Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 10:48
ze zijn precies het zelfde kwa hardware.....

kon ik haast niet geloven. Heb al een tijdje een T68. Binnenkort een nieuwe software update en voila: een T68i (behalve nieuwe design)

bron sonyericsson:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?template=SP1_10&B=ie&PID=9773&LM=SB_V&noredir=1

Goed werk heren van sonyericsson

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-09 10:45
en scheelt maar 10 euro

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
info is info

... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Ik ben er maar wat blij mee! Ik heb sinds een paar dagen een t68 omdat ik de t68i gewoon lelijk vind. Wat een vrouwenkleur zeg!

Nu dus ook de verhoogde functionaliteit met het mooie uiterlijk van mijn (grijze) t68 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Een site om te bezoeken is absoluut

http://www.tsixtyeight.com

alles wat je wilt weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 20:25

koornee

3!

kijk das goed nieuws, nu nog even eend datakabeltje halen, en dan in weeek 20 ff de software downloaden van die site.
en hop, gewoon een t68i. :)

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft t68i een beter display..
Afbeeldingslocatie: http://www.mobil.cz/obrazek/eric_t68i_1_velky
sorry voor grote plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Ik vind de T68i een stuk stijlvoller dan de T68. de T68 is een beetje levenloos vergeleken bij de T68i. Ik vind de T68 verder wel een geweldige phone hoor! Maar de T68i is net even wat beter :) En natuurlijk meer geheugen :Y)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
...en fucking duur, voor een vodafone klant dan

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 17 april 2002 23:59 schreef Razorfist het volgende:
Ik ben er maar wat blij mee! Ik heb sinds een paar dagen een t68 omdat ik de t68i gewoon lelijk vind. Wat een vrouwenkleur zeg!

Nu dus ook de verhoogde functionaliteit met het mooie uiterlijk van mijn (grijze) t68 8-)
Hij is nog steeds in twee kleuren leverbaar, hoor!
Leverbare kleuren:

Lunar Grey
Ziroccan Gold
Zou iemand mij trouwens twee foto's kunnen laten zien van beide toestellen waar ze volledig opstaan?
Ik vraag me nu af wat er precies anders is eigenlijk. :)

Ik heb zelf al wat foto's gevonden van de T68i!
Afbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/T68i_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/T68i_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/t68i_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee

koornee

3!

Op donderdag 18 april 2002 22:01 schreef ErectionJackson het volgende:
En natuurlijk meer geheugen
nee hoor. kijk maar op de site van sonyericsson, ze zijn qua hardware hetzelfde. dus ook het geheugen.
alleen de t681 heeft een iets gelikter uiterlijk, maar als je de t68 die software upgrade geeft zijn het precies dezelfde foons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit
Is volgens een site nieuwe software beschikbaar.

Versie 2D (oude versie 2B)

word je phone alleen wat sneller van, probeer het morgen effe uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee

koornee

3!

volgens welke site dan?

want sonyericsson geft die software versies niet zo maar vrij uit. allen die T68 -> T68i versie wel. maar die gewone upgrades toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zware Unit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koornee

koornee

3!

quote van www.t68info.com
SonyEricsson have released a new software for the t68 today. But it is not the MMS version, which will come in May. Nothing new from R2B, but they have propably fixed a few bugs. So if you experience trouble with your phone, you can get the new R2D at a service-point.
hmmmm, niet van inet af te halen dus, en dan met een datakabel op je foon te zetten.
moet ik nog naar een service point toe.
ik wacht wel op die T68i software, pluk ik die wel van de site af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mij niet vergis heeft de t68i infrarood, daar staat de i ook voor. :? Ik meen dit ergens gezien te hebben omdat ik ook naar het verschil zat te kijken tussen de twee telefoons.
IIG als iemand de nieuwe t68i heeft ervaren, laat het eventjes horen.

*foutje* Ik lees net op de site van sonyericsson dat ze alle twee infrarood hebben. Dus ik zit er weer eens naast. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

*schop*
Op vrijdag 19 april 2002 11:17 schreef Popular het volgende:

[..]

Hij is nog steeds in twee kleuren leverbaar, hoor!
[..]

Zou iemand mij trouwens twee foto's kunnen laten zien van beide toestellen waar ze volledig opstaan?
Ik vraag me nu af wat er precies anders is eigenlijk. :)

Ik heb zelf al wat foto's gevonden van de T68i!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Leverbare kleuren:

Lunar Grey
Ziroccan Gold
Ziroccan Gold is dus deze kleur:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonyericsson.com/images/GPD_2555_27_0_890.jpg

En Lunar Gray is deze kleur:
Afbeeldingslocatie: http://www.telecomadvies.nl/images/Ericsson_T68.gif

Maar welke kleur is de op onderstaand plaatje dan?
Afbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/T68i_2.jpg

En is dat precies dezelfde kleur(versie) als deze?
Afbeeldingslocatie: http://mainserver.primeuser.com/primeuser/images/T68i_3.jpg
Want die is veel en veel koeler met dat donkerblauw imo. Of is dat lichtval? Lijkt mij eigenlijk sterk want het is hier toch duidelijk echt donkerblauw en niet 'lichtblauw in het donker' of iets dergelijks...

Verder kan ik uit een aantal posts hier volgens mij opmaken dat de t68 een nogal fragiel toestel is?

Kapotte YES knop, afbrekend joystickje...
Is het eigenlijk wel slim dit toestel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Ah, die met dat lichtblauwe is Arctic Blue, maar ik vraag me echt af of die met het lichtblauwe en die met dat donkerblauwe twee verschillende kleur-versies zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is echt zo'n :9~ telefoon!! Als ik genoeg geld heb, ga ik em ook halen. Een vriend van me heeft em ook en hij is zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Op donderdag 30 mei 2002 12:14 schreef lucy1981 het volgende:
Het is echt zo'n :9~ telefoon!! Als ik genoeg geld heb, ga ik em ook halen. Een vriend van me heeft em ook en hij is zeer tevreden!
Het is de echt witte kleur, en ik vind hem veeeeeeeeeel te duur. Als je de prijs weer omrekent naar gulden(ja dat mag niet) dan is het schrik effect hoger.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Ik heb zelf een T68i aangeschaft via de afdeling verkoop van Vodafone. Mooi toestel, heb 'm eergisteren binnengekregen (binnen één dag per koerier vanuit Vodafone). Ik ben er iniedergeval dik te vreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
Op donderdag 30 mei 2002 12:39 schreef Sixkiller het volgende:
Ik heb zelf een T68i aangeschaft via de afdeling verkoop van Vodafone. Mooi toestel, heb 'm eergisteren binnengekregen (binnen één dag per koerier vanuit Vodafone). Ik ben er iniedergeval dik te vreden mee.
dit heet nu mazzel.

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt ook een p800 van sonyericsson ofzo iets... Ik ben nog aan het twijfelen welke ik wil hebben ik wil van nokia afstappen omdat die lui de laatste tijd er weinig van bakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las ook ergens dat dit toestel afspraken met de pc kan synchroniseren, klopt dit ?

Heb hem net besteld (de i versie), zou hem volgens gsm.nl binnen acht dagen mogen ontvangen. Ben benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 15:07
Op donderdag 30 mei 2002 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
Ah, die met dat lichtblauwe is Arctic Blue, maar ik vraag me echt af of die met het lichtblauwe en die met dat donkerblauwe twee verschillende kleur-versies zijn...
Zijn beide hetzelfde. Alleen lichtinval van beide foto`s zijn verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op donderdag 30 mei 2002 12:39 schreef Sixkiller het volgende:
Vraagje heb je de telefoon besteld bij een contractverlenging of gewoon een nieuwe abonnement? En hoeveel heb je ervoor betaald en wat voor maandabonnement?

Ben niet nieuwsgierig hoor ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Op dinsdag 04 juni 2002 19:17 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Vraagje heb je de telefoon besteld bij een contractverlenging of gewoon een nieuwe abonnement? En hoeveel heb je ervoor betaald en wat voor maandabonnement?

Ben niet nieuwsgierig hoor ;).
Heb gewoon gebeld met de afdeling verkoop. Het is inderdaad inclusief een contractverlenging van een jaar (had hiervoor al 2 jaar Libertel, op basis van een 1-jarig contract). Ik heb voor het toetstel EUR 350 betaald, los, zonder contractverlenging zou die rond de EUR 700 moeten kosten.

Het kon nog iets goedkoper, maar da's dan als je het pakketje per ptt post laat versturen, ik heb de mijne via de koerier mogen ontvangen (de volgende ochtend dus).

Vodafone heeft trouwens inmiddels twee keer gebeld om te vragen of ik er tevreden mee ben en of alles goed is verlopen ;-) Dat noem ik nu eens service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op dinsdag 04 juni 2002 20:40 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

Heb gewoon gebeld met de afdeling verkoop. Het is inderdaad inclusief een contractverlenging van een jaar (had hiervoor al 2 jaar Libertel, op basis van een 1-jarig contract). Ik heb voor het toetstel EUR 350 betaald, los, zonder contractverlenging zou die rond de EUR 700 moeten kosten.

Het kon nog iets goedkoper, maar da's dan als je het pakketje per ptt post laat versturen, ik heb de mijne via de koerier mogen ontvangen (de volgende ochtend dus).

Vodafone heeft trouwens inmiddels twee keer gebeld om te vragen of ik er tevreden mee ben en of alles goed is verlopen ;-) Dat noem ik nu eens service.
Nog bedankt voor de info. Heb zelf al een t68i (zelf zeer tevreden over). Het is voor mijn pa die is ook toe aan een nieuwe toestel en zijn contract van libertel loopt binnenkort af. Dus daarom die vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cimbom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04-2024

cimbom

Just Kidding

Ik heb T68i zonder abonemment (dus los) voor 560 euro gekocht..
Dus die 700 euro is en beetje teveel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthijs Hoekstra
  • Laatst online: 27-09 12:03
Op dinsdag 04 juni 2002 14:39 schreef leGionellz het volgende:
Ik las ook ergens dat dit toestel afspraken met de pc kan synchroniseren, klopt dit ?

Heb hem net besteld (de i versie), zou hem volgens gsm.nl binnen acht dagen mogen ontvangen. Ben benieuwd !
Ja klopt, heb de t68i via mijn werk gekregen :-). Je kan je contacts, calender van outlook synchen met de software die je erbij krijgt.

Zit ook bluetooth in, das weer handig, want zo kan ik mijn iPaq draadloos synchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241

KreKkeR241

11101001010

Op dinsdag 04 juni 2002 20:40 schreef Sixkiller het volgende:

[..]

DAMN
Dat is nou service.

Bij O2 contractverlenging kreeg ik (na meerdere keren bellen) een lijst met een aantal telefoontjes waaruit ik kon kiezen thuis.
Echt klote dingen. Paar van standaard Siemens en paar standaart van Nokia. Dus ik vragen of ik niet ook telefoontje van de aanbieding van hun site kon kopen. "Nee, want dat is weer een aparte organisatie" :r Dan moest ik dus weer een nieuw contract nemen, ook weer aansluitkosten betalen en nummerbehoud aanvragen (als dat sowieso nog mogelijk is want dat was ook nogal vaag toen ik 't vroeg).

Ik dus nieuw contract/abonnement via site besteld, ook weer nummerbehoud aangevraagd (terwijl het gewoon gaat om een abonnement bij dezelfde provider |:( ) en nu al achterijk lang aan 't wachten.

Zelfs nog een fout gemaakt door ze:
"Gefeliciteerd met uw bestelling van de Motorola 180 voor 281 euro met 60 belminuten abonnement"

Terwijl ik de Samsung T100 met 180 belminuten abonnement voor 281 euro had besteld.

:(

Het kan dus ook veel vlotter zie ik nou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Zit nog te twijfelen of ik ik hem ga aanschaffen, deze heeft namelijk 256 kleuren en de volgende generatie 4096, en das toch een wereld van verschil, weet iemand trouwens wat de communicam erbij kost?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 11 juni 2002 18:30 schreef The_PyroPath het volgende:
Zit nog te twijfelen of ik ik hem ga aanschaffen, deze heeft namelijk 256 kleuren en de volgende generatie 4096, en das toch een wereld van verschil, weet iemand trouwens wat de communicam erbij kost?
Ik heb ook net de T68i, damn wat een phone! :9 Het cameraatje kost los iets van 140 euro, als je een bundel koopt ben je 20 euro minder kwijt of zo. Oef, ik ga er weer mee spelen! :9

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Klein kickje, had wat vraagjes:

-Ik had gelezen dat de t68i java ondersteunt, betekent dit ook dat je via wap/bluetooth applicaties/games kan installeren op de telefoon?
-Ik heb nu vodafone prepay, kan je dan ook gebruik maken van gprs?
-Als ik wil communiceren met me computer via bluetooth wat moet ik dan kopen voor me computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Nu online
raptorix
Klein kickje, had wat vraagjes:

-Ik had gelezen dat de t68i java ondersteunt, betekent dit ook dat je via wap/bluetooth applicaties/games kan installeren op de telefoon?
Ik heb nog niet ontdekt dat java wordt ondersteund.
Nee :P
-Als ik wil communiceren met me computer via bluetooth wat moet ik dan kopen voor me computer?
Een USB-Bluetooth apparaatje (die overigens vrij duur zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:59 schreef KreKkeR het volgende:
Dat was ik...Ik had hem in m'n achterzak in een strakke broek tijdens innercity = niet slim. Doordat de YES knop het niet deed moest ik allen "YES" acties met de Joystick doen, met als gevolg dat deze een stuk hoger belast werd. Ik ben na 7 maanden nog steeds tevreden met het toestel, en dat zegt heel wat :) (Ik heb een keer binnen 2 weken een ander toestel gehad :))

De I staat niet voor infrarood trouwens, ze zijn technisch gewoon hetzelfde. Alleen de I is minder mooi :)

Oh er zit geen Java in volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
De i is minder mooi? Dat vind ik dus niet, ik had de m juist niet gekocht, omdat ik de m lelijk vond. toen de i uitkwam had ik hem meteen uit de winkel gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 09:13 schreef Mries! het volgende:Dat was ik...Ik had hem in m'n achterzak in een strakke broek tijdens innercity = niet slim.
Ik snap niet waarom mensen dingen zoals mobieltjes en pda's achterin hun broekzak stoppen. 1 flinke tik en ieder stuk electronica gaat eraan, en dan is er ook nog eens het risico dat je er op gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 30 mei 2002 11:59 schreef KreKkeR het volgende:Verder kan ik uit een aantal posts hier volgens mij opmaken dat de t68 een nogal fragiel toestel is?
Nee hoor.
Op donderdag 30 mei 2002 11:59 schreef KreKkeR het volgende:
Als je van plan bent om hem tegen de grond te smijten (dus niet zomaar laten vallen) en/of erop te gaan zitten, dan adviseer ik je een 3210. Voor mensen die er normaal mee om kunnen gaan is de T68m/i geen probleem qua stevigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem sinds een tijdje ook, en ik meot zeggen dat ik er HEEL tevreden mee ben, en mensen die een kapotte YES-knop hebben of een afgebroken joystick die moeten er met een hamer op hebben staan rossen ofzo, dan hij zit degelijk in elkaar. Alelen de knopjes zitten wat "los" maar nog niet eens zo erg.

Owja de T68 en de T68i zijn allebei precies hetzelfde op de behuizing na. Hij ondersteunt overigens geen java

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Laatst online: 13:01

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op dinsdag 25 juni 2002 08:22 schreef Hyphylus het volgende:
Owja de T68 en de T68i zijn allebei precies hetzelfde op de behuizing na.
Dat is niet waar. Zoals je hier kan lezen zijn er nogal wat verbeteringen, waaronder MMS ondersteuning, meer ruimte voor afbeeldingen etc. Hardwarematig zijn er echter idd geen verschillen.

Weet er iemand trouwens een Service Point in de omgeving Utrecht waar ik de firmware van mijn T68i kan updaten??

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op dinsdag 25 juni 2002 11:09 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Zoals je hier kan lezen zijn er nogal wat verbeteringen, waaronder MMS ondersteuning, meer ruimte voor afbeeldingen etc. Hardwarematig zijn er echter idd geen verschillen.

Weet er iemand trouwens een Service Point in de omgeving Utrecht waar ik de firmware van mijn T68i kan updaten??
Je kunt tegenwoodig je t68m gewoon upgraden naar een t68i dan heb je wel mms ondersteuning e.d.

Maar waarom zou je t68i willen upgraden? Als het goed is heeft ie het nieuwste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op dinsdag 25 juni 2002 12:27 schreef Kit-Lin het volgende:
Je kunt tegenwoodig je t68m gewoon upgraden naar een t68i dan heb je wel mms ondersteuning e.d.
Dan is het dus in feite een T68i :) Die dan dus meer kan dan voorheen. De standaard uitrusting wb software van een T68m is dus ondergeschikt aan die van een T68i.
Maar waarom zou je t68i willen upgraden? Als het goed is heeft ie het nieuwste firmware.
Dat heeft ie niet :( Ik heb geloof ik iets van R2A ofzo en R2E schijnt al uit te zijn (met o.m. snellere T9-input, iets waar ik mij redelijk aan loop te ergeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

Hij is precies hetzelfde, op idd de standaard software na natuurlijk. Maar die is heel simpel te updaten waardoor hij hetzelfde is.
Overigens is er niet meer geheugen. maar het geheugen is nu meer een grote pot. je kan dus of meer afbeeldingen, of meer contacts of memo's bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op dinsdag 25 juni 2002 12:56 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Dan is het dus in feite een T68i :) Die dan dus meer kan dan voorheen. De standaard uitrusting wb software van een T68m is dus ondergeschikt aan die van een T68i.
[..]

Dat heeft ie niet :( Ik heb geloof ik iets van R2A ofzo en R2E schijnt al uit te zijn (met o.m. snellere T9-input, iets waar ik mij redelijk aan loop te ergeren)
Ik heb ook R2A opzitten maar ik sms niet zo veel dus daar erger ik me niet zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:19
Op zich vind ik het wel een gave GSM, maar de ontvangst bij mensen die ik ken met zo'n apparaat is echt bedroevend tegenover bv een Nokia.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Op dinsdag 25 juni 2002 17:57 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

Ik heb ook R2A opzitten maar ik sms niet zo veel dus daar erger ik me niet zo aan.
maar daar heb je ook last van bij emailen, wappen, notes posten en andere dingen waar je moet typen...

(T9 was trouwens in R2B025 al sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 19:18 schreef Macer het volgende:
Op zich vind ik het wel een gave GSM, maar de ontvangst bij mensen die ik ken met zo'n apparaat is echt bedroevend tegenover bv een Nokia.
Het metertje is heel gevoelig. Alleen zelfs op 1 of 2 streepjes kan je nog perfect bellen hoor !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Nu online
Ik heb T9 uitstaan, vind het mega-irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 24 juni 2002 01:05 schreef raptorix het volgende:
GPRS voor prepaid bij Vodafone zal half - eind juli mogelijk zijn. *D

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op dinsdag 25 juni 2002 19:18 schreef Macer het volgende:
Bij mij is de ontvangst super! Beter dan bij m'n Nokia 7110 die ik hiervoor had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Nu online
Mijn ontvangst is ook super 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk toestel pas een slecht ontvangst heeft: Nokia 8850
Mooi maar niet te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:36

Nitai

Live the life you love.

Ik heb eergisteren m'n software late updaten, en die T9 interface is veranderd, veel duidelijker op je schermpje als voorheen :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op donderdag 27 juni 2002 00:22 schreef Nitai het volgende:
Ik heb eergisteren m'n software late updaten, en die T9 interface is veranderd, veel duidelijker op je schermpje als voorheen :)
pics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

excuses voor de onscherpte...ben nou eenmaal geen fotograaf :)

Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/nitaitje/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ontvangst is veel beter dan mijn vorige: Nokia 8210

Edit: type-typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

[..]

uhm.... iemand inmiddels een suggestie? (of regio Amersfoort; nog beter)

ik heb er nl. enkele afgebeld en enkele ken ik (zit zelf ook in de telecom) maar allemaal kunnen ze niet ter plekke updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op donderdag 27 juni 2002 15:57 schreef Korakal het volgende:

[..]

uhm.... iemand inmiddels een suggestie? (of regio Amersfoort; nog beter)

ik heb er nl. enkele afgebeld en enkele ken ik (zit zelf ook in de telecom) maar allemaal kunnen ze niet ter plekke updaten...
Ik ben er zelf al achter:
aan de Amsterdamsestraatweg in Utrecht zit een SonyEricsson Service Point.

Ik ben er gisteren even binnengelopen (vaag winkeltje, dat wel, maar ze hebben zelfs een logo aan de deur hangen dat het een SP is, dus ik neem aan dat het goed zit).

De kosten voor het updaten bedragen 15 euro, als je de aankoopnota bij je hebt is het zelfs gratis (en die had ik niet bij me, dus ga ik zsm maar nog een keer langs).

Hoe kom je er?
Met lijn 3 vanaf Utrecht CS, uitstappen direct na de spoorbrug en dan een klein stukje teruglopen (dus terug onder de brug). Het is trouwens ook prima te lopen vanaf CS, minuutje of 10. Vanaf het station gezien bevindt de winkel zich aan de linkerkant van de weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvv
  • Laatst online: 07-07 17:02

alvv

Op donderdag 27 juni 2002 00:22 schreef Nitai het volgende:
welk versie heb je nu dan?
ik heb mijn t68i net een weekje gekocht en daar zit versie R2B op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
hier staat een lijstje (nou ja, lijstje ;)) van wat er nieuw is in R2E006...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Op vrijdag 28 juni 2002 02:17 schreef alvv het volgende:

[..]

welk versie heb je nu dan?
ik heb mijn t68i net een weekje gekocht en daar zit versie R2B op.
Ik heb versie R2E006 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Op vrijdag 28 juni 2002 02:35 schreef doubleduh het volgende:
hier staat een lijstje (nou ja, lijstje ;)) van wat er nieuw is in R2E006...
iHTML support staat er --> iMode support? *D Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 28 juni 2002 09:35 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

iHTML support staat er --> iMode support? *D Of niet?
uhm nee... iMode = cHTML
iHTML is a very powerful server-side programming language for developing dynamic Internet content.
iHTML gives you the tools to build dynamic websites and web applications that allow real-time interaction between the user and content being presented.

iHTML is built on six core technology areas: Traditional Programming, Flow Control, Database Integration, Internet-Specific Functionality, Dynamic Graphic Creation, and our unique Back Page Processing Functionality.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik dacht dat iHTML = cHTML

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Het zou niet logisch zijn als ze de server-side techniek bedoelen, want dat heeft niks met een telefoon te maken.

Maar zie: http://www.eurotechnology.com/imode/faq-dev.html
Recently the variation of cHTML used for imode is also called iHTML.
*D ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 28 juni 2002 10:54 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

*D ?
ooowk! 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Op donderdag 27 juni 2002 16:25 schreef MrTinux het volgende:

[..]

De kosten voor het updaten bedragen 15 euro, als je de aankoopnota bij je hebt is het zelfs gratis (en die had ik niet bij me, dus ga ik zsm maar nog een keer langs).
Damn! ik heb de mijne 2ehands gekocht dus ik mag gaan betalen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Op vrijdag 28 juni 2002 13:57 schreef Razorfist het volgende:

[..]

Damn! ik heb de mijne 2ehands gekocht dus ik mag gaan betalen :(
Ik had geen bon bij me, ik zei tegen die gast bij Phoneshop in Den Haag, ja, ik wilde graag m'n software update....

Hij zo van, yep, duurt een half uurtje. Ik gaf m'n t68i, hij deed et uit en koppelde 't aan de compu, na een minuutje of 20, klaar!

Hij heeft niet eens een bon gevraagd, ik heb het zelf bij Sitel gekocht. Heb niets betaald, was gewoon gratis! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 12:01

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Hiero ook in Den Haag, verkoper zei eerst dat het alleen kon met aankoop bon, maar ging voor de zekerheid toch even navragen. Mocht het ook zonder, half uurtje gewacht en klaar, kosten: nada. Prima zaak dus...

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
the phoneshop deed het idd gratis en zonder kassabon, ik vraag me alleen af wat er gebeurt als de upgrade mislukt en je hebt geen kassabon (=garantie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

als de upgrade mislukt, dan is het door hun toedoen niet?

Ze zijn toch gecertificeerd? Dus dan dan mag je aannemen dat er vast wel procedures zijn om het weer goed te krijgen. Alleen ben je dan misschien je data kwijt.

Ik had hiervoor een nokia 8210. Toen de bekende displayproblemen zich voordeden heb ik het naar de nokiashop gebracht. Ze konden in de database lezen hoe lang er nog garantie op zat, geen bon nodig! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

ik wil de T68i gaan kopen (inc abbonement)
weet iemand goed adres (kwa ervaring/support winkel dus) en waar hij op voorraad is in Amsterdam ? (Wil hem natuurlijk wel meteen hebben :) )

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

weet niet of dat mag om zo te vragen / zeggen maar...
- Raf Telecom @ Rijnstraat
heeft 'm als het goed is zo liggen
binnenkort = het ook SonyEricsson servicepoint

en doe de groeten aan m'n collega's daar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je data, instellingen en phonenummers ben je sowiezo kwijt na een update. Maar het is het waard ! En maak gewoon even een backup via datakabeltje 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
Je data, instellingen en phonenummers ben je sowiezo kwijt na een update.
afaik ben je alleen bij de update van de T68m naar T68i alles kwijt, van R2A naar R2B en R2E ben ik geen data kwijtgeraakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

same here, bij een firmware update geen data kwijt geraakt hoor....helemaal niets! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ok ik ga telefoon vanmiddag ophalen :)
heeft iemand nog een idee hoe ik makkelijk mijn telefoonboek overzet van mijn nokia 7110 -> t68i ?
(lange namen en meerdere nummers per naam dus naar simkaart gaat niet lukken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op vrijdag 05 juli 2002 11:59 schreef DDX het volgende:
heeft iemand nog een idee hoe ik makkelijk mijn telefoonboek overzet van mijn nokia 7110 -> t68i ?
Via IR misschien? Anders iemand zoeken die een palm of revo heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 05 juli 2002 12:01 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

IR of gewoon 2 el cheapo datakabeltjes... syncen met Outlook.

Als je geen IR op je klaptop of desktop hebt is misschien een IR-dongle (een IR kastje dat je op je seriële of USB poort aansluit) een id. Je kunt dan ook makkelijk je t68i syncen met je pc zodat je in geval van defect/verlies/diefstal je je gegevens nog hebt. Verder agenda syncen e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Op vrijdag 05 juli 2002 12:11 schreef Korakal het volgende:

[..]

IR of gewoon 2 el cheapo datakabeltjes... syncen met Outlook.

Als je geen IR op je klaptop of desktop hebt is misschien een IR-dongle (een IR kastje dat je op je seriële of USB poort aansluit) een id. Je kunt dan ook makkelijk je t68i syncen met je pc zodat je in geval van defect/verlies/diefstal je je gegevens nog hebt. Verder agenda syncen e.d.
de nokia sync ik nu met logomanager via infrarood inderdaad
alleen dit kan je niet terugsyncen naar een ericsson telefoon
heb nog nooit optie gezien tot syncen telefoonnummers met outlook voor mijn nokia

hints voor welk programma ?
(ik heb voor nokia infrarood om het uit te lezen, en voor ericsson heb ik daarnaast nog bluetooth)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Op vrijdag 05 juli 2002 12:01 schreef Kit-Lin het volgende:

[..]

ik heb een palm, welk proggie weet jij die zowel nokia als ericsson ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 05 juli 2002 11:59 schreef DDX het volgende:
Vraag je broertje of zusje of ze voor vijf euro alle telefoonnummers opschrijven en daarna in je nieuwe telefoon wil zetten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 05 juli 2002 12:45 schreef DDX het volgende:

[..]

de nokia sync ik nu met logomanager via infrarood inderdaad
alleen dit kan je niet terugsyncen naar een ericsson telefoon
heb nog nooit optie gezien tot syncen telefoonnummers met outlook voor mijn nokia

hints voor welk programma ?
(ik heb voor nokia infrarood om het uit te lezen, en voor ericsson heb ik daarnaast nog bluetooth)
Je moet de Nokia FoneSync voor 7110 gebruiken; dan syncen met Outlook (LogoManager synct idd met z'n eigen db en niet met Outlook).
Dan installeer je de t68i software en kun je dezelfde map weer met je t68i syncen!

sim-pel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op vrijdag 05 juli 2002 12:46 schreef DDX het volgende:

[..]

ik heb een palm, welk proggie weet jij die zowel nokia als ericsson ondersteund ?
Weet ik helaas niet. Heb zelf geen palm of revo. Een vriend van me heeft dat toen via zijn revo gedaan. Anders een laptop opzoeken met IR en ondersteuning voor nokia en ericsson.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kauwgomballen
  • Laatst online: 23-06 19:54
een revo heeft het gewoon standaard erin zitten, in de ingebouwde agenda-functie geloof ik. dat gaat dan gewoon via infrarood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

ok heb ze maar stuk voor stuk overgezet (60* infrarood zenden van namen met nummers)
helaas pakt ericson niet meerde mobiele nummers per naam, dus ik moet nog manier vinden om een aantal nummers kwijt te kunnen
ook zie ik geen optie om type nummer te weizigen (nu staan er aantal nummers als overig ipv mobiell/thuis)

edit:
copy/paste optie gevonden: *3 *1

daarnaast nog leuke actie van vodafone, sluit je een abonnement af met gprs, staat er nu al 24 uur in status scherm:
GPRS: GPRS niet toegestaan

ik dus net even bellen met helpdesk (hoorde eerst van iemand dat gprs iets langer duurde met aansluiten)
zien ze inderdaad dat er iets mis is, of aansluiten is mislukt, of gprs is gewoon helemaal vergeten aan te sluiten

of ik maandag even terug wil bellen, want in het weekend kunnen ze gprs niet controlleren/activeren :(

edit:
GROOT NADEEL :(
Sms is een piepje maximaal
en niet zoals bij m'n nokia 7110 lekker luid een tijdje piepen en bibberen
Ik krijg een sms als er wat mis gaat met een server
Maar van 1 piep wordt ik niet wakker :Z
lastig, lastig dus :(
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
Op zaterdag 06 juli 2002 20:44 schreef DDX het volgende:
ok heb ze maar stuk voor stuk overgezet (60* infrarood zenden van namen met nummers)
helaas pakt ericson niet meerde mobiele nummers per naam, dus ik moet nog manier vinden om een aantal nummers kwijt te kunnen
ook zie ik geen optie om type nummer te weizigen (nu staan er aantal nummers als overig ipv mobiell/thuis)
Hmm mijn t68i pakt wel meerdere mobiele nummers per naam. Zowel van nokia als siemens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Het telefoonboek van Ericsson is wat meer database-achtig dan dat van Nokia. Bij het invoeren van een persoon kun je dus de velden invoeren. Velden die je niet gebruikt laat je dan gewoon leeg. Er is maar één veld Mobiel, naast Privé, Werk, Fax en Ander type. Heeft iemand twee of meer mobiele telefoonnummers, dan moet je die dus onder een ander veld onderbrengen (bijvoorbeeld: Ander type).
Bij Nokia kun je per nummer het type kiezen; je kunt dus bij meerdere nummers het type Mobiel kiezen. Het geheugen van Nokia is dus wat dynamischer en dat van Ericsson wat overzichtelijker (vind ik persoonlijk), ook om te synchroniseren, omdat de velden overeen komen met die van Outlook.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Ja dat vind ik ook jammer aan de T68i, dat je niet meer dan 4 nummers per naam kan krijgen, en ook nog predefined icons voor staan ipv de keuze voor een type telefoon nr. Mischien een idee voor als ze weer een nieuwe firmware aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

naja er valt mee te leven, ik heb alleen paar personen met 2 06 nummers
en gelukkig maar 1 die zo gek is om 4 06 nummers hebben

erger is het sms signaal (1 biep)
ik las dat dit met alle ericsson telefoons is, dus hopen op een firmware update is het denk ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 00:30 schreef DDX het volgende:
naja er valt mee te leven, ik heb alleen paar personen met 2 06 nummers
en gelukkig maar 1 die zo gek is om 4 06 nummers hebben

erger is het sms signaal (1 biep)
ik las dat dit met alle ericsson telefoons is, dus hopen op een firmware update is het denk ik ook niet :(
Wat is er zo erg aan het sms signaal dan? Ik vind alleen dat het signaal voor te veel doeleinden word gebruikt. Denk je oh, smsje is het iets anders |:(
En sms signaal is volgens mij vanaf de T39m verandert in deze. Tenminste als de T39m hetzelfde signaal heeft, want de T29s heeft nog het oude beep,beep,beep signaal, zoals alle oude ericsson die ik gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX

DDX

Op maandag 08 juli 2002 01:01 schreef Z___Z het volgende:

[..]

Wat is er zo erg aan het sms signaal dan? Ik vind alleen dat het signaal voor te veel doeleinden word gebruikt.
veel te kort
(1 piepje)

ik moet er wel wakker van kunnen worden als er wat mis gaat met een server bijv.
nu hou ik mijn oude nokia 7110 er nog maar even naast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 22:20
Bij ericsson (mijne dan) is het altijd al 1 piepje geweest.
(GF768, T28s, T65)

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 27-09 12:47
Dat ding kost E229,- bij een O2-ondernemers abo van 5Euro per maand. Totaal kost hij dan: 229 + 12x5 = E289,-. Voor mensen met een KvK-inschrijving is dit niet duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga een dezer dagen dit toestel kopen... Ik wil nog wel weten wat de algemene bevindingen zijn als het gaat om dat joystickje dat er op zit... ik heb namelijk gehoord dat het een heel erg gammel ding is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op maandag 08 juli 2002 20:39 schreef Mo0nwalker het volgende:
Ik ga een dezer dagen dit toestel kopen... Ik wil nog wel weten wat de algemene bevindingen zijn als het gaat om dat joystickje dat er op zit... ik heb namelijk gehoord dat het een heel erg gammel ding is...
Niet mee eens! Ik heb sinds een tijdje een t68i en ik vind 'm behoorlijk stevig aanvoelen. De toetsen hebben alleen een klein beetje vreemd gevoel voordat ze klikken (ik weet niet goed hoe ik dat moet omschrijven).

Voor de rest ben ik zeer tevreden over het toestel en kan 'm dan ook absoluut aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Niet online
Op maandag 08 juli 2002 10:09 schreef vacuumcleaner het volgende:
Bij ericsson (mijne dan) is het altijd al 1 piepje geweest.
(GF768, T28s, T65)
Mischien heb je hem op klik staan, want bij mijn GA625, GF768, T10s en T29s waren het altijd 3 piepjes. Als je geluid op 1 streepje hebt staan = klik en sms toon klik hoor je ook maar 1 piep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Nu online
Ik heb een T68i en hoor bij een SMS meerdere piepjes. In de kroeg was het gisteren niet te horen overigens, da's wel een stuk minder. Mijn goedi ouwe Motorola kon tenminste nog trillen bij een smsje (of kan de T68i dat ook en heb ik dat simpelweg nog niet ontdekt?)

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.