Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:37
Zo software vandaag gelijk up laten daten, 20 eur :( maar ja, zo te zien zit er wel het een enander aan functies en plaatjes meer in en op. Enige vervelende is gesprek automatisch naar BT Headset schakelt en nu geen bevestiging meer vraagt, meer mensen met dit probleempje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBM
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-05 10:15

TBM

Eeh is het met die update, (20 eur!?! aargh!), inmiddels ook al mogelijk je SMS berichten toon harder te zetten??

Een optie om het groene en blauwe knipperlampje aan en uit te kunnen zetten in het menu zou ook wel fijn zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
geen id ik zal eens ff gaan zoeken, ben nog een beetje alles aan het bekijken

nope, kangeen aparte berichtvolume vinden, maar werkt dit niet tegelijk met je belvolume? (ik heb altijd trilfunctie :) ) Lampjes uitschakelen kan ook niet. wel heeft tie wat tijd nodig om mmsjes te openen, maar dat zal wel nomaal zijn, is iets meer bytes denk ik zo. Kep trouwens versie r5d007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:27
Weet niet of het hier al staat, maar de T68i is er dus ook in het grijs zoals de gewone T68.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Grom.... :(

Haal net de tel uit mijn zak, haal ik hem van toetsblok staat er voer pin in. Hij moet van de toetsblok zijn gegaan, uit zijn gegaan, weer aan zijn gegaan, en weer op de toetsblok gesprongen.
Het is alleen niet de eerste keer dus ik geloof het niet meer zo. Morgen ga ik maar weerterug, mijn derde T68i proberen te halen, er is te veel mis met deze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Zou dr iemand zo vriendelijk willen zijn een klein 1,2,3 stappenplannetje te posten hoe die zn BT Dongle en zn T68 werkend heeft gekregen? Ik heb nl de MSI BT dongle gehaald en zon beetje alles geinstaleerd/geprobeerd maar t wil niet lukken :(. Dus als iemadn zo vriendelijk wil zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 08:10

Korakal

Up up up!

Oscar Mopperkont schreef op 15 november 2002 @ 20:38:
Grom.... :(

Haal net de tel uit mijn zak, haal ik hem van toetsblok staat er voer pin in. Hij moet van de toetsblok zijn gegaan, uit zijn gegaan, weer aan zijn gegaan, en weer op de toetsblok gesprongen.
Hmmm weet je hoe dat komt? De powerknop is niet toetsengeblokkeerd. Heb ik in het begin ook wel eens gehad. Hou de powerknop maar eens >10 sec in als je 'm op toetsenblokkering hebt staan. Gaat 'ie uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Korakal schreef op 16 november 2002 @ 00:27:
[...]

Hmmm weet je hoe dat komt? De powerknop is niet toetsengeblokkeerd. Heb ik in het begin ook wel eens gehad. Hou de powerknop maar eens >10 sec in als je 'm op toetsenblokkering hebt staan. Gaat 'ie uit :(
Je hebt gelijk! Wat ongelofelijk dwars zeg! :( :( :(

Toch ga ik terug! Daar mijn batterij volgens mij ook niet lang genoeg meegaat en vanwege dat vage "probleem" dat de tel de tijd verlicht laat zien af en toe! Weet nog steeds niet hoe dat is gekomen! Misschien dat ie daarom ook wel korter meegaat aangezien die achtergrondverlichting volgens mij stroom vreet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
heb ik ook wel gehad , dat de achtergrond verlichting en toetsenbord verlichting aan bleef terwijl hij de tijd liet zijn in een zwart veld.

Gewoon uit en aan gedaan, en daarna was er niets meer aan de hand.

Verder geen vreemde dingen mee gemaakt! Ben zeer tevreden.
Doe zo'n 2.5 dag op een accu met o2.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
Zit er nog een verschil of je de MSI transceiving key heb of de Transceiving module + dipole antenna? Ik heb de key, dacht dat dat m nl was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-09 21:35
ja dat is m ook..
maarre, probeer eens die tecom software te installeren waarnaar ik hierboven al een link heb gepost.

wel eerst de msi deinstalleren, en zorgen dat je de msi software uitgepakt ergens hebt staan, want je moet daar wel de driver voor de key van gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb vanmiddag ff de batterij omgeruild. Hopen dat deze beter is. Overigens 3-werf hulde voorde service van Belcompany! _/-\o_

Echt te gek! Je zegt dat de batterij niet echt goed is, en je krijgt zonder verdere vragen een nieuwe! Terwijl ik vorige week al een nieuw toestel kreeg omdat ik niet zo tevreden was over de joystick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
ze zullen je nu ook vast wel een mopperkont vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

StanTheMan schreef op 16 November 2002 @ 21:25:
:D _/-\o_

sorry moest even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:56
vandaag een naar moment gehad... de toetsen deden het ineens compleet niet meer! ik denk batterij eruit en erin, zet em aan weer niks :( nog een aantal keer geprobeerd zonder resultaat, daarna na een half uur rust ineens weer gewoon werkend, ik begon al te zweten...

12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-09 16:49
StanTheMan schreef op 16 november 2002 @ 21:25:
Echt iemand die zijn nick eer aan doet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

StanTheMan schreef op 16 November 2002 @ 21:25:
Normaal gesproken zou je dat wel denken ja. Maar echt respect voor de Belcompany! Ze gaven geen krimp, ik kreeg zelfs het gevoel dat ze het leuk vonden, kon de verkoper weer naar de andere Belcomapny lopen om een nieuwe batterij te halen, was ie er weer even uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

De Belcompany is imo een zuig zaak (nou ja in ieder geval de vestiging waar ik mn zaken wou doen). Reserveer ik 2 weken van tevoren de t68i voor die vodafone actie. Bel ik ondertussen een aantal keer, maar er is niks... Wordt ik 1 week na de actie opgebeld, ja hij's binnen. Te laat dus, sukkels, terwijl je overal hoort dat mensen em binnenkrijgen. Zo'n bedrijf werkt toch vanuit een centraal magazijn?? Ach ja ze kunnen de pot op daar :P

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik weet dat het ooit een keer ergens gestaan zou hebben, maar ik kan het niet vinden met de brakke search :(

Waar staat de uitleg van de verschillende spelletjes op de T68i?

Heb Q namelijk uitgespeeld :( Maar 57 velden, belachelijk weinig.....
En Erix begint ook te vervelen.
Zeeslag is weinig aan.
En om nu alleen contrary te spelen, is ook niet echt boeiend.

Ik ga mij dus maar eens verdiepen in de vele kaartmogelijkheden op de phone. Zit namelijk regelmatig in de trein, en dan is zo'speletje best wel aardig op zijn tijd.

Maar wat zijn nu de regels??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Ja, ik vind dus ook nergens de spelregels van die games ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Ik kon ze ook nergens vinden en ik snapte die spelletjes ook niet echt door het even uit te proberen.
Wel vaag dat er ook geen uitleg over staat in de handleiding. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

jwsch schreef op 18 november 2002 @ 16:01:
Ik kon ze ook nergens vinden en ik snapte die spelletjes ook niet echt door het even uit te proberen.
Wel vaag dat er ook geen uitleg over staat in de handleiding. :(
Inderdaad erg wazig.... Maar er heeft hier al een keer iets over gestaan, kan het alleen niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Het laatste spel yukon strugle ofzo is gewoon patiance / solitaire, De andere zijn varianten daarom. Regels zijn vrij simpel, maar moeilijk uit te leggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:30

MaDLiVe

.-Observer-.

Sorry voor de kivk, maar ik heb eindelijk mijn MSI bluetooth dongle binnen. Nu heb ik de MSI software geinstalled en mijn tel wordt netjes gevonden.

Ik kan inbellen via mijn telefoon en ik kan een paar maken (permanente connectie dus). Enigste probleem ik kan geen files versturen. Hij geeft de volgende error Could nog connect to remote device.

Ik heb gezocht en gezocht maar kon geen duidelijke oplossing vinden.

(heb er ook een com port aan gebonden btw).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeP IT ReaL
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-09 01:08
Weet ook iemand welke instellingen moet hebben om te kunnen wappen :?
of kan dat niet met kpn prepaid :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 21:22

ErA

wak, uh jongens is er al iets om ervoor te zorgen dat de telefoon iets sneller reageert. Bijvoorbeeld bij ophangen. hij laat dan 3 sec de gesprektijd zien enzo. ik word daar beetje panies van. Verder mischien idee om nieuwe "het grote t68(i) topic" te openen met een beetej geordende gegevens. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
MaDLiVe schreef op 24 november 2002 @ 23:57:
Sorry voor de kivk, maar ik heb eindelijk mijn MSI bluetooth dongle binnen. Nu heb ik de MSI software geinstalled en mijn tel wordt netjes gevonden.

Ik kan inbellen via mijn telefoon en ik kan een paar maken (permanente connectie dus). Enigste probleem ik kan geen files versturen. Hij geeft de volgende error Could nog connect to remote device.

Ik heb gezocht en gezocht maar kon geen duidelijke oplossing vinden.

(heb er ook een com port aan gebonden btw).
lees een paar bladzijden terug in dit topic even wat ik erover heb gezegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 09:27
ErAdiCToR schreef op 25 november 2002 @ 00:58:
wak, uh jongens is er al iets om ervoor te zorgen dat de telefoon iets sneller reageert. Bijvoorbeeld bij ophangen. hij laat dan 3 sec de gesprektijd zien enzo. ik word daar beetje panies van
Dat is inderdaad heel irritant, als je bezig bent en je wilt hem weer weg doen (eerst toetsenbord uit) maar je moet wachten op die gesprekstijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
KeeP IT ReaL schreef op 25 November 2002 @ 00:41:
Weet ook iemand welke instellingen moet hebben om te kunnen wappen :?
of kan dat niet met kpn prepaid :?
Nee, dat kan inderdaad niet met KPN prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

StanTheMan schreef op 25 November 2002 @ 01:48:
[...]

lees een paar bladzijden terug in dit topic even wat ik erover heb gezegd..
Precies gedaan wat jij zei.

MAar probleem blijft bestaan. Ik kan geen files transferren (eventueel wel inbellen). Ik heb de services laten scannen bij mijn t68i en file transfer staat daar niet bij.

(misschien domme vraag --> is het noodzakelijk om Sony Ericsson software te installen--> khep geen outlook dus het wil niet)

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09 13:15

PowerFlower

être diable et jouer fleur

ddc schreef op 25 november 2002 @ 07:30:
[...]

Dat is inderdaad heel irritant, als je bezig bent en je wilt hem weer weg doen (eerst toetsenbord uit) maar je moet wachten op die gesprekstijd :(
Bij al die info-venstertjes kun je gewoon op "yes" drukken dan zijn ze meteen weg. Blijft irritant idd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
MaDLiVe schreef op 25 November 2002 @ 10:34:
[...]

MAar probleem blijft bestaan. Ik kan geen files transferren (eventueel wel inbellen). Ik heb de services laten scannen bij mijn t68i en file transfer staat daar niet bij.

(misschien domme vraag --> is het noodzakelijk om Sony Ericsson software te installen--> khep geen outlook dus het wil niet)
ff voor de duidelijkheid, gaat het om computer-->t68i of t68i--> computer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
MaDLiVe schreef op 25 november 2002 @ 10:34:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, de installatie zoals standeman zei werkte goed alleenkan ook nog geen files versturen, bij mij ligt het probleem van pc --> t68i een of ander bestandsoverdracht error of zoiets. Ik heb alleen nog geen tijd gehad (lees tentamens :( ) om met de instellingen te rommelen, Ik heb het wel met SE software geprobeert en dat lukte mij ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

StanTheMan schreef op 25 november 2002 @ 12:55:
[...]

ff voor de duidelijkheid, gaat het om computer-->t68i of t68i--> computer??
Het gaat om een verbinding tussen pc-->t68i. De verbindingsbrug is er, ik kan dus alleen geen files transferren omdat hij dat niet als "service" bij mijn t68i kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Je kunt idd niet zomaar een bestandje dumpen op je BT ikoontje of zo (wat met irda wel werkt). De T68i ondersteunt idd het file transfer profile niet (BT FTP, zeg maar).
Daarvoor moet je bijvoorbeeld het programmatje Sendfile gebruiken. Weer een mooie utility van Christersson ;)

[ Voor 36% gewijzigd door PowerFlower op 25-11-2002 16:10 . Reden: URL gelinkt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwchess
  • Niet online
Bij mij werkt dat wel. Ik kan gewoon rechtstreeks dingen dumpen in mijn Inbox van de T68I, via My Bluetooth Places.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
jwsch schreef op 25 November 2002 @ 16:51:
Bij mij werkt dat wel. Ik kan gewoon rechtstreeks dingen dumpen in mijn Inbox van de T68I, via My Bluetooth Places.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Makkelijker kan het niet haha thnx jwsch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Korakal schreef op 16 november 2002 @ 00:27:
[...]

Aaaaaah! Is dat het!

Ik heb het ook al een keer of 3 gehad, dat ik hem uit mijn broekzak haalde, en dat ie uit stond. Maar dit is het dus, wat slecht zeg.... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Vet het werkt!! Thx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Misschien dat dit al een keer langs is gekomen hoor, maar het topic is ook zooo groot. Doe het volgende eens met je joystick en *-knop: rechts, * links, links, * links *. Je komt dan in een servicemenuutje waar je onder andere kunt zien hoevaak de joystick al is gemoved! Ik heb mn foon nu een aantal weken en zit al bijna aan de 13000 bewegingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:52

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik heb een zwaar irritant probleem met bluetooth

Ik heb mijn bluetooth geinstalleerd en laat mijn telefoon zoeken naar apparaten.
Hij vind dan mijn computer... heel erg mooi.
Een visite kaartje kan ik niet versturen, krijg de melding dat hij niet wil connecten.
Ik dacht effe pairen.
Maar vergeet het maar.
Als ik de telefoon laat zoeken naar de computer die hij wel vind en dan aan geeft dat hij moet pairen, ik voer een password in en krijg op de computer een melding dat ik een code moet in vullen.
Ik vul daar excact de code in die ik ook voor mijn telefoon heb gebruikt....
maar dan krijg ik de melding can't connect to device, of could't make pair.
Ik heb al verschillende drivers geprobeerd en ook al de pair vanuit de computer geprobeerd maar niets helpt.
Ik ben al 5 dagen aan het zoeken op het internet voor een oplossing maar ik weet het niet meer.....

Wie kan mij helpen....???

Apple iPhone 16 Pro MAX | Tesla Model 3 LR with Acceleration Boost (MY'21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
conceicao schreef op 26 november 2002 @ 23:52:
Misschien dat dit al een keer langs is gekomen hoor, maar het topic is ook zooo groot. Doe het volgende eens met je joystick en *-knop: rechts, * links, links, * links *. Je komt dan in een servicemenuutje waar je onder andere kunt zien hoevaak de joystick al is gemoved! Ik heb mn foon nu een aantal weken en zit al bijna aan de 13000 bewegingen
Ja staat ergens in dit topic, mijne staat al op 70184 }) vanaf februari 8)

misschien wel leuk als meerdere hun 'stand' ff posten :7

[ Voor 6% gewijzigd door 6killer op 27-11-2002 01:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
hm 62622 sinds begin september..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Laatst online: 19-09 21:02
45658 sinds een maand.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Daar was zelfs al eens een topic over:
Hoeveel keer heb jij je joystick bewogen? LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
Weet iemand nog een makkelijke overzichtelijke manier om bijvoorbeeld een schoolrooster in te voeren? Of handiger is dat via outlook te doen. Het nadeel is dat ik dus niet iets kan invoeren dat elke week terugkomt zoals een school rooster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
duidelijk via outlook doen! anders ben je tijdens je lessen alleen maar bezig met de volgende lessen er in te zetten, kan je net zo goed niet gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 09:29
Is het ook mogelijk om via je Palm Desktop je kalender te versturen naar je T68i?
Ik gebruik namelijk niet geen Outlook voor mijn Palm maar gewoon de bijgeleverde software (Palm Desktop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Zijn er trouwens geen makkelijke progjes om je telefoonboek van de T68i te bewerken op de pc?

Ik heb namelijk alles gekopieerd van mijn sim-kaart en het is nu een zootje. Of is dat ook goed te doen met outlook? Ik heb namelijk nog nooit gewerkt met outlook, en wil dat eigenlijk ook zo houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 09:29
zie: http://www.esato.com/boar...c.php?topic=3497&forum=17

Download package 2 of 3 voor Phone Book and Text Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Misschien al eens eerder gepost hier, maar is er geen programmaatje waarmee je je contactenlijst van de T68I kan overpompen naar Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Zie hierboven de link van ChiMan... Xtend connect kan dat. Gratiz van SE *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Nee, dat programma kan alleen maar data verzenden van Outlook naar je GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op 27 November 2002 @ 12:48:
Nee, dat programma kan alleen maar data verzenden van Outlook naar je GSM.
Das raar, want bij mij werkt het prima. Ook gegevens in die je in je telefoon gezet hebt worden netjes naar Outlook verzonden. Het heeft niet voor niet 'synchronize' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Verwijderd schreef op 27 November 2002 @ 13:24:
[...]

Das raar, want bij mij werkt het prima. Ook gegevens in die je in je telefoon gezet hebt worden netjes naar Outlook verzonden. Het heeft niet voor niet 'synchronize' :)
werkt bij mij ook gewoon perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Omdat mijn contact van Outlook leeg zijn, wil het SE programma ook mijn contacts in de gsm verwijderen. Ik vraag me af hoe jullie de data kunnen verzenden van de GSM NAAR Outlook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTimMan
  • Laatst online: 08:26
dan moet je bij de instellingen instellen dat de telefoon voor gaat, bij mij zet het progje dan de nrs in outlook

• StanTheMan
idd, no problem

• PowerFlower

PowerFlower

Ik heb, om te voorkomen dat de 723 mail adressen uit mijn Outlook naar mn T68i worden gepompt, een apart mapje contacts gemaakt voor de telefoon. Kijk maar onder settings - data sources, of onder settings - conflicts, bij mij vraagt hij het gewoon bij een conflict.

• Sheik
Het lukt me maar niet...

Van Outlook naar T68i --> geen probleem
Van T68i naar Outlook --> wordt geen data verzonden :(

Ik :r op Nokia, maar hun software was wel een stukkie beter ;(

De software vraagt steeds om alle contactpersonen te verwijderen :?

[ Voor 43% gewijzigd door Sheik op 28-11-2002 13:38 ]

• PowerFlower

PowerFlower

Heb je de settings al aangepast dan?

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Ik ben vandaag effe bij Telecom today geweest in Groningen voor een software update...
Wist die verkoper mij te vertellen dat ik effe moest wachten omdat er een nieuwe aanzit te komen, die wel veel veranderingen met zich mee bracht... hij vond dat de eerdere software updates weinig veranderde in de telefoon... Ben benieuwd wanneer die nieuwe software update er is... ik moest zo af en toe maar effe langs komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolHead621

CoolHead621

Enjoy every moment

Nou ik heb eindelijk een pair kunnen maken met mijn MSI bleutooth module, alleen nu krijg ik het gewoon niet voor elkaar om ook maar met een programma te communiceren.
Heb net het hele Esato forum door gelezen van een gozer die het zelfde probleem had, heb alle laatste versies er op staan maar nog steeds kan ik niet connecten tussen me phone en de computer, ook krijg ik een fout melding als ik een foto of id kaartje naar de pc wil sturen.
Hij zegt dan, bluetooth connection failed, retry??

Iemand die me hier mee kan helpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 04:54
aarch, wat een slecht bereik van die T68i zeg, ik heb op mijn werk gewoon geen bereik en in een beetje grote winkel idem dito. Het lijkt wel of ik 3 jaar terug in de tijd wordt gezet. En dat het aan mijn provider, BEN, ligt klopt ook niet. Mijn vorige een siemens had overal goed bereik, zelfs op de veluwe.
Bestaat er iets om een externe antenne aan te sluiten ofziets. Of zou een software update uitmaken? (hoe zie je trouwens welke software versie je gebruikt?)

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Het bereik van de T68i vind ik een stuk beter dan de Nokia 6210 en 6310i die ik afgelopen jaar heb gebruikt. Niets mis mee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 20-09 09:45

Gutteguttegut

CEO of TFD

Sheik schreef op 29 november 2002 @ 09:50:
Het bereik van de T68i vind ik een stuk beter dan de Nokia 6210 en 6310i die ik afgelopen jaar heb gebruikt. Niets mis mee dus.
Ik ben benieuwd..ik heb nu een 6210, en heb een t68i besteld (19euro bij een BEN contract verlenging ;) ).
Als ik hm binnen heb ga ik het meteen testen.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Het probleem met de synchronisatie VAN de T68i NAAR Outlook lijkt opgelost. Een van de 3254362 softwarepackages doet het wel goed :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
Dan denk is dat je "niets gewend bent" kwa bereik, 3 jaar geleden had ik een Nokia 3210 die ook al geen bereik had. Ik wilde dus nooit meer een Nokia (mede door andere slechte ervaringen). die siemens had een uitstekend bereik.
Nu met die T68i sta ik dus weer op hetzelfde punt waar ik 3 jaar geleden met mijn Nokia stond. En dat aan het begin van mijn contractverlenging (net zo een als jij Gutteguttegut).

Als ik geen bereik blijf hebben en ik continue op het KPN netwerk zit alwaar ik dan alleen noodoproepen kan doen BEN ik ook niet van plan te gaan betalen voor een service die niet werkt.

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Tja Ben |:(

Ik ben trouwens wel degelijk wat gewend qua bereik. Heb nu 7 jaar een GSM en vind die T68i icm met KPN gewoonweg goed. Niets op aan te merken. Beter dus, naar mijn mening, dan Nokia's en Panasonics die ik heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
Tja, daar is BEN dat ken ik nou wel. 3 jaar BEN met de Siemens gaf nooit problemen, in welk verlaten dorp op aarde dan ook. Nu had ik mijn hart vast als ik naar mijn ouders zal gaan. Op mijn werk ben ik nu ook al de hele tijd niet bereikbaar

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

brooks123 schreef op 29 November 2002 @ 16:37:
Tja, daar is BEN dat ken ik nou wel. 3 jaar BEN met de Siemens gaf nooit problemen, in welk verlaten dorp op aarde dan ook. Nu had ik mijn hart vast als ik naar mijn ouders zal gaan. Op mijn werk ben ik nu ook al de hele tijd niet bereikbaar
dan is je phone gewoon kapot! Ruil dat ding om voor een nieuwe, want ikmerk absoluut geen verschil in bereik met deze phone, en mijn vorige siemens telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

brooks123 schreef op 29 November 2002 @ 16:22:
Dan denk is dat je "niets gewend bent" kwa bereik, 3 jaar geleden had ik een Nokia 3210 die ook al geen bereik had. Ik wilde dus nooit meer een Nokia (mede door andere slechte ervaringen). die siemens had een uitstekend bereik.
Nu met die T68i sta ik dus weer op hetzelfde punt waar ik 3 jaar geleden met mijn Nokia stond. En dat aan het begin van mijn contractverlenging (net zo een als jij Gutteguttegut).

Als ik geen bereik blijf hebben en ik continue op het KPN netwerk zit alwaar ik dan alleen noodoproepen kan doen BEN ik ook niet van plan te gaan betalen voor een service die niet werkt.
Ik ben 2 jaar geleden over gestapt op BEN, omdat ze gewoon veel goedkoper waren. In het begin had ik ook slecht ontvangst...ff met ze gebeld en ze boden meteen 50% korting op mn abonnements geld :)
Nu heb ik wel prima ontvangst.

Ik heb ook begrepen dat ze een zeer goede service hebben als je telefoontje kapot is, een 24 uurs service...(heb ik gehoord in een t for telecom winkel, zelf geen ervaring mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
Ik denk ook dat je foon kaduuk is. Jouw problemen kunnen niet aan de kwaliteit van de antenne liggen lijkt me zo. Er is iets anders aan de hand. Misschien is er een mast uitgevallen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Verschil is wel dat een T68i nogal richtingsgevoelig is. Kheb het al eens zitten meten, als ik hem in mijn broekzak heb scheelt het al snel 20% bereik als ik hem andersom erin doe! De antenne zit immers aan de achterkant. Bij foons met een antenne speelt dat niet, daar zit niets in de weg - de antenne steekt immers uit en er zit dus niet aan een kant allerlei hardware voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Laatst online: 09:19
Weet iemand of je met een datakabel (12.5 euro) net zoveel kan als met BT/IR (behalve dan dat het niet draadloos is). Ik heb nl niet 4 keer zoveel over voor een draadloze verbinding.

Dus werkt alle software om outlook (XP) te synchen en plaatjes te uploaden enzo gewoon met een simpel datakabeltje??

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander0105
  • Laatst online: 28-09 09:52
volgens mij wel. Het enige verschil met BT/IR is dat je geen plaatjes van je phone naar je pc kan sturen..

tja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Yup. Vrijwel alle software werkt met een com-poort, maakt niet uit of dat een IR, BT of kabel-compoort is. Plaatjes e.d. naar je telefoon sturen kan iig met software zoals Sendfile.

[ Voor 27% gewijzigd door PowerFlower op 02-12-2002 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Das mooi :)

Dan ben ik nog steeds niet duur uit, telefoontje voor 19 euro bij BEN regelmatig '99 (100 min voor 30 gulden) 2 jaar verlengen.

Vanmiddag faxje weggedaan, nou hopen dat ze wat sneller zijn met het versturen van de telefoon dan met het versturen van de brief....

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Sander0105 schreef op 02 December 2002 @ 23:05:
volgens mij wel. Het enige verschil met BT/IR is dat je geen plaatjes van je phone naar je pc kan sturen..
dat kan wel :) bijvoorbeeld met een bt msi-usb adapter en de software van tecom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
en dus ook met een datakabel.... (volgens PowerFlower)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
jongens.. beter lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
kan volgens mij echt niet hoor, ik heb een datakabel en 't is mij nog nie gelukt een plaatje uit m'n foon te halen. jammer, maar helaas.
als er iemand is die 't wel gelukt is, leer mij hoe het moet want ik zou het wel willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 21:30
Prulleman schreef op 02 December 2002 @ 23:47:
Das mooi :)

Dan ben ik nog steeds niet duur uit, telefoontje voor 19 euro bij BEN regelmatig '99 (100 min voor 30 gulden) 2 jaar verlengen.

Vanmiddag faxje weggedaan, nou hopen dat ze wat sneller zijn met het versturen van de telefoon dan met het versturen van de brief....
Heb je waarschijnlijk dezelfde aanbieding gehad als ik. Had de telefoon een week later in huis.

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
tijsco schreef op 03 December 2002 @ 09:51:
kan volgens mij echt niet hoor, ik heb een datakabel en 't is mij nog nie gelukt een plaatje uit m'n foon te halen. jammer, maar helaas.
als er iemand is die 't wel gelukt is, leer mij hoe het moet want ik zou het wel willen.
Er uit is ook niet zo boeiend, maar het lijkt me wel leuk als je andere plaatjes erin kan zetten als achtergrond enzo. Om dat nou allemaal via WAP te gaan doen zie ik ook niet zo zitten.

Maar ik vraag me wel af waarom het niet zou kunnen, de enige reden die ik kan bedenken is dat de software er niet voor geschikt is, en dan zou er toch wel ergens sofware te vinden zijn die eht wel met een kabel kan???

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Sturen van een plaatje o.i.d. vanuit je telefoon kan alleen via IR/BT/sms/mail e.d., je kunt vanuit je telefoon niet naar de kabel sturen (dus niet via de kabel naar je compu, terwijl je wel via BT/IR naar je compu kunt sturen). Die optie zit domweg niet in de menu's.

Het zou denk ik mogelijk moeten zijn om software te schrijven die die plaatjes zeg maar uit je telefoon trekt - ik bedoel, als je zelfs de temperatuur van je batterij af kan lezen, waarom niet de inhoud van je geheugen? En de S/E software kan ook allerlei settings van je telefoon veranderen dus waarom geen plaatjes downloaden van je telefoon naar je computer... maar voor zover ik weet is daar nog geen software voor.

Van pc naar telefoon is iig geen probleem.

[ Voor 5% gewijzigd door PowerFlower op 03-12-2002 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
Ok, das genoeg lijkt mij, ben toch niet van plan zo'n brakke cam erbij te kopen :P

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarkTheFOX schreef op 03 December 2002 @ 10:09:
[...]

Heb je waarschijnlijk dezelfde aanbieding gehad als ik. Had de telefoon een week later in huis.
Ik heb een Ben Soms contractverlenging met t68i besteld 4 weken terug (145 euro), en heb me telefoon nog steeds niet...na 2 weken heb ik voor het eerst gebeld: telefoon ligt bij de TPG, moet vandaag of morgen komen. 2 dagen later: geen telefoon. Ik nog een keer gebeld 'de SE T68i was tijdelijk niet leverbaar, maar hij is nu weer binnen je telefoon is besteld bij het bedrijf waar wij het aan uitbesteed hebben'...

Een week later: geen telefoon. Nog een keer gebeld 'er is iets mis gegaan. Je contract is wel binnen gekomen maar de bestelling bij het bedrijf waar wij het aan uitbesteed hebben is niet goed doorgekomen, je telefoon komt er zo snel mogelijk aan'. Nu is het weer een week later, en nog geen telefoon. Ben benieuwd...ga vrijdag weer bellen als ie er nog niet is.

Me vader had z'n 6510 overigens wel binnen 8 werkdagen, bij hem ging het dus wel goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 december 2002 @ 19:21:
[...]

Ik heb een Ben Soms contractverlenging met t68i besteld 4 weken terug (145 euro)
Waar heb je die besteld als ik vragen mag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Webgoodie schreef op 03 december 2002 @ 19:25:
[...]

Waar heb je die besteld als ik vragen mag? :)
Bij BEN natuurlijk...net als ik en vele anderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
PowerFlower schreef op 03 december 2002 @ 18:58:
Het zou denk ik mogelijk moeten zijn om software te schrijven die die plaatjes zeg maar uit je telefoon trekt -.
moet mogelijk zijn ja, je kan ook een complete backup maken. vraag is alleen: wie is er zo gek om zo'n programma te gaan schrijven als je voor 45 euro al een bluetooth adaptertje hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
was even aan het rondneuzen op de site van SE en daar kwam ik het volgende tegen:
WAP (via GSM of GPRS) en email configurator

Stukje terug in dit topic waren er een aantal mensen die de goeie instellingen niet voor elkaar kregen (voor mail). Met dit moet het wel lukken denk ik. volgens mij worden alle mail adressen van ISP's ondersteund door SE.

(ik heb het zelf nog niet kunnen uitproberen omdat ik nog een paar dagen moet wachten op mijn phone)

\edit link werkte niet

[ Voor 42% gewijzigd door Prulleman op 04-12-2002 00:59 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

tijsco schreef op 03 december 2002 @ 23:28:
[...]

moet mogelijk zijn ja, je kan ook een complete backup maken. vraag is alleen: wie is er zo gek om zo'n programma te gaan schrijven als je voor 45 euro al een bluetooth adaptertje hebt?
Die complete backup is zonder de plaatjes en ringtones helaas :(

En wie zo gek is: tsja, die Christersson, volgens mij ziet hij het gewoon als een soort oefening. Er staat op z'n forum trouwens al een vraag van iemand die dit ook wil doen. Misschien moet je het die Christersson gewoon eens vragen op z'n forum. Veel van de suggesties neemt hij gewoon op in zijn gratis software.

[ Voor 9% gewijzigd door PowerFlower op 04-12-2002 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-09 00:16
bij mycom hebben ze tot 31 december een aanbieding met de MSI bluetooth adapter!
die kost maar 39 euro dan!

Ga er denk ik 2 halen.

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06

DDX

WOW, net gevonden :

http://www.christersson.org/software_pccontrol.asp

bestuur je pc via bluetooth !!
(joystick is je muis cursor / winamp bedienen)

edit:

playlist in telefoon, en gewoon selecten welk nummer je wilt horen
helaas geen volume control nog (of ik zie het niet)
of simpele optie van next nummer

edit2:

whoops te snel
kan allemaal !!!

[ Voor 42% gewijzigd door DDX op 05-12-2002 01:16 ]

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Stinger_Ventura schreef op 04 december 2002 @ 14:30:
bij mycom hebben ze tot 31 december een aanbieding met de MSI bluetooth adapter!
die kost maar 39 euro dan!

Ga er denk ik 2 halen.
Ik hoop er 1 te scoren op de pcdumpdag in de rai in amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 December 2002 @ 19:21:
[...]

Ik heb een Ben Soms contractverlenging met t68i besteld 4 weken terug (145 euro), en heb me telefoon nog steeds niet...na 2 weken heb ik voor het eerst gebeld: telefoon ligt bij de TPG, moet vandaag of morgen komen. 2 dagen later: geen telefoon. Ik nog een keer gebeld 'de SE T68i was tijdelijk niet leverbaar, maar hij is nu weer binnen je telefoon is besteld bij het bedrijf waar wij het aan uitbesteed hebben'...

Een week later: geen telefoon. Nog een keer gebeld 'er is iets mis gegaan. Je contract is wel binnen gekomen maar de bestelling bij het bedrijf waar wij het aan uitbesteed hebben is niet goed doorgekomen, je telefoon komt er zo snel mogelijk aan'. Nu is het weer een week later, en nog geen telefoon. Ben benieuwd...ga vrijdag weer bellen als ie er nog niet is.

Me vader had z'n 6510 overigens wel binnen 8 werkdagen, bij hem ging het dus wel goed..
ok het vervolg:

heb weer gebeld. Werd me nu verteld dat de telefoon niet besteld is op de één of andere onverklaarbare manier...goh dat heb ik eerder gehoord. Toen werd ik dus even kwaad...

Hij zou 'm nu weer bestellen (duurt dus WEER 2 tot 10 werkdagen (=10)) en over 4 dagen controleren of de bestelling er nog steeds stond.

ARGH[censuur] ik heb die telefoon nodig...me hele social life is naar de klote :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 05 december 2002 @ 17:18:
[...]

ok het vervolg:

heb weer gebeld. Werd me nu verteld dat de telefoon niet besteld is op de één of andere onverklaarbare manier...goh dat heb ik eerder gehoord. Toen werd ik dus even kwaad...

Hij zou 'm nu weer bestellen (duurt dus WEER 2 tot 10 werkdagen (=10)) en over 4 dagen controleren of de bestelling er nog steeds stond.

ARGH[censuur] ik heb die telefoon nodig...me hele social life is naar de klote :P
Hmm..komt een beetje overeen met mijn verhaal...
Ik heb donderdag 28 november de brief ingestuurd na een paar keer met BEN relatie beheer te hebben gesproken i.v.m. een contract verlenging en verandering i.c.m. een t68i.
Ik zou 2 jaar "bijtekenen" en van BEN vaak naar BEN regelmatig gaan en dan die t68i voor 19 euro erbij nemen.
Er werd mij ook verteld dat het tot 10 werkdagen zou gaan duren, ik denk dus....das mooi op tijd want ik ga 21 december naar Canada en dan kan ik hm dus mooi daar gebruiken.

Om een lang verhaal kort te maken:
dinsdag 3 december: gebeld->niets ontvangen->bel later maar terug
woensdag 4 december: gebeld->niets ontvangen->bel later maar terug
donderdag 5 december: 10x (!!!) gebeld-> niets ontvangen->ook niets bekend in het systeem-> andere nummers/helpdesken gebeld->ook niets bekend->veel kabaal gemaakt-> fax ontvangen (verkeerde kant |:( )->nog een fax ontvangen (de goede kant)-> ingevuld en terug gestuurd.....-> gebeld en ja hoor ze hebben hm ontvangen.....

Nu maar afwachten..... :Z

..hmm....toch nog een lang verhaal....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde voor mij T68i een datakabel halen, ik zat te denken aan die usb kabel. Maar hoe duur is die en in welke winkels hebben ze die??
Of zijn er betere alternatieven? uiterlijk €50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:06

DDX

dan zou ik gewoon een usb bluetooth module halen ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.