Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Ik wil me ethereal skulders wel daarvoor ruilen hoor, snap niet echt waarom een ethereal duurder is. Zoek toch nog een shaft en een gaze voor mijn barb, en die skulders is gewoon een wisseling.Op vrijdag 19 april 2002 19:52 schreef duckface het volgende:
[..]
...
Ik ben nu nog opzoek naar een ethereal skulders. Ik bied het volgende:
Perfect topaz socketed skulders +
clean shaftstop +
Perfect topaz socketed Vampire Gaze.
acc: /w *dutchpowercow
e-mail: diablo3@xs4all.nl
probeer je wel te wisperen
ik heb een gazeOp zaterdag 20 april 2002 18:57 schreef nantasquad het volgende:
[..]
Ik wil me ethereal skulders wel daarvoor ruilen hoor, snap niet echt waarom een ethereal duurder is. Zoek toch nog een shaft en een gaze voor mijn barb, en die skulders is gewoon een wisseling.
probeer je wel te wisperen
yep..merc lvl 91...max 3100 dmg geloof ikOp zaterdag 20 april 2002 18:02 schreef duckface het volgende:
Heeft er iemand een slaafje met meer dmg?
zie:
http://www.geocities.com/hakdecpu
kaasz | specs | i kick ass for the lord
in mijn Diablo II boeks taat toch echt Bul Kathos Children ring met +2 to all skillsOp zaterdag 20 april 2002 18:18 schreef heuveltje het volgende:
nope
amuletten wel
ringen alleen +1 skill. en zelfs dat is al vrij sterk als je bedenkt dat er maar 2 ringen zijn die +1 skill hebben
en dat zijn soj en bk
oftewel gruwelijk moeijlijk te vinden, terwijl je voor 5 hel runes al eentje naar keuze kan kuben, en die kan dan ook nog es hele leuke side-mods hebben ook........
ik heb zelf ooit n's een Bul Kathos Weddingband gehad, verkocht voor 3 soj
Zijn al 7 soj's geboden
There is no art to find the minds construction in the face
Verwijderd
terug wisperen dat net iemand 11 sojs bied, kijken of hij er over gaatOp zaterdag 20 april 2002 20:21 schreef Muppet het volgende:
Ik heb net een BER rune gevonden, rune nummer 30. 8% dmg red. Iemand enig idee wat hij waard is.
Zijn al 7 soj's geboden
Verwijderd
Klopt, dat kon wel... Die zijn er met patch 1.07 uitgehaald, net als de meeste crafts.. ze waren te makkelijk te krijgen en te goedOp zaterdag 20 april 2002 18:08 schreef Death Angel het volgende:
[..]
ik d8 dat crafted ringen kunnen +2 skills konden zijn ....
Ik heb ze zelf wel eens gezien, die ringen
net 8 gebodenOp zaterdag 20 april 2002 21:06 schreef nantasquad het volgende:
[..]
terug wisperen dat net iemand 11 sojs bied, kijken of hij er over gaat
Hmmm ber rune .. die zijn fucken rare, waar gevonden ?? ik zou in iig niet zo voor de quick trade gaan, een echte collector geeft er vele malen meer voorOp zaterdag 20 april 2002 20:21 schreef Muppet het volgende:
Ik heb net een BER rune gevonden, rune nummer 30. 8% dmg red. Iemand enig idee wat hij waard is.
Zijn al 7 soj's geboden
ist jij nieuw hier? ken je nog nietOp zaterdag 20 april 2002 16:41 schreef temp_01 het volgende:
[..]
ik heb lvl 21 orb en dat schiet echt niet op tegen mephy hoor.. firewall gaat veel sneller, maar ja, daar heb ik met 500 meestal te weinig mana voor
Die rune is erg rare... ik zou ehm zelf usen maar anders voor meer als 10 soj proberen...Op zaterdag 20 april 2002 20:21 schreef Muppet het volgende:
Zijn al 7 soj's geboden
Misschien zelfs in storm voor mijn block sorc... mja heb geen 10 soj anders had ik een bod gedaan
Ok, dan moet ik ook ff opscheppen over m'n merc hoorOp zaterdag 20 april 2002 19:42 schreef PringleMaster het volgende:
[..]
yep..merc lvl 91...max 3100 dmg geloof ik

Ik speel trouwens op USEast, accounts wiko2 & wiko4
/me == 42
dat is met aura tochOp zondag 21 april 2002 11:25 schreef Wiko het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff opscheppen over m'n merc hoor
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Leuke damage idd (vooral de minimum dmg), maar wel weinig resistance en ook weinig leven.Op zondag 21 april 2002 11:25 schreef Wiko het volgende:
[..]
Ok, dan moet ik ook ff opscheppen over m'n merc hoor
[afbeelding]
Het wapen wat ik gebruik is 100-640 pole wapen (ethereal) en in totaal heeft het mannetje 17% LL
Verwijderd
1
2
3
4
| 2x lighsabre lem, ko hoog % clean buriza (of mayb zelfs eagle?) nog meer? |
vragen?
Eagle doet nu iets van 12+sojs en gvd ik heb er net 7
IK WIL EAGLE !!!!!!
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Verwijderd
Verwijderd
de meeste wel jaOp zondag 21 april 2002 16:26 schreef neobirdy het volgende:
Hey mensen,ik ben nieuw hier en me Diablo acc is: Neobirdy(nl).Ik neem aan dat jullie gewoon op Europe server spelen?
Nee hoor 40% duitser 30% frans is op Bnet volgens mij...Op zondag 21 april 2002 16:59 schreef Towelie het volgende:
tenzij je tegen duitsers bent, dan speel je op US east
Btw vex voor 4 soj is idd realistisch...
Net clanwar gehad...
Weet niet of die ber al weg is anders wil ik er wel 7sojs voor betalen....Op zaterdag 20 april 2002 21:29 schreef Muppet het volgende:
[..]
net 8 geboden
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
genoegOp zondag 21 april 2002 13:02 schreef Schizophreniac het volgende:
hmm, ik moet me merc ff naar lvl 70 a 80 schoppen dan zal ik eens kijke wat voor dam hij doet met ethereal honor cryptic axe
Het character waar ie bij hoort is een Singer barb. Na mijn BO heeft de merc iets van 1700 life en aangezien alles in principe continu gestund is wordt ie toch niet geraaktOp zondag 21 april 2002 15:09 schreef duckface het volgende:
[..]
Leuke damage idd (vooral de minimum dmg), maar wel weinig resistance en ook weinig leven.
Het wapen wat ik gebruik is 100-640 pole wapen (ethereal) en in totaal heeft het mannetje 17% LL
/me == 42
sweetOp zondag 21 april 2002 23:17 schreef Wiko het volgende:
[..]
Het character waar ie bij hoort is een Singer barb. Na mijn BO heeft de merc iets van 1700 life en aangezien alles in principe continu gestund is wordt ie toch niet geraakt
Skin of the Vipermagi, en frostburns gevonden in 1 mep drop
nou alleen nog even denken of ik een necro of een sorc ga maken........
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd

Verwijderd
Of heeft er no iemand een GUL rune over?
Verwijderd
hmmm ik denk t niet, omdat mensen vaak eerder kiezen om hun sojs uit te geven aan een wf dan een rune, runes kunnen veel waard zijn, maar dat is lang niet voor iedereen zo, je moet maar net iemand treffen die het er voor WIL geven..maar goed..probeer het...misschien welOp maandag 22 april 2002 08:58 schreef duckface het volgende:
Kan ik voor een JAH rune en een clean Stormshield een windforce krijgen?
Of heeft er no iemand een GUL rune over?
Verwijderd
Die spulletjes heb ik dus ook allemaal, maar heb je nu niet te weinig life-leech? Of is dit echt voor tegen sorcs? Zo ja, dan moet ik die spullen ook effe aandoen. Ik wist nl niet dat je van absorb dus healt..Op vrijdag 19 april 2002 20:50 schreef duckface het volgende:
[..]
Dat absorben werkt wel lackerd idd. was laatst aan het pvp'en met m'n lvl75 barb (SILENCE col blade, Shaft, arreat, IK gloves+boots, stormshield, cats eye, 2x ravenfrost, string of ears) moest het opnemen tegen 2 icesorcs, allebei lvl90>. eerst dacht ik dat ik moest oppassen, maar kon gewoon blijven staan. pas toen ze Thunder Storm aanzetten moest ik wat hakken om in leven te blijven. Ik denk dat ik ook maar m'n The Rising Sun 1.09 op die barb ga zetten om fire dmg om te zetten in life. ik wil alleen m'n arreat niet omruilen met Blackhorn's Face om helemaal bestand te zijn tegen alle sorc dmg.
Verwijderd
Nu voor het eerst een Amazone (Java). Moet wel erg wennen dat ik nu weg moet lopen van koetjes, maar ik ben ook nog maar lvl 50+. Maar allejezus wat gaat dat snel in koegames zeg! Nu moet ik alleen ff iets hebben voor op de weaponswitch. Buriza, haal je die voor 1 soj?
En dan nog wat build vraagjes:
1. LF is gemaxt, Pierce zit op ongeveer 10. Waar gooi ik de rest in? De ama is gemaakt voor cow/cow-mf.
2. Strenght zoveel als je voor items nodig hebt, geen mana, life rond de 800 brengen, de rest allemaal in dex. Klopt dit?
3. Wat zijn belangrijke Java items? Maakt niet uit hoe duur / rare.
thx
Verwijderd
buri voor 1 : jaOp maandag 22 april 2002 09:41 schreef Jaxe het volgende:
Nog even bedankt aan iedereen die vrijdagavond geholpen heeft bij de leech game. En anc, special thx dat je me even hielp toen ik op hell-dia-baal de game niet meer in kwam.
Nu voor het eerst een Amazone (Java). Moet wel erg wennen dat ik nu weg moet lopen van koetjes, maar ik ben ook nog maar lvl 50+. Maar allejezus wat gaat dat snel in koegames zeg! Nu moet ik alleen ff iets hebben voor op de weaponswitch. Buriza, haal je die voor 1 soj?
1. LF is gemaxt, Pierce zit op ongeveer 10. Waar gooi ik de rest in? De ama is gemaakt voor cow/cow-mf.
2. Strenght zoveel als je voor items nodig hebt, geen mana, life rond de 800 brengen, de rest allemaal in dex. Klopt dit?
thx
hmm guided? en valkery vind ik persoonljik ook wel heel makkelijk om vol te hebben, die ben ik nu ook aan eht lvlen, die kan de koetjes op afstand houden terwijl jij ze plat gooit. belangrijke java: titans +ethereal titans
Verwijderd
Ok, dan ga ik buri maar halen, guided maxen, valkyrie maxen. Los van Titans, wat is nog belangrijk? Helm, belt, shield.. Heb nu een 8/8/19 gaze, shaftstop, IK gloves, Tiamat Rebuke Shield, Nosferatu Coil Belt, Cow king boots. En dan nog 2*manald tijdelijk.Op maandag 22 april 2002 09:45 schreef miessie het volgende:
[..]
buri voor 1 : ja
hmm guided? en valkery vind ik persoonljik ook wel heel makkelijk om vol te hebben, die ben ik nu ook aan eht lvlen, die kan de koetjes op afstand houden terwijl jij ze plat gooit. belangrijke java: titans +ethereal titansvoor wat extra snel mollen. Die hebben toch replenisch dus die vult zichzelf vrij snel weer aan. wel een beetje opletten dat je hem niet helemaal leeg gooit want dan issie dus wel gebroken.
Verwijderd
Ik heb 2 sets van diablo, van de eerste set is de playdisc gebroken, die playdisc heb ik niet meer. Van de tweede set kan ik de playdisc neit meer lezen. Tijdens installeren krijg ik een foutmelding, plaats playdisc, maar die zit erin. Ik heb blizzard gemailed maar die geven een oplossing ala: start, settings, control panel, system, tabblad performance, blablabla. het lullige is dat ik dat tabblad performance niet heb in windows 2000 server. Ook zeggen ze dat ik kan ruilen voor $10,= maar dat geld alleen voor als je in amerika woont, wanneer je daar niet woont moet je ff een distributeur in jou land opzoeken, het vervelende is dat nederland er niet bij staat.
heeft iemand ervaring met het ruilen van zijn kapotte (of missende) diablo cd's?
Verwijderd
Om dit probleem te voorkomen maak ik gebruik van Deamon tools. Echt ideaal. Je maakt een image met bv. het programma Clonecd, en daarna installeer je deamon tools (gratis) dan heb je 4 viruele cd-drive's er bij Je klikt op het icoontje van deamontools en selecteerd op een virtuele cd-drive de image die je zojuist gemaakt hebt, en je hoeft dus nooit meer die playcd te gebruiken. (ik heb zelf de image op 1 van m'n servers staan en laat beide pc's naar die image kijken).Op maandag 22 april 2002 09:52 schreef miessie het volgende:
jongens, iemand ervaring met het ruilen van kapotte cd's?
Ik heb 2 sets van diablo, van de eerste set is de playdisc gebroken, die playdisc heb ik niet meer. Van de tweede set kan ik de playdisc neit meer lezen. Tijdens installeren krijg ik een foutmelding, plaats playdisc, maar die zit erin. Ik heb blizzard gemailed maar die geven een oplossing ala: start, settings, control panel, system, tabblad performance, blablabla. het lullige is dat ik dat tabblad performance niet heb in windows 2000 server. Ook zeggen ze dat ik kan ruilen voor $10,= maar dat geld alleen voor als je in amerika woont, wanneer je daar niet woont moet je ff een distributeur in jou land opzoeken, het vervelende is dat nederland er niet bij staat.
heeft iemand ervaring met het ruilen van zijn kapotte (of missende) diablo cd's?
In jou geval is dit dus iets te laat. maar misschien kan je ff een cd'tje lenen van iemand in de buurt (voor een minuut of 3) dan ben je ook klaar. (als je in de buurt woont van Zoetermeer mag je em wel ff van mij lenen) (er van uitgaande dat je zelf zorgdraagt aan het juiste gebruik daarvan) (dit was on North-Blizzard gerust te stellen
Verwijderd
Klinkt goed.. dus clones op je cd, en deamon tools laat de comp denken dat die clone je cdspeler is.. right?Op maandag 22 april 2002 10:19 schreef duckface het volgende:
[..]
Om dit probleem te voorkomen maak ik gebruik van Deamon tools. Echt ideaal. Je maakt een image met bv. het programma Clonecd, en daarna installeer je deamon tools (gratis) dan heb je 4 viruele cd-drive's er bij Je klikt op het icoontje van deamontools en selecteerd op een virtuele cd-drive de image die je zojuist gemaakt hebt, en je hoeft dus nooit meer die playcd te gebruiken. (ik heb zelf de image op 1 van m'n servers staan en laat beide pc's naar die image kijken).
Deamon tools vrij te downloaden / freeware?
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik dit niet uigebreidt getest heb, maar in de game dat ik 't ff wilde proberen was ik echt verbaasd (Amazing discovery) ik vocht tegen 2 sorc 1 buriama en een fck'd druid alle lvl 82> en ging dus niet 1 keer dood. Buri tegen je is natuurlijk wel relaxed als je zelf 2 ravenfrosts hebt want dan wordt je bij elke hit (cold damage)toch weer een beetje gehealed.Op maandag 22 april 2002 09:31 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Die spulletjes heb ik dus ook allemaal, maar heb je nu niet te weinig life-leech? Of is dit echt voor tegen sorcs? Zo ja, dan moet ik die spullen ook effe aandoen. Ik wist nl niet dat je van absorb dus healt..
nou emmmmmmOp maandag 22 april 2002 10:23 schreef duckface het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit niet uigebreidt getest heb, maar in de game dat ik 't ff wilde proberen was ik echt verbaasd (Amazing discovery) ik vocht tegen 2 sorc 1 buriama en een fck'd druid alle lvl 82> en ging dus niet 1 keer dood. Buri tegen je is natuurlijk wel relaxed als je zelf 2 ravenfrosts hebt want dan wordt je bij elke hit (cold damage)toch weer een beetje gehealed.
een beetje buri doet toch wel 2k damager per ga
en iets van 300 cold damage
lijkt me dat je met 2 ravens nog steeds vet life verliset
Verwijderd
NiceOp maandag 22 april 2002 10:23 schreef duckface het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dit niet uigebreidt getest heb, maar in de game dat ik 't ff wilde proberen was ik echt verbaasd (Amazing discovery) ik vocht tegen 2 sorc 1 buriama en een fck'd druid alle lvl 82> en ging dus niet 1 keer dood. Buri tegen je is natuurlijk wel relaxed als je zelf 2 ravenfrosts hebt want dan wordt je bij elke hit (cold damage)toch weer een beetje gehealed.
Verwijderd
Ik wil wel een buri traden voor een fire skill charm? Weet niet of iemand of jij daar nog in geinteresseerd is, maar goed.Op vrijdag 19 april 2002 17:25 schreef Schizophreniac het volgende:
[..]
half vijf in de middagmaar voor die buri is 1 fire charm goed en als je die nie heb dan niet dan krijg je hem zo
hijs unsocket zelf gevonden 179%
Verwijderd
Deamontools zijn freeware idd en Clonecd kan je downloaden. Ik weet het niet zeker maar ik hoorde laatst van iemand dat je op [*KUCH] je software kan registerenOp maandag 22 april 2002 10:22 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Klinkt goed.. dus clones op je cd, en deamon tools laat de comp denken dat die clone je cdspeler is.. right?
Deamon tools vrij te downloaden / freeware?
http://www.daemon-tools.net/cgi-bin/Scripts/daemon.pl?daemon302.zip
http://home.t-online.de/home/CloneCD/download/SetupCloneCD.exe
suc6
Verwijderd
ja dat ken ik, je kunt ook gewoon dloader downloaden vesie 2.7 dan heb je ook geen cd meer nodig, maar t zijn originele cd's die kapot zijn en dat vind ik wel zonde van mijn geld.Op maandag 22 april 2002 10:19 schreef duckface het volgende:
[..]
Om dit probleem te voorkomen maak ik gebruik van Deamon tools. Echt ideaal. Je maakt een image met bv. het programma Clonecd, en daarna installeer je deamon tools (gratis) dan heb je 4 viruele cd-drive's er bij Je klikt op het icoontje van deamontools en selecteerd op een virtuele cd-drive de image die je zojuist gemaakt hebt, en je hoeft dus nooit meer die playcd te gebruiken. (ik heb zelf de image op 1 van m'n servers staan en laat beide pc's naar die image kijken).
In jou geval is dit dus iets te laat. maar misschien kan je ff een cd'tje lenen van iemand in de buurt (voor een minuut of 3) dan ben je ook klaar. (als je in de buurt woont van Zoetermeer mag je em wel ff van mij lenen) (er van uitgaande dat je zelf zorgdraagt aan het juiste gebruik daarvan) (dit was on North-Blizzard gerust te stellen)
Verwijderd
Wat betreft skillz ....Op maandag 22 april 2002 09:41 schreef Jaxe het volgende:
thx
Op mijn nieuwe java-build heb ik het volgende voorlopig ...
Lightning Fury 20 (+2 PRE-REQ)
Critical HIt 10
Penetrate 10
Pierce 10
Valk 10 (+5 PRE-REQ)
Dit geeft me vet genoeg dmg met LF, en kom overal doorheen, zodat ik binnenkort (als het trutje lvl 80 is ofzow) kan switchen naar me MF-gear. SHaftstop -> Skulders, Venom-Grip -> 39% Chanceguards of 25% rare met dual-leech, Razortail -> Goldwrap, Waterwalkers -> Rare met ias/fw/25% mf, en een rhyme denkik.
Wapens blijven nog Titans & Lycanders-NEF.
Nu weet ik alleen niet zo goed waar mijn overige punten in te stoppen.
Zal ik VALK doormaxxen naar 20, en doorgaan met zoeken tot ik nog een titans vind, om pure LF-zon te doen ...
Of zal ik meer punten in GA & MS stoppen, of punten in Freezing Arrow stoppen om met PI's af te rekenen.
Tja, en de stats loop ik ook wat mee te spelen ...
200 str, 200 dex, 100 vit, base Energy.... kweet nog niet ... (ik heb nog wat quests staan ook, dus plenty nog te verdelen op lvl 71)
Ja het is idd mogelijk om alle cd's te kopierenOp maandag 22 april 2002 10:39 schreef miessie het volgende:
is het niet mogelijk om diablo cd's allemaal te kopieren? dan maak ik daar gewoon kopieen van en als die kapot gaan dan maak ik weer nieuwe, ik heb gisteren met clonecd de playdisc gekopieerd, niet getest of die het doet, maar dit lijkt mij de meest ideale oplossing stel dat ik nieuwe cd's kan krijgen
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
Shame on youOp maandag 22 april 2002 10:29 schreef duckface het volgende:
Om een of andere reden heb ik problemen met de no-cd patch / dloader van diablo.. Hij doet het wel, maar ik krijg eerst 4 errors. En ik HAAT errors.
Verwijderd
ik ook gehad, je meot eerst alles installeren, volledig enzo, en dan de laatste patch downloaden door te updaten via battle.net, en dan pas de loader er overheen, dan geeft iede eerste keer een fout en daarna is t over.Op maandag 22 april 2002 10:41 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Shame on youMaar bedankt voor links voor deamontool.
Om een of andere reden heb ik problemen met de no-cd patch / dloader van diablo.. Hij doet het wel, maar ik krijg eerst 4 errors. En ik HAAT errors.
if at 1st you don't succeed, blame your supervisor. D2 Account *deathbeforedis. HC account HC_Bachus
Verwijderd
niet helemaal waar, mijn broertje heeft gisteren arcaine valor gevonden mij mephisto op hell, het is dus wel degelijk mogelijkOp maandag 22 april 2002 10:48 schreef bachus het volgende:
Wat kost een titans of een lycanders aim? Wou eigenlijk wf hebben maar da's een beetje duur en mephi is ook wat zuinig dus ik kom zo nooit aan genoeg soj voor die wf
titans is overigens 1 soj
Hmm ok hij is dus alleen zuinig tegen mij, gister heel wat mephi/pindle runs gedaan niet 1 uni, boost wat gasten door nm en diablo dropt chanceguardsOp maandag 22 april 2002 10:51 schreef miessie het volgende:
[..]
niet helemaal waar, mijn broertje heeft gisteren arcaine valor gevonden mij mephisto op hell, het is dus wel degelijk mogelijk
Verwijderd
hij heeft bij ons ook nooit veel gedropt, in de tijd dat je storm had voor 1-2 soj heeft hij die een keer laten vallen, verder een arreats face, en nu dan die arcaine. maar verder nooit veel meer...ja dingen die net 1 soj zijn ofzo.Op maandag 22 april 2002 11:01 schreef bachus het volgende:
[..]
Hmm ok hij is dus alleen zuinig tegen mij, gister heel wat mephi/pindle runs gedaan niet 1 uni, boost wat gasten door nm en diablo dropt chanceguards
Ok, tis een Uni drop ...Op maandag 22 april 2002 11:01 schreef bachus het volgende:
[..]
Hmm ok hij is dus alleen zuinig tegen mij, gister heel wat mephi/pindle runs gedaan niet 1 uni, boost wat gasten door nm en diablo dropt chanceguards
Maar Chanceguards kun je al krijgen door Andariel Normal te gaan runnen, dus van Diablo op NM verwachte je toch iets meer.
Verwijderd
Pindle dropt bij mij bijna nooit een unique, maar ik doe toch vooral mephi / baal runs. Maar hoeveel mephruns heb je gedaan dat je geen enkele unique krijgt?Op maandag 22 april 2002 11:01 schreef bachus het volgende:
[..]
Ik krijg over het algemeen toch per 2 runs altijd wel een of meerdere uniques. Niet altijd even hoog natuurlijk, maar goed. Ik speel trouwens met zo'n 550%.
Ben nu echter aan het overgaan op solo cowruns. Kijken of daar wat valt. Het leuke is dat je daar ook nog eens wat charms, runes en jewels op doet.
Heeft iemand (anc?) trouwens een Lem rune? Ik moet mijn wealth armortje maken. Heb nu een 3-socketed wyrmhide
Dan heb jij echt veel meer mazzel dan ik.Op maandag 22 april 2002 11:03 schreef miessie het volgende:
[..]
hij heeft bij ons ook nooit veel gedropt, in de tijd dat je storm had voor 1-2 soj heeft hij die een keer laten vallen, verder een arreats face, en nu dan die arcaine. maar verder nooit veel meer...ja dingen die net 1 soj zijn ofzo.
Bij mij droptie nooit wat leuks eigenlijk ...
Om het even welk baasje. (ooit 1x een wizardspike, in me allereerste MF-run samen met barrel, die voor mijn mf-sorcje tankede(ik maakte kill, hij nie)) maar daarna wasut toch echt over met mephi.
Verwijderd
ja ach...ik heb t dan ook over een lange periode...als je het zo ziet heeft hij bij ons ook nog nooit iets leuks gedropt. op av na danOp maandag 22 april 2002 11:20 schreef Jive het volgende:
[..]
Dan heb jij echt veel meer mazzel dan ik.
Bij mij droptie nooit wat leuks eigenlijk ...
Om het even welk baasje. (ooit 1x een wizardspike, in me allereerste MF-run samen met barrel, die voor mijn mf-sorcje tankede(ik maakte kill, hij nie)) maar daarna wasut toch echt over met mephi.
Iedereen vind die dingen maar om me heen ...Op maandag 22 april 2002 11:20 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Heeft iemand (anc?) trouwens een Lem rune? Ik moet mijn wealth armortje maken. Heb nu een 3-socketed wyrmhide
En ik heb de runes maar kan er nix mee omdatik dat armour nooit vind ... (en ik ga ze niet in een superior mage-plate stoppen)
Tis gewoon ranzig ...Op maandag 22 april 2002 11:21 schreef miessie het volgende:
[..]
ja ach...ik heb t dan ook over een lange periode...als je het zo ziet heeft hij bij ons ook nog nooit iets leuks gedropt. op av na dan
Kvind nooit iets relaxeds ....
Vipermagi's zijn altijd leuk om te vinden en op merc's te planten en weg te geven ... maar zo laag als ze wel niet zijn, droppen doen ze niet ....
OWja shit helemaal vergeten...Op maandag 22 april 2002 11:20 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Pindle dropt bij mij bijna nooit een unique, maar ik doe toch vooral mephi / baal runs. Maar hoeveel mephruns heb je gedaan dat je geen enkele unique krijgt?
Ik krijg over het algemeen toch per 2 runs altijd wel een of meerdere uniques. Niet altijd even hoog natuurlijk, maar goed. Ik speel trouwens met zo'n 550%.
Ben nu echter aan het overgaan op solo cowruns. Kijken of daar wat valt. Het leuke is dat je daar ook nog eens wat charms, runes en jewels op doet.Moet alleen mijn ama nog wat levelen. Nu kan ie nog niet zo goed uit de voeten met een mf equip -> ze kan hem nog niet aan
Ik ben heel misschien dinsdag avond heeeeel ff online om 20:30 ofzo als je tussen 20:00 en 21:00 online bent dan roep ik je wel ff dan fixen we wel wat... Ben je er niet dan ben ik ook weer pleite want ik moet gelijk door eigenlijk. Dan ben ik pas weer vrijdag online. (avond)
En iemand die de waarde van Lycanders kent? En is dat wel een leuke boog (heb nu buri met sheal)Op maandag 22 april 2002 10:48 schreef bachus het volgende:
Wat kost een titans of een lycanders aim? Wou eigenlijk wf hebben maar da's een beetje duur en mephi is ook wat zuinig dus ik kom zo nooit aan genoeg soj voor die wf
Verwijderd
hmm nog ff tussendoor? met welk programma heb jij dat gedaan dan? kan je daarmee dan ook installeren? want ik wil mijn set gaan opsturen maar er staat 90 dagen voor, eer je nieuwe terug hebt, ik wil die tijd ook wel blijven spelenOp maandag 22 april 2002 10:41 schreef bachus het volgende:
[..]
Ja het is idd mogelijk om alle cd's te kopieren
Heb et zelf niet gedaan, een maat had nog wat kopies over voor meOp maandag 22 april 2002 11:38 schreef miessie het volgende:
[..]
hmm nog ff tussendoor? met welk programma heb jij dat gedaan dan? kan je daarmee dan ook installeren? want ik wil mijn set gaan opsturen maar er staat 90 dagen voor, eer je nieuwe terug hebt, ik wil die tijd ook wel blijven spelen
Verwijderd
ik ga er vanuit dat er een of andere gare beveiliging op de cd zit, ik heb hem al gekopieerd maar die doet het niet..dan moet ik met originele cd starten en daarna de cd wisselen, dan werkt het...maar opstarten of installeren met kopie werkt niet.Op maandag 22 april 2002 11:51 schreef bachus het volgende:
[..]
Heb et zelf niet gedaan, een maat had nog wat kopies over voor me
ah...kan je hem niet vragen waarmee hij dat heeft gedaan?
CLoneCD met de juiste instellingen denk.Op maandag 22 april 2002 11:53 schreef miessie het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat er een of andere gare beveiliging op de cd zit, ik heb hem al gekopieerd maar die doet het niet..dan moet ik met originele cd starten en daarna de cd wisselen, dan werkt het...maar opstarten of installeren met kopie werkt niet.
ah...kan je hem niet vragen waarmee hij dat heeft gedaan?
Of idd de iso mounten.
Ga ik denkik ook maares doen .... diskspace zat.
Verwijderd
lol "met de juiste instellingen", THAT'S THE SPIRIT, vooral niet teveel vertellenOp maandag 22 april 2002 12:04 schreef Jive het volgende:
[..]
CLoneCD met de juiste instellingen denk.
Of idd de iso mounten.
Ga ik denkik ook maares doen .... diskspace zat.
HEHE ... dat komt omdat ikzelf de cd's van diablo nog niet heb hoeven backuppen en daarom niet weet welke instellingen het precies zijn.Op maandag 22 april 2002 12:05 schreef miessie het volgende:
[..]
lol "met de juiste instellingen", THAT'S THE SPIRIT, vooral niet teveel vertellen
Afgezien dat je per ccd-versie ook weer verschillende instellingen hebt, en dan weet ik nog niet eens welke cd-r/rw jij hebt.
Verwijderd
ow ok...dan probeer ik t wel, ik beschik trouwens over een philips 3610, een plexwriter 12/10/32 en een hp scsi writer. Ik ga t vanavond gewoon weer proberenOp maandag 22 april 2002 12:21 schreef Jive het volgende:
[..]
HEHE ... dat komt omdat ikzelf de cd's van diablo nog niet heb hoeven backuppen en daarom niet weet welke instellingen het precies zijn.
Afgezien dat je per ccd-versie ook weer verschillende instellingen hebt, en dan weet ik nog niet eens welke cd-r/rw jij hebt.
Verwijderd
Lyc Aim >190% is 1 sojOp maandag 22 april 2002 11:37 schreef bachus het volgende:
[..]
En iemand die de waarde van Lycanders kent? En is dat wel een leuke boog (heb nu buri met sheal)
titans 1 soj? doe niet zo gek.Op maandag 22 april 2002 10:51 schreef miessie het volgende:
[..]
niet helemaal waar, mijn broertje heeft gisteren arcaine valor gevonden mij mephisto op hell, het is dus wel degelijk mogelijk
Alleen boven de 195% zijn ze 1 soj. Daaronder moet je een gek vinden die er 1 soj voor wilt geven.
PlayDisc & LODdisc :
Subchannel Data van Datatracks lezen: Ja
Subchannel Data van Audiotracks lezen: Ja
Skip bad sectors: Nee
Leesfouten niet melden: Nee
Intelligent Zoeken naar defekte Sectoren: Nee
Subchannel Data niet repareren: Nee
Laatste Sessie afsluiten: Ja
Dit zou moeten zorgen dat je je orginele cdroms niet meer hoeft bloot te stellen aan beschadigings-risico's.
Want wij hebben hier immers allemaal een legale Diablo want wij spelen er online mee. (anders moet een modje maar even een edit uitvoeren of vragen of ik het doe).
Verwijderd
ja ik heb het dan ook over goede %, ik ga er standaard vanuit dat je zoekt naar zo hoog mogelijk, lijkt me logischOp maandag 22 april 2002 12:36 schreef anc het volgende:
[..]
titans 1 soj? doe niet zo gek.
Alleen boven de 195% zijn ze 1 soj. Daaronder moet je een gek vinden die er 1 soj voor wilt geven.
overlooked postOp maandag 22 april 2002 10:41 schreef Jive het volgende:
[..]
Wat betreft skillz ....
Op mijn nieuwe java-build heb ik het volgende voorlopig ...
Lightning Fury 20 (+2 PRE-REQ)
Critical HIt 10
Penetrate 10
Pierce 10
Valk 10 (+5 PRE-REQ)
Dit geeft me vet genoeg dmg met LF, en kom overal doorheen, zodat ik binnenkort (als het trutje lvl 80 is ofzow) kan switchen naar me MF-gear. SHaftstop -> Skulders, Venom-Grip -> 39% Chanceguards of 25% rare met dual-leech, Razortail -> Goldwrap, Waterwalkers -> Rare met ias/fw/25% mf, en een rhyme denkik.
Wapens blijven nog Titans & Lycanders-NEF.
Nu weet ik alleen niet zo goed waar mijn overige punten in te stoppen.
Zal ik VALK doormaxxen naar 20, en doorgaan met zoeken tot ik nog een titans vind, om pure LF-zon te doen ...
Of zal ik meer punten in GA & MS stoppen, of punten in Freezing Arrow stoppen om met PI's af te rekenen.
Tja, en de stats loop ik ook wat mee te spelen ...
200 str, 200 dex, 100 vit, base Energy.... kweet nog niet ... (ik heb nog wat quests staan ook, dus plenty nog te verdelen op lvl 71)
Iemand die me hierover nog wat tips kan geven ????
Verwijderd
mjah lijkt me logisch dat we het over legale cd's hebben. Ik heb hem gewoon netjes zelf gekocht (al 2x ivm schade, en dat ben ik zat, dus vandaar)..ik ga het vanavond maar testenOp maandag 22 april 2002 12:39 schreef Jive het volgende:
Effe gezocht & volgende gevonden ...
PlayDisc & LODdisc :
Subchannel Data van Datatracks lezen: Ja
Subchannel Data van Audiotracks lezen: Ja
Skip bad sectors: Nee
Leesfouten niet melden: Nee
Intelligent Zoeken naar defekte Sectoren: Nee
Subchannel Data niet repareren: Nee
Laatste Sessie afsluiten: Ja
Dit zou moeten zorgen dat je je orginele cdroms niet meer hoeft bloot te stellen aan beschadigings-risico's.
Want wij hebben hier immers allemaal een legale Diablo want wij spelen er online mee. (anders moet een modje maar even een edit uitvoeren of vragen of ik het doe).
Ok, vanavond dan maar ff zoeken voor titans danOp maandag 22 april 2002 12:36 schreef anc het volgende:
[..]
titans 1 soj? doe niet zo gek.
Ik heb er 1 van 155% en 1 van 194%, het scheelt maar 100 dmg.Op maandag 22 april 2002 12:41 schreef miessie het volgende:
[..]
ja ik heb het dan ook over goede %, ik ga er standaard vanuit dat je zoekt naar zo hoog mogelijk, lijkt me logisch
Zelfde met buri, iedereen maar piepen dat het 2 soj is voor een 19x versie. Maar scheelt maar 50 dmg op guided max tussen een 175% en een 193%

Verwijderd
ja goed. maar het is wel 100 damage en als je kijkt naar bijvoorbeeld leech is het wel aantrekkelijk, je leeched namelijk in een groep van 10 koeien bij een leech van 7% 70 life. Als je kijkt hoe snel je kunt schieten dan kan jij ook bedenken dat die 100 damage extra toch wel leuk is of niet?Op maandag 22 april 2002 12:50 schreef Muppet het volgende:
[..]
Ik heb er 1 van 155% en 1 van 194%, het scheelt maar 100 dmg.
Zelfde met buri, iedereen maar piepen dat het 2 soj is voor een 19x versie. Maar scheelt maar 50 dmg op guided max tussen een 175% en een 193%
Verwijderd
Die boog gebruik ik alleen voor bosskilling. Ik doe regelmatig solo cowruns...geen probleem....maar zodra je in een 8 player game ga koeien, dan wordt het (voor mij) wat moeizamer.
De stats weet ik nie meer uit mun hoofd. Maar kheb redelijk veel life...geen mana...als je psies wilt weten kan ik 2nite voor je checken.
Verwijderd
okeOp maandag 22 april 2002 12:41 schreef miessie het volgende:
[..]
ja ik heb het dan ook over goede %, ik ga er standaard vanuit dat je zoekt naar zo hoog mogelijk, lijkt me logisch

Verwijderd
een cracked...mjah dan heb je t niet over een ethereal, ik heb er 1 een ethereal titans, die heb ik per ongeluk leeg gesmeten..daar heb ik nu dus nix meer aanOp maandag 22 april 2002 13:10 schreef Plantje het volgende:
net zoiets al ethereal titansMensen schijnen nog steeds niet door te hebben dat zelfs met cracked javalins je nog veel dmg doet. De lightning fury killed de beesten niet die javalins...Enige voordeel is dat je wat meer leeched. Maarja als die speer door 9 cows gaat zit je wel weer vol met mana
Ik weet dat het al mogelijk is met winex en ben van plan om het es te proberen en wie weet wel definitief over te stappen op linux. Maar ik wil graag weten of maphack ook onder linux draait
Verwijderd
dat lijkt me gaaf hoor...ik heb er geen idee van maphack werkt denk ik wel, is een c++ ding dus als je die compileerd moet ie vast wel werken. maar weet niet zekerOp maandag 22 april 2002 13:11 schreef anc het volgende:
Heeft iemand hier diablo2 lod in linux draaien? incl battle.net![]()
Ik weet dat het al mogelijk is met winex en ben van plan om het es te proberen en wie weet wel definitief over te stappen op linux. Maar ik wil graag weten of maphack ook onder linux draait
Moet mogelijk zijnOp maandag 22 april 2002 13:11 schreef anc het volgende:
Heeft iemand hier diablo2 lod in linux draaien? incl battle.net![]()
Laat et ff weten hoe het werkt, online dan uiteraard
Verwijderd
Hehe, ik heb zelf ook lang gezocht in cowgames. En dan kom je thuis van je werk, en wie zit daar dan met een wyrmhide.. juist.. gf weer eens.Op maandag 22 april 2002 11:22 schreef Jive het volgende:
[..]
Iedereen vind die dingen maar om me heen ...
En ik heb de runes maar kan er nix mee omdatik dat armour nooit vind ... (en ik ga ze niet in een superior mage-plate stoppen)
Verwijderd
Is goed, no rushOp maandag 22 april 2002 11:28 schreef anc het volgende:
[..]
OWja shit helemaal vergeten...
Ik ben heel misschien dinsdag avond heeeeel ff online om 20:30 ofzo als je tussen 20:00 en 21:00 online bent dan roep ik je wel ff dan fixen we wel wat... Ben je er niet dan ben ik ook weer pleite want ik moet gelijk door eigenlijk. Dan ben ik pas weer vrijdag online. (avond)
BulshitOp maandag 22 april 2002 13:10 schreef Plantje het volgende:
net zoiets al ethereal titansMensen schijnen nog steeds niet door te hebben dat zelfs met cracked javalins je nog veel dmg doet. De lightning fury killed de beesten niet die javalins...Enige voordeel is dat je wat meer leeched. Maarja als die speer door 9 cows gaat zit je wel weer vol met mana
Ethereal titans 1500-3000 dmg
Cheapo javalin 450-1400 dmg
Beste build voor jave imho
str 97
dex max (rond de 400)
life 100
mana nix
Max fury
Max pierce
Max guided
critical 10
penetrate 10
Rest van je puntje verkoop je maar bij akara
Valkyre heb je geen drol aan als pure javazone, valkyre haalt alleen maar je group cows uitelkaar
Verwijderd
bachus, volgens mij heb ik nog een low-level titans ergens. Die mag je wel hebben van me, want ik doe er toch niets mee. Als je wilt, post ff en dan spreken we wel wat af. Wel onder voorbehoud, want ik weet dat ik laatst een 176% weg heb gegeven. Volgens mij heb ik er nog een..Op maandag 22 april 2002 12:49 schreef bachus het volgende:
[..]
Ok, vanavond dan maar ff zoeken voor titans dan
Verwijderd
Mooi, dan wordt dit mijn built. ff printenOp maandag 22 april 2002 13:29 schreef barrel het volgende:
[..]
Bulshit
str 97
dex max (rond de 400)
life 100
mana nix
Max fury
Max pierce
Max guided
critical 10
penetrate 10
Valkyre heb je geen drol aan als pure javazone, valkyre haalt alleen maar je group cows uitelkaar
Wat doe ik op de weapon switch (los van wf, eagle, cruel)? Lyc aim / buriza / goldstrike?
Als het geen mf java word zorg voor wat reduce gear zoals shaft of gaze, dan kan je beter wat mooiere groepjes maken, En als je heb hebt zet dan een stormshield op je java
ja dat is de dmg van die speer die je gooit...dat killed die cows niet dat is de lightning die eruit komt .... maar idd je leeched iets meer dus is titans beter en +4 lightning fury is ook wel aardigOp maandag 22 april 2002 13:29 schreef barrel het volgende:
[..]
Bulshit
str 97
dex max (rond de 400)
life 100
mana nix
Max fury
Max pierce
Max guided
critical 10
penetrate 10
KOELOp maandag 22 april 2002 13:22 schreef Jaxe het volgende:
[..]
Hehe, ik heb zelf ook lang gezocht in cowgames. En dan kom je thuis van je werk, en wie zit daar dan met een wyrmhide.. juist.. gf weer eens.Maar als ik nog iets vind van boven de 400 def met 3 sockets krijg je hem wel, als je wilt.
Maar dan wel een wyrmhide of Dusk-Shroud plz ... want ik heb al zat 3-socket ornate plates, en met 170 str komt dat me neus uit .... tis niet alsof ik met een barb loop ofzo ...
Verwijderd
Het wordt denk ik wel een mf java, maar dan beperkt.Op maandag 22 april 2002 13:40 schreef barrel het volgende:
Eaglehorn is het leukst, maar buriza is wat goedkoperen evengoed nice dmg
Als het geen mf java word zorg voor wat reduce gear zoals shaft of gaze, dan kan je beter wat mooiere groepjes maken, En als je heb hebt zet dan een stormshield op je javaEn wel belangrijk is razortail belt, dan zit je namelijk op 100% pierce
Denk nu dat 2*nagel ook wel aan zal tikken..
Hoop dat ik m'n razortail nog heb, want ik heb best veel van deze items weggegeven..
Verwijderd
hehe, die vond ik dus ook verdacht veelOp maandag 22 april 2002 13:57 schreef Jive het volgende:
[..]
KOEL
Maar dan wel een wyrmhide of Dusk-Shroud plz ... want ik heb al zat 3-socket ornate plates, en met 170 str komt dat me neus uit .... tis niet alsof ik met een barb loop ofzo ...
die dodge skills in het midden van passive ?Op maandag 22 april 2002 12:43 schreef Jive het volgende:
[..]
overlooked post
Iemand die me hierover nog wat tips kan geven ????
verdomd handig imho
RazortailOp maandag 22 april 2002 13:40 schreef barrel het volgende:
Eaglehorn is het leukst, maar buriza is wat goedkoperen evengoed nice dmg
Als het geen mf java word zorg voor wat reduce gear zoals shaft of gaze, dan kan je beter wat mooiere groepjes maken, En als je heb hebt zet dan een stormshield op je javaEn wel belangrijk is razortail belt, dan zit je namelijk op 100% pierce
Sharkskin Belt
Defense: 85.4-107.5 (varies)(Base Defense: 31-36)
Required Level: 32
Required Strength: 20
Durability: 14
16 Boxes
+120-150% Enhanced Defense(varies)
+15 Defense
+10 To Maximum Damage
Piercing Attack (33)
+15 To Dexterity
Attacker Takes Damage of (1 Per Character Level) 1-99 (Based On Character Level)
Ik dacht zelf dat de piercing van razortail 49 was maar het is zelfs maar 33 .. dus je zou nog wel skill points in piercing moeten proppen om 100% te halen. Weet niet of je dat bedoelde. Maar ik mention het maar voor het geval de andere wat anders dachten.
Anc
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Dit topic is gesloten.