[2d] post je 2d stuff maar weer - part 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 3.924 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27983

Op vrijdag 12 juli 2002 17:49 schreef tec het volgende:
Type is misschien wel leuk om het met photoshop in te kleuren, dan kun je er een mooie dramatische lichtval overheen gooien.
Hmm, heb hier geen tekentablet, dus dat wordt muiswerk.
en dat is veel werk...

Anders had ik 'mijn Lotte' ook al lang ingekleurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Op vrijdag 12 juli 2002 17:51 schreef Type het volgende:

[..]

Hmm, heb hier geen tekentablet, dus dat wordt muiswerk.
en dat is veel werk...

Anders had ik 'mijn Lotte' ook al lang ingekleurd ;)
Aha dan issut idd niet echt goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34298

Op vrijdag 12 juli 2002 17:35 schreef Type het volgende:
[afbeelding]

Het uitbeelden van de maatschappij door mijn hand.
....
Hmmm,lijkt wel erg veel op die afbeelding van Larkie en aantal pagina's terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op vrijdag 12 juli 2002 22:07 schreef lombdude het volgende:

[..]

Hmmm,lijkt wel erg veel op die afbeelding van Larkie en aantal pagina's terug!
alleen het 'hoofd' hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46450

heb weer wat dingetjes geprutst :

sjo.jeans [letters op shirt nog niet goed] : [Klik Hier]

Phat.Cat movie [flash/slaat nergens op] : [Klik Hier]

Stupid.Gay movie [flash/slaat nergens op] : [Klik Hier]

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28596

Ehm tja had ffies niets te doen ...
moet eruitzien alof ie ooit 's ergens is meegenomen en nu half verweerd is en dattik 'm ffkes onder de scanner heb gegooid....

Afbeeldingslocatie: http://www.nimation.nl/promotion/promotion1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:57

Booster

Superuser

Op zaterdag 13 juli 2002 21:26 schreef Hugo het volgende:
moet eruitzien alof ie ooit 's ergens is meegenomen en nu half verweerd is en dattik 'm ffkes onder de scanner heb gegooid....
Mh, best aardig, alleen dat 'blurry' zou ik weglaten. (linksboven/rechtsonder o.a.) dat heb ik zelf in ieder geval nog nooit gezien op een verweert papiertje :)

Verderehhhm. Ja leuk die vouwlijntjes zeg maar :) Nice.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-01 21:40

E-Mile

Danteezy!

Op zaterdag 13 juli 2002 21:26 schreef Hugo het volgende:

[afbeelding]
is it me, of heeft dit iets weg van 3D ;) :+

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19635

Oud testje: poging tot het nabootsen van een TL-Buis. Geinspireerd door (vergeten) videoclip.
Afbeeldingslocatie: http://www.mr10.net/~mr10/RedBlocks-Test.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

Ooit al eens een icon van me geweest; bijna twee jaar geleden een keer in elkaar gefietst:
Afbeeldingslocatie: http://waxle.cheeseheadz.net/tweakers/montage_middle.jpg
Xray your Wacom :)

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:25
Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpeepz.nl/marble/clijn.jpg

kmis me vriendin beetje... vakantie heh ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Afbeeldingslocatie: http://www.dutchpeepz.nl/marble/clijn.jpg
klik maar op edit om te zien hoe ik het heb gedaan :P

[edit]
*overbodig*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
okee, ik heb 'm al aan wat mensen laten zien, maar ik wilde graag weten wat ik met de healing brush kon doen. Na het toevoegen van meerdere, het verplaatsen van en het verwijderen van tepels van enkele vrouwelijke testmodellen heb ik mijn kop maar eens goed ingescand. Eerst wat wondjes van m'n kin weggewerkt om het uit te proberen. Easy. Vervolgens matrix-style m'n mond dichtgezet. Maar ja, dan ga je je vervelen, en wil je weten wat je er écht mee kunt. Neus weghalen? Geen probleem. Zieke stukjes huid realistisch over je ogen zetten alsof Dr Frankenstein er in heeft staan te prutsen met superlijm? Sure, why not! Daarom wil ik graag ook de healing brush in de volgende update van PhotoShop terugzien onder de naam mutilation brush.

Afbeeldingslocatie: http://www.service2bier.nl/hunter/hoofd1.jpg

[edit]o ja, en daarna ook nog een kleurenfiltertje voor een iets dramatischer effect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
Op zondag 14 juli 2002 22:00 schreef prototype het volgende:
[afbeelding]
klik maar op edit om te zien hoe ik het heb gedaan :P

[edit]
*overbodig*
ik weet wel hoe het moet hoor :P alleen vergat ik een /'je, waardoor hij de edit erna hem helemaal upfokte :)
loop hier pas 3 jaar rond hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op zondag 14 juli 2002 22:06 schreef |HunterPro| het volgende:
okee, ik heb 'm al aan wat mensen laten zien, maar ik wilde graag weten wat ik met de healing brush kon doen. Na het toevoegen van meerdere, het verplaatsen van en het verwijderen van tepels van enkele vrouwelijke testmodellen heb ik mijn kop maar eens goed ingescand. Eerst wat wondjes van m'n kin weggewerkt om het uit te proberen. Easy. Vervolgens matrix-style m'n mond dichtgezet. Maar ja, dan ga je je vervelen, en wil je weten wat je er écht mee kunt. Neus weghalen? Geen probleem. Zieke stukjes huid realistisch over je ogen zetten alsof Dr Frankenstein er in heeft staan te prutsen met superlijm? Sure, why not! Daarom wil ik graag ook de healing brush in de volgende update van PhotoShop terugzien onder de naam mutilation brush.

[afbeelding]

[edit]o ja, en daarna ook nog een kleurenfiltertje voor een iets dramatischer effect ;)
Gege je maakt misbruik van de healing patch tool! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je lijkt wel n embryo met n enorme pruik op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waxle
  • Laatst online: 27-02 19:21

waxle

Schavuit & Schobbejak

En die testmodellen van die dames zonder tepels dan? Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mr10/designer.gif

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

van : Afbeeldingslocatie: http://www.win.tue.nl/~henkvt/images/hoofd.jpg

tot :Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~ridde686/hellman.gif
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op zondag 14 juli 2002 22:45 schreef brixx het volgende:
Je lijkt wel n embryo met n enorme pruik op :P
ik heb nou eenmaal lang haar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.bergmans1/got/gevallen_fruit_thumb.jpg
*clique*

Dat wordt de voorkant van mijn gedichtenbundel. Duurt nog wel een paar jaar voor ik die bundel afheb, maar je :)
Dit wil ik als voorkant :)

Misschien een beetje saai, maar eh, het is een gedichtenbundel, dan mag dat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35113

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/oog.jpg

Zeker niet de mooiste die ik ooit gemaakt heb, maar wel de meest recente. :)

En ja, het is mijn oog. Ik had er ook nog eentje waar ik wat vollediger op stond, maar die had ik niet opgeslagen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17618

Op maandag 15 juli 2002 21:09 schreef Type het volgende:

TE saai .. zelfs voor een gedichtenbundel
maak eens wat mooier! dat kun je best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2023

Nozzman

The bastards have landed.

[afbeelding]
*clique*

Dat wordt de voorkant van mijn gedichtenbundel. Duurt nog wel een paar jaar voor ik die bundel afheb, maar je :)

Ik zou het nog strakker maken. Dus geen Photoshop geintjes erdoorheen, maar heel simpel houden.

»NOZZMAN.NL cartoons » portfolio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

[afbeelding]
*clique*

Mja... Ziet eruit als een vrij suffe 5 minuten werk plaatje. Als je dichtbundel zoveel werk is verdient die cover ook wel wat meer aandacht imo.

//edit//

Oeh, dat idee hieronder is wel stoer :P

Zelf moest ik toch aan newton denken, zal wel aan mijn natuurkundestudie liggen :)

//editedit//

Ik vind trouwens zo'n asymetrische cutout zoals je in je preview hebt koeler als zo'n plaatje met heel veel ruimte omheen.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-06 21:24

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op zondag 14 juli 2002 21:59 schreef Marble het volgende:
[afbeelding]

kmis me vriendin beetje... vakantie heh ;(
Prachtig!!! Ik mis alleen het 'mis' gevoel nog een beetje...maar de stijl is erg goed! Love it! :)
[afbeelding]
*clique*

*knip* Het mist uitstraling... Teveel Photoshop effectjes op plekken waar het eigenlijk geen waarde toevoegt. Ik zie een soort wereldbol, maar ik snap het verband met gevallen fruit dan niet...
...even heel bot, maar als je iets maakt, dan heb je ook een idee wáárom je iets op een bepaalde plek neerplant. Kun je me uitleggen waarom je nou deze compositie enzo hebt gekozen?
Heidi zat te denken aan een rotte appel met bloemenkransen eromheen...en toen zag ze dit. hm, ieder z'n stijl :)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 12:22 schreef Lotte het volgende:

[..]

TE saai .. zelfs voor een gedichtenbundel
maak eens wat mooier! dat kun je best
Het is een gedichtenbundel, het moet niet spannend zijn...
Duh, gedichten zijn suf, toch, of wordt dat je niet al je hele schoolleven ingeprint? Nederlands is zinnen ontleden en weten waarom welk woord waar staat... Nederlands is niet leuk, het is niet spelen met taal, het is net als wiskunde, regels.
[/sarcasme]

daar gaat dus ELK gedicht van mij over, hoe brak onze samenleving wel niet is, en dat 'de grote mensen' je klein houden, en dat mensen niet meer voor zichzelf mogen denken.
Op dinsdag 16 juli 2002 12:24 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Ik zou het nog strakker maken. Dus geen Photoshop geintjes erdoorheen, maar heel simpel houden.
Photoshop geintjes als bijv. dat geblurde randje bij 'betoon'?
Idd, zat ik ook al aan te denken. Maar die wereldbol met appeltjes moet blijven
Op dinsdag 16 juli 2002 12:30 schreef DarkX het volgende:
//editedit//

Ik vind trouwens zo'n asymetrische cutout zoals je in je preview hebt koeler als zo'n plaatje met heel veel ruimte omheen.
Hoe maak je van een plaatje dat bedoeld is mensen nieuwsgierig te maken een cover van een boek die groot genoeg is? :)
Op dinsdag 16 juli 2002 12:30 schreef Dark Blue het volgende:
[..]

*knip* Het mist uitstraling... Teveel Photoshop effectjes op plekken waar het eigenlijk geen waarde toevoegt. Ik zie een soort wereldbol, maar ik snap het verband met gevallen fruit dan niet...
...even heel bot, maar als je iets maakt, dan heb je ook een idee wáárom je iets op een bepaalde plek neerplant. Kun je me uitleggen waarom je nou deze compositie enzo hebt gekozen?
Heidi zat te denken aan een rotte appel met bloemenkransen eromheen...en toen zag ze dit. hm, ieder z'n stijl :)
Wereld bol staat ondersteboven :)

Verder heeft het te maken met spreekwoorden, gezegdes, en mijn wazige hoofd.
De appel valt niet ver van de boom, zo vader zo zoon, iets 'werpt zijn vruchten af'.
Wij zijn van Neanderthaler naar Nu gekomen, en daarbij veel wijzer geworden, en veel beter (or so we think). Deze aanpak, deze maatschappij, heeft dus 'zijn vruchten afgeworpen' (gebruik ik het spreekwoord nu goed? :) )

Iedereen wordt opgevoed volgens het principe 'zo vader zo zoon'. Niet alleen in een gezin, maar ook in de maatschappij, aangezien die een soort vader is. Jij wordt teruggestampt naar de stille linie van de massa. Komt er iemand uit die voor zichzelf denkt, en het niet met de maatschappij eens is, dan kan die zijn doel maar bereiken met 1 middel: geweld en veel rotzooi trappen. (zie bijv: Che Guevarra, Stalin en Lenin (uitbuiters van het Marxisme :r ), Hitler) <- nu zeg ik niet dat zij goede ideeën hadden om het systeem NAAR te veranderen, maar ze wilden het iig veranderen.

Verder -> afwerpen == laten vallen, vruchten == fruit. Appel == vrucht. De boom is hier de wereld, aangezien jij WEER iemand moet worden waarvan men kan zeggen dat hij succesvol geintegreerd is in de samenleving. Legbatterijen zijn nog stukken beter dan, als je het mij vraagt.

De hele maatschappij komt dus op mij over als een mentale gevangenis, en een waar ik uit wil breken, ik wil niet zoiemand worden die het gelukt is zich te mengen onder de mensen, ik wil mensen een beetje wakker schudden, of in ieder geval zelf mijn eigen weg kunnen gaan. Vandaar dat ik het sarcastische ondertoontje ook in de titel heb gestopt, mede door die woorden te veranderen, en dat 'Eerbetoon'. Als je nml mijn gedichten leest zal je wel zien dat het niets anders is dan gekanker op de wereld in een zoet, lief suikerjasje.

Zo, daar heb je de uitleg ;) Succes met lezen :*

[woei, maar 4 of 5 smilies *D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer
  • Laatst online: 03-06 14:45

Yoozer

minimoog

type, wat denk je van deze variatie?

okay, voor de foto heb ik even moeten googlen (image search > apple > wallpaper-sized - maar het is allesbehalve moeilijk om even een appeltje in het bedauwde gras te leggen en er dan met photoshop overheen te gaan.

Afbeeldingslocatie: http://yoozer.shodown.net/eerb.jpg

als je de PSD wilt hebben met het fontje, laat 't maar weten..

teveel zooi, te weinig tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 13:45 schreef Yoozer het volgende:

okay, voor de foto heb ik even moeten googlen (image search > apple > wallpaper-sized - maar het is allesbehalve moeilijk om even een appeltje in het bedauwde gras te leggen en er dan met photoshop overheen te gaan.

[afbeelding]

Ook een mooi idee. Heel mooi idee zelfs, spreekt tot de verbeelding. Het probleem is dat het te aards is. :) Te normaal.
Zo zie je zoveel boekenkaftjes. Ik heb er hier 1 liggen met visjes ;)

Kunst is iets voor abnormalen onder elkaar, en dan verzin je er een kaft bij, en dan is iedereen zo abnormaal, dat al die kaften standaard en normaal worden, weet je wel :)

Daarom heb ik juist die cartoony wereld met die ontzettend lelijke appeltjes erin gegooid. Probeer maar eens een kaft te vinden van een (literatuur) boek met daarop een heel cartoony 'normale' afbeelding ;)

Maar ik houd het idee iig in gedacht om nog iets mee te doen.

verder is Type met een hoofdletter, Jorn ook, en Bergmans ook, en bij Bergmans hoort zelfs nog een s ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Op dinsdag 16 juli 2002 13:52 schreef Type het volgende:

[..]

Ook een mooi idee. Heel mooi idee zelfs, spreekt tot de verbeelding. Het probleem is dat het te aards is. :) Te normaal.
Zo zie je zoveel boekenkaftjes. Ik heb er hier 1 liggen met visjes ;)
hm, 't was maar een suggestie :).
Kunst is iets voor abnormalen onder elkaar, en dan verzin je er een kaft bij, en dan is iedereen zo abnormaal, dat al die kaften standaard en normaal worden, weet je wel :)
ja, maar in dit geval zal een of andere uitgever je wel dwingen om het te veranderen. een boekenkaft is meer een kwestie van design dan van kunst.
Daarom heb ik juist die cartoony wereld met die ontzettend lelijke appeltjes erin gegooid. Probeer maar eens een kaft te vinden van een (literatuur) boek met daarop een heel cartoony 'normale' afbeelding ;)
het is niet zozeer dat de cartoony wereld zo erg is. maar een creatievere oplossing - schilder die wereld, breng met verfstreken een beetje rondheid aan - geef het diepte, en voeg dan de steel toe - dat werkt gewoon veel beter.
Maar ik houd het idee iig in gedacht om nog iets mee te doen.

verder is Type met een hoofdletter, Jorn ook, en Bergmans ook, en bij Bergmans hoort zelfs nog een s ;)
ik gebruik over het algemeen nooit hoofdletters in mijn posts, de s is toegevoegd (was even in de war met de apostrof), en aangezien de hele titel al in kleine letters was heb ik daarvoor gekozen. maar wil je de PSD? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op dinsdag 16 juli 2002 13:30 schreef Type het volgende:
Hoe maak je van een plaatje dat bedoeld is mensen nieuwsgierig te maken een cover van een boek die groot genoeg is? :)
Jeh, niet PSIES dat plaatje, maar ipv zo'n hele bol gecentreerd met heel veel ruimte, eerder een cutout ervan. Snappez-vous?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58

Op dinsdag 16 juli 2002 13:30 schreef Type het volgende:De hele maatschappij komt dus op mij over als een mentale gevangenis, en een waar ik uit wil breken, ik wil niet zoiemand worden die het gelukt is zich te mengen onder de mensen, ik wil mensen een beetje wakker schudden, of in ieder geval zelf mijn eigen weg kunnen gaan. Vandaar dat ik het sarcastische ondertoontje ook in de titel heb gestopt, mede door die woorden te veranderen, en dat 'Eerbetoon'. Als je nml mijn gedichten leest zal je wel zien dat het niets anders is dan gekanker op de wereld in een zoet, lief suikerjasje.

Zo, daar heb je de uitleg ;) Succes met lezen :*

[woei, maar 4 of 5 smilies *D ]
Klinkt een beetje als puberfrustraties in een literatuurjasje :) No offence hoor (is verder ook niks mis mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 15:00 schreef Yoozer het volgende:
het is niet zozeer dat de cartoony wereld zo erg is. maar een creatievere oplossing - schilder die wereld, breng met verfstreken een beetje rondheid aan - geef het diepte, en voeg dan de steel toe - dat werkt gewoon veel beter.
Goed idee, moet ik eens over nadenken als ik mijn tekentabletje koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 15:16 schreef DarkX het volgende:

[..]

Jeh, niet PSIES dat plaatje, maar ipv zo'n hele bol gecentreerd met heel veel ruimte, eerder een cutout ervan. Snappez-vous?
Hmm, ook een heel goed idee...
Op dinsdag 16 juli 2002 15:43 schreef Jaapf het volgende:

[..]

Klinkt een beetje als puberfrustraties in een literatuurjasje :) No offence hoor (is verder ook niks mis mee).
Zijn het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 15:48 schreef Type het volgende:
[..]

Zijn het ook :)
Haha:) ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Zucht, heb ff geen inspiratie om mijn visie fatsoenlijk te geven, maar hier toch maar iets met wereldbol en appel e.d. Alleen eigenlijk niet veel beter :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/fruit.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel mooi gedaan op zich...

Ik ben ook weer even bezig, als er toch zoveel kritiek over moet komen :P
Dan maar op een iets andere manier uitwerken... :)

[edit]
Ik ga nu even een appel bouwen in Rhino, en daar een 50% transparant appeltjestexture overheen gooien, en een 50% transparante wereldboltexture :) :Y) *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

Op dinsdag 16 juli 2002 16:16 schreef DarkX het volgende:
Zucht, heb ff geen inspiratie om mijn visie fatsoenlijk te geven, maar hier toch maar iets met wereldbol en appel e.d. Alleen eigenlijk niet veel beter :P

[afbeelding]
ieks wat een enge typografie: eerbetoon: die eerste "E" staat veel te ver weg, de r en de n van jorn staan te dicht op elkaar, de "J" weer te ver weg en die "&" springt er raar tussenuit omdat ie vet is. en waarom is poezie in vredesnaam een script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op dinsdag 16 juli 2002 16:22 schreef mophor het volgende:

[..]

ieks wat een enge typografie: eerbetoon: die eerste "E" staat veel te ver weg, de r en de n van jorn staan te dicht op elkaar, de "J" weer te ver weg en die "&" springt er raar tussenuit omdat ie vet is. en waarom is poezie in vredesnaam een script?
euh, die E van eerbetoon is een fout, die r en die n ligt aan het lettertype en dat poëzie was een experiment, om tegenstelling tussen poëzie en proza aan te geven. Het ging om het idee verder, heb niet echt naar de typografie gekeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 13:45 schreef Yoozer het volgende:

[afbeelding]

Ik had helaas geen dauw, en geen blaadjes, maar wel een rode appel en gras :*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.bergmans1/got/appeltje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.bergmans1/got/appeltje2.jpg

Misschien kan ik er nog wat mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op dinsdag 16 juli 2002 16:29 schreef Type het volgende:

[..]

Ik had helaas geen dauw, en geen blaadjes, maar wel een rode appel en gras :*

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.bergmans1/got/appeltje1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~h.bergmans1/got/appeltje2.jpg

Misschien kan ik er nog wat mee :)
Even een week laten liggen, eroverheen pissen, er op stampen en fotograferen. Hardstikke poëtisch!

Maarreh: dit materiaal kun je wel wat mee ja, maar een verweerde appel lijkt me interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Voor mophor :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/rschreurs/fruit2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kijk
da's dus ook wel weer afgezaagd
gaat het over fruit dus komt er een appel op de voorkant.
je eerste idee is nooit het beste
beetje doordenken dus denk ik... overigens vind ik die appeldingen wel 10 keer beter dan die van Type zelf
maar als we nu toch zijn kaft voor 'puberfrustraties in een boekje' gaan maken waarom nemen we dan niet de inhoud ipv de titel als uitgangspunt?
zoals: nare dingen met een suikerlaagje.
* Anoniem: 17618 houdt haar mond al weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op dinsdag 16 juli 2002 16:48 schreef Lotte het volgende:
kijk
beetje doordenken dus denk ik... overigens vind ik die appeldingen wel 10 keer beter dan die van Type zelf
maar als we nu toch zijn kaft voor 'puberfrustraties in een boekje' gaan maken waarom nemen we dan niet de inhoud ipv de titel als uitgangspunt?
zoals: nare dingen met een suikerlaagje.
Heb je idd gelijk in, maar Type was zo blij met z'n appeltjes en wereldbol dat ik dat er toch maar in heb gehouden :) Het was even om te laten zien dat het iig met dat concept al beter kan. Over de inhoud kan ik verder geen kaft maken, heb z'n boek nog niet gelezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

Yo, hier een pic die ik net heb gemaakt. moet je raden uit hoeveel layers ie bestaat.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/Chrystals2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op dinsdag 16 juli 2002 16:53 schreef Xen het volgende:
Yo, hier een pic die ik net heb gemaakt. moet je raden uit hoeveel layers ie bestaat.

[afbeelding]
Nja. In de uiteindelijke afbeelding zou ik er hooguit een stuk of 5 overhouden, maar ik merge vaker layers tijdens het bewerken. Maar je kunt natuurlijk elke bewerking apart houden. Moeilijk te zeggen...

//edit

fuk, ze heeft nog gelijk ook, een jpeg is altijd maar 1 laag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
1

edit vanwege teveel posts anders: bij typezelf had ik die appel dus nog helemaal niet gezien.. niet duidelijk etc
en bij darkX de wereldkaart op zijn appel niet omdat je eerder naar het groen kijkt dan naar het wit en de vorm niet herkenbaar is voor mensen die in europa wonen (we zijn gewend aan nl in het midden ipv israel oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26274

ej,

hier wat stuff van mij..

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/indyart/photo/Round15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/indyart/indymisc/Round9.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/indyart/indymisc/Round5.jpg

dit is allemaal uit een battle.. :)

hier de hele battle.. klikkerdeklik

en mijn devart.. klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

[afbeelding]
ik zou er wel 'crystals' van maken voordat allerhande engels-sprekende mensen je gaan uitlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 16:48 schreef Lotte het volgende:
kijk
beetje doordenken dus denk ik...
Het gaat op zich over de wereld. Daarom komt er een wereldbol op de voorkant. Als je zo graag de inhoud in de kaft wil laten zien :) Doe ik dus al.
overigens vind ik die appeldingen wel 10 keer beter dan die van Type zelf
True, is ook. Maar ja, je moet wat als je nog geen photoshop held bent, of geen held in het uitbeelden van gedachtes. Zoals ik. Ik heb altijd heerlijke ideeën in mijn kop, maar die kan ik er niet uit brengen. Dus was ik hier al tevreden mee, snapst? :)
Alsjeblieft, niet doen. Goede ideeen zijn altijd welkom :)
Op dinsdag 16 juli 2002 16:52 schreef DarkX het volgende:
Over de inhoud kan ik verder geen kaft maken, heb z'n boek nog niet gelezen :)
*Klikkerdeklik*

Heb er even een stuk of 6 uitgepikt. Dit zijn er 6 van de (tot nu toe) 28... Dus ik moet nog wel wat voor ik een bundel bij elkaar heb.
(was snel tabletikken, gedicht overtikken, save as, uploaden. Ga dus niet zeiken over het design, dat is er nml niet :* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 58 heeft ook ff gephotoshopt
suggestie?:
Afbeeldingslocatie: http://project.phusion.nl/jaap/Troep/appleglobe.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41237

yo, kwas ff met photoshop aan het klieren en kreeg ik dit als resultaat, best wel cool.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/color.jpg

hier nog ff een laue explosie

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0702/explosion2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9542

probeer eens van het filter menu af te blijven ;) no offence verder, maar dit is dus niks origineels, probeer zelf eens met je eigen ideeen aan de slag te gaan (btw, op deze manier is iedereen begonnen trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op dinsdag 16 juli 2002 19:15 schreef _Robzilla_ het volgende:
ej,

hier wat stuff van mij..

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

dit is allemaal uit een battle.. :)

hier de hele battle.. klikkerdeklik

en mijn devart.. klikkerdeklik
kan iemand dit beoordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10781

aangezien ik weer'es een nieuwe homepage wil maken ben ik een beetje met een siteheader aan het expirimenteren.. deze keer waren onderstaande plaatjes het resultaat

Afbeeldingslocatie: http://home-l3.tiscali.nl/~ti058229/cellshading.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home-l3.tiscali.nl/~ti058229/cellshading2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home-l3.tiscali.nl/~ti058229/cellshading3.jpg

toch ben ik er niet echt blij mee (hele site met deze stijl lijkt me snel saai...) dus ga ik maar weer opzoek naar wat anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drm
  • Laatst online: 09-06 13:31

drm

f0pc0dert

|HunterPro| [mutilation-brush]
:D whaa!! roflol :D
* drm klikte
* drm las
* drm dacht:
  • [i]Ik hoop dat hij nooit een kritische recensie krijgt [/i]
:X
Ga dus niet zeiken over het design, dat is er nml niet :* )
Tuurlijk wel :) 't is alleen erg gedurfd ;)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d33n
Op woensdag 17 juli 2002 14:15 schreef Alkahol!K het volgende:
aangezien ik weer'es een nieuwe homepage wil maken ben ik een beetje met een siteheader aan het expirimenteren.. deze keer waren onderstaande plaatjes het resultaat

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

toch ben ik er niet echt blij mee (hele site met deze stijl lijkt me snel saai...) dus ga ik maar weer opzoek naar wat anders :P
die onderste vind ik aardig ruig anders! (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 juli 2002 14:01 schreef _Robzilla_ het volgende:

[..]

ehm
-grafisch zeer netjes, plain en redelijk professioneel overkomend... met name die 2e
-plek van typografie ook mooi ook vooral in die 2e, lettertype goed gekozen...
-de tekst zelf ronduit waardeloos :) veel te afgezaagd en flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

die 2e vind ik zeer mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[..]

ik vind de 2de erg mooi.. mooie kleur (lekker donker) en dan die witte tekst... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 juli 2002 14:38 schreef drm het volgende:
* drm klikte
* drm las
* drm dacht:
  • [i]Ik hoop dat hij nooit een kritische recensie krijgt [/i]
:X
wat betekent...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op woensdag 17 juli 2002 16:39 schreef Type het volgende:

[..]

wat betekent...?
euh, ik gok dat ie ze niet echt erg goed vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42756

[..]

netjes werk. zitten hele coole dingen tussen. soms lijken 2 opeenvolgende battles wat op elkaar maar echt top hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 juli 2002 18:53 schreef Strike het volgende:

[..]

netjes werk. zitten hele coole dingen tussen. soms lijken 2 opeenvolgende battles wat op elkaar maar echt top hoor :)
dank je.. ik was voor deze battle een echte noob :P, ik heb echt veel ervan geleerd.. via dit forum kunnen geen battles heh? (maybe een subforum?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:49

Tim Schuhmacher

abasios

Die was er wel, maar is helaas gesloten: [topic=283281/1/25] .

Late reactie, maar ik vind de style van Nozzman erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 17 juli 2002 19:05 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Die was er wel, maar is helaas gesloten: [topic=283281/1/25] .

Late reactie, maar ik vind de style van Nozzman erg gaaf!
dat is met meerdere mensen.. 1 on 1 is leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Nee dat was meende ik ook 1 op 1 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm d8 het niet maar zal dan wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is een heel langzame server, ennuh, ik zie hier 2 kruisjes, zelfs na een paar keer refreshen en 'afbeelding weergeven'
En als ik ze past in een nieuwe browser, de links, dan zegt'ie page not found

Alleen de onderste doet het.
Ligt dit aan mij, of hebben er meer hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 20:31 schreef Type het volgende:

[..]

Het is een heel langzame server, ennuh, ik zie hier 2 kruisjes, zelfs na een paar keer refreshen en 'afbeelding weergeven'
En als ik ze past in een nieuwe browser, de links, dan zegt'ie page not found

Alleen de onderste doet het.
Ligt dit aan mij, of hebben er meer hier last van?
heb ik ook, maar als ik op de linkjes in jouw quote klik doet ie het wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op woensdag 17 juli 2002 19:09 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Nee dat was meende ik ook 1 op 1 hoor.
Hey Tim...zin in een 1 on 1 photoshop-battle met mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

ik moest ff doodlen hoor... ben een thesis aan het schrijven :p

Afbeeldingslocatie: http://www.xangadix.net/download/magic.jpg

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 17 juli 2002 23:04 schreef XangadiX het volgende:

[afbeelding]
LOL! 1337 photoshop actie dude :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vraagje hiero.
kunnen we 'webdesign en graphics' niet uitbreiden naar een algemeen 'nieuwe media, webdesign, graphics en briljante ideeen hierover' forum?

zodat mensen ook hun vette of niet zo vette papers over bijvoorbeeld kleurtheorie en de maatschappij, netkunst of de verschillende soort webusability enzo kunnen delen. Afbeeldingslocatie: http://www.lotteiship.nl/pippi.gif

editos: ik heb dezelfde das als xangadix, en dan (bij uitbreiding naam v/h forum) kan xang ook zijn thesis kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

Op woensdag 17 juli 2002 23:17 schreef Lotte het volgende:
vraagje hiero.
kunnen we 'webdesign en graphics' niet uitbreiden naar een algemeen 'nieuwe media, webdesign, graphics en briljante ideeen hierover' forum?

editos: ik heb dezelfde das als xangadix, en dan (bij uitbreiding naam v/h forum) kan xang ook zijn thesis kwijt
je hebt dezelfde WAT als mij?! das?

Stoer; Marduq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60519

laat ik ook meteen wat ongein posten dan =]

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/designs/deviousfun/Miracle.jpg

photoshop...

Afbeeldingslocatie: http://images.deviantart.com/large/designs/deviousfun/Sea_of_Sorrow.jpg

photoshop =]

ik maak nog wel wat 3d-shit, maar dat hoort niet in dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-01 09:29
Die eerste van Empy... vind ik super ! Hoe bekom je zoiets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat wil ik ook wel weten.. die eerste ziet er echt erg koel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1114

Veel layer effects en veel vormpjes gok ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 07:06 schreef empyrian het volgende:
laat ik ook meteen wat ongein posten dan =]

[afbeelding]

photoshop...

[afbeelding]

photoshop =]

ik maak nog wel wat 3d-shit, maar dat hoort niet in dit topic :D
trendwhore ;)

nee, ziet er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Op woensdag 17 juli 2002 20:50 schreef Nozzman het volgende:

[..]

Hey Tim...zin in een 1 on 1 photoshop-battle met mij?
Ja leuk, wil ik ook wel eens proberen. Hoe pakken we dat aan? Start jij of moeten we even over de mail wat regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 09:36 schreef Daggie het volgende:
Die eerste van Empy... vind ik super ! Hoe bekom je zoiets ?
mja..Timz heeft wel ongeveer gelijk..je moet gewoon veel met blending modes werken enzo...niet vreselijk moeilijk hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nozzman

Nozzman

Op donderdag 18 juli 2002 13:16 schreef Tim Schuhmacher het volgende:

[..]

Ja leuk, wil ik ook wel eens proberen. Hoe pakken we dat aan? Start jij of moeten we even over de mail wat regelen?
Mail me maar op nozzman@hotmail.com!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Wallpaper - misschien wat kaal, maar ik vond het er wel cool uitzien.
Afbeeldingslocatie: http://212.187.0.247:8000/got2/eyesth.jpg

1280*1024@188kb

's nachts offline, ftp naar chello doet het weer eens niet...
Op donderdag 18 juli 2002 21:40 schreef Nozzman het volgende:
Mail me maar op nozzman@hotmail.com!!
done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op donderdag 18 juli 2002 19:57 schreef empyrian het volgende:

[..]

mja..Timz heeft wel ongeveer gelijk..je moet gewoon veel met blending modes werken enzo...niet vreselijk moeilijk hoor :P
okie.. maar waar mee begin je dan? en hoe begin je? :) er zitten natuurlijk toch vormen in.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maak met de lasso een vormpje (wat dan ook), geef het een mooi blauw kleurtje, gooi er wat plastic overheen, beetje bijwerken met airbrush. het hoeft niet meteen mooi te zijn..kopieer de layer een paar keer, roteer de vormpjes, verander ze een beetje, merge de layers. doe een wave met 2 of 3 generators erin, instellingen mag je zelf bepalen, als het maar niet te wild wordt. kopieer de layer die je net met de wave hebt bewerkt, en gooi nog een wave over de kopie heen. zet de blending mode op screen, merge de layers. selecteer de lichtste stukken van het plaatje en vul ze op een nieuwe layer met wit. maak daarboven een layer en vul de hele layer met een willekeurige kleur. merge de layer met de witte stukken met de originele layer. kopieer deze layer en bewerk hem flink, gewoon transformen. dan de originele layer bewerken, de kopie ervan op Screen zetten en je bent klaar.

graag gedaan =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoozer

Yoozer

minimoog

Op woensdag 17 juli 2002 23:04 schreef XangadiX het volgende:

[url="http://www.xangadix.net/download/magic.jpg"][afbeelding][/url]
wat een pijnlijk foute manipulation. zo fout dat 'ie weer leuk is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op vrijdag 19 juli 2002 15:27 schreef empyrian het volgende:......
Ik heb het ff geprobeerd, maar dat plastic-gedeelte lukte niet helemaal. Volgens mij is wat ik gemaakt heb niet helemaal de bedoeling :P

Afbeeldingslocatie: http://www.joeteren.nl/zooi/empyrian.jpg

brakke compressie

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op vrijdag 19 juli 2002 21:10 schreef Rickets het volgende:

[..]

Ik heb het ff geprobeerd, maar dat plastic-gedeelte lukte niet helemaal. Volgens mij is wat ik gemaakt heb niet helemaal de bedoeling :P

[url="http://www.joeteren.nl/zooi/empyrian.jpg"][afbeelding][/url]

brakke compressie
ja euh. Dit zijn strakke vormen, terwijl ik in die andere plaatjes duidelijk soepele overgangen zie van kleur naar kleur. ERGENS gaat dus iets mis, misschien eerst wat brushen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickets
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Rickets

Finger and a shift

Op vrijdag 19 juli 2002 21:13 schreef DarkX het volgende:

[..]

ja euh. Dit zijn strakke vormen, terwijl ik in die andere plaatjes duidelijk soepele overgangen zie van kleur naar kleur. ERGENS gaat dus iets mis, misschien eerst wat brushen oid?
Ik heb de instructies keurig opgevolgd. Alleen bij plastic eroverheen gooien oid wist ik niet wat ik moest doen. En uit de airbrush kwam ook al niet veel.

If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

[url="http://212.187.0.247:8000/got2/X.jpg"]Afbeeldingslocatie: http://212.187.0.247:8000/got2/Xth.jpg[/url]
klik->77.8kb
klein experimentje
's nachts offline, ftp naar chello doet het weer eens niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.roadbarneveld.nl/temp/woof.jpg

dit kwam er bij mij uit... als ik een plaatje als layer bijvoeg en een beetje expirenteer krijg ik best een leuk effect...alleen het is niet echt hetzelfde als in dat plaatje van empyrian :P |:( :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14373

Op vrijdag 19 juli 2002 21:51 schreef Alkahol!K het volgende:
[url="http://www.roadbarneveld.nl/temp/woof.jpg"][afbeelding][/url]

dit kwam er bij mij uit... als ik een plaatje als layer bijvoeg en een beetje expirenteer krijg ik best een leuk effect...alleen het is niet echt hetzelfde als in dat plaatje van empyrian :P |:( :)
Ik vind dit plaatje eerlijk gezegd mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Op vrijdag 19 juli 2002 21:10 schreef Rickets het volgende:

[..]

[url="http://www.joeteren.nl/zooi/empyrian.jpg"][afbeelding][/url]

brakke compressie
Hmm, ben zelf eens gaan prutsen, helemaal wat hij doet lukt natuurlijk niet, maar dit lijkt er al een beetje op. Plastic zal wel gewoon PLASTIC WRAP zijn, een standaard PS filter. Werkte iig wel best aardig :) Alleen wat ie bedoelde met het wit selecteren snapte ik ff niet, heb het maar met een mask gedaan. Principe klopt gewoon wat daar staat, voor de rest is het gewoon experimenteren en aanprutsen tot het koel is. (dat heb ik dus duidelijk niet gedaan :P)

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~rschrrs/test.jpg

En met beetje tweaken ziet ie er trouwens nog niet zo slecht uit :)

Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~rschrrs/test2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23097

Deze heb ik vanavond gemaakt! Ik wilde eigenlijk een nieuwe manier uitproberen om zeepbelletjes te maken (tja een soort obsessie voor mij ;)). En dit is ervan het resultaat! De gang op de achtergrond is een foto die ik afgelopen vakantie in Hongarije gemaakt heb (ook al zo'n obsessie aan het worden ;)) (heb mezelf even weggesoept). Stenen hoofd is van een vakantie van vorig jaar.

Afbeeldingslocatie: http://home.lowvoice.nl/~mirte/dancing%20in%20the%20wind2%20copy.jpg

Voor een iets topic-vriendelijker-formaat heb ik hem iets verkleind. Helaas komt ie daardoor iets korreliger over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeh..leuk dat jullie het allemaal proberen =]

die van DarkX en Alkahol!k beginnen er een beetje op te lijken, Rickets -> met plastic bedoelde ik plastic wrap, die staat onder filter -> artistic.

DarkX: met wit selecteren bedoelde ik gewoon de magic wand pakken en de meest lichte gedeeltes selecteren. het kan ook met select -> color range, wat je liever doet =]

Rickets -> hij is nog te leeg, maak meer layers, kopieer, plak, distort, blend, etc...gebruik je fantasie! :P

succes dudes :D

PS: als er veel vraag naar is en het wil niet lukken maak ik wel ff een tutorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gossie! wat ik nog ben vergeten: tis optioneel, maar voor een goed resultaat kun je natuurlijk nog altijd de hue/saturation aanpassen tot je het mooi vindt. vergeet niet de 'colorize'-checkbox aan te klikken =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ladieblaaa...ik vergeet teveel vandaag =[

Rickets -> airbrush moet je ff op wit doen, opacity veranderen naar 20% ofzo, en de randen van de vormjes een beetje vorm geven, dat het wat realistischer lijkt. tis niet een superbelangrijke stap, maar het helpt wel lekker mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Ej!
als je wat bent vergeten, je wilt nog wat wijzigen, of heel je post moet anders:
dan is Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif (edit) je vriend! Want als je alleen maar in een soort van monoloog toevoegingen gaat zitten doen, kan dit als storend worden ervaren. Ook kan het worden gezien als 'naar de HK/SG toeposten' dwz zo veel mogelijk posts proberen te scoren om zo snel mogelijk in SG/HK te belanden. En dat willen we natuurlijk niet ;)
Overigens wil dat niet zeggen dat jij dit doet, maar gewoon ff ter illustratie :)

HTH :)

* Anoniem: 10804 sjokt weer terug naar z'n hutje in het bos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX

DarkX

Ik?

Het is dat Hunterpro me voor is maareh....

er is een editknop yaknow...

:)

Nouja, via een channel en wat levelshit krijg je ook wel de lichte gedeeltes, alleen iets netter :), daarbij vind ik die stap niet echt nuttig, met wat level gezeur gaat het zeker zo goed. Uiteindelijk kom ik op mijn manier wel uit waar jij op uitkomt, maar ik deed 5-10 min over die plaat, wanneer ik psies jou plaat wil nabootsen heb ik meer tijd nodig. Zowieso een kortere wavelength zo te zien. Enige wat ik wou doen is het idee nabootsen om te laten zien dat het vrij EZ was, en dat jou verhaal niet eens zo enorm scheef was >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heh OHJA! edit is er ook nog...ff vergeten.

en DarkX -> laat het resultaat es zien als het zo EZ is :D
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Dit topic is gesloten.