Op dinsdag 02 april 2002 15:05 schreef Woudloper het volgende:
Nieuwe versie ziet er goed uit!!!
Mr B. de nieuwe versie ziet er goed uit en leuk dat je sommige afbeeldingen (icons) hebt aangepast.
Transparency is een zeer leuke feature die je hebt toegevoegd. Net zoals
natuurlijk de DU Meter en de Quicklaunch mogelijkheid.
Kan de Quick Launch bar ook op de volgende manier werkende gekregen worden??
[afbeelding]
Dat zal lastig worden, maar ik kijk wat ik kan doen.
Ik dacht dat ik ooit een screenshot van jouw desktop had gezien waarin de letters nog iets smaller (of anders) waren, maar dat kan ik fout hebben....
Dat heb je dan fout

De letters in deze versie zijn wel minder dik t.o.v. de vorige versie, waarschijnlijk heb je je daar mee vergist

Fout/Error
Ik heb hier echter op twee PC's welken draaien op
W2K SP2, Office 2K, SR1 de volgende fout:
[afbeelding]
Deze fout lost zich vanzelf op net zoals
insoft zegt naar een logoff logon actie

Hmm... ik krijg meer berichten over die volume fout. Die code ga ik gewoon helemaal opnieuw doen voor de volgende versie.
Daarnaast had ik nog een foutje dat bij de ene PC waarop ik het geïnstalleerd had de focus bovenin niet goed werkte, maar dat heeft meer te maken met het feit dat dat een Lock-down PC is en deze dus niet zomaar naar de registry kan schrijven. (mits deze unlocked is voor alle users, wellicht zou je de registry kunnen onder brengen in de HKCU want dan kan het wel!)
Wat bedoel je met "de focus bovenin"?

StatBar gebruikt om z'n instellingen op te slaan (nog) de standaard VB GetSetting en SaveSetting statements; die komen alleen in HKCU, dus daar kan het in principe niet aan liggen.
/Edit:
Nog even een status vraagje...
Mr. B. wat is trouwens de status van het werken met skins, want dat staat toch al een tijdje op de planning! Of heb je daar nog helemaa niet naar gekeken

Daar heb ik nog niet actief naar gekeken omdat het erg veel werk is om dat goed op te zetten, en omdat andere features op het moment ff belangrijker zijn. Ik heb wel al wat ideëen over hoe ik het aan wil gaan pakken, maar dat moet allemaal nog uitgewerkt worden.