If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Verwijderd
Heb je het adres nu wel ontvangen?Op vrijdag 12 april 2002 20:33 schreef InfraC het volgende:
Lama, ik heb je net mijn adres en andere belangrijke zaken gestuurd (Ik had al besteld, alleen nu bevestig ik het ff).
Het geld is al onderweg...
ik moet nu nog adressen hebben van onderstaande(heb al ff gespammed per mail, maar nog geen respons), dus misschien via hier..
- roland janssen haico van roeden(@home) jebbe schellevis tubby(michael van de giessen) guido van seeters hielke huijbers
er is nu voor 36 shirts betaald, en 4 van resettim weet ik dat het komt, dus nog 11 betalignen... trouwens als bovenstaande mensen niet gereageerd hebben als er vor 51 shirts betalingen binnen zijn, dan doen ze helaas niet aan deze ronde mee... , dan flusk ik de dbase zodra ik bestel, en hebben ze pech, mensen die wel reageren, maar waarvan het geld lang duurt(postbankers) die worden niet z strneg behandeld
geld is weer onderweg! tis iets meer voor de gedane moeite
Verwijderd
Dat is aardig snelOp woensdag 24 april 2002 01:53 schreef lama het volgende:
met beetje mzzl komen ze over keine 1,5-2 weken op je mat.
Of heb je gewoon het foute bedrag ingevuld?Op woensdag 24 april 2002 08:22 schreef Shinji het volgende:
Steekpenning?Op woensdag 24 april 2002 08:22 schreef Shinji het volgende:
sjek http://213.51.90.38/betaald.asp iedereen die daar staat doet mee als ie op tijd betaald, en jij dus ookOp woensdag 24 april 2002 20:40 schreef IndigoDelFuego het volgende:
hee lama zit ik (guido van seeters) nu bij de oude groep of niet (postbank)
Verwijderd
Lama, net het geld overgemaakt... sorry dat het zo lang duurde.... te veel andere dingen....
all your case are belong to us..
all your case are belong to us..
10 a 12 die nog moeten betalen
Somminge mensen nemen wel heel lang te tijd
Beetje jammer!!
vervelend maar volg4ende mensen krijgen van nu af nog 5 dagen om te betalen, anders beschouw ik ze als niet meer ingeschreven:
R.L. Meijer
B.Visser
roeland stoter(zegt inmiddels betaald te hebben)
avenger
logistiek
k wesdijk
dennis bell
jimar schuurmeijer
Daan Geerdink
hielke huijbers
jebbe schellevis
deze mensen hebben ook een mailtje gekregen, als de betaling en deze oproep kruisen , kun je deze als niet genoemd beschouwen.
R.L. Meijer
B.Visser
roeland stoter(zegt inmiddels betaald te hebben)
avenger
logistiek
k wesdijk
dennis bell
jimar schuurmeijer
Daan Geerdink
hielke huijbers
jebbe schellevis
deze mensen hebben ook een mailtje gekregen, als de betaling en deze oproep kruisen , kun je deze als niet genoemd beschouwen.
ik sta niet tussen het rijtje maar ik zal wel ff kijken of ik een deel alvast kan opsturen scheeld jou ook weer geld..Op donderdag 25 april 2002 12:55 schreef lama het volgende:
vervelend maar volg4ende mensen krijgen van nu af nog 5 dagen om te betalen, anders beschouw ik ze als niet meer ingeschreven:
rijtje namen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
ja maar met jou had ik al contact gehad, dus had het weinig nut om jou ertussen te zetten....
kun je nog steeds bestellen ?
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
zekers, tot hier expliciet staat dat er iet meer besteld kan worden, kun je op www.lama.tk nog inschrijven.Op donderdag 25 april 2002 20:01 schreef enriqueeeee het volgende:
kun je nog steeds bestellen ?
edit:
als de eerste bestelling de deur uit is dan zal er hier en op lama.tk een melding komen dat de inschrijvingen vanaf dan meetellen voor de tweede ronde
als de eerste bestelling de deur uit is dan zal er hier en op lama.tk een melding komen dat de inschrijvingen vanaf dan meetellen voor de tweede ronde
Lama kan je al iets van een data vertellen van wanneer alles verstuurt gaat worden?
PS ik zag op je site dat je een XL voor mij zou bestellen maar kan dat ook een L worden ?
PS ik zag op je site dat je een XL voor mij zou bestellen maar kan dat ook een L worden ?
noted, jij een l, datum weet ik nog niet, ik sluit per nu ronde 1, iedereen die vamnaf nu inschrijft telt mee voor ronde 2...Op vrijdag 26 april 2002 10:46 schreef Neptunus het volgende:
Lama kan je al iets van een data vertellen van wanneer alles verstuurt gaat worden?
RONDE 2 BEGINT PER NU , IN EEN ANDER TOPIC(KLIK HIER)(mensen van ronde 1 krijgen hopelijk zo snel mogelijk hun shirt, ik bestel ze zodra http://213.51.90.38/betaald.asp volledig ja is(of over 5 dagen als dat dan nog niet zo is))
Dit topic is gesloten.
![]()