StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik gebruik StatBar nog dagelijks, maar nu helemaal.
Vooral die DU meter is mooi.
Good work Mr. B.
/edit: Je update dingetje in je vorige versie werkte goed.
🌞🍃
de update optie werkt perfect,
en de nieuwe toevoegingen zijn echt vet
vooral die DU meter is handig, scheelt weer een extra proggie
keep up the good work
Nice job, ga zo door.
erg prettig de DU meter module
hoef nu tenminste niet meer DU meter open te laten staan voor de up- en download meter
keep the good work up !! (voor auto-update functie werkt prima!)
I don't drive fast, I only fly low!
mijn dank is groot!
(bug die ik had als ik winamp op wilde starten is verholpen)
Toch wel, hij logt het namelijk niet.Op zondag 31 maart 2002 16:56 schreef yonexfreak het volgende:
toppertje !!
erg prettig de DU meter module
hoef nu tenminste niet meer DU meter open te laten staan voor de up- en download meter
keep the good work up !! (voor auto-update functie werkt prima!)
🌞🍃
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

klopt standaard draait DU meter geminimaliseerd meeOp zondag 31 maart 2002 17:01 schreef DataBeest het volgende:
[..]
Toch wel, hij logt het namelijk niet.
waar ik op doelde was dat als je DU meter geminimaliseerd draait je niet de upload en download snelheden ziet en DU meter toont dat dus wel
kortom zie door Statbar de snelheden en doordat ik DU meter op de achtergrond heb draaien, blijft mn Log ook meteen bijgewerkt
I don't drive fast, I only fly low!
zou wel handig zijn, ik moet nu namelijk DU meter apart er langs laten draaien, aangezien die wel alles logt
maar verder is ie echt goed, zelfs mijn winamp bug is verholpen
[edit]
keep up the good work
Da's toch alleen met de kerstOp zondag 31 maart 2002 15:58 schreef Mr. B. het volgende:
* Fairy B. wenst GoT een zaalieg en geloekieg paasfeest met deze nieuwe StatBar, en bedankt voor die bloeme... ofzo
Powered by KPN
Als je het menuutje opent bijvoorbeeld? Dat is gewoon de manier waarop Windows die dingen redrawt (om het maar eens in goed ABN te zeggenOp zondag 31 maart 2002 17:33 schreef Kertje het volgende:
bug gevonden
met die transparante optie, als je die doet in xp, en je doet autohide, dan doet ie allemaal gekke dingen met de dingen op de achtergrond, uitvegen enzo...

StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Echt wel, ziet er onder Win2k erg vet uit en ook bij mij is een Winamp bugje wegOp zondag 31 maart 2002 17:30 schreef Kertje het volgende:
vet die transparancy optie is erg gaaf
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Anoniem: 16192
nee, als je dan met de muis boven in het scherm gaat en statbar naar beneden gaat en weer terug, probeer maar is, anders maak ik wel ff een screenieOp zondag 31 maart 2002 17:46 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Als je het menuutje opent bijvoorbeeld? Dat is gewoon de manier waarop Windows die dingen redrawt (om het maar eens in goed ABN te zeggen). Daar is helaas niks aan te doen
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet wat d'r mis gaat... als je ff een screenie kunt maken: graagOp zondag 31 maart 2002 17:50 schreef Kertje het volgende:
[..]
nee, als je dan met de muis boven in het scherm gaat en statbar naar beneden gaat en weer terug, probeer maar is, anders maak ik wel ff een screenie
StatBar.nl - @GoT
Op zondag 31 maart 2002 17:52 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap niet wat d'r mis gaat... als je ff een screenie kunt maken: graag
het effect ontstaat pas na de 2x uitschuiven
Nee, dat kan niet.Op zondag 31 maart 2002 18:07 schreef Hielkej het volgende:
vraagje: Kan ik zien wat ik in totaal heb ge up/download??
Mocht het nog mogenlijk zijn dat in versie 2,4 je de totale up/download bij kan houden dat zou het helemaal geweldig zijn
Ik weet het, ik moet blij zijn met zoals hij al is
ben er ook al 8er, je kan wel van je huidige windows sessie bekijkenOp zondag 31 maart 2002 18:09 schreef Beaves het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Daar ben ik het mee eensOp zondag 31 maart 2002 18:13 schreef OProg het volgende:
Mocht het nog mogenlijk zijn dat in versie 2,4 je de totale up/download bij kan houden dat zou het helemaal geweldig zijn
JawelOp zondag 31 maart 2002 18:09 schreef Beaves het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet.
Als je je muis op de snelheid houdt zie je in de tooltip de totale up- en download voor je huidige Windows sessie. Hij houdt inderdaad geen totalen bij per periode ofzo.
Verrek... doet ie hier onder XP ook, maar onder Win2K heb ik d'r geen last van. Ik zal kijken of ik d'r wat aan kan doen, maar ik ben bang dat het een bugje in WinXP is.Op zondag 31 maart 2002 18:04 schreef Kertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
het effect ontstaat pas na de 2x uitschuiven
StatBar.nl - @GoT
Windows 2000 is gewoon beter dan XPOp zondag 31 maart 2002 18:15 schreef Mr. B. het volgende:
Verrek... doet ie hier onder XP ook, maar onder Win2K heb ik d'r geen last van. Ik zal kijken of ik d'r wat aan kan doen, maar ik ben bang dat het een bugje in WinXP is.
Het lijkt me handiger om gewoon een programma te maken, maar goed. Concurrentie zorgt voor innovatie, he?
You can't have everything. Where would you put it?
Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is...
Om johnwoo (de maker van WinBar), maar eens te quoten:Op zondag 31 maart 2002 18:27 schreef tweakerbee het volgende:
WinBar had die features al. Waarom wordt er nog aan StatBar en WinBar naast elkaar gewerkt?
Het lijkt me handiger om gewoon een programma te maken, maar goed. Concurrentie zorgt voor innovatie, he?
* Mr. B. B. is het daar 100% mee eens.Die opmerking is al vaker gemaakt
Zou ik op zich wel leuk vinden, maar ik denk dat het dan knokken zou worden over hoe het een en ander zou moeten gebeuren, omdat iedereen daar een eigen mening over heeft... (alleen de naam al) Dat is wel een voordeel van in je eentje proggen, je kan het precies zo doen als je zelf wil
StatBar.nl - @GoT
Als je een module toevoegd aan de visible modules en dan gewoon op "OK" klikt, wordt de module niet zichtbaar. Pas als je hem omhoog "klikt" en op "Apply" klikt (dat alleen clickable wordt als je dus de volgorde van de zichtbare modules aanpast), wordt de module zichtbaar...
Win2K trouwens.
Had ik ook last van. WinXP hiero..Op zondag 31 maart 2002 19:51 schreef Pietb het volgende:
Ik heb een probleempje met dit geweldige progseltje (lees: ik heb last van een bug)...
Als je een module toevoegd aan de visible modules en dan gewoon op "OK" klikt, wordt de module niet zichtbaar. Pas als je hem omhoog "klikt" en op "Apply" klikt (dat alleen clickable wordt als je dus de volgorde van de zichtbare modules aanpast), wordt de module zichtbaar...
edit:
Win2K trouwens.
Voor de rest =>
Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Die silver XP scheme is niet goed, en die default ook niet.
Ik wacht nog steeds tot dat een keer goed is
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:57
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
Verder zijn de verschillen tussen deze programma's niet zo groot, echter, winbar heeft wel een tracker, dat en een werkende DU meter, dan ga ik naar statbar, aangezien het lijkt dat johnwoo niets meer doet
Dus voor mij wachten en kijken wie eerder klaar is!
- We Are Borg
Ah, dacht dat het alleen bij mij was, maar gelukkig niet dusOp zondag 31 maart 2002 20:00 schreef Scipionyx het volgende:
[..]
Had ik ook last van. WinXP hiero..
Voor de rest =>& Keep up the good work!!
- We Are Borg
Ja en uitgeschakeld daarnaOp zondag 31 maart 2002 21:00 schreef Steel-Frog het volgende:
[..]
Had ik ook last van, hij kon de mute niet vinden ofzo

Dus:
- Volume probleem
- Apply knop werkt niet goed
+ Transparant
johnwoo heeft anders een week of 2 geleden een nieuwe versie van winbar gereleased hoorOp zondag 31 maart 2002 20:31 schreef erkens het volgende:
aangezien het lijkt dat johnwoo niets meer doet
oops, dat kan statbar nu dus wel! Als er nou ook nog die ingebouwde google search inkomt...
I tried to sniff coke once, but the icecubes got stuck up my nose.
Uhm ja, ik doe nog wel wat, maar:Op zondag 31 maart 2002 20:31 schreef erkens het volgende:
leuk, deze draait wel onder windows 95 maar niet die DU meterdus blijf ik nog even bij winbar (niet de nieuwste versie, die werkt niet onder 95)
Verder zijn de verschillen tussen deze programma's niet zo groot, echter, winbar heeft wel een tracker, dat en een werkende DU meter, dan ga ik naar statbar, aangezien het lijkt dat johnwoo niets meer doet
- ik heb die NT4/Win95 bug nog niet kunnen lokaliseren
- ik ben stiekum alvast een beetje met WinBar 2 bezig
- ik heb een hele drukke week achter de rug (en er komt er nog een
- doordat WinBar nu ook bij een aantal internationale sites staat, heb ik het drukker dan voorheen met e-mailtjes beantwoorden
Maar er wordt dus zeker nog wel aan gewerkt, het duurt alleen even
Overigens vind ik StatBar er weer netjes uitzien, en Mr. B.'s bughunt heeft zo te zien succes gehad
Ow en dan nog een vraag voor Mr. B.
Da's idd een bugje zie ik nu...Op zondag 31 maart 2002 19:51 schreef Pietb het volgende:
Ik heb een probleempje met dit geweldige progseltje (lees: ik heb last van een bug)...
edit:
Win2K trouwens.
Wordt gefixt.
De functies die door de DU meter module aangesproken worden zijn gewoon niet aanwezig in Win95 en NT4 met SP3 of lager, vandaar dat de DU meter het daar niet op doet. Op die platformen zet StatBar 'm ook niet in de lijst met beschikbare modules.Op zondag 31 maart 2002 20:31 schreef erkens het volgende:
leuk, deze draait wel onder windows 95 maar niet die DU meterdus blijf ik nog even bij winbar (niet de nieuwste versie, die werkt niet onder 95)
Waar dat volumeprobleem vandaan komt zou ik zo direct niet weten... ik zal d'r naar kijken.
Maarre, ik ga op stap; ik lees straks wel verder hier
StatBar.nl - @GoT
Ik neem aan dat je voor de DU meter ook de functies uit iphlpapi.dll gebruikt? Die zijn standaard inderdaad niet op Win95/NT4 aanwezig, maar ze worden wel samen met IE5 of Office 2000 geinstalleerdOp zondag 31 maart 2002 21:49 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
De functies die door de DU meter module aangesproken worden zijn gewoon niet aanwezig in Win95 en NT4 met SP3 of lager, vandaar dat de DU meter het daar niet op doet. Op die platformen zet StatBar 'm ook niet in de lijst met beschikbare modules.
Op zondag 31 maart 2002 21:49 schreef Mr. B. het volgende:
De functies die door de DU meter module aangesproken worden zijn gewoon niet aanwezig in Win95 en NT4 met SP3 of lager, vandaar dat de DU meter het daar niet op doet. Op die platformen zet StatBar 'm ook niet in de lijst met beschikbare modules.
Zo zie je maar, twee "concurenten" die elkaar helpenOp zondag 31 maart 2002 21:54 schreef johnwoo het volgende:
Ik neem aan dat je voor de DU meter ook de functies uit iphlpapi.dll gebruikt? Die zijn standaard inderdaad niet op Win95/NT4 aanwezig, maar ze worden wel samen met IE5 of Office 2000 geinstalleerd(van Office weet ik het niet 100% zeker).
Ach ja, ik wacht (heb toch geen haast, winbar werkt wel, maar ver van lekker. StatBar heb ik dus nog niets aan, geen DU meter en tracker.
Verder zijn de mogelijkheden vrijwel hetzelfde, alleen verbruikt statbar volgens mij minder resources, maar daar kan ik me in vergissen. (hopen dat dat met winbar 2 in C++ beter is)
Maar euhm als ik op HD info klikt dan verdwijnt meteen dat beeldje
Heeft dat iets met Update interval te maken???
Ik heb die lager gezet maar helpt niet.
Naja misschien ligt het aan mij
Goed werk
odmat ze alletwee bij hetzelfde bedrijf werken gok ikOp zondag 31 maart 2002 22:02 schreef erkens het volgende:
[..]
[..]
Zo zie je maar, twee "concurenten" die elkaar helpen
Dan maar ff zelf downen.
Deed ie bij mij ook, op Win2000 + SP2 en de 2.21 versie van Statbar.Op maandag 01 april 2002 00:50 schreef Red Baron het volgende:
Hmm de autoupdate crashed steeds hier bij mij(versie 2.21)
Dan maar ff zelf downen.
Hij begint en dan bij een willekeurig percentage hangt StatBar.
Werkt alleen als ik op een bepaalde manier dubbel klik ofzo.
Erg snel pakt ie niet, erg langzaam ook niet.
En als ik enkel klik, dan zie ik alleen winamp naar de voorgrond komen.
Verder heerst hij natuurlijk wel erg.
Ook de volume control functie bij dubbel klikken op het volume percentage is erg handig.
Omdat ik het vaak gebruik (om de line in (tv) te muten) had ik het in de systemtray staan. Die is daar nu dus ook weg
idd, werkt erg vaag, soms doet ie niks, soms komt winamp, soms komt dat jump to gebeurenOp maandag 01 april 2002 01:14 schreef Red Baron het volgende:
Hmm die jump to file knop (winamp) werkt hier niet echt lekker.
Werkt alleen als ik op een bepaalde manier dubbel klik ofzo.
Erg snel pakt ie niet, erg langzaam ook niet.
En als ik enkel klik, dan zie ik alleen winamp naar de voorgrond komen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Ik heb het opgelost door onder XP de bar simpelweg te hiden/showen ipv niet-on-top/wel-on-top te zetten.Op zondag 31 maart 2002 21:47 schreef johnwoo het volgende:
Ow en dan nog een vraag voor Mr. B.Nu ik mn AppBar code heb aangepast (zodat ie op ABN_FULLSCREENAPP reageert) zit ik met exact hetzelfde probleem als jij eerst had, namelijk dat alles achter de bar valt
Ik heb er nog niks over kunnen vinden, misschien kan je een tipje van de sluier oplichten?
Q: Is dat een ranzige oplossing? A: Ja
Q: Werkt het? A: Ja
Q: Is er een mooiere oplossing? A: Heb er verder niks op kunnen vinden

Ah, dat wist ik niet... tnxOp zondag 31 maart 2002 21:54 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je voor de DU meter ook de functies uit iphlpapi.dll gebruikt? Die zijn standaard inderdaad niet op Win95/NT4 aanwezig, maar ze worden wel samen met IE5 of Office 2000 geinstalleerd(van Office weet ik het niet 100% zeker).
BTW, Office 2000 vereist dat IE5 geïnstalleerd is, dus dat komt op hetzelfde neer
Het checken of de DU meter misschien toch gebruikt kan worden stel ik ff uit tot v2.4; ik heb nu snel ff die apply knop bug gefixt. En bij de installer zit nu ook de helpfile... dat was ik stomweg vergeten
Versie 2.301 kan nu gedownload worden
StatBar.nl - @GoT
Anoniem: 52280
LOL... tnxOp maandag 01 april 2002 03:26 schreef Rimajo het volgende:
Ziet er gelikt uit!! Symantec probeert ook zoiets in Norton Utilities....maar dit is perfect!
Waar dat jump-to-file gebeuren raar doet weet ik zo niet... het enige wat dat knopje doet is Winamp naar de voorgrond roepen en een "j" naar dat window toe sturen. Hoe je op dat knopje klikt kan niet uitmaken... de actie daarachter wordt pas uitgevoerd als je het knopje loslaat.
* Mr. B. B. is trouwens AFK tot ergens halverwege de middag, dus de komende uren reageer ik hier ff niet.
Erg leuk als je om 4 uur gaat pitten en de wekker gaat om 8 uur weer ivm een schoolopdracht
StatBar.nl - @GoT
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
conclusie * Erkens still waiting...Op maandag 01 april 2002 02:52 schreef Mr. B. het volgende:
Het checken of de DU meter misschien toch gebruikt kan worden stel ik ff uit tot v2.4
Logging staat op de to do list... je kunt nu iig wel al de totale up/download van je huidige Windows sessie zien.Op maandag 01 april 2002 14:01 schreef thedolf het volgende:
Ziet er goed uit. Alleen die DU meter optie mag wel eens uitgewerkt worden. Hij logt nl niet
* Mr. B. B. houdt het wel ff vol zo... balkon, zonnetje, laptop op schoot, drinken bij de hand... let the summer begin
StatBar.nl - @GoT
* johnwoo wil n wlan kaartje, want z'n UTP kabel is te kortOp maandag 01 april 2002 15:44 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
* johnwoo B. houdt het wel ff vol zo... balkon, zonnetje, laptop op schoot, drinken bij de hand... let the summer begin
LOLOp maandag 01 april 2002 16:19 schreef johnwoo het volgende:
[..]
* johnwoo wil n wlan kaartje, want z'n UTP kabel is te kort
Tot beneden in de tuin red ik het ook niet meer... aangezien we hier thuis in vrij korte tijd van 2 naar 4 pc's (incl. laptop dan) zijn gegaan heb ik aardig wat van m'n kabelvoorraad opgebruikt

StatBar.nl - @GoT
Vreemd... wat voor Windows/IE versie heb je, en via wat voor internetverbinding werk je?Op maandag 01 april 2002 16:35 schreef NG het volgende:
ik wil steeds van 2.3 naar 2.301 gaan, maar hij houdt er steeds na 34 kb mee op.
Heb het net nog ff geprobeerd, maar hier werkt ie probleemloos.
StatBar.nl - @GoT
Aye aye captain
Anoniem: 26244
unable to retrieve current mute state.
Volume control will be disabled.
Ik draai winxp, hoe kan ik het oplossen?? alvast bedankt.
Btw TOP proggie
edit:
laat maar, uit loggen loste het al op
Dit zou best leuk zijn, maar ook makkelijke voor sommige gebruikers die een uren limiet hebben en als ze daar overheen gaan moeten dokken (wanadoo hometime)
vooral die du-meter
Zeg ken jij de pilsjesman, de pilsjesman, de pilsjesman ...
Hmm had ik ook weer met het updaten.Op maandag 01 april 2002 16:41 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Vreemd... wat voor Windows/IE versie heb je, en via wat voor internetverbinding werk je?
Hier XP, met kabel 512/64, heel statbar loopt dan vast.
XP/6.0/Chello kabel.Op maandag 01 april 2002 16:41 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Vreemd... wat voor Windows/IE versie heb je, en via wat voor internetverbinding werk je?
Maar ondertussen is het me al gelukt. Misschien dat hosting van statbar niet helemaal optimaal was en dat ik net op het verkeerde moment wou updaten?
Hou ik in m'n achterhoofdOp maandag 01 april 2002 16:53 schreef Scarecrow het volgende:
Vraagje: kan er ook een 'teller' komen die bijhoud hoelang ik (perdag / week / maand / jaar) op i-net zit?
Dit zou best leuk zijn, maar ook makkelijke voor sommige gebruikers die een uren limiet hebben en als ze daar overheen gaan moeten dokken (wanadoo hometime)
Vaag... ik heb het hier net ook ff met XP geprobeerd; geen enkel probleem. StatBar maakt ook gewoon gebruik van standaardfuncties in wininet.dll, dus ik vraag me echt af wat d'r mis gaat...Op maandag 01 april 2002 18:04 schreef Red Baron het volgende:
[..]
Hmm had ik ook weer met het updaten.
Hier XP, met kabel 512/64, heel statbar loopt dan vast.
StatBar.nl - @GoT
Dat zou natuurlijk kunnen ja... de update file die gedownload wordt staat trouwens op een @Home server.Op maandag 01 april 2002 18:40 schreef NG het volgende:
[..]
XP/6.0/Chello kabel.
Maar ondertussen is het me al gelukt. Misschien dat hosting van statbar niet helemaal optimaal was en dat ik net op het verkeerde moment wou updaten?
StatBar.nl - @GoT
Thanx.
Enne over dat loggen van die DU-meter....FUCK school, fix this.
PLZ

En dit van een Winbar-gebruiker.
Zoals Nicolas Cage zei in Gone in 60 Seconds: You're cured!
Ga vooral zo door en probeer alsjeblieft iets te vinden zodat WinAmp 3 ook gesupport wordt.

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
ik merkte eigenlijk weinig tot nix van die ene bug, maar ik ben blij om te horen dat het gefixed is
keep up the good work!!!
Als ik statbar onderin zet dan komen de tooltips van de meeste modules helemaal boven in het scherm in beeld?
Voor de master sound module werkend te krijgen moest ik eerst afloggen en weer opnieuw aanmelden.
Als ik films full screen afspeel heb ik een blauw streepje onderin staan. Kan je dat veranderen??? (ik draai hem met auto hide) .
Alvast bedankt hé
Echt top programma'tje
Bijna nog een bugje vergeten: de quik launch module kan geen .exe's launchen met een parameter erachter. Dus das geen cs shortcut voor mij
Lees svp de helpfile/website...Op maandag 01 april 2002 21:22 schreef insoft het volgende:
Hier een paar features/bugs (die me niet bevallen)
Als ik statbar onderin zet dan komen de tooltips van de meeste modules helemaal boven in het scherm in beeld?
Vreemd... welke Windows versie?Voor de master sound module werkend te krijgen moest ik eerst afloggen en weer opnieuw aanmelden.
Zelfde vraag... en welke video player?Als ik films full screen afspeel heb ik een blauw streepje onderin staan. Kan je dat veranderen??? (ik draai hem met auto hide) .
Daar gaat aan gewerkt wordenBijna nog een bugje vergeten: de quik launch module kan geen .exe's launchen met een parameter erachter. Dus das geen cs shortcut voor mij.
StatBar.nl - @GoT
- When StatBar is placed in auto-hide mode at the bottom of your screen, some of the tooltips may appear at the top of your screen. This seems to be an issue with VB and/or Windows itself, but I can't tell for sure.Op maandag 01 april 2002 21:33 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Lees svp de helpfile/website...
[..]
Vreemd... welke Windows versie?
[..]
Zelfde vraag... en welke video player?
[..]
Daar gaat aan gewerkt worden
die bug wist je dus al.
Windows xp , windows media player 6.4 and 8 (beiden het "probleem" )
elke keer als ik Tactical Ops speel wordt ik er na zo'n 5min. uitgekicked als Statbar aan staat,
als Statbar niet aan staat, dan gebeurt dit niet
ik weet niet zeker of het aan Statbar ligt, mischien kunnen mensen die TO spelen en Statbar gebruiken dit bevestigen of ontzenuwen?
bij versie 2.301 begon het gedonder
Vaag... dat heb ik nog niet eerder gehoordOp maandag 01 april 2002 22:04 schreef Crash-Override het volgende:
ik heb mischien een bugje gevonden:
elke keer als ik Tactical Ops speel wordt ik er na zo'n 5min. uitgekicked als Statbar aan staat,
als Statbar niet aan staat, dan gebeurt dit niet
ik weet niet zeker of het aan Statbar ligt, mischien kunnen mensen die TO spelen en Statbar gebruiken dit bevestigen of ontzenuwen?
Ik zou idd graag weten of meer mensen hier last van hebben.
StatBar.nl - @GoT
Anoniem: 30685
als statbar dit zou ondersteunen dan gebruik ik het weer
Mr B. de nieuwe versie ziet er goed uit en leuk dat je sommige afbeeldingen (icons) hebt aangepast. Transparency is een zeer leuke feature die je hebt toegevoegd. Net zoals natuurlijk de DU Meter en de Quicklaunch mogelijkheid.
Kan de Quick Launch bar ook op de volgende manier werkende gekregen worden??
Ik dacht dat ik ooit een screenshot van jouw desktop had gezien waarin de letters nog iets smaller (of anders) waren, maar dat kan ik fout hebben....
Fout/Error
Ik heb hier echter op twee PC's welken draaien op W2K SP2, Office 2K, SR1 de volgende fout:
Deze fout lost zich vanzelf op net zoals insoft zegt naar een logoff logon actie
Daarnaast had ik nog een foutje dat bij de ene PC waarop ik het geïnstalleerd had de focus bovenin niet goed werkte, maar dat heeft meer te maken met het feit dat dat een Lock-down PC is en deze dus niet zomaar naar de registry kan schrijven. (mits deze unlocked is voor alle users, wellicht zou je de registry kunnen onder brengen in de HKCU want dan kan het wel!)
/Edit: Nog even een status vraagje...
Mr. B. wat is trouwens de status van het werken met skins, want dat staat toch al een tijdje op de planning! Of heb je daar nog helemaa niet naar gekeken
Dit topic is gesloten.