Toon posts:

Dungeon Siege

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.797 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10 15:11
Op donderdag 11 april 2002 17:40 schreef Jive het volgende:

[..]

Staan de juiste poorten open ?
Zelfde versie vanut spel ??

Ik heb gister met squatter anders gewoon kunnen spelen (laggy, maar we konden spelen).

Ik weet alleen niet meer precies welke opties we gekozen hadden, maar iig niet via Zone of Lan.
we hebben et eerst via LAN geprobeern, toen via internet dat ik daar een session hoste maar nog steeds hetzelfde probleem.
We hebben beide het spel ook al gereinstalled maar dat mocht niet helpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 00:25

Jive

MooMooMastah

Zitten jullie allebei achter NAT mischien ???

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Ik heb trouwes ook een beetje lopen zoeken naar wat je met die Fury's Eye doet ...

Geruchten gaan dat als je de Eye meeneemt vanuit Singel-Player naar Multi-Player , je ergens in de 2e campaign er iets mee kunt doen om naar een geheime locatie te gaan, waar je Chris tegenkomt die een hele berg met stuff zou droppen.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op donderdag 11 april 2002 17:58 schreef Jive het volgende:
Zitten jullie allebei achter NAT mischien ???
mijn pc is server voor i-net in het hele huis dus ik zit niet achter NAT.
ik draai WinXP heb wel ICS draaien want anders kan Rev het i-net niet op maar met CP hoef je dat niet in te stellen want de rest van alle games werken wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op donderdag 11 april 2002 18:23 schreef Jaguar645 het volgende:

[..]

mijn pc is server voor i-net in het hele huis dus ik zit niet achter NAT.
ik draai WinXP heb wel ICS draaien want anders kan Rev het i-net niet op maar met CP hoef je dat niet in te stellen want de rest van alle games werken wel.
Ik heb op andere fora gelezen dat DS-multiplay niet werkt met ICS .... ik denk dat dit de reden hiervoor is.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Gezocht & gevonden ....

Ik weet wat je met "the Fury's Eye" doet >:)
Het heeft te maken met "The Trial of Gallus"

En als ik het moet geloven is het idd waar.
Uber l33t drops :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.mynx.com/ds/0005.jpg
Klik op plaatje voor uitvergroten.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Op donderdag 11 april 2002 18:26 schreef Jive het volgende:

[..]

Ik heb op andere fora gelezen dat DS-multiplay niet werkt met ICS .... ik denk dat dit de reden hiervoor is.
weet je toevallig ook welke :)
zou dit wel es over netwerk willen spelen als et kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

* McFlipp heeft ook problemen met multiplayer :'(

Ik heb het al 2x eerder gepost maar niemand schijnt te willen reageren...
Op dinsdag 09 april 2002 14:30 schreef McFlipp het volgende:
euhmm ik weet niet of het al gevraagd is maar ik heb dus adsl fast via xs4all en heb de draytek vigor 2200e router. Als ik msnzone doe, staat er dat ik bepaalde poorten open moet zetten, okeej heb ik gedaan. Maar het lukt nog steeds niet om online te gamen. Als ik naar de game list ga staat er een tijdje "refreshing game list" (oid) en dan zegt ie gewoon na een tijdje "you have been disconnected"!! En als ik via ip probeer, dan kan ik wel de game zien en ook joinen, alleen ik zie dan niemand, die anderen zien mij wel, en dan staat er weer na een tijdje "You have been disconencted from the game"!!!!!
Hoe komt dit? Is er een oplossing voor?

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier even een screenshotje van mn main character. De rest is ook al aardig sterk (okok, sommige zullen wel sterker zijn, maar dit is mn eerste rpg die ik echt SERIEUS speel...)

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/gj.muhlenbaumer/jasper/screenshot1.JPG

dat zwaard in mn inventory kan ik bij strength 29, dat schild eveneens. dat zwaard is vast attack (106 dmg) en die bijl 105 dmg slow attack, dus dat zwaard doet eigenlijk meer damage (per slag maar 1 meer, maar omdat ie sneller slaat, doet ie sneller meer damage :)).

Sta nu net na die tradepost in de swamp :) bedankt voor de tip, degene die em gaf :).

edit: ik heb dus:
2 fighters allebei hoog level melee weapons en +/- level 7-12 ranged weapons)
archer (hoog level ranged weapons, level 14 melee weapons)
1 combat mage
1 nature mage (healing winds laten casten, deze knakker is ook level 12 melee weapons, dus kan eventueel ook nog als fighter dienen).
1 ezel (midnight genaamd O+ :))

Als ik nog een archer tegenkom, dan neem ik die erbij (die bij het traveler camp had ik laten lopen, was me te duur), daarna gaat de party op slot en ga ik me alleen hier nog op concentreren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet hoe ik pics kan resizen zo met html in mn post, dus vandaar:

sorry voor de layout verneuking! :)

(screenie is genomen op 1024*768*32).

edit: gevonden hoe ik kan resizen, maar dan is het neit meer te lezen (de letters). dus vandaar dat ik em zo laat staan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op donderdag 11 april 2002 19:18 schreef McFlipp het volgende:
* McFlipp heeft ook problemen met multiplayer :'(

Ik heb het al 2x eerder gepost maar niemand schijnt te willen reageren...
[..]
IK heb precies het zelfde probleem :(
Ik heb alles al geprobeerd waaronder porten openzetten en redirecten enz maar no luck at all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk een goede spell voor m'n combat mage (1tje net zoiets als de fireshot (dus snel en meteen damage doen))?

hij loopt nu al het hele spel met die soort bommen en die fireshot :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-10 22:27

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 11 april 2002 19:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:
wat is eigenlijk een goede spell voor m'n combat mage (1tje net zoiets als de fireshot (dus snel en meteen damage doen))?

ik gebruik zelf veel fireskulls doen redelijk wat dmg en kosten weinig mana.. gingen zoals firewall kosten vreselijk veel :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik een beetje op schema met de levels of loop ik achter/voor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 23:42
Op donderdag 11 april 2002 19:56 schreef SuN-CRuSHeR het volgende:

Soul Lance is relext, alleen een beetje langzaam :(

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 11 april 2002 20:06 schreef The Will het volgende:

[..]

Soul Lance is relext, alleen een beetje langzaam :(
en zwaar manavretend

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Ach als je op een mana shrine staat merk je er weinig van :)

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je er wel op staan als ie er niet is :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-10 21:45
Hoe kom ik in hemelsnaam uit dat moeras? Er is niks meer om op in te hakken maar de uitgang heb ik nog niet gevonden.
Het klooster heb ik gevonden, een hutje dat potions en andere zooi verkoopt en nog ergens kom je bij een bosrand waar je niet het bos in kunt. Kan iemand me even vertellen waar ik heen moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op donderdag 11 april 2002 22:21 schreef Frijns.Net het volgende:
Hoe kom ik in hemelsnaam uit dat moeras? Er is niks meer om op in te hakken maar de uitgang heb ik nog niet gevonden.
Het klooster heb ik gevonden, een hutje dat potions en andere zooi verkoopt en nog ergens kom je bij een bosrand waar je niet het bos in kunt. Kan iemand me even vertellen waar ik heen moet?
Zoeken naar een ingang naar de Goblins Warrens. toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Op donderdag 11 april 2002 22:21 schreef Frijns.Net het volgende:
Lees ff de eerste paar van de ze topic ..daar staat een foto .. waar je in moet ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet alles gelezen maare zijn jullie nou bij the swamp. Want ik heb het ook ff gespeelt (ben fan van rpg ook al viel mij dat tegen is toch leuk spel)
enne ik ben nou al voorbij the droog village als jullie dat wat zegt en een vriend van mij heeft het geloof ik al bijna uitgespeelt. Enne ik kan je vertellen het is het spelen waard. HEt blijft wel leuk. Ook al is het verhaal niet even meeslepend als Bg ofzo toch blijft de actie mooi. Ik heb hier wel een paar mooie screen shots van de woestijn (gedeelte) maare ik moet nog uivogelen hoe dat werkt hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Pics kun je posten op de volgende manier:
code:
1
[img]Plaats hier de url van je plaatje[/img]

Je moet natuurlijk wel uploaden naar web-space maar dat weet je lijkt me wel.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thanks maare ga nu eerst ff wat anders doen. Ik heb wel webspace dus dat is ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog steeds niemand een idee hoe ik op die Fu*king Zonematch kan komen?
Ik heb gewoon kabel internet, geen firewall niks wat mijn poorten zou moeten blokeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Zo maak je een klikbaar resized plaatje.
code:
1
2
[url="http://www.mynx.com/ds/0005.jpg"][img=550,413]http://www.mynx.com/ds/0005.jpg[/img][/url]
Klik op plaatje voor uitvergroten.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de swamp moet je gewoon die fakkels blijven volgen. dan kom je vanzelf bij een grote boom met een gat erin die naar de goblins leidt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 16-10 21:45
pr0t0type als je ICS aan hebt staan dan kan het beste zijn dat de game niet werkt via Internet. Je moet ICS dan afzetten.

En SuN-CRuSHeR bedankt voor de tip. Staat inderdaad in dit topic maar met al die screenshots aan het begin is het een onoverzichtelijk gedoe geworden. Maar ik denk nu dat ik weet hoe ik er moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dit topic is erruuuug lang. Soz maar geen zin om te checken of het al behandeld is. Ik zit nl met een probleem, ik kan niet online spelen. Het heeft te maken met XP en het feit dat mijn provider (Casema) mij bij iedere login een ander IP toekent (NAT).
Heeft iemand een oplossing?!

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op vrijdag 12 april 2002 09:56 schreef RaDKiLL het volgende:
Dit topic is erruuuug lang. Soz maar geen zin om te checken of het al behandeld is. Ik zit nl met een probleem, ik kan niet online spelen. Het heeft te maken met XP en het feit dat mijn provider (Casema) mij bij iedere login een ander IP toekent (NAT).
dat is niet het probleem, want wat boeit een dynamisch ip nou bij een online game?

als je ICS gebruikt moet je dat uitzetten

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Staat toch echt bij het connecten dat gebruikers met XP/ME icm provider met NAT deze problemen hebben.
Tevens ben ik nieuw in dit sharing-gebeuren, dus zou je alsjeblieft eea stap voor stap kunnen uitleggen?! THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Wat gebruik jij dan ????.

Ik heb casema broadband premium, krijg elke keer een ander IP, en zit achter NAT met een freesco ... en heb geen probs om directe connecties te maken (zonematch nog niet geprobeerd).

Dit is dus echt precies de opstelling die problemen veroorzaakt met spellen die niet naar behoren voor internet gemaakt zijn (red alert 2 voor patch 1.06 bijvoorbeeld).

En als je ADSL hebt ....
Ik heb dus zitten spelen via internet met een maat die dat ook heeft (xp & adsl) ... dus dat werkt ook gewoon.

Denk dat je probleem erges anders zit.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darklance
  • Laatst online: 10-10 19:44
The End! :) In 40 uur en 5 min! Heb zover ik weet geen monsters achtergelaten, geen donkere stukken op de map en alle quests gedaan. ff een picje van mijn hoofdchar:
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/2349377741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 09:56 schreef RaDKiLL het volgende:
NAT heeft niks met Casema te maken. Dat Casema je steeds een nieuw IP-adres geeft heeft met DHCP te maken. NAT wil zeggen dat er Network Adress Translation software (of hardware zoals bv een routertje) aanwezig is. Dus wanneer iemand bijvoorbeeld Internet Connection Sharing in Windows aan heeft staan. Of wanneer iemand een Linux-bak als Internet-server gebruikt voor de rest van het studentenhuis. Netwerk Adres Vertaling oftewel een lokaal adres (192.x.x.x range ofzo) wil op Internet. En er is een server of router die luistert naar requests van deze lokale IP-adressen. Die "vertaalt" dat dan naar iets wat lijkt alsof de server zelf (hetgene met een Internet-IP-adres ala 213.46.x.x) wil internetten.
Die sukkels bij Gas Powered Games hebben dat niet goed geprogrammeerd en dus zitten er honderden mensen met problemen om DS multiplay te spelen. Diepe zucht...
Ik wacht wel af tot er een patch komt, want dat poort forwarden geeft ook bij mij geen oplossing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL

RaDKiLL

Revived

Wat gebruik jij dan ????.
Ik heb casema broadband premium, krijg elke keer een ander IP, en zit achter NAT met een freesco ... en heb geen probs om directe connecties te maken (zonematch nog niet geprobeerd).

Dit is dus echt precies de opstelling die problemen veroorzaakt met spellen die niet naar behoren voor internet gemaakt zijn (red alert 2 voor patch 1.06 bijvoorbeeld).

En als je ADSL hebt ....
Ik heb dus zitten spelen via internet met een maat die dat ook heeft (xp & adsl) ... dus dat werkt ook gewoon.

Denk dat je probleem erges anders zit.
Ik heb ook Casema Broadband Premium... :?
Welk OS gebruik je?!
Add me anders ff op MSN radkillah@hotmail.com
Dan kunnen we desnoods vanaaf ff samen kijken (als je wilt natuurlijk!).

Anders zit er idd niets anders op dan op de patch te w88! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand nog wat specefieker zijn over het spell systeem? Ik heb combat en healing spells gezien op de officiele site(.com), maar echt duiderlijk zijn ze niet :|( . hoeveel spells zijn er. hoeveel schade doen ze. ik heb wel wat voor en nadelen gelezen. Maar spells, hoe je ze moet leren, hoe je ze kan verbeteren ed. ik ben benieuwd of jullie hier (nogmaals?) andwoord op willen geven, of een linkje willen opgooien waar ik dit kan vinden B-). Met games ben ik namelijk in hart en nieren een pure mage *D en wil lannen met m'n broer (warrior), dus altijd wel 'n goeie combi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs je een complete review van een SPELER wilt lezen (die jou vragen bijna allemaal beantwoord..
Zie hier
Is wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op vrijdag 12 april 2002 14:39 schreef GuaRRand het volgende:
ALs je een complete review van een SPELER wilt lezen (die jou vragen bijna allemaal beantwoord..
Zie hier
Is wel in het engels, maar dat mag de pret niet drukken :P
die URL heeft hier al eerder gestaan geloof ik en ik ben het totaal niet met de review eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben net uit die goblin factory met die robots. heb die staff weer terug gehaald :).

Heb ook net die legionnair gesproken die ontsnapt was uit fortress kroth.

die eindbaas van de goblin's factory was wel simpel. hij liet wel een lekker zwaardje vallen! :)

in die goblin's factory had ik ook nog een lekkere armor gevonden :).

koel spel man :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Is het misschien eens idee om met verschillende GoTers tegelijkertijd online te spelen? Ik heb nu al met een aantal apart gespeeld maar met zijn zessen is toch het leukst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik wel voor heb net et single player gedeelte uitgespeeld en wil nu de multiplayer online 2e map wel eens spelen. In je eentje is het toch ook niet alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil em eerst singleplayer (offline) uitspelen. ben net uit de factory van de gobblins, dus neem aan dat het even gaat duren :?. naja, als ik em uit heb ga ik wel mee doen, dan horenjullie wel wat van me :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben nu met een subquestje bezig, moet ik zoeken naar schatzoekers. die liggen ergens in die tombe's (heb ze al zien liggen) onder dat huisje. Er zal daar dan ook wel een schat liggen (aangezien het schatzoekers waren... :)).

Als ik ze zie, meot ik dan meteen terug naar dat huisje van die vent waar ik de quest gekregen heb? of komt de dungeon daar ergens vlakbij uit? anders meot ik dat hele end namelijk weer voor nx lopen en dat schiet natuurlijk neti op.

Opende daar vlakbij (tegenover geloof ik) in die dungeon een kamer, en daar zaten iets van 40-50 spinnen in. Eerste keer dat IK werd afgeslacht.

Maar is er dus een uitgang van deze dungeon (kelder eigenlijk meer) en is deze dichterbij dat huisje van die vent die z'n klanten kwijt is (waar ik dus die quest heb gekregen)? of is er maar 1 ingang/uitgang (dus de uitgang is waar je er ook in gekomen bent :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zijn twee uitgangen daar maar je kan het beste de dungeon clearen en dan teruggaan naar dat ventje. JE krijgt volgens mij 35000 gold van em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je gewoon door kan lopen. Dan kom je ergens weer boven de grond heel dicht bij die huisjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Ik kan nergens een convert spell vinden en die heb ik toch echt nodig om mijn lvl 60 nature mage lekker snel een combat/nature mage te maken? Heeft iemand een lokatie waar die sowieso ligt of wil iemand ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 13 april 2002 17:29 schreef zanac het volgende:
Ik dacht dat je gewoon door kan lopen. Dan kom je ergens weer boven de grond heel dicht bij die huisjes.
thnx, zal es kijken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand tips om die kamer met al die spinnne uit te roeien :)? zitten er echt VEEL :)! wel leuk om te levellen.

Dat zwaard wat die ultramachine uit de goblin factory droppte is best wreed.

had net ook ngo een secret room ontdekt, vlak voordat je die schatzoekers vondt -> was nog een stukje goblin factory, moest je een muur kapot slaan, dan verder, alle dingen omdraaien, dan 2 switches en dan ging er een deur open en daar vondt je iets van 50000 goud wat onnuttige staffs en handschoenen. toch leuk om gezien te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 12:21

daaf258

For Aiur

K'heb hem ook :) Net GEKOCHT

- specs - audioscrobbler -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu de temple ruinis uit, net iets verder nog. sta nu op zo'n grote, droge vlakte met van die skeleton gasten dr op :).

Op naar Fortress Kroth :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal de volgende keer mn party nog es fotograferen. Mn mainchar heeft namelijk een vette helm (iron helm, met van die stekels, ziet er wel koel uit).

Trouwens. in de grot waar ik net uit kwam vond ik een armor van defense 347, maar daar meot je level 47 strength voor zijn (ik ben nu level 36 strength, heb beste armor iets van 222 defense die ik kan dragen). Hoort deze armor (crystal armor ofzo) niet ergens verderop in het spel te liggen :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Op vrijdag 12 april 2002 13:15 schreef zanac het volgende:

Die sukkels bij Gas Powered Games hebben dat niet goed geprogrammeerd en dus zitten er honderden mensen met problemen om DS multiplay te spelen. Diepe zucht...
Ik wacht wel af tot er een patch komt, want dat poort forwarden geeft ook bij mij geen oplossing :(
Ik zit zelf 'achter' een freesco bak en het werkt anders als een tiet hoor...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb nog eens wat gelezen op forums en dergelijke. Het schijnt dat er problemen kunnen optreden bij bepaalde soorten routers en bepaalde soorten routering software. Zou dus best kunnen dat je er geen last van hebt, mooizo :)
Niettemin zou GPG gewoon deze problemen moeten oplossen. Ik bedoel, alle andere online games doen het wel gewoon zonder allerlei trucs met poortforwarden. Dus dat kan hier ook mee. Ik wil gewoon snel een patch zodat we allemaal normaal online kunnen spelen en niet alleen de mensen die toevallig net de werkende configuratie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey ik vroeg mij wat af. Op welke resolotie speelt iedereen het hier en hoeveel fps heb je dan?
Ik heb nu net een gf3 en draai het op 1024.Maar soms heeft hij nog wel moeite als hij moet laden ofzo. Maar dat ligt volgens mij aan mijn proc. Ik denk dat dit toch wel een van de zwaarste spellen is die er nu zijn. (op aquanox na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op mijn bak (zie specs) draait ie prima (af en toe wat schokken tijdens het "ingame-laden") op 1024*768*32. aantal objecten schijn je ook in te kunnen stellen; maar dat staat nog gewoon zoals het stond (schaduws ook btw).

fps weet ik neit, zal wel ergens rond de 30/40 liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-10 17:48

McLambo

MTB Junky

Hoi, ik zit met een probleem. Ik zit in de ijsgrotten.

M'n party is al acht man, en nu wil die vent die in het ijs gevangen zat erbij.

Ik heb al een ezel opgeofferd, die is dus dood, maar hij blijft in m'n party zitten.

Hoe ken je die eruit kicken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die button naast "select all partmembers" knop. let wel op dat je de goede eruit kickt en dat je alle items overneemt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Hey, thanx, dat ik die over het hoofd zag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat je die over het hoofd zag ;)! staat btw ook in de manual (x:\manuals\dutch.pdf) dacht ik.

ik neem niet iedereen in mn party die ik tegen kom. Heb nu 2 fighters, 1 archer en 2 mages (combat en nature) en een ezel. Ik ben me op deze aan het concetreren. Ik neem ze er alleen bij als ze echt goed zijn (dus sterk, hoge dex, zeg maar alles midelmatig hoog :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
  • Laatst online: 18-10 04:47
Jezus, dacht dat ik ver was.
Ik speel pas 3 uurtjes ofzo, mijn groep bestaat uit zo'n 5 man en een schoppende ezel.

Sterkste man heeft een Kracht van 14 - en dat vind ik erg veel.

Die plaatjes van jullie dat je al bij 44 a 50 zit is abnormaal, moet je zeker dagen erachter gezeten hebben?

Volgen mij doe ik iets fout.

Heb net een kabouter toegevoegd en loop net die mijn in waar een hoop ratten zijn en wat irritante steen-gemaakte-reuzen.

Ik kan de helft van mijn wapens amper gebruiken in mijn inventory, en juist die zijn vele malen sterker.

Nou ja moet nog ff doorspelen.

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op zondag 14 april 2002 22:47 schreef Bajo het volgende:
Jezus, dacht dat ik ver was.
Ik speel pas 3 uurtjes ofzo, mijn groep bestaat uit zo'n 5 man en een schoppende ezel.

Sterkste man heeft een Kracht van 14 - en dat vind ik erg veel.

Die plaatjes van jullie dat je al bij 44 a 50 zit is abnormaal, moet je zeker dagen erachter gezeten hebben?

Volgen mij doe ik iets fout.

Heb net een kabouter toegevoegd en loop net die mijn in waar een hoop ratten zijn en wat irritante steen-gemaakte-reuzen.

Ik kan de helft van mijn wapens amper gebruiken in mijn inventory, en juist die zijn vele malen sterker.

Nou ja moet nog ff doorspelen.
klopt, heb je veel vaker.. dat je 10 meer strength nodig heb voor een zwaardje wat je net vind :) terwijl je toch wel zo'n beetje alles heb uitgemoord :)

en het hele spel duurt zo'n 30 uur en tegen die tijd ben jij ook lvl 55 hoor :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
30 uur? grappig :)

Heb nog 27 uur te gaan denk ik, altans neem veel pauze's - want het spel loopt zo lekker dat je er helemaal in verzeild.

Schreeuwende vrouwen zoals "eten!" hoor ik meestal niet meer :)

Maar goed heb net een schild opgepakt die een defense van 85 bied, alleen blijkbaar heb ik niet genoeg strenght.

Persoonlijk heb ik nooit iets gehad met RPG's-Hack&Slash, maar dit spel is echt bizar, krijg steeds meer respect voor dit soort games, alleen kosten ze wel gigantisch veel tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

85 defence schild? Waar haal je die joh? :)
Ja dit spel duurt inderdaad LANG maar het coole is dat al die dingen die je nu niet kan gebruiken je later zeker kan gaan gebruiken en dat je dan als party flink kan beuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 14 april 2002 23:15 schreef Bajo het volgende:
30 uur? grappig :)

Heb nog 27 uur te gaan denk ik, altans neem veel pauze's - want het spel loopt zo lekker dat je er helemaal in verzeild.

Schreeuwende vrouwen zoals "eten!" hoor ik meestal niet meer :)

Maar goed heb net een schild opgepakt die een defense van 85 bied, alleen blijkbaar heb ik niet genoeg strenght.

Persoonlijk heb ik nooit iets gehad met RPG's-Hack&Slash, maar dit spel is echt bizar, krijg steeds meer respect voor dit soort games, alleen kosten ze wel gigantisch veel tijd ;)
Dat is het leuke aan dit soort Games je speeld het niet in 1 dag uit ..
en het is zeeeeeeeeeeer verslavend ..

IK heb DIT spel geprobeerdt zo snel mogelijk uit tespelen ...
maar was ook en bijna volle werk week bezig .

Maar dit zijn games die je helemaal mee zuigen in het verhaal .. en het levellen .
want je gaat je afvragen welke zwaard of armor kan ik nu nog vinden en welke Beest of zombie kan ik nu weer killen :) als ik deze grot uit ben ..
en ondertussen zit je al de hele avond tespelen .

of dag ..

en dat is wel verradelijk aan dit soort spellen ..
Als je dit leuk begint tevinden moet je ooit eens aan DIABLO 1 en 2 Beginnen .
dat is net zo verslavend als dit spel ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
Ik heb ze hier liggen, Diablo 1+2 en BG 1+2.
Zal er eens aan beginnen, zodra ik dit meesterlijk spel heb uitgespeeld.

Btw. Ik spel DS op Hard, save om de minuut- best pittig joh.

Kan dit spel ook gespeeld worden over het internet?
Zoja, wat moet me er dan bij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
Dan control je 1 char, en kun je bijvoorbeeld met nog een paar andere mensen teamen en monsters killen, of gewoon een beetje gaan player killen ofzo.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 14 april 2002 23:31 schreef Bajo het volgende:
Ik heb ze hier liggen, Diablo 1+2 en BG 1+2.
Zal er eens aan beginnen, zodra ik dit meesterlijk spel heb uitgespeeld.

Btw. Ik spel DS op Hard, save om de minuut- best pittig joh.

Kan dit spel ook gespeeld worden over het internet?
Zoja, wat moet me er dan bij voorstellen?
JA je kan het over het inet spelen (lan) dus gewoon met meer mensen gelijk ..
Want je nu doet met 6 a 7 man die JIJ alleen stuurt .. dan doen andere mensen elk een Char besturen en je kan chatten en opdrachten geven of andere hun hulp geven of vragen .

Het wordt dus een beetje echter allemaal ..
en het is natuurlijk veeel leuker om het met zo veel mogelijk mensen te doen .

IK heb ooit eens met diablo 1 met iemand uit de VS zitten spelen IK was toen level 34 en hij was een nieuw ling die kwam net binnen en had nog niet veel ervaring er mee.
en was nooit in Hell geweest.
en we hebben toen afgesproken dat ik hem zou helpen om nu zijn eerste Diablo tekillen .

En daar zijn we nog een nacht mee bezig geweest .. en hebben een lol gehad.
omdat ik weeer een vaak naar boven kon gaan om RES. scrolls tehalen omdat meneer weer eens dood ging :)

en dat soort dingen .. maar dat zijn dingen die heb je alleen met MP ..
gewoon eens proberen.
anders moeten we maar eens afspreken om een met een paar man te gaan MP en .

Dan kan je het zien ..

PS weet al iemand of hij altekoop is in de winkels , zo ja waar en hoe duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258

daaf258

For Aiur

Op zaterdag 13 april 2002 23:29 schreef daaf258 het volgende:
K'heb hem ook :) Net GEKOCHT
Bij de Bart Smit voor 44,95. En het is zijn geld waard :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op zondag 14 april 2002 23:56 schreef daaf258 het volgende:

[..]

Bij de Bart Smit voor 44,95. En het is zijn geld waard :9~
Daarom wil ik hem ook hebben .. want ik heb hier de ISO liggen maar ik wil hem ORG hebben ..
zit er nog wat extra /s bij en in wat voor dos zit hij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, kheb de bandit king verslagen, maar hoe nu verder? Het lijkt wel of ik geen nieuwe richting uit kan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff vraagje tussen door:

Is het mogelijk om dit spel net zoals Diablo2 in je eentje te spelen, dus geen NPC-Partymembers ?

Ik ga dit spel waarschijnlijk met een vriend over LAN spelen, maar heb niet zo'n zin in dat party gedoe :/
misschien zal het meevallen, maar mijn broer en al vier andere mensen (allemaal D2 freaks :D) vonden het niet zo veel bijzonders....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 09:11 schreef GRiMLoCK1970 het volgende:
W00t, kheb de bandit king verslagen, maar hoe nu verder? Het lijkt wel of ik geen nieuwe richting uit kan :(
Endje terug wandelen naar de kruising en een andere richting kiezen.

D2 is toch net effe anders dan DS in dit spel heb je qua character bouw iets meer vrijheid dan in D2. Dit is een tikje meer RPG en D2 een tikje meer Hack and Slash.
Beide leuk maar net effe anders. Zonder een party zal het best uit te spelen zijn maar dat zal erg lang gaan duren en erg lastig worden kan ik je vertellen.
Ik speel na het single player verhaal uitgespeeld te hebben nu het multiplayer verhaal gedeeltelijk alleen en wordt aan alle kanten volledig in elkaar geslagen op level 60 (map op veteran).
Het leuke aan het spel is dat er zelfs op level 60 nog de uitdaging is van meer en beter equipment. Bij diablo heb je op level 64 toch alles wel zo'n beetje het beste (ja er zijn level 70+ 80+ wapens/armor heb zelf D2 vanaf begin gespeeld incl LOD). Maar hier is toch ieder level wel wat nieuws te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 10:29 schreef JesterRace het volgende:

[..]

Endje terug wandelen naar de kruising en een andere richting kiezen.

D2 is toch net effe anders dan DS in dit spel heb je qua character bouw iets meer vrijheid dan in D2. Dit is een tikje meer RPG en D2 een tikje meer Hack and Slash.
Beide leuk maar net effe anders. Zonder een party zal het best uit te spelen zijn maar dat zal erg lang gaan duren en erg lastig worden kan ik je vertellen.
Ik speel na het single player verhaal uitgespeeld te hebben nu het multiplayer verhaal gedeeltelijk alleen en wordt aan alle kanten volledig in elkaar geslagen op level 60 (map op veteran).
Het leuke aan het spel is dat er zelfs op level 60 nog de uitdaging is van meer en beter equipment. Bij diablo heb je op level 64 toch alles wel zo'n beetje het beste (ja er zijn level 70+ 80+ wapens/armor heb zelf D2 vanaf begin gespeeld incl LOD). Maar hier is toch ieder level wel wat nieuws te vinden.
wacht maar totdat je de chickenrun gaat doen, want de items die je daar vind zijn gewoon echt bizar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die de overstap van crossbows, swords en magic naar vlammenwerpers, granaatwerpers en lightning guns storend vind ? of is het gros hier nog niet zo ver (chapter vier, tegen het einde aan geloof ik) Ik vind het echt zonde dat ze dat erin gestopt hebben, ik vond het een topspel maar dit haalt het echt naar beneden.... Lijkt wel of ze langzaam richting fallout gaan ofzo, ik heb net zelfs een minigun gevonden, sorry hoor, vind ik absoluut niet passen in dit spel...

bop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 11:00 schreef boppie het volgende:
ben ik de enige die de overstap van crossbows, swords en magic naar vlammenwerpers, granaatwerpers en lightning guns storend vind ? of is het gros hier nog niet zo ver (chapter vier, tegen het einde aan geloof ik) Ik vind het echt zonde dat ze dat erin gestopt hebben, ik vond het een topspel maar dit haalt het echt naar beneden.... Lijkt wel of ze langzaam richting fallout gaan ofzo, ik heb net zelfs een minigun gevonden, sorry hoor, vind ik absoluut niet passen in dit spel...

bop
hmmz .. en daar is weer een min punt :(
mwa ik ga het denk ik vanavond zelf maar uit proberen, en ik zie wel wat er gebeurd met party members enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Op maandag 15 april 2002 11:00 schreef boppie het volgende:

bop
Past prima hoor :) En als je weer buiten bent kom je gewoon weer in de 'middeleeuwen', dusse dat fallout gebeuren hoef je niet bang voor te zijn.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLambo

McLambo

MTB Junky

Dus als ik het goed begrijp ga je de toekomst in ofzo?

is wel apart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 11:29 schreef McLambo het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ga je de toekomst in ofzo?

is wel apart :)
Nee hoor, de goblins hebben gewoon een geavanceerdere technologie dan de andere rassen in het spel. Heeft niets met tijd te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ben je dan ook die minigun enzo daarna weer kwijt (of geen kogels meer ofzo) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 12:29 schreef Exci het volgende:
maar ben je dan ook die minigun enzo daarna weer kwijt (of geen kogels meer ofzo) ?
Nee, je houdt die wapens gewoon en de ammo laadt zichzelf telkens weer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 11:32 schreef NG het volgende:

[..]

Nee hoor, de goblins hebben gewoon een geavanceerdere technologie dan de andere rassen in het spel. Heeft niets met tijd te maken.
Precies, zo is het. Zie je ook terug in andere games waar goblins in voorkomen en ook in boeken. Het lijkt misschien eventjes raar, maar die wapen zijn uiteindelijk toch niet sterk genoeg om ze te blijven gebruiken. Het is alleen dat ene stukje goblin-dungeon waar je ze kan vinden, verder in het spel nergens meer en gebruik je ze toch niet (of amper :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gelukkig dan ga ik nu weer verder spelen :) was al bang dat dat verder zou gaan zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Yes ik ben nu de trotse eigenaar van de orginele versie van DS :)

Dus die ISO gooi ik nu weg ..

Want daar heb ik nu niets meer aan ..
...............
...........
......
..

Zo nu nog ff prullenbak legen en dan is hij .. WEG

Zo dat is ook weer opgelost .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah cool! Ik mount mijn images meestal (www.daemon-tools.com), dan vernaai ik geen cd's als ik het spel uiteindelijk toch maar eventjes speel of juist wil gaan kopen.
Anyway, is er een mooi boekje bij ofzo? Of de editor, zit die er al in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Nu online
Op maandag 15 april 2002 14:33 schreef zanac het volgende:
Ah cool! Ik mount mijn images meestal (www.daemon-tools.com), dan vernaai ik geen cd's als ik het spel uiteindelijk toch maar eventjes speel of juist wil gaan kopen.
Anyway, is er een mooi boekje bij ofzo? Of de editor, zit die er al in?
Wel boekje ... maar dat is het zelfde als die PDF files .. :(

en die editor krijg je pas als M$ hem uit breng en die kan je gratis DL .. :(
echt weer BILLIE ..

Over rotzooi gesproken weer een CD vergallen omdat je een Editor er bij wil hebben ..
wacht dan 1 maand met uitbrengen .. en breng het dan goed UIT .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Heeft nu iemand al een convertspell over? * NG heeft hem echt nodig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 15 april 2002 15:08 schreef NG het volgende:
Heeft nu iemand al een convertspell over? * NG heeft hem echt nodig :'(
waar ben je nu??
want je vind die spell toch wel veel hoor als je bij het einde zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 15:12 schreef katana25 het volgende:

[..]

waar ben je nu??
want je vind die spell toch wel veel hoor als je bij het einde zit :)
erm, ik speel geen singleplayer meer... en om nu weer singleplayer te spelen en dan weer opnieuw te importeren vind ik toch wel zonde :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar die spell moet je dus ook in MP kunnen vinden een veel ook. welke level ben je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

mijn nature mage is lvl 67

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan zou er toch wel wat te vinden moeten zijn, maar dan moet je er vooral voor zorgen dat je op plaatsen komt waar de monsters sterk genoeg zijn.

En niet te vergeten de world-difficulty op veteran zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:04

Bloodclot

Jawier!

de editor van dungeon siege zou toch gelijk met de release komen? Waar is de editor dan? want DS ligt al in de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 18-10 13:23

^^0nMe

Got Babana's?

Of nog simpeler, je host zelf gewoon ff een game met als map kingdom of ebh (singleplayer campaign) , ga dan een paar keer kijken bij kroth fortress en dan staat ie wel te koop in de magic shop.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Op maandag 15 april 2002 17:02 schreef ^^0nMe het volgende:
Of nog simpeler, je host zelf gewoon ff een game met als map kingdom of ebh (singleplayer campaign) , ga dan een paar keer kijken bij kroth fortress en dan staat ie wel te koop in de magic shop.
ah, kijk ik daar wel even, ik zit normaal altijd te lvlen tegen die Droog Archer/Warriors. Zal nu dus ff verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu in de caves voor droog (dus net na fortress kroth). Mn main char heeft dik goede armor, en is al level 44 melee!!! :) nice, voor m'n eertse echte rpg die ik serieus speel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jive

Jive

MooMooMastah

Op maandag 15 april 2002 10:51 schreef katana25 het volgende:

[..]

wacht maar totdat je de chickenrun gaat doen, want de items die je daar vind zijn gewoon echt bizar :)
Echt wel.

Jive's Box
Jive @ DNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol@jivey

Maar ik heb vanmiddag nog een nieuw armor gevonden hehe

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Ik zat te twijfelen tussen een nieuw topic of in deze lange brij posten. Ik begin hier en dan kijken we wel.

Ik wil net DS installeren en krijg dan de volgende foutmelding.

Setup heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten.
Na wat klikken krijg ik de volgende melding:

De bewerking is geannuleerd wegens op uw systeem geldende beperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.

Het is een Athlon 1400 met 98SE. DirectX8.1 is geinstalleerd. Wie helpt mij vanavond nog aan het spelen?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajo
Ik heb nog ff een vraagje.

Als je tijdens je tocht een opdracht van mensen vergeet maar gewoon doorrent naar de volgende charapter, zal ik dan veel missen?- en loop ik dan niet vast opeens?

Ik ben vergeten iemands z'n broer te bevrijden en iemand ergens wat tegen te zeggen voor een 1 of andere dame.
Kan het zijn dat ik hierbij iets misloop?

Ik ben ongeveer 10 min bezig geweest in de Icecaves, echt langer niet- ben ik verkeerd gelopen, of is deze cave nou echt zo kort?
Hooguit 2x links vechten, 3x rechts, loop je terug staat er nog een zooitje, daarna cave weeruit? tis net het spookhuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daaf258

daaf258

For Aiur

Op maandag 15 april 2002 00:08 schreef Blackhole het volgende:

[..]

Daarom wil ik hem ook hebben .. want ik heb hier de ISO liggen maar ik wil hem ORG hebben ..
zit er nog wat extra /s bij en in wat voor dos zit hij ?
Nou dat is weer flink k*t dus die verpakking. Ik weet nog toen ik de prachtige doos van Baldurs Gate 2 openmaakte. een mooi stuk design met een geweldige poster en een mooi doos waar de cd's tenminste in paste.

Bij Dungeon Siege, DVD verpakking. Dat vind ik voor spellen schraal. Een boekje erin gepropt, wel aardig boekje, maar nu het ergste van al! 2 CD'S OP ELKAAR |:( het moet niet veel gekker worden. Dus al met al niet veel soeps die verpakking. Gelukkig is het spel wel de moeite (en je centjes) waard.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.