nog even over de gebruikstijd. Hoe snel moeten jullie hem opladen? Het valt me echt enorm tegen, 4 dagen. Als ik een weekendje naar m'n ouders ga moet ik nog zuinig doen ook!
Ik haal krap de 7 dagen.StanTheMan schreef op 05 oktober 2002 @ 12:08:
nog even over de gebruikstijd. Hoe snel moeten jullie hem opladen? Het valt me echt enorm tegen, 4 dagen. Als ik een weekendje naar m'n ouders ga moet ik nog zuinig doen ook!
Zet wel BlueTooth en Infrarood uit.
Dat scheelt al een hoop.
tja die bluetooth gebruik ik wel af en toe, maar ook als ik die niet gebruikt, haal ik net 4 dagen.
welke provider heb je en hoeveel bel je?
welke provider heb je en hoeveel bel je?
Ik heb ook de t68i en na 4 keer laden (nieuwe batterij, moet als het ware nog ff ingeladen worden) is mijn standby tijd 3 dagen (ik laat de gsm 24/7 aanstaan) Ik heb een Ben Vaak abbo... ik weet niet hoeveel dit verschild met andere providers qua standby tijd
Verwijderd
Same here... ongeveer 4 dagen dat ik mee kan gaan. Vaak heb ik em 24/7 aan. Soms een avond je uit. Maar ik bel wel elke dag minimaal 15 min. IR en BT uit
IR en BT uit
Vodafone
bel zo een 15 minuten in de week
24/7 aan
standby tijd +/- 6 a 7 dagen
ps. speel veel spelletjes
Vodafone
24/7 aan
Welk programma heb je nodig om met Infraroof achtergronden e.d. op je T68i te zetten ? En als dit freeware is, dus NIET illegaal, waar kan ik dat dan downloaden ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
uhm... Windows XP en wellicht ook voorgangers (dat weet ik niet meer)...JT schreef op 05 oktober 2002 @ 17:36:
Welk programma heb je nodig om met Infraroof achtergronden e.d. op je T68i te zetten ? En als dit freeware is, dus NIET illegaal, waar kan ik dat dan downloaden ?
Je hangt je t68i voor de infrarood, en vervolgens kies je in de verkenner een plaatje van 101x80 > rechtsklikken > verzenden naar > mobiele computer (met IR tekentje). Even op je t68i bevestigen en je hebt je plaatje
Thats it
Dat rulez best wel hard, zo simpel
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hier vind je nog meer software om te downloaden, bijvoorbeeld om plaatjes om te zetten naar het formaat van de T68i. Allemaal freeware.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Hoe zit het nu met de kwalteit van het kleurenscherm. Kan je echt leuke foto's op je achtergrond zetten of word 't dan allemaal wat waziger?
Naar mijn mening is de kwaliteit van het kleurenscherm best goed te noemen. Heb nog geen eigen foto's geupload naar de telefoon.Timmey schreef op 05 oktober 2002 @ 21:49:
Hoe zit het nu met de kwalteit van het kleurenscherm. Kan je echt leuke foto's op je achtergrond zetten of word 't dan allemaal wat waziger?
Maar ik heb het nog niet kunnen vergelijken met bijv de T100(samsung) of T720(motorola).
Maar ja, het is in ieder geval beter dan het 2 kleurige scherm wat je standaard krijgt bij een andere telefoon.
-
Verwijderd
Je kunt best aardige foto's op je scherm zetten. In een resolutie van 101x80, in 256 kleuren. Je kunt er aardig wat uit halen. Maar iets gecompliceerde logo's, ursus wodka heb ik bijvoorbeeld proberen te maken, wordt wat lastig. Dan is het al snel vaag (en ik heb het proberen te maken van een grote jpg die ik van ursus heb gekregen). Maar simpele dingen, zoals een kleine foto of een eenvoudig logo gaan makkelijk (het beste natuurlijk met een eps).Timmey schreef op 05 oktober 2002 @ 21:49:
Maar nu dwaal ik af... het scherm is er goed genoeg voor.
Verder mijn standbytijd.. ongeveer 4 dagen, dan sms ik denk ik zo'n 5 keer per dag en ik bel misschien 10 minuten. En ik synchroniseer een paar keer met een datakabel.
PS. Martijn, als je toch liever een Ericsson T68i hebt.... dan ruil ik graag... hij komt rechtstreeks van Ericsson af, ik kreeg een nieuwe i.v.m. een defecte T68m...
aaah, je belt in die week net zoveel als ik op een dag.. maar je speelt dan wel weer spelletjes en je zit op 900 Mhz netwerk (wat meer batterij verbruikt)Xavier schreef op 05 oktober 2002 @ 17:24:
toch vreemd dat je er zoveel langer mee doet..
Weet iemand hoe ericsson kan zien dat je de telefoon zelf eens hebt opengemaakt? Het ericsson Service Point bij mij in de beurt riep namelijk dat mijn garantie dan was vervallen.
Moet dat brakke ding nu maar eens opsturen naar Ericsson ivm een brakke joystick en een brak toetsenbord!
Leuke functies, maar geen verschrikkelijk degelijk toestel
Moet dat brakke ding nu maar eens opsturen naar Ericsson ivm een brakke joystick en een brak toetsenbord!
Leuke functies, maar geen verschrikkelijk degelijk toestel
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Tering ik probeer nu al 4 dagen lang mijn software up te daten in Haarlem.
Zondag was die man er niet. Dinsdag pas om 5 uur. Dat redde ik niet.
Vandaag kwam ik langs. En ja het kon. Alleen ik moest al mijn nummers even ergens op een blaadje schrijven.
En mijn batterij moest helemaal vol zijn.
Sta ik daar met een bijna lege batterij.
Konden die ****** dat zondag niet meteen vertellen ofzo!!
Zondag was die man er niet. Dinsdag pas om 5 uur. Dat redde ik niet.
Vandaag kwam ik langs. En ja het kon. Alleen ik moest al mijn nummers even ergens op een blaadje schrijven.
En mijn batterij moest helemaal vol zijn.
Sta ik daar met een bijna lege batterij.
Konden die ****** dat zondag niet meteen vertellen ofzo!!
Zou je mij kunnen vertellen wat een 'eps' is? Ik ben al een tijdje aan het proberen om wat plaatjes op de telefoon te zetten, maar vooral foto's zien er niet uit. Ik wil het graag met een eps proberen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat het isVerwijderd schreef op 05 oktober 2002 @ 22:11:
[...]
Maar simpele dingen, zoals een kleine foto of een eenvoudig logo gaan makkelijk (het beste natuurlijk met een eps).
maar mag een service point 15 euro in rekening brengen of niet?
heb net effe een mailtje naar ericsson gestuurd, kijken of ze snel reageren (uberhaut
)
heb net effe een mailtje naar ericsson gestuurd, kijken of ze snel reageren (uberhaut
... all gonna wonder how you ever thought you could live so large and leave so little for the rest of us...
Ze vroegen mij ook waarom ik hem liet updaten.vries335 schreef op 09 oktober 2002 @ 19:55:
maar mag een service point 15 euro in rekening brengen of niet?
heb net effe een mailtje naar ericsson gestuurd, kijken of ze snel reageren (uberhaut)
Ik zei dat hij wel eens vast liep.
Lijkt me niet dat ze hiervoor mogen rekenen. De Phone is al duur zat. Dan mogen de software fouten er toch wel gratis uitgehaald worden.
Op een puntenschaal van 1 tot 10.
Hoeveel geven jullie dan de Nokia voor ringtones. En hoeveel de Ericsson?
Hoeveel geven jullie dan de Nokia voor ringtones. En hoeveel de Ericsson?
w00t
ik nokia een 9, ericsson tot nog toe een 6,5
Maar dat kan natuurlijk beter worden lijkt mij ofniet?
w00t
Denk het wel.Robbie007 schreef op 10 oktober 2002 @ 07:29:
Maar dat kan natuurlijk beter worden lijkt mij ofniet?
Want bij Nokia zijn er veel meer sites voor ringtones.
Voor de SonyEricsson moet ik ze nog een beetje vinden.
Bij Vodafone citypoint Eindhoven sta ik nu in de 2de wacht rij.
Bij 150 mensen stoppen ze die wachtrij en beginnen ze aan een nieuwe.
Ik zit in de tweede, ik kan dan het mobieltje en het contract vanaf zaterdag afsluiten.
Dus 150 mobieltjes komen er morgen daar.
Gaat hard ofniet
.
Dus dadelijk zijn er ineens veel mensen met deze mobiel >> meer support >> meer ringtones, screensavers, misschien wel games [ andere games eraf gooien] , en theme's.
Bij 150 mensen stoppen ze die wachtrij en beginnen ze aan een nieuwe.
Ik zit in de tweede, ik kan dan het mobieltje en het contract vanaf zaterdag afsluiten.
Dus 150 mobieltjes komen er morgen daar.
Gaat hard ofniet
Dus dadelijk zijn er ineens veel mensen met deze mobiel >> meer support >> meer ringtones, screensavers, misschien wel games [ andere games eraf gooien] , en theme's.
w00t
Ik hoop zeker die games!!Robbie007 schreef op 10 oktober 2002 @ 13:07:
Want er zijn maar liefst 4 van de 8 kaartspelletjes!!
Dan speel ik alleen nog maar Erix, G en Naval Fleet.
Dat Contrary vind ik niks aan.
Dus ik kan aardig deleten dan!
ga naar www.sonyericsson.com en download de door sonyericsson gemaakte image editor!!!JT schreef op 05 oktober 2002 @ 17:36:
jep.. of gewoon via ingebouwde windows functionaliteit overzenden..
Zou het mogelijk zijn om deze gif als screensaver te gebruiken?
Dat zou heel erg mooi uitkomen
Kan iemand dat proberen?
Dat zou heel erg mooi uitkomen
Kan iemand dat proberen?

w00t
Ik heb het geprobeerd, het verzenden ging goed, maar ik krijg alleen een rood kruisje te zien als ik de afbeelding probeer te openen.

Deze is 25% kleiner, misschien verschil?
w00t
Met infrarood. Telefoon voor de ir van de computer leggen, en het gifje of jpgje verzenden naar de telefoon.
Maar de birds doen het nog steeds niet. Ik krijg nu een wit vierkantje te zien. Kreeg ik ook bij een ander bewegend plaatje, dat deed het later wel goed. Misschien probeer ik het straks nog even.
Hoe infrarood?haas schreef op 10 oktober 2002 @ 23:07:
[...]
Met infrarood. Telefoon voor de ir van de computer leggen, en het gifje of jpgje verzenden naar de telefoon.
Maar de birds doen het nog steeds niet. Ik krijg nu een wit vierkantje te zien. Kreeg ik ook bij een ander bewegend plaatje, dat deed het later wel goed. Misschien probeer ik het straks nog even.
heb jij infrarood op je mobo zitten?
Of is dat een speciaal kabeltje ofzo?
DE VRAAG AAN ERICSSON:
MAG EEN SERVICE CENTER GELD REKENEN VOOR EEN SOFTWAREUPDATE?
ANTWOORD:
>Dit mag inderdaad, elk servicepoint brengt zelf de kosten in rekening en
>heeft die bevoegdheid daarover.
>
>
>Met vriendelijke groeten
>
>SonyEricsson Customer Care Center
slaat echt nergens op
MAG EEN SERVICE CENTER GELD REKENEN VOOR EEN SOFTWAREUPDATE?
ANTWOORD:
>Dit mag inderdaad, elk servicepoint brengt zelf de kosten in rekening en
>heeft die bevoegdheid daarover.
>
>
>Met vriendelijke groeten
>
>SonyEricsson Customer Care Center
slaat echt nergens op
Vraag terug. Mag het dan nog wel service genoemd worden?
.
w00t
Infrarood zit op mijn laptop, ik heb geen gewone pc.Xavier schreef op 10 oktober 2002 @ 23:12:
[...]
Hoe infrarood?
heb jij infrarood op je mobo zitten?
Of is dat een speciaal kabeltje ofzo?
Ok thanx!
een USB iR kabel kost zo een 45 euro!
dan koop ik liever nog een serieele kabel van 15 euro.
ja of bluetooth voor 60 euro..
maarre.. die screensaver met die vogeltjes werkt wel, alleen die verkleinde versie werkte niet optimaal (kreeg af en toe beetje raar beeld)
maarre.. die screensaver met die vogeltjes werkt wel, alleen die verkleinde versie werkte niet optimaal (kreeg af en toe beetje raar beeld)
Woei, vannavond
.
Ook gehoord van ongeduldige mensen?
Ook gehoord van ongeduldige mensen?
w00t
Woei ik heb hem al
Ik ga maandag mijn software laten updaten. Kijken of er nog wat extras bij komt dan.
Ik zit met het probleem, dat die programma'tjes de telefoon niet willen zien, via infrarood zegt mijn pc wel dat er connectie is, hij vindt dan een standard mobile modem ofzow maar connecten met die photeditor ho maar..
Wie kan mij helpen??
Wie kan mij helpen??
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Heb je de T68i drivers geinstalleerd? Die vind je op de bijgeleverde cd en anders kan je ze downloaden vanaf de SE website... bij mij krijg ik bij een IR verbinding ook de melding "er is verbinding met computer T68i" i.p.v. dat er een modem gevonden is.
"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie
nou had ik weer iets leuks joh, gisteren om 11 uur ofzo dacht m'n telefoon dat ie nog wel 67 uur mee kon. sindsdien nix meer gebeld, stopt ie er om 2 uur ineens mee omdat de batterij leeg is
lekker is dat, maarja dan hang ik 'm wel wat vaker aan de lader
Ok, vannavond heb ik um al, die gsm. Wat moet ik nu doen om vannavond ook al een achtergrondje te downloaden, en om ff mail te checken

" ff checken "
" ff checken "
w00t
Het zal wel genoemd zijn, maar er is echt veel informatie over de T68i op www.esato.com en www.tsixtyeight.com. Vooral van die eerste site heb ik veel plaatjes, en tips.
En een tweakerslogo als achtergrond is zo gemaakt
.
En een tweakerslogo als achtergrond is zo gemaakt
Staat op de eerste pagina van dit topic!
Weet iemand wat de goedkoopste BlueTooth oplossing is voor de Pc? Zag net een bedrag van 60 euro lang komen, dat heb ik en nog wel voor over. Bluetooth rulez, icm met Ipaq!
Weet iemand wat de goedkoopste BlueTooth oplossing is voor de Pc? Zag net een bedrag van 60 euro lang komen, dat heb ik en nog wel voor over. Bluetooth rulez, icm met Ipaq!
Heeft iemand al een hier gekeken?
http://www.christersson.org
Schijnt dat je dan met je T68i via bluetooth je pc kan besturen.
Dus misschien in de toekomst winamp enzo aansturen
http://www.christersson.org
Schijnt dat je dan met je T68i via bluetooth je pc kan besturen.
Dus misschien in de toekomst winamp enzo aansturen
w00t
>>Dus misschien in de toekomst winamp enzo aansturen
hoezo in de toekomst? doe ik al weken met me T68i
hoezo in de toekomst? doe ik al weken met me T68i
Jep.. ik ook sinds gisterenavond, dat werkt prachtig.
Krijg je gewoon je playlist in je t68i te zien.
Ook kun je de muis bewegen en klikken/dubbelklikken met de joystick, handig als je voor je tv divxje wil kijken bv..
Over die bluetooth, die 60 euro liet ik voorbijkomen.
Ik heb bij comptechworld een msi dongle gekocht voor 61 euro, ze hadden daar ook een epox voor 54 geloof ik.
Het werkt heel goed.
Krijg je gewoon je playlist in je t68i te zien.
Ook kun je de muis bewegen en klikken/dubbelklikken met de joystick, handig als je voor je tv divxje wil kijken bv..
Over die bluetooth, die 60 euro liet ik voorbijkomen.
Ik heb bij comptechworld een msi dongle gekocht voor 61 euro, ze hadden daar ook een epox voor 54 geloof ik.
Het werkt heel goed.
Oh heerlijk dat ik nu helemaal zonder geld zit
.
Maargoed binnenkort dus ook een dongle voor mij
Maargoed binnenkort dus ook een dongle voor mij
w00t
Verwijderd
Een eps is een vector bestand, als je die bijvoorbeeld opent met photoshop dan kun je aangeven dat je hem in een resolutie wil van 101 breed en 80 hoog, dan krijg je een optimale afbeelding, omdat het van een vectorbestand wordt gemaakt. Dan moet je er ook nog voor zorgen dat de afbeeldingen die je op je telefoon wilt hebben (slechts) 256 kleuren hebben, dit kun je gewoon instellen met fotobewerkingsprogramma's. Als je de afbeelding dan upload, dan ziet die er op de telefoon hetzelfde uit als op de computer.haas schreef op 09 oktober 2002 @ 17:45:
[...]
Zou je mij kunnen vertellen wat een 'eps' is? Ik ben al een tijdje aan het proberen om wat plaatjes op de telefoon te zetten, maar vooral foto's zien er niet uit. Ik wil het graag met een eps proberen, maar dan moet ik natuurlijk wel weten wat het is. Ik gebruik nu ImageEditor op onbewerkte foto's, misschien moet ik eerst de kleuren van de foto's aanpassen.
Succes.
ej de batterijcapaciteit lijkt toe te nemen na een tijdje (gelukkig)
in m'n status staat nu 270 uur stand by, eerst 245 uur, op dezelfde plaats gemeten.
in m'n status staat nu 270 uur stand by, eerst 245 uur, op dezelfde plaats gemeten.
Klote zooi !!!
Vodafone actie>> Gratis T68i bij 180 abbo >> probleem
w00t
THNX het is gelukt, bleek dat de standaard software niet werkt met Winxp...MrTinux schreef op 11 oktober 2002 @ 09:11:
Heb je de T68i drivers geinstalleerd? Die vind je op de bijgeleverde cd en anders kan je ze downloaden vanaf de SE website... bij mij krijg ik bij een IR verbinding ook de melding "er is verbinding met computer T68i" i.p.v. dat er een modem gevonden is.
Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)
Verwijderd
ik heb sinds vandaag ook een sonyericsson t68i en kan alleen maar zeggen dat ik er zeer blij mee ben!
maar nu had ik nog wat vraagjes (en vond het niet nodig om hier een nieuw topic voor te openen) , en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden
1. als je toetsenblokkering inschakeld komt er na een paar sec je screensaver te staan maar na een tijdje komt dan een zwart beeld met de tijd hierop kan je dit wegkrijgen? zodat bv alleen je screensaver er komt te staan
2. word mms als door o2 ondersteund?? zoja, wat is dan het nr van de berichtcentrale om het in te stellen
3. die bewegende beelden die ik gelijk kreeg toen ik mijn t68i aanzette in het mms inbox scherm , kan je die opslaan als screensaver en dat ze dan bewegen, want ik heb bv die beer al als screensaver opgeslagen maar die beweegt nog niet...
maar nu had ik nog wat vraagjes (en vond het niet nodig om hier een nieuw topic voor te openen) , en ik hoop dat jullie ze kunnen beantwoorden
1. als je toetsenblokkering inschakeld komt er na een paar sec je screensaver te staan maar na een tijdje komt dan een zwart beeld met de tijd hierop kan je dit wegkrijgen? zodat bv alleen je screensaver er komt te staan
2. word mms als door o2 ondersteund?? zoja, wat is dan het nr van de berichtcentrale om het in te stellen
3. die bewegende beelden die ik gelijk kreeg toen ik mijn t68i aanzette in het mms inbox scherm , kan je die opslaan als screensaver en dat ze dan bewegen, want ik heb bv die beer al als screensaver opgeslagen maar die beweegt nog niet...
Verwijderd
1. Die klok kun je niet uitkrijgen, mij is het iig nog niet gelukt
2. o2 zegt dat ze mms ondersteunen, heb ze van de week al een mail gestuurd over het nummer, maar nog niks gehoord
3. weet ik eerlijk gezegd niet.
2. o2 zegt dat ze mms ondersteunen, heb ze van de week al een mail gestuurd over het nummer, maar nog niks gehoord
3. weet ik eerlijk gezegd niet.
Verwijderd
nou bedankt voor het antwoord i.i.g nog even o2 gaan najagen dan :d
maar nu had ik nog een vraag kan je met de t68i ook nokia logo's ontvangen?? tenminste zo iets vaags had ik in de handleiding gelezen, of zit ik nu wartaal te spreken en kan dit met elke gsm van een ander merk..?
maar nu had ik nog een vraag kan je met de t68i ook nokia logo's ontvangen?? tenminste zo iets vaags had ik in de handleiding gelezen, of zit ik nu wartaal te spreken en kan dit met elke gsm van een ander merk..?
tja, kan in principe wel, maar waarom zou je zo'n klein lelijk zwart wit logo op je t68i willen hebben?
O mijn god, da's een mooi apparaatVerwijderd schreef op 19 april 2002 @ 11:17:
[...]
Hij is nog steeds in twee kleuren leverbaar, hoor!
[...]
Zou iemand mij trouwens twee foto's kunnen laten zien van beide toestellen waar ze volledig opstaan?
Ik vraag me nu af wat er precies anders is eigenlijk.
Ik heb zelf al wat foto's gevonden van de T68i!
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Je kan nokialogo's ontvangen, dat werkt prima. Maar als je hetzelfde logo terugstuurd van je t68i naar een nokia, werkt het weer niet, zij kunnen het niet lezen...
Verwijderd
oke thnx..
ik heb trouwens even op esato.com in de forums gekeken en daar hebben ze het steeds over R5D007 is dit de nieuwste flash software(want ik heb nog steeds de R2E006 versie)?? en is hij al hier verkrijgbaar? , want anders laat ik em hier in weert ook ff flashen nog even zoeken waar , maar dat lukt wel.
ik heb trouwens even op esato.com in de forums gekeken en daar hebben ze het steeds over R5D007 is dit de nieuwste flash software(want ik heb nog steeds de R2E006 versie)?? en is hij al hier verkrijgbaar? , want anders laat ik em hier in weert ook ff flashen nog even zoeken waar , maar dat lukt wel.
ik weet het niet zeker, maar volgens mij is die R5D007 de versie voor de t68
de t68i is nieuwer en loopt daarmee dus achter denk ik
De softwareversies voor de T68(m) en T68i zijn gelijk, omdat ze hardwarematig gelijk zijn. Dus als software R5D007 uit is, kan die op beide toestellen geflasht worden.tijsco schreef op 13 oktober 2002 @ 23:05:
ik weet het niet zeker, maar volgens mij is die R5D007 de versie voor de t68
Verwijderd
ja haas heeft hierin gelijk ze zijn hardewarematig hetzelfde alleen de t68 is iets anders kwa vorm enz , maar dit is dus wel de nieuwste versie?
Vraagje: Tijdens het verbinden met GPRS en mijn laptop zie ik dat wanneer ik "ipconfig" intype ik een netwerkadres dat begint met 10.xxx.xxx.xxx krijg. De 10 is toch gereserveerd voor interne nummerS?
het werkt trouwens ook niet.
-Gewoon handleiding ben-online gehaald.
-BEN GPRS ACTIEF (werkt in telefoon bij mail functie!)
-serial kabel (inbel verbinding gsm werkt ok)
Er staat dat ik de drivers van ericsson moet gebruiken. Moet dat? Zie namelijk niet waar deze staan. Heb wel een aantal pakketjes gedownload van Ericsson. Heeft iemand de losse driver voor mij (t68)?
hij maakt dus wel verbinding, maar geen internet, ping of wat dan ook.
DNS handmatig ingesteld (van xs4all, ben en hccnet geprobeerd)
het werkt trouwens ook niet.
-Gewoon handleiding ben-online gehaald.
-BEN GPRS ACTIEF (werkt in telefoon bij mail functie!)
-serial kabel (inbel verbinding gsm werkt ok)
Er staat dat ik de drivers van ericsson moet gebruiken. Moet dat? Zie namelijk niet waar deze staan. Heb wel een aantal pakketjes gedownload van Ericsson. Heeft iemand de losse driver voor mij (t68)?
hij maakt dus wel verbinding, maar geen internet, ping of wat dan ook.
DNS handmatig ingesteld (van xs4all, ben en hccnet geprobeerd)
Verwijderd
Ik heb um vandaag besteld!!! de donkergrijze T68i, LMAO, had me vorige maand een 3510 gekocht, maar die heb ikalweer verkocht om deze te kopen, die actie is echt te 1337 om te laten ligge
Ik heb bij Belcompany er 1 bestelt.
De grijze >> R2E006 is de software versie, zal wel de laatste zijn.
Nog ff een extra extratje, kweet niet of het al genoemd is:
Deze week nog bij Citypoint Eindhoven, bij aankoop van deze actie een gratis bluetoothheatset erbij of de MC20 camera er gratis bij!!!
Vanwege een verbouwing.
Nog ff een extra extratje, kweet niet of het al genoemd is:
Deze week nog bij Citypoint Eindhoven, bij aankoop van deze actie een gratis bluetoothheatset erbij of de MC20 camera er gratis bij!!!
Vanwege een verbouwing.
w00t
R5C001Robbie007 schreef op 18 oktober 2002 @ 11:14:
Ik heb bij Belcompany er 1 bestelt.
Das volgens mij de laatste versie.
Die heb ik dinsdag laten upgraden.
Wat zou het verschil zijn?
Bestaat er ook een site waar dat allemaal opstaat?
Bestaat er ook een site waar dat allemaal opstaat?
w00t
* D2k heeft er 1 opzij laten leggen
vanavond ff ophalen, dat was alweer de laatste bij de belcompany
en dan bel je op vrijdagochten 9:31 (opening om 9:30) en is er nog 1 en dan moet het weekend nog beginnen... Dat wordt NEE-verkopen

en dan bel je op vrijdagochten 9:31 (opening om 9:30) en is er nog 1 en dan moet het weekend nog beginnen... Dat wordt NEE-verkopen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Hey... kun je hier wat meer over vertellen maybe? Ik ben wel een noobje in photosoepen en een eps (vector) bestand ken ik echt niet. Stel, ik maak een foto met mijn camera en heb em op mijn pc hoe maak ik daar dan een vector bestand van?Verwijderd schreef op 11 oktober 2002 @ 19:27:
[...]
Een eps is een vector bestand, als je die bijvoorbeeld opent met photoshop dan kun je aangeven dat je hem in een resolutie wil van 101 breed en 80 hoog, dan krijg je een optimale afbeelding, omdat het van een vectorbestand wordt gemaakt. Dan moet je er ook nog voor zorgen dat de afbeeldingen die je op je telefoon wilt hebben (slechts) 256 kleuren hebben, dit kun je gewoon instellen met fotobewerkingsprogramma's. Als je de afbeelding dan upload, dan ziet die er op de telefoon hetzelfde uit als op de computer.
Succes.
Foto's die ik nu heb zijn wel cool (www.totonox.com) maar ik wil orig. fotootjes..
M<eestal krijgen ze woendsdag nieuwe toestellen binnen.D2k schreef op 18 oktober 2002 @ 13:45:
* FireStarter heeft er 1 opzij laten leggen
w00t
Nog even een vraagje.
Toen ik het toestel kocht had ik als screensaver dat groene balletje van ericsson die op en neer stuiterde. Toen deed ik een ander plaatje gebruiken, om te kijken hoe die eruit zag, alleen ik wou weer terug.
Waar staat die allereerste screensaver die je hebt bij de eerste keer opstarten?
Alles resetten heeft ook geen zin.
Toen ik het toestel kocht had ik als screensaver dat groene balletje van ericsson die op en neer stuiterde. Toen deed ik een ander plaatje gebruiken, om te kijken hoe die eruit zag, alleen ik wou weer terug.
Waar staat die allereerste screensaver die je hebt bij de eerste keer opstarten?
w00t
Verwijderd
Als het goed is gewoon bij je afbeeldingen? In het begin heb je 2 van die groene ballen. 1 beweegt 1 staat stil.
Nee die staat er dus niet bij.
w00t
Whahaah vet.
Ik had alles gewist op 1 der of andere manier. Maar ons pap heeft er ook 1tje dus ff oversturen.
Klaar, kan ik alsnog vannavond ff patzen
Ik had alles gewist op 1 der of andere manier. Maar ons pap heeft er ook 1tje dus ff oversturen.
Klaar, kan ik alsnog vannavond ff patzen
w00t
een telefoon om te patsen is gewoon sneu. sorry hoor...
Ik kan van een vriend de grijze T68 overnemen, denk dat ik dat maar doe. m'n 8210 heeft connectieproblemen en ik ben em helemaal beu. tijd voor vervanging...
Ik kan van een vriend de grijze T68 overnemen, denk dat ik dat maar doe. m'n 8210 heeft connectieproblemen en ik ben em helemaal beu. tijd voor vervanging...
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
hoe verzenden jullie plaatjes naar de T68i? via infrarood of bleutooth?
Ik zelf wil soon een bluetooth dongle aanschaffen alleen ik weet niet of dat progrmaa van Sonyericsson ook daar mee werkt? of andere programma;s?
Ik zelf wil soon een bluetooth dongle aanschaffen alleen ik weet niet of dat progrmaa van Sonyericsson ook daar mee werkt? of andere programma;s?
39
Ah, voor 1 avondje. Whahaha volgende week hebben 2 maten in mijn vriendekring er ook 1, dus kon ik ze gister lekker makenP5ycho schreef op 20 oktober 2002 @ 12:38:
een telefoon om te patsen is gewoon sneu. sorry hoor...
w00t
Nee, dat is juist een slecht idee. Als een T68i uit de doos komt, zitten er veel plaatjes, mms-objecten en geluiden in het geheugen. Maar die verdwijnen als je de fabrieksinstellingen terugzet, wat ik na een uur al had gedaanRobbie007 schreef op 19 oktober 2002 @ 10:02:
Uptime T68i:
BT aan (BT carkit
)
IR uit
KPN
75 min per dag telefoneren
om de 2 uur email ophalen
1,5 dag uptime...
BT aan (BT carkit
IR uit
KPN
75 min per dag telefoneren
om de 2 uur email ophalen
1,5 dag uptime...
ik via bluetooth, werkt primaHomedisc schreef op 20 oktober 2002 @ 13:25:
Ik neem aan via de usb poort? welk merk usb dongle heb je precies?
39
In je telefoonboek kan je opties aanvinken welke records er allemaal bij je contacten komen te staan zoals
Mobiel
Werk
Titel enz.
Nu wil ik graag het adres er ook bij hebben. Is alleen maar makkelijk. Alleen die optie kan je niet kiezen. Nu zou ik misschien het veld Titel daarvoor kunnen gebruiken.
Mijn vraag nu zou ik in het servicemenu, het woord titel kunnen veranderen in adres?
Want dan heb ik gelijk het adres en alles in me mobieltje staan
altijd handig lijkt mij.
Mobiel
Werk
Titel enz.
Nu wil ik graag het adres er ook bij hebben. Is alleen maar makkelijk. Alleen die optie kan je niet kiezen. Nu zou ik misschien het veld Titel daarvoor kunnen gebruiken.
Mijn vraag nu zou ik in het servicemenu, het woord titel kunnen veranderen in adres?
Want dan heb ik gelijk het adres en alles in me mobieltje staan
w00t
van MSIHomedisc schreef op 20 oktober 2002 @ 18:21:
[...]
Ik neem aan via de usb poort? welk merk usb dongle heb je precies?
Zelf heb ik nu net de Bluetooth USb dongle van Epox besteld bij BBS Nederland, ben benieuwd hoe het in z'n werking gaat dat bluetooth
39
Verwijderd
Laat het even weten! Ik ben ook geintereseerd in die EPOX BT dongleHomedisc schreef op 21 oktober 2002 @ 08:27:
Zelf heb ik nu net de Bluetooth USb dongle van Epox besteld bij BBS Nederland, ben benieuwd hoe het in z'n werking gaat dat bluetooth
Waar is die T68i nou het goedkoopst ? Bij primafoon hebben ze hem nu in de aanbieding maar die vind ik hem no duur er komen aansluitingskosten bij een abbo ect. ik kom dan op 5honderdnogwa
Wie weet waar hij goedkoper is ?
Wie weet waar hij goedkoper is ?
Ik ga er nu ook 1 bestellenVerwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 10:09:
[...]
Laat het even weten! Ik ben ook geintereseerd in die EPOX BT dongle
w00t
die MSI en Epox bluetooth dongle is dat afhankelijk van je moederbord? Of maakt het niet uit welke je neemt?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
aan alle eigenaars van een t68(i)
waarom zou ik voor zo eentje kiezen ipv een nokia 7210?
zit met m'n handen in het haar erover ...
waarom zou ik voor zo eentje kiezen ipv een nokia 7210?
zit met m'n handen in het haar erover ...
de usb dongles zijn niet afhankelijk van het merk mobo.
t68i - 7210:
- geen bluetooth op 7210
- 7210 duurder
t68i - 7210:
- geen bluetooth op 7210
- 7210 duurder
Daar heb je fantastische programmaatjes voor! Je kunt bijv. de temperatuur van je T68i uitlezen via BTHomedisc schreef op 20 oktober 2002 @ 13:25:
Ik ga er iig snel een kopen, en daar mijn presentaties mee geven, en hem thuis gebruiken als afstandsbediening voor m'n PC (DVD, MP3...)... w00t!
Voor de software moet je ff via Esato kijken, daar hebben ze de links.
Ow, en je kunt natuurlijk al die suffe dingen als logo's uploaden en voice memo's erafhalen en contactenbeheren etc. ook mee doen (ja, alle SE software werkt ook via BT)
Btw, laatste SW versie waar ik van gehoord heb is R5C. Die geeft o.a. meer slots met GPRS dan R2 (ik ga upgraden dus).
De T68 is weliswaar hardwarematig een T68i, maar de update naar i voor de T68 (officieel: de update naar MMS) is een andere. Ook nadat je een T68 naar i geupdate hebt, blijft hij herkenbaar als een niet-i, dus er zal altijd een andere flash file voor nodig zijn (en de versies voor de T68i lopen daarom voor op die voor de T68).
De T68 is weliswaar hardwarematig een T68i, maar de update naar i voor de T68 (officieel: de update naar MMS) is een andere. Ook nadat je een T68 naar i geupdate hebt, blijft hij herkenbaar als een niet-i, dus er zal altijd een andere flash file voor nodig zijn (en de versies voor de T68i lopen daarom voor op die voor de T68).
Dat klinkt allemaal erg mooi!PowerFlower schreef op 21 oktober 2002 @ 19:58:
[...]
Daar heb je fantastische programmaatjes voor! Je kunt bijv. de temperatuur van je T68i uitlezen via BTzinloos maar cool. En je kunt via BT met je T68i je compu besturen (bijv. Winamp, maar ook PowerPoint) en de joystick van de T68i gebruiken als muisbesturing
redelijk suave afstandsbediening.
Ik ga er iig snel een kopen, en daar mijn presentaties mee geven, en hem thuis gebruiken als afstandsbediening voor m'n PC (DVD, MP3...)... w00t!
Voor de software moet je ff via Esato kijken, daar hebben ze de links.
Ow, en je kunt natuurlijk al die suffe dingen als logo's uploaden en voice memo's erafhalen en contactenbeheren etc. ook mee doen (ja, alle SE software werkt ook via BT)
Hopelijk bezorgen ze morgen al die BT dongle en kan ik s'avonds aan de slag ermee.
Bedankt voor je link.
39
Dit topic is gesloten.