Hmm, ik vond die lensflare juist wel mooi staan... wat maakt het eigenlijk uit dat het een standaardfilter is, ik vind het mooi in de afbeelding passen.. Zal ik anders de psd ff online zetten, dan mag jij d'r wat beters van makenOp dinsdag 02 juli 2002 16:04 schreef Yoozer het volgende:
da_rippah : verander de onderste blauwe kleur. verder : lensflares zijn NIET KOEL. dit is geen flame tegen jou, maar tegen iedere PS-newbie die er is.
LENSFLARES - ZIJN - NIET - KOEL.
waarom niet? nou, vraag je eens af waarom je iets in je picture zou zetten wat fotografen en filmmakers vrijwel altijd willen vermijden? zo, dat wist je nog niet, hm?
verder zijn er heel veel originele doeleinden te vinden voor lensflares, zolang je ze maar niet 'droog' gebruikt. stretchen die hap, blurren, als specular glosspoints gebruiken i.p.v. zo groot er op te zetten (de glanspuntjes op glad metaal, bijvoorbeeld). colorizen, ook nog.
okee, nu we dat achter de rug hebben - de lijntjes zijn niet echt functioneel. als je ze wilt verbinden met de tekst, maak dan een doos om de tekst van 1 pixel breed. oh ja, doe een 'auto levels' of 'auto contrast'. de image is nu nog een beetje bleekjes.
met z'n zessen!
Anoniem: 27983
lekker mistroostig... welk idee zit er achter?
Er zit nog wel een 'bugje' in. Daar net iets links van het huisje zit nog een stukje gewoon wit, zo'n driehoekje...
1) antialias, moest dat dan aan staan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd.Op woensdag 03 juli 2002 00:16 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ik vind hem erg simpel, sorry hoor. Je ziet zo dat dat 4 spotlights op die plaat zijn... en verder lijk je 'antialias' ook nog uit te hebben staan...?
Probeer eens 1 spotlight vanaf linksboven, en die dan zo erop zetten, dat de steen als het ware een beetje bol lijkt...
2) steen? kijk eens beter, metaal met een roestplek.
Yoozer: Okay, dat is waar maar persoonlijk vind ik verdana mooi.
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
dan bedoelt Dark Blue dus waarschijnlijk -waar ik het mee eens ben- dat de korrelige randjes die je hebt, niet echt mooi staan...Op woensdag 03 juli 2002 14:42 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
1) antialias, moest dat dan aan staan? Kan me niet herinneren dat ik dat heb gezegd.
Anoniem: 59215
wtf zou dit zijn 

ook nog een logo voor clan geprobeerd te soepen, maar daar kwam ook niet veel soeps uit:

(alleen die laatste is nog wel redelijk)

ook nog een logo voor clan geprobeerd te soepen, maar daar kwam ook niet veel soeps uit:

(alleen die laatste is nog wel redelijk)
Wel die van jezelf, maar niet die van mij erinOp woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
Niet echt spannend of indrukwekkend, maar ik had ff zin om een iconcollage te maken
[afbeelding]
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
heh mijn icoontje mist..Op woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
Niet echt spannend of indrukwekkend, maar ik had ff zin om een iconcollage te maken
[afbeelding]
Maar er was meende ik iemand die een pagina had waar alle iconen van iedereen laadde - duurde wel lang, maar dat zag er wel leuk uit. Wat misschien ook wel leuk om te doen is om met al die icoontjes 1 grote afbeelding te maken met zo mosaicprogramma.
wh00pass, die tweede van snowblind is mooi
Echt supercreepy
[edit]
sorry, ik liep nog een beetje achter op pagina 19
[edit]
sorry, ik liep nog een beetje achter op pagina 19
tampert, kriminalpolizei
ik zie me zelf erin tussen staan. vetOp woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
[afbeelding]
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Anoniem: 59215
voor alle mensen die er ook bji willen:
maak em groter en zet jezelf erbij zou ik zeggen
maak em groter en zet jezelf erbij zou ik zeggen
weer een WIPje
nu met kleur

gaaf ik sta er ook tussenOp woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
[afbeelding]
Juggernaut:
ik sta er ook innou ja.. nijntje dan
Identiteitscrisis:
pfff...
ja en Dark Blue, Nelis, TgF, enz. ook allemaal
RSP :
[..]
gaaf ik sta er ook tussenen blackd ook zie ik
- kennelijk wel spannend en indrukwekkend hieroEl.Greco:
[afbeelding]
vind het wel grappig dat m'n icon goed genoeg is voor een collageOp woensdag 03 juli 2002 18:39 schreef DaNCe2k het volgende:
- kennelijk wel spannend en indrukwekkend hiero
Ik(mijn icoontje) staat heel cool langs Spidy en onder Superman
Anoniem: 9542
Op woensdag 03 juli 2002 19:05 schreef zirus het volgende:
Ik(mijn icoontje) staat heel cool langs naast Spidy en onder Superman

die duif zou van mij kunnen zijn (niet mijn webicon iig), maar net zo goed van 100.000 anderen. Dus ik ben wel een beetje trots
Anoniem: 28596
die "rust" in de rechterbovenhoek staat me iig wel aan :P:POp woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
[afbeelding]
Ik heb net weer iets gemaakt:

Hope you like it, kritische blik is altijd welkom

beet je groen, btw waar heb je die achtergrond mee gemaakt?Op woensdag 03 juli 2002 19:26 schreef da_rippah het volgende:
[afbeelding]
de enige kritische blik kan ik werpen op de 3D achtergrond...Op woensdag 03 juli 2002 19:26 schreef da_rippah het volgende:
[afbeelding]
"heb je die zelf gemaakt?"
Nee, was het maar waar
, die heb ik van een site gehaald. (Ik heb er overigens wel toestemming voor. De site was bedoeld om dat plaatje vanaf te halen en er zelf mee te klooien, snappie? )
leuk icoontjeOp woensdag 03 juli 2002 19:30 schreef da_rippah het volgende:
Nee, was het maar waar, die heb ik van een site gehaald. (Ik heb er overigens wel toestemming voor. De site was bedoeld om dat plaatje vanaf te halen en er zelf mee te klooien, snappie? )
[img]http://da_rippah2002.tripod.com/icoon.gif[/img]
Tjah 't zegt zeker "Image hosted by Tripod" huh?
Ik zal em zo ff op m'n chello account zetten, thanx 4 reminding me

Ik zal em zo ff op m'n chello account zetten, thanx 4 reminding me
lullig, nou moet ik dus mijn icon weer terugveranderen...Op woensdag 03 juli 2002 15:25 schreef El.Greco het volgende:
[afbeelding]
Mjah, maar leuk idee... zou leuker zijn als je elke account met icon erin zou zetten
nieuwe graphic, zelfde elementen.
't is een shit ding, oerlelijk, niet om aan te zien, zou hier niet gepost mogen worden. (zo, valt ie ook niet meer af te kraken, niet dat me dat iets kan schelen
)
't is een shit ding, oerlelijk, niet om aan te zien, zou hier niet gepost mogen worden. (zo, valt ie ook niet meer af te kraken, niet dat me dat iets kan schelen

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
ik wil je alleen zeggen dat 10101010101010101 uit isOp woensdag 03 juli 2002 19:30 schreef da_rippah het volgende:
Nee, was het maar waar, die heb ik van een site gehaald. (Ik heb er overigens wel toestemming voor. De site was bedoeld om dat plaatje vanaf te halen en er zelf mee te klooien, snappie? )
ik zou een lap text uit 1 of andere ingewikkelde log pakken... dat doet het al stukken beter
(toch raar, maar het is wel zo ...)
verder mag alles wel iets subtieler... en met meerdere kleuren werken is ook wel mooi
dat waren de eerste dingen die in me opkwamen bij het zien van uw plaat
Och, de tecture erachter is wel aardig...Op woensdag 03 juli 2002 20:29 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
't is een shit ding, oerlelijk, niet om aan te zien, zou hier niet gepost mogen worden. (zo, valt ie ook niet meer af te kraken, niet dat me dat iets kan schelen)
[afbeelding]
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
dat 't mooi stond, dat dacht ik in '98 ook toen 'k mijn PII-350-je kreeg met photoshop 5.0 erop. huppatee, het eerste wat je natuurlijk probeert is de lensflare.Op woensdag 03 juli 2002 13:49 schreef da_rippah het volgende:
Hmm, ik vond die lensflare juist wel mooi staan... wat maakt het eigenlijk uit dat het een standaardfilter is, ik vind het mooi in de afbeelding passen.. Zal ik anders de psd ff online zetten, dan mag jij d'r wat beters van maken
wat maakt het uit dat 't een standaardfilter is? nou, de standaard lensflares van PS dateren uit '96 of zo. ze zijn veel te synthetisch, niet spannend, en zoals je al zei- een standaardfilter - d.w.z., iedere jojo kan 'm gebruiken. als je betere 'flares wilt, kun je ze beter zelf maken of voor iets genaamd Knoll Lensflare Pack gaan sparen. die zijn namelijk wel bruut.
voorbeeldje? wij doen een voorbeeldje.

als dit niet het meest kitscherige plaatje is dat ik in mijn hele historie als grafisch designer heb gemaakt dan weet ik het ook niet meer
als je je PSD online wil zetten, ga je gang. ik kan alleen niet garanderen dat 'ie heel/herkenbaar/jouw stijl blijft
teveel zooi, te weinig tijd
Moi komt net een oud projectje tegen wat ie nooit écht heeft afgemaakt... veel mensen herkennen vast nog wel het bloempje aan de linkerkant uit mijn állereerste photoshop-creatie 
fyi: dit is dus destijds gemaakt als mijn 3e project ongeveer (aangezien 2 op niks was uitgelopen)
fyi: dit is dus destijds gemaakt als mijn 3e project ongeveer (aangezien 2 op niks was uitgelopen)

Nice !! Nucleotiden!! 
en ook weer die 'afgezaagde' 010101'tjes....
Op woensdag 03 juli 2002 22:36 schreef da_rippah het volgende:
Nice !! Nucleotiden!!
Op woensdag 03 juli 2002 22:33 schreef |HunterPro| het volgende:
Moi komt net een oud projectje tegen wat ie nooit écht heeft afgemaakt... veel mensen herkennen vast nog wel het bloempje aan de linkerkant uit mijn állereerste photoshop-creatie
[..]
Kunt zeggen wat je wilt, maar hier zijn ze functioneel, de digitale 1001001010111010 onzin versus de biologische ATCTTCGA DNA onzin. Wel koel eigenlijkOp woensdag 03 juli 2002 22:36 schreef da_rippah het volgende:
Nice !! Nucleotiden!!
zo was het idd bedoeldOp woensdag 03 juli 2002 22:41 schreef DarkX het volgende:
[..]
Kunt zeggen wat je wilt, maar hier zijn ze functioneel, de digitale 1001001010111010 onzin versus de biologische ATCTTCGA DNA onzin. Wel koel eigenlijk
Helemaal niet gek! Ik vind het goed gevonden met die bloeddruppels aan dat gezicht... het is nu ook duidelijker dat het een gezicht is, en dan zo die roestvlekken op de achtergrond.Op woensdag 03 juli 2002 20:29 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
't is een shit ding, oerlelijk, niet om aan te zien, zou hier niet gepost mogen worden. (zo, valt ie ook niet meer af te kraken, niet dat me dat iets kan schelen)
[afbeelding]
Wat gebeurt er eigk als je de layer mode van dat gezicht op Multiply of Burn zet? Lijkt me ook wel een mooi effect geven...
(Dark Blue is weer bezig hoor, zeg het me als ik teveel commentaar ga leveren...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
je prijst 'm de hemel inOp woensdag 03 juli 2002 22:45 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Helemaal niet gek! Ik vind het goed gevonden met die bloeddruppels aan dat gezicht... het is nu ook duidelijker dat het een gezicht is, en dan zo die roestvlekken op de achtergrond.
Wat gebeurt er eigk als je de layer mode van dat gezicht op Multiply of Burn zet? Lijkt me ook wel een mooi effect geven...
(Dark Blue is weer bezig hoor, zeg het me als ik teveel commentaar ga leveren...)
Ja, daar ben ik nou ook nieuwsgierig naar maar stom genoeg heb ik 'm meteen als jpg opgeslagen en heb ik nou niet zo'n zin om 'm over te doen, misschien morgen.Op woensdag 03 juli 2002 22:45 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee, ik ben slecht in graphics, dat weet ik wel.Op woensdag 03 juli 2002 22:51 schreef SFie het volgende:
[..]
je prijst 'm de hemel inmoet je nooit doen bij mensen die net beginnen, dan worden ze overmoedig en komen ze niet verder
Nee nee nee! zo nietOp woensdag 03 juli 2002 22:57 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
Ach, valt wel mee, ik ben slecht in graphics, dat weet ik wel.
het is zo dat je niet meteen moet zeggen dat het helemaal goed is... er zijn dan mensen die denken dat ze alles kunnen en alles publiceren en er dan later achter komen dat ze nog lang niet zo ver zijn...
kortom, je moet mensen niet de hemel in prijzen en niet afkraken, maar gewoon een beetje opbouwende kritiek leveren... (blabla ik vertel niets nieuws
t is idd nuttiger om gewoon te zeggen wat je wel en niet koel vind aan je afbeelding, anders kun je beter nix zeggenOp woensdag 03 juli 2002 23:14 schreef Hugo het volgende:
[..]
Nee nee nee! zo niet
het is zo dat je niet meteen moet zeggen dat het helemaal goed is... er zijn dan mensen die denken dat ze alles kunnen en alles publiceren en er dan later achter komen dat ze nog lang niet zo ver zijn...
kortom, je moet mensen niet de hemel in prijzen en niet afkraken, maar gewoon een beetje opbouwende kritiek leveren... (blabla ik vertel niets nieuws)
weer iets gemaakt vandaag vanwege een topic in SG
de GoT-sponsored boat
de GoT-sponsored boat

je moet iets de textuur van het zeil in het logo terug laten komen... dit doe je met bv overlay of colordoge/burnOp woensdag 03 juli 2002 23:16 schreef DaNCe2k het volgende:
de GoT-sponsored boat
[afbeelding]
nu lijkt het heel erg opgeplakt
heb een nieuwe splash voor m'n site (bewerkte foto

het slaat zo nergens op
* Anoniem: 28596 Heet vanaf nu gewoon hugo!!!
bij deze
da_rippah - kijk in je hotmeeladres. je PSD komt er trouwens vandaag of morgen nog aan (heb 't druk op stage
). je bent in ieder geval al goed met het inblenden van foto's.
teveel zooi, te weinig tijd
Is hier misschien ook plaats voor een 'klein' vraagje over Photoshop? Ja? Fijn 
Ik heb namelijk iets wat me maar niet wil lukken. Plaatjes voorzien van 'scanlines' kan ik nu uit m'n hoofd, dus nu wilde ik graag een ander patroontje proberen: een rooster (over mijn background.
Het moet dus zon effect worden (veel gebruikt):

Maar ik krijg dit niet voor elkaar
Ik heb met dit figuurtje "Define Pattern" gedaan:

En als ik daar het hele channel mee vul krijg ik dit effect:

Er zitten dus dikkere lijnen doorheen, het rooster is dus niet zoals ik het wil. Dat pattern moet dus anders om het wel mooi gelijkmatig te krijgen, maar _hoe_
Ik heb namelijk iets wat me maar niet wil lukken. Plaatjes voorzien van 'scanlines' kan ik nu uit m'n hoofd, dus nu wilde ik graag een ander patroontje proberen: een rooster (over mijn background.

Er zitten dus dikkere lijnen doorheen, het rooster is dus niet zoals ik het wil. Dat pattern moet dus anders om het wel mooi gelijkmatig te krijgen, maar _hoe_
Je moet met plaatjes van hogere kwaliteit gaan werken, DaNCe2k. Dat zag ik ook al in je resquence; je platen zijn korrelig en blijven dat, ook al werk je ze bij.Op woensdag 03 juli 2002 23:16 schreef DaNCe2k het volgende:
de GoT-sponsored boat
[afbeelding]
In het digicam-topic in Gadget Talk staan prachtige high-res foto's, probeer daar eens wat mee. Dit zijn toch schetsen in het wild, dus why not..?
Kijk eens goed naar hoe je rooster is opgebouwd: het is dubbel!Op donderdag 04 juli 2002 14:38 schreef da_rippah het volgende:
Is hier misschien ook plaats voor een 'klein' vraagje over Photoshop? Ja? Fijn
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maak eens een vierkantje en dan gewoon een L op zn kop van pixels. niet een heel wit vierkantje, maar alleen dit:
code:
1
| |¯ |
Als je die tile't, dan krijg je enkelvoudige randen...
DarkBlue voelt zich 1337 want zij zat vroeger in win3.11 al in de achtergrondpatroon-editor dit soort dingen te maken
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 28086
Dan heb je waarschijnlijk nog steeds het zelfde probleem, alleen zijn de lijntjes dunner. Hij doelt op die dikkere lijnen die elke drie vakjes terugkomen.Op donderdag 04 juli 2002 14:55 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar hoe je rooster is opgebouwd: het is dubbel!
Maak eens een vierkantje en dan gewoon een L op zn kop van pixels. niet een heel wit vierkantje, maar alleen dit:
code:
1 |¯
Als je die tile't, dan krijg je enkelvoudige randen...
DarkBlue voelt zich 1337 want zij zat vroeger in win3.11 al in de achtergrondpatroon-editor dit soort dingen te maken![]()
Da_rippah: is dat probleem er ook als je niet inzoomt (100% dus)?
Thanx, het werkt nu
Het gekke was, ik was er zelf ook al opgekomen (Echt!
), ik had het ook al geprobeert, maar het lukte me toen niet, maar nu dus wel 
//edit//
Nee, idd, het is er nog steeds, maar alleen als ik em bijvoorbeeld op 66,7% heb staan. Op 100% is het roostertje keurig netjes...
weird..
//edit//
Nee, idd, het is er nog steeds, maar alleen als ik em bijvoorbeeld op 66,7% heb staan. Op 100% is het roostertje keurig netjes...
haha roflmao, als je iets op 66,7 % wil weergeven, dan kan je dus niet alle pixels laten zien he, dus moeten er hier en daar wat tussen uit. daarom zien die dingen er ook raar iot. op 50% zullen je vakjes wel 2 keer zo groot lijken (op het scherm dus even groot
)
Goed, als Larkie er alles dan verweerd uit laat zien, maak ik alles shiny.;)
[disclaimer]dit wil niet zeggen dat ik ook maar enigszins op zijn niveau werk![/disclaimer]

Beginfoto, uit het Digicam-topic. Voor de liefhebbers: Fuji FinePix S602 ZOOM
Toen de bewerkte plaat:

Ik heb, laat ik maar zeggen, z'n krasjes wat weggewerkt. Hij zou zo weer verkoopbaar zijn

Natuurlijk hoort zo'n beestje op een mooie achtergrond. Dus, ala, laten we het even helemaal shiny afmaken
Voor de techniek hoe ik dat glasplaat-effect heb toegepast, kijk even naar boven hoe ik dat bij die ijsdame heb gedaan.
[disclaimer]dit wil niet zeggen dat ik ook maar enigszins op zijn niveau werk![/disclaimer]

Toen de bewerkte plaat:

Ik heb, laat ik maar zeggen, z'n krasjes wat weggewerkt. Hij zou zo weer verkoopbaar zijn

Natuurlijk hoort zo'n beestje op een mooie achtergrond. Dus, ala, laten we het even helemaal shiny afmaken
Voor de techniek hoe ik dat glasplaat-effect heb toegepast, kijk even naar boven hoe ik dat bij die ijsdame heb gedaan.
nice, schaduw op de plaat wellicht ietwat te donker en te scherp (aan de rest van de belichting te zien), hier en daar iets te blurrig nog (randen kraagje links, hand rechts) verder zeer netjes toppie!
DankjeOp donderdag 04 juli 2002 22:04 schreef mophor het volgende:
nice, schaduw op de plaat wellicht ietwat te donker en te scherp (aan de rest van de belichting te zien), hier en daar iets te blurrig nog (randen kraagje links, hand rechts) verder zeer netjes toppie!
Die schaduw van het beertje is idd slecht, ik had een ellips gemaakt en die wilde ik met een gaussian blur vervagen. Dus ik type in als value '50' ... en toen crashte heel Paint Shop Pro...
Ik had het achteraf gezien beter met een selectie-ellips en dan feather kunnen doen... en dan fill met zwart. Maar whatever, hij staat in een layer dus ik kan hem altijd nog bijwerken.
Overigens ben ik nu wel van plan het grote gebeuren van Belcampo te gaan lezen, als ik die plaat zo zie...damn... moet een lekker 'vaag' boek zijn
pak voor die schaduw even je wacom zou ik zeggen (die heb je toch ondertussen?) denk aan een iets donkere vlak onder dat armpje (zie ook origineel voor schaduw). Kijk goed waar het licht vandaan komt (nogal diffuus, dus hele softe schadow ook) misschien heb je wat aan de 3dlicht tut van gladiool (geloof ik), daarna ongetwijfeld effe blurren en transparanter maken. en belcampo is echt aan te raden idd, compleet maffe verhalen heeft ie
Naar aanleiding van de pas geintroduceerde BMW Z4 (eigenlijk vanwege een vriend die graag een mooie z4 wallpaper wou hebben). Mijn 1e (gepubliceerde) 2D werk:

Klik erop voor 1280x1024 formaat.
Eigenlijk is het een WIPje, dus kom maar op met commentaar.
Zelf zat ik te twijfelen of die afgekapte Z nou hinderlijk is (zit in het font zelf) en het feit dat het zijaanzicht gemirrored is waardoor de antenne eigenlijk aan de verkeerde kant zit.

Klik erop voor 1280x1024 formaat.
Zelf zat ik te twijfelen of die afgekapte Z nou hinderlijk is (zit in het font zelf) en het feit dat het zijaanzicht gemirrored is waardoor de antenne eigenlijk aan de verkeerde kant zit.
Die z kun je makkelijk oplossen, ff onderste helft kopieren, omkeren en spiegelen en voila, een hele z. Natuurlijk wel ff zorgvuldig te werk gaanOp vrijdag 05 juli 2002 15:36 schreef vargo het volgende:
[bla,blablablabla,bla]
Stukje antenne wegpoetsen mag opzich ook niet al te moeilijk zijn als je opletOp vrijdag 05 juli 2002 15:43 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Die z kun je makkelijk oplossen, ff onderste helft kopieren, omkeren en spiegelen en voila, een hele z. Natuurlijk wel ff zorgvuldig te werk gaan
//EDIT//
Zo bijv, en dan netjes

Mooie wallpaper 
Weet iemand hier misschien een goede Illustrator tutorialsite?
Ik heb hem namelijk nu en ik wilde er eens mee aan de gang, maar het gaat nog voor geen meter
Weet iemand hier misschien een goede Illustrator tutorialsite?
Ik heb hem namelijk nu en ik wilde er eens mee aan de gang, maar het gaat nog voor geen meter
linkje aub?Op donderdag 04 juli 2002 21:26 schreef Dark Blue het volgende:
Beginfoto, uit het Digicam-topic.
Daar kan ik ook misschien nog wel iets uithalen...
Fotobewerking is
En in de search vind ik een hoop over digicams, maar geen topic over digicam foto's...

Anoniem: 52620
Kei Mooi*jahhaaah brabant...* bij je eerste bewerkte foto hebje misschien een beetje teveel blur gebruikt bij z'n linker kraagje.. dat is duidelijk computer made.. Maja Ik zeik teveel.. laat staan dak het beter kan! Echt Stoerr petje af!Op donderdag 04 juli 2002 21:26 schreef Dark Blue het volgende:
Goed, als Larkie er alles dan verweerd uit laat zien, maak ik alles shiny.;)
[afbeelding]
Toen de bewerkte plaat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg het maarOp zaterdag 06 juli 2002 16:31 schreef Identiteitscrisis het volgende:
[..]
euh... moet dat een mens of iets anders voorstellen
Zoek de verschillen

voor:

Na:
voor:

Na:

Uh, het stuur is gejat en de bagagedrager ligt er half naastOp zaterdag 06 juli 2002 17:26 schreef DaNCe2k het volgende:
Zoek de verschillen![]()
voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
huh?Op zaterdag 06 juli 2002 17:59 schreef Nitrox_Infinity het volgende:
[..]
Uh, het stuur is gejat en de bagagedrager ligt er half naastZit ik dicht in de buurt?
Ooit gehoord van het concept grap?Op zaterdag 06 juli 2002 18:17 schreef DaNCe2k het volgende:
[..]
huh?
Anoniem: 35113
Heel subtiel.Op zaterdag 06 juli 2002 17:26 schreef DaNCe2k het volgende:
Zoek de verschillen![]()
voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
wou eits prberenOp zaterdag 06 juli 2002 18:55 schreef Kyrian het volgende:
[..]
Heel subventiel.
Misschien nog iemand interesse in een nieuw mozilla-laadscherm
?

ThanxOp zondag 07 juli 2002 22:07 schreef lombdude het volgende:
Nozzman, je maakt kunst! cool!
Gelukkig ben ik weer meer aan het tekenen tegenwoordig.
In Gadget Talk, in de FAQ bovenaan staan linkjes naar allerlei... hm, ik zoek wel evenOp vrijdag 05 juli 2002 19:48 schreef Type het volgende:
[..]
linkje aub?
Daar kan ik ook misschien nog wel iets uithalen...
Fotobewerking is
En in de search vind ik een hoop over digicams, maar geen topic over digicam foto's...
[topic=541034/1/100]
Dit is nummer 8, je kunt nummer 1 t/m 7 ook nog even helemaal doorpluizen
Anoniem: 14373
Applaus voor Nozzman
Errug strakkie! Die laatste is imo iets teveel geblurd.. vindt die groene daarvoor geniaal.
Anoniem: 28086
Ik vind die laatste ook super. Dat blur geeft een soort "diepte". Echt helemaal geweldigOp maandag 08 juli 2002 16:16 schreef YaZe het volgende:
Applaus voor NozzmanErrug strakkie! Die laatste is imo iets teveel geblurd.. vindt die groene daarvoor geniaal.
Thanx! Dat blurry is een poging om de aandacht weg te trekken van de achtergrond. Het geeft wel een sfeertje vind ik, alleen misschien iets te schmutzig.
Het effect op zich is idd heel mooi, maar het gaat fout als je naar de voeten van het mannetje op de voorgrond kijkt. Die hadden ook scherp moeten blijven. Je ziet nu de 'diepte' wel, maar het is net als bij een stereogram: is er een gedeelte dat niet klopt, dan is opeens het hele effect weg.Op maandag 08 juli 2002 17:19 schreef Nozzman het volgende:
Thanx! Dat blurry is een poging om de aandacht weg te trekken van de achtergrond. Het geeft wel een sfeertje vind ik, alleen misschien iets te schmutzig.
Enfin, ik heb ook weer wat in elkaar geknutseld. Ik zag in een HK topic Kirsten Dunst staan, en ik had toevallig nog wat andere stockphotos liggen...(zo noem ik ze maar)... en die kon ik er leuk mee combineren
Klik hier voor het origineel...

En dit is haar in 'rebuilt' stijl. Te herkennen zijn:
- de sagrada familia
- 2 sinaasappelen
- 2 camel peuken (maar ik rook niet!)
- een rol groene kabel
- een x-box controller
om maar eens wat vreemde dingen te nemen
stukje huid tussen xbox controller en groen ding ff wegwerken, en de onderste rand van de sinaasappels mogen wat mijn part ook wel volledig rond zijn, anders heb je half-sinaasappel-half-kabel-borst dan is ie mooi imhoOp dinsdag 09 juli 2002 14:17 schreef Dark Blue het volgende:
plaatje
verder .. pretty strange
m'n eigen site begint nu ook redelijk te vorderen waarvan ik binnenkort wel meer laat zien heb nu een vrij simpele foto + stamp waarvan ik een hele rits wil maken en dat als random header op de site te gooien... zoals dees dus

Ja, die kabeldingen, ach, ik laat het er maar zitten als een soort ondersteuning... ze hangt toch al van de raarste dingen aan elkaar, dus waarom dat nietOp dinsdag 09 juli 2002 14:22 schreef RSP het volgende:
[..]
stukje huid tussen xbox controller en groen ding ff wegwerken, en de onderste rand van de sinaasappels mogen wat mijn part ook wel volledig rond zijn, anders heb je half-sinaasappel-half-kabel-borst dan is ie mooi imho
[ook een plaatje]
Die van jou is erg mooi, ga je links nog tekst zetten? Een paar vage woorden (die dat vreemde beest 'denkt') ofzo zou ook leuk zijn
props!Op zaterdag 06 juli 2002 15:57 schreef Nozzman het volgende:
*kick
zie ik 't nou goed dat je die huid bij de controller hebt veranderd ? of was ik net abuis?Op dinsdag 09 juli 2002 14:33 schreef Dark Blue het volgende:
[..]
Ja, die kabeldingen, ach, ik laat het er maar zitten als een soort ondersteuning... ze hangt toch al van de raarste dingen aan elkaar, dus waarom dat niet
ik zat ook te denken aan een verknipt taaltje iets met food ofzoDie van jou is erg mooi, ga je links nog tekst zetten? Een paar vage woorden (die dat vreemde beest 'denkt') ofzo zou ook leuk zijn
site gaat verder geintergreerd worden met m'n eigen CU2 project *wat natuurlijk veel efficiënter is dan het orgineel
45 graden schuin is uitOp dinsdag 09 juli 2002 19:27 schreef brixx het volgende:
beetje rose:
[afbeelding]
beetje rood:
[afbeelding]
die 2e is wel mooi
Mooi eindeffect, maar, sorry dat ik het zeg, het oog kan nog wel veel beter afgewerkt worden...
Pak eens een kleinere brush en ga eens iets precieser werken, dat kan nml mooier
[edit]
En ze heeft een beetje een krul in haar haar zitten, misschien leuk om dat uit te smudgen naar een soort 'vlammetjes' oid, iets dat er natuurlijk uitziet, maar toch een beetje vervreemd is
tec rulez 
misschien moet je 'm iets sprekender maken.. ietwat tekst erbij ofzo... nu is het gewooon een plaat, je zou 'm ook als texture kunnen gebruiken...
de tekst ontbreekt
verder zeer knap gedaan!
misschien moet je 'm iets sprekender maken.. ietwat tekst erbij ofzo... nu is het gewooon een plaat, je zou 'm ook als texture kunnen gebruiken...
de tekst ontbreekt
verder zeer knap gedaan!
Hier kan je amper text in integreren...Op vrijdag 12 juli 2002 17:02 schreef Hugo het volgende:
tec rulez
de tekst ontbreekt
verder zeer knap gedaan!
Ik zou zeggen, maak dat grijs iets minder saai, laat er ook nog 1 keer een roestig ijzerdraadje doorheen steken oid...
Of maak het wat stoffiger, een beetje grungiger (trendwhoregevoelig, i know

Het uitbeelden van de maatschappij door mijn hand.
Wij zijn met zijn allen afhankelijk geworden van machines, computers... en wat is nou een betere manier om dat te laten zien dan door een simpele versmelting van mens en machine, die ook niet samen kunnen functioneren... (Zonder handen zouden wij niets zijn, en zonder onze handen zouden computers niet aangezet/aangestuurd kunnen worden. + het visuele is weg, al zou het iets doen, we hebben er niets aan
Tja, zo zie ik de wereld dus...
[met dank aan Elise voor het vasthouden van de plaatjes terwijl Photoshop crashte
[het was een nachtelijke schets, dus ik was moe

Geen text erin iig, ik vind het beter als mensen er zelf iets bij kunnen gaan denken.. anders kijk je ernaar en dan lijkt er weer een of andere waardeloze diepzinnige gedachte achter te zitten, dat vind ik niks. Heb bovenste en onderste grijze gedeelte expres zo gedaan omdat er dan meer op het middenstuk gefocussed wordt (en de icoontje overzichtelijker te plaatsen zijn).
Dit topic is gesloten.