3d stuff hebben we al genoeg 
hier is ruimte voor de 2d stuff van iedereen
zo plat en zo origineel mogelijk graag
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
ik heb een mooie!Op maandag 08 april 2002 20:42 schreef fatbenny het volgende:
3d stuff hebben we al genoeg
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
precies wat ik bedoel, origineel en platOp maandag 08 april 2002 20:51 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
ik heb een mooie!
[afbeelding]
Yeah Yeah
Anoniem: 40013
sorry, en als ik er nou een max modelletje in verstop?Op maandag 08 april 2002 23:09 schreef fatbenny het volgende:
papier en potlood: mag ook
als er maar niet stiekem een kubus in verwerkt is zoals in de vorige post
Anoniem: 23035
* Anoniem: 23035 wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doenOp maandag 08 april 2002 20:59 schreef Razorfist het volgende:
Sorry jongens, ik kan niet tekenen...
Maar dit was in navolging op het ge-Heee-Hooo dat mensen leuk schijnen te vinden op allerlei muziek:
[afbeelding]
dan heb je mazzel dat ik geen moderator benOp woensdag 10 april 2002 23:17 schreef FoOL het volgende:
[..]
sorry, en als ik er nou een max modelletje in verstop?
[afbeelding]
* Blamm is er ook niet zo'n fan van, maar dit is een mooie manier om te laten zien hoe lomp het er uit ziet (wordt versterkt door mijn onevenaarbare tekenskills natuurlijk)Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef Seraph het volgende:
[..]
* Anoniem: 23035 wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doen
Ik heb ff snel wat plaatjes geplakt. Heb je hier wat aan ?Op dinsdag 09 april 2002 00:55 schreef Vampier het volgende:
Verder ben ik opzoek naar alle onderstaande logo's, wie kan me daar aan helpen?
[afbeelding]
Senri no michi mo ippo kara
//
Op woensdag 10 april 2002 23:27 schreef Seraph het volgende:
[..]
* Anoniem: 23035 wilt bij heeee hoooo bij het uitgaan altijd zijn arm eraf trekken en gooien naar de mensen die dat doen
//
//
Kijk eens op http://www.logo.nino.ru dan heb je ze ook nog eens in vectorformaatOp dinsdag 09 april 2002 00:55 schreef Vampier het volgende:
deze heb ik even in elkaar gezet.
[afbeelding]
Verder ben ik opzoek naar alle onderstaande logo's, wie kan me daar aan helpen?
[afbeelding]
zei ik net jaOp donderdag 11 april 2002 10:35 schreef Barracuda_82 het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.logo.nino.ru dan heb je ze ook nog eens in vectorformaat
//
spam ? als dat tegen mij is gericht :Op donderdag 11 april 2002 19:20 schreef fatbenny het volgende:
naast 3d wordt hier ook geen spam verwacht natuurlijk
site ziet er netjes uit, message idee ook pas op mijn eigen site in asp geïmplementeerd met wat extra features
edit:
teveel typefoutjes
dat was het in 1e instantie welOp donderdag 11 april 2002 19:34 schreef RSP het volgende:
spam ? als dat tegen mij is gericht
np ^____^Op donderdag 11 april 2002 19:39 schreef fatbenny het volgende:
[..]
dat was het in 1e instantie welexcuses
Please guys, I'm trying to troll here.
If I failed to offend you in this post, please leave a message. I will address you in next post.
whaaaaaOp donderdag 11 april 2002 21:15 schreef BDisOKE het volgende:
[afbeelding]
beetje pielen met een bestaand plaatje. kan wel lekker de kleuren benadrukken zo.
Doe het de volgende keer wat rustiger aan met de "Lightinng Effects" plugin, daar krijg je namelijk die jaggie's vanOp donderdag 11 april 2002 20:14 schreef GeniusDex het volgende:
Ik heb met 2 filters een 3D plastic UT logo gemaakt
[afbeelding] (ja, ik verveel me)
Daar doe ik niet aan.
Anoniem: 36896
Hijs mooi, lekker donker beetje freakyOp vrijdag 12 april 2002 17:33 schreef Karp het volgende:
Commentaar is welkom
Anoniem: 15712
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Anoniem: 46542
die optimus prime is VEHETOp vrijdag 12 april 2002 19:14 schreef JayAnzee het volgende:
* Anoniem: 46542 maakt begint aan dingen, maar maakt ze nimmer af, gelukkig zijn er topics als deze om je unfinished business in te dumpen
[afbeelding]
dat 'oude spul' is best leuk om stukjes uit te halen ja, ik kam al wat pinups tegen in de Sequence projecten en vond het nix tegen vallen tussen vooral de moderne graffiti kunst wat ik me afvraag (ik ben niet zo'n die hard kunstenaar) worden de pieces zelf gemaakt dmv photoshop / illustrator en dergelijke programma's of worden deze door middel van normale foto's overgenomen in digitale werkjes ?Op vrijdag 12 april 2002 20:04 schreef Dark Blue het volgende:
Omdat het 'oude elpee' topic te ver weggezakt is... komt hier in dit topic even een heel offtopic linkje. Op zoek naar een bierglas kwam ik op deze site:
http://www.posterconnection.com/gallery/gallery.htm
Allemaal van die posters... kun je nog best wel wat inspiratie van halen meen ik
Ook zijn sommige leuk om te vectorizen
That'll be Illustrator. ( http://www.adobe.com )Op vrijdag 12 april 2002 20:40 schreef LiNiaaL het volgende:
die optimus prime is VEHET
waarmee gemaakt?
Anoniem: 34298
hmm, en ik vond die eerdere versie juist weer mooier, alleen inderdaad die tulpen een andere blendmode of lagere opacity meegeven, dan blijft de sfeer wat beter overeind vind ik. Die lamp op die 2e is wel erg mooi.Op donderdag 18 april 2002 16:00 schreef Karp het volgende:
Update van mn laatste wall:
[afbeelding]
andere kleuren, blendmodes en wat belichting, volgens mij een verbetering
Anoniem: 28596
Anoniem: 14573
Mooi plaatje SfieOp maandag 22 april 2002 23:02 schreef SFie het volgende:
[afbeelding]
ehm ja...
naar mijn mening het mooiste dattik ooit gemaakt heb...
jah boompjes zijn cool ...Op dinsdag 23 april 2002 00:09 schreef MaSsiE het volgende:
[..]
Mooi plaatje Sfie
Boompjes zijn koel hè(Check icon)
vond hem eerst mooier..Op dinsdag 23 april 2002 00:03 schreef SFie het volgende:
zojuist niewe splash gemaak voor m'n eigen site...
http://www.nimation.nl/hugo/
(staat alleen plaat op...geen spam)
doch niet veel bijzonders... had nog nooit m'n eigen foto gebruikt voor zoiets dergelijks... best wel vaag om met je eigen gezicht te klooien,...
die met die X vind ik mooier..Op dinsdag 23 april 2002 19:53 schreef Junt het volgende:
wat vinden jullie van mijn werkje??
kijk deze is goed! ... ik denk ff vragen of tie op devArt rondhangt...zie ik dat je hem daarvan al vandaan hebt gelinked.. maar netjes gedaan.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Anoniem: 14573
Hehe jahOp dinsdag 23 april 2002 19:30 schreef SFie het volgende:
[..]
jah boompjes zijn cool ...
offtopic:
moet nog steeds wennen aan het feit dat ik over een paar maand waarschijnlijk bij je in de klas zit
heb je al een kamer btw?
hehe nee dat niet maar ik vond dat ding wat je daar voor echtOp woensdag 24 april 2002 14:47 schreef SFie het volgende:
[..]
duh mijn kop staat er nu op
Anoniem: 13179
http://flickr.com/photos/itommy/
Anoniem: 9542
Heel mooi, Larkie . Goed dat je dat laatste erbij noemde, want dat is wel vaak onduidelijk. Soms zie je een mooi afbeelding, maar dan hebben ze de foto ergens opgedoken en eigen textje erbij gezet.Op zaterdag 27 april 2002 00:16 schreef Larkie het volgende:
In iedergeval, het bestaat uit meerdere (allemaal door mijzelf gemaakte) foto's, voornamelijk voorhoofd, oog en mond met texture foto's.
Vooral die smilie met die kussende is leuk. Maar probeer 'm 'ns 15 pixels hoog te maken. Dan post ie beter bij de andere smilies in het rijtje.Op zaterdag 27 april 2002 14:18 schreef mophor het volgende:
ikke dan ook maar enkele bescheiden bijdragen tonen: smilies! (geheel van mijn hand, de ideeen niet altijd)
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
ThxOp zaterdag 27 april 2002 14:46 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
[..]
Heel mooi, Larkie . Goed dat je dat laatste erbij noemde, want dat is wel vaak onduidelijk. Soms zie je een mooi afbeelding, maar dan hebben ze de foto ergens opgedoken en eigen textje erbij gezet.
Anoniem: 9542
zijn die tanden niet uit the grinch?Op zaterdag 27 april 2002 00:16 schreef Larkie het volgende:
Een van mijn beste photomanips:
[afbeelding]
Ik heb deze een paar dagen geleden gemaakt, en het word mijn minisite (voor experimentele photoshop dingen)
In iedergeval, het bestaat uit meerdere (allemaal door mijzelf gemaakte) foto's, voornamelijk voorhoofd, oog en mond met texture foto's.
zijn die tanden niet uit the grinch?
ze lijken er wel heel erg op
en inderdaad, nou alles is door mij gemaakt,de foto's, de textures de manipulatie... alles op het font na :):P
I used to be an atheist, until I realised I was god.
Anoniem: 54377
Inderdaad zoals Exercy zegt, het zijn allemaal eigen foto's en zelfs ook nog mijn eigen tanden ook (ik moet wat vaker poetsen denk ik - gelukkig zijn het textures) dusOp zondag 28 april 2002 23:15 schreef mophor het volgende:
[..]
zijn die tanden niet uit the grinch?
ze lijken er wel heel erg op
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Anoniem: 27983
nog steeds in dezelfde stijl als die tutorial heOp dinsdag 30 april 2002 15:59 schreef pirke het volgende:
dit is mijn 1e ps ding (op tutorialtje na), gister gemaakt:
afbeelding
helemaal zelf trouwes: ook textures, met digicam eerst foto's gemaakt...
like, uuuhm, zeg maar ->Op maandag 29 april 2002 12:35 schreef snowblind het volgende:
Mijn allereerste post in het GOT-forum..
Gelijk maar ff laten zien wat ik zoal mee bezig ben.
Mijn eerste PS6 werk ooit:
[uirl=http://www.wildstorm.nl/Snow/Rook01.jpg][afbeelding][/url]
-resized
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van deze zijn er 9. Allen een beetje verschillend in kleur en filter.
[afbeelding]
Round 7 uit een battle. te zien op semicolon-zero
En voorlopig als laatst een werk waar ik nog mee bezig ben:
[url=http://www.wildstorm.nl/Snow/pregsus.jpg][afbeelding]/url]
-resized
't was ff een hoop. Sorry 56'kers.
foto 1: die jetOp dinsdag 30 april 2002 16:23 schreef Type het volgende:
[..]
nog steeds in dezelfde stijl als die tutorial he
eej, maar de achtergrond is te wazig, zijn alleen maar kleurtjes, je zegt wel (in andere topic) dat je 5 foto's hebt gebruikt, maar het enige dat je ziet is kleurtjes en die jet daar...
Ik zou dus de andere foto's nog iets naar voren laten komen, kijken hoe dat eruit gaat zien
verder een HEEL mooi begin met photoshophulde
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
niceOp woensdag 01 mei 2002 11:04 schreef snowblind het volgende:
Iets wat ik gister ff heb gemaakt:
-Winddow:
[afbeelding]
en
-the Hunger:
[afbeelding]
Zwaar goede siteOp zondag 05 mei 2002 01:29 schreef willem169 het volgende:
Dan ook maar wat meuk van mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
PS, DaNCe2k: Ik wist niet dat jij Phusion aanbeveelde...
PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
nog iets dat slecht te zien is op deze foto: Zijn oog bestaat uit 2 streepjes, dat 'rondje' in zijn oog moet een ondergaande zon voorstellen...Hul Uzelf in een druppel,
En verlicht uw waarheid.
Hmm ik zie er niet veel in eigenlijkOp maandag 06 mei 2002 14:04 schreef Type het volgende:
ik heb vanacht weer ff lopen tekenen, heel andere stijl dan hier in staat verder, maja...
de foto is dus ook 's nachts gemaakt, nog mijn broer wakker gemaakt met de flitser, maar iig, de foto was dus een beetje donker, dus heb wat moeten spelen met layers. Misschien is daardoor de tekening zelf iets vervreemd.
Ow, ik teken trouwens _altijd_ in het paars, met paarse finelinerDaar is dus niets aan gefotoshopt
[afbeelding]
de (bijna onleesbare) text die er staat is:
[..]
nog iets dat slecht te zien is op deze foto: Zijn oog bestaat uit 2 streepjes, dat 'rondje' in zijn oog moet een ondergaande zon voorstellen...
en dit was btw een snelle schets, dus dat 'meertje' of plasje water oid, daarvan is bijna niet te zien wat het is
Ik wil'm iig ff optimizen enzow, desnoods natekenen in PS/FlashOp maandag 06 mei 2002 14:43 schreef DeLaVega het volgende:
Maar ben benieuwd of je een uitgewerkte versie gaat posten. t is wel erg apart.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq