StatBar 2.3 vragen en suggesties

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.786 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31
Op donderdag 11 april 2002 23:27 schreef SaURoN het volgende:
Dan verwacht je nu zeker private support of niet :? >:)
Eigenlijk wel ja.... maar dat is eigenijk niet eens nodig, het werkt prima hier,

Ik vind het alleen een beetje lastig dat die tooltips niet zichtbaar zijn als je je balk onderin hebt staan. Dat zou van mij het eerste verholpen mogen worden. Voor de rest istie perfect wat mij betreft

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 14:19 schreef The System het volgende:

[..]

F:\Program Files\Winamp\Winamp.exe
ja staat ook in die file paths...

maar nog een probleem.. hij vergeet telkens mijn netwerk meter toe te voegen.. dus ik voeg hem toe.. na een restart is ie weer weg :? echt wazig en irritant...
Behoorlijk wazig ja... :?
Probeer eens HKEY_CURRENT_USER\Software\VB And VBA Program Settings\Globe Software\StatBar weg te gooien uit je registry; StatBar start dan met z'n default instellingen.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op donderdag 11 april 2002 14:23 schreef ramin35 het volgende:
yo,
ik loop beetje ver achter jonges maar wat is dat voor programma?????
:)
Neem een kijkje op de site en probeer het uit zou ik zeggen :)
Op donderdag 11 april 2002 14:36 schreef Prulleman het volgende:

[..]

Hier dan, mijn allereerste "los" gekochte software (win98 en word niet meegerekend omdat die bij mijn comp zaten):D

Ik vind dat meer mensen dit moeten doen (en zeker mr_fragle :p) anders ben ik de enige sukkel die een euro overmaakt (8>

[afbeelding]

(en ik heb nog echt op versturen geklikt ook :D)

\edit
sorry voor de layout vern**king
LOL... tnx! :D
Van die ene euro word ik natuurlijk niet rijk, maar het is een mooi gebaar :)
Op donderdag 11 april 2002 23:27 schreef SaURoN het volgende:
Dan verwacht je nu zeker private support of niet :? >:)
Dat kost wel iets meer dan 1 euro >:) ;)
Op vrijdag 12 april 2002 14:08 schreef Prulleman het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja.... maar dat is eigenijk niet eens nodig, het werkt prima hier,

Ik vind het alleen een beetje lastig dat die tooltips niet zichtbaar zijn als je je balk onderin hebt staan. Dat zou van mij het eerste verholpen mogen worden. Voor de rest istie perfect wat mij betreft
Dat van die tooltips ligt waarschijnlijk aan VB en/of Windows :(
Ik wil voor een volgende versie de tooltips helemaal zelf bouwen, daarmee zal dat iig verholpen worden.

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:48
Op woensdag 10 april 2002 22:44 schreef Mr. B. het volgende:
Treedt blijkbaar alleen op bij Intel NICs dus... vreemd. De enige machine hier waar een Intel NIC in zit is m'n laptop, maar die geeft hier ook packets aan ipv bytes (Win2000). Dat kan ik zelf helaas dus niet testen :{
Het probleem wordt nu nog waziger :) Gisteravond liep de d/l van s.b. nog enigzins voor op die d/l van winxp, maar vanmorgen (of vannacht) is er iets bizars gebeurd. Zie het plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1068178605

De settings heb ik ook wel goed staan in s.b.; nml alleen mijn intel nic (=kabel nic) geselecteerd en de andere 2 zijn niet geselecteerd. De pc is in de tussentijd niet gereset, voorzover als ik weet is de kabel-verbinding ook niet verbroken geweest en ik heb zelf ook niet liggen klooien ergens met instellingen :+

Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52936

Dit is net winbar man.
Dikke naaapers van elkaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52936

Sorry voor het vragen maar zou ik meschien de source code mogen om te zien hoe jullie het maken.
Ik ben ook vet goed met vb :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 10:34 schreef kgeurts het volgende:
Dit is net winbar man.
1) winbar kwam poos naar statbar.
2) source is niet open

en doordat er 2 'naapers' zijn is er concurentie en dat is juist goed voor ons :) betere modules ensow ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 10:24 schreef Leuty het volgende:

[..]

Het probleem wordt nu nog waziger :) Gisteravond liep de d/l van s.b. nog enigzins voor op die d/l van winxp, maar vanmorgen (of vannacht) is er iets bizars gebeurd. Zie het plaatje:

[afbeelding]

De settings heb ik ook wel goed staan in s.b.; nml alleen mijn intel nic (=kabel nic) geselecteerd en de andere 2 zijn niet geselecteerd. De pc is in de tussentijd niet gereset, voorzover als ik weet is de kabel-verbinding ook niet verbroken geweest en ik heb zelf ook niet liggen klooien ergens met instellingen :+
Wat je hier ziet is helaas volkomen normaal: de counter die StatBar uitvraagt slaat z'n waarde op in een 32-bits unsigned integer, en die springt dus bij 4 gig weer op 0 :{
Ik zal kijken of ik het ook op een andere manier kan uitvragen, maar voorlopig is er helaas niks aan te doen.
Op zondag 14 april 2002 10:34 schreef kgeurts het volgende:
Dit is net winbar man.
Op zondag 14 april 2002 10:36 schreef kgeurts het volgende:
Sorry voor het vragen maar zou ik meschien de source code mogen om te zien hoe jullie het maken.
Zoals SauRoN ook al zei: StatBar was er veel eerder dan Winbar, en het is idd niet open source (staat ook in de FAQ op statbar.nl).
Ik ben ook vet goed met vb :D.
Dan kun je het ook vast zelf nabouwen ;) :P

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:11

johnwoo

3S-GTE

Op zondag 14 april 2002 12:55 schreef Mr. B. het volgende:
Wat je hier ziet is helaas volkomen normaal: de counter die StatBar uitvraagt slaat z'n waarde op in een 32-bits unsigned integer, en die springt dus bij 4 gig weer op 0 :{
Ik zal kijken of ik het ook op een andere manier kan uitvragen, maar voorlopig is er helaas niks aan te doen.
[..]
[helpful-mode]
Ik houd de totalen in KB bij... als de per-seconde-check ineens kleiner is dan de vorige waarde dan is de integer grens overschreden (en laat ik die ene seconde voor wat ie is :P). De waarde van de laatste seconde deel ik dan door 1024 en tel ik bij het totaal op. Op die manier kan je dus in principe tot 4 TB gaan :) (maar ik kap het bij 1 TB al af en begin opnieuw, omdat je bij 2 TB alweer tegen VB's signed representatie aanloopt)
[/helpful-mode]

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op zondag 14 april 2002 13:43 schreef johnwoo het volgende:

[..]

[helpful-mode]
Ik houd de totalen in KB bij... als de per-seconde-check ineens kleiner is dan de vorige waarde dan is de integer grens overschreden (en laat ik die ene seconde voor wat ie is :P). De waarde van de laatste seconde deel ik dan door 1024 en tel ik bij het totaal op. Op die manier kan je dus in principe tot 4 TB gaan :) (maar ik kap het bij 1 TB al af en begin opnieuw, omdat je bij 2 TB alweer tegen VB's signed representatie aanloopt)
[/helpful-mode]
Aan zo'n oplossing had ik ook al gedacht; het nadeel daarvan is natuurlijk dat ie alleen telt als je app zelf actief is (wat ik bij WinBar dus ook zag).

Om die signed representatie van VB is trouwens wel heen te proggen; ik gebruik bv. als return type voor GetTickCount ook een eigen type ULONG ipv een gewone VB Long. ULONG bestaat daarbij gewoon uit 4 losse bytes die ik met een simpele functie omreken naar een VB Double. Op die manier hoef je niet moeilijk te gaan doen met checken of de waarde negatief is e.d. :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:11

johnwoo

3S-GTE

Op zondag 14 april 2002 13:52 schreef Mr. B. het volgende:

[..]

Aan zo'n oplossing had ik ook al gedacht; het nadeel daarvan is natuurlijk dat ie alleen telt als je app zelf actief is (wat ik bij WinBar dus ook zag).

Om die signed representatie van VB is trouwens wel heen te proggen; ik gebruik bv. als return type voor GetTickCount ook een eigen type ULONG ipv een gewone VB Long. ULONG bestaat daarbij gewoon uit 4 losse bytes die ik met een simpele functie omreken naar een VB Double. Op die manier hoef je niet moeilijk te gaan doen met checken of de waarde negatief is e.d. :)
Mja, hij telt inderdaad alleen als ie zelf draait, maar dat is dan een extra impuls om hem te blijven draaien moet je maar denken ;)
En ik weet dat het signed gebeuren te omzeilen is (gebruik op enkele plaatsen ook een LARGE_INTEGER), maar aangezien drZymo en ik nu bezig zijn in C++ heb ik geen zin meer om dagen in WinBar 1.x te steken :P en dus heb ik de DU module redelijk simpel gehouden... Weet ook niet of er in 1.2 nog een graph komt...
De komende maanden zul je wel n stuk uitlopen op WinBar, want na 1.2 final zal er een behoorlijke poos geen update meer komen... Maar we hopen natuurlijk wel met WinBar 2 met zaken als skinning en plugins weer helemaal terug te komen ;)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
Op zondag 14 april 2002 12:55 schreef Mr. B. het volgende:
Ah ok.. thnx voor de uitleg! Dan weet ik tenminste wat het is.. was wel ff vreemd kijken vanmorgen :P

Ennuh chapeau voor zowel de heren van winbar als voor jouw, mr. b, dat jullie mekaar gewoon zo willen helpen! Zie je imo niet echt vaak meer...

iig: keep up the good work!! :+

"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leut
Op zondag 14 april 2002 19:01 schreef Leuty het volgende:

[..]

Ah ok.. thnx voor de uitleg! Dan weet ik tenminste wat het is.. was wel ff vreemd kijken vanmorgen :P

Ennuh chapeau voor zowel de heren van winbar als voor jouw, mr. b, dat jullie mekaar gewoon zo willen helpen! Zie je imo niet echt vaak meer...

iig: keep up the good work!! :+
foutje..... klikte ff verkeerd en te snel :) Mag wel verwijderd worden.. Kwe alleen nie hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rusty
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:02
Door omstandigheden kon ik niet eerder reageren, maar de update is super. De mogelijkheid om 2 statbars (1 boven en 1 onder) te draaien zou super zijn.

kunnen we al ergens geld storten als dank betuiging? ;)

3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

is het misschien mogelijk om stats naar mirc te kunnen sturen?

dat lijkt me ook wel cool... (heb nu wel iets anders, maar die heeft niet zoveel stats... :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 00:50 schreef Rusty het volgende:
Door omstandigheden kon ik niet eerder reageren, maar de update is super. De mogelijkheid om 2 statbars (1 boven en 1 onder) te draaien zou super zijn.

kunnen we al ergens geld storten als dank betuiging? ;)
Giro 6826973 staat altijd open :+
Op dinsdag 16 april 2002 13:57 schreef RonnieB82 het volgende:
is het misschien mogelijk om stats naar mirc te kunnen sturen?
Aan integratie met mIRC had ik ook al gedacht, ik ga voor een (een, dus niet de ;)) volgende versie eens kijken wat ik daarmee kan.
dat lijkt me ook wel cool... (heb nu wel iets anders, maar die heeft niet zoveel stats... :))
moo.dll zeker? :P

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja ik wil ook al heel lang 1000 Euro storten op je rekning mr B maar ik heb je adres nodig.

Even zonder dollen. Ik vind statbar cool en ik draai hem al 1.5 jaar.

Telkens als er maten op bezoek komen maak ik indruk met m`n statbar en dan willen ze hem ook.

"Zelf gebouwd" zeg ik dan vol trots. Maar dan zeggen mijn maten: "nee joh sukkel dat kan jij helemaal niet...."

Dat is dan wel weer jammer.

[sub] * Anoniem: 14548 Kan best wel een beetje VB dacht hij zo maar zijn vrienden geloven dat blijkbaar niet. Zijn Eurocalculator heeft blijkbaar minder indruk gemaakt dan hij dacht [/sub]

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49420

kan statbar ook met multi monitor om? winbar kan je zo mooi op je 2 monitor zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op dinsdag 16 april 2002 16:43 schreef Dinictus het volgende:
Ja ik wil ook al heel lang 1000 Euro storten op je rekning mr B maar ik heb je adres nodig.

Even zonder dollen. Ik vind statbar cool en ik draai hem al 1.5 jaar.

Telkens als er maten op bezoek komen maak ik indruk met m`n statbar en dan willen ze hem ook.

"Zelf gebouwd" zeg ik dan vol trots. Maar dan zeggen mijn maten: "nee joh sukkel dat kan jij helemaal niet...."

Dat is dan wel weer jammer.

[sub] * Anoniem: 14548 Kan best wel een beetje VB dacht hij zo maar zijn vrienden geloven dat blijkbaar niet. Zijn Eurocalculator heeft blijkbaar minder indruk gemaakt dan hij dacht [/sub]
Hehe :+
Op dinsdag 16 april 2002 16:56 schreef Dani-Filth het volgende:
kan statbar ook met multi monitor om? winbar kan je zo mooi op je 2 monitor zetten
Nog niet... staat op de to do list, maar ik kan het helaas (nog) niet testen.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Zoals ik zelf al had gezegd in dit topic is het binnen VB niet mogelijk om de temperatuur op te vragen...

Erg jammer :'( want het is namelijk wel leuke informatie die dan kan worden getoond....

Nu zat ik te denken of het niet mogelijk is om een ActiveX/Dll te schrijven/gebruiken welke deze informatie wel aan de VB applicatie kan leveren :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Op woensdag 17 april 2002 09:21 schreef Woudloper het volgende:
Zoals ik zelf al had gezegd in dit topic is het binnen VB niet mogelijk om de temperatuur op te vragen...

Erg jammer :'( want het is namelijk wel leuke informatie die dan kan worden getoond....

Nu zat ik te denken of het niet mogelijk is om een ActiveX/Dll te schrijven/gebruiken welke deze informatie wel aan de VB applicatie kan leveren :?
Dan moet je wel weten hoe je die informatie precies uitvraagt, en dat weet ik dus niet ;)
Maar ik ben er over aan het denken om 'm met MBM te laten communiceren; het nadeel daarvan is wel dat MBM moet draaien wil StatBar de temperaturen e.d. kunnen tonen. Maar dat zal voor de meeste tweakers niet zo'n probleem zijn, aangezien de meesten MBM toch wel hebben :+

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26970

Ik weet niet of dit al gesuggestied is ofsow :P, maar ik zou het echt VET vinden als de newstracker van nu.nl ook in statbar kon. Die staat nu op mn active desktop maar ik vind het toch handiger om een gedeelte lege ruimte van statbar te gebruiken :)
Die newstracker is gemaakt in Java, misschien kun je em direct integreren?

Keep up the good work, Statbar is echt een 8-) programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23992

Allereerst mijn complimenten aan Mr.B., een fantastisch programma. Ik heb 'em even vergeleken met WinBar, maar ik moet zeggen dat het er veel gelikter uitziet (mooi icons e.d.). *D

Het enige dat ik nu mis, is 'customizable' kleuren of support voor 'skins' zodat ik zelf de kleur kan bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
*Hier stond iets doms :P*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbvisiontt
  • Laatst online: 17-06 09:55
Enne, is een nieuwe release weer aanstaande? :)

.... Ik weet het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:03
hope so...

ik hoop dat er in ieder geval een logfile a la DU meter kan worden geimplementeerd, dat zou handig zijn zeker met een neerhaal-limiet van chello :(

maargoed v2.3 draait naar volle tevredenheid :Y)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swollywood
  • Laatst online: 07-01-2022
als ik statbar probeer op te starten krijg ik:

Runtime Error '9':
Subscript out of range

OS= XP met SP1
VB runtime heb ik al opnieuw installed, maar helpt ook niet

:'( :'( :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Laatst online: 20-06 10:20
register (Statbar settings) als ze er zijn weggooien en config files weggooiten en dan nog een keertje proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

Hoe krijg ik statbar op mijn 2e monitor te zien, dus alleen op mijn 2e monitor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 16:43

sus

is druk :+

*schop*

Inmiddels is RC5-72 begonnen, en de RC5-support van Statbar is ermee opgehouden. Waarschijnlijk omdat Statbar de gegevens uit de log-file haalt en deze veranderd is.

Kan dit veranderd worden zodat er nu support voor RC5-72 is?

als je de logfile wilt hebben, kan je me ff mailen (zie profile)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Is al gebeurd Suspicious, ik had hem er ook al over aangesproken :)
En in de volgende release (wanneer dat ook moge zijn) zit RC5-72 support

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:04

Boss

+1 Overgewaardeerd

Wordt er nog aan gewerkt dan? Ik ben alweer terug naar Winbar. Daar wordt volgens mij tenminste nog iets aan gedaan...

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Mjah, ik gebruik nog wel steeds StatBar maar een enige veranderingen worden altijd op prijs gesteld. Winamp3 Support, digitale klok, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Laatst online: 16:49

CBA

een vat, een vat, een vat !

Hmm ja, winamp 3 support en rc5-72 support staat ook bovenaan m'n lijstje :)

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

CBA schreef op 21 januari 2003 @ 10:16:
Hmm ja, winamp 3 support en rc5-72 support staat ook bovenaan m'n lijstje :)
én een proces kunnen excluden bij CPU (ivm koetje uiteraard :D)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42323

Als RC5 en OGR erin zit is het waarschijnlijk ook niet zo moeilijk om de weighted value uit me muon results.txt te lezen?
Dat zou wel heel mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

Anoniem: 42323 schreef op 21 January 2003 @ 15:14:
Als RC5 en OGR erin zit is het waarschijnlijk ook niet zo moeilijk om de weighted value uit me muon results.txt te lezen?
Dat zou wel heel mooi zijn :P
als we dan toch bezig zijn, ecc2 is ook weer bezig, en d2ol heeft ook wel een logfile .... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Er wordt zeker nog wel aan StatBar gewerkt :)

Ik heb er tegenwoordig helaas weinig tijd voor (ben ook niet zo actief meer op GoT als in het verleden :/), vandaar dat een update zo lang op zich laat wachten... maar ik ben bezig aan v2.4 :Y)
RC5-72 en Winamp3 support zullen er zeker in zitten, en ik ben aan het werk aan multi-processor support voor de CPU module. Zodra ik de techniek daarachter aan het werk heb moet het ook wel mogelijk zijn om een process te exluden :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 20:25
Ik heb je destijds die jump-button aangeraden voor WinAmp.. Die zou er de volgende versie bijzitten en waarempel *D Klasse!

Maar inderdaad, het is jammer dat er niet zo heel veel aan statbar gewerkt wordt.. Althans, weinig nieuwe releases.. Ik kan een tal van dingen bedenken die handig kunnen zijn in statbar. Google-veld (alike WinBar), snel resolutie aanpassen (ook alike winbar), timed shutdown, grafiekje van de diskusage (alike DU-meter), een goeie totaalmeting van het netwerkverkeer (weet even niet zeker hoe dat zit in statbar..) mét log-mogelijkheid.. Er kan zoveel in wat handig is *D

Misschien een idee om plugins te kunnen maken? Zodat anderen dingen erin kunnen frotten dus.. Of de source vrijgeven >:)
offtopic:
Leuk weer eens van je te horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Wat ik wel in statbar zou willen zien :) :

- Mogelijkheid om de lettertypes te kunnen veranderen. (Zou wel leuk zijn als je een theme hebt met een apart lettertype.)
- Mogelijkheid om zelf een kleur te kiezen voor de font. (evt te combineren met punt 1 )
- Mogelijkheid om waardes in te vullen bij je "Transparency" ipv alleen een scrollbar. (persoonlijk zie ik liever getalletjes)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Scipionyx schreef op 23 January 2003 @ 10:54:
Wat ik wel in statbar zou willen zien :) :

- Mogelijkheid om de lettertypes te kunnen veranderen. (Zou wel leuk zijn als je een theme hebt met een apart lettertype.)
- Mogelijkheid om zelf een kleur te kiezen voor de font. (evt te combineren met punt 1 )
Dat zal mogelijk zijn zodra skinning is geïmplementeerd; wanneer dat is kan ik helaas nog niet zeggen.
- Mogelijkheid om waardes in te vullen bij je "Transparency" ipv alleen een scrollbar. (persoonlijk zie ik liever getalletjes)
Consider it done :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

wanneer komt ie uit ?? ;) :) Ik kan haast niet wachten :) We weten da t je druk bent, maar je kan ons tweakers nu ook niet te lang meer in spanning houden hoor ;) :+

[edit - weer te snel met alt-s]

[ Voor 79% gewijzigd door sus op 24-01-2003 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Wat mij een zeer waardevolle aanpassing zou lijken is als je statbar op je server als service kan laten draaien en dat je modules van je server kan toevoegen op je statbar op je werkstation, dus zeg maar remote PC's/servers monitoren! Maar dat zit natuurlijk al in versie 2.4 :P B)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30890

Volgens mij gaat het er weer om spannen wie er 't eerst is met een nieuwe versie, winbar of statbar... Beide zijn momenteel met een nieuwe versie bezig dus..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20405

Kan dit?

Een drag n drop functie voor snelkoppelingen in de quicklaunch.

Lijkt mij ontzettend handig. i.p.v handmatig via het configuratiescherm alles te moeten instellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
SuspiciouS schreef op 24 January 2003 @ 09:59:
wanneer komt ie uit ?? ;) :) Ik kan haast niet wachten :) We weten da t je druk bent, maar je kan ons tweakers nu ook niet te lang meer in spanning houden hoor ;) :+

[edit - weer te snel met alt-s]
Still workin' on it... kan d'r helaas echt nog niks van zeggen :|
collin schreef op 24 January 2003 @ 11:57:
Wat mij een zeer waardevolle aanpassing zou lijken is als je statbar op je server als service kan laten draaien en dat je modules van je server kan toevoegen op je statbar op je werkstation, dus zeg maar remote PC's/servers monitoren! Maar dat zit natuurlijk al in versie 2.4 :P B)
Niet helemaal op die manier, maar er komt een remote-monitoring mogelijkheid, en de planning is dat die er in de komende versie in zit 8-)
Anoniem: 20405 schreef op 24 January 2003 @ 13:10:
Kan dit?

Een drag n drop functie voor snelkoppelingen in de quicklaunch.

Lijkt mij ontzettend handig. i.p.v handmatig via het configuratiescherm alles te moeten instellen. :)
Staat op de to do list, maar dat zal waarschijnlijk niet in de komende versie zitten... eerst maar eens de QuickLaunch uitbreiden zodat je ook startup path, icon, en parameters kunt aanpassen :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55428

Super progje!! _/-\o_ Heb alleen een bug met de "Master volume control". :'(
Ik gebruik StatBar 2.301 en draai win2000 SP2. En heb een SB Live 5.1

Deze error krijg ik als ik de "Master volume control" toevoeg en op "OK" of "Apply" klik:

Afbeeldingslocatie: http://www.lynx10.nl/ff/mixer_error.gif

Verder staat winamp3 support ook bij mij hoog op het verlanglijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Anoniem: 55428 schreef op 25 January 2003 @ 10:33:

Deze error krijg ik als ik de "Master volume control" toevoeg en op "OK" of "Apply" klik:

[afbeelding]
heb ik ook ;)

(win XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Anoniem: 55428 schreef op 25 January 2003 @ 10:33:

[afbeelding]

Verder staat winamp3 support ook bij mij hoog op het verlanglijstje
Het is me bekend dat de volume control op sommige machines niet werkt; waar dat aan ligt weet ik niet precies, maar het is in de volgende versie als het goed is gefixt.
Winamp3 support zal er dus in v2.4 ook inzitten :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30685

Mr. B. ik heb daarnet een berichtje op je ICQ nagelaten, maar weet niet zeker of je die nog gebruikt.

Aangezien statbar in VB gemaakt is en je Winamp3 support in gaat bouwen. Heb je dan ergens een plugin gevonden/gemaakt die als vervanging kan dienen voor de API's van Wniamp2 ?

Ik raak er nog steeds niet echt uit en zou dit heel graag ook kunnen inbouwen.
mss @ Mr.ChronoM@PowerLCD.com als je vind dat het antwoord niet in dit topic past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Anoniem: 30685 schreef op 25 januari 2003 @ 13:14:
Mr. B. ik heb daarnet een berichtje op je ICQ nagelaten, maar weet niet zeker of je die nog gebruikt.

Aangezien statbar in VB gemaakt is en je Winamp3 support in gaat bouwen. Heb je dan ergens een plugin gevonden/gemaakt die als vervanging kan dienen voor de API's van Wniamp2 ?

Ik raak er nog steeds niet echt uit en zou dit heel graag ook kunnen inbouwen.
mss @ Mr.ChronoM@PowerLCD.com als je vind dat het antwoord niet in dit topic past
Ik gebruik nog wel ICQ, maar je berichtje heb ik niet gezien :?

Anywayz:
Ik wist in eerste instantie ook niet hoe je Winamp3 kunt aansturen, maar zo af en toe helpen johnwoo en ik elkaar met wat kleinigheidjes. Hij wist niet waarom Winbar verdween als je op Show Desktop klikte en StatBar niet, en ik wist niet hoe je Winamp3 kunt aansturen... nu weten we beide allebei :)

Het is eigenlijk heel simpel: zoek een window met als classname "STUDIO" (in tegenstelling tot "Winamp v1.x" voor Winamp2), en duw gewoon de keystrokes Z, X, C, V of B in z'n message queue. Die toetsen zijn gewoon hetzelfde gebleven als in Winamp2; je kunt daarvoor gewoon de ingebouwde constantes vbKeyZ, vbKeyX, etc. gebruiken. De titel en lengte van het nummer kun je uit de window title vissen :)
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Private Function FindWinamp() As Boolean
  hWinamp = FindWindow("STUDIO", vbNullString)
  FindWinamp = (hWinamp <> 0)
End Function
Private Sub SendKeyToWinamp(lKeyCode As Long)
  If FindWinamp Then
    PostMessageBynum hWinamp, WM_KEYDOWN, lKeyCode, 0
    PostMessageBynum hWinamp, WM_KEYUP, lKeyCode, 0
  End If
End Sub

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30685

hmm ... de support in statbar word uiteraard titel en artist ? en de rest niet dan ?
dacht ff een stukje verder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Anoniem: 30685 schreef op 25 January 2003 @ 13:47:
hmm ... de support in statbar word uiteraard titel en artist ? en de rest niet dan ?
dacht ff een stukje verder ;)
Titel, artiest, lengte, start/stop Winamp, previous, play, pause, stop, next... meer is met Winamp3 helaas nog niet mogelijk qua besturing door andere applicaties :|

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-06 09:50

Tys

* Tys ziet geen download knop / link o_O
* Tys keek weer es niet uit zijn doppen en had scrollbalk niet gezien, srry :)

[ Voor 49% gewijzigd door Tys op 25-01-2003 14:03 ]

My flight statistics: (444.803km in 120 flights) Next trips: Rome (Italy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Thiaz schreef op 25 januari 2003 @ 14:00:
* Mr. B. ziet geen download knop / link o_O
Versie 2.301 kun je vinden op www.statbar.nl; aan 2.4 wordt gewerkt.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Laatst online: 19:42
Ja, zit eigenlijk ook al een tijdje te wachten op een nieuwe statbar. Wat mij wel handig lijkt (ja, weer zo'n lijstje :P):
- google zoeken
- nieuws tweakers/nu.nl/GoT (?) enzovoorts
- support winamp 3 (is al geregeld zie ik). De enige reden waarom ik nog altijd winamp 2.8 gebruik is dat statbar winamp 3 niet support :)

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibbelz
  • Laatst online: 08-06-2022
Ik gebruik op al mijn pc's statbar, ik moet zeggen super programmatje.

Alle dingen die ik graag zou willen zien in statbar zijn hier al wel genoemt, dus dat laat ik maar lekker zitten.

Mijn complimenten aan Mr B.

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
inquestos schreef op 25 January 2003 @ 14:07:
Ja, zit eigenlijk ook al een tijdje te wachten op een nieuwe statbar. Wat mij wel handig lijkt (ja, weer zo'n lijstje :P):
- google zoeken
- nieuws tweakers/nu.nl/GoT (?) enzovoorts
- support winamp 3 (is al geregeld zie ik). De enige reden waarom ik nog altijd winamp 2.8 gebruik is dat statbar winamp 3 niet support :)
In v2.4 zal een search engine module zitten :)
Een nieuwstracker staat nog niet op het programma, maar ik hou het in m'n achterhoofd.
En de reden dat ik Winamp3 niet gebruik is dat 2.8 net zo geschikt is om mp3's af te spelen en een stuk lichter is :+

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
IbBeLz schreef op 25 January 2003 @ 16:12:
Ik gebruik op al mijn pc's statbar, ik moet zeggen super programmatje.

Alle dingen die ik graag zou willen zien in statbar zijn hier al wel genoemt, dus dat laat ik maar lekker zitten.

Mijn complimenten aan Mr B.
Tnx natuurlijk :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Laatst online: 20:25
Maar de source komt niet uit zeker ;) *hoop hoop* :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Explore
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Wellicht heb ik 't gemist, maar voor wanneer staat Statbar versie 2.4 gepland?

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Niet online

DJ^

hmmz

When it's done :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Explore schreef op 31 January 2003 @ 21:29:
Wellicht heb ik 't gemist, maar voor wanneer staat Statbar versie 2.4 gepland?
Precies :)

Ben momenteel druk bezig aan dual CPU support 8-)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
*Pling!! Nieuw idee!* :P

Is het te doen om er een soort "hide"-functie in de Quicklaunch van statbar te maken?
Net zoiets als de Quicklaunch in windows. Ik maak namelijk sindskort gebruik van die Quicklaunch-functie (in statbar dus), alleen ik vindt het er niet mooier op worden. Dus misschien kun je ergens een knopje maken ofzo dat dat menuutje tevoorschijn haalt. :?
Misschien dat ze naar linx of rechts schuiven?

Just a thought.. :)

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Scipionyx schreef op 08 February 2003 @ 17:49:
*Pling!! Nieuw idee!* :P

Is het te doen om er een soort "hide"-functie in de Quicklaunch van statbar te maken?
Net zoiets als de Quicklaunch in windows. Ik maak namelijk sindskort gebruik van die Quicklaunch-functie (in statbar dus), alleen ik vindt het er niet mooier op worden. Dus misschien kun je ergens een knopje maken ofzo dat dat menuutje tevoorschijn haalt. :?
Misschien dat ze naar linx of rechts schuiven?

Just a thought.. :)
Dat zal in ieder geval niet in de volgende versie zitten omdat ik daar toch het 1 en ander voor om zou moeten gooien... maar ik hou het in in m'n achterhoofd :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ehm, stomme vraag:

Wat is het verschil tussen WinBar, en StatBar?

Volgens mij doen ze toch wel heel erg hetzelfde??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Blasterxp schreef op 08 February 2003 @ 18:05:
Ehm, stomme vraag:

Wat is het verschil tussen WinBar, en StatBar?

Volgens mij doen ze toch wel heel erg hetzelfde??? :?
Ze doen inderdaad ongeveer hetzelfde. In juli 2000 heb ik de eerste versie van StatBar uitgebracht, WinBar kwam ruim een jaar later. De maker van WinBar, johnwoo, heeft een hele tijd StatBar gebruikt en wilde op een gegeven moment zelf ook wel eens zoiets proberen... that's it :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blasterxp
  • Niet online
Aha, okay :) thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73031

vraagje is er een manier om skins toe te voegen? want ik wil het het zelfde hebben als mijn styleXP scheme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Anoniem: 73031 schreef op 08 February 2003 @ 21:08:
vraagje is er een manier om skins toe te voegen? want ik wil het het zelfde hebben als mijn styleXP scheme
Skinning support staat op de to do list :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Hey, ik zag dat in Computeridee, statbar en winbar ook werden bekeken :P
Wist je daar iets van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
SaURoN schreef op 09 February 2003 @ 02:02:
Wist je daar iets van ?
Wist ik niks van... heb je een linkje (naar scans) ofzo?

* Mr. B. gaat toch maar eens slapen... met een stuk in je kraag is het lastig typen, laat staan programmeren :+

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ondertussen is het al even uit en kan de topictitel wel wat worden aangepast gok ik. Suggesties voor betere titels zijn natuurlijk welkom in SeM :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SaURoN schreef op 09 February 2003 @ 02:02:
Wist je daar iets van ?
Doe eens scannen als je wil... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ik scan het nu zo ff in :) maar kweet niet of ik mag posten hier ivm copyright :P
<blockquote><Font size=1 color=red>Modbreak:</font><hr>Niet posten, niet mailen, niet uitwisselen via GoT, as simple as that[/quote]

[ Voor 66% gewijzigd door blackd op 09-02-2003 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gomaster
  • Laatst online: 16:52
- nee, niet via got -

[ Voor 87% gewijzigd door blackd op 09-02-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobbert
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

- nee, niet via got -

[ Voor 119% gewijzigd door blackd op 09-02-2003 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 30890 schreef op 09 February 2003 @ 13:02:
[...]

Doe eens scannen als je wil... :)

Doe eens niet als je wilt... Hou het iig lekker voor jezelf en ga het niet via GoT verspreiden, zit gewoon copyright op die spullen.

[ Voor 22% gewijzigd door blackd op 09-02-2003 15:46 ]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ahhhh toobad.... :/ over 2 weken kun je hem volgens mij in PDF vanaf de computeridee site downloaden dus even wachten nog... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29349

Support voor de overige DPC projecten zou wel mooi zijn ;)
Denk dat griz je wel wil helpen met de info >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
• Nog ff een opmerking(/bug?):

Als ik gebruik maak van de quicklaunch-icons, krijg ik soms foutmeldingen.
Voorbeeld: Als ik DeltaForce TFD wil opstarten, krijg ik de melding
Error: Unable to open Earlyerr.txt
Dit heb ik zowel op mijn pc als laptop. Beide WinXP Pro NL (zonder SP1). En als ik Midtown Madness 2 wil opstarten, krijg ik de melding dat ie al opgestart is. Hij start dus wel op, maar ik moet de melding nog wel wegklikken. (ja, het zijn oude spellen :P )

UT start wel normaal op. Weet niet waar het aan zou kunnen liggen..?

• En misschien is het leuk om zelf je font te kunnen kiezen?
Weet niet of dat (makkelijk) haalbaar is. :)

* Scipionyx had nog iets, maar is het ff vergeten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Scipionyx schreef op 15 April 2003 @ 14:38:
• Nog ff een opmerking(/bug?):

Als ik gebruik maak van de quicklaunch-icons, krijg ik soms foutmeldingen.
Voorbeeld: Als ik DeltaForce TFD wil opstarten, krijg ik de melding

[...]

Dit heb ik zowel op mijn pc als laptop. Beide WinXP Pro NL (zonder SP1). En als ik Midtown Madness 2 wil opstarten, krijg ik de melding dat ie al opgestart is. Hij start dus wel op, maar ik moet de melding nog wel wegklikken. (ja, het zijn oude spellen :P )

UT start wel normaal op. Weet niet waar het aan zou kunnen liggen..?
Die spellen zullen waarschijnlijk wel opgestart moeten worden met de dir waar ze in staan als working dir... imho niet bepaald netjes gedaan in die spellen, maar in StatBar 2.4 zul je voor de QuickLaunch items een working dir op kunnen geven (evenals parameters en een ander icon).
• En misschien is het leuk om zelf je font te kunnen kiezen?
Weet niet of dat (makkelijk) haalbaar is. :)
Skinning support staat op de to do list :)

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55428

Wat ik graag in de StatBar zou willen zien is de temperatuur van je harddisk. En dan bedoel ik de temperatuur die je S.M.A.R.T. van je harddisk aangeeft. Ik ken wel progjes die dit doen en die laten dan de temperatuur rechtsonderin je startbalk zien, maar ik zou die toch graag in de StatBar zien.
Gaat dat lukken denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Anoniem: 55428 schreef op 15 April 2003 @ 15:44:
Wat ik graag in de StatBar zou willen zien is de temperatuur van je harddisk. En dan bedoel ik de temperatuur die je S.M.A.R.T. van je harddisk aangeeft. Ik ken wel progjes die dit doen en die laten dan de temperatuur rechtsonderin je startbalk zien, maar ik zou die toch graag in de StatBar zien.
Gaat dat lukken denk je?
Dat soort lowlevel dingen gaat niet direct vanuit StatBar lukken, maar ondersteuning voor het shared memory gedeelte van MotherBoard Monitor staat wel op de lijst.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

* sus is nu toch benieuwd wanneer StatBar weer met een update komt :) Heeft al weer een poosje geduurd, en RC5-72 ondersteuning mis ik toch wel ....

Verder natuurlijk nog steeds een toppie programma!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
SuspiciouS schreef op 15 April 2003 @ 15:55:
* Mr. B. is nu toch benieuwd wanneer StatBar weer met een update komt :) Heeft al weer een poosje geduurd, en RC5-72 ondersteuning mis ik toch wel ....

Verder natuurlijk nog steeds een toppie programma!
Zodra ik ff tijd heb om de QuickLaunch uit te breiden...
Dat is het enige wat nog aan v2.4 moet gebeuren (de koe-module is al aangepast voor RC5-72 support), maar dat komt er maar steeds niet van :/

Edit: antwoord op de vraag is dus: binnenkort ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. B. op 15-04-2003 15:58 ]

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Got, Tweakers, Fok en andere trackers erin kan dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
Movinghead schreef op 15 April 2003 @ 16:06:
Got, Tweakers, Fok en andere trackers erin kan dat ook?
Een nieuwstracker zit er (nog) niet in.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Mr. B. schreef op 15 April 2003 @ 16:18:
[...]

Een nieuwstracker zit er (nog) niet in.
btw.. je zou eens kunnen kijken hiernaar.. bart.. als je iets met skins zou willen maken.. http://www.vbaccelerator....ontrols/Skins/article.asp

edit:
Ben er nu wat mee aan het stoeien.. vandaar..
btw .. nog niet over gestapt naar vb.net?

[ Voor 14% gewijzigd door henkleerssen op 15-04-2003 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. B.
  • Niet online
henkleerssen schreef op 15 april 2003 @ 16:26:
[...]

btw.. je zou eens kunnen kijken hiernaar.. bart.. als je iets met skins zou willen maken.. http://www.vbaccelerator....ontrols/Skins/article.asp
Mja, dat gaat over het skinnen van de non-client area, en die heeft het hoofdvenster van StatBar niet ;) Dat is gewoon een form waarvan de BorderStyle op None staat. Maar misschien kan ik er ooit nog wat mee, tnx iig :)
btw .. nog niet over gestapt naar vb.net?
Nope, VB6 voldoet nog prima... wil wel een keer met VB.net gaan experimenteren, maar daar heb ik voorlopig toch geen tijd voor.

StatBar.nl - @GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Laatst online: 11-05 20:49
blackd schreef op 09 February 2003 @ 15:45:

[...]

Doe eens niet als je wilt... Hou het iig lekker voor jezelf en ga het niet via GoT verspreiden, zit gewoon copyright op die spullen.
Inderdaad.... maar wat wil je weten over dat artikel?
Heb het namelijk geschreven >:)

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 16-06 19:51
Ga lekker ff 5 maanden later een reply geven joh :z

[ Voor 4% gewijzigd door Solosmots op 10-07-2003 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ben trouwens wel benieuwd hoe lang het duurt voordat de nieuwste versie op de internet-markt komt... (statbar 2.4) :)

* BtM909 was al helemaal blij toen ik las "nieuwe versie release"

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus

sus

hier nog een die al helemaal blij was geworden :) 2.4 is uit!!!!

*kijkt nog een goed.... 2.3 ....... SH*T"

Mr.B -> al enig idee van een mogelijke release-datum/periode ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoReseth
  • Laatst online: 16-06 08:06
Wat mij opzich een mooie optie lijkt (weet niet of het uberhaupt mogelijk is).

- Lijst met programma's en hoeveel RAM ze gebruiken als je op RAM drukt.
- Lijst met programma's en hoeveel CPU ze gebruiken als je op CPU drukt.

Lijkt mij persoonlijk vreselijk handig, omdat je dan erg snel dat allemaal kunt zien, en dat zou handiger werken dan de task manager te moeten gebruiken :)

Maar zoals ik al zei, ik weet niet eens of het wel mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Laatst online: 11-05 20:49
Solosmots schreef op 10 July 2003 @ 14:44:
Ga lekker ff 5 maanden later een reply geven joh :z
In een topic dat al bijna 15 maanden loopt lijkt me dat niet zo'n ramp hoor...
Komt overigens omdat er nog steeds nieuwe topics worden geopend met een link naar dit topic in de eerste post.

[ Voor 21% gewijzigd door Swinnio op 10-07-2003 16:49 ]

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solosmots
  • Laatst online: 16-06 19:51
Ok dan mag het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Mochten er nog mensen willen kicken, laat maar zitten:

StatBar 2.4 is eindelijk released!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Zie BtM909. Suggesties over 2.3 geven terwijl 2.4 al een tijdje uit is... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 18:18

momania

iPhone 30! Bam!

Verder met de nieuwe versie dus :) ^^^

Gelieve dit topic niet meer te *kicken*.
Hij blijft open om nog van dienst te zijn in de search.
Dicht dus... (weer dat jonkie) :P

[ Voor 14% gewijzigd door momania op 11-07-2003 09:29 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.