das onder de gordelOp woensdag 17 april 2002 15:12 schreef Soullie het volgende:
[..]
Heeft er 2.... 1 unIDed
Jij had er 1
ik word weer helemal emotioneel
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
das onder de gordelOp woensdag 17 april 2002 15:12 schreef Soullie het volgende:
[..]
Heeft er 2.... 1 unIDed
Jij had er 1
Verwijderd
hoe wilde je ook al weer 8 p game simuleren? k voor te testen leuk, maar dan moet je t wel KUNNEN testen, voor mf weet ik al wat ik moet hebben, het enige waarvoor ik zou willen testen is pvp, ik wil een andere gear, maar moet even testen welke runes of jewels ik moet gebruiken, maar ik kan dit niet testen, er is in single niemand om tegen te pvpen. ja open...maar goedOp woensdag 17 april 2002 14:49 schreef Soullie het volgende:
[..]
Blaat voutje
[..]
Hmmzz je kunt wel kijken hoe je equip bevalt bij een mf run etc... je kunt een 8 player game simuleren... en kijken hoe een bepaalde rune in een item het doet etc... nou jah als jij genoeg elites hebt om het zo te testen is da ook goed...
Idd sorry... maar dat duper word irritantOp woensdag 17 april 2002 15:32 schreef SaURoN het volgende:
[..]
das onder de gordel![]()
ik word weer helemal emotioneel
Kweet het commando ff niet uit mijn hoofd /players 8 of zowiets... mja staat op diabloII.net meestal zoek ik het zo ff snel opOp woensdag 17 april 2002 15:39 schreef miessie het volgende:
[..]
hoe wilde je ook al weer 8 p game simuleren? k voor te testen leuk, maar dan moet je t wel KUNNEN testen, voor mf weet ik al wat ik moet hebben, het enige waarvoor ik zou willen testen is pvp, ik wil een andere gear, maar moet even testen welke runes of jewels ik moet gebruiken, maar ik kan dit niet testen, er is in single niemand om tegen te pvpen. ja open...maar goed
Mmmm dan kijk ik thuis wel effe naar je site deze monitor doet inderdaad een beetje raar op somige site'sOp woensdag 17 april 2002 12:56 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Vervang je monitor maar
edit: bij mij prima te lezen, ook qua grootte. Maar dit is 5 minuten werk, dus bare with me
Misschien dat ik er ooit nog wel eens iets van maak..
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Laatste post op vorige pagina ... denk dat soullie um gemist heeft.Door anc - woensdag 17 april 2002 15:30
----------------------------------------
quote:
Op woensdag 17 april 2002 15:12 schreef Soullie het volgende:
[..]
Heeft er 2.... 1 unIDed
Jij had er 1
unided for trade?
hehe tnxOp woensdag 17 april 2002 16:10 schreef Jive het volgende:
[..]
Laatste post op vorige pagina ... denk dat soullie um gemist heeft.
Verwijderd
zo gaat dat bij ons in de clan ook, stuff eerst intern aanbieden daarna extern. Onze clan is nieuw bestaat nog maar uit 15 personen geloof ik dus dat gaat neit zo hard.Op woensdag 17 april 2002 16:20 schreef Soullie het volgende:
Nope niet for trade... als ik al trade ging ie in de clan weg... elites worden intern getrade. Maar ik houd ehm zelf denk ik.
http://sites.dgnet.nl/gameforum/forum.asp?FORUM_ID=213Op woensdag 17 april 2002 16:34 schreef K-Mile het volgende:
welke clans spelen jullie allemaal in dan?
15 active personen is iig niceOp woensdag 17 april 2002 16:22 schreef miessie het volgende:
[..]
zo gaat dat bij ons in de clan ook, stuff eerst intern aanbieden daarna extern. Onze clan is nieuw bestaat nog maar uit 15 personen geloof ik dus dat gaat neit zo hard.
Verwijderd
precies, wij waren weggegaan omdat de clan te groot werd, echt een inktvlek, t ging ech theel hard ineens, zo'n 140 leden, na een week wist ik gewoon niet meer wie nou wie was. Bovendien was t daar ook niet leuk meer. Als we een iron man tournooi hadden dan deed altijd King_ra en Queen_ra mee en nog wat hoge lui, zo was een run al snel vol en dan is er gewoon niets aan. Toernooien die niet eens bij iedereen bekend zijn gebeurde ook regelmatig. De laatste tijd was RA een beetje stil, gebeurde niets meer.Op woensdag 17 april 2002 16:41 schreef Soullie het volgende:
[..]
http://sites.dgnet.nl/gameforum/forum.asp?FORUM_ID=213
Nightmare clan
Tag is erg orgineel NM geworden
Rond de 30 leden of zow maar actief zijn er minder. Sommige mensen kappen soms ff en komen dan weer trug enzv =)
[..]
15 active personen is iig nicedenk dat wij daar ook ongeveer op hangen.
Het spelen in clanverband is gewoon 300x leuker imo, bijna alijd mensen online, altijd safe mule games, altijd goeie trades meestal met korting, Clan cowgames (zoals GoT runs eigenlijk). Beetje concurrentie onderling is ook leuk btw =)
[Red]Mijn nieuwe extra account waar ik vanaf nu het meest op speel is btw ook *NM_soullie nog niet echt vol Lvl 82 sorcje meer niet
Moetik SAu gelijk in geven ...Op woensdag 17 april 2002 17:32 schreef SaURoN het volgende:
soullie gameforum ziet er niet meer uit IMHOoude zag er beter uit dit doet zeer aan me oogies
Hehe niet gemaakt door mij =) deze is idd wennen maar het gaat om de inhoud niet het forumOp woensdag 17 april 2002 17:32 schreef SaURoN het volgende:
soullie gameforum ziet er niet meer uit IMHOoude zag er beter uit dit doet zeer aan me oogies
die balk links neemt te veel ruimte inOp woensdag 17 april 2002 17:51 schreef Soullie het volgende:
[..]
Hehe niet gemaakt door mij =) deze is idd wennen maar het gaat om de inhoud niet het forum
ff voor de duidelijkheid tis niet mijn forum... ik post er alleen extreem veel ook een manier om admin te worden i guess... maar het bevalt prima... tis trouwens een verbouwde snitz
Verwijderd
met goeie hints voor verbeteringen komen is ook een manier ok admin te wordenOp woensdag 17 april 2002 17:51 schreef Soullie het volgende:
[..]
Hehe niet gemaakt door mij =) deze is idd wennen maar het gaat om de inhoud niet het forum
ff voor de duidelijkheid tis niet mijn forum... ik post er alleen extreem veel ook een manier om admin te worden i guess... maar het bevalt prima... tis trouwens een verbouwde snitz
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
Ik heb jou nog niet in koegeems gezien de laatste tijd. Tenminste niet voor zover ik weet. Zelf ben ik nu bezig met mijn lvl94 nec, DemolitionSquad. (nog "maar"5 tegaanOp woensdag 17 april 2002 23:03 schreef barrel het volgende:
Hardcore hell cows rulesssvooral als je in hell nog rond loopt met een chieftan 120-320 dmg
)
LeacherOp woensdag 17 april 2002 23:03 schreef barrel het volgende:
Hardcore hell cows rulesssvooral als je in hell nog rond loopt met een chieftan 120-320 dmg
)
Becausse ik nog maar een paar dagen hc speel mischienOp woensdag 17 april 2002 23:15 schreef smurv het volgende:
[..]
Ik heb jou nog niet in koegeems gezien de laatste tijd. Tenminste niet voor zover ik weet. Zelf ben ik nu bezig met mijn lvl94 nec, DemolitionSquad. (nog "maar"5 tegaan)
Zijn er nog meer mensen hier die een nec hebben gemaakt, die alleen iron golem, amp en ce gebruikt? Of iemand met een lr, firegolem, poison nova nec?
Van de eerste weet ik dat hij 8ppl solo in cowgames kan spelen, maar die 2e? iemand ervaring?
)
Verwijderd
En bij deze nogmaals bedankt voor de chipped!Op woensdag 17 april 2002 19:46 schreef bachus het volgende:
Jaxe je hebt mzzl heb er nog 16 chipped
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Geen idee ben zelf veroordeeld om op een 15" tft scherm te spelenOp donderdag 18 april 2002 09:20 schreef miessie het volgende:
jongens even een half oftopic vraag:
[/half offtopic]
ik wil een andere monitor, ik heb nu een compaq 720 een mooi dingetje, maar ik wil er een andere bij. Ik denk zelf aan een 21 inch, maar ik weet niet of dat leuk is met diablo2, krijg ik op 800x600 geen blokjes? Heeft iemand diablo ervaringen met beeldschermen groter als 17 inch, of is een tv aansluiten een leuke optie? ik heb begrepen dat het beeld dan minder blokkig zou zijn.
PS: ik ga geen nieuwe aanschaffen, 2e hands 21 inch heb je voor zo'n 200 euro ofzo dus dat scheelt nogal wat.
[/half offtopic]
Verwijderd
Met een TV minder blokkig? Hmm, dat lijkt me op het eerste gezicht dus niet; eerder het tegenovergestelde. Hoe het op een 21" gaat weet ik niet, die past nl niet op mijn bureau.Op donderdag 18 april 2002 09:20 schreef miessie het volgende:
[/half offtopic]
ik wil een andere monitor, ik heb nu een compaq 720 een mooi dingetje, maar ik wil er een andere bij. Ik denk zelf aan een 21 inch, maar ik weet niet of dat leuk is met diablo2, krijg ik op 800x600 geen blokjes? Heeft iemand diablo ervaringen met beeldschermen groter als 17 inch, of is een tv aansluiten een leuke optie? ik heb begrepen dat het beeld dan minder blokkig zou zijn.
PS: ik ga geen nieuwe aanschaffen, 2e hands 21 inch heb je voor zo'n 200 euro ofzo dus dat scheelt nogal wat.
[/half offtopic]
Verwijderd
sure maar dan moet je wel een >400 def wealth armor makenOp donderdag 18 april 2002 09:55 schreef Jaxe het volgende:
Ok, ik ben nog steeds op zoek naar chippeds, dus als iemand ze wil traden, lemme know.
Ik trade ze niet meer voor sojs, alleen voor items, charms etc.
Paar dagen geleden trouwens wel gelachen:
Ik was in tradechannel op zoek naar 50 chippeds voor een soj; dit was me al 2 keer gelukt. Komt er een kerel die me uitlacht en zegt dat "soj niets meer waard is en ik er hooguit 15-20 voor kan krijgen". Yeah right! Hooguit my a$$
En ANC.. Ik heb je laatst die Lem rune getrade, zou je die weer terug willen traden? Ik heb ineens een mf armor nodig. Ko heb ik nog liggen, dus dacht dat ik maar wealth zou gaan maken. Als iemand anders nog een lem heeft...?
15-20 chipped voor een sojOp donderdag 18 april 2002 09:55 schreef Jaxe het volgende:
Paar dagen geleden trouwens wel gelachen:
Ik was in tradechannel op zoek naar 50 chippeds voor een soj; dit was me al 2 keer gelukt. Komt er een kerel die me uitlacht en zegt dat "soj niets meer waard is en ik er hooguit 15-20 voor kan krijgen". Yeah right! Hooguit my a$$
Verwijderd
nee dat schijnt echt zo te zijn, maar dat zoek ik zelf wel uit, ik dacht misschien is hier iemand die EN diablo speelt EN een beestachtig grote monitor heeft.Op donderdag 18 april 2002 09:45 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Met een TV minder blokkig? Hmm, dat lijkt me op het eerste gezicht dus niet; eerder het tegenovergestelde. Hoe het op een 21" gaat weet ik niet, die past nl niet op mijn bureau.
Alle crt monitors zijn beestachtig grootOp donderdag 18 april 2002 10:18 schreef miessie het volgende:
[..]
nee dat schijnt echt zo te zijn, maar dat zoek ik zelf wel uit, ik dacht misschien is hier iemand die EN diablo speelt EN een beestachtig grote monitor heeft.
Verwijderd
Ik heb een skullders, maar die zit op mijn mf-barb. En daar speelt het vrouwtje nu mee. En aangezien ik dat armortje alleen aan wil doen in cowgames, ga ik er geen 4 sojs voor betalen. Wealth will doOp donderdag 18 april 2002 10:09 schreef anc het volgende:
[..]
sure maar dan moet je wel een >400 def wealth armor maken
btw waarom geen skullders?
Verwijderd
Ja, en hooguit he!Op donderdag 18 april 2002 10:14 schreef bachus het volgende:
[..]
15-20 chipped voor een soj
*Bachus zal dan snel zwemmen in soj's
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Jullie hebben allemaal nog steeds wel door dat dit dus NIET het geval is he?Op donderdag 18 april 2002 10:43 schreef heuveltje het volgende:
mmmmmmmmmm
* heuveltje heeft op hc 1,5 char vol met chippies (veel nieuwe chars gestart)
dat zouden dan 5 soj zijn
genoeg voor een lightsabre WOEI
Asik had geweten dat jij 50 chippies voor een soj wilde had ik wel even een paar uurtjes voor je lopen grazen hoor ...Op donderdag 18 april 2002 10:31 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ja, en hooguit he!Maar dat is niet zo hoor. Sommige verklaren je al voor gek als je een soj betaald voor chippeds. Maar hey, boeiuh
Ik koop wat ik wil, zijn toch mijn spullen he
Verwijderd
Ik geef nog steeds goed voor chippeds hoor, alleen even geen sojs meer.Op donderdag 18 april 2002 10:50 schreef Jive het volgende:
[..]
Asik had geweten dat jij 50 chippies voor een soj wilde had ik wel even een paar uurtjes voor je lopen grazen hoor ...
* Jive moet nog steeds zijn eerste soj in handen krijgen.
Verwijderd
Ik heb het nagevraagd bij iemand die dit toevallig heeft, hij zegt, werkelijk heel mooi, alleen je moet bij 70 cm niet op een halve meter gaan zitten. Maar goed, dat doe je ook niet als je televisie kijkt dus ik ga mijn tv maar aansluiten en lekker diabloen.Op donderdag 18 april 2002 10:18 schreef miessie het volgende:
[..]
nee dat schijnt echt zo te zijn, maar dat zoek ik zelf wel uit, ik dacht misschien is hier iemand die EN diablo speelt EN een beestachtig grote monitor heeft.
Verwijderd
nah er vallen relatief veel gems,Op donderdag 18 april 2002 10:51 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Ik geef nog steeds goed voor chippeds hoor, alleen even geen sojs meer.
Misschien dat ik zelf ook weer eens wat games op normal start. Cowgames of zo. Daar vallen toch relatief vaak chippeds?
Ik vind overal wel chipped eigenlijk, ik zal ze bewarenOp donderdag 18 april 2002 10:51 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Misschien dat ik zelf ook weer eens wat games op normal start. Cowgames of zo. Daar vallen toch relatief vaak chippeds?
Verwijderd
als ik er erg in heb zal ik ze voor je bewaren, ik deed het zelf ook, maar ben er maar mee gestopt, ik trade zo'n ding wel gewoon, duurt me anders te langOp donderdag 18 april 2002 10:51 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Tis meestal zo bij mij.Op donderdag 18 april 2002 11:36 schreef miessie het volgende:
[..]
als ik er erg in heb zal ik ze voor je bewaren, ik deed het zelf ook, maar ben er maar mee gestopt, ik trade zo'n ding wel gewoon, duurt me anders te lang
Verwijderd
Ik heb zelf een 19" en het ziet er perfect uit geen blokjes of wat dan ookOp donderdag 18 april 2002 09:20 schreef miessie het volgende:
[/half offtopic]
[/half offtopic]
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Werkelijk?Op donderdag 18 april 2002 11:36 schreef tva_goku het volgende:
40 chippies is 1 soj.
waarom 40???
Meer kan je er niet dragen
Verwijderd
ik heb besloten het anders te doen...ik ga een radeon8500 kopen, daar sluit ik mijn 17 inch op aan voor windows en mijn televisie voor gamen. Ook ga ik mijn surround versterker maar aansluiten, heb begrepen dat ik via stereo geluidskaart toch dolby prologic kan krijgen, das al beter als stereo uit 3 watt RMS boxjes.Op donderdag 18 april 2002 12:15 schreef Splasher het volgende:
[..]
Ik heb zelf een 19" en het ziet er perfect uit geen blokjes of wat dan ook
Verwijderd
Ben ook zeker wel bereid om dat er voor te geven, misschien nog wel meer!Op donderdag 18 april 2002 02:12 schreef Jive het volgende:
Denk dat je flink zal moeten zoeken voor die Skulders ...
En al helemaal voor een Ethereal.
Mischien dat je iemand kunt vinden die die vamp + shaft + wartravs zou ruilen voor een Skulders, maar ik persoonlijk iig niet.
voor een skullders? of voor een ethereal skullders?Op donderdag 18 april 2002 12:35 schreef duckface het volgende:
[..]
Ben ook zeker wel bereid om dat er voor te geven, misschien nog wel meer!
Voor de 4 vet gedrukte dingen trade ik me skullders socket met PT, hij is niet ethereal dus.... ik ben vanavond online (om een 20:00uur ofzo)Op woensdag 17 april 2002 23:08 schreef duckface het volgende:
Ik ben opzoek naar Skullder's Ire. het lieft Ethereal. Ik heb in de aanbieding:
VampireGaze (socketed met PT (niet mijn idee))
Shaft (socketed met 35ed +9 str)
Ethereal wartravvelers
Buriza 173 (clean)
Lidless wall
Wizards pike
Skin of vipermagi (socketed total 33% res to all)
orphanscall set
Diciple set (socketed met IAS jwls)
Crown of thieves 12%
Lycanders aim (shael)
2 dwarfstar ringen
2 6% manald ringen
2 skill pala helm + 7% manaleech + 10 dex
Honor Collosus sword + gratis Honor exec
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ja mijn tv is kapot, tegenwoordig geloof ik dat het duurder is om je tv te maken dan een 2e hands andere te kopen, ik ga op zoek naar een leuke philips 100 hz 70 cm grootbeeld, heb er 1 gevonden voor 200 euro. Ik moet nog even wachten op mijn volgende salaris...al met al word het toch een beetje teveel om in 1 maand uit te geven naast mijn andere lastenOp donderdag 18 april 2002 13:53 schreef Jaxe het volgende:
Even over alle chipped replies:
Het loont inderdaad niet echt de moeite als je ze die-hard gaat sparen, tenzij je vooraf al iemand hebt (zoals op forum) die ze best wil.
Kijk, als Bachus het geen probleem vindt om ze te pakken, dan ben ik hem dankbaar
Dan traden we die dingetjes voor iets en zijn we allebei blij toch?
Chipped voor sojs blijft moeilijk, tenzij je echt iemand vindt die het ervoor over heeft. Als jij dan toevallig chippeds hebt, heb je easy-soj. Ik kreeg ook erg veel reacties op: offer soj for chipped
De reden dat ik ze wil, is omdat ik het gewoon "spannend" vind om te doen -> Leuk -> daar is gamen voor
En miessie: als je het op je tv hebt: PICS PICS PICS!
Ben erg benieuwd hoe het eruit ziet (diablo)
Klinkt leuk, heeft ie verder nog dingen erbij? Weet de waarde niet.Op donderdag 18 april 2002 13:55 schreef Jaxe het volgende:
Heb trouwens een Balrog Skin met prefix godly gevonden. 190% enhanced defense -> 1500+ def. is dat nog wat om te houden, of boeit zoiets niet?
Verwijderd
neuh, ja 2 damage reduce of zoOp donderdag 18 april 2002 14:06 schreef bachus het volgende:
[..]
Klinkt leuk, heeft ie verder nog dingen erbij? Weet de waarde niet.
Zo'n armor heb ik ook gevonden .... heb de socket quest erop lost gelaten dus heb 2 sockets erin over ... misschien 2 pulls ofzoOp donderdag 18 april 2002 14:08 schreef Jaxe het volgende:
[..]
neuh, ja 2 damage reduce of zo
Verwijderd
Ik wou dat ik socket quests over had voor "geintjes"Op donderdag 18 april 2002 14:10 schreef anc het volgende:
[..]
Zo'n armor heb ik ook gevonden .... heb de socket quest erop lost gelaten dus heb 2 sockets erin over ... misschien 2 pulls ofzostandaard geintje... kijken hoeveel def hij krijgt
Verwijderd
defense zegt tegenwoordig bijna niets meer...maar goedOp donderdag 18 april 2002 14:10 schreef anc het volgende:
[..]
Zo'n armor heb ik ook gevonden .... heb de socket quest erop lost gelaten dus heb 2 sockets erin over ... misschien 2 pulls ofzostandaard geintje... kijken hoeveel def hij krijgt
Verwijderd
Verkoop je die?Op donderdag 18 april 2002 14:21 schreef bachus het volgende:
hmmm ik heb nog zo'n 5 socket quests over
Ik heb er nog 9 overOp donderdag 18 april 2002 14:31 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Verkoop je die?
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
mjah als we toch op die toer gaan, ik heb nog een teringzooi imbue quests over...iemand interesseOp donderdag 18 april 2002 14:35 schreef Muppet het volgende:
[..]
Ik heb er nog 9 over
soj per stukhehe
Imbue's doe je toch alleen op Diadem's & Tiara's ???Op donderdag 18 april 2002 14:40 schreef miessie het volgende:
[..]
mjah als we toch op die toer gaan, ik heb nog een teringzooi imbue quests over...iemand interesse
Verwijderd
ik imbue helemal niet...daarom juist, alleen nog maar teringzooi sinds expOp donderdag 18 april 2002 14:44 schreef Jive het volgende:
[..]
Imbue's doe je toch alleen op Diadem's & Tiara's ???
Voor de rest imbue je meestal crap, of vind je 10x beter met 10 NM-meph runs.
Toch![]()
Verwijderd
Verwijderd
ow...nou ja..ik heb dus een andere oplossing gezocht, een 70 cm grootbeeld van philips kopenOp donderdag 18 april 2002 14:51 schreef tva_goku het volgende:
Reactie op Miessie:
Ik heb een Samsung Syncmaster 1000P 21" (nee geen geld teveel, showmodel voor 600 gld)
Maar op 800x600 is alles dan een beetje groot, maar pixels zie je niet direct.
daarom heb ik dus zoveel lvl 3 gastjes in a5 hell zittenOp donderdag 18 april 2002 14:42 schreef Jive het volgende:
Ha .. socket-quests verkopen .... lachen.
Efficient tellen kom ik op 1 socket-char, norm + nm en dan de volgende socket-char maken.
Waarom ... baal duurt altijd effe op NM en vooral Hell kan aardig duren .. terwijl norm + nm in ongeveer 20 min gedaan zijn.
Heb je in dezelfde tijd van 1 char 3 socket's geven, er 3 gedaan met 2 sockets each.
Dat moet wel te doen zijn me dunkt ....
En dan met je "partner" om en om een socket-char maken, en in al je gear gaatjes gaan prikken
Iemand zin hierin ??
Verwijderd
voor merc misschien? ik weet niet...Op donderdag 18 april 2002 15:03 schreef heuveltje het volgende:
[..]
daarom heb ik dus zoveel lvl 3 gastjes in a5 hell zitten
ben best wel gaatjes verslaafd
en ik vind dus juist hell de leukste om te doen, cs@hell is denk ik de lastigste plek die er is.....
en daarna meestal lvl tot lvl 60, ancients en dan de imbue en rune quests doen.
geheel duurt meestal paar uurtjes en het levert meestal best leuke dingen op...........
ps gister zon coole gloves gevonden op hc
1 to bowazon skils
10% ias
knockback
2 * 25% res
lifesteal.
zijn ze ethereal en maar 10 dura
hmmmmm ik zou anders toch heeeeeeeel happy zijn als ik een cruel cryptic sword gecubed kan krijgen op hcOp donderdag 18 april 2002 11:49 schreef miessie het volgende:
ja als je ze dan toch oppakt, kun je ze net zo goed zelf cuben, ik vind het de moeite niet. maar das persoonlijk.
Verwijderd
Verwijderd
Dit staat dus gewoon op de market.diabloii.net heOp donderdag 18 april 2002 14:42 schreef Jive het volgende:
Ha .. socket-quests verkopen .... lachen.
Efficient tellen kom ik op 1 socket-char, norm + nm en dan de volgende socket-char maken.
Waarom ... baal duurt altijd effe op NM en vooral Hell kan aardig duren .. terwijl norm + nm in ongeveer 20 min gedaan zijn.
Heb je in dezelfde tijd van 1 char 3 socket's geven, er 3 gedaan met 2 sockets each.
Dat moet wel te doen zijn me dunkt ....
En dan met je "partner" om en om een socket-char maken, en in al je gear gaatjes gaan prikken
Iemand zin hierin ??
Verwijderd
okok daar hebbie dik gelijk in...op hc zou ik dat ook doen...dacht alleen dat je t over sc had..daar vind ik t de moeite nietOp donderdag 18 april 2002 15:06 schreef heuveltje het volgende:
[..]
hmmmmm ik zou anders toch heeeeeeeel happy zijn als ik een cruel cryptic sword gecubed kan krijgen op hc
Verwijderd
Als je een 29x cruel colossus blade met een leuke suffix cubed ben je wel blij denk ik. Zo heeft unknown z'n jah rune betaaltOp donderdag 18 april 2002 15:09 schreef miessie het volgende:
[..]
okok daar hebbie dik gelijk in...op hc zou ik dat ook doen...dacht alleen dat je t over sc had..daar vind ik t de moeite niet
Gloves op een mercOp donderdag 18 april 2002 15:05 schreef miessie het volgende:
[..]
voor merc misschien? ik weet niet...
Verwijderd
ow ja wat vreselijk lomp ..tering....Op donderdag 18 april 2002 15:11 schreef Jive het volgende:
[..]
Gloves op een merc![]()
Baal duurt niet lang ...Op donderdag 18 april 2002 15:07 schreef tva_goku het volgende:
Baal op NM lang??
Die heb ik met een nova sorc (dus niet echt een wereld ster in bosses) binnnen 30 secs dood.
Ik heb laatst iemand overdag geboost, normal en nm waren binnen een half uur gedaan
Tja .. we maken allemaal weles vautjus hoor ...Op donderdag 18 april 2002 15:12 schreef miessie het volgende:
[..]
ow ja wat vreselijk lomp ..tering....
Verwijderd
in 4 minuten van normal act 1 naar diablo...hmmm denk t niet..tenzij je maphack gebruiktOp donderdag 18 april 2002 15:14 schreef Jive het volgende:
[..]
Baal duurt niet lang ...
Maar denk zow .. van WP -> throne TP'n (30 sec)
Minions slachten zit een timer op dus denk zo'n 2/3 minuten voor je naar baal mag.
en dan baal platmaken (15 sec als je niet hoeft te wachten op gebooste).
Scheelt dus zo'n 3/4 minuten op het boosten, en in 4 minuten kun je volgens mij een char wel door heel Normal halen naar Diablo.
Dan scheelt het een heleboel tijd om niet NM-baal + Hell te doen dunkt me.
ps: ik gaat hier over een pure socket-char's maken he.
Verwijderd
ja dat is ook heel kut...zo moet ik mijn lvl80 mf ama overmaken omdat king dood is gegaan , dag solo cowgamesOp donderdag 18 april 2002 15:17 schreef Jive het volgende:
[..]
Tja .. we maken allemaal weles vautjus hoor ...
Zo heb ik laatst een vers gebooste Necro verneukt door IPV bloodgolem punten in clay golem te stoppen ....
Klik klik klik (15x) en dan pas erachter komen dat je een vakje te hoog klikt in de skilltree ....
Ik kon wel gillen.
(dat is pas lomp)
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben dus eigenlijk ook niet echt een mh fan, maar voor baal runs lijkt het me toch wel wat. Ik zit er dus aan te denken om het ook eens te installeren. Baal runs duren met een barb soms toch net iets te lang vind ik..Op donderdag 18 april 2002 15:17 schreef miessie het volgende:
[..]
in 4 minuten van normal act 1 naar diablo...hmmm denk t niet..tenzij je maphack gebruikt
act2 duurt echt wel langer, tenzij je mazzel hebt..staf zoeken en tomb zoeken duurt lang zat..ik zou zeggen alleen normal voor socket quest
Tja ... alle bazen doen he ...Op donderdag 18 april 2002 15:07 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Weet iemand waar ik de "boost route" kan vinden, of kan iemand die posten?
Verwijderd
ja boots wartravelers zou ik zeggen, ligt er beetje aan wat je wilt doen..verder zie ik niet veel verkeerds hoorOp donderdag 18 april 2002 15:19 schreef Jaxe het volgende:
Ok.. waar zit ruimte voor verbetering:
lvl 87 Sword/Shield barb:
max bo
max shout
max ww
Arreat's Face
Shafstop met ED
String of Ears
Stormshield
8% leechring
Ravenfrost
IK gloves
Gorerider Boots
Highlords / dat amu met +10 to stats en 10% ar
Silence Colossus Blade
Los van items met perfecte stats: zijn er bepaalde items die ik kan halen om deze build te verbeteren? Fury natuurlijk voor pvp, maar meer overall gezien; ergens verkeerde items? Boots/gloves lijken me vooral beter te kunnen, maar weet niet wat nu een lekker alternatief is voor een barb..
Ben ik nu ook mee bezig.Op donderdag 18 april 2002 15:18 schreef miessie het volgende:
[..]
ja dat is ook heel kut...zo moet ik mijn lvl80 mf ama overmaken omdat king dood is gegaan , dag solo cowgames
Verwijderd
retiren lol...shift dellen bedoel je...Op donderdag 18 april 2002 15:27 schreef Jive het volgende:
[..]
Ben ik nu ook mee bezig.
Mijn MF-Burizon kan gelukkig nog wel openen (nightmare inmiddels al niet meer, dankzij me mercje) ..
Maar mijn Furyzon waar ik mee wilde gaan MF'n in solo-cows was ook al genaaid ...
Ben nu op lvl 35 met mijn nieuwe Javazon ... nog even en ik kan mijn gear overtrappen en die andere Java retiren.
Wil je een pvp/boost char maken .. of wil je een koe-killah maken ???Op donderdag 18 april 2002 15:19 schreef Jaxe het volgende:
Ok.. waar zit ruimte voor verbetering:
lvl 87 Sword/Shield barb:
max bo
max shout
max ww
l33t gear
....
Maar weet niet wat nu een lekker alternatief is voor een barb..
Mwuah .. tot ik weer een nieuwe erbij maak fungeert ze nog prima als quick-mule ... net als die verneukte necro ...Op donderdag 18 april 2002 15:28 schreef miessie het volgende:
[..]
retiren lol...shift dellen bedoel je...
Verwijderd
Sommige zaken zijn gesocket met vooral ED jewels. Probeer een minimum van 30% aan te houden. Maar ook dat scheelt zo bagger weinig..Op donderdag 18 april 2002 15:24 schreef miessie het volgende:
[..]
ja boots wartravelers zou ik zeggen, ligt er beetje aan wat je wilt doen..verder zie ik niet veel verkeerds hoorje zou alles kunnen socketen en vullen met 40/15 ed/ias, dat scheelt echt heel veel in cow en pvp ook. maar goed das heel erg duur he.
Verwijderd
thx a lot! Die ligt nu uitgeprint op mijn bureau.Op donderdag 18 april 2002 15:23 schreef Jive het volgende:
[..]
Tja ... alle bazen doen he ...
Voor dit recept heb je de volgende ingredienten nodig....
1x WP voor A1 Stony Field (hell, cain + koe, optioneel)
1x WP voor A1 Dark Woods (hell, cain + koe, optioneel)
3x WP voor A1 Catacombs 2 (Andariel neerleggen)
1x WP voor A2 Halls of the Dead 2 (normal, Horadric Cube maar 1x)
3x WP voor A2 Far Oasis (Staff in Maggot Layer)
3x WP voor A2 Lost City (Amulet in Claw Temple)
3x WP voor A2 Canyon of the Magi (Duriel)
3x WP voor A3 Durance of Hate 2 (Mephisto)
3x WP voor A4 River of Flame (Diablo)
3x WP voor A5 Crystaline Passage (Anya quest, optioneel)
3x WP voor A5 Worldstone Keep.
Loop het rijtje door met de nieuwe char die je gaat boosten, en niet vergeten .. als je voor een baas ligt & doodgaat, niet op ESC drukken, je krijgt die queste toch wel dan.
Is de routebeschrijving sow goed ???
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq