GOLD de kleur geel krijgt, voor makkelijke herkenning.
Je kunt trouwes elke kleur instellen die je wilt ...
Accounts worden niet verwijderd ... accounts worden niet gehacked, (of mensen moeten je password weten). Accounts raak je kwijt als je Duped en andere server belastende cheats gebruikt. (spullen verdwijnen-accounts gedelete) Dit word niet gedaan door hackers, maar door blizzard. Mensen die zeggen OMG mijn account is gehacked die zijn of heel dom of bloody cheaters.
lol en daar kom ik aan met me 1 2 3 4 5 6 sc-accounts. en me 1 2 3 hc accountsOp donderdag 18 april 2002 16:50 schreef bachus het volgende:
[..]
Nope, heb 1 account en voor de rest mag niemand aan mijn puter komen.
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
en 1 ding, Blizz kan voorlopig MH niet detecten...
en de mensen die zeggen dat MH lag veroorzaakt, kan ook niet.
Als je een game start, of een act binnenwandeld, dan verschijnt daar een mooi "LOADING" schermpje, op dit moment wordt de map, oa, +town, grpahics enzo geladen, een paar dingen zoals de map komen van de server, en de graphics haalt ie van je diablo game zelf.
Het enige wat MH doet (het stukje puur mh dan): is in je geheugen graven, en daarin het stukje geheugen wat bijhoudt hoeveel map al zichtbaar is, wijzigen. meer niet. De items kleuren geven enzo gebeurt ook allemaal dmv aanpassingen in je geheugen, er gaat nix over internet (nog niet).
dus geen lag, geen deleted accts door blizz, nix, allemaal lokaal.
en de mensen die zeggen dat MH lag veroorzaakt, kan ook niet.
Als je een game start, of een act binnenwandeld, dan verschijnt daar een mooi "LOADING" schermpje, op dit moment wordt de map, oa, +town, grpahics enzo geladen, een paar dingen zoals de map komen van de server, en de graphics haalt ie van je diablo game zelf.
Het enige wat MH doet (het stukje puur mh dan): is in je geheugen graven, en daarin het stukje geheugen wat bijhoudt hoeveel map al zichtbaar is, wijzigen. meer niet. De items kleuren geven enzo gebeurt ook allemaal dmv aanpassingen in je geheugen, er gaat nix over internet (nog niet).
dus geen lag, geen deleted accts door blizz, nix, allemaal lokaal.
jepOp donderdag 18 april 2002 18:14 schreef K-Mile het volgende:
[..]
zijn dat 2 sc play accts en 1 hc play acct, en de rest mules?
al is die 2e hc-mule account nog niet nodig, maar ik moet een gaatje in me nieuwe hellslayer schieten
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Uh.. ik heb een mf sorc nu @ lvl 77 en heb daarmee vanmiddag 15 meph-runs @ hell gedaan. Ik heb 397% mf en ik vind echt geen f*ck 
Kan dat goed of doe ik iets fout
Moet je echt 100+ runs doen wil je wat leuks vinden
Kan dat goed of doe ik iets fout
15 is iig niet bepaald veelOp donderdag 18 april 2002 18:32 schreef temp_01 het volgende:
Uh.. ik heb een mf sorc nu @ lvl 77 en heb daarmee vanmiddag 15 meph-runs @ hell gedaan. Ik heb 397% mf en ik vind echt geen f*ck
Kan dat goed of doe ik iets foutMoet je echt 100+ runs doen wil je wat leuks vinden
(ik wil niet weten hoeveel 100'en ik er onderhand wel niet gedaan heb....) verder ligt het er natuurlijk ook maar net aan wat je onder "geen fuck" verstaat........
en je zei eerst dat je hem van die site afhad ? en nu zeg je dat je hem niet kentOp donderdag 18 april 2002 17:03 schreef miessie het volgende:
[..]
jaja..ik kende de site niet en had die link niet gezien..niet gelijk zo zeuren jongens...kom op
Verwijderd
15 doe je al ongeveer 30 min over... sja, dan schiet 't niet echt op..Op donderdag 18 april 2002 18:47 schreef heuveltje het volgende:
[..]
15 is iig niet bepaald veel
(ik wil niet weten hoeveel 100'en ik er onderhand wel niet gedaan heb....) verder ligt het er natuurlijk ook maar net aan wat je onder "geen fuck" verstaat........
en met geen fuck bedoel ik iig geen voorwerp met minstens 1 soj waard is
Verwijderd
neu.. maar nix in half uurOp donderdag 18 april 2002 19:03 schreef SaURoN het volgende:
d2 jeugd van tegenwoordiggelijk 10 sojs in 30 min ofzo ;p
geen soj voor een 15 mepjes is heel normaalOp donderdag 18 april 2002 19:40 schreef temp_01 het volgende:
[..]
neu.. maar nix in half uur
voor 60 mepjes ook nog wel......
Verwijderd
Maakt niet uit eigenlijk, geef erg veel voor een ethereal skulders en veel voor een skulders.Op donderdag 18 april 2002 12:47 schreef anc het volgende:
[..]
voor een skullders? of voor een ethereal skullders?
Ondertussen zijn er een aantal dingen uit het lijstje verdwenen, maar ik zal zo m'n online lijstje ff bijwerken. Kep deze week avonddienst dus ben niet online 's avonds
Verwijderd
Ondertussen zijn er een aantal dingen uit het lijstje verdwenen, maar ik zal zo m'n online lijstje ff bijwerken. Kep deze week avonddienst dus ben niet online 's avonds.Op donderdag 18 april 2002 13:18 schreef Canon23 het volgende:
[..]
Voor de 4 vet gedrukte dingen trade ik me skullders socket met PT, hij is niet ethereal dus.... ik ben vanavond online (om een 20:00uur ofzo)*unknown666
Dit weekend of begin volgende week zal ik je wel ff proberen te message'en
skullder bewaar ik dus wel ff, maar welke dingen zijn er verdwenen? 
ennuh wat is je account?
morgen ben ik ook wel overdag online te vinden, dus overdag is ook geen probleem als je avonddienst hebt
ennuh wat is je account?
morgen ben ik ook wel overdag online te vinden, dus overdag is ook geen probleem als je avonddienst hebt
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
ik heb nou mn 2e ocolus gevonden
maar ik wil graag een skullders, zou ik voor me un-id ocolus kunnen trade tegen een un-id skullders ofzo?
Verwijderd
tsjah, 1 soj per week, of per 2 weken, ik denk dat dat een meer realistische aanname is dan 1 soj per half uur...
bij mij tenminste, 500+% MF
bij mij tenminste, 500+% MF
Verwijderd
kep m'n lijstje ff bijgewerkt, hier staat alles weer redelijk up to date: http://www.geocities.com/hakdecpuOp donderdag 18 april 2002 19:54 schreef Canon23 het volgende:
skullder bewaar ik dus wel ff, maar welke dingen zijn er verdwenen?
ennuh wat is je account?
mijn accountnames voor morgen:
/w *dutchpowercow
/w *duco
ok...Op donderdag 18 april 2002 20:13 schreef duckface het volgende:
[..]
kep m'n lijstje ff bijgewerkt, hier staat alles weer redelijk up to date: http://www.geocities.com/hakdecpu
mijn accountnames voor morgen:
/w *dutchpowercow
/w *duco
bewaar shaft+gaze, die titans revenge en Lycainders aim wil ik zien...
wel kut dat die buri weg is
Jongens wat is Eaglehorn tegen woordig waard?
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
mmm... ok, dus veel runnen, lijkt me duidelijk 
heb net wel deze gevonden:

Gloom's Trap
Mesh Belt
Defense: 79.2-102.5 (varies)(Base Defense: 35-40)
Required Level: 36
Required Strength: 58
Durability: 16
16 Boxes
+120-150% Enhanced Defense(varies)
5% Mana Stolen Per Hit
Increase Maximum Mana 15%
Regenerate Mana 15%
+15 To Vitality
-3 To Light Radius
Wel handig voor me nova-sorc
heb net wel deze gevonden:

Gloom's Trap
Mesh Belt
Defense: 79.2-102.5 (varies)(Base Defense: 35-40)
Required Level: 36
Required Strength: 58
Durability: 16
16 Boxes
+120-150% Enhanced Defense(varies)
5% Mana Stolen Per Hit
Increase Maximum Mana 15%
Regenerate Mana 15%
+15 To Vitality
-3 To Light Radius
Wel handig voor me nova-sorc
Verwijderd
ik weet et niet precies maar in de trade zie ik ze er meestal tussen de 10 en 15 sojs voor vragen....Op donderdag 18 april 2002 20:24 schreef Canon23 het volgende:
[..]
ok...
bewaar shaft+gaze, die titans revenge en Lycainders aim wil ik zien...
wel kut dat die buri weg is
Jongens wat is Eaglehorn tegen woordig waard?
*edit: moet je nog een buri? contact me maar @ Yawgmoth_
**edit2: morgen ben ik vanaf half 5 ofzo online nu ga ik slape want ik mot er weer zeer vroeg uit

Tja als je om half 5 online bent moet je er wel vroeg uitkomen...Op donderdag 18 april 2002 21:25 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
ik weet et niet precies maar in de trade zie ik ze er meestal tussen de 10 en 15 sojs voor vragen....
*edit: moet je nog een buri? contact me maar @ Yawgmoth_
**edit2: morgen ben ik vanaf half 5 ofzo online nu ga ik slape want ik mot er weer zeer vroeg uit![]()
![]()
![]()
Wat wilt gij voor die buri en is hij socket zoja met wat?
Ik heb nog wel een unidentified buriza te koop unknown
.. is alleen een gok wat voor % ie is...
zie dat je hoog lvl charc hebt op hcOp donderdag 18 april 2002 22:19 schreef barrel het volgende:
Ik heb nog wel een unidentified buriza te koop unknown.. is alleen een gok wat voor % ie is...
ik ga ook maar us weer een hydra sorc starten op hc
dat is fun
en wat wilt gij ervoor?Op donderdag 18 april 2002 22:19 schreef barrel het volgende:
Ik heb nog wel een unidentified buriza te koop unknown.. is alleen een gok wat voor % ie is...
Tweakers prijsje 
Idd al een lekker hoog lvl op hc ... nu nog ff me ama compleet maken (gear) en dan hoop ik een knappe boost/mf char te hebben op hc ... want boosten sucks met barb.
Moet eigenlijk alleen nog boots voor me amazone, en eventueel een buriza, maar vind alleen maar sorc spul bij mephi,
net al een oculus en daar heb ik niks aan
Idd al een lekker hoog lvl op hc ... nu nog ff me ama compleet maken (gear) en dan hoop ik een knappe boost/mf char te hebben op hc ... want boosten sucks met barb.
Moet eigenlijk alleen nog boots voor me amazone, en eventueel een buriza, maar vind alleen maar sorc spul bij mephi,
Ik ga geen oculus voor een buriza ruilen .. ik heb trouwens al een lycanders , Buri zou leuk zijn als ik die vind
Tweakers prijsje is?Op donderdag 18 april 2002 23:09 schreef barrel het volgende:
Tweakers prijsje
Moet eigenlijk alleen nog boots voor me amazone, en eventueel een buriza, maar vind alleen maar sorc spul bij mephi,net al een oculus en daar heb ik niks aan
Lekker dagje gehad vandaag
ShaftStop gevonden. Muhahaha
En waterwalk, dat is misschien minder boeiend maar verrekte handig voor mijn ama die nog op schrale pantoffels liep
En waterwalk, dat is misschien minder boeiend maar verrekte handig voor mijn ama die nog op schrale pantoffels liep
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
ja ik weet het..werkt met numpad, en kleurtjes in een ini ofzo ja..Heb ik ook gebruikt voor gold charms en full rev potions, maar tis mij iets te link, stel dat blizz uitvind hoe ze het kunnen detecteren, dan ben ik straks mijn cdkey of account kwijt. ...bovrendien is t veel "echter" zo..t heeft wel wat om zo eerlijk te spelen.Op donderdag 18 april 2002 17:06 schreef Jive het volgende:
[..]
Kun je allemaal uitzetten hoor ...
Moet je een ini-file aanpassen meen ik ...
En als je daar te lui voor bent kun je ook via de links de MHC downen, dan heb je een menu waar je alle opties in aan & uit kunt zetten (zoals bijvoorbeeld Shenk's Death-Animatie) en je kunt instellen bij welke hoeveelheid GOLD de kleur geel krijgt, voor makkelijke herkenning.
Je kunt trouwes elke kleur instellen die je wilt ...
Verwijderd
ik schat in dat ik in die tijd een verkeerde versie van maphack heb gehad, ik ben ZEKER WETEN gehacked door iemand. Ik was aan't gamen met mijn assa toen ik connection failure kreeg. Ik rejoinde met een assa van lvl 367 met de naam Assasin_raY00Y (0 met zo'n streep erdoorheen, ik heb er een screenshot van gemaakt) daarna rejoinde ik nog een keer en toen was ik hc, ook boven lvl 100, na de laatste keer rejoinen was ik lvl 101, sc en was er in mijn accountlist geen poppetje meer afgebeeld bij de assasin, alleen de naam, ik kon niet joinen. Ik logde in met een andere account en toen zag ik via mijn eigen /f l dat ik online was, ik zag iemand al mijn characters een game 'delete' joinen, ik kreeg de msg dat ik mijn acc terugkreeg over 15 minuten met wachtwoord 12345. en ja hoor..15 minuten later had ik een lege account terug. Ik zal kijken of ik die screen kan vinden, dan zal ik die wel posten.Op donderdag 18 april 2002 17:11 schreef barrel het volgende:
Accounts worden niet verwijderd ... accounts worden niet gehacked, (of mensen moeten je password weten). Accounts raak je kwijt als je Duped en andere server belastende cheats gebruikt. (spullen verdwijnen-accounts gedelete) Dit word niet gedaan door hackers, maar door blizzard. Mensen die zeggen OMG mijn account is gehacked die zijn of heel dom of bloody cheaters.
15 runs 30 minuten? vinnik wel ERG langOp donderdag 18 april 2002 18:53 schreef temp_01 het volgende:
[..]
15 doe je al ongeveer 30 min over... sja, dan schiet 't niet echt op..
en met geen fuck bedoel ik iig geen voorwerp met minstens 1 soj waard is
1run = 1minuut!
met een baba. Maar dan echt runnen!
Verwijderd
Ben er gisteren dus achter gekomen dat mijn characters niet cowgames kunnen openen op hell 
Lijkt erop dat die cowkill in gotgame dus ook effect heeft gehad mij
Maar goed, nu hopen dat ik nog eens een char kan laten boosten zodat ik daarmee de games kan openen..
Gisteren heb ik met gf op nm cowruns gedaan:
wat geinige jewels
lowlevel uniques
2*tal rasha mask -> 1tje in got game gepleurd voor degene die hem wilde
Tal Rasha swirling crystal (voor 1 soj is tie voor jou)
Fire Skill charm -> voor 1 soj is tie ook voor jou
Na wat lezen ga ik voorlopig maar geen mh gebruiken. Het zou wel fijn zijn, maar ik ben nu toch meer bezig met cowgames. Alleen die optie van het aantal sockets zien is makkelijk, omdat ik een 3-socketed armor moet hebben met relaxte def.
Lijkt erop dat die cowkill in gotgame dus ook effect heeft gehad mij
Maar goed, nu hopen dat ik nog eens een char kan laten boosten zodat ik daarmee de games kan openen..
Gisteren heb ik met gf op nm cowruns gedaan:
wat geinige jewels
lowlevel uniques
2*tal rasha mask -> 1tje in got game gepleurd voor degene die hem wilde
Tal Rasha swirling crystal (voor 1 soj is tie voor jou)
Fire Skill charm -> voor 1 soj is tie ook voor jou
Na wat lezen ga ik voorlopig maar geen mh gebruiken. Het zou wel fijn zijn, maar ik ben nu toch meer bezig met cowgames. Alleen die optie van het aantal sockets zien is makkelijk, omdat ik een 3-socketed armor moet hebben met relaxte def.
Verwijderd
Hey duckface,Op donderdag 18 april 2002 19:51 schreef duckface het volgende:
[..]
Ondertussen zijn er een aantal dingen uit het lijstje verdwenen, maar ik zal zo m'n online lijstje ff bijwerken. Kep deze week avonddienst dus ben niet online 's avonds.
Dit weekend of begin volgende week zal ik je wel ff proberen te message'en
Ik heb op je pagina gekeken en gezien dat je een "boost" char hebt. Moet ik daar iets voor geven en dat jij me dan boost of? Ben eventueel wel geinteresseerd omdat ik eigenlijk heel erg graag weer een hell char wil hebben voor cowgames te opene.. Lemme know
Kan iemand mij vertellen wat de amulet "the cat's eye" waard is?
Verwijderd
sojke. misschien soj + 7% mfscOp vrijdag 19 april 2002 09:27 schreef bachus het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat de amulet "the cat's eye" waard is?
Nou misschien houd ik em dan maar, de 20% ias is wel lekker met m'n buriOp vrijdag 19 april 2002 09:27 schreef Jaxe het volgende:
[..]
sojke. misschien soj + 7% mfsc
Wij boosten de hele tijd mensen, laat maar weten als er animo is is het wel te doen.Op vrijdag 19 april 2002 09:24 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Hey duckface,
Ik heb op je pagina gekeken en gezien dat je een "boost" char hebt. Moet ik daar iets voor geven en dat jij me dan boost of? Ben eventueel wel geinteresseerd omdat ik eigenlijk heel erg graag weer een hell char wil hebben voor cowgames te opene.. Lemme know
Verwijderd
Ik neem aan dat je met boosten normal act1 ==> cow hell bedoelt? als je lvlen bedoelt dan doe ik wel mee...ik heb eenlvl 60 necro, als er dan toch veel gelvld gaat worden dan ben ik van de partijOp vrijdag 19 april 2002 09:33 schreef bachus het volgende:
[..]
Wij boosten de hele tijd mensen, laat maar weten als er animo is is het wel te doen.
Boosten, lvl, wij doen in complete packagesOp vrijdag 19 april 2002 09:35 schreef miessie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met boosten normal act1 ==> cow hell bedoelt? als je lvlen bedoelt dan doe ik wel mee...ik heb eenlvl 60 necro, als er dan toch veel gelvld gaat worden dan ben ik van de partij
Verwijderd
verklaar u nader ....ik ben een en al oorOp vrijdag 19 april 2002 09:38 schreef bachus het volgende:
[..]
Boosten, lvl, wij doen in complete packages
boosten: Gotboost//got act1 normal t/m act5 hell
lvl: Gotkoe1//got

en alles in 1 ruk door
en alles in 1 ruk door
En alles natuurlijk vrij snel ook.Op vrijdag 19 april 2002 09:51 schreef Canon23 het volgende:
boosten: Gotboost//got act1 normal t/m act5 hell
en alles in 1 ruk door
Tuurlijk mocht je doodgaan bij een eindboss niet op esc drukkenOp vrijdag 19 april 2002 10:14 schreef SaURoN het volgende:
dan doe ik daar nu oproep toe, a1 nr tot a5 hell
op hc
Verwijderd
Nou laat ik dan maar proberen te peilen:
Is er interesse in een Boost game met wellicht daarna levelen?
Dus: wie wil een character laten boosten, en wie is zo vriendelijk om hiermee te helpen?
Ik wil laten boosten, hoef persoonlijk niet te levelen, dus daarna kan ik met mijn barb mee doen om de low-levels omhoog te schoppen.
In de woorden van sjors de inspirator : kom maar kom maar kom maar kom maar
Dus: wie wil een character laten boosten, en wie is zo vriendelijk om hiermee te helpen?
Ik wil laten boosten, hoef persoonlijk niet te levelen, dus daarna kan ik met mijn barb mee doen om de low-levels omhoog te schoppen.
Ik ga vanavond ff een nieuwe pala maken.
Alleen nog een vraagie.
Wat voor helm kan ik het beste gebruiken voor me pala?
Gewoon ook een gaze?
Alleen nog een vraagie.
Wat voor helm kan ik het beste gebruiken voor me pala?
Gewoon ook een gaze?
Ik wil best helpen met boosten, zelf hoef ik niet geboost te worden al mijn chars zijn op hellOp vrijdag 19 april 2002 10:24 schreef Jaxe het volgende:
Nou laat ik dan maar proberen te peilen:
Wanneer gaan jullie dat doen? vanmiddag/vanavond?Op vrijdag 19 april 2002 10:35 schreef bachus het volgende:
[..]
Ik wil best helpen met boosten, zelf hoef ik niet geboost te worden al mijn chars zijn op hell
Na 4 uur vanmiddag ben ik wel van de partij om geboost te worden
Verwijderd
Vanavond om 21:00 <?>
Boost game:
Anc wil geboost worden
Jaxe wil geboost worden
Bachus wil helpen boosten (THX)
Nog meer geinteresseerden??
Boost game:
Anc wil geboost worden
Jaxe wil geboost worden
vanavond dus moet eerst werkenOp vrijdag 19 april 2002 10:40 schreef anc het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie dat doen? vanmiddag/vanavond?
Na 4 uur vanmiddag ben ik wel van de partij om geboost te worden
Ik speel hc (1 char niet echt actief)Op vrijdag 19 april 2002 10:44 schreef Forau_diavolina het volgende:
Wie spelen er nou eigenlijk allemaal op HC hier?
Ik weet niet hoelaat ik thuis ben, maar ik wil wel helpen ...
Kheb een rotte 76 barb met 28 BO die bij CS plat gaat.
Kheb een burizon van 86 die de rest wel afhandeld
Kheb een 85 booster-sorc orb/hydra
en voor he tlvl'n ernaa heb ik een Titans-Javazon met shaft + nef-lycanders.
Kom er wel een eindje mee denk.
Kheb een rotte 76 barb met 28 BO die bij CS plat gaat.
Kheb een burizon van 86 die de rest wel afhandeld
Kheb een 85 booster-sorc orb/hydra
en voor he tlvl'n ernaa heb ik een Titans-Javazon met shaft + nef-lycanders.
Kom er wel een eindje mee denk.
Mag bachus zijn barb voor BO's halen ... reken ik wel af met die baasjes met sorc + ama ...
En dan koeien met me javazon
Nog anderen die nieuwe chars willen maken ???
Tot NM kan ik 6 man erdoor slepen ...
Waarschuw me vanaf wel ffOp vrijdag 19 april 2002 10:54 schreef Jaxe het volgende:
OKAY! 21:00 gotboost / got
Boosters: Jivey + Bachus
Leechers: Jaxe + Anc
Roept u maar
lol cows@hell op lvl 3. zal wel lekker dodelijk wordenOp vrijdag 19 april 2002 10:14 schreef SaURoN het volgende:
dan doe ik daar nu oproep toe, a1 nr tot a5 hell
op hc
en als diablo je op hell ook maar raaktt met maar 1 dingetje istie al dood. lekker lomp
zal aan mijn brakheids factor liggenOp vrijdag 19 april 2002 10:47 schreef Jaxe het volgende:
Vanavond om 21:00 <?>
Boost game:
Anc wil geboost worden
Jaxe wil geboost worden
vannacht 3 uur geslapen, dus zou even moeten kijken
ik (momenteel)Op vrijdag 19 april 2002 10:44 schreef Forau_diavolina het volgende:
Wie spelen er nou eigenlijk allemaal op HC hier?
alleen ik doe blijkbaar iets fout, want ik zie allemaal lowlvl chars highlvl chars worden, voordat ik 1 lvl omhoog ga
Hmmm BO op barb is maar 20 en voor de rest zuigt ieOp vrijdag 19 april 2002 11:21 schreef Jive het volgende:
Mag bachus zijn barb voor BO's halen ... reken ik wel af met die baasjes met sorc + ama ...
Gaat hem ook maar deleten en een nieuwe maken.
Gister ging toch goed met ama's?
Verwijderd
Sorry, mijn super boots ama (lvl 89 + lvl 89 might merc) zal er niet bij kunnen zijn ben vannavond oppassen. (kan natuurlijk inbellen met 56 k en op mijn laptop spelen, zeker weten dat ik bij andy normal al dood ben vanwege de grote lag en dat die mensen niet echt blij zijn als ik 5 uurtjes inbelOp vrijdag 19 april 2002 10:54 schreef Jaxe het volgende:
OKAY! 21:00 gotboost / got
Boosters: Jivey + Bachus
Leechers: Jaxe + Anc
Roept u maar
Hun willen toch dat je oppast?Op vrijdag 19 april 2002 12:22 schreef nantasquad het volgende:
[..]
Sorry, mijn super boots ama (lvl 89 + lvl 89 might merc) zal er niet bij kunnen zijn ben vannavond oppassen. (kan natuurlijk inbellen met 56 k en op mijn laptop spelen, zeker weten dat ik bij andy normal al dood ben vanwege de grote lag en dat die mensen niet echt blij zijn als ik 5 uurtjes inbel)
Als we toch gaan opscheppen .. balen dat ik niet met me super ama(lvl 94 + lv94 might merc) kan meelopen omdat ik zo nodig geboost moet wordenOp vrijdag 19 april 2002 12:22 schreef nantasquad het volgende:
[..]
Sorry, mijn super boots ama (lvl 89 + lvl 89 might merc) zal er niet bij kunnen zijn ben vannavond oppassen. (kan natuurlijk inbellen met 56 k en op mijn laptop spelen, zeker weten dat ik bij andy normal al dood ben vanwege de grote lag en dat die mensen niet echt blij zijn als ik 5 uurtjes inbel)
Verwijderd
Ja, jammer dat ik niet me lvl 99 HC ama met een lvl 99 might merc!Op vrijdag 19 april 2002 12:27 schreef anc het volgende:
[..]
Als we toch gaan opscheppen .. balen dat ik niet met me super ama(lvl 94 + lv94 might merc) kan meelopen omdat ik zo nodig geboost moet worden
Die heb ik niet, maar dat weten jullie ook niet(ja nu wel dus)
Verwijderd
Okay, aangezien we aan het opscheppen zijnOp vrijdag 19 april 2002 12:27 schreef anc het volgende:
[..]
Als we toch gaan opscheppen .. balen dat ik niet met me super ama(lvl 94 + lv94 might merc) kan meelopen omdat ik zo nodig geboost moet worden
Wat is het beste, tofste, voor jouw leukste item dat je ooit ZELF gevonden hebt?
Ik trap af met een 50% wartravellers en een 1.09 Soj (ik had er nog geen)
De wartravellers waren het duurst, de soj was uiteindelijk toch het indrukwekkendst (op dat moment)
Ok hiers een tip.. doe larzuk runs tot je 2x +3 warcryswords hebt en hoppa je hebt Shout en BO 6 lvl's hoger (op de weapon switch natuurlijk) ik heb op die manier lvl 33 BO en die 6 extra skills merk je redelijk goed...Op vrijdag 19 april 2002 11:36 schreef bachus het volgende:
[..]
Hmmm BO op barb is maar 20 en voor de rest zuigt ie
Gaat hem ook maar deleten en een nieuwe maken.
Gister ging toch goed met ama's?
Echoing Shortsword of the blablablabla geloof ik... ze zijn iig geel als je ze equipt..
Verwijderd
ik heb net een skulders gevonden, unident gehouden (hijs wel ethreal)
wisper me maar voor trades, of post hier (weet nog niet of ik hem wel trade)
wisper me maar voor trades, of post hier (weet nog niet of ik hem wel trade)
Heb jij zin om ook mee te lopen dan met je barb ..Op vrijdag 19 april 2002 12:39 schreef Soullie het volgende:
[..]
Ok hiers een tip.. doe larzuk runs tot je 2x +3 warcryswords hebt en hoppa je hebt Shout en BO 6 lvl's hoger (op de weapon switch natuurlijk) ik heb op die manier lvl 33 BO en die 6 extra skills merk je redelijk goed...
Echoing Shortsword of the blablablabla geloof ik... ze zijn iig geel als je ze equipt..
kan bachus zijn sorc & ik me ama pakken en kunnen we nog iemand erbij boosten door hell.
Voor boosten gebruik ik liever me ama, maar kan ook sorc pakken als dat beter uitkomtOp vrijdag 19 april 2002 12:53 schreef Jive het volgende:
[..]
Heb jij zin om ook mee te lopen dan met je barb ..
kan bachus zijn sorc & ik me ama pakken en kunnen we nog iemand erbij boosten door hell.
Dit topic is gesloten.