Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:56
15 euro? onder garantie is het gratis. niet dokken dus als je het mij vraagt.

Ik heb net even weer lopen stoeien met m'n t68 en ik wil het volgende bereiken: volledig stil maar het alarm wel hoorbaar. met de oude software gebruikte ik daarvoor een beltoon met alleen een pauze erin, dat werkte perfect. de nieuwe software is blijkbaar zo intelligent dat hij kan zien of een beltoon ook daadwerkelijk geluid maakt en vervangt dan mijn stille beltoon met een standaard beltoon ofzo, dat maakt het hele gebeuren redelijk onmogelijk naar mijn idee. Iemand tips?

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 18:58
Verwijderd schreef op 26 oktober 2002 @ 17:55:
kon je misschien beter even van te voren bellen he... ;)
Yep, je hebt gelijk |:(

Maarre heb geen garantie heb em 10 maanden terug op de zwarte markt in beverwijk gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dandeman : een plaats in amsterdam. Kinkerstraat. Winkel genaamd teleworld. Daar kan je T68 flashen en ze zijn ook een service point. Je moet er wel voor 12.00 zijn anders kan het niet. Ben er ook al 3 keer voor niks geweest. Je kan ze beter bellen voor de flash tijden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
damn, ik krijg t niet voor mekaar om m'n @home mail op te halen met Ben :(

ik heb een ben-mms instellingen-smsje gehad, mijn mailgegevens op de ben-online site ingevoerd, en in mn t68 ingevuld, dan zou het toch moeten werken? of moet je perse ben gprs actief hebben hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
okay mensen
wat is nou echt het verschil tussen de T68 en de T68i
MMS was ik al achter
MMS is toch dat multimedia SMS? of heeft het verder nog betreking op wat anders?

Dat ik de telefoon kan update naar T68i was ik al achter

Dus wat kan de T68i nou meer dan de T68. MMS weet ik al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn t68 (vind ik mooier als de i versie) kan gewoon mms aan, deze had dan ook al standaard de i software toen ik hem kocht.

Maar wat ik nu wel wil weten is of er iemand hier in de buurt van mij (veghel) of bereid is een logo te sturen. Ik heb een hele mooie maar omdat ik geen bluetooth tot mijn beschikking heb kan ik hem niet versturen :(
En dat wap krijg ik nog niet aan de gang omdat ik volgens de kpn niet kredietwaardig ben dus ik krijg geen abbo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
voor het verschil:
http://www.tsixtyeight.com/DirectoryItemView.asp?did=61
edit:
deze is beter: http://www.sonyericsson.c...73&LM=SB_V&noredir=1#1666

onderaan staan je antwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb sinds vorige week een nieuwe T68i aangeschaft 8)

Ik heb een paar probleempjes;

1) het joystickje weigert wel eens dienst tijdens het spelen van ERIX. Ik heb het alleen nog maar gemerkt tijdens het spelen van dit spel.
Ik heb het ook geprobeerd met mijn toetsenbord, en hij heeftook daar wel eens dienst geweigerd.

2) Ik was aan het bellen tijdens de storm. En mijn bereik ging als een dollen heen en weer. van 1 streeje tot 1 streepje onder maximaal bereik.
Tijdens het bellen werd het geluid vaak blikkerig en kreeg ik af en toe hele harde krijsende tonen/piepen in mijn oor. Niet eht prettig.
kan dit gelegen hebben aan het wisselende bereik? Of is de tel misschien niet helemaal 100?

Kan iemand mij een reactie geven op beide problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jah sorry, ik zag dat meerdere mensen aparte topics hadden geopend voor hun t68i problemen, bijvoorbeeld het batterijtopic.
Dus ik heb ook maar mijn iegen topic geopend, mijn ervaring is toch dat je dan veel meer reacties krijgt, want in zo'n opsomtopic krijg je misschien 1 twee reply's en dan heeft iemand tussendoor weer een nieuwe vraag geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Oscar Mopperkont schreef op 28 oktober 2002 @ 10:47:
Ik heb sinds vorige week een nieuwe T68i aangeschaft 8)

Ik heb een paar probleempjes;

1) het joystickje weigert wel eens dienst tijdens het spelen van ERIX. Ik heb het alleen nog maar gemerkt tijdens het spelen van dit spel.
Ik heb het ook geprobeerd met mijn toetsenbord, en hij heeftook daar wel eens dienst geweigerd.

2) Ik was aan het bellen tijdens de storm. En mijn bereik ging als een dollen heen en weer. van 1 streeje tot 1 streepje onder maximaal bereik.
Tijdens het bellen werd het geluid vaak blikkerig en kreeg ik af en toe hele harde krijsende tonen/piepen in mijn oor. Niet eht prettig.
kan dit gelegen hebben aan het wisselende bereik? Of is de tel misschien niet helemaal 100?

Kan iemand mij een reactie geven op beide problemen?
Met erix heb ik nooit problemen mee gehad en het probleem van je bereik verklaar je zelf al -> storm

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:02

DDX

hmms, weet iemand dit misschien al ? :
DDX schreef op 31 augustus 2002 @ 12:07:
lastig iets in email client op de T68i :
mail wordt gesorteerd op verzenddatum/tijd
mail uit usa, komt dus keurig ergens onderaan je al gelezen email te staan :(

weet iemand hier een oplossing voor ?
en wanneer komt deze update nou eens ?
kennis van me heeft zelfs z'n t68i verkocht, omdat hij nooit hoorde dat er een sms binnen kwam
ik zelf loop eigenlijk altijd met t68i en nokia 6310 (nokia voor ontvangen van belangrijke sms berichten)
ErectionJackson schreef op 09 augustus 2002 @ 11:06:
SMS signaal wordt bij volgende software update aangepast. Je kunt dan zelf een signaal instellen. Daarnaast vind ik Zeeslag ook wel een grappig spelletje :) Maar ik speel t eigenlijk nooit :P

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze update is er al wel, maar niet hier in Nederland, ik heb al een phone gezien met software versie R5E001 geloof ik met ondersteuning voor Japans of Chinees als ik me niet vergis. Dus ik neem aan dat de update hier vrij binnenkort komt. En anders contact me via icq, want ik weet nog wel een oplossing, maar die kan ik hier niet posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Zonet bluetooth adapter van epox geinstalleerd met MSI software, dat werkt wel en heb de devices gepaired enzo, maar die software van SE is echt chaos :( geen flauw idee hoe ik t nu voor mekaar krijg dat die software m'n telefoon ziet. Echt wazige shit allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic/

Weet iemand misschien een manier, om te zien hoeveel bel minuten ik heb verbruikt?

Dat zal nl wel handig zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:26
kan je volgens bij je isp opvragen en anders naar de uitgaande tijd kijken en je teller elke maand resetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Laatst online: 10:06
Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:54:
Offtopic/

Weet iemand misschien een manier, om te zien hoeveel bel minuten ik heb verbruikt?

Dat zal nl wel handig zijn. ;)
Welke provider heb je? Bij dutchtone moet je 747 bellen :)

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
bij vodafone geloof ik 333 of probeer 555

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaTimMan schreef op 29 oktober 2002 @ 21:47:
bij vodafone geloof ik 333 of probeer 555
Helaas werken deze nummers niet!
Ik heb het over vodafone met abbo.

Je kan inderdaad de uitgaande teller in de gaten houden.

Maar ik zal het liever officieel horen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij vodafone kun je de klantenservice bellen 117. Zij kunnen vertellen hoeveel minuten je al verbruikt en over hebt.
Bij vodafone gelden de minuten trouwens van de 1ste t/m 31ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 18:58
Is het iemand gelukt om in combinatie met een pocket pc en t68: mobiel op internet (gprs of wap) te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Nee, wel met een Palm (is niet zo heel erg anders denk ik). Met WAP kom je overigens het internet niet op, net zomin als met HTML ;)
Je hebt de keuze tussen GSM Data (analoge emulatie of digitaal [ISDN], m.n. afhankelijk van je ISP en je telco) en GPRS (packet data). GPRS wordt op de E///'s bruikbaar met een speciale dialstring (*99... o.i.d.) zodat je Palm/Pocket PC/Laptop gewone dialup software kan gebruiken.
Ik zou altijd voor GPRS gaan, GSM data is maar 9k6 en met GPRS haal ik ongeveer 28k8 (hoewel dat heel erg afhangt van je telco en de revisie van de software van je T68).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is GPRS 46k (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

...dat hangt af van je telco en de revisie van de software van je T68, zoals ik al zei...
Daarom zei ik: dat is wat ik haal. Niet: dat kan. Denk er bijvoorbeeld aan dat mijn R2E versie T68i maar 3 down, 1 up slots heeft; de nieuwere software versies hebben 4 down, 1 up... weer een reden om de software te upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Misschien is het volgende al eens ter sprake geweest in dit topic.

Het telefoonboek van mijn Nokia 6210 kon ik met de Nokia software gewoon op mijn laptop intikken, zonder gebruik te maken van de toetsen op de gsm.

Mijn vraag is of er ook zo'n software bestaat voor de T68i? Of moet je alle contacten via de gsm invoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

dandeman schreef op 30 oktober 2002 @ 21:15:
Is het iemand gelukt om in combinatie met een pocket pc en t68: mobiel op internet (gprs of wap) te komen.

Ja :P
Nee, wel met een Palm (is niet zo heel erg anders denk ik). Met WAP kom je overigens het internet niet op, net zomin als met HTML
Ahum ga nog eens lezen wat WAP is :P WAP is een protocol, HTML is een opmaaktaal

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Sheik schreef op 01 november 2002 @ 11:31:

Het telefoonboek van mijn Nokia 6210 kon ik met de Nokia software gewoon op mijn laptop intikken, zonder gebruik te maken van de toetsen op de gsm.

Mijn vraag is of er ook zo'n software bestaat voor de T68i? Of moet je alle contacten via de gsm invoeren?
Ja, met Phone Book & Text Message Manager, o.a. te downloaden op de SE site. Dit werkt nog veel handiger dan bij Nokia, omdat je ook meerdere nummers per naam kan invoeren, in verschillende velden. Het werkt eigenlijk een beetje als een database. Ook het programma Phone Settings (meestal in dezelfde suite te vinden) is erg handig. Hiermee kun je alle instellingen in de telefoon met de computer veranderen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Sheik schreef op 01 november 2002 @ 11:31:

als je je contacts al in foutlook hebt is het alleen synchronizen, nog makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

ErectionJackson schreef op 01 november 2002 @ 11:40:
[...]
Ahum ga nog eens lezen wat WAP is :P WAP is een protocol, HTML is een opmaaktaal
Ik zeg toch niet dat WAP hetzelfde is als HTML? Maar met het protocol alleen heb je geen fysieke link -> geen internet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
Is het ook mogelijk om echt groepen contacten te maken in het telefoonboek? Wat niet alleen werkt met een sms versturen, maar zodra ik telefoonboek open eerst een groep kies en daarna pas de contacten.

Is nu namelijk wel irritant want ik heb veel dubbele namen (wie niet ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
volgens mij kan dat wel gewoon ik denk bij het telefoon boek en dan groepen maken kan je naar die hele groep een sms sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
DaTimMan schreef op 03 november 2002 @ 12:54:
volgens mij kan dat wel gewoon ik denk bij het telefoon boek en dan groepen maken kan je naar die hele groep een sms sturen
Ik gebruik die optie dus helemaal niet ik wil het dus zo hebben dat ik het telefoonboek > groep > contact

Nu heb ik wel groepen gemaakt maar die kan ik niet selecteren as ik mijn telefoonboek open (1 grote lijst van alle contacten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb een beetje problemen met mijn geluidsinstellingen....

Als ik het belvolume op 0 zet dan maakt de tel wel gelui als je bijvoorbeeld de optie communicam selecteerd en je hebt da ding niet aan je tel hangen.
ok maakt hij geluid als je hem afsluit de tel. Het voilume van dat geluid lijkt nergens in te stellen te zijn:?
Als ik hem op "stil aan" zet dan geeft ie wel nergens geluid.... Maar dat wil ik niet ivm met MMS'jes, wat ik heironder uitleg....

Ik wil eigenlijk dat ik geen geluid heb als ik gebeld/ge-sms't wordt, maar wel geluid in mijn MMS'jes. Nu moet ik elke keer het belvolume omhoog doen als ik geluid wil horne in een MMS'je :(

Wie weet hoe ik het geluid normaal kan beheren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:08
Oscar Mopperkont schreef op 03 november 2002 @ 13:50:
Ik heb een beetje problemen met mijn geluidsinstellingen....

Als ik het belvolume op 0 zet dan maakt de tel wel gelui als je bijvoorbeeld de optie communicam selecteerd en je hebt da ding niet aan je tel hangen.
ok maakt hij geluid als je hem afsluit de tel. Het voilume van dat geluid lijkt nergens in te stellen te zijn:?
Als ik hem op "stil aan" zet dan geeft ie wel nergens geluid.... Maar dat wil ik niet ivm met MMS'jes, wat ik heironder uitleg....

Ik wil eigenlijk dat ik geen geluid heb als ik gebeld/ge-sms't wordt, maar wel geluid in mijn MMS'jes. Nu moet ik elke keer het belvolume omhoog doen als ik geluid wil horne in een MMS'je :(

Wie weet hoe ik het geluid normaal kan beheren?
Je kan jezelf ook afvragen of je niet teveel eist van een gsm? Wat jij wil is geen geluid, maar wel bij bepaalde dingen zoals mms. Dit zou inhouden dat je dus voor elke optie aparte geluidsinstellingen zou moeten hebben; lijkt me iets teveel van het goede.

Waarom zet je 'm niet standaard op stil; dit is toch heel makkelijk aan/uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BaSsDruM schreef op 03 november 2002 @ 14:43:
[...]

Je kan jezelf ook afvragen of je niet teveel eist van een gsm? Wat jij wil is geen geluid, maar wel bij bepaalde dingen zoals mms. Dit zou inhouden dat je dus voor elke optie aparte geluidsinstellingen zou moeten hebben; lijkt me iets teveel van het goede.

Waarom zet je 'm niet standaard op stil; dit is toch heel makkelijk aan/uit te zetten?
Tja ik eis misschien veel ja, maar mag dat ook niet van zo'n toptelefoon?

Maar het rare vind ik dus dat als ik het belvolume op 0 zet dat de telefoon in sommige gevallen nog wel geluid geeft, maar in het geval dat ik het wil, met een MMS niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Waarom belvolume op nul.... je kan je telefoon toch op stil zetten? dat gaat veel sneller, en dus makkelijker weer geluid aan te zetten als je een mmsje ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BaSsDruM schreef op 03 november 2002 @ 15:02:
Waarom belvolume op nul.... je kan je telefoon toch op stil zetten? dat gaat veel sneller, en dus makkelijker weer geluid aan te zetten als je een mmsje ontvangt.
Ik wil niet wisselen als ik een mms'je ontvang, en ik vind het icoontje gewoon lelijk staan!

Lekkere zeikerd ben ik toch he? Als het allemaal niet kan dan kan het niet, maar mocht het wel kunnen dan had ik het graag. Daarom vraag ik het ff hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Jij was toch ook degene die 't raar vond toen je vorige week met windkracht 12 ging zitten bellen dat je ontvangst nogal schommelde? ok, ik rest my case >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37

Mex

Oscar Mopperkont schreef op 03 november 2002 @ 15:24:
[...]
Lekkere zeikerd ben ik toch he? Als het allemaal niet kan dan kan het niet, maar mocht het wel kunnen dan had ik het graag. Daarom vraag ik het ff hier.
Nu is mij ook ineens duidelijk hoe je aan je nick komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

BaSsDruM schreef op 03 november 2002 @ 16:00:
Jij was toch ook degene die 't raar vond toen je vorige week met windkracht 12 ging zitten bellen dat je ontvangst nogal schommelde? ok, ik rest my case >:)
Dat mijn bereik wisselde vond ik niet raar. Het rare vond ik de keiharde piepen die ik mijn oor te verwerken kreeg.
Dat het bereik als een dolle heen en weer ging was wel te begrijpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Iemand enig idee waar ik het dichtsbijzijnde Ericsson servicecenter kan vinden? Bij Nokia kreeg je zo'n membercard en info over die centra...dit mis ik bij Ericsson, vandaar ik het vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Heeft er nog iemand antwoord op mijn vraag of ik groepen in telefoonboek kan plaatsen?
ik wil het dus zo hebben dat ik het telefoonboek > groep > contact

Nu heb ik wel groepen gemaakt maar die kan ik niet selecteren as ik mijn telefoonboek open (1 grote lijst van alle contacten)
Ik heb weet dat je de groep optie voor sms kan gebruiken maar die optie gebruik ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Ik las net dat er ook een T68ie is, die heeft andere talen. Heeft die dan ook een Nederlands menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Laatst online: 10:06
Weet iemand hoe je dir klok uit kan zetten die verschijnt als je je tel. een tijdje niet gebruikt??

Heeft iemand ervaring met de bluetooth usb adapter van Epox in combinatie met de T68i ??

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Doublehomme schreef op 04 november 2002 @ 00:41:
Ik las net dat er ook een T68ie is, die heeft andere talen. Heeft die dan ook een Nederlands menu?
Nee, de T68ie heeft m.n. Chinees en zeker geen Nederlands :p
Hoezo, heb jij geen Nederlands menu dan? Daar moet je gewoon een T68i voor hebben! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Sander0105 schreef op 04 november 2002 @ 12:09:
Weet iemand hoe je dir klok uit kan zetten die verschijnt als je je tel. een tijdje niet gebruikt??
Nee, kan niet. Punt.
Heeft iemand ervaring met de bluetooth usb adapter van Epox in combinatie met de T68i ??
UTFS, ofwel: lees hiervoor in de thread. Verschrikkelijke ervaringen ja, maar het laatste dat ik las was dat het met de MSI software prima werkte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Oscar Mopperkont schreef op 03 november 2002 @ 15:24:
[...]

Ik wil niet wisselen als ik een mms'je ontvang, en ik vind het icoontje gewoon lelijk staan!

Je zou er verschillende profielen voor kunnen maken, dan kun je met < het profiel snel kiezen. Maar ja dan heb je wel weer zo'n lelijk icoontje van het geactiveerde profiel in je scherm B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Iemand al het probleem met infrarood icm WinXP en T68i opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Sheik schreef op 04 november 2002 @ 14:02:
Iemand al het probleem met infrarood icm WinXP en T68i opgelost?
Kun je het probleem ff herhalen? Heb geen zin het volledige topic door te moeten nemen om er naar te zoeken....

Ik heb namelijk gene problemen met de infrarood onder WinXP icm de T68i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doublehomme
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
PowerFlower schreef op 04 november 2002 @ 12:38:
[...]

Hoezo, heb jij geen Nederlands menu dan? Daar moet je gewoon een T68i voor hebben! :D
Ik heb (nog) geen T68i, maar ik was een beetje aan het rondkijken en ik kwam dat tegen. Dus ik dacht, laat ik het eens vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

PowerFlower schreef op 04 november 2002 @ 12:38:
[...]

De T68ie heeft europese taalondersteuning, de T68ic heeft chinese taalondersteuning. Het zijn allebei T68i's de tweede letter is een soort toevoeging. In de Nederlandse winkels is dus de T68ie te koop.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Het probleem is dat mijn laptop (WIN XP) moeite heeft infraroodverbinding te krijgen met m'n T68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Sheik schreef op 04 november 2002 @ 19:40:
Het probleem is dat mijn laptop (WIN XP) moeite heeft infraroodverbinding te krijgen met m'n T68i.
Heb je deze oplossing al geprobeerd?
Er was laatst een 8310 topic waar ze hetzelfde hadden. Daar hadden ze het opgelost door de it poort op de pc niet te laten zoeken naar apparaten maar alleen de phoon te laten connecten en toen pakte xp hem vanzelf op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

haas schreef op 04 november 2002 @ 19:10:
[...]
De T68ie heeft europese taalondersteuning, de T68ic heeft chinese taalondersteuning. Het zijn allebei T68i's de tweede letter is een soort toevoeging. In de Nederlandse winkels is dus de T68ie te koop.
Nope 8) maakt verder niet uit maar laat ik de Tweakerts toch even behoeden voor een miskoop via eBay ;)

Wat zou de wereld toch overzichtelijk zijn als fabrikanten zo logisch doornummerden. Maar nee, je hebt alléén de T68, T68i en T68ie; de T68i is westers/europees, de T68ie daarentegen Chinees:
The Sony Ericsson T68ie has a complete Chinese interface for messaging and managing contacts and the input methods are Pinyin, Stroke and Bopomofo.
Zelf heb ik liever mijn T9 input in Nederlands dan in Bopomofo :)

Bij de T39m en T39mc was het nog wél zo dat de c voor Chinees stond. Maar dat is tegelijkertijd met de Inteltelling het raam uitgegaan denk ik (zes-en-tachtig, één-zes-en-tachtig, twéé-zes-en-tachtig, drie-zes-en-tachtig, vier-zes-en-tachtig... PENTIEUM).
Stel je voor mensen zouden nog eens gaan denken dat de s of m ergens voor stond in die typenummers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

vanavond bugje met m'n telefoon
zal morgen ff wat pics online zetten
beeld ging verspingen
had opeens batterij regel over m'n hele scherm e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

DDX schreef op 04 november 2002 @ 22:40:
vanavond bugje met m'n telefoon
zal morgen ff wat pics online zetten
beeld ging verspingen
had opeens batterij regel over m'n hele scherm e.d.
Cool (dat je er pix van hebt dan, ahem), hoe gebeurde dat? En met welke software versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 21:22

ErA

Sheik schreef op 04 november 2002 @ 19:40:
Nou ok die oploosing paar post hierboven zou kunnen werken. voor zover ik weet; ik heb ook een t68i en een Ir poortke op me laptop.

doe dit: Eigenschappen netwerkverbindingen, Een niewe verbinding maken -> Volgende -> Een geavanceerde verbinding instellen -> En dan IR shit enzo .

Dan moet je vervolgens in appraatbeheer eigenschappen van IR doen en de baud rate naar 115200 terugtrekken. Leg je teleofoon ernaast en hij maakt perfect verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
de MCA-10 camera die bij de ericsson hoord kost bij www.koopjessite.nl maar 89 euro!

weet iemand waar je hem NOG goedkoper kan krijgen, of is dit al een extreme aanbieding?

Want op www.marktplaats.nl doen ze zo'n 135 a 160 euro 2dehands!

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christoph
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
MCA-20 is niet echt een goeie camera daarom is hij zo goedkoop, de MCA-20 is behoorlijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Problem Irda en T68i is opgelost. Het lag niet aan de ir poort maar aan de Ericsson software icm met WinXP. Hij doet het nu perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thermo schreef op 06 november 2002 @ 09:58:
MCA-20 is niet echt een goeie camera daarom is hij zo goedkoop, de MCA-20 is behoorlijk beter.
Maar natuurlijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Thermo schreef op 06 november 2002 @ 09:58:
Ik denk dat je bedoelt dat de MCA-10 geen goede camera is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

PowerFlower schreef op 04 november 2002 @ 22:43:
[...]

Cool (dat je er pix van hebt dan, ahem), hoe gebeurde dat? En met welke software versie?
http://mclan.nl/ddx/t68i-vaag

helaas lastig om scherp te krijgen op korte afstand met weinig licht zo'n schermpje
2e page zijn ze iets scherper, maar kijk maar ff ;)

software versie R2B025

gebeurde toen ik headset erin deed, toen ging batterij/time lijntje opeens door mijn beeld heen lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
DDX schreef op 06 november 2002 @ 17:56:
[...]

http://mclan.nl/ddx/t68i-vaag

helaas lastig om scherp te krijgen op korte afstand met weinig licht zo'n schermpje
2e page zijn ze iets scherper, maar kijk maar ff ;)

software versie R2B025

gebeurde toen ik headset erin deed, toen ging batterij/time lijntje opeens door mijn beeld heen lopen :)
Je hebt dan ook een aardig oude firmware versie. Ik zou hem als ik jouw was
laten updaten naar een recentere versie bij een ericsson service center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Scidd0w schreef op 07 November 2002 @ 11:39:
[...]

Je hebt dan ook een aardig oude firmware versie. Ik zou hem als ik jouw was
laten updaten naar een recentere versie bij een ericsson service center.
tja ik liep paar weken geleden er langs (belcompany in a'dam vlakbij centraal station)
alleen die waren aantal weken gesloten ofzo (bovenverdieping service center)

of is er nog een ander service center in Amsterdam ?

maargoed ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot firmware met mogelijkheid aanpassen sms toon zou uitkomen

eigenlijk weinig problemen met huidige firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Dat ligt volgens mij niet aan de firmware... achterop je T68i zit een potmetertje daar moet je aan draaien om de verticale sync van het schermpje bij te stellen :D (net zoals bij een oude tv).

Nee, idd, R2B da's nog ouder dan mijn R2E die ik ook al wilde updaten. Als die jokers van The Phone House (E/// Servicepoint hier in Leiden) dat tenminste zouden kunnen... ben er al vijf keer langs geweest, iedere keer hebben ze geen verbinding... werkt het apparaat niet... hebben ze de nieuwste software niet... etc., etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Heej PowerFlower, hoe zie jij T.net op je hercules EGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 07 november 2002 @ 19:15:
offtopic:
Heej PowerFlower, hoe zie jij T.net op je hercules EGA?
Nogal oranje [met een mooi woord: amber]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

klein kickje:

Als je één van de cijfertoetsen op de t68i indrukt en daarna 'yes' zegt mijn toestel: 'geen nummer op deze positie'. Hoe krijg ik het voor mekaar om hier nummers onder te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al opgevallen hoeveel sony ericsson topics er vandaag open zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

mja... daarom dacht ik: laat ik maar een oud 'algemeen' topic openmaken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Korakal schreef op 10 November 2002 @ 16:59:
klein kickje:

Als je één van de cijfertoetsen op de t68i indrukt en daarna 'yes' zegt mijn toestel: 'geen nummer op deze positie'. Hoe krijg ik het voor mekaar om hier nummers onder te zetten?
Telefoonnummers naar Sim-kaart kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Is er een mogelijkheid om de opgenomen gespreken van de memo recorder te kopieren naar de pc????

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Homedisc schreef op 10 November 2002 @ 18:33:
Is er een mogelijkheid om de opgenomen gespreken van de memo recorder te kopieren naar de pc????
Ja, er is een programaatje om de T68i voice memo (.amr bestanden) om te zetten naar wav bestanden (en vice versa).

Zie http://www.totonox.com/Software.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

dandeman schreef op 25 oktober 2002 @ 19:57:
[...]

Nee, je zegt het zelf al: t68i kan geen games downloaden. dus ook niet met een data kabel. misschien wel met toekomstige versies want de nieuwe SW ondersteunt Java (toch?)
Ben ik benieuwd hoe je aan de info komt dat de nieuwe SW Java zou ondersteunen. Hoe kom je daarbij?
Want dat zou wel heel vet zijn :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jwsch schreef op 10 november 2002 @ 21:25:
[...]

Ja, er is een programaatje om de T68i voice memo (.amr bestanden) om te zetten naar wav bestanden (en vice versa).

Zie http://www.totonox.com/Software.html
mooi.. maar hoe krijg ik de samples in amr eerst op m'n pc?? Via bluetooth bv? als ik ze verzend naar m'n computer dan 'mislukt' het

edit: na wat lezen op esato lijkt het aan de software te liggen.. ben nu nieuwe msi bluetooth software aan het downloaden (op 7 november uitgebracht) ben benieuwd..

edit2: is dezelfde alleen dan met wat zooi erbij denk ik.. :(

edit3: het heeft me wel een beetje van m'n langverwachte nachtrust gekocht: maar nu werkt alles een stuk beter! (waaronder zenden van t68i -> pc). Ik heb achtereenvolgens: de msi software verwijderd, dongle verwijderd, opnieuw gestart, http://www.tecomproduct.com/asp/download.asp?id=164 gedownload (nieuwe versie 16 software) en geinstalleerd, opnieuw gestart met de usb dongle erin, en daarna in apparatenbeheer de drivers van de msi bijgewerkt met de versie 15 drivers van MSI zelf.

Resultaat: een beter werkende bluetooth communicatie! Vergeet ook niet de firmware van de msi dongle te updaten, hiervoor zit er standaard bij de msi software een programma (je moet wel even het nieuwere firmware bestand opzoeken in de microstar map, je moet dit dus ook doen als je nog msi software geinstalleerd hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Oscar Mopperkont schreef op 10 November 2002 @ 22:27:
[...]

Ben ik benieuwd hoe je aan de info komt dat de nieuwe SW Java zou ondersteunen. Hoe kom je daarbij?
Want dat zou wel heel vet zijn :9~
Woei. Oorspronkelijk komt dit gerucht geloof ik van een italiaanse website, die ergens begin Juni aankondigde dat er de week er na ofzo een nieuwe T68j met java ondersteuning zou komen. Verder is er niemand die dat serieus beweert. Lijkt er dus nogal op dat het wishful thinking is. Ongeveer net zo'n oeverloze discussie als over de (niet bestaande) verborgen spelletjes in de T68i. Of nieuwe software die polyfone ringtones op de T68i zou krijgen. Etc.....
Bovendien, zoveel geheugen heeft die T68i niet, hoe zou er een java runtime inpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

StanTheMan schreef op 11 november 2002 @ 01:18:
edit3: het heeft me wel een beetje van m'n langverwachte nachtrust gekocht: maar nu werkt alles een stuk beter! (waaronder zenden van t68i -> pc). Ik heb achtereenvolgens: de msi software verwijderd, dongle verwijderd, opnieuw gestart, http://www.tecomproduct.com/asp/download.asp?id=164 gedownload (nieuwe versie 16 software) en geinstalleerd, opnieuw gestart met de usb dongle erin, en daarna in apparatenbeheer de drivers van de msi bijgewerkt met de versie 15 drivers van MSI zelf.
Ik zat al rustig te wachten tot iemand dit ging proberen ;) zelf had ik er vooralsnog geen zin in. Dit is idd de enige manier om die files naar je pc te krijgen via BT met de MSI.
Wat ik me alleen afvraag... er is dus een subcomponent in die drivers dat er een versie 2.2.16 van maakt ipv 2.2.15. Dat is denk ik een puur stukje van Widcomm (maker van BT drivers). Is het niet te achterhalen welke files dat zijn zodat iemand ff een nieuwe .msi installer kan maken? 8)
Of weet jij nu te zien welke bestanden er nieuwer zijn dan bij 2.2.15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
Iemand toevallig al de tilde (~) gevonden die heb ik nodig voor een password maar ik zie hem nergens in de telefoon. Onder welke knop zit ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

hmmz het werkt allemaal weer lekker $&#^%@#&$#@!^#%^(^#* met die epox BT geval zeg, zit nou ook al kweet niet hoelang met die pokke software te kloten alleen niks lukt echt goed of werkt stabiel.
Tjonge jonge zeg, dat je zoveel moeite en omslachtig te werk moet gaan om een voicememo van je telefoon af te krijgen.
Steeds errors, dan kan die me phone weer eens niet vinden, dan weer dat, dan weer zo, echt $%^@$^*!@%#!@%^%&^(^&(&*)&* :( en dat is nog zachtjes uitgedrukt!

Gisteren ben ik nog door 3 man (afkomst zeg ik maar niet) op me bek geslagen omdat ze me phone wilde jatten (wat ze niet gelukt is), deze phone begint me echt de keel uit te hangen.
OmniNaut schreef op 12 november 2002 @ 08:27:
Iemand toevallig al de tilde (~) gevonden die heb ik nodig voor een password maar ik zie hem nergens in de telefoon. Onder welke knop zit ie?
Zie hem zelf ook nergens staan in de phone :?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
PowerFlower schreef op 11 november 2002 @ 23:58:
[...]

Of weet jij nu te zien welke bestanden er nieuwer zijn dan bij 2.2.15?
Nou vergelijk ze maar zou ik zeggen:

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stanley.oei/drivers.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Kijk, daar kan ik wat mee! Enige verschil: btwdndis.sys. Met de MSI 1.2.2.15 is die versie 2.5.5, bij jou is hij 2.5.6.
Zou het nou werken als... ik alleen dat bestandje vervang... ff ook in de registry neuzen of er een verwijzing naar is. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Geez wat duurt het lang om die Tecom drivers te downen zeg. 3KB/sec |:( en aan mijn verbinding ligt dat niet.

In de registry wel veel verwijzingen naar die Bluetooth NDIS (Network Access) driver btwdndis.sys gevonden, maar geen een die specifiek een bepaalde versie aanwijst voor zover ik kan zien. Zodra ik hem heb ga ik hem dus maar gewoon ff vervangen, we'll see 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
enne..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

dat was nog niet genoeg |:(

moet je nog specifieke connections aan hebben staan om het te laten werken? maar misschien zit het ook wel gewoon in update van andere software componenten (dus niet de drivers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

De knopjes van mijn T68i kraken en piepen als de ziekte.

Is daar iets aan te doen?
Of verdwijnt het misschien vanzelf na voldoende gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Oscar Mopperkont schreef op 13 november 2002 @ 10:03:
De knopjes van mijn T68i kraken en piepen als de ziekte.

Is daar iets aan te doen?
Of verdwijnt het misschien vanzelf na voldoende gebruik?
Ja, ik had dat in het begin ook eventjes... zeker nieuwigheid. Nu gaan ze soepel (is gewoon plastic <> plastic wat het geluid maakt) en zonder verder geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Mijn volumeknopje van de T68i is vanmorgen afgebroken. Kan ik ook het menu gebruiken om tijdens een gesprek het volume te veranderen, of moet dit perse met dit brak knopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
PowerFlower schreef op 12 November 2002 @ 23:57:
[...]

dat was nog niet genoeg |:(

moet je nog specifieke connections aan hebben staan om het te laten werken? maar misschien zit het ook wel gewoon in update van andere software componenten (dus niet de drivers)
ik heb geen idee.. heb ook geen zin om daarmee te gaan klooien omdat dat de vorige keer (met de versie 15 drivers weliswaar) een verse install van xp opleverde om het weer goed te laten werken..

• PowerFlower

PowerFlower

StanTheMan schreef op 13 November 2002 @ 18:45:
[...]
ik heb geen idee.. heb ook geen zin om daarmee te gaan klooien omdat dat de vorige keer (met de versie 15 drivers weliswaar) een verse install van xp opleverde om het weer goed te laten werken..
Mwah, mij maakt het niet uit bij mij werkt het nu nog niet dus ik klooi nog ff verder.

Maar wat ik meer bedoelde: wat heb je aan connections aangemaakt in de BT software om het te laten werken? Waar stuurt hij de bestandjes die je PC ontvangt heen op je harde schijf? Waar heb je dat ingesteld? enzo. Dan kan ik er misschien achterkomen welk component dat precies doet.

* PowerFlower denkt nog steeds dat dit te doen moet zijn door die ene DLL en misschien een paar .exe's te vervangen door nieuwere

• Sheik
Ik wil mijn telefoonboek overhevelen naar de contactenlijst in Outlook, maar dit lukt niet. Alleen maar andersom, iemand een idee met welk programma deze synchronisatie wel moet lukken?

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:37
Zooo alle 20 paginas doorgelezen :) kwam per toeval dit topic tegen! en laat ik nou ook de T68 hebben hehe :*) al vanaf februari met bluetooth headset! werkt redelijk, stoort nogal eens. Maar t is wel ideaal. en ga gelijk morgen upgrade laten doen natuurlijk en een BT dongle ofzoiets kopen kan ik ook eens gaan klooien met pc hehe. En kan iemadn me nog iest vertellen over welke BT dongle de beste is, er was er een die niet meer te krijgen was ofzo met 100m bereik? en nog iemand die weetof de "verborgen" menutjes/spelletjes bij de t 68 er echt zijn?

greetz BoB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
6killer schreef op 14 november 2002 @ 20:09:
Zooo alle 20 paginas doorgelezen :) kwam per toeval dit topic tegen! en laat ik nou ook de T68 hebben hehe :*) al vanaf februari met bluetooth headset! werkt redelijk, stoort nogal eens. Maar t is wel ideaal. en ga gelijk morgen upgrade laten doen natuurlijk en een BT dongle ofzoiets kopen kan ik ook eens gaan klooien met pc hehe. En kan iemadn me nog iest vertellen over welke BT dongle de beste is, er was er een die niet meer te krijgen was ofzo met 100m bereik? en nog iemand die weetof de "verborgen" menutjes/spelletjes bij de t 68 er echt zijn?

greetz BoB
de msi kan volgens specificaties 100M. Maar de t68i uiteraard niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
Sheik schreef op 14 november 2002 @ 13:24:
Ik wil mijn telefoonboek overhevelen naar de contactenlijst in Outlook, maar dit lukt niet. Alleen maar andersom, iemand een idee met welk programma deze synchronisatie wel moet lukken?
gewoon met xtndconnect wat erbij zit.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
PowerFlower schreef op 14 november 2002 @ 12:56:
[...]

Maar wat ik meer bedoelde: wat heb je aan connections aangemaakt in de BT software om het te laten werken? Waar stuurt hij de bestandjes die je PC ontvangt heen op je harde schijf? Waar heb je dat ingesteld? enzo. Dan kan ik er misschien achterkomen welk component dat precies doet.
ik heb totaal niets veranderd aan de connections.. ik heb dat gewoon default gelaten, dit wegens slechte ervaring door hiermee wel te gaan klooien (had daarna windows opnieuw geinstalleerd om het echt lekker werkend te krijgen)

waar hij de bestanden opslaat: Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/stanley.oei/btconfig.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb ik de laatste tijd weer wat wazigs met mijn tel.... Als je hem een tijdje niet gebruikt dan gaat ie over op de stand dat hij de tijd alleen laat zien.
De backlight gaat dan normaal gesproken uit, en als je hem op auto-toetsblok hebt, dan staat hij dan al lang op toetsblokkering.

Ik heb nu echter al meerdere keren gehad dat ik de tel uit mijn zak haal en dat ik de tijd dus zie, maar met de backlight aan! :?

Ik vraag me af hoe dat kan, want de verlichting gaat vanzelf uit bij mij, en als ie dan op toetsblok staat dan gaat de verlichting in principe pas aan als je hem daar vanaf haalt. Hoe is het dan in vredesnaam mogelijk om de tijd te krijgen met verlichting aan? Mij is het als ik het bewust probeer nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Oscar Mopperkont schreef op 15 november 2002 @ 09:18:
Heb ik de laatste tijd weer wat wazigs met mijn tel.... Als je hem een tijdje niet gebruikt dan gaat ie over op de stand dat hij de tijd alleen laat zien.
De backlight gaat dan normaal gesproken uit, en als je hem op auto-toetsblok hebt, dan staat hij dan al lang op toetsblokkering.

Ik heb nu echter al meerdere keren gehad dat ik de tel uit mijn zak haal en dat ik de tijd dus zie, maar met de backlight aan! :?

Ik vraag me af hoe dat kan, want de verlichting gaat vanzelf uit bij mij, en als ie dan op toetsblok staat dan gaat de verlichting in principe pas aan als je hem daar vanaf haalt. Hoe is het dan in vredesnaam mogelijk om de tijd te krijgen met verlichting aan? Mij is het als ik het bewust probeer nog niet gelukt.
Voor verlichting heb je 3 opties: aan, uit of automatisch. Ik denk dat jij 'm op aan hebt staan ipv automatisch. óf..... je drukt op 'c' als je 'm pakt. Dan gaat het lampje ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 15 november 2002 @ 10:41:
[...]

Voor verlichting heb je 3 opties: aan, uit of automatisch. Ik denk dat jij 'm op aan hebt staan ipv automatisch. óf..... je drukt op 'c' als je 'm pakt. Dan gaat het lampje ook aan.
Nope hij staat op automatisch... Als je op C drukt als je hem pakt dan verdwijnt de tijd uit beeld, dus dat kan ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Oscar Mopperkont schreef op 15 november 2002 @ 10:42:
[...]

Nope hij staat op automatisch... Als je op C drukt als je hem pakt dan verdwijnt de tijd uit beeld, dus dat kan ook niet!
Ik heb dat als ik bijv. PCControl aan laat staan. Op een gegeven moment springt hij dan naar de klok, maar met het licht aan. Dat komt omdat hij dan nog in het accessoire menu zit (de PC blijft ook gewoon nog reageren op de toetsen van mijn telefoon). Misschien laat je een of ander menu openstaan op zo'n moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

PowerFlower schreef op 15 November 2002 @ 11:24:
[...]

Ik heb dat als ik bijv. PCControl aan laat staan. Op een gegeven moment springt hij dan naar de klok, maar met het licht aan. Dat komt omdat hij dan nog in het accessoire menu zit (de PC blijft ook gewoon nog reageren op de toetsen van mijn telefoon). Misschien laat je een of ander menu openstaan op zo'n moment?
Hij stond op toetsblokkering toen het licht nog brandde. En toen ik hem er vanaf haalde was ik niet in een menu. Het is dus wel vaker gebeurd, maar gister dacht ik er pas echt over na.
Heb al van alles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar om het te herhalen. Dus ik blijf voor een raadsel staan!
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.