e-mail is nie erg snel vandaag merk ik.... hehe, et is er nog nie,... zet et anders op je ftp en gimme de details er van plz....Op maandag 15 april 2002 20:48 schreef lama het volgende:
[..]
sjek emaille
*.rar ---> *.jpg
en dan in de bestandsnaam welk deel et is etc. of post et hier....
ftp account:
ftp.host.sk
user: gotter
pass: lamapc
that's it....
voor vragen msn me effies: dynamic_323@hotmail.com
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Verwijderd
Je bedoelt de tweak txt of ook de txt: "All your case are belong to us"? Deze laatste heeft namelijk wel een mooi lettertype, ik hoop dat ie ook zo op het t-shirt komt. Wat betreft die tweak txt: dat moet niet al te moeilijk zijnOp maandag 15 april 2002 21:36 schreef lama het volgende:
de p4-henk staat op http://213.51.90.38/p4.tif, en de tekst moet ik nog reconstrueren omdat daar geen origineel van is...
BTW zijn er al meer betalingen binnen? Op girotel zegt ie dat die van mij op 15 april de deur uit is gegaan

Alvast bedankt.... 'k hoop dat et lukt
- hr j de back hr dta hagens mbp huyts as nab d r de pruijs r van de guchte rk janssen jh los r valk m rietveld ah verbeek [s]t h steenkamer[/s][is mijn loonsverhogingverrekening] fajm in 't groen
wow postbank is sneller dan normaalOp woensdag 17 april 2002 00:23 schreef lama het volgende:
overzichtje(gecensureerd):
- hr j de back hr dta hagens mbp huyts as nab d r de pruijs r van de guchte rk janssen jh los r valk m rietveld ah verbeek [s]t h steenkamer[/s][is mijn loonsverhogingverrekening] fajm in 't groen
Verwijderd
nee volgens mij staat een aantal posts terug dat ie zo bestellen als iedereen had betaald. Dus mensen dokken en snel ook
Verwijderd
Wow, binnen twee dagen, da's volgens mij een record voor de postbankOp woensdag 17 april 2002 00:24 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
wow postbank is sneller dan normaal![]()
, waneer komt mn shirt ongv ?
hr t de back
bj kuijper
hr j de back
hr dta hagens
mbp huyts
as nab
d r de pruijs
r van de guchte
rk janssen
jh los
r valk
m rietveld
ah verbeek
t h steenkamer[is mijn loonsverhogingverrekening]
fajm in 't groen
Ik had me eerst ingeschreven voor 1 shirtje maar heb er nu 2 van gemaakt.
1x XL en 1x XXL.
Verwijderd
/edit: en betaald natuurlijk!
Verwijderd
Euhm moet jouw sig niet worden aangepast? Zijn er pas 44 besteldOp woensdag 17 april 2002 19:52 schreef navyseal44 het volgende:
Bestel nu de OCM T-shirts/sweaters
Minimaal 50 stuks
44 and counting
(mail naar lama@supercows.nl )
maar eerst moet ik van 50 shirts betalingen binnen hebben...Op donderdag 18 april 2002 10:44 schreef Hokje het volgende:
hehe k hoop dat de ptt ook een beetje mee werkten dat ik 'm SNEL in huis heb
'k hoop dat het uiteindelijke resultaat wat meevalt, want 't is wel een kostelijk grapje geworden!Op donderdag 18 april 2002 13:49 schreef lama het volgende:
ons belgische vriend fire69 heeft ook betaald.
Eerst 3€ extra voor verzending (wat ik perfect normaal vind overigens), en dan hebben ze me in de bank nog 8€ afgezet voor een buitenlandse overschrijving!
Kleine rekensom: 25€!!
8€ ? das een heel ander bedrag als ik kreeg te horen (in de tijd van de gulden) toen ik mijn lian-li in belgie wou bestellen, daar hadden ze het over hfl 35,- fzoiets wat t aan extra administratie meebr8Op donderdag 18 april 2002 14:00 schreef Fire69 het volgende:
[..]
'k hoop dat het uiteindelijke resultaat wat meevalt, want 't is wel een kostelijk grapje geworden!
Eerst 3€ extra voor verzending (wat ik perfect normaal vind overigens), en dan hebben ze me in de bank nog 8€ afgezet voor een buitenlandse overschrijving!
Kleine rekensom: 25€!!
dus maar een pc60 in NL besteld
Opgestuurd... tja, dan moet ie ook nog via de posterijen naar de bank, dat wil tegenwoordig ook nog wel eens lang duren helaas.Op donderdag 18 april 2002 15:13 schreef IndigoDelFuego het volgende:
K*t postbank, ik heb al zo'n 4 dagen geleden de overschrijvingskaart opgestuurd!
Mijn betaling moet ook onderweg zijn. Overigens ga ik toch maar voor XXL ipv XL (maar dat staat bij mijn betaling) als dat mag Lama..
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
notedOp donderdag 18 april 2002 16:08 schreef breinonline het volgende:
[..]
Opgestuurd... tja, dan moet ie ook nog via de posterijen naar de bank, dat wil tegenwoordig ook nog wel eens lang duren helaas.
Mijn betaling moet ook onderweg zijn. Overigens ga ik toch maar voor XXL ipv XL (maar dat staat bij mijn betaling) als dat mag Lama..
Kreeg van de postbank hem terug gestuurd dat het er niet opstond! Nou is dat niet erg want dan doe ik van me moeder's rekening. Ik doe morgen hem op de post!!
Het rare is dat ze bij mijn vorige betaling naar NL helemaal geen kosten hebben aangerekend!?Op donderdag 18 april 2002 14:18 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
8€ ? das een heel ander bedrag als ik kreeg te horen (in de tijd van de gulden) toen ik mijn lian-li in belgie wou bestellen, daar hadden ze het over hfl 35,- fzoiets wat t aan extra administratie meebr8
dus maar een pc60 in NL besteld
Kun je die 50 zwarte shirts al bestellen of heb je er nog geen 50? En hoe zit het met mijn witte?
Probleem opgelost
Da's gewoon de delay in de gratis .tk URLs, geduld is een schone zaak (heb ik ook last van met m'n Packard Bell overclock pageOp donderdag 18 april 2002 22:18 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Lama, die site van jou doe nie veel. Zie alleen maar wit scherm
Kun je die 50 zwarte shirts al bestellen of heb je er nog geen 50? En hoe zit het met mijn witte?
Na een halve minuut ofzo komt het tevoorschijn.
Oslik blyat! Oslik!
Eerst werd €17,50 + verzendkosten gezecht
Maar als laatste las ik 14€ totaal.
Of was dat voor iets anders?
Wat zijn de verzendkosten geworden?
Zwart, XL, P4 Henk, text: To tweak
(Offtopic: waar kan je zo'n gratis .tk domein krijgen?)
www.tkOp donderdag 18 april 2002 23:38 schreef hellfire_ultd het volgende:
Ok ik heb ook betaald. €26 voor 2 shirts toch he?
(Offtopic: waar kan je zo'n gratis .tk domein krijgen?)
ik onderandere maar dat duurt ff want die postbank is nooit zo snel.Op vrijdag 19 april 2002 11:50 schreef trictrac het volgende:
Wie / hoeveel moeten er nog betalen...?
The page cannot be displayedOp vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef lama het volgende:
http://213.51.90.38/betaald.doc , dat zijn de mensen die al betaald hebben
The page you are looking for is currently unavailable. The Web site might be experiencing technical difficulties, or you may need to adjust your browser settings.
was confirmed, hij vraagt nog om "verificatie gegevens"Op vrijdag 19 april 2002 15:39 schreef lama het volgende:
hij doet het nu wel, firewall stond beetje verkeerd(heb net clean install gedaan , dus config is nog niet alles)
Het gaat zo te zien nog even duren voor dat de shirts verstuurt gaan worden ???Op vrijdag 19 april 2002 13:25 schreef lama het volgende:
http://213.51.90.38/betaald.doc , dat zijn de mensen die al betaald hebben
zal wel een vergising zijn....
die komt er voor een volgende 50, als daar voldoende belangstellenden zijn, en als iemand er een amd achter kan soepen kan die ook in de poll meegenomen worden(een meerderheid telt) , ook mensen die sweaters willen hebben moeten ff inschrijven op die dbase(behalve de mensen die tot nu toe gemaild hebben,m die zet ik er nog ff allemaal in, nu staan er enkel de 37 namen)Op vrijdag 19 april 2002 21:55 schreef thijz het volgende:
ik zie op http://213.51.90.38/shirtsbase_interface/Results/submission_form.asp dat er een P3 henk op gaat komen ??
Verwijderd
Alleen de achterkant ben ik niet zo kapot van...
I prefer nicknames
Ik heb talloze keren geprobeerd, maar ik kom er toch echt niet op hoorOp vrijdag 19 april 2002 23:44 schreef lama het volgende:
22 van 41 hebben betaald, er is nu een overziht van de batalingen op http://213.51.90.38/betaald.asp , hier zie je een lijst van namen , mailadressen en of die betaald heeft of niet, ik update de lijst 1 of 2 keer per dag.
Groot formaat bedoel ik dan... alle ftp's die ik heb geprobeerd zijn niet bereikbaar
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
dus laat dat shirt maar komen
Mooi, ik kan er nu op komen. Er staat alleen een foutje in.Op zondag 21 april 2002 09:48 schreef lama het volgende:
jah @hom eheeft er een dag uitgelegen is er nu pas sinds een uurtje weer(K*T home), maar als iemand zelf @home heeft wil hjet ook nog wel eens problemen geven, maar iemand met mxstream bij xs4all kan erop komen, iemand met rendo.de.kooi kabel, iemand met awanadoo telefoon, iemand met myweb isdn , dus dan lijkt het mij sterk dat ie het nie doet...
In plaats van mijn e-mail adres staat er mijn postcode
4819bd moet dus efmulder@wanadoo.nl zijn.
Just a little detail
Verwijderd
er zijn dus (al) 37 mensen die interesee hebben in een P3 t-shirt???Op vrijdag 19 april 2002 22:44 schreef lama het volgende:
Op vrijdag 19 april 2002 21:55 schreef thijz het volgende:
ik zie op http://213.51.90.38/shirtsbase_interface/Results/submission_form.asp dat er een P3 henk op gaat komen ??
die komt er voor een volgende 50, als daar voldoende belangstellenden zijn, en als iemand er een amd achter kan soepen kan die ook in de poll meegenomen worden(een meerderheid telt) , ook mensen die sweaters willen hebben moeten ff inschrijven op die dbase(behalve de mensen die tot nu toe gemaild hebben,m die zet ik er nog ff allemaal in, nu staan er enkel de 37 namen)
heb btw al meer als een week geleden al geld overgemaakt, en het is nog steeds niet aangekomen
Maar stel dat iemand, nadat de shirts besteld en afgeleverd zijn, nog een shirt wil bestellen. Kan dat omdat de zeven (zeefen
ik denk dat ik die postbank rekening maar ga afkappe, hebben niet echt veel mensen goedde ervaringen mee lees ik.
en nu hopen dat t shirt aankomt voordat X-life begint
Verwijderd
He, niets tegen de postbank. Ik had ff ge-m-bankierd en na 1,5 dagen stond het al op lama's rekeningOp dinsdag 23 april 2002 12:52 schreef ExcaliburDexter het volgende:
rabobank online bankierren roelt echt, in 1,5 dag het geld overgemaakt.
ik denk dat ik die postbank rekening maar ga afkappe, hebben niet echt veel mensen goedde ervaringen mee lees ik.
en nu hopen dat t shirt aankomt voordat X-life begint.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Verwijderd
Heb je het adres nu wel ontvangen?Op vrijdag 12 april 2002 20:33 schreef InfraC het volgende:
Lama, ik heb je net mijn adres en andere belangrijke zaken gestuurd (Ik had al besteld, alleen nu bevestig ik het ff).
Het geld is al onderweg...
- roland janssen haico van roeden(@home) jebbe schellevis tubby(michael van de giessen) guido van seeters hielke huijbers
Verwijderd
Dat is aardig snelOp woensdag 24 april 2002 01:53 schreef lama het volgende:
met beetje mzzl komen ze over keine 1,5-2 weken op je mat.
Of heb je gewoon het foute bedrag ingevuld?Op woensdag 24 april 2002 08:22 schreef Shinji het volgende:
geld is weer onderweg! tis iets meer voor de gedane moeite
Steekpenning?Op woensdag 24 april 2002 08:22 schreef Shinji het volgende:
geld is weer onderweg! tis iets meer voor de gedane moeite
sjek http://213.51.90.38/betaald.asp iedereen die daar staat doet mee als ie op tijd betaald, en jij dus ookOp woensdag 24 april 2002 20:40 schreef IndigoDelFuego het volgende:
hee lama zit ik (guido van seeters) nu bij de oude groep of niet (postbank)
Verwijderd
all your case are belong to us..
R.L. Meijer
B.Visser
roeland stoter(zegt inmiddels betaald te hebben)
avenger
logistiek
k wesdijk
dennis bell
jimar schuurmeijer
Daan Geerdink
hielke huijbers
jebbe schellevis
deze mensen hebben ook een mailtje gekregen, als de betaling en deze oproep kruisen , kun je deze als niet genoemd beschouwen.
ik sta niet tussen het rijtje maar ik zal wel ff kijken of ik een deel alvast kan opsturen scheeld jou ook weer geld..Op donderdag 25 april 2002 12:55 schreef lama het volgende:
vervelend maar volg4ende mensen krijgen van nu af nog 5 dagen om te betalen, anders beschouw ik ze als niet meer ingeschreven:
rijtje namen..
deze mensen hebben ook een mailtje gekregen, als de betaling en deze oproep kruisen , kun je deze als niet genoemd beschouwen.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
zekers, tot hier expliciet staat dat er iet meer besteld kan worden, kun je op www.lama.tk nog inschrijven.Op donderdag 25 april 2002 20:01 schreef enriqueeeee het volgende:
kun je nog steeds bestellen ?
als de eerste bestelling de deur uit is dan zal er hier en op lama.tk een melding komen dat de inschrijvingen vanaf dan meetellen voor de tweede ronde
PS ik zag op je site dat je een XL voor mij zou bestellen maar kan dat ook een L worden ?
noted, jij een l, datum weet ik nog niet, ik sluit per nu ronde 1, iedereen die vamnaf nu inschrijft telt mee voor ronde 2...Op vrijdag 26 april 2002 10:46 schreef Neptunus het volgende:
Lama kan je al iets van een data vertellen van wanneer alles verstuurt gaat worden?
PS ik zag op je site dat je een XL voor mij zou bestellen maar kan dat ook een L worden ?
Dit topic is gesloten.
![]()