Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op dinsdag 09 juli 2002 11:24 schreef Anders het volgende:
Ik heb een T68i en hoor bij een SMS meerdere piepjes. In de kroeg was het gisteren niet te horen overigens, da's wel een stuk minder. Mijn goedi ouwe Motorola kon tenminste nog trillen bij een smsje (of kan de T68i dat ook en heb ik dat simpelweg nog niet ontdekt?)
Instellingen/geluid en signaal/trilalarm/aan :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij bnn konden ze met zo'n t68 een kwartier onder de douche staan en 3 minuten onder water houden, toen ging ie pas kapot!!
best goed spul zo'n ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-09 15:07
Op dinsdag 09 juli 2002 11:24 schreef Anders het volgende:
Ik heb een T68i en hoor bij een SMS meerdere piepjes. In de kroeg was het gisteren niet te horen overigens, da's wel een stuk minder. Mijn goedi ouwe Motorola kon tenminste nog trillen bij een smsje (of kan de T68i dat ook en heb ik dat simpelweg nog niet ontdekt?)
De t68i kan ook trillen bij een sms bericht. Het is wel zo dat ie dan maar heel kort trilt. Staat ergens in de instellingen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de t68i en vroeg me het volgende af:

kan je dat irritante piepje uitzetten als je hem uit en aan zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Op woensdag 10 juli 2002 13:34 schreef shane54 het volgende:

neeej, helaas niet (of je moet het profiel voor het afsluiten op stil zetten, dan maakt ie geen geluid).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:04

DDX

Op woensdag 10 juli 2002 13:34 schreef shane54 het volgende:

hmms, hoevaak zet jij telefoon uit/aan ?
ik laat hem eigenlijk altijd aanstaan (zet geluid alleen uit als ik niet gestoord wil worden)

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein kick weer... heb deze 5 pagina's doorgespit maar niemand die het over de communicam heeft.
Ik ga 1 dezer dagen DENK ik een T68i kopen. Maar ben nog aan het twijfelen tussen de Nokia 7650 (telefoon met ingebouwde camera) of de T68i met communicam MCA-20.

- Is de communicam scherp?
- Werkt het goed bij licht/donkere ruimtes?
- Kan je het via datakabel/IR naar pc sturen (zonder te emailen/sms-en dus)
- nog andere opmerkingen misschien?

Verder ben ik best wel een ericsson fan! Thx for de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Laatst online: 11:05
Op woensdag 17 juli 2002 23:48 schreef Zero00 het volgende:
Klein kick weer... heb deze 5 pagina's doorgespit maar niemand die het over de communicam heeft.
Ik ga 1 dezer dagen DENK ik een T68i kopen. Maar ben nog aan het twijfelen tussen de Nokia 7650 (telefoon met ingebouwde camera) of de T68i met communicam MCA-20.

Verder ben ik best wel een ericsson fan! Thx for de reacties!
[topic=545679/1/50]
Klein beetje over de communicam.
Ik heb al een t68i en ben van plan om binnen een week de MCA-20 aan te schappen, toch een leuke gadget.
De 7650 is nog niet uit? Wacht nog even af en ik kan dan echt alles beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op woensdag 17 juli 2002 23:48 schreef Zero00 het volgende:
7650 mag je dus nog wel w88 tot je een ons weegt want dat duurt nog wel even... Nokia kennende...
Nee zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14375046#14375046
Ik zeg uit ervaring met de MCA-20: beter dan een webcam, maar niet zo denderend.
De T68i zelf wordt gewoon als een computer gezien, dus daarmee uitwisselen gaat via IR/kabel. Hoe het zit met de communicam weet ik niet, misschien eerst de pics naar het toestel laden?
Jah T68i RULEZ (aldus een gelukkige T68i bezitter). Kopen dus!

* Korakal has spoken!

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Op woensdag 17 juli 2002 23:54 schreef Korakal het volgende:

[..]
Nee zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/14375046#14375046
[..]
Het kan veel erger..er van uit gaande dat het ook maar een
mini-cam is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx! Ben een stuk wijzer geworden... nu nog wachten op die nokia 7650 uitkomt en daar wat foto's van zie. Volgens velet telestores komt ie pas september uit :'(

Ik denk dat de T68 ga kopen... maar nu moet ik WEER gaan twijfelen tussen de mca-20 of mca-25.. argh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Op donderdag 18 juli 2002 00:18 schreef Zero00 het volgende:
Ik denk dat de T68 ga kopen... maar nu moet ik WEER gaan twijfelen tussen de mca-20 of mca-25.. argh!
De t68i i hope?, naja, moet je zelf weten :)
Alle nieuwe features van de MCA-25 werken niet op de t68(i), wordt binnenkort wel meer van duidelijk.
En volgens mij is de mca-20 ook nog kleiner (Schat ik) en heeft de MCA-25 meer het design van de T300 en de MCA-20 van de t68i.
Dus ik ga voor de mca-20, zal goedkoper zijn en voor al die extra's, daar heb ik nog een beter digicam voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:06

ko9

Misschien hoort het niet helemaal in dit topic thuis, maar vond het een beetje onzin om er een heel nieuw topic voor te openen... :)

Ik heb dus vanochtend ook een t68 van vriend overgekocht, maar nu stopte ik er mijn (1,5 jaar oude) Ben-vrij prepaid kaart in en dan blijft er iets van 5 minuten lang "Zoeken..." bovenin beeld staan. En vervolgens verandert dat in "Geen Toegang"
Dus ik d8 gelijk: Simkaart is verrot ofzo :(
Maar nix is minder waar: Als ik die simkaart in mn oude c35i of 3310 van mn broertje stop doet ie het perfect.
En als ik een andere simkaart in mijn t68 stop werkt het ook gewoon perfect :? (heb er 4 geprobeert - waaronder geen Ben-kaarten)

Dus is de T68 allergisch voor Ben-prepaid kaartjes ofzo? of is mn kaartje toch niet helemaal oké?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
Als je ben-kaartje het wel in andere toestellen doet, ligt het 100% aan de t68, geen defect, maar er zijn meerdere types simkaarten, sommige werken op 3 en sommige op 5 volt enz.
Ik denk dat hij gewoon niet dat "oudere" type aankan, wat ik eerlijk gezegt wel merkwaardig vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

hmm, maakt opzich niet extreem veel uit ofzo, want kheb toch al een gratis abbo besteld (is ook van Ben)
Dus ik hoop dat die het dan wel doet...

Zijn er hier wel mensen die met een Ben kaart (prepaid of abbo) kunnen bellen met de t68??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
T68i, ben abonnement van 2 jaar oud, even getest en binnen 5 sec is hij ingelogd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Aan het probleem 3V/5V kan het niet liggen; Ben is zo nieuw... die hebben alleen maar 3V simkaarten gemaakt. 5V is van ver daarvoor.

En wat het wel is... samenspel van factoren misschien; maar welke :?

Laat je toestel SW anders gewoon even updaten (gratis binnen garantieperiode, ik ga het morgen ook laten doen :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok i joined the club! Heb de T68i, het RULEZZZZ VET!! maarre ik heb dus echt de balle verstand van email versturen hierop. Ik heb de search al gebruikt maar dat leverde weinig op. Ben site ook weinig wijzer opgeworden (eigenlijk alleen maar meer confused van geraakt)

Ik heb dus een T68i
Ben extra abonnement
BenWAP ingesteld
Kan iemand me nou uitleggen wat de next step is?
Ik weet wel dat je een email account moet instellen.. kan het ook met email van chello of moet het echt van een inbel provider zijn (zoals: world online, wish ,etc)

Iemand die me een goede uitlege kan geven want ik ben echt :? :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Laatst online: 10:05

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op vrijdag 19 juli 2002 00:05 schreef Zero00 het volgende:
kan het ook met email van chello of moet het echt van een inbel provider zijn (zoals: world online, wish ,etc)
Ja hoor, ik kan met mijn T68i prima mijn Wanadoo Cable email ophalen.
Bij het instellen van een emailaccount op de telefoon vul je het volgende in:
• Verbinden Via: hier geef je welk WAP/GPRS account je wilt gebruiken (tip: gebruik GPRS, zeker als je de telefoon om de zoveel tijd je mail wilt laten checken)
• Protocol: POP3
• Ink. sever: hier vul je de pop3-server van je provider in: bij Chello zal dat wel pop3.chello.nl zijn ofzo. Kijk anders even bij je emailprogramma op je pc. (Overigens typfout: ipv server staat er sever)
• Ink. poort: 110
• Postbus: je username
• Wachtwoord: doh!
• Uitg. server: bij jou zal dat wel smtp.ben.nl zijn
• Uitg. poort: 25
• Emailadres: je eigen mailadres

Verder kan je bij intervalcontrole instellen hoe vaak de telefoon voor nieuwe mail moet controleren.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

• Uitg. server: bij jou zal dat wel smtp.ben.nl zijn
Je bedoelt smtp.chello.nl ?
Ik heb alles ingevuld zoals je het gezegd heb.
Ik gebruik een data account van ben wap GPRS

pop3 & smtp servers zijn bij chello beide mail.chello.nl
Dus dat ingevuld maar als ik dus connect staat ie stil bij "finding server" en dan blijft het balkje onderop maar lopen...

Mijn instellingen als volgt:
Data account
Naam: BenWAP GPRS (heeft ben voor mij ingesteld via SMS)
APN: wap
userid: benwap
password: *****
passw req: off
allow calls: automatic
ip adress: geen
DNS adres: geen

Email account
connect using: benwap GPRS
protocol: pop3
ink server: mail.chello.nl
ink port: 110
inbox: [username chello]
password: [logisch denk ik]
uitg. server: mail.chello.nl
uitg. port: 25
email adres: tyang@chello.nl
Headers: Headers + tekst

Iemand die me kan helpen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 19 juli 2002 11:49 schreef Zero00 het volgende:

Email account
connect using: benwap GPRS
protocol: pop3
ink server: mail.chello.nl
ink port: 110
inbox: [username chello]
password: [logisch denk ik]
uitg. server: mail.chello.nl
uitg. port: 25
email adres: tyang@chello.nl
Headers: Headers + tekst
Bij chello is het formaat van de POP/SMTP volgens mij altijd
* pop3.<plaats/regionaam>.chello.nl (bijv pop3.arnhem.chello.nl)
* smtp.<plaats/regionaam>.chello.nl (bijv smtp.arnhem.chello.nl)

edit:

maar je moet de uitgaande (=smtp) van de provider gebruiken waarmee je op dat moment inbelt, dus van Ben GPRS
(weet niet welke dat is)

BTW: * Korakal heeft nieuwe T68i software: R2E006
is een heel stuk sneller!

[edit2]

de vraag is of je de 'inbelaccount' van BenWAP GPRS moet gebruiken en niet de 'gewone' GPRS 'inbelaccount'

[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je zien welk software versie ik heb?
Ik ga het zo ff uitproberen dan met de pop3 servers!
Bedankt trouwens voor de replies!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Op vrijdag 19 juli 2002 17:06 schreef Zero00 het volgende:
Bedankt trouwens voor de replies!
> * < < * < * YES YES

NB: > betekend joystick naar rechts
< betekend joystick naar links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01:23

Crusader

Arc Nature

Haai, 'k heb ook zo'n t68i, maar kan iemand me vertellen of er ergens handleidingen zijn te vinden voor die spelletjes? Heb al het e.e.a. uitgevogeld maar het blijft geen feest. Liever wat docs dus...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op vrijdag 19 juli 2002 15:34 schreef Korakal het volgende:
BTW: * Korakal heeft nieuwe T68i software: R2E006
is een heel stuk sneller!
Waar heb je dat laten doen? Ik heb 2 weken terug mijn firmware laten updaten maar de zaak waar ik het heb laten doen had alleen versie R2B... nou werkt ie verder prima maar liever heb ik natuurlijk de nieuwste versie (zeker als-ie echt sneller is, zoals jij beweert, want dat is eigenlijk het grootste manco van mijn firmware - al is het beter dan R2A want m.n. T9 was echt een ramp)
Op vrijdag 19 juli 2002 19:01 schreef Crusader het volgende:
Haai, 'k heb ook zo'n t68i, maar kan iemand me vertellen of er ergens handleidingen zijn te vinden voor die spelletjes? Heb al het e.e.a. uitgevogeld maar het blijft geen feest. Liever wat docs dus...
Welk spelletje wil je weten?
De meeste kaartspelletjes (op Yukon Struggle na, dat is Patience) snap ik ook geen donder van maar de andere spelletjes zijn wel duidelijk.
Op vrijdag 19 juli 2002 17:06 schreef Zero00 het volgende:
Kijk gewoon even in je emailprogramma bij de accountinstellingen (Outlook Express: Tools -> Accounts) voor je pop3-server (binnenkomende mail).

Zoals al gezegd moet je voor de smtp-server (uitgaande mail) de smtp-server van de provider zijn waar je mee 'wapt' (jij gaf aan BenWAP te gebruiken, dus moet je hun smtp-server gebruiken. Ik gok dat dat smtp.ben.nl is)
Overigens hoef je om mail te kunnen ontvangen dus geen smtp-server op te geven, immers smtp is alleen voor het verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K'heb dus ook ff in outlook express gekeken. Daar stond dus gewoon bij inkomende server "mail". Ik neem aan dat dat dan mail.chello.nl moet zijn ipv pop3.chello.nl?
Anyways, beide geprobeerd in te vullen als servers maar blijft hangen bij "server wordt gezocht".
Maar mijn data account (dus ben wap GPRS) is wel goed? Misschien dat ben geen chello server kan bereiken?
Iemand die eigenlijk bij chello het uberhaupt gelukt is??
Mr Tinux kan jij misschien jouw settings hier posten? Van data zowel als email account? Heel erg bedankt als dat mogelijk is

edit:

Ik heb net ook de CMA-20 communicam gekocht. Wel cool gadget maar in het boekje staat dat je het via MMS en email als attachement kan versturen.. maar ook vaag dat het via bluetooth of IR na de pc gestuurd kan worden. Ook hier maybe iemand ervaring mee? Wordt namelijk niet veel in het boekje geschreven over IR.
Ik denk dat ik teveel dingen tegelijk probeer.. :P

[edit2]
laat maar over die camera vraagje. Is me al gelukt! En moet zeggen.. de camera ROCKS!! maarre nog iemand die me kan helpen met de email?
[/edit2]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op vrijdag 19 juli 2002 20:31 schreef Zero00 het volgende:
Mr Tinux kan jij misschien jouw settings hier posten? Van data zowel als email account? Heel erg bedankt als dat mogelijk is
Dat kan ik wel doen, maar daar heb je niets aan :) Ik heb namelijk een O2-abo. Als pop3-server (ink. server) heb ik pop3.wanadoo.nl omdat ik een Wanadoo cable abo heb en als uitg. server heb ik smtp.o2.nl vanwege mijn O2-gprs abo...

Als het je lukt om te wappen via GPRS (WAP-services --> "Voer URL IN" --> "Nieuw adres?" --> wap.tweakers.net) dan zijn in ieder geval je gprs-instellingen in orde.

Dan ligt het alleen aan je mail-instellingen. Ik ken zowel Chello als BenWAP niet goed, dus ik kan je geen exacte server-namen geven... maar ik vind het wel vaag dat je in Outlook Express geen Chello-instellingen hebt staan. Maak je wel gebruik van Outlook Express voor je Chello email :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
[b]Op vrijdag 19 juli 2002 20:31 schreef Zero00 het
Ik heb net ook de MCA-20 communicam gekocht.
Waar en voor hoeveel als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:51

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Waar kan ik dit toestel voor een mooie prijs aanschaffen?
Ben van de week bij Primafoon/Belcompany geweest. Zij geven prijzen op van ~ ¤400 met een Hi Profile 20 abbo voor een jaar. :X

Duur! :(
* Harmen heeft nu een Siemens S45.... :7

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op vrijdag 19 juli 2002 19:38 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Waar heb je dat laten doen? Ik heb 2 weken terug mijn firmware laten updaten maar de zaak waar ik het heb laten doen had alleen versie R2B... nou werkt ie verder prima maar liever heb ik natuurlijk de nieuwste versie (zeker als-ie echt sneller is, zoals jij beweert, want dat is eigenlijk het grootste manco van mijn firmware - al is het beter dan R2A want m.n. T9 was echt een ramp)
[..]
Eerst ben ik naar Domutel in Barneveld (bedr. terrein Briellaert, A. Plesmanstraat 38) gegaan. Na een tijd op de 'contactpersoon telecom' te hebben gewacht een software update laten uitvoeren. Blijkt dat het gewoon nog steeds R2A014 was! Zegt die gast: 'ja sorry net verhuisd en de verbinding met SonyEricsson nog niet op orde' |:(
Daarna ben ik naar Total Call in Utrecht (Amsterdamsestraatweg 144d) gegaan. Daar stond in een kwartiertje de nieuwe software R2E006 erop.
Een paar kleine schoonheidsfoutjes opgelost, maar met name een stuk sneller door bijv. de menu's. Ook de T9 is een stuk sneller geworden (echter nog net niet de snelheid van een Nokia T9) en de alternatieven-keuze is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op vrijdag 19 juli 2002 23:48 schreef Korakal het volgende:
Daarna ben ik naar Total Call in Utrecht (Amsterdamsestraatweg 144d) gegaan. Daar stond in een kwartiertje de nieuwe software R2E006 erop.
Da's dezelfde als waar ik geweest ben (dat is toch die zaak vlakbij dat treinviaduct?)... binnenkort maar weer eens langsgaan dan :)
Al deden ze de afgelopen keer wel moeilijk hoor: eerst kwam ik langs, zeiden ze dat ik de bon bij me moest hebben, anders kostte het 15 euro. Kom ik een paar dagen later met bon: "ja als je geen problemen hebt kost het je 15 euro, anders is het gratis". Dus ik maar wat kleine probleempjes opgenoemd en gevraagd of ze de bon nog nodig hadden: "nee hoor, dat hoeft niet"... Vaag gedoe hoor! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Laatst online: 27-09 00:21
Vraagje over het intypen van tekst: stel dat je twee keer een "s" in wilt typen, dan wacht ik nu na het typen van de eerste "s" totdat de letterkeuze niet meer actief is (duurt een seconde of iets dergelijks) en typ ik daarna pas de volgende "s". Is er een methode om die letterkeuze meteen inactief te maken als je je juiste letter op het scherm hebt, zodat je in 1 keer door kunt typen zonder te hoeven wachten? Bij mijn oude Motorola kon dat bijvoorbeeld, en dat typt aanzienlijk sneller.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 19 juli 2002 23:03 schreef Wisey het volgende:

[..]

Waar en voor hoeveel als ik vragen mag?
Hou je vast......... 200 Euro! En bij een winkel in amsterdam genaamd teleworld. Bij tfortelecom moesten ze em speciaal voor je bestellen en dat duurde minimaal 1.5 week!

Ik kan wappen naar wap.tweakers.net, geen probleem.
Dus ik kan ervan uitgaan dat mijn GPRS het doet?
In mijn outlook staat er bij uitgaande & inkomende servers gewoon "mail" ingevuld. Op mijn tech blad die ik gekregen heb van de installateur staat als pop3 & smtp server: mail.chello.nl maar dat lukt dus niet... kan de server niet vinden. Denk dat het er somber voor me uitziet :'(

edit:

heb ook al het ip adres van mail.chello.nl gebruikt, blijft ie ook hangen bij het zoeken. Is er hier iemand die met BEN hun mail kan ophalen. Via kabel of inbel? BEN bellen helpt denk ik ook niet veel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Op zaterdag 20 juli 2002 00:25 schreef MrTinux het volgende:

[..]

Da's dezelfde als waar ik geweest ben (dat is toch die zaak vlakbij dat treinviaduct?)... binnenkort maar weer eens langsgaan dan :)
Al deden ze de afgelopen keer wel moeilijk hoor: eerst kwam ik langs, zeiden ze dat ik de bon bij me moest hebben, anders kostte het 15 euro. Kom ik een paar dagen later met bon: "ja als je geen problemen hebt kost het je 15 euro, anders is het gratis". Dus ik maar wat kleine probleempjes opgenoemd en gevraagd of ze de bon nog nodig hadden: "nee hoor, dat hoeft niet"... Vaag gedoe hoor! |:(
Bij mij had ´ie er inderdaad ook niet echt zin in :(
Nadat ik vertelde dat het toestel af en toe vast liep (is 1 of 2 x gebeurd) en dat ik hem langzaam vond begon hij hoofdschuddend met de update...
Is er een methode om die letterkeuze meteen inactief te maken als je je juiste letter op het scherm hebt, zodat je in 1 keer door kunt typen zonder te hoeven wachten?
Ja joystick naar rechts bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik heb ook zo'n T68, maar kan je wappen met GPRS met een Dutchtone allin 30 abbo?? of moet ik dan een GMS data account aanmaken :? Ik kan op de site van dutchtone niks vinden trouwens... bestwel een kut site is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux

MrTinux

Op zaterdag 20 juli 2002 15:29 schreef mowgli het volgende:
Ik heb ook zo'n T68, maar kan je wappen met GPRS met een Dutchtone allin 30 abbo?? of moet ik dan een GMS data account aanmaken :? Ik kan op de site van dutchtone niks vinden trouwens... bestwel een kut site is dat.
Volgens mij gaat Dutchtone pas in het najaar GPRS-diensten aanbieden...
wat ik begrepen heb wordt het wel een aantrekkelijke service, namelijk flat-fee :)
(zie ook [url="http://www.tweakers.net/nieuws/22345?highlight=gprs+orange"]dit nieuwsbericht[/url] op de T.net frontpage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anders
  • Laatst online: 27-09 00:21
Op zaterdag 20 juli 2002 11:47 schreef Korakal het volgende:

[letterkeuze inactief maken]

Ja joystick naar rechts bewegen.
Dan krijg ik een spatie maar je zat er niet ver naast: joystick naar onderen of naar bvvoen does the trick. Thanks.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 15:02
Wat ik me nu afvraag..
ik heb die T68 en wil hem graag laten upgraden (de software dan) naar de T68i.
Maaaaaar hoe duur is dit eigenlijk??????
Om dit te laten doen dan?? weet iemand dat? En heeft de T68 echt minder geheugen dan de T68i of is dat bullshit??
Ik ben benieuwd
alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9

ko9

Software-update is normaal gesproken gratis, maar ik weet dat sommige winkels er toch wel wat euro's voor vragen... Dus gewoon ff bellen en een beetje gaan zeiken dat het bij garantie hoort ofzo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
hmm ja want ik belde net naar een winkel in Eindhoven en die vroegen er 35 euro voor :|
Ik heb em via I-net gekocht en weet verder niet waar ik het voor minder of gratis kan laten doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhrancK schreef op 03 september 2002 @ 16:14:
hmm ja want ik belde net naar een winkel in Eindhoven en die vroegen er 35 euro voor :|
Ik heb em via I-net gekocht en weet verder niet waar ik het voor minder of gratis kan laten doen :(
Welke winkel was dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
euhm kweet de naam niet precies :p
Kheb alleen het tel nr..
zitte op de Ho(ofd?!)straat 88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:07

Nitai

Live the life you love.

ik heb ook gewoon op internet gekocht, maar kon het gratis en voor niets bij de phoneshop hier in den haag laten updaten. Hoefde niet eens aankoopbon te tonen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op 03 september 2002 @ 16:31:
ik heb ook gewoon op internet gekocht, maar kon het gratis en voor niets bij de phoneshop hier in den haag laten updaten. Hoefde niet eens aankoopbon te tonen.
Ik ben in Eindhoven naar the phonehouse geweest maar dat konden ze het niet meer omdat er niemand van ericsson meer was, die was verhuist naar heerlen :(

Dus als iemand nog adressen, telefoonnummers heeft van service points in Eindhoven??
Ik zal the phonehouse ook nog wel even bellen of het inmiddels wel weer gaat.

Ik heb effe in de goduen gids gekeken en die winkel in eindhoven is bombeeck. En dat is echt een bagger winkel !!! Echt K*T service, ik ben er een ker met mijn scanner(radio) geweest. Omdat ik vond dat het ontvangst te slecht was, nou hun testen, hij was goed, na een half uur lullen wilde hij hem pas laten testen bij de fabriek, en wat bleek ! hij was gaar. Kut winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
hmm shit man
ik wil dit echt laten doenn maar weet niet waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijk op www.sonyericsson.com.

Daar kun je service points in NL opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Richie_ schreef op 04 september 2002 @ 11:24:
Kijk op www.sonyericsson.com.

Daar kun je service points in NL opzoeken
Weet ik maar dat werkt niet, wanneer je de checkbox voor alleen service points aanvinkt krijg je toch nog dealers zonder service point, en kan je niet zien welke winkel service point is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhrancK schreef op 03 september 2002 @ 22:46:
hmm shit man
ik wil dit echt laten doenn maar weet niet waar :(
Ik ga van het weekend denk ik even lang bombeeck, en dan zal ik het resultaat wel even posten, maar 35 euro !!! Belachelijk !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Kijk anders op het discussieforum van gsm.pagina.nl, misschien dat mensen daar wat adressen hebben. In Roosendaal is in ieder geval een service point. Next communications...

• PhrancK
bagger.. nahja ik zoek wel weer ff verder
Ik heb geen zin om 35 euro voor software neer te leggen

Verwijderd

Heeft iemand die mp3 speler al voor de t68? Is het iets? Want laatst hoorde ik dat er maar een kaartje van maximaal 64 mb in zou passen en das erg weinig, want ik zou er meteen 128 in gooien.
Verder heb ik nu zo'n chatboard en dat werkt fantastisch.
Ook heb ik een leuk promotie lampje dat je onderaan je t68 kan klikken zodat je in het donker je sleutel fatsoenlijk in het slot kan steken enzo :)
Als iemand pics wil moet ie het maar zeggen.
Ledje is mooi blauw van dat ding btw.

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

ikke wil pics!!! waar heb je het gehaald dan? is wel interessant dat lampje...

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:04:
Ook heb ik een leuk promotie lampje dat je onderaan je t68 kan klikken zodat je in het donker je sleutel fatsoenlijk in het slot kan steken enzo :)
Als iemand pics wil moet ie het maar zeggen.
ik heb één keer dat ding gezien, die is echt gaaf
HEBBEN!
waar heb je 'm vandaan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2002 @ 14:04:
Heeft iemand die mp3 speler al voor de t68? Is het iets? Want laatst hoorde ik dat er maar een kaartje van maximaal 64 mb in zou passen en das erg weinig, want ik zou er meteen 128 in gooien.
Is die MP3 speler nieuw of nog steeds die ouwe van t28? Als je die bedoelt vind ik het een klote ding.... erg slecht geluid... in vergelijking met mijn andere mp3 speler en MD :+

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
Ik heb een MP3 speler voor mijn T68i en het werkt goed. Geluid is redelijk tot goed (96 kbps of hoger). 64 MB is inderdaad het maximale wat de MultiMediaCard betreft maar wanneer je alles op 96 kbps hebt, kan je bijna 1.5 uur luister plezier hebben.
Het enige nadeel is dat je een aparte USB cardreader moet bij kopen. De bijgeleverde cardreader werkt via lpt poort. Een MP3 van 3 minuten kan bij het overplaatsen rond de 7 minuten duren!!!!

Verder kan je via http://www.vertise.org/gsm/default/frame_nl.htm alle officiele ESP vinden (kies optie dealer locator)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, hier de beloofde pics:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/lampje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/lampje2.jpg

Ik neem aan dat jullie dat chatboard wel kennen, is wel een geinig dingetje.

En waar ik dat lampje vandaan had? Zat bij mijn telefoon als promo-dingetje.
Mijn t68 had al standaard de i software en er staat bij de accu niet gewoon ericsson maar sony-ericsson.
Dus ik denk dat het gewoon een promo-dingetje is van de samenwerking tussen ericsson en sony. Als jullie er ook een willen zou ik gewoon naar een plaatselijk service center ofzo gaan en vragen of ze die toevallig ook hebben (ik geloof best wel dat je met een beetje slijmen er een los kan krijgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net even naar Bombeeck in Eindhoven gebeld en daar konden ze mij vertelen dat het updaten van de software gratis is. En dat je je telefoon tussen dinsdag en vrijdag middag kan brengen en dan krijg je een bonnetje en dan word je gebeld wanneer hij klaar is, want het was nogal druk. Dus dat zal ik volgende week eens gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 07 september 2002 @ 00:15:En waar ik dat lampje vandaan had? Zat bij mijn telefoon als promo-dingetje.
Mijn t68 had al standaard de i software en er staat bij de accu niet gewoon ericsson maar sony-ericsson.
Ja mijne ook hoor, heb een genuine T68i van precies 2 maanden oud. Alleen geen promo dingetje bij gehad :'(

Maar es ff mailen naar de phoneshop.nl

Thnx anyway mate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff nog 1 pic genomen:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/lampje3.jpg

Kun je S-E tenminste lezen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 11:40
ik heb die hpm-10 mp3 speler cadeau gekregen, omdat ik vlak voor een prijsverlaging de t68i had gekocht. Het is wel een relaxed ding, alleen wil ik inderdaad nog wel een usb reader erbij kopen, want het werkt onder xp niet echt stabiel (wel snel genoeg, niet die 7 minuten, maar ongeveer 20 seconden). Overigens zijn er toch wel 128 mb mmc kaarten te koop, of werken deze niet in de mp3 speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien zoals ik het zo hoor wel de moeite waard alleen heb ik geen zin om het volle bedrag te betalen, want er moet dus een nieuw kaartje in en een usb reader.
Trouwens, hadden jullie een cd met software erbij? Ik kan in mijn doos niks vinden, en ik wou dat bluetooth nog wel gaan uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch maar 1 mp3 speler voor de ericsson T series? Die heb ik dus ook, ik geloof ook de hpm-10. Krijgt iemand die LPT card reader in XP werkend? Want ik kan geen drivers vinden die onder XP werken met de LPT card reader. iemand anders wel? Zo ja, waar heb je die drivers vandaan? Want ik heb op de website gekeken van die card reader en daar is de XP driver nog niet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ftp://ftp.scmmicro.com/dm/drivers/Ppmmc.zip

hier kun je versie 3 downloaden, ze zijn niet echt voor xp, maar voor win2000. Ze werken onder XP, hoewel niet perfect.
Ik ga nog een USB reader erbij kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 16:31:
[...]

Ik ga van het weekend denk ik even lang bombeeck, en dan zal ik het resultaat wel even posten, maar 35 euro !!! Belachelijk !!!
ja man :|
echt ook asociaal dat ze dat doen terwijl ericsson zelf zegt dat het gratis kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
ohw ik zie nu tog dat het wel gratis is.. hmm dan zal ik die winkel ook eens zoeken in het tel. boek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor 8 euro kan je het doen die software update ik heb wel een adres
doen het met garantie is een echte winkel

Verwijderd

Ik heb vanmiddag mijn telefoon naar bombeeck gebracht, en ik wordt als het goed is binnen een paar dagen gebeld, ik werd op zich wel goed geholpen. Er was trouwens nog iemand die stond te wachten op een T68 die geupdate werd, dat was jij Phranck toch niet toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
Weet iemand waar (en de prijs) ik zo'n chatboard in Amsterdam kan halen? Heb een aantal winkels geprobeerd en niemand had ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beverwijk is niet zover uit de buurt van A'dam...
En ik heb ze daar zien liggen en zelfs de mijne voor 10 euro gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:46:
Ik heb vanmiddag mijn telefoon naar bombeeck gebracht, en ik wordt als het goed is binnen een paar dagen gebeld, ik werd op zich wel goed geholpen. Er was trouwens nog iemand die stond te wachten op een T68 die geupdate werd, dat was jij Phranck toch niet toevallig ?
Ja fuck he !

Ik heb mijn telefoon weer terug staat er versie R2D op, maar ik wil eigenlijk gewoon de versie van de t68i. nouja andere servicecenter zoeken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhrancK
Verwijderd schreef op 12 september 2002 @ 17:46:
nee hehe zou wel toevallig ziujn :)
IK ben er nog steeds niet geweest :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
ff vraagje, ik zit nu in Bangkok voor mijn werk en ik kan hier voor de volgende prijzen aan een T68(i) krijgen:
T68: 9000 bath = 240 euro
T68i: 13000 bath = 330 euro (deze kan met wat zoeken nog wel goedkoper denk ik)

Dit is allemaal zonder abbo en met een phoon die Engels en Thais kan. Is dit een beetje goedkoop? En welke zal ik nemen, ik vind qua uiterlijk de T68 mooier... Kan ik in NL een firmware update krijgen T68 > T68i (als het een paar euro kost vind ik dat niet erg)

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Spyro_the_Dragon schreef op 23 september 2002 @ 15:35:
ff vraagje, ik zit nu in Bangkok voor mijn werk en ik kan hier voor de volgende prijzen aan een T68(i) krijgen:
T68: 9000 bath = 240 euro
T68i: 13000 bath = 330 euro (deze kan met wat zoeken nog wel goedkoper denk ik)

Dit is allemaal zonder abbo en met een phoon die Engels en Thais kan. Is dit een beetje goedkoop? En welke zal ik nemen, ik vind qua uiterlijk de T68 mooier... Kan ik in NL een firmware update krijgen T68 > T68i (als het een paar euro kost vind ik dat niet erg)
Ik had mijne voor 133 euro icm vodafone 300 abonnement. Los kost ie 423 euro bij www.telecom.nu (t68i)
Dus op zich bespaar je niet grandioos veel geld door daar te kopen. Ik weet dus niet of je die t68 kunt updaten naar NL en t68i. Ik heb gelezen dat dat wel kon, maar 100 % zeker kan ik het dus niet zeggen. Ik zat dus met hetzelfde dilemma, maar uiteindelijk toch eieren voor mijn geld gekozen en hier in NL icm Abo gekocht.

Bovendien zou ik goed navragen hoe het met de garantie zit, volgens mij is die alleen lokaal....
(waar ga je dat ding kopen trouwens.. 5de verdieping van MBK?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Heel goed, MBK of Patip (ofzo, grote compu store in de buurt van MBK)

Ik ga m in ieder geval los kopen, want een abbo heb ik van mijn werk. Ik wil alleen een nieuw toestel. Heb jij ervaring met toestellen? Mijn thaise collega's hier zeggen allemaal wat anders.....

Verder gaat het dus wel om een euro of 100.... is toch aardig wat. Maar ik weet het nog neit zeker want als ik weer in NL zit met een toestel dat niet werkt zonder garantie wordt je ook niet blijer. Verder zit ik hier nog wel een week of 5, 6 of misschien wel 10 dus ik heb nog tijd zat om dat ding te testen.

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Spyro_the_Dragon schreef op 23 september 2002 @ 19:28:
Heel goed, MBK of Patip (ofzo, grote compu store in de buurt van MBK)

Ik ga m in ieder geval los kopen, want een abbo heb ik van mijn werk. Ik wil alleen een nieuw toestel. Heb jij ervaring met toestellen? Mijn thaise collega's hier zeggen allemaal wat anders.....

Verder gaat het dus wel om een euro of 100.... is toch aardig wat. Maar ik weet het nog neit zeker want als ik weer in NL zit met een toestel dat niet werkt zonder garantie wordt je ook niet blijer. Verder zit ik hier nog wel een week of 5, 6 of misschien wel 10 dus ik heb nog tijd zat om dat ding te testen.
Lopen ze daar onderhand niet rond met de 7210 en 6610 van Nokia? Die zijn ook wel gaaf vind ik en op Nokia's zitten schijnbaar wel wereldwijde garantie....
Maar ja, 100 euro is wel 100 euro en als je hem toch daar gaat gebruiken.. Ik zou voor de t68i gaan en nog verder wat van de prijs afhalen/afdingen (als dat nog kan..).
Als je trouwens toch vaker naar Thailand gaat kun je hem trouwens wel laten maken daar als ie eventueel kapot zou gaan, want dat kunnen ze daar toch wel.. (net zoals modden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Ja, die 6610 lijkt me ook erg gaaf, maar die is nog niet op de markt..... En ben ook bang dat het nog iets langer duurt voor ie in MBK te krijgen is. Maar wereldwijde garantie klinkt wel goed idd. Ik vind die 6610 wel mooi, maar dan moet je toch op een euro of 400-500 rekenen volgens mij.

en waarom zou jij voor de t68i gaan? Alleen om het uiterlijk? Ze flashen ze hier allemaal tot de T68i versie zeggen ze (nog niet gecheckt trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Camiel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 14:01
ik heb de T68i hier in hilversum zien liggen voor 365 euro. Simlockvrij en helemaal ok.. Ik lop er over te denken, misschien als tussenstation voordat ik van de 3510 (onhandig ding) naar de 6610 wil gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-09 12:50

DoctorV64

Cosmopoliet

FlappieNL, dat is zeker niet duur .. gewoon kopen ;)

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

idd doen die aankoop, krijg je echt geen spijt van :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Spyro_the_Dragon schreef op 24 september 2002 @ 04:43:
Ja, die 6610 lijkt me ook erg gaaf, maar die is nog niet op de markt..... En ben ook bang dat het nog iets langer duurt voor ie in MBK te krijgen is. Maar wereldwijde garantie klinkt wel goed idd. Ik vind die 6610 wel mooi, maar dan moet je toch op een euro of 400-500 rekenen volgens mij.

en waarom zou jij voor de t68i gaan? Alleen om het uiterlijk? Ze flashen ze hier allemaal tot de T68i versie zeggen ze (nog niet gecheckt trouwens).
Ze zijn daar best wel snel hoor in Thailand.. Toen ik daar 2 maanden geleden rondliep zat iedereen al driftig te spelen met de 8910 en ook al met de 7650...
En het is inderdaad wel waar dat je de t68 gewoon kan flashen naar t68i...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
(dubbelpost)

• Spyro_the_Dragon
Tja, dan moet ik dus ff wachten op die 6610. Heb al een mailtje naar Nokia gedaan wanneer ze m gaan releasen hier..... Denk dat ik nog een weekje wacht en als ik niets hoor dan koop ik die T68. Lekker een joystick en een mooi kleurenscherm.

Verwijderd

gvd jammer wil er ookw el een, alleen dan eerst een lening aanvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 27-09 22:17
Ik heb sinds vrijdag een camera (MCA-10) maar nu vraag ik mij af hoe ik die fotos moet versturen, in de handleiding word het niet echt duidelijk uitgelegd...

Kan iemand mij daar me helpen?
Het emailen met mn t68i werkt perfect, maar met die camera fotos versturen lukt me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnetie schreef op 01 oktober 2002 @ 20:23:
Ik heb sinds vrijdag een camera (MCA-10) maar nu vraag ik mij af hoe ik die fotos moet versturen, in de handleiding word het niet echt duidelijk uitgelegd...

Kan iemand mij daar me helpen?
Het emailen met mn t68i werkt perfect, maar met die camera fotos versturen lukt me niet
als je die fotos wilt verzenden kan je dit allen via mms doen. dus je plaatjes toevoegen aan je mms bericht en dan moet het lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Laatst online: 27-09 22:17
Ja maar ik moet ze ook naar mijn fotoalbum op de site van ericsson kunnen sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
11500 bath = 280 euro voor een T68i in Thailand. Doen of niet doen? Ga vandeweek ff uitzoeken hoe het met de garantie zit. De taal is Engels. Ik heb nog niets gevonden of ik er nederlandse T9 in kan zetten? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Garantie is alleen locaal.... Ben er deze vakantie geweest.
Ik zou hem gewoon gratis halen bij TforTelecom of Belcompany... Kijk maar in die andere thread

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
Heb ik gelezen, ben dan nog niet terug en ik heb niets aan het abbo.... Mijn abbo wordt door mijn baas betaald......

Is op zich wel op te lossen door het abbo aan me vriendin te geven, maar dan zit je weer met het gezeik rondom simlock... ik weer het niet meer.... ik zie het wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

:) Nou heb ik sinds kort ook de T68i, de grijze.
Alleen is het mogelijk om met m'n Prepay KPN kaartje ook te wappen? :D

Alles is best wel wennen qua invoer van data en dergelijke dingen itt een nokia die ik jaren gewend ben.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 25-09 14:09
Ik had bij telecom.nu een T68i besteld, maar nu krijg ik deze thuis:
Afbeeldingslocatie: http://image2.sina.com.cn/IT/it/t/2002-08-13/1_2-1-14-327_20020813113641.jpg
Volgens de info op internet en de verpakking is dit de T68ie, persoonlijk vind ik hem mooier, dus ik zit er niet zo mee...:) Iemand een idee waar het verschil in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Niet online
Martijn schreef op 03 oktober 2002 @ 12:40:
[afbeelding]
Volgens de info op internet en de verpakking is dit de T68ie, persoonlijk vind ik hem mooier, dus ik zit er niet zo mee...:) Iemand een idee waar het verschil in zit?
Mijn broertje heeft de grijze, ik heb de blauw witte, tot nu toe heb ik geen verschil kunnen ontdekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Van deze url zie ik dat het enige verschil is dat de -ie versie meerdere talen support. Zie ook [google=difference between t68i and t68ie].

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

[afbeelding]
Yepz deze phone heb ik ook, een erg mooi ding.

Ik wil graag de Bluetooth Headset HBH-30 erbij gaan nemen.
Weet iemand nog een goedkope site die deze spullen verkoopt? de goedkoopste die ik ben tegen ben gekomen is mobilplaze.net en die verkoopt hem voor 199 euro.

Maar werkt deze bleutooth headset ook wel op toekomstige modellen? zodat ik niet gelijk voor altijd deze headset bij dit model hoef te nemen?

Iemand ervaring met deze headset?
Afbeeldingslocatie: http://www.clove.co.uk/images/mainpicture/ER-HBH30-M.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.shopcell.com/images/EPBTERT.jpg

Hoe zet ik trouwens die T9 input uit?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
wie heeft er strakke beltones voor de t68i, dit is het enige wat ik mis. Bij m'n vorige nokia 6210 kon je altijd van die mooie tunes opsturen naar de foon, die zelf niet te composen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
StanTheMan schreef op 03 oktober 2002 @ 23:02:
wie heeft er strakke beltones voor de t68i, dit is het enige wat ik mis. Bij m'n vorige nokia 6210 kon je altijd van die mooie tunes opsturen naar de foon, die zelf niet te composen waren.
Dat wil ik dus ook weten.
Is er een site ofzo? Met allemaal top40 melodieen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
volgens mij niet voor de t68i (wel voor de t68)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Homedisc schreef op 03 oktober 2002 @ 22:51:
[...]

Yepz deze phone heb ik ook, een erg mooi ding.

Ik wil graag de Bluetooth Headset HBH-30 erbij gaan nemen.
Weet iemand nog een goedkope site die deze spullen verkoopt? de goedkoopste die ik ben tegen ben gekomen is mobilplaze.net en die verkoopt hem voor 199 euro.

Maar werkt deze bleutooth headset ook wel op toekomstige modellen? zodat ik niet gelijk voor altijd deze headset bij dit model hoef te nemen?

Iemand ervaring met deze headset?
[afbeelding]
[afbeelding]

Hoe zet ik trouwens die T9 input uit?
Blijft gewoon compatibel hoor! (of ze moeten BT2.0 gaan uitvinden....) Hij doet het ook op andere BT foons met audio profiel.

T9 uit: * ingedrukt houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Korakal schreef op 04 oktober 2002 @ 00:22:
[...]

Blijft gewoon compatibel hoor! (of ze moeten BT2.0 gaan uitvinden....) Hij doet het ook op andere BT foons met audio profiel.

T9 uit: * ingedrukt houden
Dank je :)
Maar ook compatible met nokia;s? en motorola's? en werken dan ook alle knopjes?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:54
Ben van plan om een blue tooth headset te kopen, is er iemand met ervaring hiermee? werkt t een beetje, want zijn toch wel duur +/- 200euro. moet dan blue tooth altijd aanstaan wat is daar de invloed op stand-by tijd?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.