Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
geschiedenis
[topic=209546]
[topic=221055/1/25]
[topic=313477/1/25]
[topic=343103/1/25]
[topic=370701]
[topic=382155]
[topic=393886]
[topic=404848/1/25]
[topic=415412/1/25]
[topic=428333/1/25]
[topic=448736/1/25]
[topic=463657/1/25]

zeer nuttige url's met veel (alle?) informatie
Diablo ][
Arreat Summit
horadrim library

afkortingen :
SoJ=Stone of Jordan
Shako=Harlequin Crest
Monarch=Stormshield
Kathos=BulKathos Weddingband
Champion Sword=Doombringer
Gaze=Vampire Gaze
CCB=Cruel Collosus Blade
CCB of Q=Cruel Collosus Blade Quickness
Ethereal=kan niet worden gerepareert
mf=Magic Find
dr=Damage Reduce
HC=Hardcore , ventje gekilled? Revived niet meer
SC=Softcare , ventje gekilled? Revived wel weer :)
D2C : Diablo 2 classic
LOD : lord of destructrion. uitbreiding voor d2c

account list:
post je hier, en wil je der ook in. zeg het dan

softcore
1 tva.saya-jin : goku
2 da-borg : goku
3 -=[sauron]=- : sauron
4 got_barrel : barrel
5 squatter_got : squatter (aka barrel)
6 atrox-taliban : racoon slayer
7 soullie : soullie
8 chefbier : Sjawarmaman
9 pjemco : pjemco
10 pjemo : pjemco
11 _redox_ : warbringer
12 unknown666 : Canon23
13 jaxe : jaxe
14 sauron2 : sauron
15 Hitman[GpW] : hitman
16 jivey : jive
17 lawtje : lawtje
18 t-lor : heuveltje
19 t-lor2 : heuveltje
20 Nantasquad : like duh
21 deathbeforedis : bachus
22 Bliedablie : kage
23 kmile_ : kmile
24 Bebbie : muppet
25 sqmule : squatter (aka barrel)
26 rvl : psych

hardcore:
t-hardcore : heuveltje
KMile_ : k mile
Bathsy : muppet
deathbeforedis : bachus

FAQ
-wat is een "friendslist" : dat is een lijst op closed bnet waarop je precies kunt zien wie er waar online zijn
-cool en hoe werkt dat dan ? :
met /f a accountnaal kun je een account toevoeggen aan die lijst.
met /f l kun je dan vervolgens zien wie er online zijn, als zij jou ook in je lijst heeft kun je ook zien welke game
-heb ik voor lod ook d2 classic nodig : ja
-kan ik met me ofline char ook online spelen : alleen op open bnet wil je net als de rest op closed spelen dan moet je overnieuw beginnen.
-kan ik met 1 d2c key en 1 lod key ook 2 keer online : nee
-en met 2 lod keys? : nee je hebt ook 2 d2cd keys nodig
-d2 is al 3 jaar oud, moeten jullie niet overschakelen op dungeon siege ofzo : vlieg op !

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Misschien Ongetwijfeld een n00b-vraag van mij, maar ik ben sinds kort erg verslaafd geraakt aan Dungeon Siege en aangezien dat spel nou niet echt geweldig online spelen is ben ik dus op zoek naar een 'surrogaat'. Diablo 2 lijkt me erg leuk, ik heb een beetje het vorige topic doorgebladerd, maar heb nog wel een vraag.

Is LoD een uitbreiding of gewoon een Second Edition? Kan ik dus met alleen LoD alles spelen of heb ik beide nodig? Is het uberhaupt nog wel de moeite om nu te beginnen? Zijn er servers voor mensen met lage scores? Importeer je singleplayer characters naar multiplayer of begin je gewoon opnieuw als je multiplayer speelt? Kun je multiplayer characters saven? Zo ja, op je harddisk of op een server?

Ik weet dat Battle.net de server is voor Diablo, is het gratis? Zo ja, bestaat er ook een variant waar je voor moet betalen?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Op dinsdag 09 april 2002 21:39 schreef NG het volgende:
Misschien Ongetwijfeld een n00b-vraag van mij, maar ik ben sinds kort erg verslaafd geraakt aan Dungeon Siege en aangezien dat spel nou niet echt geweldig online spelen is ben ik dus op zoek naar een 'surrogaat'. Diablo 2 lijkt me erg leuk, ik heb een beetje het vorige topic doorgebladerd, maar heb nog wel een vraag.

Is LoD een uitbreiding of gewoon een Second Edition? Kan ik dus met alleen LoD alles spelen of heb ik beide nodig?
beide nodig
Is het uberhaupt nog wel de moeite om nu te beginnen? Zijn er servers voor mensen met lage scores?
er worden vaak genoeg nieuwe chars gestart, die hebben dan dus weer zelfde stats als jou
Importeer je singleplayer characters naar multiplayer of begin je gewoon opnieuw als je multiplayer speelt?
je offline chars kun je op open battle.net spelen, maar daar zijn vaak hacks ed, omdat de char op je hd wordt gesaved
Kun je multiplayer characters saven? Zo ja, op je harddisk of op een server?
bij open battle.net op je hd, bij closed op de server

Ik weet dat Battle.net de server is voor Diablo, is het gratis? Zo ja, bestaat er ook een variant waar je voor moet betalen?
helemaal gratis, je hoeft alleen het spel te kopen voor een geldige key

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-05 20:58

Canon23

>>MY<< world

Op dinsdag 09 april 2002 21:32 schreef heuveltje een mooie inleiding tot ie bij de accountlist kwam

account list:

softcore
5 got_squatter : squatter
6 atrox-taliban : racoon
12 niet --->unknow666 maar ---> unknowN666 : Canon23

hardcore:
Verder mooie inleidende post :)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

Op dinsdag 09 april 2002 22:37 schreef Canon23 het volgende:

[..]

Verder mooie inleidende post :)
gooi mij er maar in, account: 'Bliedablie'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24259

ik denk dat ik er nu ook wel bij hoor

Nantasquad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Effe een vraag aan de HC mannen/vrouwen. Hoe krijgen of brengen jullie je character door Hell heen, :? aangezien ik nog steeds SC speel en ik regel matig af ga met of soms ook zelfs zonder lag.
En mogen andere mensen je lijk op pikken als je dood bent of spreek je dan af dat je dan weer je spullen terug krijgt van die gene. :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 22:15
http://www.diabloii.net/items/uniques/armor-body_armor-elite.shtml
heb ik gevonden, liet ff een death mauler op hell vallen, getrade voor 15 sojs

* nantasquad is a very happy and rich man
Mooi dat je die gevonden hebt ..... maare waarom vraag je niet even hier of iemand hem graag wilt hebben ?? Ik zocht dat item nog, en had er net zoveel (mischien wel meer) voor "betaald"

Anyway gratz :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 april 2002 23:13 schreef barrel het volgende:

[..]

Mooi dat je die gevonden hebt ..... maare waarom vraag je niet even hier of iemand hem graag wilt hebben ?? Ik zocht dat item nog, en had er net zoveel (mischien wel meer) voor "betaald"

Anyway gratz :D
ik schrok zo erg van het bod, dat ik het absoluut wou doen, had daarvoor een bod van 1 soj (je kan het altijd proberen he) heb het wel op irc gevraagt, (d8 ik) had beter het ff hier kunnen posten dan hadden jullie tegen elkaar op kunnen bieden >:)

[offtopic]
post nummer 333 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18161

Op dinsdag 09 april 2002 23:09 schreef Splasher het volgende:
Effe een vraag aan de HC mannen/vrouwen. Hoe krijgen of brengen jullie je character door Hell heen, :? aangezien ik nog steeds SC speel en ik regel matig af ga met of soms ook zelfs zonder lag.
En mogen andere mensen je lijk op pikken als je dood bent of spreek je dan af dat je dan weer je spullen terug krijgt van die gene. :?
je doet veel meer in VIT, je hebt veel meer +life spullen, en als jij, SC, op 50% health zit, kan je rustig een groepje in WWen, als je wat lifeleech hebt, op HC doe je wat voorzichtiger... het is zeker niet zo moeilijk als het lijkt

en looten, als je met bekenden speelt wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Op dinsdag 09 april 2002 21:32 schreef heuveltje het volgende:
account list:

softcore
5 got_squatter : squatter
6 atrox-taliban : racoon
12 unknown666 : Canon23
20 Nantasquad : like duh

hardcore:
mijn account is *deathbeforedis (zowel sc als hc)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10074

oh leuk, IK STA BOVENAAN!!! >:)

btw, wat is een 3socket balrog blade waard? Non-magical, dus perfect voor fury

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 09 april 2002 23:44 schreef tva_goku het volgende:
oh leuk, IK STA BOVENAAN!!! >:)

btw, wat is een 3socket balrog blade waard? Non-magical, dus perfect voor fury
niet veel denk ik, als ie superiour is misschien, maar ik denk dat je er niet veel voor kan krijgen

btw: ik mag toch ook wel weer in het lijstje? ik ben toch volwaardig weer begonnen :P

*KMile_ SC&HC

check deze set en het verhaaltje wat erbij staat... wat heb je liever op je barb, de combi:
The Grandfather & Doombringer
of
Bul-Kathos' Children

allebei legendarische combi's van superzwaarden, en alle vier FOKKING gruwelijke zwaarden...

ik zou voor set gaan denk ik, al was het maar puur voor de cool...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 00:03 schreef K-Mile het volgende:

[..]

niet veel denk ik, als ie superiour is misschien, maar ik denk dat je er niet veel voor kan krijgen

btw: ik mag toch ook wel weer in het lijstje? ik ben toch volwaardig weer begonnen :P

*KMile_ SC&HC

check deze set en het verhaaltje wat erbij staat... wat heb je liever op je barb, de combi:
of
Bul-Kathos' Children

allebei legendarische combi's van superzwaarden, en alle vier FOKKING gruwelijke zwaarden...

ik zou voor de doomgaan +stormshield

reden: grandfather mept letterlijk als een oude opa
set: niet nuttig als hij niet compleet is aangezien ik dual wield niet echt fijn vind en liever schild draag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PringleMaster
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-05 22:10

PringleMaster

A.K.A. Delta

me naam staat ook nog neit in de lijst

Delta : [o8s]_delta2

kaasz | specs | i kick ass for the lord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 00:17 schreef SaURoN het volgende:

[..]

set: niet nuttig als hij niet compleet is aangezien ik dual wield niet echt fijn vind en liever schild draag :)
dat telt niet, wat is cooler: The Grandfather + Doombringer, of The Children of Bul-Kathos??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
of
Bul-Kathos' Children

Alle 4 fucken rare :( zelf nog nooit gevonden iig

Grandpa is idd veels te traag, ziet er wel tof uit maar meer ook niet :) en set items doen meestal te weinig dmg, ik denk toch ook doom met stormshield ownage :D Maar ja ik moet ze alle vier nog ... kon gisteren unidented doom aanschaffen maar ik vond 18 soj's teveel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 10 april 2002 00:03 schreef K-Mile het volgende:

[..]

*KMile_ SC&HC

of
Bul-Kathos' Children

In het verhaaltje hebben ze het over een unknown warrior, wel ik ben unknown :D :P

Anyway 3socket fury = soj , ding is best zeldzaam, want socket quest is meestal (95%) 4sockets :(

En welke combo hmmz.....coolheids factor bul kathos set :)
Op woensdag 10 april 2002 00:17 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Weet je hoe bout doombringer in duel is ?!?!?
Zuigt zwaar liever een ccb met shael shael eth of Fury bb...
:)

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47964

Op woensdag 10 april 2002 00:34 schreef Canon23 het volgende:

[..]

In het verhaaltje hebben ze het over een unknown warrior, wel ik ben unknown :D :P

Anyway 3socket fury = soj , ding is best zeldzaam, want socket quest is meestal (95%) 4sockets :(

[..]

Weet je hoe bout doombringer in duel is ?!?!?
Zuigt zwaar liever een ccb met shael shael eth of Fury bb...
juist, een doombringer is leuk voor in het begin, maar gezien zijn huidige marktwaarde kun je net zogoed ff doorsparen voor een fury, als je echt serieus wilt gaan pvpen...we hebben het er al eerder over gehad in het vorige topic. De conclusie hiervan was dat Fury gewoon de beste is maar omdat deze zo duur is, kun je ook een alternatief zwaard gebruiken, silence, doom, ccb (sheal,sheal heeft mijn voorkeur), of voor de beginner zelfs een honor. Doom is niets mis mee, het is een leuk zwaardje dat redelijk presteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35309

Op woensdag 10 april 2002 00:34 schreef Canon23 het volgende:
[..]

[..]
een soj voor een 3 socketed balrog blade?? Ik vind die dingen eigenlijk aan de lopende band. Volgens mij zijn die toch niet zo zeldzaam, of anders heb ik gewoon een paar dagen "geluk" gehad. :)
Iemand nog een Cruel Collossus voor trade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Waarom sta ik er niet in ??? De lijst dan he :P

*Bebbie, *Bathsy (voor HC)

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 09:34 schreef Jaxe het volgende:

[..]

een soj voor een 3 socketed balrog blade?? Ik vind die dingen eigenlijk aan de lopende band. Volgens mij zijn die toch niet zo zeldzaam, of anders heb ik gewoon een paar dagen "geluk" gehad. :)
balrog is ook niet zeldzaam in koeien vind je er zat :P
Op woensdag 10 april 2002 09:24 schreef miessie het volgende:

[..]

juist, een doombringer is leuk voor in het begin, maar gezien zijn huidige marktwaarde kun je net zogoed ff doorsparen voor een fury, als je echt serieus wilt gaan pvpen...we hebben het er al eerder over gehad in het vorige topic. De conclusie hiervan was dat Fury gewoon de beste is maar omdat deze zo duur is, kun je ook een alternatief zwaard gebruiken, silence, doom, ccb (sheal,sheal heeft mijn voorkeur), of voor de beginner zelfs een honor. Doom is niets mis mee, het is een leuk zwaardje dat redelijk presteerd.
het ging hier niet om pvp maar wat jij van dit het liefste zou dragen, nou gf is zo traag als een bejaarde dus valt af, set items niet tof daarom zou ik doom van dat rijtje pakken en een stormshield :P
Op woensdag 10 april 2002 00:28 schreef barrel het volgende:

[..]

Grandpa is idd veels te traag, ziet er wel tof uit maar meer ook niet :) en set items doen meestal te weinig dmg, ik denk toch ook doom met stormshield ownage :D Maar ja ik moet ze alle vier nog ... kon gisteren unidented doom aanschaffen maar ik vond 18 soj's teveel :)
hehe :P wat voor items mis je nog dan ? post eens een lijstje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12048

m'n account staat er verkeerd in in de lijst....
got_squatter is/was m'n eerste char, maar m'n account is:
*squatter_got en m'n nieuwe account waar ik nu veel mf runs op doe is *sqmule

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51901

ik ben een burizon begonnen maar nou rest mij nog een vraagje: ik heb guided arrow, multi arrow en valkyrie maxed.
waar kan ik nu het beste mijn skillpoints in stoppen???
een buri heeft al piercing attack dus pierce is overbodig.

wie heeft nog een adviesje voor mij? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Freezing arrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 10:37 schreef SaURoN het volgende:
Freezing arrow
hmm zou ik niet doen, 1tje is genoeg, meer is echt niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ben ik het niet mee eens, een vriend van me heeft freezing gemaxed en die koeien vallen met bosjes tegelijk neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 10:48 schreef nantasquad het volgende:

[..]

hmm zou ik niet doen, 1tje is genoeg, meer is echt niet nodig.
nah ongeveer 10 hijs een grote jonge hij kan zelf ook wel kijken waarvanaf het niet meer interesant is :P
ga niet alles voorzeggen

en 1 is veel te weinig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47964

Op woensdag 10 april 2002 00:28 schreef barrel het volgende:

[..]

hehe als je 18 soj hebt koop dan een fury...zucht 18 soj is MEER als genoeg voor een fury, das echt een geweldig zwaard, zowel in pvm als pvp, zeker als je een frenzy barb gebruikt :) +5 to frenzy. Ik ga nog eens een furyfrenzy maken met 2 fury's, maar eerst even mijn pvpnecro boosten en leren spelen met pvpnecro, want das nog best lastig. (heb em overnieuw gemaakt omdat ik naar andere clan ben verhuist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 11:20 schreef miessie het volgende:

[..]

hehe als je 18 soj hebt koop dan een fury...zucht 18 soj is MEER als genoeg voor een fury, das echt een geweldig zwaard, zowel in pvm als pvp, zeker als je een frenzy barb gebruikt :) +5 to frenzy. Ik ga nog eens een furyfrenzy maken met 2 fury's, maar eerst even mijn pvpnecro boosten en leren spelen met pvpnecro, want das nog best lastig. (heb em overnieuw gemaakt omdat ik naar andere clan ben verhuist)
waarom denk je dat hij een doom wil ? omdat hij geen fury wil..... :+
collector rings a bell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 11:20 schreef miessie het volgende:

[..]

Hoe kom jij zo rijk man? Ik zou ook wel een Fury willen, maar die ligt gewoon boven mijn budget, tenzij ik een hele hoop ga verkopen die ik niet kwijt wil.
Als ik nu eens een Jah rune zou vinden... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Doombringer ligt zelfs nog boven mijn budget :P

Ik snap niet hoe jullie aan al die shit komen maar goed :P hehe

Ben al een week aan het mf-runnen en heb alleen Skin of viper en peasant crown gevonden wat de moeite waard was om te verkopen.

Wat is trouwens een uni chaos armor clean waard ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 11:59 schreef Muppet het volgende:
Doombringer ligt zelfs nog boven mijn budget :P

Ik snap niet hoe jullie aan al die shit komen maar goed :P hehe

Ben al een week aan het mf-runnen en heb alleen Skin of viper en peasant crown gevonden wat de moeite waard was om te verkopen.

Wat is trouwens een uni chaos armor clean waard ??
Je moet gewoon een lucky break hebben. Het eerste echte waardevolle item dat ik vond van een Baranar Star. Die heb ik toen der tijd weggedaan voor een Lightsabre. Vervolgens heb ik met het mf af en toe wat gevonden. Skullders, Shaftstop, dat waren mijn eerste echt waardevolle items. Langzaam maar zeker groei je gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 10 april 2002 12:06 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Je moet gewoon een lucky break hebben. Het eerste echte waardevolle item dat ik vond van een Baranar Star. Die heb ik toen der tijd weggedaan voor een Lightsabre. Vervolgens heb ik met het mf af en toe wat gevonden. Skullders, Shaftstop, dat waren mijn eerste echt waardevolle items. Langzaam maar zeker groei je gewoon.
Kijk die laatste 2 probeer ik ook te vinden en daar ben ik al dik een week mee bezig :P

Waar heb je de grootste kans die te vinden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

jullie zeggen wel dat 1 item wel 15 soj's waard is maar waar haal je dan die soj's vandaan :?
Liggen ze voor het oprapen in nightmare/hell :?

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op woensdag 10 april 2002 12:14 schreef Splasher het volgende:
jullie zeggen wel dat 1 item wel 15 soj's waard is maar waar haal je dan die soj's vandaan :?
Liggen ze voor het oprapen in nightmare/hell :?
die komen uit de tijd dat je nog kon gamblen voor uni ringen. (kan nu ook nog maar de kans is veel kleiner)

Als je nagel en manald al had dan was de enige uni ring die je nog kon krijgen soj. dus wat ging je doen gamblen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:07
Ik wil ook graag in de lijst met accounts, hoewel ik eigenlijk alleen in het weekend speel:

account: *RvL

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:43

Soullie

Planeshift

Op woensdag 10 april 2002 11:06 schreef SaURoN het volgende:

[..]

nah ongeveer 10 hijs een grote jonge hij kan zelf ook wel kijken waarvanaf het niet meer interesant is :P
ga niet alles voorzeggen

en 1 is veel te weinig iig.
Idd zelfs 20 Frozen arrow is nice.... 1 punt is te weinig imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 20:33

anc

Op woensdag 10 april 2002 09:34 schreef Jaxe het volgende:

[..]

Ik heb nog een CCB shealshealsheal voor trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef anc het volgende:

[..]

ff hoor: WAAROM IN GODSNAAM 3X SHAEL ? breakpunt ligt er op de 35 a 40ias ofzo ?
Of is dit een CCB of slowness :P ;)

Welk % is die ccb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 15:12 schreef anc het volgende:

[..]

kost dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ik wil ook een sword barb beginnen en daar dan meteen mijn MF-er van maken maar moet eerst maar is een maand lang items gaan zoeken voordat ik hem een beetje aan kan kleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 10 april 2002 15:35 schreef Jaxe het volgende:

[..]

kost dat?
Doe maar een offer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 15:55 schreef anc het volgende:

[..]

Doe maar een offer.
wil ik best doen, maar ik weet niet wat zoiets waard is. Ik bied in ieder geval geen sojs, dus het zal op items/charms/etc aan moeten komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 10 april 2002 15:24 schreef Canon23 het volgende:

[..]

ff hoor: WAAROM IN GODSNAAM 3X SHAEL ? breakpunt ligt er op de 35 a 40ias ofzo ?
Of is dit een CCB of slowness :P ;)

Welk % is die ccb?
3 x sheal ... erm ja nu zou ik dat ook niet gedaan hebben :) maarja iedereen is wel es een noob :)

welke % weet ik niet uit me hoofd . Moet ik ff nakijken ... over een anderhalf uur ga ik gelijk ff kijken. Ik wil deze sword niet meer omdat ik een ethereal wil. Ben bezig een Ethereal merc te maken :) Heb nu een black hades ethereal met 3 puls 1963 def en een ethereal harle... moet nog ffkijken wat ik daarin prop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op woensdag 10 april 2002 15:57 schreef Jaxe het volgende:

[..]

wil ik best doen, maar ik weet niet wat zoiets waard is. Ik bied in ieder geval geen sojs, dus het zal op items/charms/etc aan moeten komen..
Hoelaat ben je online? op bnet dus.. dan kijken we wel ff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

probeer het eens rond 20:30 dan kunnen we eens kijken :)

accountnaam is vanavond denk ik:
Virginia-L

jij bent: anc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

acc is stox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Eej, waarom moet je eigenlijk static voor een mf sorc maxen :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12048

Op woensdag 10 april 2002 16:40 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Eej, waarom moet je eigenlijk static voor een mf sorc maxen :?
kan je mephi al vanaf de ingang van act4 staticken en dan afmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutus-of-Borg
  • Laatst online: 30-04-2020

Locutus-of-Borg

Resistance is futile!

Op woensdag 10 april 2002 16:45 schreef Squatter het volgende:

[..]

kan je mephi al vanaf de ingang van act4 staticken en dan afmaken :)
uh.. en nu serieus :?

ps. wat kost ist tegenwoordig, of wat moet ik er max voor betalen :?

Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Serieus . . . omdat je als MF niet zoveel resist en hoge armor hebt. En met static max hoef je niet zo dichtbij te staan, veiliger maar niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
hehe als je 18 soj hebt koop dan een fury...zucht 18 soj is MEER als genoeg voor een fury, das echt een geweldig zwaard, zowel in pvm als pvp, zeker als je een frenzy barb gebruikt +5 to frenzy. Ik ga nog eens een furyfrenzy maken met 2 fury's, maar eerst even mijn pvpnecro boosten en leren spelen met pvpnecro, want das nog best lastig. (heb em overnieuw gemaakt omdat ik naar andere clan ben verhuist)
pvp sucks en frenzy barbs sucks aars :) Dan vind ik rune woorden het meest oninteresante onderdeel van het hele spel, en idd ik ben uniques collector :)

Sauron dit moet ik nog
Arakaine's (heb ik wel maar getrade socketed met io)
Windforce
Stormspire
Doombringer

En dan moet ik van set items nog bul kathos helemaal, en van griswold's legacy nog 3 (armor is er al :D )
En nog een nieuwe Tal rasha armor :) die heb ik vertrade met die IK

That's it dus .. maar ja zo fucken rare allemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 17:06 schreef Muppet het volgende:
Serieus . . . omdat je als MF niet zoveel resist en hoge armor hebt. En met static max hoef je niet zo dichtbij te staan, veiliger maar niet noodzakelijk.
toch is max behoorlijk overdreven. ik heb er inc items 11 punten in. en das al genoeg voor het randje van het scherm...... en dan ben je nog pas op de helft, kun je die andere 9 punten beter gebruiken in een kill skill (ts?)
Op woensdag 10 april 2002 17:21 schreef barrel het volgende:

[..]

pvp sucks en frenzy barbs sucks aars :) Dan vind ik rune woorden het meest oninteresante onderdeel van het hele spel, en idd ik ben uniques collector :)

Sauron dit moet ik nog
Windforce
Stormspire
Doombringer

En dan moet ik van set items nog bul kathos helemaal, en van griswold's legacy nog 3 (armor is er al :D )

lol best wel cool eigenlijk :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
mergen met mij >:)
ik heb doom+arcaines+talrasha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 08:15

klomp

Zooi...

woot, yes me diablo werkt weer zoals het moet :P
werd ok es tijd,

anyway, iemand nog belang bij een magewrath (boog) ??

noem er gelijk een offer bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 17:21 schreef barrel het volgende:

[..]

Sauron dit moet ik nog
Windforce
Stormspire
Doombringer

mag ik je The Grandfather eens zien...

en als iemand zin heeft om een static nova orb MF sorc te boosten... /w *KMile_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 07-04 18:48

Jive

MooMooMastah

Errug interessante site voor item-info & andere meuk (zoals kmile's poison verhaal in vorige topic)

www.horadrim-library.dk

Op deze site staan trouwens ook "reviews" van items.

Bijv. iedereen weet waarom een Windforce zo geliefd is (hij is erg zeldzaam) maar wat maakt de windforce verder zo fokking goed .....
Of wat zijn andere leuke wapens/items en wat voor dingen maakt ze goed (ook al vallen ze vaak).

Kijk hier maar es waarom een Buriza zo relaxed is ...
Buriza Do Kyanon
Tis niet alleen de dmg die het em doet >:)

edit.
Vergeet ik ook bijna te zeggen dat dit een hele relaxede page is, want ze kijken namelijk ook wat je het beste in de socket kan proppen, helemaal onderaan.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand toevallig nog een 195 (of hoger) buriza voor trade (clean of met nef).

Ik zoek er nog 1 (zie sig voor account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4743

Op woensdag 10 april 2002 18:52 schreef Jive het volgende:
goed (ook al vallen ze vaak).

Kijk hier maar es waarom een Buriza zo relaxed is ...
Buriza Do Kyanon
Tis niet alleen de dmg die het em doet >:)
Het is wel alleen de damage die het em doet ;) Buriza is traag rotding.... Als ie minder damage had gehad had geen mens em gebruikt!

* Anoniem: 4743 follows the path of the speeder :)

of 7/2 attack speed, of nix :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 19:21 schreef Pjemco het volgende:

[..]

Het is wel alleen de damage die het em doet ;) Buriza is traag rotding.... Als ie minder damage had gehad had geen mens em gebruikt!

* Anoniem: 4743 follows the path of the speeder :)

of 7/2 attack speed, of nix :)
Idd :)

btw ik snap die knockback zut echt niet
vage knockback is irri like hell er achter aan lopen..
knockback wat heb je er aan ? als je een goede zon bent komen ze niet eens in je buurt........ en heb je het dus niet nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 19:14 schreef nantasquad het volgende:
Iemand toevallig nog een 195 (of hoger) buriza voor trade (clean of met nef).

Ik zoek er nog 1 (zie sig voor account)
als ik jou wasa,zou ik voor een 180% gaan.
dat scheelt je 2 a 3 soj......
lees ik had een 175% voor 1 soj
(nou snap ik wel dat de sojs op dit moment in je zak branden :), maar het gaat om het idee)

en het damage verschil is echt nihil.......
op mijn ama was het iets van 50 damage minder op een totaal van 2500.........

ik wil je eventueel wel een 155 en 180% uitproberen, kun je zelf even nagaan wat het doet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 19:27 schreef SaURoN het volgende:

[..]

Idd :)

btw ik snap die knockback zut echt niet
vage knockback is irri like hell er achter aan lopen..
knockback wat heb je er aan ? als je een goede zon bent komen ze niet eens in je buurt........ en heb je het dus niet nodig..
na als je een lamme ama bent die de helft van de tijd bezig is met rennen, en dus niet kan attacken ...... :)
zonder knockback heb je gewoon geen stopping power, ze blijven maar op je afkomen....... met nef plak je ze tegen de muur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 19:28 schreef heuveltje het volgende:

[..]

als ik jou wasa,zou ik voor een 180% gaan.
dat scheelt je 2 a 3 soj......
lees ik had een 175% voor 1 soj
(nou snap ik wel dat de sojs op dit moment in je zak branden :), maar het gaat om het idee)

en het damage verschil is echt nihil.......
op mijn ama was het iets van 50 damage minder op een totaal van 2500.........

ik wil je eventueel wel een 155 en 180% uitproberen, kun je zelf even nagaan wat het doet......
heb nu een 151% (voor een 100 poison charm) en ik vind de damage nog te laag. Ik ga de trade channes wel eens langs om te kijken wat een 190 of hoger nou doet qua sojs.

en die sojs branden echt niet in mijn broek hoor, het is niet zo omdat ik ze nu heb ik ze ook weer graag kwijt wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 10 april 2002 19:34 schreef nantasquad het volgende:

[..]

heb nu een 151% (voor een 100 poison charm) en ik vind de damage nog te laag. Ik ga de trade channes wel eens langs om te kijken wat een 190 of hoger nou doet qua sojs.

en die sojs branden echt niet in mijn broek hoor, het is niet zo omdat ik ze nu heb ik ze ook weer graag kwijt wil.
Het scheelt zo vreselijk niks.. koop dan wat leuks ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
na als je een lamme ama bent die de helft van de tijd bezig is met rennen, en dus niet kan attacken ......
zonder knockback heb je gewoon geen stopping power, ze blijven maar op je afkomen....... met nef plak je ze tegen de muur
Lure een group cows, plant valkyre en schieten maar. Niks knockback het sucked en het is waardeloos. Als je knockback nodig hebt omdat je anders dood gaat speel dan niet :) Windforce lijkt me een megaweapon maar zal er nooit mee spelen van wegege knockback :( het slaat echt nergens op. Nog meer redenen hmmmm je zorgt ervoor dat je je medespelers dood, en je ziet minder goed als een cow wat dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Op woensdag 10 april 2002 21:09 schreef barrel het volgende:

[..]

Lure een group cows, plant valkyre en schieten maar. Niks knockback het sucked en het is waardeloos. Als je knockback nodig hebt omdat je anders dood gaat speel dan niet :) Windforce lijkt me een megaweapon maar zal er nooit mee spelen van wegege knockback :( het slaat echt nergens op. Nog meer redenen hmmmm je zorgt ervoor dat je je medespelers dood, en je ziet minder goed als een cow wat dropt.
hier ben ik het dus niet mee eens,

knockback is handig als ze te dicht bij je komen (de koeien dus)

de mede spelers maak je er niet door door, want die blijven echt wel uit de buurt van de koeien als jij bezig bent
en dat je de items niet zou zien is helemaal crap, want daar heb je ALT toets voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 19:30 schreef heuveltje het volgende:

[..]

na als je een lamme ama bent die de helft van de tijd bezig is met rennen, en dus niet kan attacken ...... :)
zonder knockback heb je gewoon geen stopping power, ze blijven maar op je afkomen....... met nef plak je ze tegen de muur :)
nah je bent n00b ama als je ze bij je laat komen....
knockback zuigt je ziet de items niet en je MOET dan rennen om achter ze aan te gaan :) mij zie je alleen rennen als ik
1) zonder arrows loop
2) de koeien dood zijn
3) als er item snatcher bij me loopt
Op woensdag 10 april 2002 21:12 schreef klomp het volgende:

[..]

de mede spelers maak je er niet door door, want die blijven echt wel uit de buurt van de koeien als jij bezig bent
en dat je de items niet zou zien is helemaal crap, want daar heb je ALT toets voor
wrong wat als ze een koe voor je neus schieten en je hebt weinig health? die koe zou er nooit zijn zonder knockback...
en als je de koeien uit je scherm weg schiet dan zie je de items toch niet |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel

Dit is heel simpel, zorg dat de koeien dood zijn voordat ze bij je zijn.

Ik ben al zo vaak door die irri noob java's amzones met knockback, ik word er doodziek van schieten op een LE cow ik lekker teleporten met me -70 to lightning BAM lightning cow voor me .... hoe lang denk je dat ik dat vol hou ?? maybe 0,1 seconde. Er zijn 3 dingen waardoor ik altijd gedood word in cowlevel Lag, noob java/amazone's en m'n eigen onkunde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

Op woensdag 10 april 2002 21:19 schreef SaURoN het volgende:

[..]

nah je bent n00b ama als je ze bij je laat komen....
knockback zuigt je ziet de items niet en je MOET dan rennen om achter ze aan te gaan :) mij zie je alleen rennen als ik
1) zonder arrows loop
2) de koeien dood zijn
3) als er item snatcher bij me loopt
nou ja ieder zijn eigen mening hoor, ik vind knockback wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje

heuveltje

KoelkastFilosoof

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:19 schreef SaURoN het volgende:

wrong wat als ze een koe voor je neus schieten en je hebt weinig health? die koe zou er nooit zijn zonder knockback...
en als je de koeien uit je scherm weg schiet dan zie je de items toch niet |:(
ten 1ezit die koe in stun lock, en vormt dus geen gevaar
ten 2e schiet je ze net 1/6 stuk van het veld verder, dus als ie nu te dicht bij je is, was ie dat net ook.......
ten 3e als je weinig health hebt doe JIJ iets fout.
ten 4e als ie voor je neus geschoten word, dan heeft ie weinig healt, is dus een mooie prooi voor je....
Op woensdag 10 april 2002 21:19 schreef barrel het volgende:

Ik ben al zo vaak door die irri noob java's amzones met knockback, ik word er doodziek van schieten op een LE cow ik lekker teleporten met me -70 to lightning BAM lightning cow voor me .... hoe lang denk je dat ik dat vol hou ?? maybe 0,1 seconde. Er zijn 3 dingen waardoor ik altijd gedood word in cowlevel Lag, noob java/amazone's en m'n eigen onkunde :)
ahem jij zit met -70 lightning in hell, en dan is het mijn fout als je niet tegen wat lightning kunt |:(
als ik een koe tegenkom moet ie dood, simpel.....
msleb fana fast conviction.... i dont care :)

en de baan van een koei is heel makkelijk te voor spellen (trek een rechte lijn door vanaf de boog tot de koe.....) dus waarom teleport je dan richting lightning :?

overigens is mijn lvl 88 ama compleet in hell cows gelvl'd en vanaf het begin aan met nef. nooit 1 klacht over gehad.
en heb wel meerdere keren gehad dat rode tp compleet overlopen was, en dat ik een van de weinige was, zoniet de einige die die dan kon clearen vanuit town.......

ps java's kunnen net een koe tegelijk aanvallen, waarom zou dan in hemelsnaam kb een probleem zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben het ook niet eens dat knockback slecht is. Ik heb een buri, en met multi shot zijn ze gewoon nog niet dood als ze bij mij zijn. simpel. ik moet dus knockback hebben. Je kan nou wel lopen zeggen dat je dan beter niet kunt spelen, of dat je dan n00b bent, maar dat is natuurlijk onzin. Met de items die ik heb, is nef in mijn buri gewoon de beste oplossing, klaar.

ik heb 3xx in DEX, en de dmg van mijn buri is gewoon met multi maar krap 2K denk ik, dus een groep koeien is dan zeker niet snel dood. Met guided heb ik ook 3 schoten nodig om een koe dood te krijgen, maar die andere 28 koeien staan dan al naast mijn neus. Ook een valk helpt niet zo erg, want die kan niet op 6 plekken tegelijk zijn.

En ook mijn freezing arrow kan maar een rij van 2 koeien breed freezen, dus de rest komt er alsnog aan. Als ik met freezing om me heen schiet, kan ik wel de meeste dood krijgen voordat ze bij me zijn, maar ook niet allemaal...

en verder ben ik het 100% met heuveltjes post hierboven eens.

oh ja, Barrel, als jij een WF hebt ga je er niet mee spelen vanwege knockback :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 21:59 schreef K-Mile het volgende:
ik ben het ook niet eens dat knockback slecht is. Ik heb een buri, en met multi shot zijn ze gewoon nog niet dood als ze bij mij zijn. simpel. ik moet dus knockback hebben. Je kan nou wel lopen zeggen dat je dan beter niet kunt spelen, of dat je dan n00b bent, maar dat is natuurlijk onzin. Met de items die ik heb, is nef in mijn buri gewoon de beste oplossing, klaar.

ik heb 3xx in DEX, en de dmg van mijn buri is gewoon met multi maar krap 2K denk ik, dus een groep koeien is dan zeker niet snel dood. Met guided heb ik ook 3 schoten nodig om een koe dood te krijgen, maar die andere 28 koeien staan dan al naast mijn neus. Ook een valk helpt niet zo erg, want die kan niet op 6 plekken tegelijk zijn.

En ook mijn freezing arrow kan maar een rij van 2 koeien breed freezen, dus de rest komt er alsnog aan. Als ik met freezing om me heen schiet, kan ik wel de meeste dood krijgen voordat ze bij me zijn, maar ook niet allemaal...

en verder ben ik het 100% met heuveltjes post hierboven eens.

oh ja, Barrel, als jij een WF hebt ga je er niet mee spelen vanwege knockback :?
en ik ben het 100% met barrel eens :P knockback sux die koeien zijn al lang doodt voordat ze bij me zijn en miles een merc een goed idee? want buriza doet meer dmg als een eagle horn :+ wellis waar schiet ik 2x in de tijd at jij 1 x schiet maar.
en dat hij wf dan niet gebruikt zie ik hem voor aan :P hij gebruikt ook geen gf :D of caraniumbasher :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp

klomp

Zooi...

wat kan ik eigenlijk vragen voor een magewrath?
en een lycanders aim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sau:

hoe waren skills + stats van jouw MF sorc verdeeld???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrel
oh ja, Barrel, als jij een WF hebt ga je er niet mee spelen vanwege knockback
Het gaat toch om speelplezier ?? knockback geeft mij geen speelplezier :) wf is puur voor de heb. Leukste wapen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb is eaglehorn, vette ownage samen met een merc tot 4 k dmg multi en met een atma's scarab om :) en dan flink wat ias aan en je cleared level sneller dan menig java of nova char

Voor buriza users trek 60% ias aan dex rond de 400 act II nightmare merc level 10 valkyre, paar poisen charms en je doet zo rond de 4k dmg ... dan heb je echt geen knockback nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 19:43

Soullie

Planeshift

Op woensdag 10 april 2002 21:20 schreef klomp het volgende:

[..]

nou ja ieder zijn eigen mening hoor, ik vind knockback wel handig.
Same here... knockback is idd erg handig... mja iedereen denkt hier alleen cow dus....

Voor mfden en het opruimen van een msleb council member is het extreem handig... kwil wel eens zien dat iemand daar rustig een valk voor gaat zetten en die dan gaat doodschieten vooral een stoneskin en zijn maatjes die ehm healen...

Maar ik vind een Nef voor een buri ook een beetje onzin.. maar dat is omdat ik Freezing Arrow stukken beter vind als multi...

Iedereen zijn mening maar om te zeggen dat iets "suckt" of "slecht" is vind ik onzin tis namelijk jou mening niet een feit :P

zijn hier btw ook mensen die niet ieder char van zich laten rushen naar hell ?.... mja hoop dat 1.10 dat be-eindigd mja 1.10 zal wel komen zodra ik kap met diablo of zow :P

Trouwens Barrel een atma's ??? je kunt beter een witchchild op weaponswitch hebben daarmee amp casten (die heeft geen cast delay wat een atma wel heeft en dat kost je erg veel extra damage omdat je dan geen pijlen schiet) en je kunt een cats eye aan voor extra ias en dex (dus damage)
Op woensdag 10 april 2002 22:12 schreef klomp het volgende:
wat kan ik eigenlijk vragen voor een magewrath?
en een lycanders aim?
Magewrath niets...

Lycander mayb een soj als het een goeie is 19x% en je lang genoeg zoekt naar iemand die ehm wil..
ahem jij zit met -70 lightning in hell, en dan is het mijn fout als je niet tegen wat lightning kunt |:(
als ik een koe tegenkom moet ie dood, simpel.....
Hmmm idd dat bedoel ik dus met cow only chars die rennen rond zijn happy dat ze cows killen tot ze buiten het lvl komen... bouw maar eens een max res nova sorc en laat je eens uitdagen door zown helle burizon op hell heb je meteen wat gratis oortjes erbij je kunt aan het armor meestal al zien of je gaat winnen of niet :)....

Mja barrel als je -70 res hebt en er komt een cow met LE langs gevlogen en je sterft meteen ligt het aan jou equip denk ik... niet aan de persoon die de koe lanceerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 00:19 schreef Soullie het volgende:

[..]

zijn hier btw ook mensen die niet ieder char van zich laten rushen naar hell ?.... mja hoop dat 1.10 dat be-eindigd mja 1.10 zal wel komen zodra ik kap met diablo of zow :P
ik speel de meeste chars zelf door de acts heen. Soms laat ik er eentje ff power-lvlen, maar meestal beuk ik mn eigen weg ;)
Mja barrel als je -70 res hebt en er komt een cow met LE langs gevlogen en je sterft meteen ligt het aan jou equip denk ik... niet aan de persoon die de koe lanceerd....
Risico van't vak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 00:19 schreef Soullie het volgende:

heb nu een barb laten bootsen naar hell, normaal ben ik sterk genoeg om flink mee te helpen.
Normaal begin ik gewoon in act 1 en na q5 zoek ik ff een andi kill game of vraag het op irc, dan gewoon sewers en stokkie halen, en dan ff snel door mephi en diablo heen geboost worden. Vervolgens veel bloodrunnen en de ancients totdat ik level 40 ben ofzo, dan tijd voor baal.

Ik vind het ook een goed idee om een level req op baal te zetten. je moet gewoon minstens level 30 op normal zijn, 50 op nighmare en 60 op hell. Dit kan makkelijk, dan ga je maar iets langer bloodrunnen. Het resulteert is een veel beter speelbare game. Ik zit nu regelmatig met 4 of 5 leechers in een cow game, waardoor niemand wilt openen behalve de leechers en alleen als ze in de party mogen.
(gelukkig heb ik het pootje meestal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Ja hoe zit dat nou trouwens, als je op Hell ELvis heb gekilled dan kan je toch alleen niet meer openen of kan je ook niet meer het Cow lvl binnengaan ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb gisteravond een berg zooi geruild voor een SOJ!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

(berg zooi = 4socket laq. plate, 3 socket winged helm en nog een beetje low lvl. uniques.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op donderdag 11 april 2002 09:44 schreef Muppet het volgende:
Ja hoe zit dat nou trouwens, als je op Hell ELvis heb gekilled dan kan je toch alleen niet meer openen of kan je ook niet meer het Cow lvl binnengaan ??
Je kan dan niet meer openen maar nog wel binnengaan :)

if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op donderdag 11 april 2002 10:14 schreef bachus het volgende:

[..]

Je kan dan niet meer openen maar nog wel binnengaan :)
Dat dacht ik ook maar iemand probeerde mij wat anders wijs te maken dus ik denk vraag het ff na :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 09:58 schreef whiteflare het volgende:
Heb gisteravond een berg zooi geruild voor een SOJ!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)

(berg zooi = 4socket laq. plate, 3 socket winged helm en nog een beetje low lvl. uniques.)
Heb een vaag vermoeden dat dit je eerste soj was. :) If so, gratz, kan mijn eerste ook nog goed herinneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een vraagje: Anc (account stox) weet er al van...

Gisteren heb ik een Grandmaster Balrog Blade gesocketed. Kreeg helaas maar 2 sockets, maar ja..
Hij is 193% ED en +296 AR. Ik heb er een Shael en een Eth in gegooid. Op zich is het best een kewl zwaard, maar ik dacht dat hij niets waard zou zijn. Toch krijg ik in een trade channel een bod varierend tussen 1, 1+@ of 2 sojs. :?
Is dit nu iets om te traden, of toch om gewoon te houden? Op zich vind ik het wel een leuk zwaard omdat ik hem uit meph heb, zelf gesocketed, en zelf de runes gevonden. Helemaal legit so to speak ;)
Anyway, als iemand mij kan helpen met taxeren... thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was inderdaad mijn eerste "echte" SOJ :9
had al eerder spullen die er 1 waard waren maar een ring zelf had ik nog nie gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 10:39 schreef Jaxe het volgende:
even een vraagje: Anc (account stox) weet er al van...

Gisteren heb ik een Grandmaster Balrog Blade gesocketed. Kreeg helaas maar 2 sockets, maar ja..
Hij is 193% ED en +296 AR. Ik heb er een Shael en een Eth in gegooid. Op zich is het best een kewl zwaard, maar ik dacht dat hij niets waard zou zijn. Toch krijg ik in een trade channel een bod varierend tussen 1, 1+@ of 2 sojs. :?
Is dit nu iets om te traden, of toch om gewoon te houden? Op zich vind ik het wel een leuk zwaard omdat ik hem uit meph heb, zelf gesocketed, en zelf de runes gevonden. Helemaal legit so to speak ;)
Anyway, als iemand mij kan helpen met taxeren... thx
ten eerste: magic kan maar 2 socks...

ten tweede: 2 sojs? zou ik meteen doen... maarja, als je de sojs niet wilt hebben, zou ik hem houden, wel leuk dingetje wel nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Ik heb dit spel ook , en heeft iemand een url voor me met de updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 12:18 schreef Metal-Kool4 het volgende:
Ik heb dit spel ook , en heeft iemand een url voor me met de updates?
www.blizzard.com

of gewoon via de auto update functie (ff verbinding maken met battle.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Laatst online: 07-04 18:48

Jive

MooMooMastah

Mwuah ... geen knockback nodig op me buri.
Daarvoor heb ik een Langer-Briser alsik het nodig heb, of om de een of andere vage reden zonder mana-zit. (mijn mf-burizon)

Ennuh .... knockback suxx's op een javazon, derhalve hebbik nef'd-lycanders op weaponswitch om bij te leechen en daarna vrolijk weer te Lightning-Fury'n.

Knockback heeft zijn voor en zijn nadelen.
Een barb vind het mega-irri als er een bowazon met knockback staat te knallen, evenals een javazon omdat dan alle koeien alle kanten uit gaan.

Maar als het rooie gaatje overspoeld is, zijn er idd maar 2 chars die hem vaak kunnen clearen, een bowazon met knockback of een snelle barb, de rest is al plat voor ze ingeladen zijn.

Ik zat bijv. laatst iemand te boosten, en toen was de portal in CS overspoeld met mages, en die andere ama & mijn sorc deden echt geen reet ertegen, want ze waren heel rap dood (3x uni-bosspack). Even me bowazon pakken en 2 tellen later "SAFE" roepen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Blah kan nog steeds niet spelen :(

Ik houd et niet meer :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Op donderdag 11 april 2002 12:47 schreef bachus het volgende:
Blah kan nog steeds niet spelen :(

Ik houd et niet meer :'(
Hoezo kun je nog steeds niet spelen?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voor een MF sorc, alleen mephi en baal:

max FW
max FM
ong 10 static
ong 10 nova
ong 10 LM

Beste ice schild ong 5
Energy Shield ook ong 5

verder 3 om 1 NRG/VIT

str genoeg om shako, rhyme trolls nest, en skullders...

dex base

gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op donderdag 11 april 2002 13:32 schreef Neelon het volgende:

[..]

Hoezo kun je nog steeds niet spelen?
Omdat ik de cd van D2 heb uitgeleend |:( en die eikel hem vergeten was mee terug te nemen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 12:15 schreef K-Mile het volgende:

[..]

ten tweede: 2 sojs? zou ik meteen doen... maarja, als je de sojs niet wilt hebben, zou ik hem houden, wel leuk dingetje wel nl...
doh! Gewoon allebei niet bij stilgestaan dat ie magic is zeg... thx :) |:)
Achteraf toch geluk dat ik er 2 kreeg dan.
2 sojs lijkt me dus redelijk goede prijs; tis een leuk zwaardje, dus het ligt eraan wat ik ermee wil gaan doen.
Voorlopig houd ik hem maar gewoon dan, thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-05 11:05

Neelon

FOR PONY!!!

Op donderdag 11 april 2002 13:58 schreef bachus het volgende:

[..]

Omdat ik de cd van D2 heb uitgeleend |:( en die eikel hem vergeten was mee terug te nemen :r
Da's niet zo mooi van 'm dan.

Misschien dat ik vanavond mijn Bowazon door normal act 2 kan loodsen. :D

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bachus
Op donderdag 11 april 2002 14:24 schreef Neelon het volgende:

[..]

Da's niet zo mooi van 'm dan.

Misschien dat ik vanavond mijn Bowazon door normal act 2 kan loodsen. :D
ik hoop vanavond ff een cd te scoren, ik moet mephi hakken....ik moet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet

Muppet

Op donderdag 11 april 2002 13:36 schreef K-Mile het volgende:
voor een MF sorc, alleen mephi en baal:

max FW
max FM
ong 10 static
ong 10 nova
ong 10 LM

Beste ice schild ong 5
Energy Shield ook ong 5

verder 3 om 1 NRG/VIT

str genoeg om shako, rhyme trolls nest, en skullders...

dex base

gaat dit werken?
Nou persoonlijk vind ik firewall klote voor bosses. Maar als je een goeie merc heeft die de Boss op zijn plek kan houden dan werkt FW heel goed en killed het snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 11 april 2002 14:49 schreef Muppet het volgende:

[..]

Nou persoonlijk vind ik firewall klote voor bosses. Maar als je een goeie merc heeft die de Boss op zijn plek kan houden dan werkt FW heel goed en killed het snel.
maar wat zou anders primary dmg moeten zijn??

nova? gaat ook nie echt snel qua dmg..
FO? ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anc

anc

Op donderdag 11 april 2002 12:15 schreef K-Mile het volgende:

[..]

Owja? das nieuw zeker?