[pissed mode] ik ga e dus niet weer herhalen, lees eerst maar eens het topic voor je vraagt, ik erdien nagenoeg niks op die shirts(20 eurocent ofzo), en ik wil best die moeite doen, ik vind het wel leuk, maar ik herhaal niet meer, prijzen, plaatjes uitleg over zwart is meer dan genoeg gegeven.[/pissed mode] de ftp doet raar omdat mijn windows een beetje soep is, ik moet weer clean installetje gaan doen, doe ik bonnenkort wel weer, tot die tijd doet de ftp het overdag soms niet. , indien hij niet werkt, mail of icq me ff, als ik thuis ben dan fiox ik het direct.
Ik lees et nog een keertje door, want weet nog nie hoe et zit met costum prints..
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb als het goed is het origineel nog
Verwijderd
Hijs wel vet
Kom op mensen meer t-shirts!!
vooral die zwarte.
arg ik kan niet eens een smilie goed doen
Verwijderd
ik bedoelde correct en een db is een database waar we dan alles kunnen invullen, is namelijk veel makkelijker dan via mail.Op donderdag 04 april 2002 20:08 schreef Tweakerboy1986 het volgende:
[..]
corrcet= korset? wil je een korset?![]()
wat bedoel je met db'tje?
O ja,
/me ZWARTE T-SHIRTS MET P3 of P4 VOOROP EN TWEAKTXT ACHTEROP. Bij 50 bestellingen gaat dit door !!!
als je wil.Op vrijdag 05 april 2002 19:25 schreef mymind* het volgende:
moet ik dat plaatje van die tekst ook ff uploaden naar die ftp?
Ik heb als het goed is het origineel nog
[i] de zwarte shirts worden allen met p4-henk bedrukt, of er moeten zowel voor de p4 als voor de p3 50 gegadigden zijn(min. 100 dus)[/i]
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
er waren veel tweakers die intresse hadden dus deze moeten maar ook maar gaan bestellen..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
en voorop een logo van onze clan
(lijkt mij wel mogelijk he
en voor die zwarte kijk ik nog ff
wanneer moet je uiterlijk bevestiging hebben???
[code]mmm mmm aaa ii ll eeeeee nn nn
mmmmm mmmmm aa aa ll ee nnn nn
mmm mmm mmm aa aa ii ll eeee nn n nn
mmm mmm aaaaaaaaa ii ll ee nn nnn
mmm mmm aa aa ii llllll eeeeeee nn nn[/code]
anders wordt je order niet verwerkt!!!
jajajaja,Op zaterdag 06 april 2002 23:26 schreef lama het volgende:
[code]mmm mmm aaa ii ll eeeeee nn nn
mmmmm mmmmm aa aa ll ee nnn nn
mmm mmm mmm aa aa ii ll eeee nn n nn
mmm mmm aaaaaaaaa ii ll ee nn nnn
mmm mmm aa aa ii llllll eeeeeee nn nn[/code]
ben nog ff een beetje een fatsoenlijke mail in elkaar aan het draaien
en kijken of ik er een neem
hoe snel kun je ze eigenlijk hebben?
hoe sneller mensen een mailtje sturen hoe sneller ze er zijn..Op zaterdag 06 april 2002 23:27 schreef Crash-Override het volgende:
[..]
jajajaja,
ben nog ff een beetje een fatsoenlijke mail in elkaar aan het draaien
en kijken of ik er een neem
hoe snel kun je ze eigenlijk hebben?
er waren ong. nog 25 bestellingen nodig.. kheb al deel van het andere topic via ICQ gespamd naar dit topic om iedereen wakker te maken dat het doorgaat!!
Verwijderd
Nog 25 zwarte tshirts met voorop mobo en achterop tweaktxt. De andere tshirts konden toch meteen besteld en geleverd wordenOp zaterdag 06 april 2002 23:31 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
hoe sneller mensen een mailtje sturen hoe sneller ze er zijn..
er waren ong. nog 25 bestellingen nodig.. kheb al deel van het andere topic via ICQ gespamd naar dit topic om iedereen wakker te maken dat het doorgaat!!
/edit
ik meel morgen wel ff
Mag je zelf weten.Op zondag 07 april 2002 21:51 schreef thijz het volgende:
ik ga dus ook een T-shirt (zwart) bestellen, maar ik had nog 1 vraag: komt er nou de P3 of P4 henk op te staan
Neej mag niet..Op zondag 07 april 2002 21:57 schreef E-jey het volgende:
[..]
Mag je zelf weten.
op dit moment zijn er volgensmij nog geen 50 T-shirts besteld. en op dit moment is de P4 het meest besteld. zijn er ong. 100 T-shirts besteld dan zou je kunnuh zeggen 50x P3, 50x P4
Verwijderd
boel geblaat bla zie bovenstaande post maar....Op zondag 07 april 2002 21:57 schreef E-jey het volgende:
[..]
Mag je zelf weten.
grmbl ReseTTim was me net voor
je kunt dus qua shirt bestellen:
***zwart met p4 henk voorop en tekst achterop(geen keus dus over wat er op een zwart shirt komt te staan, mensen die mailen om een zwart shirt met p3henk krijgen gewoon een p4henk(daar mail ik ze nog wel over), of ze moeten wachten tot er 50 p3 zijn besteld
***een lichte kleur(wit , ornje oid) met je eigen logo's
Dat gezeur over P4 en niet P3 enzo en hoeveelheid shirts die minimaal besteld moeten worden is ook al duizenden keren voorbij gekomen
[LAMA]
Eej Lama, is het nog gelukt met dat logo van mij om die randen enzo nog wat bij te werken, ik ben eigenlijk wel benieuwd
[/LAMA]
Programming is like sex, one mistake, and you have to support it for life
my software never has bugs....it just develops random features
Ik zou dees wel op een shirt willen:

Een eigen logo is mogelijk jah. Je kan ze op shirt (kleur naar keuze) laten drukken.
! ! ! PRIJZEN IN EURO'S ! ! !
De prijs per shirt is 12,- + 2,- verzendkosten bij 1 of 2 shirts. Is het meer dan 2 shirts worden de verzendkosten iets hoger ( 4,80 in totaal meen ik)
Witte/grijsmelee t-shirts met opdruk kunnen per 1 besteld worden.
Wil je een zwart of andere kleur t-shirt, dan moet je minimaal 50 shirts afnemen (50 shirts met hetzelfde logo).
Een aantal tweakers (stuk of 35 geloof ik) hebben al een zwart T-shirt besteld van GoT. P4 Henkie voorop en TweakTXT achterop. Waarschijnlijk komen er geen andere modellen als met de P4 en TweakTXT in zwart uit.
Volgens mij heb ik nu wel alles gehad!
Mzzls!
Kijk voor logo's op ftp://213.51.90.38 .
Wil je bestellen, mail dan naar lama@supercows.nl en geef het volgende op in je mailtje:
Aantal | Kleur (wit/zwart) | Maat (S/M/L/XL/XXL)
Naam
Adres
Postcode + woonplaats
Telefoonnummer
Je e-mail adres
Nickname @ GoT
Het logo wat je op je shirt wil hebben.
Staat je logo niet op de FTP server, maak dan een map aan (op de FTP server, no username/pass needed) met als naam je e-mail adres of nickname en upload je logo in deze map. Indien je logo niet groter is als 1 MB kun je het hem ook mailen @ lama@supercows.nl
logo's kunnuh op allerlei kleuren shirt's behalve op zwart tenzij jij er 50 van afneemt.Op maandag 08 april 2002 11:38 schreef ~X-Treme~ het volgende:
Ik zal Lama wel even helpen
Een eigen logo is mogelijk jah. Je kan ze op een wit of zwart shirt laten drukken.
goed lezen en kijken is ook een vak...Op zondag 31 maart 2002 21:55 schreef ReseTTim het volgende:
EDIT DEZE HEB IK GEUPED!!
[afbeelding]
tshirt_front_P3.tif
[afbeelding]
tshirt_front_P4.tif
zow duidelijk??
Ja, dat was ik vergeten te vertellen jah, alle kleuren. Maar wit en grijsmelee kun je per 1 bestellen, de rest moet je er 50 van hebben. En het ontwerp is P4 omdat we van P3 waarschijnlijk niet genoeg shirts kunne bestellen. Bijna iedereen wil P4 geloof ikOp maandag 08 april 2002 11:47 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
logo's kunnuh op allerlei kleuren shirt's behalve op zwart tenzij jij er 50 van afneemt.
[..]
goed lezen en kijken is ook een vak...
Ik geloof dat Lama iets heeft geregeld bij de drukker waar supercows ook zijn shirts laat drukken, welke dat is weet ik nietOp maandag 08 april 2002 11:47 schreef wickedw het volgende:
goh waar laat je die drukken dan want die prijs is best goedkoop voor de kwaliteit!!??
Als het niet teveel moeite is, kan iemand dan die "oneliner" ff uitleggen
Doe maar xl, zo dik ben ik nietOp donderdag 04 april 2002 23:10 schreef lama het volgende:
[..]
hellfire_ultd@hotmail.com 2zwart shirt(geen maat=xxl)
[..]
(en als het niet past -> human case mod
Wel ff een vraagje:
Stel ik bestel er nog een grijs melee shirt erbij met mijn eigen logo's, en er zit wit in die logo's, wordt dat dan ook als wit gedrukt, of als transparant? Dwz, wordt wit in de logo's op een gekleurd shirt als wit afgedrukt, of wordt de kleur van het shirt gebruikt?
Een vervlogen rage van een stukje tekst uit een japans spel, dat heeel slecht naar het engels vertaald was.Op maandag 08 april 2002 12:28 schreef Ermo het volgende:
Kan iemand me vertellen welk lettertype gebruikt is bij de "All your case are belong to us" tekst?
Zoek maar eens met google naar "all your base are belong to us", en bekijk het flash filmpje (was voor mij de eerste keer best laggen)
What happen? Someone set up us the bomb...
NeeeeeeeeeeeeeejOp maandag 08 april 2002 14:44 schreef hellfire_ultd het volgende:
[..]
Een vervlogen rage van een stukje tekst uit een japans spel, dat heeel slecht naar het engels vertaald was.
Zoek maar eens met google naar "all your base are belong to us", en bekijk het flash filmpje (was voor mij de eerste keer best laggen)
What happen? Someone set up us the bomb...
DOS tijdperk filmpjes. Dit is wel heel vaag spul!
You have no chance to survive make your time
HA HA HA HA
Verwijderd
Ja, zoals je hierboven hebt kunnen lezen is het enkeleOp maandag 08 april 2002 12:28 schreef Ermo het volgende:
Kan iemand me vertellen welk lettertype gebruikt is bij de "All your case are belong to us" tekst?
ben nog ff aan het bedenken wat er alemaal op me witte shirt komt
DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540
ik heb up op halve kb/s ingesteld, iedereen gaat als een gek die pics downen. eerder in topic staan de plaatje ssamen met beschrijvingfOp maandag 08 april 2002 20:24 schreef thijz het volgende:
hij heeft maar 16 kb/s upstream..
ben nog ff aan het bedenken wat er alemaal op me witte shirt komt
doe maar XL
(was mailtje van Karel Wesdijk, rkwesdijk@hotmail.com)
Mooi! Dan ga ik meteen (als ik van mijn werk thuis ben) een logo regelen.Op maandag 08 april 2002 19:01 schreef lama het volgende:
wit wordt als wit afgedrukt, maar als jij mij een logo met witte randen toestuurt, dan maak ik die gratis transparent voor je, ik laat ze drukken bij rmoni, een bedrijf dat goedkoop is omdat ze een heel uitgebreid partner programma hebben(en raad eens: ik ben partner dus krijg korting.)
* dion_b is z'n Tweakgear kwijt
Oslik blyat! Oslik!
Voor:
zwarte XL t-shirt met P4 henk en To tweak text?
Er werd wel gezecht hoeveel het ongeveer zou worden maar niet wat het uiteindelijk is!
Mailtje gelezen. Begrijp ik het goed als het dus is:Op dinsdag 09 april 2002 23:59 schreef lama het volgende:
mail met betaalinfo en prijzen is de deur uit
€12/zwarte henk shirt
€2 per 2 shirts verzendkosten
Ligt misschien aan m'n mailclient, maar echt duidelijk was het me niet.
Oslik blyat! Oslik!
goed begrepen, mail is als html de deur uit gegaan, sommige clients kunnen enkel tekst aan(ik werk met outlook xp, volgens mij maakt die mails die in outlook express ook al slecht zijn...)Op woensdag 10 april 2002 00:21 schreef dion_b het volgende:
[..]
Mailtje gelezen. Begrijp ik het goed als het dus is:
€12/zwarte henk shirt
€2 per 2 shirts verzendkosten
Ligt misschien aan m'n mailclient, maar echt duidelijk was het me niet.
edit:
zie nu pas mn mailtje
Verwijderd
en hoe gaat ie er nu uiteindelijk uitzien?
deze acte loopt door tot er geen interesse meer is, je kunt bestellen door t emailen naar mij betalen voor zwarte shirt hoeft pas bij 50 bestellingen, voor andere kleuren zsm, betaling als volgt:
30.35.46.859 rabobank wolvega
op naam van evan mandos
met de vermelding van je mailadres, je postdcode, het aantal shirts , kleur en maat
op hoeveel staat de tussenstand van de zwarte shirts ?Op woensdag 10 april 2002 10:54 schreef lama het volgende:
[edit:] hier moest dus nog open bij staan, paint is not my favorite :p[/edit]
[afbeelding]
deze acte loopt door tot er geen interesse meer is, je kunt bestellen door t emailen naar mij betalen voor zwarte shirt hoeft pas bij 50 bestellingen, voor andere kleuren zsm, betaling als volgt:
30.35.46.859 rabobank wolvega
op naam van evan mandos
met de vermelding van je mailadres, je postdcode, het aantal shirts , kleur en maat
Je kan dus een t-shirt bestellen in verschillende maten en kleuren. Dat snap ik nog
Maar als je er een besteld hoe zit hjet dan met het logo wat er op komt.
Ik vind dat t-shirt met dat logo van tweakers super vet.
Maar kun je je nickname ofzo er ook nop op laten zetten??
Het kan best dat het ergens op de pagina's staat maar ik vind het nergens spijtog genoeg.
Als iemand hier duidelijk over heeft zou die dat dan aub kunnen posten zou wel fijn zijn.
Hoe is het trouwens met dat logo van mij, is dat natekenen of overtrekken nog gelukt???
bij 50zwarte t-shirt met P4 henk en To tweak text wordt dat T-shirt pas gedrukt, eerder niet.Op woensdag 10 april 2002 15:24 schreef jbcyber het volgende:
Het kan aan mij liggen maar ik vat het niet meer helemaal.
Je kan dus een t-shirt bestellen in verschillende maten en kleuren. Dat snap ik nog
Maar als je er een besteld hoe zit hjet dan met het logo wat er op komt.
Ik vind dat t-shirt met dat logo van tweakers super vet.
Maar kun je je nickname ofzo er ook nop op laten zetten??
Het kan best dat het ergens op de pagina's staat maar ik vind het nergens spijtog genoeg.
Als iemand hier duidelijk over heeft zou die dat dan aub kunnen posten zou wel fijn zijn.
wil je een eigen logo dan kan je verschillende kleuren kiezen behalve zwart omdat dat wat duurder is...
snappie nou??
[list]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| wardheuvel@hotmail.com 1 zwart shirt xl resettim 2 zwart xxl 2 zwart 2 en 2 zwarte sweaters l darkstigmatic 1 zwart shirt roland janssen 1 zwart shirt roeland stoter 2 zwarte shirts falcon 1 zwart shirts paul nieuwkamp 1 xxl shirt en 1 xl sweater grijsmelee navyseal44 1 zwart shirt xl thamace 1 zwart shirt xxl m v akkeren 1 zwart shirt xl tubby 1 zwart shirt xl thunderbird1330 1 zwart shirt l shinji 1 zwart shirt(geenmaat=xxl) dion_b 1 zwart shirt xl the joker 1 zwart shirt xl fire69(belgie) 1 zwart shirt xl hellfire_utld 2 zwart shirt xl infrac 1 zwart shirt xxl hr15 1 zwart shirt xxl _snars_ 1 zwart shirt l go0s 1 zwart + 1 wit shirt(geen maat=xxl), logo lukt wel(nog niet echt tijd aan besteed, maar is niet moeilijk heb ik wel gezien) evil-eye 1 zwart shirt l the12be 2 zwart shirt xxl ~x-treme~ 1 zwart shirt xxl+ 1 wit xxl _denizz_ 2 zwart shirt xxl nightzhark 2 zwart+ 1wit(dpc) bulldog 1 zwarte sweater brein(online) 1 zwart shirt xl -avenger- 1 zwart shirt(geen maat=xxl)[/list] |
in geval van (tiep)vauten, mail me ff
Verwijderd
met die beschrijving van tweakers (op de 1e pagina) op de voorkant en m'n nick op de achterkant (maatje L graag)
* 2x T-shirt XXL Zwart
* 1x Sweater XXL Zwart
* 2x T-shirt L Zwart
* 2x Sweater L Zwart
39Op woensdag 10 april 2002 20:38 schreef Foxke het volgende:
[..]
Maak daar maar 38 van
i'm in now
KICK
^^^^^^^^^
nou mensen nog 11. moet lukken lijkt muh ,kom op!!
Daar stond et de vorige keer ook (met die actie die niet was doorgegaan)
Hey, Lama, ik heb 2x zwart xl hoorOp woensdag 10 april 2002 20:08 schreef lama het volgende:
ik kan nu ff iet bij mijn rekeningoverzicht komen, probs bij rabobank, ik wacht nog altijd op antwoord. hier lijstje van wie wat besteld heeft.
[list]
code:
1 2 3 4 [..] the joker 1 zwart shirt xl [..] [/list]
in geval van (tiep)vauten, mail me ff
Of gaan die weer apart?
Heb paar uurtjes geleden al betaling voor de witte in de brievenbus gedumpd
Verwijderd
[Reclame]
Kom op mensen wie wil er nu niet zo'n stoer shirt!!!!
[/Reclame]
heej maceOp vrijdag 12 april 2002 00:01 schreef ThamACE het volgende:
En hoe staat het met die shirts?? hoop echt wel dat we de 50 gaan halen
[Reclame]
Kom op mensen wie wil er nu niet zo'n stoer shirt!!!!
[/Reclame]
Verwijderd
Heb al wat problemen gehad met inkoopacties omdat ik in België woon.
Ben ik verplicht om het geld over te schrijven op je rekening of mag ik het gewoon met de post verzenden ?
en wat is nu de JUIST prijs voor
een wit shirt, met aan de voorkant gewoon mijn nick(zal wel ff photoshoppen dan) en laat zeggen aan de achterkant die Henk met witte omranding.
heb alle 8 pagina's gelezen, maar raak er niet echt wijs uit.
ik denk 17.50€ + verzending 2€ is dus ongeveer 20€ ?
Verwijderd
ik hoop dat dat P3 shirt er nog door gaat komen en anders ben ik met een P4 shirt ook tevree
tot nu toe is het de P4, tenzij jij ong. 30 T-shirts gaat bestellen..Op vrijdag 12 april 2002 00:30 schreef 5chaap2k het volgende:
ik heb net een zwarte besteld
ik hoop dat dat P3 shirt er nog door gaat komen en anders ben ik met een P4 shirt ook tevree![]()
Tip: ik heb 2j in BE gewoond en alle allende van geld over grenzen krijgen meegemaakt. Beste optie als je in de buurt van de grens woont- pak een bus van De Lijn naar NL (ik ken er een van Turnhout-> Breda (of was het TilburgOp vrijdag 12 april 2002 00:20 schreef Mr.ChronoM het volgende:
ben ff aan het twijfelen of ik er één neem
Heb al wat problemen gehad met inkoopacties omdat ik in België woon.
Ben ik verplicht om het geld over te schrijven op je rekening of mag ik het gewoon met de post verzenden ?
en wat is nu de JUIST prijs voor
een wit shirt, met aan de voorkant gewoon mijn nick(zal wel ff photoshoppen dan) en laat zeggen aan de achterkant die Henk met witte omranding.
heb alle 8 pagina's gelezen, maar raak er niet echt wijs uit.
ik denk 17.50€ + verzending 2€ is dus ongeveer 20€ ?
Woon je niet dichtbij de grens (of heb je geen zin je Go Pass eraan te verspillen) dan wordt het lastiger. Beste idee is dan te kijken of je een meewerkende Hollandse vriend(in) kunt vinden.
In beide gevallen blijf je de hogere porto houden. Dat zal als lama goedgezind is door hem geregeld kunnen worden, anders zit er niets anders op dan een gewillige Hollander te vinden.
* dion_b is dan wel geen Hollander maar zou wel eens kunnen helpen vermits hij nog altijd eens in de paar weken zuidelijkere oorden komt opzoeken.
Oslik blyat! Oslik!
Verwijderd
nah!!Op vrijdag 12 april 2002 00:33 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
tot nu toe is het de P4, tenzij jij ong. 30 T-shirts gaat bestellen..
hehehe
ik ben nu de overschrijvingskaart aan het invullen (telebankieren over NAT wil niet echt
ik doe ut met de mededeling:
"OCM-Shirt / 5chaap2k / werk@johanschaap.nl / Johan Schaap / 3122 LB"
Moet toch wel voldoende info zijn??
Verwijderd
Echt snel kan ik niet in Nederland komen, zal waarschijnljk wel eens een T-shirt laden maken in België.
Wat betreft de hoge porto kosten : toen ik laatst een LCd bestelde betaalden de nederlanders 11€ en ik 8€ voor de rembours verzending uit nederland
en jammer van die problemen met zo'n dingen anders zou ik wel kandidaat zijn om LCD inkoopacties enzo te doen
- xxl group: avenger eric mulder evert pap infrac! mr mace roeland stoter roeland stoter roland janssen thijs moens resettim resettim xl group: ward v/d heuvel thijs de back rob valk r krikke navyseal nab m van akkeren tubby k westdijk j blake j stuurmeijer j stuurmeijer j de backer j van montfort j van montfort h15 dennis hagens dennis hagens d.r. de pruis brein l group: bart kuijper dennis bell dennis bell evil-eye foxke guido v seeters hielke huijbers johan schaap logistiek resettim resettim
Ik zou graag een XXL shirt willen
ik denk dat hij er perongeluk h15 bij jouw van gemaakt heeftOp vrijdag 12 april 2002 08:06 schreef hr15 het volgende:
ik heb je ook een meeltje gestuurd, maar ik zeg het ook maar even zo.
Ik zou graag een XXL shirt willen
Ja dat had ik al gezien, maar dat geeft nietOp vrijdag 12 april 2002 08:22 schreef spacy_ het volgende:
[..]
ik denk dat hij er perongeluk h15 bij jouw van gemaakt heeft
Maar ik sta ook bij de foute maat
Verwijderd
dan moet je em ff _verrot_ scheldenOp vrijdag 12 april 2002 11:38 schreef hr15 het volgende:
[..]
Ja dat had ik al gezien, maar dat geeft niet
Maar ik sta ook bij de foute maat
Ik ga nu het topic doorlezen om uit te vinden hoe ik moet betalen.
Oh ik zie het al, moet een mailtje sturen; bij deze....
Verwijderd
Het geld is al onderweg...
graag pics en mooi staatje, niet die halve bak die ik hier zie.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Deze actie is idd voor sommige mensen onduidelijk, maar waarom vind je de txt 'All you case belong to us' achterlijk. Je kent toch wel het spel met de txt 'All your base belong to us'? Als je deze niet kent is de txt ook niet leuk.Op vrijdag 12 april 2002 21:01 schreef Spice het volgende:
Ik wil er best een paar bestellen. Dit is echter de meest onoverzichtelijke inkoop/bestelaktie ooit. Ik doe sowieso niet mee als die achterlijke tekst: all you cases belong to us opstaat.
graag pics en mooi staatje, niet die halve bak die ik hier zie.
Mail lama anders ff voor info of kijk verder in het topic. daar staat alles in.
Dit topic is gesloten.
![]()