Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 21:02
Ah vuile klote zooi. AAAh I hate myself.

Waarom heh. Die aaah, alles weggegooit enzo. Al die MMS berichtjes van die schilpad enzo. Damn smerige #$@%@#%@zooi.

Dat die mensen daar bij Ericsson daar nie ff aan denken. Klote gedoe.

En ik snap nog steeds geen hol van hoe ik een account ofzo moet opstellen om te kunnen wappen of mailen :( .

Dat kost allemaal weer veel geld zeker, kan dat via het Vodafone netwerk?

AAAAh, waarom kan je geen MMS berichtjes verzenden via bluetooth.

Damn ,I'm pissed off :( !

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

niet?! :( en kun je wel via infrarood mms sturen?

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

anonymoususer schreef op 21 oktober 2002 @ 12:53:
Waar is die T68i nou het goedkoopst ? Bij primafoon hebben ze hem nu in de aanbieding maar die vind ik hem no duur er komen aansluitingskosten bij een abbo ect. ik kom dan op 5honderdnogwa

Wie weet waar hij goedkoper is ?
Dit is het goedkoopste wat ik heb gevonden:

Ericsson T68i Blue + KPN Mobile 120 1jr EUR 124.00
Abonnementskosten p.mnd. € 23.50

Gratis belminuten p.mnd. 120

Dal naar mobiel € 0.29

Naar vaste telefoon/mobiele telefoon € 0.29

SMS € 0.22

Aansluitkosten (eenmalig) € 52.50

Als ik het dus goed heb: Sony Ericsson T68I blue, met abonnement van 23,50; komt dus stuk goedkoper uit volgens mij! Op internet-shop gevonden! (http://www.mobileplaza.nl/)

Wist overigens niet dat KPN nu ook abonnementen aanbiedt buiten Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Weet iemand hoe ik die MMSjes kan krijgen?

Ik haat dit echt zo. Niet dat ze dit er standaard inzetten |:( :( .

En waarom je MMS berichtjes niet kan doorsturen via bluetooth vind ik al helemaal dom.

Heeft iemand al geprobeerd om MMSjes op te laan op je PC?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
heeft iemand ervaringen met www.gsm.nl www.vivacom.nl of www.mobileplaza.nl kan nl niks vinden bij de shop survey.. kga van de week proberen om heb voor 290 euro van de bc te kopen (laagste prijs garantie...) maar anders ben ik gedwongen via internet nu liggen deze prijzen niet ver uit elkaar en wil ik graag weten welke shop ik moet hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Een vraag, als ik nu eens naar een servicepoint ga. De T68i laat upgraden, zitten dan die MMSsjablonen er ook weer bij?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51

ko9

Robbie007 schreef op 21 oktober 2002 @ 22:32:
Een vraag, als ik nu eens naar een servicepoint ga. De T68i laat upgraden, zitten dan die MMSsjablonen er ook weer bij?
Je bedoelt die 4 berichten die standaard in je inbox zitten? Ja, die zitten er nog in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
ko9 schreef op 21 oktober 2002 @ 22:49:
[...]

Je bedoelt die 4 berichten die standaard in je inbox zitten? Ja, die zitten er nog in :)
Kan je die MMS berichtjes ook dan als file sturen naar iemand anders?

Als jij bv een MMSje krijgt, kan jij later dan dat MMSje gebruiken, iets veranderen en zelf doorsturen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:35
ja dat kan denk ik wel gewoon.. dus robbie007 binnenkort als we kunnen mms-en kun je fijn de fabrieksmmsjes terugkrijgen..!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 17-09 22:57
Ik heb sinds kort ook de T68i maar nu had ik nog twee vragen hier over.

Ik heb de volgende software versie er op staan: R2E006
Nu kreeg ik laatst dat mijn hele telefoon gewoon vast liep en soms loopt die ook bijna vast. Is hier al een oplossing voor ? Nou komt het niet zo heel vaak voor maar toch.

En dan de tweede vraag ik heb een vodafone 120 abbo maar als ik nu wil wappen kan dat dan gewoon of moet je hier nog special iets voor afsluiten ? Zo ja hoe stel ik het in ? Want kon het namelijk niet echt duidelijk vinden.

Alvast bedankt
Kan iemand hier nog antwoord opgeven voor jullie mijn vraag voorbij fietsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 oktober 2002 @ 21:25:
[...]

Dit is het goedkoopste wat ik heb gevonden:

Ericsson T68i Blue + KPN Mobile 120 1jr EUR 124.00
Abonnementskosten p.mnd. € 23.50

Gratis belminuten p.mnd. 120

Dal naar mobiel € 0.29

Naar vaste telefoon/mobiele telefoon € 0.29

SMS € 0.22

Aansluitkosten (eenmalig) € 52.50
Is inderdaad de goedkoopste, maar pas op als je boven die 240 minuten uitkomt; dan betaal je 0,29E per minuut (BEN = 0,12E) en dat is DUURRRRRRR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Homedisc schreef op 21 oktober 2002 @ 08:27:
Zelf heb ik nu net de Bluetooth USb dongle van Epox besteld bij BBS Nederland, ben benieuwd hoe het in z'n werking gaat dat bluetooth :)
Heb jij een mailtje terug gehad?
Ik had gister bestelt en zou binnen 2 min een mailtje ontvangen, alleen niks gehad. Ik wil gaan bellen naar hun, zeggen ze dat ze het druk hebben, en of het per email kan :? . Raar, hopelijk is het correct bestelt. Zodat ik hem overmorgen ofzo binnen heb.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu SNAP IK ER ECHT GEEN REET MEER VAN!!!

In de winkel bij Primafoon en bij de Vodafone zeggen ze dat er nog 1 T68 is, de T68i. De T68 (dus zonder i) bestaat niet meer. Maar volgens gsmweb.nl en gsm.nl en mobileplaza.nl heb je nog wel de keuze uit de T68 :?

In bovengenoemde winkels zeggen ze dat alle T68i telefoons uitgerust zijn met BlueTooth. Dat staat ook op de doos, heb het zelf gezien. Waarom moet ik dan bij de bovengenoemde websites 150 euro meer betalen als ik een "T68 BlueTooth" (zonder i) wil hebben??? 8)7 :? )

Als ik de prijzen van bovengenoemde websites op een rijteje zet dan betaal ik bij een Vodafone 300 ab. 139Euro voor de T68i. In de winkel van Vodafone zelf hebben ze geen idee hoe die prijs zo laag kan zijn want in de Vodafone winkel kost ie met hetzelfde ab. 240Euro 8)7

Vervolgens de Primafoon; hetzelfde verhaal! gsm.nl zegt 39Euro in combinatie met een KPN Mobile 240 ab. De winkelbediende staat met grote ogen naar mijn printje te kijken en zegt dattie bij hun 250Euro kost, met hetzelfde ab... |:(

Kan iemand mij vertellen hoe ik dus een T68(i?) met BlueTooth en blauw verlichte knopjes en een zilver frontje (dus niet die vrouwe-blauwe) op internet kan krijgen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

Nitai

Live the life you love.

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 15:53:
Nu SNAP IK ER ECHT GEEN REET MEER VAN!!!
Rustig broeder! :) keep ya pants on...don't want to see no..BEEP
Maar volgens gsmweb.nl en gsm.nl en mobileplaza.nl heb je nog wel de keuze uit de T68 :?
Oude voorraad? Primafoon bestelt het waarschijnlijk bij de leverancier whereas webshops voorraad hebben(?)
Waarom moet ik dan bij de bovengenoemde websites 150 euro meer betalen als ik een "T68 BlueTooth" (zonder i) wil hebben??? 8)7 :? )
Dat is namelijk met een bluetooth headset erbij. Kan je gelijk handsfree dmv bluetooth bellen. De normale t68i heeft gewoon bluetooth, betaal je 150 euro (best duur maar goed) dan krijg je er ook een headsetje bij.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dus een T68(i?) met BlueTooth en blauw verlichte knopjes en een zilver frontje (dus niet die vrouwe-blauwe) op internet kan krijgen???
heb de mijne bij Sitel gehaald, was prima! (geen spam......)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha!!

Thanx Nitai! Jammer alleen dat Sitel alleen BEN aanbiedt, want daar wil ik juist vanaf. (BEN niet bereikbaar, BEN slecht verstaanbaar, BEN er niet etc. etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 15:53:
FF dimmen he jongetje. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:25:
[...]

FF dimmen he jongetje. B)
sorry.... ik wilde geen vrouwen beledigen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

aarghhhh ik wordt gek van me bleutooth zooi!
Heb vandaag die Epox bluetooth usb dongle binnen gehad, gelijk geinstalleerd en dat allemaal gaat perfect.
ook ziet hij de T86i, maar voor de rest kan ik niks (ja okee ik kan m'n visite kaartje zien, en dat is het)!, ook sonyericsson image editor ziet geen telefoon, terwijl BT toch aan staat op de phone.
Weet iemand een oplossing? wil namelijk wel eens zien hoe mijn eigen foto's op die gsm eruit gaan zien :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
tja ik ken de software van de epox niet helemaal.
Maar je moet in ieder geval ervoor zorgen dat mobile phone monitor geinstalleerd is voor image editor.
Ik kan als ik de services van m'n t68i bekijk, naar de inbox gaan, als ik daar plaatjes in sleep kan ik ze versturen naar de foon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 22 oktober 2002 @ 19:08:
aarghhhh ik wordt gek van me bleutooth zooi!
Heb vandaag die Epox bluetooth usb dongle binnen gehad, gelijk geinstalleerd en dat allemaal gaat perfect.
ook ziet hij de T86i, maar voor de rest kan ik niks (ja okee ik kan m'n visite kaartje zien, en dat is het)!, ook sonyericsson image editor ziet geen telefoon, terwijl BT toch aan staat op de phone.
Weet iemand een oplossing? wil namelijk wel eens zien hoe mijn eigen foto's op die gsm eruit gaan zien :)
Gebruik je naast de Sony Software nog andere software? Wat heb je allemaal geinstalleerd? Alleen de image editor?

offtopic:
Heb je ook MSN? Ik ben zelf benieuwd naar je ervaringen aangezien ik zelf ook op het punt sta om zo'n Epox dongle aan te schaffen. Mail/MSN me anders ff op josuf808@hotmail.com

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2002 19:40 . Reden: *zucht* ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 19:39:
[...]

Gebruik je naast de Sony Software nog andere software? Wat heb je allemaal geinstalleerd? Alleen de image editor?

offtopic:
Heb je ook MSN? Ik ben zelf benieuwd naar je ervaringen aangezien ik zelf ook op het punt sta om zo'n Epox dongle aan te schaffen. Mail/MSN me anders ff op josuf808@hotmail.com
nope voor de rest gebruik ik geen andere software.
Ik zal je even toevoegen aan MSN.

Sonyericsson ImageEditor1.2.0 gebruik ik en Sonyericsson mobile communications AB Package6_1_5_1

If the communication to the phone does not work (cable, IR or Bluetooth) the right COM port for the connection might have to be enabled.

grmmbl ben alle 2 de serial poorten afgeweest met de daarbij behorende com poorts maar niks werkt! aarghh :(

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 12:01:
[...]

Is inderdaad de goedkoopste, maar pas op als je boven die 240 minuten uitkomt; dan betaal je 0,29E per minuut (BEN = 0,12E) en dat is DUURRRRRRR!
Inderdaad, dat is waar!
Maar jah, volgens mij is KPN wel de beste provider met vodafone. Zitten Hi en KPN op hetzelfde netwerk?

Verder- is KPN al verder met de ontwikkelingen op het gebied van MMS bijvoorbeeld? Ik vind dit namelijk best een mooie aanbieding, alleen idd die kosten als je boven je belminuten zit zijn wat minder..

Edit- overigens 120 belminuten he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick Brands
  • Laatst online: 17-09 22:57
Rick Brands schreef op 22 oktober 2002 @ 10:21:
Ik heb sinds kort ook de T68i maar nu had ik nog twee vragen hier over.

Ik heb de volgende software versie er op staan: R2E006
Nu kreeg ik laatst dat mijn hele telefoon gewoon vast liep en soms loopt die ook bijna vast. Is hier al een oplossing voor ? Nou komt het niet zo heel vaak voor maar toch.

En dan de tweede vraag ik heb een vodafone 120 abbo maar als ik nu wil wappen kan dat dan gewoon of moet je hier nog special iets voor afsluiten ? Zo ja hoe stel ik het in ? Want kon het namelijk niet echt duidelijk vinden.

Alvast bedankt
Kan iemand hier nog antwoord opgeven voor jullie mijn vraag voorbij fietsen ;)
Kan iemand hier nog op atwoorden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 oktober 2002 @ 18:51:
[...]

sorry.... ik wilde geen vrouwen beledigen })
Wie ? Waar? :X

Maarre iedereen heeft recht tot zijn eigen mening i guess. Alhoewel ik het niet met de mening eens ben DUH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rick Brands schreef op 23 oktober 2002 @ 14:52:
[...]
Kan iemand hier nog op atwoorden ??
Je kan proberen de telefoon te flashen naar een nieuwe software versie.
Winkel moet je maar even bij jouw in de buurt informeren. Alleen ericsson service points kunnen flashen

En over de wap, instellingen op vodafone.nl zoeken? Als het daar niet staat kan je beter de helpdesk even bellen voor de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DaTimMan schreef op 21 oktober 2002 @ 22:19:
heeft iemand ervaringen met www.gsm.nl www.vivacom.nl of www.mobileplaza.nl kan nl niks vinden bij de shop survey.. kga van de week proberen om heb voor 290 euro van de bc te kopen (laagste prijs garantie...) maar anders ben ik gedwongen via internet nu liggen deze prijzen niet ver uit elkaar en wil ik graag weten welke shop ik moet hebben
Ik ben echt tevreden met Vivacom. Maandag alles gefaxt, woensdag had ik alles al in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er net 1 besteld bij sitel.nl
Ik heb mijn bestaande nummer behouden (BEN Vaak 150min) en heb mijn ab. geupsized naar BEN Extra (300 min). Geen aansluitkosten. Geen verzendkosten. Wel nummerbehoud! Totale kosten : 156Euro. Niet slecht dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Fuck it.
Ik heb sinds vanochten een probleem dat de NO knop het niet meer doet.
Als ik hem indruk gebeurt er niks.

Ik dus de batterij eruit gehaald want misschien is de software vast of brak.
Wil ik hem weer aanzetten. Gebeurt er helemaal niks naka nada.
Met de oplader erin gaat hij gewoon opladen en dat zie ik ook op het schermpje maar aan zetten HO maar :(

Morgen dus maar weer terug naar die klote Phonehouse in Haarlem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

GVD GRMMBL :( en nog steeds wil die usb bleutooth ding niet lekker werken.
Volgens mij had ik echt beter gewoon een IR kastje moeten aanschaffen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-07 20:57

Tenesmia

First Sergeant

Ik vind de T68i dus wel degelijk veel stijlvoller dan de T68, maar goed, over smaak valt niet te twisten .. ik heb er zelluf ook een en bevalt prima, maar ik moet wel zeggen dat ie niet altijd even snel is in de menuutjes, en als je beetje snel van sms'en ( T9 ) dan ben je zo 4 woorden voor je cursor uit ;) das wel beetje jammer.. maar voorderest prima dingetje

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Homedisc schreef op 23 oktober 2002 @ 17:45:
GVD GRMMBL :( en nog steeds wil die usb bleutooth ding niet lekker werken.
Volgens mij had ik echt beter gewoon een IR kastje moeten aanschaffen.
Homedisc krijg je hem nog steeds niet werkend? of wel voor een deel? Dus foto's versturen enzo. Maybe dat het ligt aan de epox bluetooth? want ik heb wel gehoord dat het vlekkeloos gaat met de MSI bluetooth, maar nog niet met de epox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 18:29:
[...]

Homedisc krijg je hem nog steeds niet werkend? of wel voor een deel? Dus foto's versturen enzo. Maybe dat het ligt aan de epox bluetooth? want ik heb wel gehoord dat het vlekkeloos gaat met de MSI bluetooth, maar nog niet met de epox.
nope, ik krijg hem nog steeds niet aan de praat :(
Zal zometeen na me eten het verder gaan proberen.
Het enige wat ik tot nu heb gekregen is me visitekaartje :? en dat is alles.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

De software bij zo'n bluetooth ding is het belangrijkst idd... MSI schijnt de beste te zijn. Die heeft ook een range van 100m (bluetooth class I) ipv 10m (class 2, dat zijn de meeste andere goedkope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:34
Dan toch maar een MSI voor mij... morgen eerst even software upgraden.

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

P5ycho schreef op 24 oktober 2002 @ 00:47:
Dan toch maar een MSI voor mij... morgen eerst even software upgraden.
zou het ook maar doen!
GRMMBL ik baal hier echt vreselijk van, jammer dat ik niet ergens de software van msi kan downloaden en het uitproberen op de Epox BT dongle :P het valt te proberen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Die kun je gewoon bij MSI downloaden hoor :?

T68x monitor werkt trouwens niet alleen met BT, maar ook met IR. Mijn T68i is nu 17c, ff de verwarming wat hoger zetten *D Mooi ook dat dat proggie de service tests voor je aan kan zetten.

Er staat ook een linkje naar Virtual COM software voor W2k/XP, werd ook eens tijd dat iemand dat maakte zeg... daar had ik toen ik net W2k op deze laptop installeerde nog problemen mee. Hoewel T68x monitor het zonder die software al deed :?

Iig hoop ik dat dit het begin is van grote hoeveelheden "onzin" software, dat is tenslotte waar ik als gadgetfreak zo'n veel te duur telefoontje voor koop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

MSI bluetooth key drivers en software

Betwijfel alleen of dat ook met die Epox werkt, maar je weet maar nooit hoe een koe een haas schiet (altijd mis?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Ff uit de pricewatch--> MSI bleutooth?

Dat is hem dus?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Oke, dus ik die MSI dongle bestellen, ze verkopen ook helemaal niet de epox dongle.

Bij Informatique dus bestellen, staat er nu op de faqtuur dat de Epox dongle is verzonden naar mij toe. Terwijl:

1. Ik deze niet wel
2. Deze slechtere software heeft [toch>> :? ]
3. Ze deze helemaal niet verkopen :? .

Raar.

En BBS heeft op dit moment ook al een Epox dongle naarmij toe verzonden. Ik hun uitleggen, maar hun reageren er niet op. Jah dan maar weigeren het pakketje.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nou das lekker.

Ik naar Informatique bellen. Hun zeggen dat die MSI dongle bijna niet leverbaar is, en ze de MSI dongle hebben vervangen door de Epox.

EVEN ALLES DUIDELIJK op een rijtje

Is die dongle van Epox nou goed of niet.

Werkt ie met de MSI drivers/software?

Werkt ie goed met de T68i?

Please help, want ik krijg dadelijk 2 Epox dongles :( ;( :'(

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 16:49
Homedisc schreef op 24 oktober 2002 @ 08:24:
[...]

zou het ook maar doen!
GRMMBL ik baal hier echt vreselijk van, jammer dat ik niet ergens de software van msi kan downloaden en het uitproberen op de Epox BT dongle :P het valt te proberen.
Ik heb dus ook die epox icm t68i/nokia 6310/ipaq 3870 en 't werkt als een trein!
Wel moet je het een en ander instellen, alleen kan ik dat nu niet voor je nakijken omdat ik niet thuis zit.

Die drivers werken trouwens (bijna) allemaal op elkaar omdat 't eigenlijk allemaal dezelfde adapters zijn.... Er schijnen nog maar 2 fabricanten te zijn die bluetooth zooi maken voor de pc: TDK en nog 1, en die epox is met TDK chippie.

Maarre pc besturen via je gsm is cool, vooral winamp playlist op je t68i is 1337 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
kan je ook via je gsm je pc uit zetten??
zou wel makkelijk zijn bv een progjes status uitlezen en dan via de tele in je tel uitzetten (pc = onder bed) komende week ga ik er ook een kopen (t68i)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Mooi dus ik kan het duurste pakketje weigeren :? >:) :?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Zojuist naar het enige ericsson servicepoint in de regio geweest (rijssen dus), wat een vage lui daar... hoe dan ook me t68 is nu v.R5D006 dus ik ben happy :)
Snel ff epox dongle bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Hoe lang duurde het?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom bluetooth asapter bij je pc?? datkabel werkt toch ook, en is veel goedkoper, of heb je dan niet meer alle mogelijkheden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Met welk programma kan ik nu theme's enzo uploaden.

Damn volgens mij moeten we eens een goede FAQ gaan maken hiervoor? Idee?

Ik heb nu die Epox dongle. Hopelijk werkt het :{ .

Dus kan iemand mij vertellen hoe ik theme's of plaatjes over kan zetten?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
www.esato.com
enne voordeel van bluetooth is dat je em nie aan de lijn hoeft te houden ken je em op je bed mikken en dan uploaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Jah, Esato makkelijk gezegt.

Ik kan dus iedere keer.... andere vraag.

Welk programma gebruik jij?

Welk programma moet ik gebruiken?

In welke volgorde?

Want ik kan op moment alleen maar komen tot koppelen, en hooguit op me mobiel kijken.

Please help me hiermee.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
theme's uploaden moet je gewoon rechtstreeks via de bluetooth software doen, net als ringtones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Die Mobile Phone manager of zoiets ziet mijn mobiel niet. Terwijl die in de verkenner ik wel alles kan zien.

Damn waarom kan ik niet in de verkenner niet gewoon plaatjes slepen maar mijn mobiel Ik zie alleen postvak :'( .

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
Al iemand resultaten met de epox dongle + msi software oid?

Dat ding is wel lomp groot zeg, ik denk dat is een miniding ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
sorry verkeerde site http://www.tsixtyeight.com/DirectoryCategory.asp?c=4 heb je denk ik meer aan 8)7 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Dat is die MSI ook, zo klein

MAar welk programma moeten we nu gebruiken.

Kan iemand niet een guide schrijven, of ff leg het mij uit, dan maak ik er wel een goede guide van.

Contact me op ICQ en leg het me dan uit.

Als ik het dan eenmaal weet dan zal ik wel een goede duidelijke guide schrijven :) .

Dank U :)

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Robbie007 schreef op 24 oktober 2002 @ 19:03:
Jah, Esato makkelijk gezegt.
Ja zeker, daar staat namelijk een complete FAQ. Met o.a. de vraag:... welke software... hoe kan ik.... etc. Gewoon ff lezen dus ik ga geen nieuwe FAQ maken alstie al bestaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 17:49:
waarom bluetooth asapter bij je pc?? datkabel werkt toch ook, en is veel goedkoper, of heb je dan niet meer alle mogelijkheden ofzo?
Uhm ja, maar dan zit je telefoon met een navelstreng verbonden aan je PC (of laptop). En BT is niet zoveel duurder (kabel is iets van E30, BT twee tientjes meer). En dan kun je hem als remote gebruiken (kan niet met kabel). En je kunt hem gewoon in je hand houden, koffie pakken etc. terwijl de link er blijft. (Kan niet met IR). Bovendien is de IR range nog een stuk kleiner dan BT (zeg 2m, BT plm 10m). Need I go on...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het overigens ook mogelijk om de menuutjes zelf aan te passen dmv plaatjes? Dus dat je zeg maar in het menu contacts bent, boven aan staat contacts (normaal in blauw vakje), maar ik geef dit vakje een ander achtergrond plaatje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op 24 oktober 2002 @ 19:31:
Ja zeker, daar staat namelijk een complete FAQ. Met o.a. de vraag:... welke software... hoe kan ik.... etc. Gewoon ff lezen dus ik ga geen nieuwe FAQ maken alstie al bestaat ;)
Linkje? Ik kan het zelf daar niet zo een twee drie vinden, tenminste, geen duidelijke FAQ van stap 1, stap 2, download dit, download dat. Ik wil ook eventueel wel helpen met met maken van een duidelijk stap-voor-stap- FAQ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

BaSsDruM schreef op 24 oktober 2002 @ 13:28:
[...]

Ik heb dus ook die epox icm t68i/nokia 6310/ipaq 3870 en 't werkt als een trein!
Wel moet je het een en ander instellen, alleen kan ik dat nu niet voor je nakijken omdat ik niet thuis zit.

Die drivers werken trouwens (bijna) allemaal op elkaar omdat 't eigenlijk allemaal dezelfde adapters zijn.... Er schijnen nog maar 2 fabricanten te zijn die bluetooth zooi maken voor de pc: TDK en nog 1, en die epox is met TDK chippie.

Maarre pc besturen via je gsm is cool, vooral winamp playlist op je t68i is 1337 >:)
Zou jij voor mij een klein verhaaltje kunnen typen hoe je alles precies moet instellen voor BT, aub.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ok, ik had eerst ook wat problemen met de msi dongle, maar na een nieuwe install van xp loopt het als een trein (had veel te veel geklooid met de instellingen en software van bluetooth, mijn schuld).

Verder moet je er uiteraard op letten dat je in mobile phone monitor de juiste com poort inschakelt. Ook heb ik de foon eerst "gepaired"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

NOUJA! nou heb ik die software van MSI gedownload en daar gaat werkelijk het perfect mee, heerlijk easy zonder moeilijk doen gelijk je phone bewerken! :)
BT is echt tof!, als het werkt :P

die epox software is meer gericht op modems, dial-up en faxen van mobiele phones, naja zo werkt het prima en ik ben tevreden.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 23:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Homedisc schreef op 24 oktober 2002 @ 23:11:
NOUJA! nou heb ik die software van MSI gedownload en daar gaat werkelijk het perfect mee, heerlijk easy zonder moeilijk doen gelijk je phone bewerken! :)
BT is echt tof!, als het werkt :P

die epox software is meer gericht op modems, dial-up en faxen van mobiele phones, naja zo werkt het prima en ik ben tevreden.
De MSI bluetooth adapter is toch class 1 (sorry als ik er overheen lees) maar je kan toch beter een classII adapter hebben aangezien deze een beter bereik hebben?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
class1 is 100m, class2 is 10m. voor zover ik begrepen heb...

hopelijk is bbs zo aardig geweest die dongle meteen op de bus te doen, zodat ik morgen al kan kloten :P. Ik ga dus meteen voor de MSI software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

class 1=100m, class2=10m, class3=2m. Telefoons (t68i) zijn meestal class2. Dongles meestal ook... behalve die MSI... Epox is class2, maar ze claimen een bereik van 30m :? ja, line of sight, dan wel misschien, als je een piramide aan je plafond hangt tegen aardstraling ;) Keek even naar zendvermogen, is toch echt maar 4dbm (vergelijk: MSI, 18dbm, vlak onder het Europees toegestane max. van 20dbm).
Kortom: * PowerFlower wants MSI... wie heeft ze wél? Informatique dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
boeiend, als me t68 class2 is hoeft mn dongle geen class1 te zijn. anders koop ik later wel een 100m, mocht het zover komen dat het echt nuttig wordt in heel t huis bereikbaar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
JA er staat welke software ik moet gebruiken om bv theme's erop te zetten.

Dat zal allemaal wel, alleen als niks mijn mobiel kan zien, alleen maar die icoon rechts onderin, dan heb je er nog niks aan.

Waarom gaat het bij mij fout?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

P5ycho schreef op 25 oktober 2002 @ 00:22:
boeiend, als me t68 class2 is hoeft mn dongle geen class1 te zijn. anders koop ik later wel een 100m, mocht het zover komen dat het echt nuttig wordt in heel t huis bereikbaar te zijn.
Da's wel waar, maar als Tweakert wil je toch graag het snelste hebben zeker als de prijs niet uitmaakt... bovendien zat ik te denken, als ik dan toch alles met BT wil gaan doen (Palm, T68i, desktop, laptop, alles syncen etc.), waarom dan niet ook mijn ADSL daarmee naar mijn laptop sharen? Daar is het echt wel snel genoeg voor, maar met 10m red ik het niet naar mn huiskamer en zeker niet in de zomer naar m'n bootje in de gracht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Op welke sites buiten:
http://www.esato.com/help/faq.php
http://www.tsixtyeight.com/DirectoryCategory.asp?c=8

staan er nog goede achtergrondplaatjes en themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
PowerFlower schreef op 24 oktober 2002 @ 23:32:
class 1=100m, class2=10m, class3=2m. Telefoons (t68i) zijn meestal class2. Dongles meestal ook... behalve die MSI... Epox is class2, maar ze claimen een bereik van 30m :? ja, line of sight, dan wel misschien, als je een piramide aan je plafond hangt tegen aardstraling ;) Keek even naar zendvermogen, is toch echt maar 4dbm (vergelijk: MSI, 18dbm, vlak onder het Europees toegestane max. van 20dbm).
Kortom: * _Richie_ wants MSI... wie heeft ze wél? Informatique dus niet...
Comptechworld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
ff iets anders, ik ben 't namelijk nog nergens tegengekomen(de vraag wel maar het antwoord niet) kan ik de plaatjes die op m'n t68 staan op m'n computer zetten? zou wel erg makkelijk zijn namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik wil nog steeds weten of er nog geheime menu's zitten in de T68i zoals er inde t68 zaten. En is het mogelijk om tetris uit de t68 op de t68i te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Oscar Mopperkont schreef op 25 oktober 2002 @ 16:06:
Ik wil nog steeds weten of er nog geheime menu's zitten in de T68i zoals er inde t68 zaten.
Nope.
En is het mogelijk om tetris uit de t68 op de t68i te zetten?
Jah-- door um te flashen met de software van de t68 :+

Seriously, in de T68i hebben ze ruimte vrij gemaakt voor Animated GIF's/JPEGS/MMS etc. door de "secret games" er uit te gooien. Maar ja als je dat liever allemaal niet hebt maar liever die spelletjes moet je ff gaan zeuren bij een service centre voor het downgraden van je T68i :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
volgens mij is dat niet mogelijk (had gelezen dat een t68
die geupgrade is naar t68i niet meer terug kan)

Uiteraard wil je dit ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Zou iemand mij willen toevoegen op msn ofzo >> firestarter1985@hotmail.com .

Waarom? Ik heb nu al de hele dag geprobeerd files te verzenden naar niks helpt.

Ja sorry dat ik als een dom mannukuh over kom, maar ik kom er echt niet zelf uit.

Dus als iemand bereid is :? , liefst ook iemand met de Epox dongle.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-08 11:40

Nou ja, het 'geheime' servicemenu zit er nog in natuurlijk: >*<<*<*

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:58
Ik will mijn t68m laten updaten naar t68i vind die skins wel leuk en en mogelijkheid voor andere screen savers (in kleur!!)

http://esato.com/logos/colour/screensavers.php

ben al aardig wat winkels afgeweest zaandam amsterdam beverwijk maar kon nergens. weet iemand wel waar het kan (het liefst ter plaatste)??
Ben hier wel een paar plaatsen tegen gekomen maar erg uit de richting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
  • Laatst online: 14-09 17:32
Ik heb gelezen dat ik met mijn t68i geen games kan downloaden (wel met de T300). Ik heb nu een datakabel gekocht en kan ik daarmee wel games in de foon plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ver zijn de sites op het gebied van achtergrondjes en screensavers? Zijn deze op sommige sites ook al zelf te maken of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Oke, wil iemand even mijn nu op mijn vraag beantwoorden:

Je wilt een theme via bluetooth ontvangen. Wat doe jij?

Welk programma gebruk je.

schijnbaar werkt het hier niet echt goed. Willen jullie aub een naam van een programma noemen ipv www.esato.com

Alsof ik dat nog niet gelezen heb. Geen 1 programma kan mijn moebieltje zien.

Alleen die MSI Mobilet doet het. Wat ik alleen maar kan doen is hooguit een achtergrondje sturen. En zelfs dan krijg ik vaak nog een upload error. Ik draai nu Win XP SP1.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
Robbie007 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:32:

schijnbaar werkt het hier niet echt goed. Willen jullie aub een naam van een programma noemen ipv www.esato.com

Alleen die MSI Mobilet doet het. Wat ik alleen maar kan doen is hooguit een achtergrondje sturen. En zelfs dan krijg ik vaak nog een upload error. Ik draai nu Win XP SP1.
Misschien komt het omdat wat jij hebt geen gsm is... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
Robbie007 schreef op 25 oktober 2002 @ 19:32:

je wil geen theme ontvangen maar sturen naar je t68, dus je zend hem gewoon vi a BT of IR en je t68 onvangt hem ziet wat het is en background theme of melodie of screensaver e.d. maar je moet wel de juiste SW versie op je t68 hebben.
ik heb.
R2A013 prgCXX125401 R2A013 prgCXC125418_TAE.

en dit is niet de juiste voor themes screensavers jpeg achtergronden mms enz
daarom wil ik laten updaten maar ik weet niet waar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffievlek.nl
marco_bakker schreef op 25 oktober 2002 @ 18:50:
Ik heb gelezen dat ik met mijn t68i geen games kan downloaden (wel met de T300). Ik heb nu een datakabel gekocht en kan ik daarmee wel games in de foon plaatsen?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
marco_bakker schreef op 25 oktober 2002 @ 18:50:
Nee, je zegt het zelf al: t68i kan geen games downloaden. dus ook niet met een data kabel. misschien wel met toekomstige versies want de nieuwe SW ondersteunt Java (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Nou, dan maar zo :( .

Formateren :( , windows xp er opnieuw op.

SP1 erop.

Goed dan de CD erin van Epox.

Die doet dat bluetooth configuration programmatje installeren. Dat blauw met wit icoontje in je taskbar.

Nou dan herstarten, doe ik. Ik pleur dan die SE cd erin. Installeer dat programma ook.

Nou en dan?>

Ik dat Send file downloaden.

Ik dat starten, zegt hij altijd "no connected phone".

Nou ok :? .

Met dat programmatje moet je toch die theme's enzo oversturen? >> :?
Hoe moet dat programmatje dan contact kunnen makenmet je mobieltje?

Nou en dan, volgend programmatje dan maar. Dat programmatje wat in de taskbar staat. muisknop>setup>configuration. Ik al die velden af, alles lijkt goed te staan, alles standaard 8)7 .

Dan setup>security.

Daar staat mijn mobieltje aan de rechterkant, is toch ook goed ?

Nou en daar zit ik dan, please kan 1 iemand mij helpen?

Ik zit al 2 dagen te kutten. En ik heb nu een achtergrondplaatje overgestuurd naar me mobiel met dat MSI programmatje :D . Wil ik een ringtone oversturen dan word het programma afgesloten door een ongeldige bewerking.

Nou :{ , ik had ff wat meer verwacht van Bluetooth enzo.

Het moet toch zo simpel zijn?

Waarom zegt Sendfile dat er geen telefoon geconnect is?

Hoe connecten jullie dan, of moet ik dat op esato vragen?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
XTNDConnect PC kan mijn mobieltje ook al niet vinden.

Ligt het aan die Epox pongle?

Damn 9k kom er echt niet uit ;( .

Ik heb echt hulp nodig hierbij.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
weet je zeker dat je MPM (Mobile Phone Monitor) geinstalleerd hebt?

als je dat hebt, start dan is 'phone settings' op uit het startmenu, die zou je phone dan moeten vinden... als die nix vindt is er waarschijnlijk iets mis met je bluetoothsettings...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ik weet niet maar BT zuigt toch wel flink :/
maarja gelukkig doet dat MSI programma het een beetje anders had ik die epox ding echt door het raam weg geflikkerd.
Het valt me best wel tegen hoe de kleuren zijn af en toe, een foto op 256 kleuren is niet echt om te zeggen JOEPIE! ja okee het ziet er wel aardig uit maar had er toch ietsje meer van verwacht.
Eens kijken hoe die Nokia 7210 eruit ziet met 4092 kleurtjes :P maarja daar zullen wel weer een hoop bugs inzitten waar je niet goed van wordt.

Kan ik uberhaupt ook wel wat voicerecords van me T68i halen en naar me pc sturen? want ik heb een gesprek opgenomen maar die is bijna me hele geheugen en ik wil/moet die bewaren.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Homedisk wat kan jij nu allemaal?

Ooit een theme geupload?

Zoniet dan gaat hij morgen terug. Klote ding anders. Dan maar 15 eur meer betalen voor een goed werkend apparaat.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
Welke COMpoorten moeten open staan, en welke niet?

OF da maakt geen ene f*ck uit?
doubleduh schreef op 25 oktober 2002 @ 22:46:
weet je zeker dat je MPM (Mobile Phone Monitor) geinstalleerd hebt?

als je dat hebt, start dan is 'phone settings' op uit het startmenu, die zou je phone dan moeten vinden... als die nix vindt is er waarschijnlijk iets mis met je bluetoothsettings...
Nee phone setting staat niet in me startmenu, wel in het configuratie menu.

Ik keek eens naar de map van MPM, alleen kom daar geen mpm.exe filetje ofzotegen :? Hoort dat?

Ik snap op moment niks dus... :z

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Niet online
C:\Program Files\Ericsson\Communications Suite\phonesettings.exe

bij mij staat ie hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
En wat instelleren jullie percies.

AUB, zeg het letterlijk hoe die setup heet, want ... jah da komt allemaal door deze post.

http://www.esato.com/boar...c.php?topic=3497&forum=17

Hoe moet ik het nou zien? Al die packages, zijn dat allemaal aparte programmatjes of servicepacks ofzo ofwat.

Algemene driver support SE: 4

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 16:49
Ik snap het probleem niet, je moet gewoon bluetooth devices bonden, evt. een compoort eraan koppelen. Themes versturen, pics, pc besturen met je t68i, enz enz. alles werkt hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
:ban, hier nu ook.

Heel erg raar. Ik had nog een keer WinXP geinstalleerd, percies hetzelfde gedaan.

En hij doet het :D

SE _/-\o_

SE driver support 4 O-)

Een vraag. Is er een manier om je led verlichting die code, of je trilfuctie aan te zetten in een ringtone, net als bij funky?

Zou zeer vet zijn. Of moet hier nog achter gekomen worden?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• happy3736
  • Laatst online: 30-12-2024
Robbie007 schreef op 26 oktober 2002 @ 01:15:
:ban, hier nu ook.

Heel erg raar. Ik had nog een keer WinXP geinstalleerd, percies hetzelfde gedaan.

En hij doet het :D

SE _/-\o_

SE driver support 4 O-)

Een vraag. Is er een manier om je led verlichting die code, of je trilfuctie aan te zetten in een ringtone, net als bij funky?

Zou zeer vet zijn. Of moet hier nog achter gekomen worden?
ja dit kan onder op deze site
http://connect.to/T68i
kan je wat van die imey ringtones vinden
deze moet je uploaden naar je telefoon.

* happy3736 ook in afwachting op de T68i :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jep dat kan inderdaad, is gewoon een functie in de composer ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
dandeman schreef op 25 oktober 2002 @ 18:46:
Ik will mijn t68m laten updaten naar t68i vind die skins wel leuk en en mogelijkheid voor andere screen savers (in kleur!!)

http://esato.com/logos/colour/screensavers.php

ben al aardig wat winkels afgeweest zaandam amsterdam beverwijk maar kon nergens. weet iemand wel waar het kan (het liefst ter plaatste)??
Ben hier wel een paar plaatsen tegen gekomen maar erg uit de richting
Weet niemand het?
Dan ga ik staks maar naar Total Call in utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
kijk ff op de sonyericsson site onder support en zoek naar service points...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dandeman58
ben net naar Total Call in utrecht gereden. maar hun dongle voor software update was stuk. moet volgende week ff terug komen. dus 120 km voor niets gereden.
kost daar 15 euro. dus laat het volgende week doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kon je misschien beter even van te voren bellen he... ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.