dit is mijn post in HK:
wil je een overhemd, jas of shirt hebben?
heb je nog een design hiervoor(full-colour mag), post die hier of stuur hem naar ftp://213.51.90.38 of lama@supercows.nl
[edit: net binnen de 24 uur]
het verschuldigde bedrag(zie boven+ 2 euro als je 1/2 shirts, 1 trui of 1 overhemd neemt;;; zie boven+5 euro als je meer neemt ;;; dit vanwege gewicht/formaat) dient over gemaakt te worden op rekening:
30.35.46.859
rabobank wolvega
ten name van evan mandos
onder vermelding van je mailadres dat je gebruikt en je naam/postcode ofzo
Informatie en bestellingen @ http://www.lama.tk!
ik vraag dus hier:ik kan voor 12,0 euro shirts laten drukken((evt) met individuele nicknaam achterop) voor dubberlzijdig en mouwen bedrukt wordt het 17,50 euro en voor eenzijdig 10,0 euro, onder de 51 shirts enkel wit/grijsmelee , daarboven allerlei kleuren beschikbaar , met supercows[dpc] hebben we ook die shirts, goede kwaliteit, zeer snelle levering(bij 50+ shi9rts hooguit een 5 dagen, bij minder 2 dagen max) , bovenstaande bedragen komt nog wat verzend bij(van mij naar jou, bij vooruitbetaling styuren ze gratis op) ook sweaters zin mogelijk(en overhemden, en evt jassen)
sweaters 1-zijdig=17.50 2zijdig=20 2zij+mouw=25
overhemden 1zijdig 24,0 2zijdig 27,5 2zij+mouw 30,0
jassen 1zijdig 28,0 2zijdig=32,50 2zij+mouw=40,5( jassen moeten minimaal 50 stuks van besteld worden)
alle prijzen in euro's en prijzen kunnen misschien(max 50 eurocent) lager worden, bij 100+ van een soort wordt het nog goedkoper.
ik heb hier een nieuw topic gestart, buiten huiskamer, voor de niet hk mensen
wil je een overhemd, jas of shirt hebben?
heb je nog een design hiervoor(full-colour mag), post die hier of stuur hem naar ftp://213.51.90.38 of lama@supercows.nl
[edit: net binnen de 24 uur]
het verschuldigde bedrag(zie boven+ 2 euro als je 1/2 shirts, 1 trui of 1 overhemd neemt;;; zie boven+5 euro als je meer neemt ;;; dit vanwege gewicht/formaat) dient over gemaakt te worden op rekening:
30.35.46.859
rabobank wolvega
ten name van evan mandos
onder vermelding van je mailadres dat je gebruikt en je naam/postcode ofzo
Informatie en bestellingen @ http://www.lama.tk!