Yup, zit er op! Rechtsboven aan de zijkant zit het IR oog.
Is het in vergelijk met m'n 8210 een aanradertje?
Hmz, nogal ja. Dat is geen vergelijking - de enige overeenkomst is dat ze ongeveer even groot zijn (mijn vriendin heeft een 8210 en dat scheelt maar een paar millimetertjes). Verder kan de T68i vrijwel alles behalve java en polyphone ringtones (triband, bluetooth, ir, gprs, hscd, modem, wap, wap2 [xhtml], kleur, agenda, en nog een stuk of veertig features die de 8210 niet heeft). Bovendien: die 8210 van je zal inderdaad wel kapot gaan (zeker als je hem in je broekzak hebt, bekend probleem van de 8210 is datie dan vanzelf kapot gaat omdat onderdelen snel verweren door de warmte). Hoe goed een T68i overleeft weet ik natuurlijk nog niet

En de levensduur van de batterij, wat zijn jullie ervaringen, met dagelijks gebel (gewoon abo-gebruik dus)?
In normaal gebruik doe ik er ongeveer drie dagen mee. Maar dat is dan wel dagenlang wappen over gprs, met bluetooth aan verbonden met PC, MP3 speler er aan geklikt en dan nog een uurtje per dag bellen

In normaal gebruik moet je er wel een weekje mee kunnen doen voor je moet opladen. Op vakantie in New York belde ik een stuk minder en gebruikte ik de rest van de functies niet, en toen heb ik hem de 8 dagen dat ik geen lader bij me had volgehouden

EditoZ: IR zit erop schijnbaar en zijn simmlockz makkelijk te slopen?
Simlock is moeilijk te slopen. Daar heb je dure hardware voor nodig. Maar koop hem gewoon simlock vrij met abo subsidie zoals ik gedaan heb
[
Voor 9% gewijzigd door
PowerFlower op 16-12-2002 11:10
]