Ik zag al wat cosh imitaties, hierbij de mijne: http://www2.hku.nl/~patrick/1/player.swf ... sorry voor de animatie, ik heb ergens de .AI bestand ook nog wel.
Verwijderd
Excuses alvast voor grootte =Z

Jaartje oud ongeveer. Was test voor een gamescenery.

headertje van een site..

Jaartje oud ongeveer. Was test voor een gamescenery.

headertje van een site..
Verwijderd

Gemaakt op request van Digcult waar het ook de splash is (hij ziet er daar iets anders uit)
Weer een leuk experiment
Verwijderd
cool
Dark Blue -> maak die van jou nog iets mistiger, iets onbegrijpelijker, iets duisterder...
Heb gisteren PhotoShop 7 eens geinstalleerd, en dit kwam eruit. Klik erop voor 1024x768

Het stelt een strandje voor met gras en water met een reflectie van wolken en de zon.
Iemand nog tips hoe ik bijvoorbeeld het zand "platter" kan laten lijken? Nu lijkt het net of het rechtop staat als je naar het water kijkt.

Het stelt een strandje voor met gras en water met een reflectie van wolken en de zon.
Iemand nog tips hoe ik bijvoorbeeld het zand "platter" kan laten lijken? Nu lijkt het net of het rechtop staat als je naar het water kijkt.
Juist
Je bedoelt waarschijnlijk hoe je er diepte in krijgt. Hoe verder het zand weg is, hoe onscherper het wordt, of hoe kleiner de 'korrels' en vice versa.Op zaterdag 01 juni 2002 09:39 schreef Jeldert het volgende:
Ik heb ben ook aan het knutselen geweest, moet nog wat aan de kleuren doen:

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath
Die heb je van de cinema4d/bodypaint3d site:Op zaterdag 01 juni 2002 11:23 schreef Tweaking-Gear het volgende:
[afbeelding]
Gewoon een kwestie van goede plaatjes vinden.
plaatje
ik kende em al
Verwijderd
Ik vind de kleuren nu ook al wel goed, alleen een beetje klein verder ziet het er wel erg goed uitOp zaterdag 01 juni 2002 13:18 schreef Mindwalker het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk hoe je er diepte in krijgt. Hoe verder het zand weg is, hoe onscherper het wordt, of hoe kleiner de 'korrels' en vice versa.
Ik heb ben ook aan het knutselen geweest, moet nog wat aan de kleuren doen:
[afbeelding]
Jah, dit is ook de geresizede versie heOp zaterdag 01 juni 2002 18:04 schreef Larkie het volgende:
[..]
Ik vind de kleuren nu ook al wel goed, alleen een beetje klein verder ziet het er wel erg goed uit
Het origineel is twee keer zo groot. Ik heb helaas geen digicam tot mijn beschikking, dus ik ben aangewezen op plaatjes scannen. Dat staat een nog grotere resolutie in de weg omdat de originele afbeelding jammergenoeg niet groter was (gaar Moiré effect e.d. krijg ik dan steeds).
Verwijderd
woei, leuk topic. Maar wat spul dumpen dan
Ziet er een beetje spammerig uit, maar we zijn bezig photonblast aan het opzetten, daarom ook veel artwork vanuit die richting 

Verwijderd
ach laat ik dan ook maar wat spul laten zien
Zijn wat wallpapers die ik gemaakt had voor mijn members van mijn clan (http://ofp.thekillingbean.com)

Waar heb je die mee gemaakt?Op zondag 02 juni 2002 00:11 schreef thekillerbean het volgende:
ach laat ik dan ook maar wat spul laten zienZijn wat wallpapers die ik gemaakt had voor mijn members van mijn clan (http://ofp.thekillingbean.com)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Juist
Verwijderd
ik kon geen goeie textures vinden dus ben ik ff met soldeerbout en bankschroef met mijn hand in de weer geweest. Tamelijk pijnlijk.

Zooo... die lichaamsdelen zijn mooi... ja, niet mooi op de manier, hoe ik dingen wil maken...dat van mij is onrealistisch, 1 droom, 1 moment enzo... hele andere stijl en uitvoering.
Dit is een beeld wat er uren zou kunnen blijven, want het is 'dood' en het ziet er ook niet naar uit dat het wegwandelt, tenzij de insekten er mee aan de haal gaan... ;)prachtig gemaakt zeg. Bij gebrek aan scanner kan ik helaas dit niet imiteren dit niet proberen...
Overigens kan ik nu helemaal niet verder aan wat dan ook, aangezien ik bij Papa Eend zit, met een laptopje en zonder Photoshop...
dinsdag dan maar weer
Dit is een beeld wat er uren zou kunnen blijven, want het is 'dood' en het ziet er ook niet naar uit dat het wegwandelt, tenzij de insekten er mee aan de haal gaan... ;)prachtig gemaakt zeg. Bij gebrek aan scanner kan ik helaas dit niet imiteren dit niet proberen...

Overigens kan ik nu helemaal niet verder aan wat dan ook, aangezien ik bij Papa Eend zit, met een laptopje en zonder Photoshop...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Ik heb die hoofdjes in Flash getekend en daarna in Photoshop bewerkt. Dus achtergronden, glans, etc.Op zondag 02 juni 2002 00:30 schreef Jeldert het volgende:
[..]
Waar heb je die mee gemaakt?
Verwijderd
hoe heb je dit gemaakt?? dat wil ook kunnenOp zondag 02 juni 2002 01:39 schreef lombdude het volgende:
ik kon geen goeie textures vinden dus ben ik ff met soldeerbout en bankschroef met mijn hand in de weer geweest. Tamelijk pijnlijk.
[afbeelding]
Verwijderd
Geloof me, dat wil je niet kunnen
. Is erg pijnlijk. ik typ dit met me linker hand. Auw.
ok, tip: een goeie texture van iets wat er heel smerig uitziet en foto's van open wonden. Verder doe ik hetzelfde als Larkie. Maar Larkie heeft z'n eigen stijl die ik heel erg cool vind, maar niet wil nadoen. Vandaar deze ietwat zieke variatie.
ok, tip: een goeie texture van iets wat er heel smerig uitziet en foto's van open wonden. Verder doe ik hetzelfde als Larkie. Maar Larkie heeft z'n eigen stijl die ik heel erg cool vind, maar niet wil nadoen. Vandaar deze ietwat zieke variatie.

new logo
ik heb ff url gepost als je hem niet ziet. iig dit is me nieuw logo voor me case.. ik heb hem wel deels gejat van inet maar verder wel nog wat bewerkt tis puur illustrator werk.. en in photosoep nog ff simpel wat kleur toegevoegd en gesaved als gif.
iig vind hem wel lachuh..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Hij is zeker wel ok dunkt me, maar in wat is gejat en wat is je eigen inbreng in het geheel vraag ik me af.Op zondag 02 juni 2002 23:50 schreef ReseTTim het volgende:
nieuw logo voor me case.. ik heb hem wel deels gejat van inet maar verder wel nog wat bewerkt.
Verwijderd
Je zegt smerige foto'sOp zondag 02 juni 2002 18:59 schreef lombdude het volgende:
Is hier misschien een tutorial van?
Je hebt een layer met gewoon je hand, en daar overheen leg je de layer met je texture (de smerige foto dusOp maandag 03 juni 2002 10:14 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Je zegt smerige foto'smaar hoe breng je die op je hand? met clone? en je zegt dat je ongeveer hetzelfde doet als Larkie, maar hoe doet hij dat dan
Verwijderd
zie pagina 10 van dit topic een na laatste post, daarin geef ik een kleine uitleg en 2 links naar tuts die ik heb geschreven... maar goed de techniek is vrij makkelijkOp maandag 03 juni 2002 10:14 schreef thekillerbean het volgende:
[..]
Je zegt smerige foto'smaar hoe breng je die op je hand? met clone? en je zegt dat je ongeveer hetzelfde doet als Larkie, maar hoe doet hij dat dan
Blendmodes, blenden, gummen, airbrush, knippen en plakken enz enz
Verwijderd
Again
Let op het begint steeds meer horror te worden, en ik weet niet of dat positief is
Persoonlijk vind ik dit soort dingen altijd heel mooi en vind het maken er van ook geweldig, maar er zijn ook mensen die me steeds vreemder aan gaan kijken
maar ook mensen die het echt heel erg mooi vinden.... ach ik ga gewoon verder met wat ik nu ook doe 
iig:

normale versie
details:

info: ik ben het zelf, alleen is het niet een foto. de handen en het hoofd zijn apart genomen, en natuulijk zijn alle andere effecten en textures van mijzelf
Let op het begint steeds meer horror te worden, en ik weet niet of dat positief is
Persoonlijk vind ik dit soort dingen altijd heel mooi en vind het maken er van ook geweldig, maar er zijn ook mensen die me steeds vreemder aan gaan kijken
iig:

normale versie
details:

info: ik ben het zelf, alleen is het niet een foto. de handen en het hoofd zijn apart genomen, en natuulijk zijn alle andere effecten en textures van mijzelf
Verwijderd
hoe zie je er normaal uit dan? dat moet toch ook al schrikwekkend zijn, als al die plaatjes lichaamsdelen van jezelluf zijn 
edit: bovenaan die "neus" is het nog wat blurrig ook dat donkere vlak onder het linkeroog (rechts dus) is aan de "neuskant" niet scherp, dat zou ik wel verwachten
verder weer een geil plaatje!
edit: bovenaan die "neus" is het nog wat blurrig ook dat donkere vlak onder het linkeroog (rechts dus) is aan de "neuskant" niet scherp, dat zou ik wel verwachten
Dit is een hele coole pic geworden!
Verwijderd
Thx Mophor en TimOp dinsdag 04 juni 2002 20:52 schreef mophor het volgende:
hoe zie je er normaal uit dan? dat moet toch ook al schrikwekkend zijn, als al die plaatjes lichaamsdelen van jezelluf zijn
En goed punt, ik zal er nog even naar kijken dat kan inderdaad wel ietsjes beter
En normaal; jah heel normaal eerlijk gezegd het is maar photoshop
Verwijderd
hmm, ik weet niet of ik dat nog wel geloof 
Ziet er weer erg mooi uit. Ik doe het je niet na.
Ziet er weer erg mooi uit. Ik doe het je niet na.
Verwijderd
het blijft leuk om toeschouwer te zijn, het is gewoon iets zijn wat je zelf onmogelijk lijkt om te maken
Verwijderd
larkie: tipje: http://www.amberworld.com/
heel veel enge beestjes die overal uit jouw dingen kunnen kruipen
Verwijderd
Thx 
alhoewel ik nu wel jeuk heb
heh leuke siteOp dinsdag 04 juni 2002 22:04 schreef mophor het volgende:
larkie: tipje: http://www.amberworld.com/
kan er niet meer van zeggen dan:Op dinsdag 04 juni 2002 20:51 schreef Larkie het volgende:
Again
Let op het begint steeds meer horror te worden, en ik weet niet of dat positief is![]()
Persoonlijk vind ik dit soort dingen altijd heel mooi en vind het maken er van ook geweldig, maar er zijn ook mensen die me steeds vreemder aan gaan kijken![]()
maar ook mensen die het echt heel erg mooi vinden.... ach ik ga gewoon verder met wat ik nu ook doe
iig:
[afbeelding]
normale versie
details:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
G-E-W-E-L-D-I-G
* himlims_ zit hier met open mond te kijken (zie user icon
ziezo..verkleint..Op dinsdag 04 juni 2002 23:34 schreef lombdude het volgende:
lekker compacte foto's gitaarwerkbovenste is mooi
1e 2 zijn helaas 3d.. moet ze eigenlijk removen
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Verwijderd
mijn eerte overlay texture en andere stuff foto 
Het is van mijn operation flashpoint clan
Klik hier voor groter en mooier plaatje
Je kunt ook het plaatje aanklikken
Het is van mijn operation flashpoint clan
Klik hier voor groter en mooier plaatje
Je kunt ook het plaatje aanklikken

Verwijderd
na al die wipjes eindelijk het resultaat. Niet echt mijn style, erg geinspireerd door oa Larkie, Damnengine en Sagenlicht. Zit ook wat 3dmaxspul in.

volledige versie: http://www.rikkertkoppes.com/gfxartist/head_full2.jpg

volledige versie: http://www.rikkertkoppes.com/gfxartist/head_full2.jpg
Ik ben begin van de week ook weer begonnen met wat schetsjes, deze is wel redelijk ok en hoop ik dit weekend ff uit te werken:
Angel, eerste schets

Het moet uiteindelijk de wat introvertere hemelse tegenhanger van deze eerder geposte tekening worden:
Daemon, eerste schets

Daemon, eindresultaat

//EDIT//
Owja, ga je niet als sommigen doen afvragen waarom mijn demonen en engelen er als naakte vrouwen uitzien, die teken ik gewoon liever dan gespierde kerels o.i.d.
Angel, eerste schets

Het moet uiteindelijk de wat introvertere hemelse tegenhanger van deze eerder geposte tekening worden:
Daemon, eerste schets

Daemon, eindresultaat

//EDIT//
Owja, ga je niet als sommigen doen afvragen waarom mijn demonen en engelen er als naakte vrouwen uitzien, die teken ik gewoon liever dan gespierde kerels o.i.d.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
dat belooft weer wat. Net even de creaties van jou in het teken mooie vrouwen topic bekeken, geniaal gewoon. Werk je met photoshop? je moet painter eens proberen dan
Nouja, die daemon was de eerste waar ik vrij tevreden mee was, en de tweede photoshop tekening (edits en dat soort stuph niet meegerekend), dus zoveel referentiemateriaal is er nietOp woensdag 05 juni 2002 15:00 schreef mophor het volgende:
dat belooft weer wat. Net even de creaties van jou in het teken mooie vrouwen topic bekeken, geniaal gewoon. Werk je met photoshop? je moet painter eens proberen dan
Painter heb ik ooit lang geleden mee geprutst, (3.0 ofzo), werkte wel geinig met een wacompje, maar die heb ik geen en ben er ook niet echt handig in (geen trainig waarschijnlijk). Werkt dat met airbrushen en layer effects e.d. net zo lekker als photoshop? Dan is het wel het overwegen waard misschien.
Verwijderd
ThxOp woensdag 05 juni 2002 16:30 schreef Type het volgende:
Larkie, je werk blijft erg geil moet ik zeggen...
Trouwens kleine update: ik heb wat kleine bugs aangepast en verbeterd en de normale versie is opnieuw geupload.
Verwijderd
Daar mag /me best om vragen maar die krijg je nietOp woensdag 05 juni 2002 17:44 schreef Type het volgende:
mag /me ook vragen om een gewone normale foto van je hoofd?
hehe
Een van mijn speeltjes de afgelopen weken. Ik ben er vandaag nog ff mee bezig geweest. Eigenlijk vind ik het nu wel goed. Beetje standaard maar ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden.
(klik voor de normale versie = 1280x1500px)
De eerste versie

nog een smaakje (omdat ik niet kan kiezen =) )
De eerste versie

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Ik zou ze ff verkleinen en smartsaven want zo duurt het wachten wel erg lang...Op woensdag 05 juni 2002 22:16 schreef mpegernie het volgende:
De eerste versie
smartsaven?Op woensdag 05 juni 2002 22:55 schreef The Source het volgende:
[..]
Ik zou ze ff verkleinen en smartsaven want zo duurt het wachten wel erg lang...
maar je hebt gelijk, ik was een beetje lui maar zal het toch maar ff doen.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Hoi mense,
laat 'k ook 's wat posten hiero

Niet echt een modemvriendelijke post btw
laat 'k ook 's wat posten hiero

Niet echt een modemvriendelijke post btw
3d-en is leuk
DarkX, ik moet zeggen dat het er allemaal heel netjes uit ziet. ik begreep dat je met een tabletje werkt? welke? ik wil er zelf namelijk ook eentje halen en ik zat te denken aan een Wacom Graphire(2).
Sorry, fout begrepen. Dit is puut muiswerk, een logitech mouseman dual optical om psies te zijn.Op zaterdag 08 juni 2002 16:57 schreef mpegernie het volgende:
DarkX, ik moet zeggen dat het er allemaal heel netjes uit ziet. ik begreep dat je met een tabletje werkt? welke? ik wil er zelf namelijk ook eentje halen en ik zat te denken aan een Wacom Graphire(2).
ow....Op zaterdag 08 juni 2002 18:16 schreef DarkX het volgende:
[..]
Sorry, fout begrepen. Dit is puut muiswerk, een logitech mouseman dual optical om psies te zijn.

netjes dan..
één klein dingetje. haar rechterarm (?) zit daar een beetje raar onder haar borst.
(ow, btw, waar werk je mee? photoshop of painter?)
Verwijderd
SODEMIETER! Dat ziet er nijsj uit man! Met welk programma maak je dit?Op woensdag 05 juni 2002 14:44 schreef DarkX het volgende:
Daemon, eindresultaat
[afbeelding]
//EDIT//
Alleen photoshop dacht ik
Hehe eindelijk antwoordOp zondag 09 juni 2002 15:14 schreef Scarecrow het volgende:
[..]
ja hoor ga je gang
Tnx dat ik um mag gebruiken
The devil is in the details.
Verwijderd
Alweer een nieuwe, deze keer een iets minder horror-achtige graphic, eerder humor dan horror 

Info
wat je ziet zijn:
-een lens van een camera
-een lens van een pen cam met daarin een plug voor koptelefoon.
-een speaker
-een koptelefoon
-en textures
-en foto van mijzelf
En natuurlijk zijn zoals altijd alle foto's weer van mij en/of door mij gemaakt

Info
wat je ziet zijn:
-een lens van een camera
-een speaker
-een koptelefoon
-en textures
-en foto van mijzelf
Leuk Larkie, ik vind het een erg coole stijl. Orginele ideeen.
Verwijderd
Nog nergensOp zondag 09 juni 2002 23:09 schreef Scarecrow het volgende:
waar kan ik me aan melden als officiele larkie fan?
Tim Schuhmacher; thx, ik probeer ook echt telkens met iets orgineels en nieuws te komen. Tot nu toe is alles voor mij een experiment en de resultaten daarvan zijn volgens mij wel geslaagd te noemen, ik ga zo ook nog maar een tijdje door denk ik
hij's weer stijl man, doet me denken aan KoRn
en ff om een ideetje te geven, doe ipv mensen eens iets anders, een auto ofzo
U gaat door voor de wasmachineOp zaterdag 08 juni 2002 23:27 schreef Tim Schuhmacher het volgende:
Alleen photoshop dacht ik
Is idd photoshop zonder poser/max ander 3D spul, daar heb ik verder totaal geen ervaring mee nl.
Verwijderd
Daar zit ik ook al aan te denkenOp maandag 10 juni 2002 12:47 schreef Karp het volgende:
hij's weer stijl man, doet me denken aan KoRn
Verwijderd

ben ik vanavond mee bezig geweest, is voor een project voor school, dit moet uiteindelijk de flyer/poster worden van een zelf bedacht festival >> Hard NRG
tis nog niet veel, maar k vind dit wel grappig
Verwijderd
Volgens mij heeft Larkie hier een tijdje terug een link geplaatst naar een pagina met hele mooie en bruikbare hout-textures. Kan je die link nog een keer geven PLZ?
Eum.. beetje rare hamd vind je niet? Als je je eigen hand hebt nagetekend, zou ik ff een bezoekje brengen aan de huisarts.
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Verwijderd
Op zondag 09 juni 2002 23:09 schreef Scarecrow het volgende:
waar kan ik me aan melden als officiele larkie fan?
Binnenkort op http://www.digitalculture.nl
Vind het ook een erg vette stijl Larkie. Heb je nog ergens inspiratie van opgedaan of vooral eigen ideeën? Ik gok zo op het laatste
Verwijderd
hmmm.. ik zie het nu pasOp dinsdag 11 juni 2002 18:16 schreef brixx het volgende:
neej, kijk hoe laag de pink zit...
Verwijderd
Junt: ik heb nooit links geplaats naar texture pagina's volgens mij, ik maak/gebruik mijn eigen textures. Can't help you, sorry 
SpiritX: hehe
SpiritX: hehe
Verwijderd
offtopic:
Hmmm, ik ga maar 'es ff op zoek naar een goeie digicam, begin die textures van internet nu al zat te worden
Larkie, de foto's die jij zelf maakt lijken me wel van hoge kwaliteit, wat voor cam gebruik jij?
Hmmm, ik ga maar 'es ff op zoek naar een goeie digicam, begin die textures van internet nu al zat te worden
Larkie, de foto's die jij zelf maakt lijken me wel van hoge kwaliteit, wat voor cam gebruik jij?
Verwijderd
kwaliteit valt nog mee, een fuji finepix 2600z 2.1mp en ik maak ze meestal op 1600*1200Op dinsdag 11 juni 2002 21:32 schreef lombdude het volgende:
offtopic:
Hmmm, ik ga maar 'es ff op zoek naar een goeie digicam, begin die textures van internet nu al zat te worden![]()
Verwijderd
Junt, kom jij van het PU web?Op donderdag 13 juni 2002 22:20 schreef Junt het volgende:
[afbeelding]
en wat is er aan deze foto gesoept?
RPG is toch altijd al zo lelijk?
DA.com is momenteel down, php aan het herschrijven en nieuwe servers oid, zodat ze er niet zovaak meer uitklapten...Op dinsdag 11 juni 2002 22:25 schreef Karp het volgende:
DeviantArt.com heeft wel aardig wat textures...
Verwijderd
Jah ik zit ook op het Powerweb forum, onder de naam Junt (DoH).. maarruuhh....
Ik heb wat comments gegeven:
http://www.gfxartist.com/community/member_gallery/3872?msg=45
Ik heb wat comments gegeven:
http://www.gfxartist.com/community/member_gallery/3872?msg=45
Verwijderd
thanx, zal d'r es ff wat over opzoeken.Op donderdag 13 juni 2002 22:23 schreef Larkie het volgende:
[..]
kwaliteit valt nog mee, een fuji finepix 2600z 2.1mp en ik maak ze meestal op 1600*1200
tip: volgende keer dat je iets af hebt, spiegel je het even, dan zie je opeens alle fouten en oneffenheden zitten.Op dinsdag 11 juni 2002 19:26 schreef YaZe het volgende:
[..]
hmmm.. ik zie het nu pas
Ik heb ook ff wat in elkaar geflanst voor t bedrijf waar mn vriend werkt... een leuke wallpaper

de scanlines gaan wat mis bij verkleining, klik voor betere versie
geen bijzonderheid, maar toch wel leuk om in een half uurtje te maken. Paint Shop Pro

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Ik zie ook geen scanlines in de grote versieDark Blue:
de scanlines gaan wat mis bij verkleining, klik voor betere versie
Ik zie wel scanlines...
Maar wat ik me afvraag is of die 75 die daar in de achtergrond staat gescand is, of digitaal geproduceerd. (ik gok het eerste)
Maar wat ik me afvraag is of die 75 die daar in de achtergrond staat gescand is, of digitaal geproduceerd. (ik gok het eerste)
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
Dat weet ik ook niet, ik heb het logo aangeleverd gekregen en het er op Screen mode ingegooid (er zat een witte achtergrond achter nml.) Geen vector van...dus weet niet hoe het getekend is, sorry.Op vrijdag 14 juni 2002 16:09 schreef Bluestorm het volgende:
Ik zie wel scanlines...

Ik ben eens een foto van Heidi Klum gaan bewerken... met een beetje icy look. Het wil niet echt lukken, het ziet er nog steeds uit alsof er gewoon 2 filters overheen zijn gegooid ipv 12 layers en een hoop gegum en geveeg.
Ik ga me nu uitleven op Jayne Middlemiss
Verwijderd
Is dit mischien wat je wilde bereiken ?
Gedaan met deze twee filters: Ink Outline
Glass, een keer verscherpt met 100% Radius 3.2, Threshold 0 en wat met levels gespeeld!
hoop dat je hier wat aan hebt
Glass, een keer verscherpt met 100% Radius 3.2, Threshold 0 en wat met levels gespeeld!

mmnee, hier lijkt het alsof ze achter een matte douchedeur zit, ik wil meer het idee scheppen dat ze zo uit de ijskast komt rollen, ijs aan dr lippen enzo,...Op zaterdag 15 juni 2002 17:17 schreef Telefoongids het volgende:
Is dit mischien wat je wilde bereiken ?
[afbeelding]
okee, gisternacht lekker depressief bezig geweest (kon absoluut niet slapen, insiders know why)

PSD (.zip)
en vervolgens merkte ik dat grunge eigenlijk té makkelijk was; en daarom deze plaat (niet eens 100% wat ik wilde bereiken, dus behoorlijk WIP):

PSD (.zip)

PSD (.zip)
en vervolgens merkte ik dat grunge eigenlijk té makkelijk was; en daarom deze plaat (niet eens 100% wat ik wilde bereiken, dus behoorlijk WIP):

PSD (.zip)
1) op de glasplaatOp zondag 16 juni 2002 14:04 schreef Telefoongids het volgende:
Dark Blue, wil je mischien delen hoe je het gedaan hebt!
Ik kom er niet uit, Thanks
Eerst heb ik de hele bank onder haar weggesoept, wat een redelijk karwei was. Ik had dus een dametje wat op een transparante achtergrond lag nu. Layer gekopieerd, gespiegeld, gedraaid en versleept zodat lijf en 'spiegeling' precies op een schuine lijn tegen elkaar liggen. En toen heb ik - ik werk met Paint Shop Pro - een layer ertússen gezet met een gradient. Die gradient liep zo:
wit-transparant-paarsig en k heb hem verticaal neergezet. Zo zie je dus wel haar spiegelende lichaam, maar net op de punten dat het dus 'niet klopt' komt de gradient eroverheen en lijkt het alsof ze op een spiegelende plaat ligt.
Toen nog de blur erop, anders kon je veel te goed zien dat het niet echt klopte. Ik heb met Ctrl-Shift-C alles Merged-Copy'd en gepast als nieuwe layer erbovenop. Toen een Gaussian Blur van 5 eroverheen ofzo en de hele plaat was blurry. Toen ben ik met de gum op grote, zachte stand de scherpe plekken zoals armen en gezicht weg gaan gummen. Als je het precies doet zie je haast niet waar de layers blurry/scherp in elkaar overlopen
2) koud!
ik ben wat met layer modes gaan klooien, veel layers dupliceren, contrast verhogen, prutsen met Adjust Red/Green/Blue enzo. Als je plaat te licht wordt en het zwart niet meer echt zwart is, helpt het om de layer te merged-copyen (psp: shift-ctrl-c) en dan als nieuwe layer te pasten: in deze layer zet je het contrast erg omhoog en je zet de layer modus op 'hard light'. Dan komt vooral het donkere, het zwarte naar voren en heb je je contrast weer wat terug. Ik heb de kleuren naar blauw-paarsig weten te krijgen. Het moest niet te licht worden, en vooral vond ik dat de ogen en de lippen van de dame wat kleur moesten behouden... de ogen vooral contrast en 'sprekendheid' en de lippen moesten rood achtig blijven. Ala, dat lukte.
3) ijspegeltjes
Die ijspegeltjes lukten me dus bij Heidi Klum niet, dus ging ik daar een oplossing voor zoeken. Ik heb in PSP de PS filters geimporteerd en daarvan doet ongeveer de helft het - waaronder ook Brush Strokes » Dark Strokes/Ink Outlines en Sketch » Torn Edges. Vooral die Torn Edges wilden goed lukken, als je het maar niet over de hele plaat doet. Ook hier gold de techniek die ik bij het blurren van de plaat heb gebruikt: merged copy'en, als layer erop, effect toepassen en dan gaan gummen waar het effect niet nodig is. De onderliggende plaat komt er toch doorheen, dus dat zie je haast niet. Verder heb ik bij dat soort filters ook nog eens 'sharpen' eroverheen gedaan... en natuurlijk de layer modes goed instellen; daarover kan ik weinig tips geven, ik heb gewoon veel uitgeprobeerd en als het 'verbeterend' was dan liet ik het zo staan.
Dat was het zo ongeveer
Verwijderd
ola heb ook 2d troep gemaakt en sites.
en ipv dat allemaal hier te posten heb ik dat voor jullie op een site gezet
http://www.lotteiship.nl/html/made.html
dus daar mag je dan naar kijken.

EN EEN MOOI GROOT PLAATJE:

Verwijderd
stoer man! Kan je er geen tutorial voor schrijven??Op zondag 09 juni 2002 21:23 schreef Larkie het volgende:
Alweer een nieuwe, deze keer een iets minder horror-achtige graphic, eerder humor dan horror
[afbeelding]
Info
wat je ziet zijn:
-een lens van een camera
-een speaker
-een koptelefoon
-en textures
-en foto van mijzelf
apart, maar zeker een leuke plaat (net zoals praktisch alles op je site)Op vrijdag 21 juni 2002 18:10 schreef Lotte het volgende:
ola heb ook 2d troep gemaakt en sites.
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.